X-Bit Labs - Medtem ko trg netbookov bujno cveti in proizvajalci kar tekmujejo, kdo bo na trg poslal boljši, večji in cenejši netbook, se AMD oklepa svojega neodobravanja teh naprav. Dirk Meyer, AMD-jev izvršni direktor, je v nedavnem intervjuju napovedal, da čez eno leto ljudje ne bodo več govorili o netbookih, ker bo razlika med netbooki in prenosniki postala premajhna, tako da se bodo zlili. Dejal je, da je AMD ponovno ocenil trg majhnih prenosnikov in ugotovil, da se splača začeti tekmovati v segmentu majhnih naprav, ki imajo vsaj 10-palčne zaslone (a jih trmasto imenuje mali prenosniki in ne netbooki). S svojimi čipi se nameravajo spustiti vse do naprav, ki stanejo 399 dolarjev. V ta namen izdelujejo procesor s kodnim imenom Ontario, ki bo drugačen od že predstavljenega Yukona, saj bo še cenejši, varčnejši in šibkejši.
Pogovor je tekel tudi o nedavni razdružitvi podjetja na dva dela, o kateri je Meyer potrdil, da bo dokončana v ponedeljek. V sklopu tega bo AMD odprl tudi novo tovarno Saratogi v New Yorku. Pojasnil je še posledice za male delničarje - ti bodo obdržali svoj lastniški delež v AMD-ju, slednji pa bo solastnik oddeljene livarne. Intel se seveda ne strinja z ocenami, da bo AMD prihranil z razdružitvijo in ponavlja, da je po njihovem mnenju bolje imeti v lasti tudi proizvodni oddelek, a AMD to kaj preveč ne gane.
Novice » Procesorji » AMD: Netbooki bodo izumrli
JurijTurnsek ::
Bi se kar strinjal: samo za browsanje je netbook preveč - en smartphone z večjim zaslonom in si preskbljen. Za resno delo pa je recimo zadovoljiv tudi 13.3 laptop, ki je tudi zelo prenosljiv. Ćal pa tudi precej dražji...
http://www.slatnaskejta.com
mtosev ::
Bi se kar strinjal: samo za browsanje je netbook preveč - en smartphone z večjim zaslonom in si preskbljen. Za resno delo pa je recimo zadovoljiv tudi 13.3 laptop, ki je tudi zelo prenosljiv. Ćal pa tudi precej dražji...
yeah sure. netbooki ne bojo izumrli
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
techfreak :) ::
Po mojem je to čisto verjetno. Netbooki so vsekakor premajhni za kakršno koli delo ... res raje 13,3" laptop in nimaš težav ter lahko delaš vse kar hočeš.
Okapi ::
Saj netbooki so v resnici samo čisto navadni mali prenosniki. Delitve na subnotebooke, netbooke in podobne zadeve je čisto umetna, pač marketinški trik, da se sliši bolj imenitno. Vsak si pač izbere tistega, ki mu po velikosti zaslona/zmogljivosti/teži/ceni bolj odgovarja.
Jaz recimo čakam na tablični netbook (brez tipkovnice in z na dotik občutljivim 10" zaslonom za manj kot 500 €).
O.
Jaz recimo čakam na tablični netbook (brez tipkovnice in z na dotik občutljivim 10" zaslonom za manj kot 500 €).
O.
OmegaBlue ::
S tem da za asusa 1000H izkašljaš 350€ in mojim potrebam za administracijo, bluzenje na faksu in skoraj vse ostalo razen iger popolnoma zadostuje. Za solidnega 13" prenosnika pa olajšam denarnico za ~1200€.
Ja.. super računica.
Ja.. super računica.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Icematxyz ::
Netbook je po moji oceni tudi "vsiljen izraz". To je majhen prenosnik in zato po moji oceni si še ne zasluži svojega "izraza".
Edino morda je bolje da se reče netbook in ne notebook da uporabnika TAKOJ opozori da gre za skrajno neuporabno in drago zadevo. Ena rdkih stvari zadnje čase kjer menim da ima AMD prav.
Edino morda je bolje da se reče netbook in ne notebook da uporabnika TAKOJ opozori da gre za skrajno neuporabno in drago zadevo. Ena rdkih stvari zadnje čase kjer menim da ima AMD prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
opeter ::
Edino morda je bolje da se reče netbook in ne notebook da uporabnika TAKOJ opozori da gre za skrajno neuporabno in drago zadevo.
Preberi še enkrat, kaj je OmegaBlue napisal.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
borchi ::
> Za solidnega 13" prenosnika pa olajšam denarnico za ~1200€.
škoda, da nisi za primerjavo dal kr kakega macbook air-a, da bi računica še boljše zgledala. al hočeš rečt, da 13" ali 12" prenosnik za 600-700 EUR ni dovolj soliden v primerjavi z 350 EUR netbookom?
škoda, da nisi za primerjavo dal kr kakega macbook air-a, da bi računica še boljše zgledala. al hočeš rečt, da 13" ali 12" prenosnik za 600-700 EUR ni dovolj soliden v primerjavi z 350 EUR netbookom?
l'jga
Icematxyz ::
Preberi še enkrat, kaj je OmegaBlue napisal.
Sem prebral. Ne skrbi poznam cene.
Da še ti odgovorim :
-350 evrov za bluzenje -> se popolnoma strinjam. 350 evrov za bluzenje!
-Za solidnega 13" prenosnika pa olajšam denarnico za ~1200€. -> mislim da je to neumnost
http://www.ceneje.si/prenosniki-do-17-z...
Če vi radi kupujete neuporabne stvari potem kupujte. Sam ne ga srat z nekimi netbooki in uporabnosti in ekonomski računici. To je "posiljen izraz" in drag hec za to kaj dobiš. Ampak ker je "novost" pač privabi določeno maso ljudi pa tudi če bi prodajali 1 inch laptope na ročni uri bi bilo tako.
OmegaBlue ::
vse nad 13" je krava in za moje delo neprimerno.
Nima ethernet porta - brezveze ;)
Najdi mi enega s primerljivo avtonomijo. Zame je 10" malček ki zdrži 5 ur super za šarit po server sobi in okolici.
Torej mi ti priporočaš 17" kravo(glede na link)? Si kdaj probal v eni roki držat prenosnik z drugo priklapljat console kabel na serverje in potem z eno tipkat? Oglasi se kolko minut zdržiš predno ti roka odpade.
Torej, če asusek za 350€ zame opravi vse delo na terenu (doma seveda stacionarec), se mi vseeno raje splača zmetat 600-700€ za stvar ki bo počela enako... zanimivo
škoda, da nisi za primerjavo dal kr kakega macbook air-a, da bi računica še boljše zgledala.
Nima ethernet porta - brezveze ;)
al hočeš rečt, da 13" ali 12" prenosnik za 600-700 EUR ni dovolj soliden v primerjavi z 350 EUR netbookom?
Najdi mi enega s primerljivo avtonomijo. Zame je 10" malček ki zdrži 5 ur super za šarit po server sobi in okolici.
Sem prebral. Ne skrbi poznam cene.
Da še ti odgovorim :
-350 evrov za bluzenje -> se popolnoma strinjam. 350 evrov za bluzenje!
-Za solidnega 13" prenosnika pa olajšam denarnico za ~1200€. -> mislim da je to neumnost
http://www.ceneje.si/prenosniki-do-17-z...
Če vi radi kupujete neuporabne stvari potem kupujte. Sam ne ga srat z nekimi netbooki in uporabnosti in ekonomski računici. To je "posiljen izraz" in drag hec za to kaj dobiš. Ampak ker je "novost" pač privabi določeno maso ljudi pa tudi če bi prodajali 1 inch laptope na ročni uri bi bilo tako.
Torej mi ti priporočaš 17" kravo(glede na link)? Si kdaj probal v eni roki držat prenosnik z drugo priklapljat console kabel na serverje in potem z eno tipkat? Oglasi se kolko minut zdržiš predno ti roka odpade.
Torej, če asusek za 350€ zame opravi vse delo na terenu (doma seveda stacionarec), se mi vseeno raje splača zmetat 600-700€ za stvar ki bo počela enako... zanimivo
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OmegaBlue ()
Dr_M ::
Ok, se bom popravil. Kateri ****-* (vstavi svojo najljubso kletvico) si je spomnil besedo netbook?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
nekikr ::
Jaz sem si pa pred 14 dnevi kupil Acer Aspire One. Za 350€ sem dobil netbooka, s katerim grem med faxom na internet, preberem službene maile, mogoče še kakšno stran zraven pogledam, to je pa tudi to. Super je, ker baterija zdrži 5 ur in to ob vključenem wirelessu. Če ga dam med predavanjem v hibernacijo mi pa brez problema zdrži cel dan.
Sicer pa imam tudi 17" prenosnik, za katerega ne vem, kdo mu je dal ime prenosnik. Zadeva ima skoraj 5kg, napajalnik še slabo kilo, torba, ki mora biti primerno velika in zaščitena še dodatno kilo...mislim, da si prav tako kot vsi 17" laptopi, tudi ATX mini tower ohišja in 15" LCD zaslužijo ime prenosnik, ali pa še bolje - nihče od teh si ne zasluži naziva prenosnik. Je pa res, da je potrebno upoštevati zahteve uporabnika. Za stvari, katere moram delati med faxom, mi netbook povsem zadostuje in nesmiselno bi bilo s sabo vlačiti karkoli večjega s krajšo avtonomijo baterije in najmanj enkrat dražjega. 17" laptop je bil zgrešen nakup. Doma pa itaq vse delam na malce bolj zmogljivem stacionarcu... Skratka: netbook ne bo izumrl, saj ga veliko ljudi kupuje ker je 1. Poceni, 2. Ultraprenosen (kar 15,4" in večji niso), 3. Poceni (glede na 12" in večje), 4. Baterija (ki z vključenim wirelessom zdrži 5 ur), 5. Poceni (price/performance/demand gledano je zadeva best-buy).
Sicer pa imam tudi 17" prenosnik, za katerega ne vem, kdo mu je dal ime prenosnik. Zadeva ima skoraj 5kg, napajalnik še slabo kilo, torba, ki mora biti primerno velika in zaščitena še dodatno kilo...mislim, da si prav tako kot vsi 17" laptopi, tudi ATX mini tower ohišja in 15" LCD zaslužijo ime prenosnik, ali pa še bolje - nihče od teh si ne zasluži naziva prenosnik. Je pa res, da je potrebno upoštevati zahteve uporabnika. Za stvari, katere moram delati med faxom, mi netbook povsem zadostuje in nesmiselno bi bilo s sabo vlačiti karkoli večjega s krajšo avtonomijo baterije in najmanj enkrat dražjega. 17" laptop je bil zgrešen nakup. Doma pa itaq vse delam na malce bolj zmogljivem stacionarcu... Skratka: netbook ne bo izumrl, saj ga veliko ljudi kupuje ker je 1. Poceni, 2. Ultraprenosen (kar 15,4" in večji niso), 3. Poceni (glede na 12" in večje), 4. Baterija (ki z vključenim wirelessom zdrži 5 ur), 5. Poceni (price/performance/demand gledano je zadeva best-buy).
ozbolt ::
Netbooki so carski, samo čakam še kakega do 300E, ki bo zdržal več kot 4 ure. Recimo ARM ali ap novi Atomi ki prihajajo počasi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ozbolt ()
LordPero ::
Se strinjam z AMDjem, zadeve bodo ratale veliko bolj univerzalne in podobne (hardwarsko in softwarsko združljive) & ne bo več toliko delitev od telefonov in stacionarcev (in vsega kar je vmes), pač velikost in zmogljivost bosta nekolk bl povezana kot sedaj. Dokler seveda ne pridemo do ultimativnega gizma velikosti vodne kapljice, ki lahko ustvari holograme občutljive na dotik (in fiziko narave) -torej projecira po želji bilokakšen ekran/zaslon, tipkala & komplet delovno okolje, bere misli, skuha/ustvari kavo, posluša punco bitching, ...
Glede Intela pa, zanj itaq da je neumno, da ne bi imel svojih štanc mašin, za AMDja pa bi bilo neumno, da jih bi še imel. Še zdaleč nista to ne podobni podjetji ne podjetji u podobnem stanju, še niti se ne da popolnoma 100% rečt, da so to podjetji na istem/istih trgu/ih.
Od velikosti teh trdih platnic s CPUji: če jo imaš večinoma doma ali mogoče od mize do mize, greš na 17"+, če prenašaš okoli 13"-, 15" so mi ble zmer neumna reč (velja za mlajšo zgodovinico le teh (recimo to tisošletje), ker prej pač ni bila dovolj polna ponudba za se pritoževat).
Osebno trenutno največji problem oz. zamera je, da t.i. netknige majo tolk .|. CPUje, relikvije preteklosti (me modern man, you netbook, me go on-line, you good), tudi tukaj se bo največ spremenilo, ko končno dobimo en spodoben CPU oz. platformo za te gizme (za katere bo 'netbook' res neprimern izraz -za IM & tweetat maš telefone), podobno kar je Centrino bil/začel za laptope.
Tudi, če pogledamo npr. nVidino Tegro, ta p0wna (uporaba sedanjika je skoraj primerna) netbooke, baje ima raven XBOXa oz. PS2ja. AMD tako tehnologijo odlaša že ene 3 leta (nevem zakaj, se ne morem spomniti trenutno imena, samo se mi mudi & ne da poguglat :)).
Glede Intela pa, zanj itaq da je neumno, da ne bi imel svojih štanc mašin, za AMDja pa bi bilo neumno, da jih bi še imel. Še zdaleč nista to ne podobni podjetji ne podjetji u podobnem stanju, še niti se ne da popolnoma 100% rečt, da so to podjetji na istem/istih trgu/ih.
Od velikosti teh trdih platnic s CPUji: če jo imaš večinoma doma ali mogoče od mize do mize, greš na 17"+, če prenašaš okoli 13"-, 15" so mi ble zmer neumna reč (velja za mlajšo zgodovinico le teh (recimo to tisošletje), ker prej pač ni bila dovolj polna ponudba za se pritoževat).
Osebno trenutno največji problem oz. zamera je, da t.i. netknige majo tolk .|. CPUje, relikvije preteklosti (me modern man, you netbook, me go on-line, you good), tudi tukaj se bo največ spremenilo, ko končno dobimo en spodoben CPU oz. platformo za te gizme (za katere bo 'netbook' res neprimern izraz -za IM & tweetat maš telefone), podobno kar je Centrino bil/začel za laptope.
Tudi, če pogledamo npr. nVidino Tegro, ta p0wna (uporaba sedanjika je skoraj primerna) netbooke, baje ima raven XBOXa oz. PS2ja. AMD tako tehnologijo odlaša že ene 3 leta (nevem zakaj, se ne morem spomniti trenutno imena, samo se mi mudi & ne da poguglat :)).
LordPero
BluPhenix ::
Za resno delo pa je recimo zadovoljiv tudi 13.3 laptop
Madonca kakšne bedarije. 13.3" laptop ni za resno delo nič bolj uporaben kot 10" "netbook". ZA "resno delo" (spet vprašanje kaj kdo smatra pod to) je minimalna veličina monitorja dandanes 19".
"Nettbooki" so uporabni, pa ne samo za tisto kar piše Omega. Sam si tudi lastim EEE1000H, boljšega nakupa že dolgo ne. JE prenosnik po definiciji. Ko grem na potovanje ga stlačim v nahrbtnik od fotoaparata in ker tehta samo 1kg ne reskiram, da bi prekoračil max. dovoljeno težo za ročno pritljago na letalu. Vsepovod ga zaradi manjhne teže lahko vlečem s seboj. Če rabiš zadevo za dnevni pregled fotografij, pošiljanje kakšne domov, pisanje kakšnih poročil in seminarskih na potovanjih, tudi lokalnih po državi ipd. ni boljšega.
Tako da, če se tebi ne zdi uporaben, še ne pomeni da ni. Kakšno "resno delo" pa ti opravljaš, da ti je dovolj 13.3" monitor. Sicer pa zakaj bi dajal 300€ več za 2kg več strojne opreme, s katero bom delal popolnoma iste stvari, kot jih lahko delam s 1000h?
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
trnvpeti ::
ja nekdo je prav povedal, dvd je postal neuporaben
steje se resolucija oz velikost ekrana in baterija
in cena seveda
vse drugo se seli na streznike oz na oblak
steje se resolucija oz velikost ekrana in baterija
in cena seveda
vse drugo se seli na streznike oz na oblak
Looooooka ::
Za resno delo pa je recimo zadovoljiv tudi 13.3 laptop
...kaksno delo tocno pa?
skeniranje bar kod?
...kaksno delo tocno pa?
skeniranje bar kod?
FireSnake ::
Za resno delo pa je recimo zadovoljiv tudi 13.3 laptop, ki je tudi zelo prenosljiv.
Kaj je zate resno delo? Take bedarije ze dolgo nisem slisal! Jaz, naprimer, programiram, a naj delam na tem sranju od monitorja.
Se ti vidi, da ti sploh resno ne delas ... se vec - ne delas na takih malih monitorji ... celo se vec - sploh resno ne delas.
Dandanes je DVD pekač že skoraj neuporabna stvar, na laptopih. USB 8GB/16GB anyone?
No, tejle cvetki se pa lahko le naglas krohocemo! Ze pri namembnosti teh dveh omenjenih zadev se zatakne. (od kje folku ideja, da so Americani butasti? Kaj, ce bi se malo zazrli vase?)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
trnvpeti ::
ce delas resno, ne delas na notebooku
torej firesnake,ne delas resno :)
pa se to povej, kaj delas z dvdjem pri programiranju
da se bomo se malo nasmejali :)
torej firesnake,ne delas resno :)
pa se to povej, kaj delas z dvdjem pri programiranju
da se bomo se malo nasmejali :)
%x ::
Takoj kupim eno tako majhno zadevo, če bi mela normalen 4:3 ekran, ne pa neke majhne "widescreen" line. Totalno idiotsko, ker moraš non-stop scrollati, če hočeš dejansko kaj videti, ali pa delati. Drug hardware me niti ne moti (zmogljivost, ram), važno je, da baterija zdrži čimdlje, pa da lahk normalno tipkaš (predvsem pozicija tipk, velikost je itak dokaj omejena) in še kej vidiš zraven.
V glavnem: 10 - 12 inčni 4:3 ekrani bi bili po moje boljši za te platforme (kateri mazohist ima npr. odprta 2 word dokumenta na 9"??? Widescreen je za 15+.), pa tudi, če bi bila celotna zadeva potem malo večja (in dražja zaradi ekrana pa več plastike -- lahko bi pa v extra plac zbasali še dodatno/večjo/dokupljivo baterijo, kar bi bilo super).
Sicer sem pa že poslal predlog za anketo, kateri tip ekrana vam je ljubši: wide ali navaden.
V glavnem: 10 - 12 inčni 4:3 ekrani bi bili po moje boljši za te platforme (kateri mazohist ima npr. odprta 2 word dokumenta na 9"??? Widescreen je za 15+.), pa tudi, če bi bila celotna zadeva potem malo večja (in dražja zaradi ekrana pa več plastike -- lahko bi pa v extra plac zbasali še dodatno/večjo/dokupljivo baterijo, kar bi bilo super).
Sicer sem pa že poslal predlog za anketo, kateri tip ekrana vam je ljubši: wide ali navaden.
?
JurijTurnsek ::
Se bo zadržal grdih besed. Vsi, ki menite, da s 13.3 monitorjem ne morejo resno delati in se menijo o 19" - to ni prenosnik. Imam 15.4" laptopa, ki ga imam večino časa na priklopljenega na 24" monitor, a to še ne pomeni, da takrat, ko ga kam nesem in imam samo mali ekran ne morem resno delati. Zdaj bom pa nehal ker ste eni očitno omejeni. Firesnake, se bom zadržal.
http://www.slatnaskejta.com
BluPhenix ::
Kdo je pa dovoril o 19" prenosniku?
Torej ga imaš večino časa priklopljenega na sekundarni monitor. Tako da ga z 15.5 ekranom uporabljaš očitno zelo zelo malo. Pa povej, a je kakšna razlika v delu na 24" monitorju in 15"? Kako bi pa bilo če bi imel 13", kaj pa 10"?
Sej sem napisal, odvisno kaj nekdo smatra za resno delo. Retuširanja fotografij se vsekakor nebi šel na 10" monitorju, tudi na 13.3" ne. 15.5 bi če bi bila kriza. Isto CAD risanje, EDA risanje in kaj podobnega.
ki ga imam večino časa na priklopljenega na 24" monitor
Torej ga imaš večino časa priklopljenega na sekundarni monitor. Tako da ga z 15.5 ekranom uporabljaš očitno zelo zelo malo. Pa povej, a je kakšna razlika v delu na 24" monitorju in 15"? Kako bi pa bilo če bi imel 13", kaj pa 10"?
Sej sem napisal, odvisno kaj nekdo smatra za resno delo. Retuširanja fotografij se vsekakor nebi šel na 10" monitorju, tudi na 13.3" ne. 15.5 bi če bi bila kriza. Isto CAD risanje, EDA risanje in kaj podobnega.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Okapi ::
Se mi zdi, da ne razumeš čisto dobro, za kaj se pravzaprav uporablja prenosnik. Naj ti namignem - za delo na terenu. Delo na terenu je sicer različno - v nekaterih primerih lahko okoli tovoriš petkilski prenosnik s 17'' zaslonom, v nekaterih primerih (uporabi domišljijo) pa ti je še 2+ kilski 15'' pretežak in se zato odločiš za 1,5 kilskega 13''. In naj ti namignem še, da resno delo ni samo retuširanje fotografij in CAD. Lahko je analiza ptičjega oglašanja v gorah Nove Gvineje, reportersko delo iz Darfurja ... In za marsikatero resno delo je tudi 7'' netbook dovolj dober, ker majhna poraba in teža odtehta majhen zaslon in skromen procesor.
O.
O.
JurijTurnsek ::
blu: povedal bi rad, da verjetno ne boš mogel z netbookom, ki si ga uporabljal na faksu prijetno delal doma ko ga lahko priklopiš na konkretni monitor... medtem ko pa z neoskubljenimi notesniki lahko (13.3 sem rekel samo zaradi velikosti tipkovnice, drugače maš tudi 12tke zelo zmogljive itd.)
okapi: se strinjam, ampak takih praktičnih uporab za netbooke ni toliko, da bi se na tem tržišču morala biti prava vojna vseh proizvajalcev, ki pa ponujajo popolnoma enake specifikacije.... če je omejen trg, naj bo tudi ponudba?
okapi: se strinjam, ampak takih praktičnih uporab za netbooke ni toliko, da bi se na tem tržišču morala biti prava vojna vseh proizvajalcev, ki pa ponujajo popolnoma enake specifikacije.... če je omejen trg, naj bo tudi ponudba?
http://www.slatnaskejta.com
Matevžk ::
KoRnholio8: za večino študentov je netbook za delo na faksu (in za delo doma, sploh v primeru dodatnega ekrana, tipkovnice in miške) čez glavo dovolj. Seveda NE govorimo o študentih računalništva (in to je večina študentov, če dobro pomisliš) in NE govorimo o študentih, ki igrajo igre na PC-ju (v tem primeru netbooku). Tudi takih študentov (ki se zabavajo z bolj prijetnimi aktivnostmi kot je igranje računalniških iger) je IMO večina (ponavljam: IMO).
lp, Matevžk
Okapi ::
takih praktičnih uporab za netbooke ni toliko,
Netbooki so idealni za vse, ki prenosnik uporabljajo v glavnem samo za brskanje po netu, e-pošto in kakšne manjše "pisarniške" opravke. Takšnih pa je, presenečenje, večina
Poznam kar nekaj resnih uporabnikov prenosnikov (ne študentov, ampak različnih profesionalcev), ki so ugotovili, da jim za 95% opravil na poti netbook povsem ustreza, za tistih 5% pa se jim ne splača vsepovsod tovoriti težjega prenosnika. Pri prenosnikih moraš tako ali tako vedno delati kompromis med težo/zmogljivostjo/avtonomijo/ceno in v presenetljivo veliko primerih se kompromis, kakršnega predstavljajo netbooku, izkaže za najbolj sprejemljivega.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Okapi ::
15.4" laptop ima komot 1920x1200.
Samo ko imaš enkrat 30+ let, na takem nič več ne vidiš
O.
kixs ::
Netbook on the go. Za vse ostalo priklopis gor externe naprave. Za 90% uporabnikov vec kot dovolj mocni.
JurijTurnsek ::
okapi: ti dam vse prav, vendar pa kolikor poznam povprečnega študenta, je prenosnik namenjem: web, word in filmi in nanizanke. verjetno zaradi filmov ne bodo kupovali externi monitor... no vsakemu svoje, jaz bi z veseljem mel 14tko če bi za spodobno ceno ponujala dedicated grafiko, ampak žal temu ni tako...
http://www.slatnaskejta.com
Tilk ::
sam tok iz radovednosti - a ma Apple ksno tako pocen vrjanto do 350€ kokr je asus eee? z os x svede
Tilk
Gandalfar ::
sam tok iz radovednosti - a ma Apple ksno tako pocen vrjanto do 350€ kokr je asus eee? z os x svede[:)]
Ne.
BigWhale ::
Za resno delo pa je recimo zadovoljiv tudi 13.3 laptop
Madonca kakšne bedarije. 13.3" laptop ni za resno delo nič bolj uporaben kot 10" "netbook". ZA "resno delo" (spet vprašanje kaj kdo smatra pod to) je minimalna veličina monitorja dandanes 19".
Ja, eni z dvema monitorjema komaj shajamo, trije so ze kar uporabni.
Na sreco nam ni treba delati na terenu. hehe.
3p ::
Izumrli pač ne bojo. Je pa res, da so trenutno v fazi "tiho bodi, pa kasiraj". Hud dolgčas se prodaja. Upam, da bo kmalu večina imela vsaj touchscreen.
LordPero ::
Ne, ne, mislim da vsi malce napačno (glede na duh novice: torej usmeritev v prihodnost) komentirate tukaj kaj je trnutno uporabno in kaj ne. Kakor sem u prejšjem postu razmejil: vse zadeve bodo postale univerzalno in relativno veliko bolj močne, ne bo več tako ogromnih razlik v zmogljivosti, bo dejansko prvi element izbire lahko velikost oz. oblika gadgeta, torej od majhnih do velikih, od tabličnih/knjigastih do s pritiskali in brez. Od tukaj ideja, da netbooki bodo smert storili, ne pa da se segment okrog 10" ne bo zapolnil s končno normalnimi procesorji, dobrimi ekrani, etc -pač nečim čemur 'netbook' (knjiga za listat po netu?) ne bo več ustrezen opis.
Hahahaa, take žaljivke pa še ne .
Dejansko je to dokaj zelo melanholično res .
(od kje folku ideja, da so Americani butasti? Kaj, ce bi se malo zazrli vase?)
Hahahaa, take žaljivke pa še ne .
15.4" laptop ima komot 1920x1200.
Samo ko imaš enkrat 30+ let, na takem nič več ne vidiš
O.
Dejansko je to dokaj zelo melanholično res .
LordPero
buneech ::
15.4" laptop ima komot 1920x1200.
Samo ko imaš enkrat 30+ let, na takem nič več ne vidiš
O.
Že pri 20+ se ti ne da vsak dan buljiti v ta ekran. Mam veliko primerov tukaj na šihtu..
FireSnake ::
ce delas resno, ne delas na notebooku
torej firesnake,ne delas resno :)
pa se to povej, kaj delas z dvdjem pri programiranju
da se bomo se malo nasmejali :)
Ti imas pa resne tezave z razumenanjem prebranega ... ampak RESNE probleme.
Kje sem rekel, da programiram na prenosniku? Sem sploh omenil, da ga posedujem?
Ne, ne programiram na prenosniku (ce res ni druge izbire, potem ze, ampak to je kaplja v morje) ampak na 22' wide.
In, ko programiranje zacnes povezovat z DVDjem (kar sem komentiral loceno), potem se vidi, da res nimas pojma kaj preberes.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
FireSnake ::
Pa povej, a je kakšna razlika v delu na 24" monitorju in 15"?
Zame je razlika ogromna (imam 22tko in ne 24tko). Da imas lahko odprt visual studio in zraven se FF in google, ko se zatakne. Zame ni lepsega (no, razen dveh monitorjev, kot smo imeli na firmi).
Sam sem si na 14tki CRTju pokvaril oci, ker sem takrat gledal samo na drobovje, ki je zakoj zastaralo monitor sem pa zanemaril. Danes delam ravno obratno, sploh pri teh cenah se mi zdi neumno sparati pri monitorju, ker vid se ti ne vrne ... no, razen z lasersko operacijo ;)
buneech: se ne bi mogel bolj strinjat. Dokler mularija filme gleda, pa po netu skace je se 320x240 na telefonu dosti. Ko se pa v sluzbi 8 ur gleda v zadevo, pa potem se doma se pa stvari malo spremenijo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri netbook?! (strani: 1 2 3 4 … 42 43 44 45 )Oddelek: Kaj kupiti | 278854 (99412) | MrStein |
» | AMD napovedal odpuščanjeOddelek: Novice / Rezultati | 12438 (10108) | Isotropic |
» | ARM predstavil dvojedrni Cortex A9Oddelek: Novice / Procesorji | 4807 (3111) | noraguta |
» | Intel žuga AMD-juOddelek: Novice / Tožbe | 5678 (3198) | Brane2 |
» | AMD: Netbooki bodo izumrliOddelek: Novice / Procesorji | 6130 (4330) | FireSnake |