» »

Nvidiini gonilniki odgovorni za skoraj tretjino sesutij Viste?

Nvidiini gonilniki odgovorni za skoraj tretjino sesutij Viste?

Ars Technica - Microsoft je moral v okviru sodnega postopka v zvezi s prodajo "Vista Capable" PCjev razkriti precej e-poštne komunikacije znotraj podjetja, kot stranski učinek pa so zato prišle na plan zanimive informacije.

Ob izidu operacijskega sistema Windows Vista je imela Nvidia precej težav s prilagoditvijo svojih gonilnikov za nov sistem. Za še posebej težavno se je izkazala arhitektura G80, ki je povzročila precej preglavic njenim uporabnikom z Visto. Po Microsoftovih podatkih je bila tako Nvidia odgovorna za 28,8 % sesutij Viste v neznanem obdobju v letu 2007. Sledijo ji ostali vzroki z 18,5 %, Microsoft s 17,9 %, neznani viri s 17 %, svoje pa sta doprinesla tudi ATI z 9,3 % in Intel z 8,8 %. Od 1 663 748 napak, ki jih je Microsoft analiziral, je tako NVIDIA odgovorna za kar 479 000 teh primerov.


Žal ni podatkov o časovnem obdobju, uporabljenem za izdelavo te statistike, niti bolj specifičnih informacij o vrsti gonilnikov. Delež podjetja Nvidia pri tovrstnih napakah je z izboljšavami gonilnikov nedvomno padel, vseeno pa ti podatki kažejo, kako močno lahko slabi gonilniki negativno vplivajo na delovanje in javno podobo operacijskega sistema.

Izvorna novica.

47 komentarjev

Looney ::

Eh, ja ampak Microsoft sam je zaslužen za tudi velik odstotek sesutij!:D
"#define QUESTION ((bb) || !(bb)) - Shakespeare."

strictom ::

Toliko o crappy ATI driverjih...
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: strictom ()

madog ::

strictom si slučaj mislu nVidia crapy drivers

Nvidia odgovorna za 28,8 %

tudi ATI z 9,3 %

WamPIRe- ::

Imam občutek, da je mislil sarkastično, ker ima veliko ljudi kaj čez ATI driverje. Sicer pa je to kar velik odstotek. Ja pa sam Microsoft ima tudi velik delež.
Msi Z77 | Intel i7-3770K | Kingston HyperX DDR3 16GB
CM Silent Pro Gold 700W | Asus RTX 2080 | Samsung 850 EVO 250GB
Samsung 850 EVO 500GB | 2x Asus ROG PG279Q

Krigl ::

to je najbrž absoluten delež sesutij. lahko da, relativno gledano, ima ATI večji odstotek sesutij...

imas 100 racunalnikov, 75 z nvidia, 25 z ati.

sesuje se ti 10 tistih z nvidia in 5 z ATI

13 % proti 20 %

Tr0n ::

Zal ni teh podatkov, zato ni mogoce sklepat o dejanskem delezu. Definitivno pa to kaze na tezave v gonilnikih in/ali Visti.

molotov ::

@ Krigl: Ja verjetno je res absoluten delež sesutij.

Sam so tud pr Microsoftu eni loleki , da jim lasten software sesuva sistem ...

pablic ::

Mene ne moti da nvidia povzroči največ sesutij, moti pa me da je microsoft na drugem mestu!

Smeagol ::

Glede na to, da je MS v vsakem racunalniku z visto :), to niti ni tako visok odstotek. Tudi intel ni ravno visok.

Nvidia pa precej. Verjetno ni v 2/3 racunalnikov?

Tr0n ::

Najvec je verjetno kaksnih Intel integriranih kartic.

Vlady ::

Na žalost se tudi meni na prenosniku dostikrat usuje zaradi driverja za grafo. Ampak, Nvidia bo to popravila prej kot slej, medtem ko ATI dostikrat za določene izdelke ni popravljal driverjev, pač pa smo se morali potem uporabniki sami znajti. To je poglavitna razlika med ATI-jem in Nvidiio.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

PrimozR ::

Sem en tistih, ki špravijo, da so ATIjevi driverji zanič. Po samem delovanju in zmogljivostih so lahko 10x boljši od nVidie, jaz gopvorim za občutek. Čeprav je nVidia s Control Panelom to zelo fletno zaj**ala.

OChack ::

ATI gonilniki so super, njihov CP še celo podpira za navijat itd, nvidiin se mi sicer zdi vredu vendar malenkost manj uporaben vsaj za mal bl napredno rabo (v službi uporablamo tako ene kot druge kartice)
moram pa rečt da je z nvidiinim gonilniki malnekost več težav sploh ko se 2 monitorja priklaplja gor.
kar se pa viste in gonilnikov tiče je pa z nvidinimi gonilniki res nekaj več težav že od samega začetka viste ko recimo ni deloval SLI pa refresh rate in podobno.....
vendar vseskupaj ni nič tragičnega.
Glede domače uporabe in iger pa se nvidiini gonilniki bolj rušijo kot ATI (moje izkušnje - kar seveda ni nujno da iamte vsi take)
Int€l inside, IDIOT Outside

Calligulla ::

Nvidiini driverji za Visto so crap. Idiotski vmesnik za TV our v primerjavi z XPji. Smeti.

krucymucy ::

Pogresam nvidiin stari control panel in funkcijo full screen video ... glede samih gonilnikov nimam pripomb.

OChack ::

ma men se COD4 na 8800GT skoz neki sesuva pa ne zalavfa in podobno, z starim atijem nimam problemov mogoče ih majo nove grafične....
Int€l inside, IDIOT Outside

Pesimist ::

Kolko jaz razumem full screen video ni vec potreben. Jaz sem ga prvo tudi iskal nakar sem ugotovil da ko mas dual view, da samo Windows Medai player al kaj koli mas potegnes na drugi screen in 2x kliknes gor. Pa je full screen, torej cist isto deluje kot na PC monitorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Good Guy ::

še zmeraj se niste naučil..

posnemte si win xp..

kaj sploih uporabljate visto k je crap sama po sebi..

in pol še problemi z driverji pa si pri čisto neuporabnem sistemu..
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

ZGI ::

@exodus: med kontrol paneli se da izbirat, stari ali novi. in to v nasavitvah namizja oz. monitorja. kar se tiče tv outa...funkcija CLONE ki jo najdeš v nView nasavitvah deluje čisto uredu in brez kakšnih preglavic, vsaj pri meni.
Tajiti zmoto, je dvojna zmota.

Tr0n ::

Meni je nov precej bolj vsec, ko se ga enkrat navadis.

MrStein ::

ZGI:
med kontrol paneli se da izbirat, stari ali novi.

Kje ? Meni v Display properties / Advanced obstaja pod GeForce... le en gumb, ki požene on ekstra program nVidia za nastavitve. Nič ni na izbiro.
(pa pri ATI tudi ni)

(razen če misliš izbiro med simple/basic in advanced)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

PrimozR ::

ZGI izbira je bila le pri nekaj 'prehodnih' verzijah. nVidia je šla na CP only driverje že precej časa nazaj, obstaja pa registry hack, ki ti da nazaj stare nastavitve. Hack dela, a sem imel z njim precejšne probleme (usuvanje driverjev). Ne vem pa, če je bilo to povezano s samimi meniji. Ostalim baje dela OK...

krucymucy ::

Kolko jaz razumem full screen video ni vec potreben. Jaz sem ga prvo tudi iskal nakar sem ugotovil da ko mas dual view, da samo Windows Medai player al kaj koli mas potegnes na drugi screen in 2x kliknes gor. Pa je full screen, torej cist isto deluje kot na PC monitorju.


Ni vredu. v dual view nacinu mi na TV pokaze zgolj tretjino oz. se manj namizja. Tudi ce s tweakom pridem do starega control panela funkcija clone ne deluje kot bi morala. se vedno mi na TV kaze zgolj tretjino desktopa.

MasterMind ::

Poskusi resetirati komp z vklopljenim TV-jem. Mrbit bo kaj pomagal.
Gentoo, KDE uporabnik.

OldSkul ::

se strinjam z rovtarjem.
Zdaj sem si rekel, dej bom dal po dolgem času spet visto gor, pa še SP1 je prišel, sem si obetal izboljšave. Mah kakšne izboljšave neki. 3X sem jo moral inštalirati! JA TRIKRAT! Mah, preveč moraš pazit kaj inštaliraš, brezveze pol.

Zdej sem pa spet na XPjih, ki delajo super dobro.

ALT ::

ti matr.. ti mors bit pa pravi car da rabis 3 poskuse da ti rata visto instalirat :\
al mogoce nimas licencne verzije in pljuvas cez neko l33t skrekano instalacijo? mnja..

takšni kot si ti vedno prvi pljuvajo ko nekaj novega pride ven, ko pa večina prešalta prešaltate tut vi da ne izgledate jadno, potem pa začnete pljuvat čez ljudi ki so še na stari zadevi..
zanimiva stvar je ta človeška psiha..

destroyer2k ::

OldSkul

To se pa zgodi samo talentim, da pri inštalaciji lahko zajebajo. Čestitke a ne da si upal to povedati.

Tr0n ::

Heh, Vista intalacija je ena izmed lazjih in hitrejsih od MS sistemov. Kaj imas tudi za zajebat, pa res ne vem.

opeter ::

Izbral je USB ključek namesto trdega diska...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ALT ::

prej cdrom kot usb kljucek.. po moje bi se na kljucek brez tezav instalirala :D

koyotee ::

exodus, extendaj desktop. Zakaj bi kloniral, ce pa lahko nekdo se nekaj drugega dela na pcju, recimo? Lepo povleces katerikoli player na tv, das fullscreen, pa je ;)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

MrStein ::

po moje bi se na kljucek brez tezav instalirala

Si probal ? Ali le slepo hvališ Visto ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AnWar ::

Meni dela, cisto VSE brez problema!

Vista Ultimate X64&Xfx Gerforce 8800GTS 512MB
[Asus ROG Strix SCAR III]

Poldi112 ::

No, torej ti spadaš v večino, ki ji dela lepo. Saj nihče ne trdi da večini ne deluje.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

SebaR ::

Kar se tiče instalacije je pa res treba pohvalit Microsoft, saj je ta najboljša do sedaj, in se pridružujem zgornjim pozitivnim mnjenjim.

Kot uporabnik ATI-ja in originalne Viste moram reči, da tudi ni problemov s sesutjem računalnika samega. Se mi pa velikokrat sesuje CSS ampak to je verjetno zaradi navitega CPU-ja.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

OldSkul ::

Inštalacija samega sistema je seveda hitra in nasploh super in tle ni pripomb. Problem je inštalacija gonilnikov in updejtov, ki so mi vedno nekaj zjebali podomače rečeno, obenem pa čudežno system restore ni naredil obnovitvene točke, pa tudi safe mode mi ni pomagal.
Ena napaka je bila to, da mi po namestitvi updejtov nista delali ne miška ne tipkovnica (tudi v safe modu ne), druga napaka takojšen BSOD ob vstopu v sistem (sumim Creative gonilnike za XtremeMusic, system restore spet ni mel obnovitvene točke), tretja napaka pa je neprestano resetiranje explorer.exe procesa, težave je povzročil nek program, system restore seveda spet ni opravil svoje naloge.
Tako sem zdaj spet na XPjih, ki delujejo super.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OldSkul ()

ALT ::

MrStein, no dobro da se nisi zapicu v to da ga je na cd poskusu instalirat :\
Če ni blo dost očitno je prejšnji post bil mišljen kot šala.. nimam pojma če lahko inštaliras na usb ključ niti me ne zanima..

Hja noben ni reku da večini ne dela uredu oziroma super, to je res, vendar je problem da jokajo le tisti ki jim zadeva ne dela in potem prevladuje splošno mnenje da je Vista neuporabna, kar je daleč od resnice. Zame je dober napredek od XPjev, ne pade mi na pamet da bi šel nazaj na XPje.. Pa čeprav imam malce starejši laptop (in noname) tako da mi ugrajeni zvočniki ne delajo v visti. Drugače pa ne vem od kje ljudem toliko težav z driverji. Meni in ostalim ki sem jim Visto posnel (seveda licencno, za ostale mi ni mar če jim kaj ne dela in po mojem mnenju tudi nimajo pravice jokati) je sama preko Windows Update našla čisto vse driverje, vključno z grafično, katere sama tudi zamenja vsake toliko časa ko izidejo novi (ko dela update windowsov). In tudi nisem še naletel na kakšen dodatek, ki ga nebi sama zaznala in kot je treba inštalirala.

Highlag ::

En dober pokazatelj razmerja med Nvidio in Atijem je pomoje tole:
Steam hardware survey ki kaže na razmerje 61:31 Ostalih 8 procentov pa ostali .
Never trust a computer you can't throw out a window

opeter ::

Noben OS se pri enostavnoti instalacije ne more primerjati z Applovimi sistemi.
Je pa Vistina namestitev od vseh dosedanjih Okenskih instalerjev še najenostavnejša.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

jamiroq ::

> Noben OS se pri enostavnoti instalacije ne more primerjati z Applovimi sistemi.

drznil bi si reči, da ima vista manj kompliciran installer kot osx. konec koncev ni izbire komponent, za particioniranje ni potrebno zaganjati ločenega programa pa mogoče še kaj. (dozdeva se mi sicer, da si mislil na namestitev programske opreme - če je tako, se v celoti strinjam :)).

opeter ::

(dozdeva se mi sicer, da si mislil na namestitev programske opreme - če je tako, se v celoti strinjam :)).


Ne, mislil sem predsem na samo namestitev sistema. Vsekakor pa ima MacOS že od nekdaj najbolj (grafično) izpiljeno namestitev, kakorkoli obrneš.
Celo na zečetku namestitve Viste se pokaže še stari črno-beli namestitveni ekran*, le pozneje se preklopi v grafičnega (vsaj pri meni se je pokazal pri namestitvi Windows Viste Business SLO). Pri Linuxu je podobno.

Pri MacOS-u pa "komandne vrstice" sploh ne vidiš.

* Govorim predvsem o tem črnem ekranu (glej prvo sliko): Povezava

O namestitvi programov znotraj MacOS pa itak ni para, se strinjam.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Kenpachi ::

Ja in pri tistem črnobelem enkranu moraš pregledovati in spreminjati milijardo command-line nastavitev in buljiti v high-tech-sci-fi-kung-fu shit, preden dobiš miško na ekran. Right?

Al gre samo črtica v okoli 3-5 sekundah od leve proti desni, kjer ti niti ne uspe prdnit vmes? I am confused. Še bolj hecno je, da ti vidiš v tem komandno vrstico. Hell, še pri Linuxu je ni več, je isto samo en bar zleveprotidesni, razen če eksplicitno drugače zahtevaš.
Zaraki Kenpachi.

MrStein ::

Misliš bar, ki sprva gre z leve proti desni, potem se odcepi pa gre dalje, čez sekundo začne it nazaj, pa spet naprej, pol če en cajt spet od leve proti desni, pol pa spet ... hmm, tak daleč pa sploh nisem zapomnil, kaj potem sledi ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

PARTyZAN ::

On je Apple user. To njega zmede :D

Resno fantje, ze zdaj lahko cistilke same namestijo OS. Lazji postopek namestitve bo, ko bos v enoto vtaknil DVD in sel na kavico. Brez prijemanja za misko.

Na tem podrocju nimam pripomb pri nobenem OSu. (OK, pustimo zdaj kaksne poweruser linux distrote)

MasterMind ::

Jaz se pa nekako držim mnenja (pa me označte za konzervativca, če želite). Bolj avtonomen, ko je sistem, bolj "nevaren" in težje obvadljiv postane (no ja, razen če ti je všečno vsak drugi mesec na novo inštalerat :D ). Iz tega razloga mi OS-i, kot so Windows, Kubuntu, OpenSuse, niso všeč (MacOSX bi pa rad probal, sam ne želim nabaviti Mac-a, pa tudi na virtualni PC mi ga ni ratalo namestit).

Pa malo on-topic :D:
Kriv za "usutje" celotnega sistema niso krivi le gonilniki, ampak tudi zasnova samega jedra, ki pa je pri M$ taboru, roko na srce, ne kaj preveč lep. Je pa zato toliko bolj (po novem) fancy ;).

Edit: Glede ne imeti rad nanizanih sistemov. Izražam osebno mnenje in sem neuke uporabnike izvzel ven iz moje računice.
Gentoo, KDE uporabnik.

Zgodovina sprememb…

Looooooka ::

ker linux jedro je pa res neki cemur se je treba klanjat a ne :)
sj bi microsoft lahko kumot naredu na visti kar je naredu z zvokom pa bi pol vsi proizvajalci pizdil da so jim vzel kontrolo pa da vse pocas dela pa ne bi blo nobenih bluescreenov zarad tega vec.in mogoce bojo to clo nardil cez kksne 3 leta ko bomo vsi na quadih pa bo 4gb rama minimum standard.Potem bojo lahko preverjal cist vsako bedarijo vnaprej.
ceprou je prepoved nepodpisanih driverjev velik boljsa resitev.
In again...tud linux bi crknu ce bi meu v kernelu skompajlan slabo napisan driver za graficno.
Kar se teh emailov tice je bl najedajoce dejstvo da so visto fliknil vn samo zato da sledijo njihovi strategiji in casovni crti ob keri fliknejo neki novga vn...namest da bi lepo pocakal se 1 let.
Mislm da bi vsi na xpjih zdrzali brez problema.Ampak vseen...men osebno Viste ni sesulo se nic.Atijevi driverji so mel tist annoying "the driver has stop functioning and had to be restarted" napako.Nvidija tega nima.In glih zarad tega me prou zanima ce ni nekdo narobe napisu vsega glede te statistike.Mogoce se je sam ta driver restart stel kot napaka in dejansko ni prislo do reboota.

krneki0001 ::

Ne vem kako se nekaterim tok sesuvajo mašine. Kolega me kliče najmanj enkrat na teden, da mu v visti ta in ta program ne dela, ali pa mu sesuva mašino, da mu driverji od grafične sesuvajo mašino in podobno(pa vsak mesec mu najmanj ena komponenta v računalniku crkne), potem pa jaz na svojo mašino naložim isti program, ko ga prinese do mene ali si ga pa dl-jam in zadeva deluje brez problemov. Tut z nvidiinimi driverji nisem imel nikoli problemov, pa vedno naložim najnovejše beta driverje - takoj ko ven pridejo novi jih naložim in do sedaj se še niti enkrat ni mašina usula.
Edini problem imam še vedno, ker mi ne uspe povezat dlančnika in viste z wi-fijem, da bi lahko preko wi-fija delal sinhronizacijo, ampak to tudi na 2003 serverju ni delovalo.

Visto mi je uspelo sesuti enkrat, odkar je izšla in jo imam na mašini od izzida (leto dni), da sem dobil blue screen, ko sem preveč navil proc in je bil sistem nestabilen, pa se je usulo vse skupaj. Tudi v win2003 serverju ni bilo nobenih problemov in če so se že sesuli so se zaradi nems programja, ki ponavadi s sistemom sploh naj nebi bilo kompatibilno (je že na začetku jokalo, da na tem sistemu pa ne bo dobro delovalo - ampak na visti tega ni).

Res pa je da nekih velikih sprememb ne delam na mašini. Inštaliram si tisto kar rabim in tisto tudi uporabljam. Da bi pa kar nekaj inštaliral, zato da bi to imel na mašini in nebi uporabljal se mi zdi pa brez veze. Imam pa inštaliranih ogromno (ene 200) programčkov za oba ipaqa (imava vsak svojega, žena in jaz), ampak ti nikoli ne delajo problemov.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sodelovanje s tajnimi službami kot "svoboda govora"

Oddelek: Novice / Zasebnost
63862 (3415) driver_x
»

Microsoftova alternativa Flashu - Silverlight

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
273685 (2726) Bramac ^^
»

Open Document Format pretvornik za Word + vojna dokumentov

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
236734 (5111) tha_man
»

Google se je odločil za AMD

Oddelek: Novice / Procesorji
285347 (3163) zigi
»

Grafični pogon v Windows Vista ne bo sestavni del jedra (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
787737 (5518) simnov

Več podobnih tem