» »

Sloveniji se obeta prepoved nasilnih računalniških iger

Sloveniji se obeta prepoved nasilnih računalniških iger

STA - Pravosodni ministri držav članic Evropske unije so na neformalnem zasedanju v Dresdnu spregovorili tudi o računalniških in video igrah, ki vsebujejo nasilne prizore.

Čeprav v Sloveniji prodaja računalniških in video iger z nasilnimi prizori ni prepovedana (v Nemčiji denimo takšna prepoved obstaja), je po zagotovilih slovenskega pravosodnega ministra Lovra Šturma "v prihodnje zagotovo pričakovati ukrepe na tem področju."

Medtem si Evropska komisija prizadeva za normativno ureditev področja interaktivnih iger, ki bi med drugim opredeljevala tudi prodajo in proizvodnjo interaktivnih iger za otroke. Slovenski pravosodni minister tovrstna prizadevanja Bruslja podpira in opozarja na "nujnost preventivnega pristopa k preprečevanju širjenja nasilnih računalniških iger." Sem sodi tudi vzpostavitev spletnega portala, kjer bi uporabniki lahko oblastem prijavljali spletne strani, ki ponujajo nasilne računalniške igre.

A poenotenje zakonodaje na ravni Evropske unije po mnenju ministra ni dovolj. Članice povezave naj bi se že pripravljale na pogovore s proizvajalci in prodajalci računalniških in video iger, saj naj bi se zavedale, da virtualni svet ne pozna nacionalnih meja. "Tega v EU nočemo, prav tako pa nočemo, da se dogaja drugje," je za Slovensko tiskovno agencijo še dejal minister Šturm.

220 komentarjev

«
1
2 3
...
5

Jaka83 ::

Dajejo nam samo še en razlog več, da stvari pretočimo preko neta.

Trinitron ::

Jaz se pa s prepovedjo čisto strinjam. Imel sem nekega sošolca ki je bil nor na take igre in edina stvar o kateri je sploh znal govoriti je, kakšne metode mučenja poznamo, kako je fino če kri šprica povsod, kako je zadnjič v neki igrci zaklal nekega nacista itd... Pa je bil star 18 let!!

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Osebno nimam nič proti krvavim karnažam dokler mi to zadošča. Ko zaprem špil se vrnem v relni svet kjer me take stvari ne zanimajo. Koneckoncev je to point iger, da uresničiš stvari, ki jih sicer niti slučajno ne bi storil. Naj brizga kri ter letijo udi ter se čreva obešajo čez obcestne svetilke. Če je tako početje zabavno v igri ni nujno da si v resničnem svetu isti maniak. Eni mamo da dar da znamo ločit realnost od navideznih svetov. Drugi pač ne. Vseeno pa bo to samo pripomoglo k piratstvu kar je dejstvo (sploh če pomislimo da je že tko zelo visoko).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Matek ::

Fuj, fuj, fuj. A se to samo meni zdi, al te zadeve niso oprte na nobeno znanstveno oprijemljivo dejstvo... Ko bi vsaj imeli kako pametno studijo oz. nekaj relevantnega, na kar bi se lahko sklicevali. Trenutno je vse priblizno tako kot tista scena iz Bowling for Columbine - eni menijo, da so krive igre, drugi, da je kriv Manson, vse skupaj en kup pavsalnega ocenjevanja krivde, ki bazira na par radikalnih primerih (uau, morilec je v prostem casu dosti igral CS, a se oni zavedajo kako ogromen player base ima CS...) na koncu pa padajo debilni zakoni.

Samo se en razlog vec, da se izselim.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Brane2 ::

IMHO je svinjarija pri tem selektivnost. A grozljivih filmov pa ne mislijo prepovedat ? :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

mtosev ::

To samo za mladoletnike?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

jype ::

Matek> Samo se en razlog vec, da se izselim.

Kam pa?

Brane2> A grozljivih filmov pa ne mislijo prepovedat ?

Kaj pa grozljive gregorijanske korale v temnih gotskih cerkvah sredi noči?

xgo ::

Joj zdj bojo s to bedarijo še pri nam zaceli. Kao Evropska politika, vpliv nemcije. Veliko vecji krivec je pa TV. Vendar TV hitro ko se nekaj zgodi pokaze prsta na igrice, da bi pa kdo reku da je mogoce nasilje na TV povezano s tem pa ne.

@Trinitron igrce nimajo veze s tim, pac ima probleme, ce ne preko igrce bi na nek drug nacin najdu kar hoce.

Hardstyle ::

Upam, da nebodo prepovedali sexa!

OldSkul ::

Kaj pa grozljivke... a to je pa ok?

Zheegec ::

Nene, nasilni filmi, resnične vojne (ki so glavna tema poročil cele dneve), klanje na ulicah (kjer policija ne ukrepa, ali je neučinkovita, ali skorumpirana, ali si ne upa), to je vse OK, samo nasilne igre,... ah ah ah...
Raziskave kažejo da bi se ob ukinitvi nasilnih iger stopnja kriminala v treh letih znižala za 21.436% (+/- 0.001), tako da bo to nujno potrebno če želimo preprečiti vojne in nasilje.

Mogoče je pa to zato, ker ti dejanske grehe odpusti Bog ob spovedi, virtualnih pa ne (the holy bible doesn't support PC games!!)... tako da če virtualno koga ubiješ greš v pekel, če pa v realnosti se lahko pa še vedno spoveš??

No, anyway, grem gledat the passion of the Christ, ker je poučen in nenasilen film, potem je pa Mojster Miha, po pa spat :D

Eh, kakšen bluz 8-)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

aljazh ::

V tej luči je zanimivo tudi tole.

Iz številnih delov sveta od ZDA do Jemna poročajo o primerih, da so se dečki obesili, ko so posnemali posnetek usmrtitve Sadama Huseina.

Posnetek obešanja nekdanjega iraškega diktatorja je prek spleta in malih zaslonov obkrožil svet, strokovnjaki pa trdijo, da so imele te podobe uničujoč vpliv na dojemljivo mladino.


Naj postavimo urednikom informativnega programa pravila, kaj smejo in kaj ne prikazovati po televiziji?

urban99 ::

Pa saj pri filmih že imamo tiste trikotnike in krogce :)

V tujini je bilo narejenih kar lepo število raziskav in, kolikor vem, neposredne povezave med igrami in nasiljem ni uspelo dokazat še nikomur. Trinitronov primer s sošolcem je tipičen, to je najbolj pogosto pri teh anti-game-zveličarjih: ko se trem mulcem scufa in uletijo z orožjem v šolo, je velika verjetnost, da se bo našel nekdo, ki bo za to krivil igrice, ki jih igrajo doma. Da pa so wackoti že po naravi, je pa seveda drugotnega pomena.

Looooooka ::

mogoce ma pa ta minister doma debilne otroke in mu nekak se ni uspel razlozlit lastnim otrokom kaj je to igrica,grozljivka in resnicni svet.
osebno mislm da so nasilne igrice in grozljivke dovolj dobra metoda za naravno selekcijo otrok pa tud odraslih.
tisti,ki ne locijo razlike naj se jih lepo zapre v posebne prostore...ker ce na njih lahko vpliva video igrica je sam se vprasanje casa predn bo na njih vplival neki druzga.oz ....ne bo vplival to bo sam izgovor,ki ga bojo taki kreteni na konc na sodiscu uporabl...najebal bojo pa itak vsi normalni,ki majo to zgolj za igranje.
na konc koncev lahko prepovemo igrice...grozljivke..nevarne pse...karate judo...vse kar je z nasiljem povezan in ne bomo dosegl nc druzga kokr to da nam bo zmanjkal razlogov zakaj je nek mladostnik izvedel neki nasilnega.
na konc bodo pol tud taki bebci kot jih ocitno mamo v vladi sprejet dejstvo, da je na konc koncev kriva samo slaba vzgoja in slabi odnosi v druzini.
do takrat bo pa verjetn vse ostalo krivo.

aja...ce ze morjo naj pac prepovejo prodajo takih igric vsem pod 18 let.prepoved prodaje stvari je drgac cist nedemokraticna in bo sam se bl dvignla popularnost takih igric.tko kot prepoved kajenja trave.

ripmork ::

buhuhu, beware of the polygons with bloddy pixel textures and vertex shaders!...
kako sranje, na TV Dnevniku pa veselo poročajo kakršnokoli vojno sranje, sam da se nekej dogaja pa je ok...

kaka dvoličnost ej...;(

sicer pa mene osebno bk, nisem več gamer...:D

aljazh ::

mogoce ma pa ta minister doma [...] otroke


Prej vnuke ;P

driver_x ::

Upam, da nebodo prepovedali sexa!


Dovoljen bo misionarski položaj, ostali se bodo šteli za kaznivo dejanje.

G-man ::

/whatif

NEWSFLASH!
Ulice EU je po novici o prepovedi nasilnih računalniških iger preplavila mladina v balaklavah in neprebojnih jopičih, DIY rocket launcherji in railguni, čarovniških oblekah in kostumih fantazijskih živalih. Policija ima velike težave predvsem zaradi wallhackov in aimbotov pa tudi drugih exploitov, ki omogočajo upornikom neomejene količine golda. Kot kaže ima vojska probleme prav zaradi velikega deleža igralcev vojaških simulacij med svojim kadrom.

whatif/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: G-man ()

Sc0ut ::

lol
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

suntrace1 ::

Neizvedljivo, morda pa tudi neustavno.

Gr0unD Zer0 ::

omg...
pa to ni več res...
me zanima koliko folka, ki špila q3/CSS/hl2/AA/battlefield/tekken/soul calibur/prince of persia/doom dejansko strelja/pretepa/seklja/obglavlja/z motorno žago terorizira dejanske ljudi na cesti?

igre so za sprostitev, in če bom živčen, ker sem pogrnil izpit iz matematike šel pred tv ter brutalno razmesaril 80 nerealnih stvorov na ekranu ter se bom ob tem malce sprostil in mislil na druge stvari, to pomeni da bom šel na cesto in storil enako?

prav tako nobenega CS playerja nisem videl skakati okoli z nožem v realnem življenju(razen njega)

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: madviper ()

mtosev ::

Hehe Manhunt pa Postal bojo prvo prepovedali.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

jlpktnst ::

Godlessness... godlessness is what plagues this country!

CWIZO ::

Za tole se bo šlo pa na ulico protestirat.
Danes igre, jutri TV, pojutrišnjem ti bodo pa govorili kaj lahko in kaj ne smeš govoriti.

Fašizem anyone?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

M4TECH ::

Živel bitorrent

mtosev ::

Ma jaz tak stuff iz tujine narocam npr. filme tak da zame ne bo problemov.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

kanzyani ::

rajši naj prepovejo špile ala NFS kr pol četrt takih k to igra misle, de je tud na cesti tko in rejsa na veliko ... in s tem ogroža use druge ne sam sebe.

Pr streljačinah tega nism opazu.. d bi kdo pol pušo uzeu in po ulci strelju :D

CWIZO ::

Ne bluzi no. S takimi argumenti se nikamor ne pride. Zato ker to niso argumenti.
Ko boš znanstevnik, ki je ravnokar naredu raziskavo no potem bo pa to argument, ki bo nekaj veljal. Do takrat pa prosim ne bluzi.

Če imaš ti nagnjenja k zaletavanju v avtomobile zaradi NFS, potem govori zase in ne vmešuj zraven mene, ki sem ravnokar nehal igrat NFS pa zato ne bom šel na cesto in zadriftal 4 kroge čez rondo.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

CWIZO ::

mtosev: samo zato, ker se te neka stvar ne tiče še ne pomeni, da je nepomembna.
Sploh pa, kje boš pa kupoval špile? v EU ne, kakih ruskih al pa japonskih najbrž tut ne, v ameriki bodo pa tut kmalu mel kak podoben zakon.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

mtosev ::

Iz azije. HK bolj natancno. S&H je samo 4USD iz HK.

Shipping & Handling Fee: $4.34
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

overlord_tm ::

Evo, se kompletno strinjam z tistimi ki pravijo da so igre za sprostitev.

JAz osebno če čutim potrebo da bi nekoga nalomu, preprosto prižgem xfire, poiščem CoD server in grem igrat. Po ene 2h rundah sem lepo pomirjen, pa še nasmejem se.

Če pa je folk mentalno omejen in ne loči iger od realnosti, potem pa zato niso krive igre. Pač, če mu prepovedo igrati CS bo pa naredil masaker po zgledu teksaškega pokola z motorko. Ko mu prepovedo tudi to, se bo zgledoval po kakih vojakih v iraku.

flipflop ::

mtosev, ti jih pa carinik najde pri pregledu...

BluPhenix ::

IMHO je svinjarija pri tem selektivnost. A grozljivih filmov pa ne mislijo prepovedat ? :\

JA, kaj pa "dinamično poročanje" pri poročilih? Zadnjič sem po dolgem času gledal Ita poročila. Več kot 10 minut je trajalo razglabjanje o nekem umoru, ko so sosedi zaklali sosede, ker jih niso marali.

Glavno, da so prepovedane joške na TV. To je tisto, kar kvari mladino.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

mtosev ::

Primer:

Need For Speed - Carbon (Collector's Edition) (English Version) (DVD Version) PC/Windows GAMES
~ EA Games

Need For Speed - Carbon (Collectors Edition) (English Version) (DVD Version)


Our Price:
US$38.99 [~€30.15]

Tu je igrica 13k sit al 14k.

EDIT Zadnjic sn mel narocilo za 10k sit pa nisem nic carine placal.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

dejanslo ::

mtosev pol lahko tud marihuano iz nizozemske naročim?
There`s More Than One Way To Do It

Z-lot ::

Over my e-body.

KoKi ::

pri rdeci kapici je volk kruto poginil, ko so mu zapolnili trebuh s kamni (pred tem je sam pojedel babico in hotel se rdeco kapico). pri jankotu in metki, je maceha koncala v peci, kjer je pod hudimi bolecinami .... zahtevam, da se prepovejo vse pravljice, saj vse vzbujajo nasilje in to v zelo mladih letih.
# hackable

LedStorm+++ ::

Kaj se bom spet džoku Commodorjeve džokce al kaj??? ;(( Zbrišmo vse Zlo kar je in pole :D ?
Pingvin :-)

Crimson_Shadow ::

Tile, ki tole prelagajo, so totalni debili, ki so svetlobno slepi na oznake, ki so na škatlah iger. Res mi ni jasno od kdaj je treba ljudi varovati pred lastno neumnostjo oz. "pametjo". :\ Nevednost in ignoranca na višku.

Vsak špil ima na škatli "primernostne" oznake, za koga in za koliko starega "otroka" je igra sploh primerna. Tole pa je izumljanje toplovodarske vode in slepomišenje, da oni pa vse vedo in da imajo samo oni prav. ;((
We create worlds

Zgodovina sprememb…

kanzyani ::

cwizo : argumenti gor/dol

poznam kr par ldi kr to delajo. jim odnaša auto u usakmu ovinku in tip na to reče "ja lih tko sm šu učeri u nfs:carobon stari..." in je še prow ponosn na to. In če že je statistično gledano dost več takih k to delajo ku pa takih k zarad ene "streljačine" gre u šolo pa pobije 10 ldi. in ne mislt de jst dobivam podobna nagnenja pr tem ko kdaj pa kdaj nfs špilam.

sm pa seveda prot usakim prepovedim glede tega...

MasterS ::

V Sloveniji je to res potrebno. Na našem faxu je en model z nožem zabodel 4 ucence pa uciteljico, na EF-LJ pa je nek ucenec z magnumom ustrelil 10 ucencev, ter hisnika.

Bullshit vse skupaj!

jlpktnst ::

Tudi če bo kdo kdaj postrelil pol šole ne bo zarad tega ker igra postal, ali pa ker je na poročilih videl da to delajo v US&A. To bo naredil ker ima drugje hude probleme in jih pač drugače ne zna rešit. Taki so redki, sploh pa vsi vemo da obstaja verjetnost da se vsakemu strga. Za nekatere več za nekatere manj, pa vsak reagira po svoje.

Meni osebno se to zdi hud poseg v svobodo, sploh podobno kot veliko podobnih zakonov sprejetih zadnje čase... Bah. Če hočeš spremenit človeštvo na tak način definitivno ne boš uspel.

3p ::

Statistčno "verjetno" je, da folk, ki pride v stik z NagimiBabami (NagimiGeeki) pogosteje koga posili, ali pa zaplodi nezaželjenega otroka, kot tisti ki ne. Dajmo usput prepovedat pronografijo. Statistično "dokazano" je tudi, da je folk, ki spremlja dogajanje na slovenski politični sceni bolj gljup, od tistega, ki ne. Pa taki dokazi!

Se strinjam. Igre sicer igram zelo zelo redko (saj bi jih več, pa ni časa ;(( ), ampak ko jih, pa jih ravno zaradi sproščanja. Malo drugih stvari (nepovezanih z nekimi drugimi zadevami, do katerih ima naša ablast tudi rahlo odlonilen odnos) pa sprošča tako dobro, kot "miren" sprehod po ulicah Mesta 17... In ja. Verjamem da pri labilnih osebah lahko igranje iger, gledanje filmov, poslušanje Jelinčica (itd) sproži deviantna dejanja. Ampak te ljudi bi bilo potrebno že prej spravit k psihiatru, ne šele ko koga fentajo...

opeter ::

Kaj pa grozljive gregorijanske korale v temnih gotskih cerkvah sredi noči?

jype, naštej mi vsaj 5 gotskih cerkva na slovenskem

A grozljivih filmov pa ne mislijo prepovedat ?

Brane2, točno tako. Koliko od vas gleda nemški (RTL, PRO7, KABEL1, VOX) in avstrijski TV program (ORF1 recimo) in ko na teh programih laufajo kaki filmi, a ste že opazili, da bolj nasilne prizore enostavno izrežejo? Recimo zadnjič je bil Running Man. Ko je švarci z motorko razreal tistega nasprotnika na pol... no ta prizor je enostavno manjkal. :\

Tak da kmalu se lahko navadimo, da bomo v celi Evropi v igrah gledali (eventualno) zeleno kri, ali pa nič.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

MeGreat ::

Pa saj je večina iger nasilnih :) Tudi strategije hehe

opeter ::

Če smo že pri filmih in igrah: bodo prepovedali večino starejših in novejših stripov (Dark Horse, DC Comics, belgijske, francoske, italijanske...), saj vsebujejo ekstremno dozo krvi in nasilja? Če bodo, bo to pomenilo zaton tega žanra. OK, mogoče otroški stripi ostanejo, ampak kako nasilno je recimo, ko se Tom in Jerry tepeta, ubijata, se opečeta? :\

Na žalost pa lahko vidimo že drug scenarij, ki se lahko razpase in ima hude negativne posledice za posameznike. Sem bral nekje, da bi nekateri vrhovni oblastniki v (na državo se ne spominjam,vem da je bila evropska) želeli uvesti opazovalni sistem. Pravijo, da bi trebalo počasi opazovati vsakega posameznika (jep, poseg v človekove pravice) v smislu nakupovalnih navad itd., kako se obnaša na ulici, doma, v šoli, na delovnem mestu... imeli bi nek centralni sistem, ki bi vse te podatke prejemal in jih analiziral (aka Terry Gilliam: Brazil, Orwell: 1984... brrr), potem pa ko on enostavno v trgovino, bi prodajalec čekiral njegovo identiteto (se kdo spominja Minority Report - identifikacija s očmi) in takoj videl, če lahko ta pa ta kupi ta in oni izdelek (npr. igre). V primeru, da postane nasilen, ga lahko (pazite!) na nasilen način pridži dokler prispe policija. Ker je to bila kao neka študija (če najdem link, ga bom sem prilepil) in je zaenkrat še v "umski" fazi. :\

Upam, da se kaj podobnega ne bo zgodilo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

edge540 ::

Yeah. Še en dokaz da ima minister IQ na ravni fikusa.

Aja, morem it napolnit seržer, zdaj sem malo Call of Duty preigraval pa me je primlo da bi šel sesekljat 16 ljudi z šrotarco, ki jo imam prav za ta namen spravljeno v predalu.

:( :( :(

amigo_no1 ::

Kdaj se obeta prepoved objavljanja Tv/radio novic v stilu "Kraju XYZ spet 70 mrtvih zaradi eksplozije samomorilca" :\ ?
Tudi to ne vpliva spodbudno na mladež >:D


@Raptor001
Ne žali fikusa :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Jernej L ::

Ja.. nič, gremo na slo-techu peticijo narest da razglasimo našega ministra za norca.

ampak vseeno se strinjam z komentarjem:

Jaz se pa s prepovedjo čisto strinjam. Imel sem nekega sošolca ki je bil nor na take igre in edina stvar o kateri je sploh znal govoriti je, kakšne metode mučenja poznamo, kako je fino če kri šprica povsod, kako je zadnjič v neki igrci zaklal nekega nacista itd... Pa je bil star 18 let!!


Ja, za takšne stvari pa so krivi starši, ker se z otrokom niso pravilno ukvarjali, tudi sam poznam nekoga ki je takšen, kriva je družba, šola in starši. in tukaj bi moral naš minister začeti reševati stvari.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Študija: vpliv nasilnih iger na agresijo izjemno šibek

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
259217 (7758) Markoff
»

V ZDA se pripravlja zakon o raziskavi povezave med nasilnimi igrami in agresijo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
10728284 (25012) Gregor P
»

Notranji ministri EU podpirajo sporazum SWIFT

Oddelek: Novice / Zasebnost
155137 (4648) Icematxyz
»

Računalniške igre

Oddelek: Igre
224801 (4127) atasmrk
»

Sloveniji se obeta prepoved nasilnih računalniških iger (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
22021689 (16011) nodrim

Več podobnih tem