ZDNet - Microsoft bo, kot kaže, iz Officea 2007 odstranil funkcijo, za pretvorbo dokumentov v PDF format zapisa. S tožbo mu je namreč začel groziti Adobe. Adobe je namreč zahteval, da Microsoft funkcijo shranjevanja v PDF zapis prodaja (kot dodatek) ali jo odstrani ali pa se pripravi na protimonopolno tožbo.
Microsoft, ki sicer odgovarja, da tokrat Adobe zahteva prepovedano dogovarjanje o ceni, se bo pred grožnjo očitno uklonil in funkcija bo na voljo kot brezplačni dodatek, ki ga bodo uporabniki lahko namestili preko Microsoftove spletne strani, ne bo pa del Officea 2007. Dodatno bo le kot dodatek na voljo tudi shranjevanje v Microsoftov lastni, PDF-ju sorodni zapis, XPS.
Tudi XPS namreč Adobe vidi kot grožnjo enemu svojih paradnih konjev in ga moti tudi podpora XPS v prihajajoči Visti. Tako bo Microsoft tudi v Visti proizvajalcem računalnikov omogočil odstranitev visokonivojske XPS funkcionalnosti. Pri vsem skupaj je zanimivo, da Adobea podobna funkcionalnost OpenOfficea, Starofficea, WordPerfect Officea in drugih ne moti.
Še izvorni novički z ZDNET-a: prva in druga.
Dogajanje bo nekaterim bralcem Slo-Techa gotovo všeč, druge bo razburila, ne glede na pro/kontra-Microsoftovsko držo pa bodo najbrž morali priznati, da se velika podjetja res trudijo, da bi storile vse za dobro uporabnikov računalnikov.
Novice » Tožbe » Adobe in Microsoft ter PDF
Microsoft ::
Heh, glih sem pisal isto novico, pa si me prehitel.
Enivej, MS bi lahko tole izkoristi, pa se bolj porinil svoj XPS format. Pac, ga da zraven zastonj, se kako orodje za urejanje pa to, obvezno se kak program za pranje tega formata na drugih platformih. Bi blo kar kul. Po drugi strani pa pac prodaja dodatek za pdf shranjevanje.
by Miha
Enivej, MS bi lahko tole izkoristi, pa se bolj porinil svoj XPS format. Pac, ga da zraven zastonj, se kako orodje za urejanje pa to, obvezno se kak program za pranje tega formata na drugih platformih. Bi blo kar kul. Po drugi strani pa pac prodaja dodatek za pdf shranjevanje.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
M.B. ::
TUkaj mi pa res ni jasno zakaj Adoba moti, da izvaža v PDF? Edino mogoče ker je potem to konkurenca njihovemu Adobe Acrobat programu. Ker če MS podpre XPS in ta format nima specifikacij potem ne bo dobro. Upam sicer da se ne bo razširil, ker je PDF kar dobro razširjen ampak vseeno.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
ender ::
M.B.: gre preprosto za to, da bi z vključitvijo podpore za PDF v Office, Adobe prodajal toliko manj Acrobatov. Res je sicer, da že obstajajo brezplačni programi za pretvarjanje v PDF, vendar jih večina uporabnikov ne pozna, in se zato marsikdo odloči za nakup Acrobata, pa čeprav ga uporabljajo le za izvoz dokumentov v PDF. Z vključitvijo podpore za PDF v Office, bi Adobe izgubil ta delež uporabnikov.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Microsoft ::
Ja ender, ampak hkrati bi ja utrdil PDF format. Zdej ga pa resno postavlja ob bok XPSju.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
OwcA ::
Bolj je to, da Adobe-ju odsotnost podpore PDF-ju odpira vrata za nadaljne protimonopolistične tožbe.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
M.B. ::
@ender najverjetneje ja.
SPecifikacije kot sem si mislil:
SPecifikacije kot sem si mislil:
. You may review these Materials only (a) as a reference to assist You in planning and designing Your product, service or technology ("Product") to interface with a Microsoft product, specification, service or technology ("Microsoft Product") as described in these Materials; and (b) to provide feedback on these Materials to Microsoft. All other rights are retained by Microsoft; this Agreement does not give You rights under any Microsoft patents.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Izi ::
Ne mešaj Odprtokodnih programov sem notri, ker nimajo nič z Evropsko protimonopolno politiko.
Vse je popolnoma pričakovano.
Adobe je tukaj samo orodje v rokah Evropskega protimonopolnega združenja.
Že en mesec nazaj (29. marec 2006) je Evropska protimonopolna komisija pregledala prihajajočo Visto.
To je tista komisija, ki je prepovedala Windos Media Player v Windowsih za Evropo.
Ta komisija je našla tri napake v Visti.
"One concern centered on the possibility that Vista would include features in its products that are already available separately from Microsoft and other companies, such as Internet search, digital rights management and software to create fixed document formats like PDF."
Se pravi, v Evropi ne bomo dovolili, da bi Microsoft v Vistine programe vključeval določene zmožnosti, ki so že na voljo v ločenih in neodvisnih programih.
Konkretno so omenili:
- Internet search
- DRM
- zmožnost izdelave dokumentov PDF
Ta Evropska protimonopolna organizacija ima kar precej velik vpliv in te zadeve se bodo kot dosedaj prej ali slej verjetno uresničile.
PDF je samo prvi korak.
Jaz boj upam, da jim bo uspelo prepovedati DRM v Visti. To bi bilo precej bolj interesantno za uporabnike. PDF ni več problem, ker tako ali tako vsak normalen Evropejec uporablja OOo.
Vsekakor pa bi bilo dolgoročno za Evropo najbolje, da enostavno prepove prodajo Viste v Evropi.
Ampak take sreče pa zaenkrat še ne bomo dočakali.
Vse je popolnoma pričakovano.
Adobe je tukaj samo orodje v rokah Evropskega protimonopolnega združenja.
Že en mesec nazaj (29. marec 2006) je Evropska protimonopolna komisija pregledala prihajajočo Visto.
To je tista komisija, ki je prepovedala Windos Media Player v Windowsih za Evropo.
Ta komisija je našla tri napake v Visti.
"One concern centered on the possibility that Vista would include features in its products that are already available separately from Microsoft and other companies, such as Internet search, digital rights management and software to create fixed document formats like PDF."
Se pravi, v Evropi ne bomo dovolili, da bi Microsoft v Vistine programe vključeval določene zmožnosti, ki so že na voljo v ločenih in neodvisnih programih.
Konkretno so omenili:
- Internet search
- DRM
- zmožnost izdelave dokumentov PDF
Ta Evropska protimonopolna organizacija ima kar precej velik vpliv in te zadeve se bodo kot dosedaj prej ali slej verjetno uresničile.
PDF je samo prvi korak.
Jaz boj upam, da jim bo uspelo prepovedati DRM v Visti. To bi bilo precej bolj interesantno za uporabnike. PDF ni več problem, ker tako ali tako vsak normalen Evropejec uporablja OOo.
Vsekakor pa bi bilo dolgoročno za Evropo najbolje, da enostavno prepove prodajo Viste v Evropi.
Ampak take sreče pa zaenkrat še ne bomo dočakali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
IceIceBaby ::
Kako to da ima OSX možnost exporta v pdf iz vsakega programa ?
Sicer mi pa ni všeč...uporabniki smo na slabšem, ker bo treba še vedno nalagat dodatke, da bomo lahko pdfje delal.
Sicer mi pa ni všeč...uporabniki smo na slabšem, ker bo treba še vedno nalagat dodatke, da bomo lahko pdfje delal.
Azrael ::
@G-man:
Po moje je to zato ker OOo :
a.) nima denarja
b.) ne ponuja nekega alternativnega formata pdf
c.) je nepomemben igralec na tem trgu, saj ima mnogo premalo uporabnikov
Če se bo kaj od naštetega v prihodnosti pri OOo spremenilo (predvsem točka a ali c), potem bodi brez skrbi, da bo Adobe pristavil piskerček
Namreč vse dosedanje alternative Adobe izdelkom so majhne in relativno nepoznane. MS Office je povsem druga zgodba in lahko Adobe resno prizadane. Ali je ta ukrep na dolgi rok dober ali slab za Adobe bo pokazal šele čas.
Po moje je to zato ker OOo :
a.) nima denarja
b.) ne ponuja nekega alternativnega formata pdf
c.) je nepomemben igralec na tem trgu, saj ima mnogo premalo uporabnikov
Če se bo kaj od naštetega v prihodnosti pri OOo spremenilo (predvsem točka a ali c), potem bodi brez skrbi, da bo Adobe pristavil piskerček
Namreč vse dosedanje alternative Adobe izdelkom so majhne in relativno nepoznane. MS Office je povsem druga zgodba in lahko Adobe resno prizadane. Ali je ta ukrep na dolgi rok dober ali slab za Adobe bo pokazal šele čas.
Nekoč je bil Slo-tech.
3p ::
Aha, taista komisija, ki je sproducirala tisto okrnjeno varianto Windowsov, ki je nihče noče kupiti? In taista komisija, ki je skoraj sforsirala SW patente v evropi leto ali dve nazaj? Ta se spet bori za zaščito evropejcev pred XPSom in PDFom?
Izi ::
Ta se spet bori za zaščito evropejcev pred XPSom in PDFom?
Njih zaščita Evropejcev verjetno čisto nič ne briga.
Za njo stojijo številna podjetja, ki imajo zaradi enega monopolnega podjetja izgubo in vsa ta podjetja pritiskajo na politike in raznorazne vplivne organizacije, da bi čim bolj otežili pot Microsoftu.
Če smo čisto odkriti lahko rečemo, da če bi Microsoftu postili povsem proste roke potem bi v kratkem imeli na voljo za kupiti en sam ogromen programski paket od Microsofta, ki bi že vseboval popolnoma vse. Operacijski sistem, Office programe, predvajalnike, ...
Ker nihče ne bi rabil nič drugega, bi vse software firme na svetu propadle, kar bi v današnjem času pomenilo zlom svetovnega gospodarstva.
Vsi bi postali revni in potem tudi navadni uporabniki ne bi imeli nič od tistega Microsoftovega vsemogočnega paketa katerega cena bi bila seveda v nebesih.
Pomnite moje besede:
Microsoftovo programje je hudičevo delo.
Če pogledamo malo v zgodovino, so vsa podjetja že preden so postala tako mogočna kot dandanes Microsoft, vedno prisilno razbili na več različnih delov.
Drugače ne bi nikoli dosegli tega kar smo.
Tole glede Microsofta je dejansko že malo zaskrbljujoče.
Samo takole metanje polen pod noge nas ne bo nikamor propeljalo.
Zaradi Microsofta se bo celotni svetovni napredek v računalništvu ustavil. Programirali bodo samo še oni, mi pa bomo samo kupovali njihove programe.
Razvijal ne bo nihče več nič, ker ne bo nobene konkurence.
Oops, malo me je zaneslo
megabit ::
Res je sicer, da že obstajajo brezplačni programi za pretvarjanje v PDF, vendar jih večina uporabnikov ne pozna...
Kateri pa so, ker mi ne uspe najti nic pametnega free.
Azrael ::
@Izi:
Heh in kje so bila ta podjetja prej?
Netscape je bil alfa in omega pri brskalnikih, Lotus pri pri preglednicah, Wordstar pri programih za urejanje besedil, Norton pri raznih pomožnih programih, Quaterdeck pri 32 bitnih aplikacijah... MS pa je ponujal DOS na eni disketi in rahlo do pretežno neuporabno okensko okolje (Windows 1.01)?
Žal so ti paradni konji zaspali na lovorikah, pri MS so pa delali. In tudi če sedaj uničijo MS, ne bo to pomagalo pri razvoju, prej nasprotno. Lep primer so mnoge zblojene Lin distribucije, ki imajo n programov za isto stvar, pa niti en program iz te množice ni dodelan tako kot je treba.
@megabit:
OOo je en tak program.
Heh in kje so bila ta podjetja prej?
Netscape je bil alfa in omega pri brskalnikih, Lotus pri pri preglednicah, Wordstar pri programih za urejanje besedil, Norton pri raznih pomožnih programih, Quaterdeck pri 32 bitnih aplikacijah... MS pa je ponujal DOS na eni disketi in rahlo do pretežno neuporabno okensko okolje (Windows 1.01)?
Žal so ti paradni konji zaspali na lovorikah, pri MS so pa delali. In tudi če sedaj uničijo MS, ne bo to pomagalo pri razvoju, prej nasprotno. Lep primer so mnoge zblojene Lin distribucije, ki imajo n programov za isto stvar, pa niti en program iz te množice ni dodelan tako kot je treba.
@megabit:
OOo je en tak program.
Nekoč je bil Slo-tech.
Nejc Pintar ::
OpenOffice.org
Sicer pa je Macromedia včasih ponujala pogram, ki se je OSju predstavljal kot printer, potem pa je tisto pač shranil v pdf.
Sicer pa je Macromedia včasih ponujala pogram, ki se je OSju predstavljal kot printer, potem pa je tisto pač shranil v pdf.
Lahko je biti prvi, če si edini!
M.B. ::
OOo, naprimer. Ali pa ko rečeš natisni izbereš PDF dela v skoraj vsakem programu v KDE na Gentoo.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
keber ::
Pravzaprav je daleč najboljši za predstavljanje dokumentov, risb, prezentacij itd. Vse v enem. Le kateri format je boljši od PDF?
Looooooka ::
ja ja oni scitijo pravice uporabnikov...vec funkcionalnosti v enem izdelku je plus za uporabnike.
no ja glede na to da PDFjev itak ne prebavljam upam da bo to prvi zebelj v njegovi krsti.
Microsoft ma itak ze narjeno alternativo pdf-ju in upam da jim rata povozit ta format.So se mi ze dost zamerl z nakupom macromedije...to bo tud en proizvod,ki bo sel v tri krasne.Se posebi zarad takih tozb proti microsoftu.
tko ga go adobe..goo doom yourself.
aja pa na tole :
Pravzaprav je daleč najboljši za predstavljanje dokumentov, risb, prezentacij itd. Vse v enem. Le kateri format je boljši od PDF
ja macromedia ma prou fino resitev za presentacije...in glih zato jih je adobe kupil.ker so vedl da bi jih v hitrem casu povozili.
no ja glede na to da PDFjev itak ne prebavljam upam da bo to prvi zebelj v njegovi krsti.
Microsoft ma itak ze narjeno alternativo pdf-ju in upam da jim rata povozit ta format.So se mi ze dost zamerl z nakupom macromedije...to bo tud en proizvod,ki bo sel v tri krasne.Se posebi zarad takih tozb proti microsoftu.
tko ga go adobe..goo doom yourself.
aja pa na tole :
Pravzaprav je daleč najboljši za predstavljanje dokumentov, risb, prezentacij itd. Vse v enem. Le kateri format je boljši od PDF
ja macromedia ma prou fino resitev za presentacije...in glih zato jih je adobe kupil.ker so vedl da bi jih v hitrem casu povozili.
Matevžk ::
Za dokumente je PDF že leta in leta de-facto standard. Edino postscript mu je v nekaterih okoljih "konkurenca" .... ker je pač bolj vsidran. Konkurenca v narekovajih zato, ker prihaja od iste firme ...
Torej, pokaži mi obstoječi standard, ki premore to, kar premore PDF ...
Torej, pokaži mi obstoječi standard, ki premore to, kar premore PDF ...
lp, Matevžk
Izi ::
Hehe, kakšne vse ne prebereš tukaj.
PDF ne more propasti. Prej bo propadel MP3.
PDF pomeni "Portable Document Format" in je med nami že od okoli leta 1990.
Narejen je bil točno za prenašanje dokumentov med različnimi računalniki in tukaj mu nihče ne seže niti do kolen.
PDF je odprt standard!
Tukaj si preberite kaj to pomeni:
Open standard @ Wikipedia
Ne vem če sem prav razumel, ampak zdi semi, da EU definira Odprti standard kot standard, ki ga lahko uporabljajo samo neprofitne organizacije.
Drugače je pa PDF edini dokument, ki ga lahko odpreš na vsakem računalniku in bo povsod izgledal popolnoma enako, zato je najbolj prenosljiv. Ni treba skrbeti, da nekdo nima naloženih pravih fontov in podobnih reči.
Podjetja med seboj komunicirajo večinoma v PDF dokumentih.
DOC je pa razširjen med šolarji in po domovih.
PDF ne more propasti. Prej bo propadel MP3.
PDF pomeni "Portable Document Format" in je med nami že od okoli leta 1990.
Narejen je bil točno za prenašanje dokumentov med različnimi računalniki in tukaj mu nihče ne seže niti do kolen.
PDF je odprt standard!
Tukaj si preberite kaj to pomeni:
Open standard @ Wikipedia
Ne vem če sem prav razumel, ampak zdi semi, da EU definira Odprti standard kot standard, ki ga lahko uporabljajo samo neprofitne organizacije.
Drugače je pa PDF edini dokument, ki ga lahko odpreš na vsakem računalniku in bo povsod izgledal popolnoma enako, zato je najbolj prenosljiv. Ni treba skrbeti, da nekdo nima naloženih pravih fontov in podobnih reči.
Podjetja med seboj komunicirajo večinoma v PDF dokumentih.
DOC je pa razširjen med šolarji in po domovih.
sirotka ::
izi...hehe;) In kaj bi dobrga naredl s tem, da bi prepovedal visto v Evropi? Te kdo sil uporablat Windowse? Sem sprobal linux, se mi ne dopade in sem spet na win xp x64, sistem šopa dobesedno, se ne sesuva, ni požrešen za ram....
3p ::
Izi: Ne vem če PDF reši problem s pisavami... Če pisavo vključiš v PDF ja (kar pa je lahko sporno z vidika avtorskih pravic), sicer pa ne... Da je odprt format pa: ja, toliko o odprtih formatih.
Izi ::
In kaj bi dobrga naredl s tem, da bi prepovedal visto v Evropi?
To je že malo off topic.
Dolgoročno gledano bi pa po moje bilo to samo pozitivno.
Sadaj ne morem navesti vseh razlogov na tem mestu ampak saj tako ni važno, ker se to nikakor ne bo zgodilo.
Je pa zanimivo, da je ravno v Evropi Microsoft najbolj priljubljen. Celo bolj kot v Ameriki.
Za informacijo naj omenim, da skoraj 4% Američanov uporablja OSX, v evropi pa je samo 2% OSX uporabnikov.
Tudi Linux je v Ameriki bolj razširjen kot v Evropi.
Zgleda smo Evropejci največje ovce
3p, tukaj imaš vse razloženo:
http://en.wikipedia.org/wiki/PDF
PDF file vsebuje text, fonte, slike in 2D vektorsko grafiko, ki sestavljajo dokument.
Glede fonta ni nič spornega, ker celotnega font fileta (TTF ali ATM) ni v dokumentu in ga ti ne moreš uporabiti nikjer drugje.
Je popolnoma isto, kot če ti za printanje uporabiš en font, ki si ga nekje kupil in nato ta print neseš drugam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
darkolord ::
Kako je s pametnostjo američanov, vemo, ja...
Čas je, da Microsoft kupi ta jajca od Adobe
Čas je, da Microsoft kupi ta jajca od Adobe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
antonija ::
A pa je .pdf pod patentom a je Adobe samo njegov lastnik in je generiranje/branje pdfjev zastonj (ob privolitvi adobeta ali kaksna taka fora)? Pa ce so tehnikalije pdfja javne a jih adobe skriva? Ker tisto od MSja (XPS al karkol ze) je ziher njihov, patentiran, nedovoljen (brez placila) zaprt,...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Izi ::
PDF je Odprt standard and katerim ima lastništvo Adobe Systems.
Adobe Systems je kalifornijska korporacija ustanovljena 1982 leta.
Kako je z tem lastništvom men ni čisto jasno. Naj kakšen pravnik pojasni kakšne pravice glede PDF ima Adobe.
Vsekakor pa lahko Adobe prepove uporabo PDF Microsoftu.
Adobe Systems je kalifornijska korporacija ustanovljena 1982 leta.
Kako je z tem lastništvom men ni čisto jasno. Naj kakšen pravnik pojasni kakšne pravice glede PDF ima Adobe.
Vsekakor pa lahko Adobe prepove uporabo PDF Microsoftu.
SasoS ::
haha...novica ni nič drugega kot razširjanje microsoftovega FUDa. Tukaj lepo piše, da ne da je adobe zagrozil s tožno ampak microsoft pričakuje da bodo zagrozili s tožbo. Itak, uvaliti hočjo svoj XPS format in če bi kar tako skinili pdf support bi se folk spraševal zakaj...tako da pdf lepo ukinejo, ljudem pa povejo ja sej, itak bi nas tožl
Brez skrbi, XPS bo berljiv na vseh računalnikih z Microsoft Windows(tm)
Brez skrbi, XPS bo berljiv na vseh računalnikih z Microsoft Windows(tm)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SasoS ()
darkolord ::
SasoS: ZAKAJ so pa potem "skinli" še XPS support?
Mimogrede, kako da Adobe lahko izsiljuje druge kljub temu, da ima monpol na tem tržišču?
Mimogrede, kako da Adobe lahko izsiljuje druge kljub temu, da ima monpol na tem tržišču?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Izi ::
V linku, ki ga je dal SasoS točno piše, kar sem predvideval in sicer, da gre za Evropsko protimonopolno tožbo.
Adobe ni prepovedal Microsoftu uporabo PDF.
Samo zahteva, naj bo PDF podporara na voljo kot dodatek, ki ga bodo morali uporabniki kupiti posebej.
Predvidevam, da misli Adobe izdelati in prodajati tale dodatek za Microsoftov Office.
Ali se motim?
Adobe ni prepovedal Microsoftu uporabo PDF.
Samo zahteva, naj bo PDF podporara na voljo kot dodatek, ki ga bodo morali uporabniki kupiti posebej.
Predvidevam, da misli Adobe izdelati in prodajati tale dodatek za Microsoftov Office.
Ali se motim?
darkolord ::
Adobe očitno hoče, da bi Microsoft računal za to možnost ali pa da jo (zastonj) ponudi kot dodatek
ender ::
Megabit: npr. CutePDF in PDFCreator. Oba temeljita na GhostScriptu.
(Pa seveda OpenOffice, samo OOo ne moreš uporabit kadar bi rad v PDF izvozil iz nekega X programa).
(Pa seveda OpenOffice, samo OOo ne moreš uporabit kadar bi rad v PDF izvozil iz nekega X programa).
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Izi ::
Nikjer ne piše zastonj.
Link iz članka:
Adobe wants the software giant to remove the PDF "save as" feature from its beta version of Office 2007 or to charge a fee for it, whereas Microsoft wants to offer that feature for free, said Dave Heiner
Link od SasoS:
Adobe wants Microsoft to remove the feature and offer Adobe's technology separately for a fee. Microsoft has agreed to remove the feature, but is unwilling to charge for it, the Journal reported.
Adobe v obeh primerih zahteva plačljiv dodatek.
Microsoft pa se nekaj upira in hoče izsiliti zastonj dodatek
Link iz članka:
Adobe wants the software giant to remove the PDF "save as" feature from its beta version of Office 2007 or to charge a fee for it, whereas Microsoft wants to offer that feature for free, said Dave Heiner
Link od SasoS:
Adobe wants Microsoft to remove the feature and offer Adobe's technology separately for a fee. Microsoft has agreed to remove the feature, but is unwilling to charge for it, the Journal reported.
Adobe v obeh primerih zahteva plačljiv dodatek.
Microsoft pa se nekaj upira in hoče izsiliti zastonj dodatek
opeter ::
PDF format je zelo poenostavil delo v repro studiih in tiskarnah. Res. Brez tega bi še vedno kurčevo preklinjali pri izdelavi filmov, oz. zdajšnjih CTP-jev v tiskarnah. Koliko težav je bilo s PostScript datotekami pred 10-15 leti. Edini sistem, ki je takrat relativno dobro prebavljal vse te bedarije je bil MacOS. Cajti so se od takrat spremenili (na našo srečo).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Stajerc ::
V Microsoftu se ni ves čas pridno delalo ampak se je ves čas pridno kradlo in srkalo vse kaj je dobrega na račun drugih. (Večji povozi majhnega)
Gre se samo zato da adobe ve če neboš več potreboval njihovega izdelka za izdelavo ali branje PDF formatov da njih preprosto ni več. Tu sploh ni debate. Usahnejo ker jih povozi večji Microsoft. POSRKA. Ni variante da bi imel ob megalomanski Visti ki je kot rak ki se širi po sistemu zraven še adobe (še dodatno nesnago) če bi prav vse lahko naredil v veliki požrešni visti. Zakaj še bolj mučiti sistem?
Torej eni mislite da dela to Microsoft izključno zaradi boljše uporabnosti ampak ne on dela to kaj dela skozi. Dobre rešitve posrka tudi sam in jih vključi v svoj izdelek in ker vsi ali velika večina uporabljamo njegov izdelek s tem avtomatsko uniči tistega kateremu idejo je speljal.
To ni razvoj in ni produktivno če kdo to misli ampak je celo škodljivo.
On pusti da neko podjetje ustvari nekaj kaj se prime na trgu in to razvija ko pa začuti ogroženost ali prevlado v tem primeru je to PDF format ki resnici na ljubo je dober format pa to elegantno ukrade.
To je sovražno dejanje mimogrede in težko je to preprečit.
Ista situacija je to ko širi izpostave po vsem svetu in hoče biti prisoten. Tudi v naši mali Sloveniji. In to ne zaradi duha razvoja ampak zaradi nadzorovanja in držanja nazaj in širjena politične moči in še več kreje intelektalne lastnine ki jim hočeš nočeš moraš dati pod njihovimi pogoji - vse samo da je Microsoft še močnejši in bolj utrjen v svojem bistvu. TO NI RAZVOJ AMPAK DUŠENJE RAZVOJA.
Microsoft bi zlahka označili kot sovražno firmo ali kot bi rekel Bushmen (OS zla za razvoj)
Ker je edini na svetu in je povsod kjer se lahko kaj naredi on to nadzoruje in duši. Da nebo kdo mislil da je to najbolša možnost razvoja kaj dela Microsoft. TO JE DALEČ OD TEGA!
Vsaj 5 različnih komercialnih dobrih sistemov bi moralo biti v svetu.Kot je to pri avtomobilih. Kaj bi blo če bi imeli samo Ford ali pa recimo Zastavo na svetu?
Gre se samo zato da adobe ve če neboš več potreboval njihovega izdelka za izdelavo ali branje PDF formatov da njih preprosto ni več. Tu sploh ni debate. Usahnejo ker jih povozi večji Microsoft. POSRKA. Ni variante da bi imel ob megalomanski Visti ki je kot rak ki se širi po sistemu zraven še adobe (še dodatno nesnago) če bi prav vse lahko naredil v veliki požrešni visti. Zakaj še bolj mučiti sistem?
Torej eni mislite da dela to Microsoft izključno zaradi boljše uporabnosti ampak ne on dela to kaj dela skozi. Dobre rešitve posrka tudi sam in jih vključi v svoj izdelek in ker vsi ali velika večina uporabljamo njegov izdelek s tem avtomatsko uniči tistega kateremu idejo je speljal.
To ni razvoj in ni produktivno če kdo to misli ampak je celo škodljivo.
On pusti da neko podjetje ustvari nekaj kaj se prime na trgu in to razvija ko pa začuti ogroženost ali prevlado v tem primeru je to PDF format ki resnici na ljubo je dober format pa to elegantno ukrade.
To je sovražno dejanje mimogrede in težko je to preprečit.
Ista situacija je to ko širi izpostave po vsem svetu in hoče biti prisoten. Tudi v naši mali Sloveniji. In to ne zaradi duha razvoja ampak zaradi nadzorovanja in držanja nazaj in širjena politične moči in še več kreje intelektalne lastnine ki jim hočeš nočeš moraš dati pod njihovimi pogoji - vse samo da je Microsoft še močnejši in bolj utrjen v svojem bistvu. TO NI RAZVOJ AMPAK DUŠENJE RAZVOJA.
Microsoft bi zlahka označili kot sovražno firmo ali kot bi rekel Bushmen (OS zla za razvoj)
Ker je edini na svetu in je povsod kjer se lahko kaj naredi on to nadzoruje in duši. Da nebo kdo mislil da je to najbolša možnost razvoja kaj dela Microsoft. TO JE DALEČ OD TEGA!
Vsaj 5 različnih komercialnih dobrih sistemov bi moralo biti v svetu.Kot je to pri avtomobilih. Kaj bi blo če bi imeli samo Ford ali pa recimo Zastavo na svetu?
Have a nice day.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Stajerc ()
Firebird ::
Zanima me kakšna bo podpora če nabavim visto za win XP, 2000, 98 ker mam kr dost opravka s temi sistemi pri povezovanju pa me zanima če bo to nemoteno funkcioniralo??
LP
LP
Lion25 ::
ma izi, veliko nakladas, predvsem z dejstvom, da smo v evropi ovce...
sam poglej, kje je najvec nelegalnega programja, pa recimo kdo prednjaci po uporabi FF (americani so zelo zadaj)... pa se polno drugih primerov ti bi lahko dal, da nakladas...
da ne govorimo o cvetki, da se doc uporablja le v solah in domovih... delal sem ze na veliko podjetjih in z veliko podjetji sem sodeloval in le redke od njih uporabljajo pdf, vecina uporablja DOC
pa se, pa se... dej se malo skuliraj in se prepricaj o cemer pises prej!
sam poglej, kje je najvec nelegalnega programja, pa recimo kdo prednjaci po uporabi FF (americani so zelo zadaj)... pa se polno drugih primerov ti bi lahko dal, da nakladas...
da ne govorimo o cvetki, da se doc uporablja le v solah in domovih... delal sem ze na veliko podjetjih in z veliko podjetji sem sodeloval in le redke od njih uporabljajo pdf, vecina uporablja DOC
pa se, pa se... dej se malo skuliraj in se prepricaj o cemer pises prej!
Izi ::
ma izi, veliko nakladas, predvsem z dejstvom, da smo v evropi ovce...
Seveda nakladam saj to je vendar namen teh komentarjev, da vsak naloži nekaj svojega znanja, ki ga lahko nato tudi drugi koristijo.
Saj ovce so pa ja prijazne živali.
Prijazne in krotke in lahko se jih izkoristi
Ovca je prispodoba za človeka, ki ne zna razmišljati z svojo glavo.
Zato župniki svoje vernike kličejo, ovčice.
Ovčic je na svetu okoli 95%. Ostali so pa rojeni za voditelje in imajo precej lahko delo.
Ne vem kje si zdaj tukaj našel nelegalno progranje.
Mogoče uporaba nelegalnega programja pomeni, da smo bolj napredni in se ne pustimo izkoriščati.
Mogoče pa ravno obratno.
Tisto DOC cvetko pa še vedno zalivam.
Office programi so namenjeni tajnicam, šolarjem in za nezahtevno domačo rabo.
Ostali pa uporabljajo profesionalne rešitve kot naprimer namizno založništvo.
Imam firmo in DOC datoteke imamo v mail clentih že leta blokirane.
Jaz osebno administriram naš LAN in nobena DOC datoteka se mi ne izmuzne
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Bass0 ::
Vsak ima svoj prav, ki je odvisen od tega, kaj počne vsak dan z računalnikom. Jaz doma na macu napišem note v Finale-ju, jih izvozim v PDF (I LUV MAC! ) in jih objavim online. Tako jih lahko brez problema sprintam v šoli oz. s kateregakoli računalnika brez Finale-ja. Pa če je mac, windows, linux ali zeta.
Tako moja želja gotovo ne bo, da bi PDF izumrl. Microsoftovo porivanje novega formata pa je (zame) nepotrebno.
Tako moja želja gotovo ne bo, da bi PDF izumrl. Microsoftovo porivanje novega formata pa je (zame) nepotrebno.
Looooooka ::
mnja...je clovk cist prou napisu.
vecina ljudi uporabla .doc file.
skor nobenga ne poznam,ki bi se mu clo dal uporablat adobe...za karkol.
za dokumente .doc za grafiko ponavad lepo corel source posljejo in to je to.
Mogoce ce bi bil adobe mal hitrejsi program...ki se ne bi silil integrirat v browser...ki ne bi probavu vsake pet minut se updejtat(halo to je reader ne pa windowsi)...bi clo blo kj od tega.
Tko pa naj propade.in to cimprej.
vecina ljudi uporabla .doc file.
skor nobenga ne poznam,ki bi se mu clo dal uporablat adobe...za karkol.
za dokumente .doc za grafiko ponavad lepo corel source posljejo in to je to.
Mogoce ce bi bil adobe mal hitrejsi program...ki se ne bi silil integrirat v browser...ki ne bi probavu vsake pet minut se updejtat(halo to je reader ne pa windowsi)...bi clo blo kj od tega.
Tko pa naj propade.in to cimprej.
Looooooka ::
oh pa se glede sovraznosti microsofta in ogrozanja ne vem cesa...
ves kaj...ce se developer odloci da bo sprejel microsoftovo ponudbo in svoj izdelek prodal je to njegova odlocitev.verjem da ga microsoft v nic ne prisil...lepo ga zakoplje v denarju in je clovek cist vesel.
in ce bi ti naredu kksn program,ki bi bil clo useful in bi ti microsoft ponudu a shit load of money za njega...bi ga prodal.
ce ne zarad druzga ze zarad tega da je baje 50% opreme v sloveniji nelegalne kar pomen da prakticno nimas nobenga upanja da bos prodal svoj software.
razen ce pac prodajas firmam in zaracunas za storitve.
in ja...ce jst zravn offica dobim vse kar rabm men prou visi ce je microsoft kupu vse firme v Aziji...vazn da jst ne rabm 20000 programov.in ce je zadeva narjena iz strani microsofta...je tle 99,9% moznosti da se moj sistem zarad tega softwera ne bo sesul.
aja pa ce bi su ti sestet microsoftove partnerje bi kr hitr vidu da ves ta odprtokodni bullshit glede izginjanja konkurence sploh ne drzi.
tega se sploh ni za bat.microsoft lepo sodeluje z vsemi firmami tko da don't be afraid.
pa ce bi bla sam zastava pa ford...bi to pomenil da bi na stotine miljonov ljudi vozl iste avtomobile...kar pomen da se ne bi noben mogu pred drugimi vazt kar pomen da bi bli ljudje bl happy...kar pomen da bi na ENO firmo padla vsa odgovornost glede varnosti avtomobilov...kar pomen da bi mel vsi klimo airbage servo volane pa se kj not serijsko...ampak then again...primerjat microsoft z firmo ki hoce edina delat avtomobil je itak sfaljeno in drzi samo v glavah spranih linux userjev,ki clo verjamejo v neke software dominacijske teorije zarote...glavni mastermind je pa verjetn bill gates.
ves kaj...ce se developer odloci da bo sprejel microsoftovo ponudbo in svoj izdelek prodal je to njegova odlocitev.verjem da ga microsoft v nic ne prisil...lepo ga zakoplje v denarju in je clovek cist vesel.
in ce bi ti naredu kksn program,ki bi bil clo useful in bi ti microsoft ponudu a shit load of money za njega...bi ga prodal.
ce ne zarad druzga ze zarad tega da je baje 50% opreme v sloveniji nelegalne kar pomen da prakticno nimas nobenga upanja da bos prodal svoj software.
razen ce pac prodajas firmam in zaracunas za storitve.
in ja...ce jst zravn offica dobim vse kar rabm men prou visi ce je microsoft kupu vse firme v Aziji...vazn da jst ne rabm 20000 programov.in ce je zadeva narjena iz strani microsofta...je tle 99,9% moznosti da se moj sistem zarad tega softwera ne bo sesul.
aja pa ce bi su ti sestet microsoftove partnerje bi kr hitr vidu da ves ta odprtokodni bullshit glede izginjanja konkurence sploh ne drzi.
tega se sploh ni za bat.microsoft lepo sodeluje z vsemi firmami tko da don't be afraid.
pa ce bi bla sam zastava pa ford...bi to pomenil da bi na stotine miljonov ljudi vozl iste avtomobile...kar pomen da se ne bi noben mogu pred drugimi vazt kar pomen da bi bli ljudje bl happy...kar pomen da bi na ENO firmo padla vsa odgovornost glede varnosti avtomobilov...kar pomen da bi mel vsi klimo airbage servo volane pa se kj not serijsko...ampak then again...primerjat microsoft z firmo ki hoce edina delat avtomobil je itak sfaljeno in drzi samo v glavah spranih linux userjev,ki clo verjamejo v neke software dominacijske teorije zarote...glavni mastermind je pa verjetn bill gates.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
jetam ::
vecina ljudi uporabla .doc file.
za dokumente .doc za grafiko ponavad lepo corel source posljejo in to je to.
Profesionalci imamo najraje taksne wannabe dizajnerje, pol-racunalnisko-pismene tajnice in pametnakovice kot si ti. Prej kot boste ti in tebi podobni dojeli, da je PDF zadnjih 15 let industrijski standard (se vedno v razvoju, z revolucionarnimi nadgradnjami kot so PDF-x in JDF integracijo) predvsem na podrocju grafike in izmenjave datotek med razlicnimi zakljucenimi sistemi, prej se vas bomo znebili.
Pa ne trdim, da je tukaj en kup strokovnjakov, ki zagovarjajo PDF. Ze preproste razlage, kot jo je podal BassO, bi morale dati vsaj misliti "genijem" kot si ti. Verjetno je to vseeno preveliko pricakovanje. Da bi nekdo s taksnimi izjavami dejansko - mislil, namrec.
Error on line: Object of type SIGNATURE expected
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jetam ()
Smeagol ::
V eni najvecjih slovenskih racunalniskih firm se uporablja doc. Nisem se napisal dokumenta (in napisal sem jih veliko), ki bi ga nato pretvarjal v pdf.
Tudi strankam posiljamo doc. Se nihce se ni pritozil. Se popravijo kaj in nam posljejo nazaj.
Tudi strankam posiljamo doc. Se nihce se ni pritozil. Se popravijo kaj in nam posljejo nazaj.
zigadr ::
Looooooka:
Pa ti veš kako zgleda, če na ENO firmo pade vsa odgovornost glede česarkoli? Mogoče veš, kaj je glavna prioriteta vsakega podjetja v tržnem gospodarstvu?
Kako bi gledal na propad oz. "pokup" 20000 azijskih firm s posledično 2 mio brezposelnih računalničarjev, ki se odločijo kruh poiskati v Sloveniji in z znanjem primerljivim slovenskim računalničarjem delati za 70k na mesec? Da ne omenim, da brez konkurence MS nima ovir za nekajkratni dvig cene, kar se lahko zgodi tudi, če alternativni operacijski sistemi v razvoju preveč zaostanejo za MS.
Kako bi ti bilo torej všeč, da bi nujno potreboval avto, izbral pa bi lahko med zastavo 101 za 8.990.000 SIT in zastavo 101 z airbagom za voznika in sopotnika za 9.990.000 SIT, ob predpostavki, da si računalničar, ki se bori za službo z azijci, ki so preplavili Slovenijo in tako delaš za 69.000 SIT na mesec? Pa še to... če boš želel avto naročit, boš moral poslat z MS Outlook izpolnjen XYDOC obrazec, za to pa seveda kupiti MS Windows MpE (=monopol edition) za 300.000 SIT.
PS: Drugače se strinjam, da je najbolje imeti vse v enem, brez nepotrebne navlake, vendar pa, ko si ta paket prisiljen uporabljati, vse skupaj ni več tako rožnato.
Pa ti veš kako zgleda, če na ENO firmo pade vsa odgovornost glede česarkoli? Mogoče veš, kaj je glavna prioriteta vsakega podjetja v tržnem gospodarstvu?
Kako bi gledal na propad oz. "pokup" 20000 azijskih firm s posledično 2 mio brezposelnih računalničarjev, ki se odločijo kruh poiskati v Sloveniji in z znanjem primerljivim slovenskim računalničarjem delati za 70k na mesec? Da ne omenim, da brez konkurence MS nima ovir za nekajkratni dvig cene, kar se lahko zgodi tudi, če alternativni operacijski sistemi v razvoju preveč zaostanejo za MS.
Kako bi ti bilo torej všeč, da bi nujno potreboval avto, izbral pa bi lahko med zastavo 101 za 8.990.000 SIT in zastavo 101 z airbagom za voznika in sopotnika za 9.990.000 SIT, ob predpostavki, da si računalničar, ki se bori za službo z azijci, ki so preplavili Slovenijo in tako delaš za 69.000 SIT na mesec? Pa še to... če boš želel avto naročit, boš moral poslat z MS Outlook izpolnjen XYDOC obrazec, za to pa seveda kupiti MS Windows MpE (=monopol edition) za 300.000 SIT.
PS: Drugače se strinjam, da je najbolje imeti vse v enem, brez nepotrebne navlake, vendar pa, ko si ta paket prisiljen uporabljati, vse skupaj ni več tako rožnato.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zigadr ()
jype ::
Smeagol> V eni najvecjih slovenskih racunalniskih firm se uporablja doc. Nisem se napisal dokumenta (in napisal sem jih veliko), ki bi ga nato pretvarjal v pdf.
In od strank dejansko zahtevate, da izpljune par sto jurjev vec kot normalen clovek, da lahko z vami komunicira. Briljantna poslovna poteza.
Guess what, najvecje tri racunalniske firme na svetu uporabljajo PDF in se noben razen tepcev ne pritozuje. A tepci so itak nehvalezne stranke, tako da je to super strategija.
Se Microsoft si ne more privoscit, da ne bi uporabljal PDF, ko gre za resne zadeve.
In od strank dejansko zahtevate, da izpljune par sto jurjev vec kot normalen clovek, da lahko z vami komunicira. Briljantna poslovna poteza.
Guess what, najvecje tri racunalniske firme na svetu uporabljajo PDF in se noben razen tepcev ne pritozuje. A tepci so itak nehvalezne stranke, tako da je to super strategija.
Se Microsoft si ne more privoscit, da ne bi uporabljal PDF, ko gre za resne zadeve.
Smeagol ::
Ne zahtevamo tega od strank. Stranke so velike firme. Vse imajo MS office. Kot sem rekel. Se nihce se ni pritozil. Tudi oni nam vedno posiljajo doc (vcasih seveda tudi kaj drugega: ppt, kaksen screen shot v jpg, ..., samo to je ze drugo) Dokumentov, ki so jih sami spisali nam nikoli ne posljejo v pdfju.
Jaz tudi nimam kaksnega pdf editorja, da bi lahko vnesel opombe, ce bi mi posiljali pdfje.
Jaz tudi nimam kaksnega pdf editorja, da bi lahko vnesel opombe, ce bi mi posiljali pdfje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smeagol ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Novosti iz MicrosoftaOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 4211 (2876) | Pesimist |
» | Microsoft bo prevetril trg varnostih izdelkov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 8145 (6373) | OwcA |
» | XML tarča patentnih tožbOddelek: Novice / Industrijska lastnina | 4710 (4303) | Jumping Jack |
» | Sun in Google se bosta medsebojno oglaševalaOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 3974 (2984) | DCER |
» | Windows bodo dobili črno skrinjico (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 7403 (5805) | MrStein |