Forum » Na cesti » SUV uničuje limuzine...
SUV uničuje limuzine...

Scaramouche3 ::
Zakaj se to dogaja? So Američani z njihovimi SUV kvotami prisili naše proizvajalce,da gremo na njihov sistem?
Taki avti so bolj požrešni, nimajo tako dobrih voznih lastnosti..
Taki avti so bolj požrešni, nimajo tako dobrih voznih lastnosti..

endelin ::
Suv so največja prevara v svetu avtomobilizma.
1. Razred nižje prodajajo za ceno višje (bmw x3 za ceno bmw 5, mercedes glc za ceno e klase).
2. Višje težišče. Slabša varnost iz tega stališča. Slabše vozne lastnosti
3. Večja obremenitev cest in nevarnost za ostale.
4. Zaradi suv so elegantne limuzine skoraj stvar preteklosti.
5. Fake terenski videz kao ima terenske zmogljivosti
1. Razred nižje prodajajo za ceno višje (bmw x3 za ceno bmw 5, mercedes glc za ceno e klase).
2. Višje težišče. Slabša varnost iz tega stališča. Slabše vozne lastnosti
3. Večja obremenitev cest in nevarnost za ostale.
4. Zaradi suv so elegantne limuzine skoraj stvar preteklosti.
5. Fake terenski videz kao ima terenske zmogljivosti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
feryz ::
Prodajajo to, da se lažje v avto vsedeš in iz njega skoplješ. Kar je tudi res.
In ker se razviti svet stara, mu to paše.
In ker se razviti svet stara, mu to paše.
Machete ::
Suv so največja prevara v svetu avtomobilizma.
1. Razred nižje prodajajo za ceno višje (bmw x3 za ceno bmw 5
To ni res. x3 je on pair s 5ko.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Ganon ::
Dobro jutro. Koliko let si bil v komi? Križanci ne uničujejo limuzin, uničujejo celotno avtomobilsko industrijo, vse nekdanje avtomobilske razrede. Še proizvajalci pregrešno dragih športnih avtomobilov, imajo po novem na proizvodnih linijah križance. Včasih so bila vozila raznolika, prilagojena različnim potrebam in okusom ljudi. Danes ti vsi v goltanec tiščijo isto. In stare modele nadomeščajo križanci, ohranja se samo še ime, ostalo je del zgodovine.
feryz ::
In kaj je s tem narobe?
Če folk to hoče, naj to kupi. Ko ne bo hotel več, se ne bo več proizvajalo.
Če folk to hoče, naj to kupi. Ko ne bo hotel več, se ne bo več proizvajalo.
Ahim ::
Groot ::
Ne razumem točno kaj naj bi ta tema povedala. Ja SUVji izpodrivajo vse ostale razrede. To je znano če xy let. Zakaj se to dogaja? Ker folk pač to kupuje. Kot je nekdo že napisal, boomerjem, ki so danes stari nekje 55+ pač ugaja sedeti nekoliko višje, kao bolje videti ven in se počutiti bolj varno. Ni tukaj nobene zarote itd., čeprav bi jo očitno nekateri radi videli, tako kot povsod drugje.
starfotr ::
Gredo se downsizing, hibride, EV itd. Vse zato, da se "varuje okolje". Potem pa na cesto postavijo čisto nasprotje. Težke, neuporabne kripe, ki izgledajo vsi enako, z velikimi nizkopresečnimi gumamni, ki ne nudijo dobre lege, udobja. Onesnažujejo, zasedenejo prostora zaradi velikosti.
Ampak to se izplača. Gume in avti so dražji, pa vse kar je povezano s tem. To se industriji izplača in zato delajo danes samo še SUVe.
Folk to kupuje, ker drugega praktično ni več. Če imaš v restavraciji 90 % jedi iz krompirja, je velika verjetnost da boš izbral in jedel prav krompir. Torej kdo je tu "kriv"? Kupci? Mislim, da so krivi proizvajalaci.
Amerikanizacija se dogaja na vseh ravneh. Tudi ta trend prihaja od tam.
Ampak to se izplača. Gume in avti so dražji, pa vse kar je povezano s tem. To se industriji izplača in zato delajo danes samo še SUVe.
Folk to kupuje, ker drugega praktično ni več. Če imaš v restavraciji 90 % jedi iz krompirja, je velika verjetnost da boš izbral in jedel prav krompir. Torej kdo je tu "kriv"? Kupci? Mislim, da so krivi proizvajalaci.
Amerikanizacija se dogaja na vseh ravneh. Tudi ta trend prihaja od tam.
Groot ::
Ah dej starfotr ne nabijaj. Pojdi v salon in pridi nazaj povedat katere izvedenke vse imaš na voljo. Kdor si želi peljati kaj drugega kot SUV ima še vedno povsem dovolj izbire.
starfotr ::
Zakaj ti meni, da je dovolj izbire? Kaj pa, če je ni?
Pa naj naredijo samo 1 jeben suv na tem svetu in naj ga vsi kupijo, ki si ga želijo. Ostale avte pa naj pustijo pri miru.
Btw, avti že več let rastejo in so tudi napihnjeni. Uporabnega prostora pa nimajo.
Včasih so bili mali avto (npr. Clio), danes pa je ta avto z istim imenom postal zelo velik.
Pa naj naredijo samo 1 jeben suv na tem svetu in naj ga vsi kupijo, ki si ga želijo. Ostale avte pa naj pustijo pri miru.
Btw, avti že več let rastejo in so tudi napihnjeni. Uporabnega prostora pa nimajo.
Včasih so bili mali avto (npr. Clio), danes pa je ta avto z istim imenom postal zelo velik.
fikus_ ::
Tukaj vidim precej pametovanja, kaj od drgih pricakujete, da bodo delali, izbrali, zagovarjali,....
Avtomobilski proizvajalci delajo tisto, kar se prodaja, kar lahko prodajo z dobickom. Mislite, da sluzijo z majhnimi jajckami od avtomobilov?! Ne, ampak z vecjimi, z vec opreme,.... luksuznimi.
Avto, ki tehta eno tono ima približno podobno stevilo delov, kot dve tonski avto , cena materiali ni x2, tudi dela ni x2, cena pa je cisto lahko x2 in več.
Avtomobilski proizvajalci delajo tisto, kar se prodaja, kar lahko prodajo z dobickom. Mislite, da sluzijo z majhnimi jajckami od avtomobilov?! Ne, ampak z vecjimi, z vec opreme,.... luksuznimi.
Avto, ki tehta eno tono ima približno podobno stevilo delov, kot dve tonski avto , cena materiali ni x2, tudi dela ni x2, cena pa je cisto lahko x2 in več.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
starfotr ::
Saj ni panike. Prihajajo mali avti iz Kitajske. Ker našim se izgleda ne izplača delat tega. Ampak naši proizvalaci imajo že sedaj težave, klub temu da baje služijo mastne denarje in delajo ogromno dodano vrednost. Marsikdo od naših in tudi od kitajcev bodo v naslednjem desetletju propadli. Ampak nič ne de.
Groot ::
Zakaj ti meni, da je dovolj izbire? Kaj pa, če je ni?
Pa naj naredijo samo 1 jeben suv na tem svetu in naj ga vsi kupijo, ki si ga želijo. Ostale avte pa naj pustijo pri miru.
Btw, avti že več let rastejo in so tudi napihnjeni. Uporabnega prostora pa nimajo.
Včasih so bili mali avto (npr. Clio), danes pa je ta avto z istim imenom postal zelo velik.
Resno? Kakšno glupo vprašanje je to? In kaj če sedaj jaz napišem: kaj pa, če jo je dovolj?
Btw Clio je tudi proti fičotu precej večji avto. Torej je bil tako ali tako že Clio ameriško sranje. Fičo je imel pa sploh več prostora proti konju. Tako da že tam so nas američani nategnili. Včasih se res vprašam o mentalnem dosegu nekateri tule.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Groot ()
GenZNPC ::
Ne skrbet trend je treba rotirat, mark my words. Po SUV gremo nazaj na karavane. Lep dokaz zato je ID.7 oz. Tourer. Kmal se pride ven Skoda s svojim najljubsim karavaom na elektriko in tako se bo krog vrtel in bodo SUVji spet stara moda. Zdaj ko so boomerji siti, do smrti itak vec ne bodo kupili novo vozilo. Tako da bo ostal drug klientel za nahranit.
Jaz redno spremljam vozila tu na bavarskem in je zadnje case nenormalno ID.7 karavanov, ker se bolj poredko peljem v sluzbo za vsako jih vec srecam do tam in nazaj.
Da karavanom nebi bilo ni res, octavij, passatov, golfov variantov, toyote corolle karavan, je se kr veliko na cesti.
Je pa res, kot je ze nekdo zgoraj omenil in nam je razlagal en cudak iz koncerna avto industrije, vecina populacije je starejsih let in te pac najlazje naserjes z "visjim sedenjem in boljso vidljivostjo" vse ostalo nima veze, pa magari se po tistem se bolj zaletavajo, vazno je da se oni pocujo, da so kupili nekaj dobrega za na stara leta
Golfa Karavana oz. karavana, ki je krajsi od ID.7 prakticno ze tudi imamo v obliki Enyaqa, ampak se mi zdi cez 2 leti pride ven z krajsim vzmetenjem od ID.7 in vuala Elektricni Golf karavan je tu.
Jaz redno spremljam vozila tu na bavarskem in je zadnje case nenormalno ID.7 karavanov, ker se bolj poredko peljem v sluzbo za vsako jih vec srecam do tam in nazaj.
Da karavanom nebi bilo ni res, octavij, passatov, golfov variantov, toyote corolle karavan, je se kr veliko na cesti.
Je pa res, kot je ze nekdo zgoraj omenil in nam je razlagal en cudak iz koncerna avto industrije, vecina populacije je starejsih let in te pac najlazje naserjes z "visjim sedenjem in boljso vidljivostjo" vse ostalo nima veze, pa magari se po tistem se bolj zaletavajo, vazno je da se oni pocujo, da so kupili nekaj dobrega za na stara leta
Golfa Karavana oz. karavana, ki je krajsi od ID.7 prakticno ze tudi imamo v obliki Enyaqa, ampak se mi zdi cez 2 leti pride ven z krajsim vzmetenjem od ID.7 in vuala Elektricni Golf karavan je tu.
skibidi
OutOfTheBox ::
Zakaj ti meni, da je dovolj izbire? Kaj pa, če je ni?
Jah ubistvu, izbire ni zato ker folk tega ne kupuje. Isto je s smartphoni. Dobi mi en telefon ki bo velikosti kot največji iz leta 2015. Apple je dal na trg minija in se ni prodajal.
Poglej še proizvajalci luksuznih avtomobilov (aka Lamborghini in podobni) so morali it izven svoje kože in naredit nekaj kar bo bilo podobno SUV-u (v tem primeru Urus). Oni so se prilagodili trgu in ne obratno.
Kar se jaz bojim je to da folk ne bo kupoval samo SUV-e kot jih kupujejo danes (ker že to je dostkrat preveliko za naše ceste in parkirišča), ampak da bomo skoz več videvali tiste ameriške bike, še pol večji v širino in dolžino kot naši povprečni suvi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
Groot ::
blackbfm ::
5. Fake terenski videz kao ima terenske zmogljivosti
a jih nima.. prej bom s fejk kravo od terenca zvleku ven cliota iz grabna , kot pa kontra
Buggy ::
Suv so največja prevara v svetu avtomobilizma.
1. Razred nižje prodajajo za ceno višje (bmw x3 za ceno bmw 5, mercedes glc za ceno e klase).
2. Višje težišče. Slabša varnost iz tega stališča. Slabše vozne lastnosti
3. Večja obremenitev cest in nevarnost za ostale.
4. Zaradi suv so elegantne limuzine skoraj stvar preteklosti.
5. Fake terenski videz kao ima terenske zmogljivosti
ne morem verjeti, da se bom strinjal ... ampak tole je spot on!
Ta teden sel sodelavec testirati in na voznjo "fake range roverja za 35 jurjev". Avto je manj prostoren kot passat karavan FFS. Ista PR fora kot Mcdonalds ...na sliki vec je manj
Kaj je bil ze moto tistega cliota...kaj se ostane velikim?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Ales78 ::
Za SUVje se sicer z večino ugotovitev strinja, žal pa tudi razumem, zakaj jih ljudje kupujejo.
Na cestah je toliko psihotov, da ni slaba opcija, da sediš visoko in je sam avto malo višji, da zapelješ čez njih,
če razni idioti spravijo situacijo v nesrečo ipd. Tako, da ne bom rekel, da so čisto nesmiselni, če bi kupovali nov
avto zagotovo nabavim tank, ne ker bi si ga ravno želel ampak preprosto iz čisto defenzivnega razloga, čisto
psihično bo idiot manj verjetno izsiljeval veliko kanto kot enako.
Po drugi strani, imaš pa blonde v SUVjih, to je pa po mojem debata za ločeno temo, enako kot voznike audijev,
ki iz nekega razloga prednjačijo, med kreteni na cestah. Ne vem v čem je fora, ampak so pač kategorično psihoti.
Če slučajno kdo ne ve, o čem govorim, naj se gre peljat od Ljubljane do Maribora po AC, med delovnikom,
okrog 15:00+ in naj šteje, kolikokrat bo rekel "wtf".
Videl sem že vse, edino vožnje v nasprotno smer še ne, pa sem prepričan, da so tudi.
Na cestah je toliko psihotov, da ni slaba opcija, da sediš visoko in je sam avto malo višji, da zapelješ čez njih,
če razni idioti spravijo situacijo v nesrečo ipd. Tako, da ne bom rekel, da so čisto nesmiselni, če bi kupovali nov
avto zagotovo nabavim tank, ne ker bi si ga ravno želel ampak preprosto iz čisto defenzivnega razloga, čisto
psihično bo idiot manj verjetno izsiljeval veliko kanto kot enako.
Po drugi strani, imaš pa blonde v SUVjih, to je pa po mojem debata za ločeno temo, enako kot voznike audijev,
ki iz nekega razloga prednjačijo, med kreteni na cestah. Ne vem v čem je fora, ampak so pač kategorično psihoti.
Če slučajno kdo ne ve, o čem govorim, naj se gre peljat od Ljubljane do Maribora po AC, med delovnikom,
okrog 15:00+ in naj šteje, kolikokrat bo rekel "wtf".
Videl sem že vse, edino vožnje v nasprotno smer še ne, pa sem prepričan, da so tudi.
Zakaj SDS profitira, če ne greste volit, oddate neveljaven glas ali
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ales78 ()
Buggy ::
Ni potrebe v jebene stajersko...tam je verjetn se huj! Pelji se po obvoznici in glej koliko SUV avtomobilov je, glej koliko je v teh avtomobilih zensk, glej koliko se se jih ukvarja s telefoni in niso pozorne na voznjo in glej koliko jih je samih v avtu!!!
Skrajni cas da se za LJ obvoznico (ko skinemo tranzit tovornjakov mimo ali pa jih dodatno ocolamo) naredi se penale za vse, ki so sami v avtu. Nickoliko "naravnih" plavus z racjimi ustnicami, ki grejo v Meka na jeben čiskejk s pregresno dragimi avti vmes se pa snemajo bi mal skenslal, ali pac?
Skrajni cas da se za LJ obvoznico (ko skinemo tranzit tovornjakov mimo ali pa jih dodatno ocolamo) naredi se penale za vse, ki so sami v avtu. Nickoliko "naravnih" plavus z racjimi ustnicami, ki grejo v Meka na jeben čiskejk s pregresno dragimi avti vmes se pa snemajo bi mal skenslal, ali pac?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Ales78 ::
Ni potrebe v jebene stajersko...tam je verjetn se huj! Pelji se po obvoznici in glej koliko SUV avtomobilov je, glej koliko je v teh avtomobilih zensk, glej koliko se se jih ukvarja s telefoni in niso pozorne na voznjo in glej koliko jih je samih v avtu!!!
Skrajni cas da se za LJ obvoznico (ko skinemo tranzit tovornjakov mimo ali pa jih dodatno ocolamo) naredi se penale za vse, ki so sami v avtu. Nickoliko "naravnih" plavus z racjimi ustnicami, ki grejo v Meka na jeben čiskejk s pregresno dragimi avti vmes se pa snemajo bi mal skenslal, ali pac?
Štajersko AC prav priporočam, samo zato, da se ljudje v avtomobilih malo zamisljijo, ker gre zadeva res čez vse meje.
Za Ljubljansko obvoznico je pa rešitev, enako kot za celo Ljubljano, da se uvede cestnino za vstop v mesto, recimo 20 eurov/dan.
Imaš P+R, cena avtobusa je nižja od siceršnje cene, cestninjenje z video kamerami, vse relevantne točke iz tega izključiš, recimo
trgovske centre, s potrdilom zdravnika pa dobiš denar povrnjen. Če imaš poln avto in si cestnino potniki razdelijo, 20 eurov ni več
preveč, če si sam pa je predrago za vsakdanjo vožnjo. Hkrati z zmanjšanjem obremenitve, poskrbiš, da imajo vse vpadnice ločen pas
za LPP, kar pa je bolj koristno za vse, prepričan sem, da v takih pogojih, z avtobusom prej prideš na delo in nazaj, do P+R, kot danes.
Mislim, da več škode, kot tovornjaki, naredijo osebna vozila, kjer se vozniki, namesto gužvanja do službe skozi mesto (kar je tako
ali tako noro), raje odločijo za polkrog po obvoznici, kar ne samo da zamaši obvoznico ampak tudi vpadnice.
Pač pleha na cestah je preveč in to bo treba, slej kot prej, regulirat, žal pa širjenje cest ne bo pomagalo, ker s tem samo povzročiš,
da še tisti, ki so imeli alternative, presedlajo na avtomobile, s čimer, ne samo, da nisi rešil težave, ampak si jo še povečal.
Zakaj SDS profitira, če ne greste volit, oddate neveljaven glas ali
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ales78 ()
LiquidAI ::
Med vožnjo bi moral telefon za plavuse imet vklopljen vibra na max da se ti zaslon trese in ne mores gor tipkat mesiče.
65001
Buggy ::
Samo tukaj primadon iz Situle ne zajames. Zapelji se notri pa poglej kaj je parkirano. Sami SUV. Ker sem slucajno "tam okol" zadeve mal spremljam. Plavuse na telefonih (FFS a ste tolk nespo da tud tlefona ne znate uparit). Resident LJ bi moral biti z avtom se dodatno obdavcen, ne samo s parkingom. Ima jeben javni prevoz in ne rabi zasedati obvoznice. Predvsem pa dnevni migranti koristijo sistem vec ljudi v avtu, avse tega ne delajo. Kamere imamo, se algoritemcek in avtomaticno posiljanje racunov, ko si sam v avtu. Evo!
Ales78 ::
Samo tukaj primadon iz Situle ne zajames. Zapelji se notri pa poglej kaj je parkirano. Sami SUV. Ker sem slucajno "tam okol" zadeve mal spremljam. Plavuse na telefonih (FFS a ste tolk nespo da tud tlefona ne znate uparit). Resident LJ bi moral biti z avtom se dodatno obdavcen, ne samo s parkingom. Ima jeben javni prevoz in ne rabi zasedati obvoznice. Predvsem pa dnevni migranti koristijo sistem vec ljudi v avtu, avse tega ne delajo. Kamere imamo, se algoritemcek in avtomaticno posiljanje racunov, ko si sam v avtu. Evo!
Žal to ne bo šlo, ker je resident mesta, za svoje bivališče pa je precej plačal, tako, da omejevanje lokalnega prebivalstva, na račun dnevnih migrantov, nikoli ne bo letelo, ker imajo lokalci volilno pravico v občini, migranti pa ne.
Pač, ne moreš lokalnemu prebivalcu zaračunati, za to, da imajo dnevni ekonomski migranti, vseh dnevnih 150.000, lažji prihod v službo, za povrh pa še davke plačujejo občinam, kjer živijo, ne pa občinam kjer delajo. Tipičen primer bi bil Mengeš, kjer so prevoz skozi mesto naredili za "samo za lokalni dovoz".
Zakaj SDS profitira, če ne greste volit, oddate neveljaven glas ali
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ales78 ()
Buggy ::
Po eni strani imas prav ampak gre za reciprocnost. LJ pac rabi dnevne migrante. Dejstvo je da dnevnih migracij nebi bile v primeru decentralizacije dolocenih sluzb (kar bi bila dobra predvolina tematika BTW). Dnevni migranti, praviloma ne vozijo v mesto sami ampak se organizirajo ze zaradi stroskovnega momenta, So manj problematicni kot afne iz Situle, ki se grejo zapelat na kofi, pa enga selfija posnet.
Men sicer boli kurec, ker rabim biti onsite 2 dni...sam vseen... LJ rabi se dodaten davek na plocevino, ker jim ni zivljensko potrebna, dnevnim migrantom pac bolj, sploh ce niso sami v avtu.
Nic novega BTW
Men sicer boli kurec, ker rabim biti onsite 2 dni...sam vseen... LJ rabi se dodaten davek na plocevino, ker jim ni zivljensko potrebna, dnevnim migrantom pac bolj, sploh ce niso sami v avtu.
Nic novega BTW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Ales78 ::
Po eni strani imas prav ampak gre za reciprocnost. LJ pac rabi dnevne migrante. Dejstvo je da dnevnih migracij nebi bile v primeru decentralizacije dolocenih sluzb (kar bi bila dobra predvolina tematika BTW). Dnevni migranti, praviloma ne vozijo v mesto sami ampak se organizirajo ze zaradi stroskovnega momenta, So manj problematicni kot afne iz Situle, ki se grejo zapelat na kofi, pa enga selfija posnet.
Men sicer boli kurec, ker rabim biti onsite 2 dni...sam vseen... LJ rabi se dodaten davek na plocevino, ker jim ni zivljensko potrebna, dnevnim migrantom pac bolj, sploh ce niso sami v avtu.
Ja, pa saj o tem govorim, Ljubljana rabi takso za uvoz v mesto. Ni problema z lokalnim plehom (oz. je, kar se reši na način, ki ga je že desetletja nazaj naredil Tokio - nimaš garaže, ne moreš registrirati vozila), glavna težava je, da se na ulice, ki jih ne moreš širiti zaradi stavb, vsak dan zgrne še enkrat več vozil, kot jih je od lokalnih prebivalcev. Tega ne moreš rešit, na residentih, lahko pa rešiš na nivoju migraciij. Sicer bi bil, na začetku, totalen upor, ampak, ko bi ljudje enkrat dejansko videli, da porabijo manj časa s P+R kot z osebnim vozilom, bi bili z rešitvijo zadovoljni.
Zakaj SDS profitira, če ne greste volit, oddate neveljaven glas ali
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476
Buggy ::
Se ne strinjam. SI resident LJ. Imas parking. Za vsak avto kjer imas stalno prebivalisce glede na lokacijo placujes dodaten fee. LJ ima javni prevoz, ki sem ga jaz kot ruralec iz proracuna tudi placal. Naj ga koristi, ce ima to moznost. NY za lastnike avtomobilov ni prijazen, le zakaj? Ko bo vlak in ostali javni prevoz urejen, bomo sli pa dnevne migrante preganjat, ker se ne poslozujejo alternativ, dokler jih pa ni se bomo sli pa na ta nacin. Nekdo mora financrati infrastrukturo, da boste v LJ bolj na easy. Najboljse da tisti (poleg drzave), ki imajo v LJ vec avtomobilov in se vozijo sami....OK?
Registracija avtomobila in stalno prebivalisce v LJ je lahko zaceten tretma...extra 50%, vsak nadaljni avto 100%
Registracija avtomobila in stalno prebivalisce v LJ je lahko zaceten tretma...extra 50%, vsak nadaljni avto 100%
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
DamijanD ::
...Kmal se pride ven Skoda s svojim najljubsim karavaom na elektriko in tako se bo krog vrtel in bodo SUVji spet stara moda....
Golfa Karavana oz. karavana, ki je krajsi od ID.7 prakticno ze tudi imamo v obliki Enyaqa, ampak se mi zdi cez 2 leti pride ven z krajsim vzmetenjem od ID.7 in vuala Elektricni Golf karavan je tu.
- a je napovedana E Octavia ?
- Enyaq je drugače kategoriziran kot SUV
NuMaN ::
To kar filozofirate bi šlo skozi, če bi se ljubljanska oblast pred četrt stoletja odločila modernizirati javni promet.
Ampak prioritete so bile druge - reklamni panoji na vsakem koraku in "naredimo iz LJ diznilend".
Včeraj LPP avtobus okrog poldneva - skoraj nabito poln, v konicah verjetno huje kot v konzervi.
Poleti sem skoraj zamudil na vlak ob monsunskem deževju. Na eni izmed glavnih prog okrog dveh popldne sem čakal na trolo 20 minut.
Uporabljam jo samo v skrajni sili. Raje zmrzujem na kolesu ...
Ampak prioritete so bile druge - reklamni panoji na vsakem koraku in "naredimo iz LJ diznilend".
Včeraj LPP avtobus okrog poldneva - skoraj nabito poln, v konicah verjetno huje kot v konzervi.
Poleti sem skoraj zamudil na vlak ob monsunskem deževju. Na eni izmed glavnih prog okrog dveh popldne sem čakal na trolo 20 minut.
Uporabljam jo samo v skrajni sili. Raje zmrzujem na kolesu ...
Imam 124,9 delnic Vzajemne.
ššš ::
Torej hočete rečt, da so sodobni 2.5 tonski SUVji z vsemi pasivnimi in varnostnimi sistemi vred, manj varni, kot limuzine 90ih in da, state of the art, hibridni motorji pokurjo več, kot 20let star Audi A8?
To je neumnost. Prodajne številke ne lažejo.
To je neumnost. Prodajne številke ne lažejo.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Vsak drugi prodani avtomobil že športni terenec (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23095 (14160) | mertseger |
| » | Višji avtomobili bolj pobijajo pešce (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 25563 (16922) | Tidule |
| ⊘ | Prepovejmo terence (SUVje) v mestih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11359 (10520) | zee |
| » | Na Norveškem lani 80 odstotkov prodanih avtomobilov že električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 29464 (23663) | Utk |
