» »

SUV uničuje limuzine...

SUV uničuje limuzine...

1
2
»

windigo ::

feryz je izjavil:

No ja, ne glede na puš, je izbire še vedno dovolj. Zaenkrat.

Za familijo, ki je na hitro pridelala dva froca, so bili enoprostoci idealni za otroška kolesa in vozičke in torbe, VW Touran pa zlati standard -- in tega ni več, cel razred je povsem izginil, rabljeni Tourani pa zato držijo visoko ceno.

Ne poznam ravno detajlno demografskih podatkov, ampak to bi lahko bil signal, da si že nekaj časa precej več boomerjev lahko privošči enoprostorca, kot družin Tourana. Oziroma imamo hand-down ekonomijo, družine kupujejo predvsem rabljene avtomobile in to daje drugačne signale o potrebah proizvajalcem. In to je zaskrbljujoče.
Ceterum censeo Balandeque fascistum esse

gruntfürmich ::

vsake kvatre ista tema... kot bi poslušal fijakarje in kolarje, kako jim avti uničujejo kočije...
umsko prizadet folk.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: LiquidAI ()

iKst_ ::

Utk je izjavil:

Večja kolesa bi danes imeli, če bi še obstajali, ker zdaj imajo že clioti 17".

O oddaljenosti od tal pa res ne govori, raje vzemi meter v roke. Se grem stavit da ima ima 80% suvov oddaljenost v rangu moje corolle, plus minus 2 cm.


Velikost platišč ni enako velikosti koles.

Na BMW 3 lahko npr dobiš 20" feltne z gumami dimenzij 285/30/20. Višina kolesa je 68cm. Jaz imam na Tesli 255/45/19, torej 1" manjše platišče, ampak je višina kolesa 71cm. Na terencu imam 265/75/17, višina kolesa je 83cm.

Kar se tiče oddaljenosti od tal. Če prav vidim ima Corolla 135mm. Rav4 ima 194mm. Sigurno obstajajo izjeme, ampak v povprečju so SUVi in crossoverji pač višji. Tudi 2-3 centimetre se pozna. V svetu terencev ljudje plačujejo soliden denar, da avto dvignejo 2-3 centimetre.

Utk ::

No in, bmw3 je (nizka) limuzina, tesla suv, in 3 cm razlike.
Tesla y piše da ima 15 cm ground clearence. Niti 2 cm več kot corolla. S tem da je tesla tolk daljša, in s previsi, da vprašanje če ti tudi ta 2 cm naredi kako razliko v plezanju čez pločnike.
Ljudje za marsikaj plačujejo marsikaj, pa to ne pomeni da ima to nek smisel.

iKst_ ::

Ja, 2-3 cm naredi precej razlike. S tem, da je Model Y zelo nizek. Saj pravim, so izjeme.

Furbo ::

Oh ja, tema je iz SUV uničuje limuzine prišla na klasično fovšijo. Potem pa še jamranje razvajenih ljubljančanov, da se folk vozi v mesto, kjer imajo oni vse pri riti in jih to moti.

Ker tudi drugi rabimo prideti do tistega, kar imajo oni pri riti.

In brihtna ideja je, da naj se nam to zaračuna. Kot da je bencin zastonj in kot da ni super obremenjen davčno in se nam to torej že zaračunava.

Katero kurčevo limuzino se pa danes ne dobi več zaradi SUVov? Ziher bo na roki takoj vsaj 10 primerkov?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Utk ::

Megan, mondeo, jetta, c5, accord, focus, fiesta, vse ukinjeno zarad suvov. Mazda6 samo še električna. Passat in še par podobnih so pa samo še karavani. Tisti, ki so sploh ostali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Furbo ::

To sploh niso limuzine (razen pravnoformalno), jaz sem mislil, da se resno pogreša kak oblikovalski dosežek.

Ok Accord morda, ampak še obstaja na drugih trgih.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

feryz ::

Ne sekirajte se, vi vsaj imate izbiro.
Ko jaz dam svoje kriterije na mizo, mi ostaneta točno dva avtomobila na svetu, ki jih izpolnjujeta.
In ko še malo premislim, mi ostane točno eden. In v tem se tudi vozim. Eden in edini.
Četudi mi musk šenka eno milijardo, bi se še najprej vozil točno v tem.

karafeka ::

Eni ste se pa res pod nesrečno zvezdo rodili......

gruntfürmich ::

SUV je pa res uničevalna stvar...
najprej je uničeval ceste, potem ozračje, potem pešce, sedaj že limuzine...
uničevalen kot človeštvo :))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Ales78 ::

Magic1 je izjavil:

Jao, lpp je v Lj. izven konic za dost tras neuporaben. Recimo Črnuče, Šentvid, BTC, Rudnik, Zalog, Dolgi most,... Med posameznimi se rabi lahko 45min izven gužve! Lpp je uporaben, če si v centru, ali greš v center.

Ja, zaradi nizke uporabe izven konic so morali stroske optimizirati, ampak spet fora, da se premalo ljudi vozi z njim. Enako kot se je zgodilo z medmestnim javnim prometom, ampak ne bo nikoli tako hudo. Z 150000+ dodatnimi dnevnimi potniki, se bo pa zlahka razširil.
Zakaj SDS profitira, če ne greste volit, oddate neveljaven glas ali
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476

Magic1 ::

Folk se ne bo začel leta 45min z avtobusom furat, da bodo dodali kako progo. Pa po vaseh tudi ne bodo avtobusi fural, ker folk se ne bo 2 uri po avtobusih fjaku. To je funkcioniralo zgolju takrat, ko ni bilo druge izbire 50+ let nazaj.
Magic

Glugy ::

Res ne razumem zakaj vam je tako težko teh par cm nižje sest. Gibčnost bi tako ali tako že zarad svojega zdravja morali vzdrževat. Bolj k razvajate svoje telo slabš bo za vas.

Ales78 ::

Magic1 je izjavil:

Folk se ne bo začel leta 45min z avtobusom furat, da bodo dodali kako progo. Pa po vaseh tudi ne bodo avtobusi fural, ker folk se ne bo 2 uri po avtobusih fjaku. To je funkcioniralo zgolju takrat, ko ni bilo druge izbire 50+ let nazaj.

In bo kmalu spet, ker bo uvoz v mesto predrag, sicer pa razen tega, v konici, že sediš 45 minut v gužvi. Ne vidim nobene razlike.
Zakaj SDS profitira, če ne greste volit, oddate neveljaven glas ali
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

cekr ::

Iz večino zapisov razberem, da je problem SUV-ov samo v fovšariji.
Kaj koga briga, s čim se nekdo vozi.
Problem gneče na LJ obvoznici je najprej v samem cestnem križu.
Ne more se pol Evrope vozit skozi en mestni obroč. To je recept za katastrofo.
Rešitev je samo še v enem večjem obroču. Je bilo že nekoč zamišljeno.
Npr. Krtina - Vodice, Kranj-Škofja Loka-Logatec, Celje->nekam na dolenjsko AC, dolenjska AC-> nekam na primorsko AC.
Glavni problem v konicah je pa v bolani centralizaciji države. Država bi morala spodbujat firme/organizacije, da se izselijo iz centra. Pa očitno preveč cvenka pade v LJ, da bi se temu kdo odpovedal.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Furbo ::

Glugy je izjavil:

Res ne razumem zakaj vam je tako težko teh par cm nižje sest. Gibčnost bi tako ali tako že zarad svojega zdravja morali vzdrževat. Bolj k razvajate svoje telo slabš bo za vas.

Ali pa če se ti usedeš 2cm višje. Več kot očitno si v manjšini.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Ales78 ::

cekr je izjavil:

Glavni problem v konicah je pa v bolani centralizaciji države. Država bi morala spodbujat firme/organizacije, da se izselijo iz centra. Pa očitno preveč cvenka pade v LJ, da bi se temu kdo odpovedal.


Ni nobene bolane centralizacije, pač Ljubljana je na sredi in je večini države najbolj praktična.

Verjamem, da bi nekdo iz Maribora raje videl, da vsi tja hodijo, samo Koperčan se pa verjetno ne bi strinjal.

In zato pač Ljubljana. Firme in organizacije so pa tukaj iz enakega razloga, največ denarja se da zaslužit,
kjer je največ ljudi.

Tule imaš pa zemljevid starorimskih cest, pa si ga dobro oglej, kako so zaroto kovali že okrog 0 a.d.:
https://itiner-e.org/
Zakaj SDS profitira, če ne greste volit, oddate neveljaven glas ali
volite stranko, ki ne pride v parlament. Razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t835230/p8641476#p8641476

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

Ashrack ::

Vozim Golf 7 hatchback. V primeru da bom siril druzino si bom pa kupil VW MultiVan ali pa Mercedes V line AMG. Golf bo pa potem kot drugi avto.

Jajca od SUV pa ne pogledam, imajo manj prostora kot karavani na koncu.
....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ashrack ()

iKst_ ::

imajo manj prostora kot karavani na koncu.


Odvisno od modela.

Magic1 ::

Seveda ima Kodiaq več placa od Octavie. Je le konkretejša kanta. En je tudi 28k, drugi pa 41k... Oziroma imajo včasih primerljivi podoben volumen, vendar drugače višje razporejen. Kar ti nič kaj dost ne pomaga. Primerjaj prtljažnik Karoqa s Octavio.
Magic

starfotr ::

Magic1 je izjavil:

Folk se ne bo začel leta 45min z avtobusom furat, da bodo dodali kako progo. Pa po vaseh tudi ne bodo avtobusi fural, ker folk se ne bo 2 uri po avtobusih fjaku. To je funkcioniralo zgolju takrat, ko ni bilo druge izbire 50+ let nazaj.


Bo bo. Samo dnevne vstopnice za v mesto začneš zaračunavat.

Furbo ::

Pa za izstop iz mesta tudi zaračunavati prosim.
Ker Ljubljančani pa res ne rabijo imeti avtomobile, vse imajo pri riti.
Naj jih pač puščajo tam, kjer so si isto zamislili za obiskovalce.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

gruntfürmich ::

feryz je izjavil:

Ne sekirajte se, vi vsaj imate izbiro.
Ko jaz dam svoje kriterije na mizo, mi ostaneta točno dva avtomobila na svetu, ki jih izpolnjujeta.
In ko še malo premislim, mi ostane točno eden. In v tem se tudi vozim. Eden in edini.
Četudi mi musk šenka eno milijardo, bi se še najprej vozil točno v tem.

ena je zafira, kaj pa drugi?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

feryz ::

S. Ampak mi ne sede, emšo ni še dovolj velik.

mr_chai ::

endelin je izjavil:

Suv so največja prevara v svetu avtomobilizma.

1. Razred nižje prodajajo za ceno višje (bmw x3 za ceno bmw 5, mercedes glc za ceno e klase).
2. Višje težišče. Slabša varnost iz tega stališča. Slabše vozne lastnosti
3. Večja obremenitev cest in nevarnost za ostale.
4. Zaradi suv so elegantne limuzine skoraj stvar preteklosti.
5. Fake terenski videz kao ima terenske zmogljivosti


Sam se pa lažje zvlečeš v SUVja kot v limuzino. Kar je pa največji razlog zakaj folk kupuje SUVje in razne križance, ker so višji in se zato lažje vsede v avto. Veliko je starih in hrbteničarjev srednjih let. In ta razlog odtehta vse tvoje zgoraj naštete.

Ashrack ::

mr_chai je izjavil:

endelin je izjavil:

Suv so največja prevara v svetu avtomobilizma.

1. Razred nižje prodajajo za ceno višje (bmw x3 za ceno bmw 5, mercedes glc za ceno e klase).
2. Višje težišče. Slabša varnost iz tega stališča. Slabše vozne lastnosti
3. Večja obremenitev cest in nevarnost za ostale.
4. Zaradi suv so elegantne limuzine skoraj stvar preteklosti.
5. Fake terenski videz kao ima terenske zmogljivosti


Sam se pa lažje zvlečeš v SUVja kot v limuzino. Kar je pa največji razlog zakaj folk kupuje SUVje in razne križance, ker so višji in se zato lažje vsede v avto. Veliko je starih in hrbteničarjev srednjih let. In ta razlog odtehta vse tvoje zgoraj naštete.

Zakaj potem vidim ogromno < 50 let ljudi v SUV? Kaj so tako leni
....

mailer ::

Ne, ker ne rabijo prostora več kot za 3 nakupovalne vrečke, ne vozijo zadaj potnikov in so za par cm večji/višji avto pripravljeni plačati 10k€ več.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

iKst_ ::

Magic1 je izjavil:

Seveda ima Kodiaq več placa od Octavie. Je le konkretejša kanta. En je tudi 28k, drugi pa 41k... Oziroma imajo včasih primerljivi podoben volumen, vendar drugače višje razporejen. Kar ti nič kaj dost ne pomaga. Primerjaj prtljažnik Karoqa s Octavio.


Razlika med podobno opremljenim Kodiaqom in Octavio je cca. 6-7 jurjev. Octavio sicer dobiš ceneje, ampak ima v osnovi nekaj manj opreme in ročni menjalnik.

Za teh 6-7 jurjev dobiš precej večji in za veliko ljudi bolj uporaben avto. Kodiaq ima večji prtljažnik, je malo širši tako, da potencialno spraviš not 3 otroške sedeže ali 2 sedeža + jahača brez težav. Ima opcijo 7 sedežev. Plus vse ostale prednosti SUVa, ki smo jih omenili zgoraj.

Ashrack ::

iKst_ je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Seveda ima Kodiaq več placa od Octavie. Je le konkretejša kanta. En je tudi 28k, drugi pa 41k... Oziroma imajo včasih primerljivi podoben volumen, vendar drugače višje razporejen. Kar ti nič kaj dost ne pomaga. Primerjaj prtljažnik Karoqa s Octavio.


Razlika med podobno opremljenim Kodiaqom in Octavio je cca. 6-7 jurjev. Octavio sicer dobiš ceneje, ampak ima v osnovi nekaj manj opreme in ročni menjalnik.

Za teh 6-7 jurjev dobiš precej večji in za veliko ljudi bolj uporaben avto. Kodiaq ima večji prtljažnik, je malo širši tako, da potencialno spraviš not 3 otroške sedeže ali 2 sedeža + jahača brez težav. Ima opcijo 7 sedežev. Plus vse ostale prednosti SUVa, ki smo jih omenili zgoraj.

In zakaj potem za ta denar ce ze imas 3 otroke ne kupis raje kombi?
....

iKst_ ::

Prvič zato, ker za tak denar ne dobiš kombija. Vsaj ne potniškega. Citroen SpaceTourer ali Peugeot Traveler (isti model, druga značka) se začneta pri cca. 40 jurjih. VW Multivan je 50+. Za podoben denar kot Škodo dobiš razne Berlingote, ki pa so tudi precej popularni. Ne poznam statistike, ampak po filingu bi rekel, da bolj kot limuzine.

Drugič zato, ker je pri kombijih še bistveno več kompromisov. Poraba je še precej večja, vožnja manj udobna, zmogljivosti slabše, 5 meterske krave tudi ne paše vsakemu manevrirat po mestu...

Magic1 ::

iKst_ je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Seveda ima Kodiaq več placa od Octavie. Je le konkretejša kanta. En je tudi 28k, drugi pa 41k... Oziroma imajo včasih primerljivi podoben volumen, vendar drugače višje razporejen. Kar ti nič kaj dost ne pomaga. Primerjaj prtljažnik Karoqa s Octavio.


Razlika med podobno opremljenim Kodiaqom in Octavio je cca. 6-7 jurjev. Octavio sicer dobiš ceneje, ampak ima v osnovi nekaj manj opreme in ročni menjalnik.

Za teh 6-7 jurjev dobiš precej večji in za veliko ljudi bolj uporaben avto. Kodiaq ima večji prtljažnik, je malo širši tako, da potencialno spraviš not 3 otroške sedeže ali 2 sedeža + jahača brez težav. Ima opcijo 7 sedežev. Plus vse ostale prednosti SUVa, ki smo jih omenili zgoraj.

Kaj si ti pravljice praviš? Osnovno Octavijo se dobi od 26kEUR, Kadiaq pa od 37kEUR. To je 42% višja cena! Popolnoma druga klasa avtomobila.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

iKst_ ::

Preberi še enkrat, no.

Najcenejša Octavia Combi z DSGjem je po ceniku 31.999€. Kodiaq z enakim motorjem in menjalnikom je 37.701€. S tem, da je Kodiaq v osnovi boljše opremljen. Boljši audio sistem, 3 področna klima vs 2 področna, pomično zadnjo klop...

https://www.skoda.si/nakup-in-financira...

starfotr ::

Dejstvo je samo eno. Višja nakupna cena in več stroškov je z SUV vozili. To je vse kar je treba vedet. In tudi razlog zakaj jih proizvajalci delajo in prodajajo.

To je tako, kot degustacije v trgovini. Če bi 365 dni v letu bil v trgovini nek ponudnik nekega izdelka, bi zagotovo prodali več in sčasoma bi tržni delež zelo povečali. Tudi, če je dražji.

CopiumRovte ::

feryz je izjavil:

S. Ampak mi ne sede, emšo ni še dovolj velik.


Sj počasi boš prišel do zaključka, da vse kar si hotel od avta ti izpolni tale

https://velomobiel.nl/snoek/

feryz ::

Nope.
Počasi bom začel izbirati v tem razredu avtov.

gruntfürmich ::

iKst_ je izjavil:

Preberi še enkrat, no.

Najcenejša Octavia Combi z DSGjem je po ceniku 31.999€. Kodiaq z enakim motorjem in menjalnikom je 37.701€. S tem, da je Kodiaq v osnovi boljše opremljen. Boljši audio sistem, 3 področna klima vs 2 področna, pomično zadnjo klop...

https://www.skoda.si/nakup-in-financira...

poleti ko sem gledal škode octavie je bila akcija Anniversary Edition za 28,3k€.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Lonsarg ::

V EU imam itak mini SUVje, ni to amerika. Klasicni karavani so samo cirka 25 nizji v EU ampak se visajo in bo pocasi razlika le se 15 cm.

Skratka vse debate okoli SUV vs limuzina vs karavan so bedarija. Problem so veliki avti, ne pa oblika. Tesla limuzina je vecja od RAV 4 SUV, naprimer.

Za omejit je predvsem sirina, ker parkingi pac niso narejeni za 180cm+ zadeve

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Miki N ::

CopiumRovte je izjavil:

feryz je izjavil:

S. Ampak mi ne sede, emšo ni še dovolj velik.


Sj počasi boš prišel do zaključka, da vse kar si hotel od avta ti izpolni tale

https://velomobiel.nl/snoek/



... in ravno ko so se elektrowagni za silo otresli gej prizvoka ... ti Holunderji naredijo dobeseden dildo na kolesih. :|

EDIT: čakaj, a je to sploh čisto navaden jype-mobil. Takisto gej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Miki N ()

starfotr ::

Lonsarg je izjavil:

V EU imam itak mini SUVje, ni to amerika. Klasicni karavani so samo cirka 25 nizji v EU ampak se visajo in bo pocasi razlika le se 15 cm.

Skratka vse debate okoli SUV vs limuzina vs karavan so bedarija. Problem so veliki avti, ne pa oblika. Tesla limuzina je vecja od RAV 4 SUV, naprimer.

Za omejit je predvsem sirina, ker parkingi pac niso narejeni za 180cm+ zadeve


Problem je masa vozil. To uničuje ceste. Zaradi mase in glomaznosti se onesnažuje okolica z delci gume. Ta problem je še večji pri EV, ker je masa večja.

iKst_ ::

Problem je masa vozil. To uničuje ceste.


Masa vozil da, ampak ne avtomobilov. Škoda, ki jo povzročajo vozila narašča s četrto potenco obremenitve na osi.

Fourth power law @ Wikipedia

40 tonski šlepar s 5 osmi naredi cca. 20x več škode kot 2 tonski avto. Ceste so dizajniranje za 40 tonske šleparje tako, da avtomobili praktično nimajo vpliva na poškodbe cestišč, ne glede na to, dali so težki 1500 ali 2500kg.

IL_DIAVOLO ::

According to 'the fourth power law'', a formula developed by US Highway Officials, the damage done by a vehicle to a road surface is proportional to the fourth power of its axle weight. A two-tonne SUV therefore does 16 times more damage than a one-tonne car.


+

At first glance, it would make sense that a 2 ton car does twice the damage of a 1 ton car. However, during the various multi-year studies that were used to develop the rule, it was observed that doubling the weight on an axle would actually result in four times more damage; not a doubling. That means that a 2 ton car actually causes 16 times more damage than a 1 ton car (difference in weight, to the power of four) 24=16.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

gruntfürmich ::

iKst_ je izjavil:

Problem je masa vozil. To uničuje ceste.


Masa vozil da, ampak ne avtomobilov. Škoda, ki jo povzročajo vozila narašča s četrto potenco obremenitve na osi.

Fourth power law @ Wikipedia

40 tonski šlepar s 5 osmi naredi cca. 20x več škode kot 2 tonski avto. Ceste so dizajniranje za 40 tonske šleparje tako, da avtomobili praktično nimajo vpliva na poškodbe cestišč, ne glede na to, dali so težki 1500 ali 2500kg.

ti je že milanez odgovoril zakaj klatiš neumnosti in mičneko težji SUV-i NISO!!!! krivci za poškodbe cest!!!
tovornjaki so. 40.000× !!!
https://n1info.si/novice/slovenija/avto...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

iKst_ ::

That means that a 2 ton car actually causes 16 times more damage than a 1 ton car (difference in weight, to the power of four) 24=16.


Ampak teh 16x več je še vedno zaokroženo na 0. Ceste so dizajnirane, da prenesejo 40 tonske tovornjake.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vsak drugi prodani avtomobil že športni terenec (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25123183 (14248) mertseger
»

Višji avtomobili bolj pobijajo pešce (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20625752 (17111) Tidule
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9817781 (11203) facepalm
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7615681 (13480) TheBlueOne

Več podobnih tem