Slo-Tech - Tesla nas je prva navadila, da je fizično različnih modelov njenih električnih vozil manj kot prodajnih, saj različna doplačila odklenejo dodatne funkcije, na primer hitrejše pospeške. Volkswagen želi še korak dlje, saj v Veliki Britaniji predstavlja naročniški model za svoj električni ID.3. Kdor bo želel polno moč motorja, bo moral doplačevati. Stalno.
Opcijska nadgradnja moči, kot novo funkcijo imenuje Volkswagen, bo stala 16,5 funta mesečno ali 165 funtov letno. Druga možnost bo tudi večna naročnina v višini 650 funta, kar v resnici pomeni samo višjo nakupno ceno. Volkswagen zato spremembo utemeljuje z dodatno izbiro za kupce, ki lahko kupijo dražji avto ali pa zgolj naročijo več moči, kadar to potrebujejo. Dodajajo, da je bil že doslej običaj, da so imela vozila na bencinski ali dizelski pogon več možnosti motorja, ki so imeli različno ceno.
A to so bili fizično različni motorji, v ID.3 pa bodo identični pogoni, odklep pa bo programski. Naročnine pa se v zadnjih letih vztrajno plazijo v vse pore življenja, tudi v avtomobile. Videli smo že naročnine za gretje sedežev in oddaljeni zagon motorja, za hitrejše pospeške in celo za krmiljenje zadnjih koles. Raziskave sicer kažejo, da so kupci čedalje manj naklonjeni naročninam.
Novice » Ostale najave » Volkswagen v Veliki Britaniji uvaja naročnino za več moči motorja

Ganon ::
Dodajajo, da je bil že doslej običaj, da so imela vozila na bencinski ali dizelski pogon več možnosti motorja, ki so imeli različno ceno.


OutOfTheBox ::
Sem ravno prej videl, en video kako majster hvali novega Audi A3, ampak na živce mu pa gre, ker mora za aktivni tempomat plačat naročnino. Če ga poskusi vklopiti mu v sredini na displayu piše "You don't have a subscription for this setting".

Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.

:)) Se bo direktor praskal po glavi, čemu jeza in sovraštvo do podjetja in njihovih produktov. Še bo škripalo ...
Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

codeMonkey ::
So pa vztrajni s temi idejami. Narocnina ima se smisel za nek softver, ki za operativnost potrebuje neko vlaganje v infrastrukturo ter nadgradnjo, ampak za tako banalne funkcionalnosti se bo tezko to prebavilo v praksi.

OutOfTheBox ::
To se bo splačal sam izven garancije :)
Drži. Naročnina ima smisel tam, kjer je potreba še dodatno delo da zadeva pač laufa, sej niti ni nujno da pade v kategorijo softwera. Tole z avti je pa hecno.
codeMonkey je izjavil:
So pa vztrajni s temi idejami. Narocnina ima se smisel za nek softver, ki za operativnost potrebuje neko vlaganje v infrastrukturo ter nadgradnjo, ampak za tako banalne funkcionalnosti se bo tezko to prebavilo v praksi.
Drži. Naročnina ima smisel tam, kjer je potreba še dodatno delo da zadeva pač laufa, sej niti ni nujno da pade v kategorijo softwera. Tole z avti je pa hecno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

PujsekPepe ::
OutOfTheBox je izjavil:
Sem ravno prej videl, en video kako majster hvali novega Audi A3, ampak na živce mu pa gre, ker mora za aktivni tempomat plačat naročnino. Če ga poskusi vklopiti mu v sredini na displayu piše "You don't have a subscription for this setting".
:)) Se bo direktor praskal po glavi, čemu jeza in sovraštvo do podjetja in njihovih produktov. Še bo škripalo ...
Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.
Ostane Dacia. Ni zastonj najbolj prodajn avto v europi. Pocen pa pocen stroski vzdrzevanja

Ales ::

Glugy ::
Bolano, ustvarjat umetno potrebo po dodatnem plačevanju.
Isto kot banke računajo "vodenje računa", čeprav bi bilo z računom isto če ga ne bi "vodili".
K da bi zeleno baneno kupu pa ti trgovina ne bi brez doplačila pustila da počakaš da porumeni in postane s tem bolj sladka.
Isto kot banke računajo "vodenje računa", čeprav bi bilo z računom isto če ga ne bi "vodili".
K da bi zeleno baneno kupu pa ti trgovina ne bi brez doplačila pustila da počakaš da porumeni in postane s tem bolj sladka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()

OutOfTheBox ::
PujsekPepe je izjavil:
OutOfTheBox je izjavil:
Sem ravno prej videl, en video kako majster hvali novega Audi A3, ampak na živce mu pa gre, ker mora za aktivni tempomat plačat naročnino. Če ga poskusi vklopiti mu v sredini na displayu piše "You don't have a subscription for this setting".
:)) Se bo direktor praskal po glavi, čemu jeza in sovraštvo do podjetja in njihovih produktov. Še bo škripalo ...
Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.
Ostane Dacia. Ni zastonj najbolj prodajn avto v europi. Pocen pa pocen stroski vzdrzevanja
Pri Daciji danes ta model ne bi šel skoz, drži. Razlog je predvsem to da je ciljna skupina te znamke predvsem tisti ki hočejo met avto ki jih bo pripeljal od točke A do B in bodo v njega vložili čim manj in naročnine ne bi niti povohali.

codeMonkey ::
Upam da bo to vse slo bolj v smer moznosti lahkega dodajanja komponent, kot pa da jih ze po defaultu imas v avtu. Ker v osnovi imamo danes precej dobro razvite standarde ter protokole v avtomobilski industriji za t.i. storitveno usmerjeno softversko arhitekturo. SOME/IP je recimo en del tega, kot nek protokol iz industrije. Ko se dokoncno uveljavi se conska arhitektura na hrbtenici Automotive Etherneta, pa bos komponente enostavno priklapljal na najblizji conski krmilnik, pa se bo zadeva v mrezi pofockala in se ti prikazala na ekranu. V smislu plug and p(l)ay. Conska arhitektura je seveda nujna zaradi fizicnega povezovanja, ker je tako priklop vedno blizu in ne rabis peljati povezav cez cel avtomobil, kot danes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Scaramouche3 ::
Bodo oni kmalu videli,da bodo heckerji naredili svoje in potem jim bo žal za funkcije ki niso mehanske...

Gregor P ::
... zadnji žebelj v krsto ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::
Varianta bo tudi brez naročnine ampak ti bo avto vsakih 10 minut 5 minut vrtel reklame. V končni fazi bo pa tako kot pri ostalih... plačal boš naročnino in kljub temu ti bo avto vsakih 10 minut 5 minut vrtel reklame


Scaramouche3 ::

Meizu ::
Ce bo moj avto mogu okrog trogat neaktivne masažne sedeže, grelce v sedežu, večje in težje baterije katerih brez naročnine ne moreš izkoristit nad 75% kapacitete - vse to je dodatna teža - potem takega avta ne rabim. Se bomo mogli navadit restavrirat stare petke.

nodes ::
Scaramouche3 je izjavil:
Bodo oni kmalu videli,da bodo heckerji naredili svoje in potem jim bo žal za funkcije ki niso mehanske...
Tudi ti nam ne bodo zastonj prodajali svojih izdelkov.
Ne vem kako bo to delovalo: desetine kamer, radarjev, računalnikov, vmesnikov, softwara, ker veliko bolj enostavne stvari danes ne delujejo!...Na koncu bomo prisiljeni, zaradi nepredvidljivih visokih stroškov vzdrževanja, v najem celotnega avta. Pozabimo čase, ko smo kupili izdelek, ki je potem deloval dvajset let brez stroškov vzdrževanja... Da ne bom navajal konkretnih primerov...

Karen ::
Upam samo da ne bodo piskali zato ker bomo kitajce kupovali... jaz pravim "brez carine" za kitajce, pa naj nam dupmajo cene kot jih naši pri njih, pa bo za vse dobro (ali pa tudi ne, ampak dokler ne pridejo "k pameti" je tudi to rešitev).
Potem pa pravijo: nikoli ne veš kdaj ti bo kitajc na daljavo ukinil kak bonbonček... saj tudi za EU robo ne veš, pa za Teslo,... isti k... na koncu, potrošniki bomo pač vzeli to kar nam bo izpadlo najugodnejše na koncu, upoštevaje tveganja.
p.s.: upam da bo kdo s skupinsko tožbo tak model (umetno omejevanje pravic) uspel prepovedati tako prakso v EU (ali pa vsaj potrošniki z denarnicami). Konec koncev: zakaj bi to sploh lahko omejeval - če si kupil je tvoje, ne da ti omejujejo lastninsko pravico. Po mojem bi celo moralo iti skozi, ker ni odvisno od neke sprotne storitve (ala streaming muske, internet dostop, tekoče informacije o prometu ipd.).
Potem pa pravijo: nikoli ne veš kdaj ti bo kitajc na daljavo ukinil kak bonbonček... saj tudi za EU robo ne veš, pa za Teslo,... isti k... na koncu, potrošniki bomo pač vzeli to kar nam bo izpadlo najugodnejše na koncu, upoštevaje tveganja.
p.s.: upam da bo kdo s skupinsko tožbo tak model (umetno omejevanje pravic) uspel prepovedati tako prakso v EU (ali pa vsaj potrošniki z denarnicami). Konec koncev: zakaj bi to sploh lahko omejeval - če si kupil je tvoje, ne da ti omejujejo lastninsko pravico. Po mojem bi celo moralo iti skozi, ker ni odvisno od neke sprotne storitve (ala streaming muske, internet dostop, tekoče informacije o prometu ipd.).

paradajzos ::
Kakšni drekači so tele v VAG skupini. Dejansko so tako butasti, da ne razumejo, kako takšne zabite "naročnine" revoltirajo kupce - če ne bi imeli glave v lastni riti, bi pač prodali "zmogljivejši motor" za 650 funtov več in mirna Bosna.
Ampak ne, treba biti "moderen" in razfukat potrošnike, ker so bili na nekem marketinškem seminarju, kjer so jim razložili, kako smiselno je takšno igranje z ljudmi.
In zagotovo niso edini, ki so bili na tem seminarju, zato lahko pričakujemo še več takšnih kretenskih tudi od drugih proizvajalcev, tako da bomo počasi začeli navijati, da kitajski proizvajalci razjebejo ta legacy avtomobilska govna. Ker, ne delajmo si utvar, način, da avti vsebujejo stvari, ki stanejo več, ampak so onemogočene, ti isti legacy lopovi uporabljajo že desetletja, samo da potrošnikom tega ne povedo in zato so se do zdaj lahko izognili njihovemu besu.
Zdaj so prišli tako daleč, da se počutijo dovolj varno, da lahko kupcem porinejo nosove v svoj kupček ... in zahtevajo denar, zato da ne bi smrdelo. Upam, da se izkaže, da so naredili usodno napako.
Ampak ne, treba biti "moderen" in razfukat potrošnike, ker so bili na nekem marketinškem seminarju, kjer so jim razložili, kako smiselno je takšno igranje z ljudmi.
In zagotovo niso edini, ki so bili na tem seminarju, zato lahko pričakujemo še več takšnih kretenskih tudi od drugih proizvajalcev, tako da bomo počasi začeli navijati, da kitajski proizvajalci razjebejo ta legacy avtomobilska govna. Ker, ne delajmo si utvar, način, da avti vsebujejo stvari, ki stanejo več, ampak so onemogočene, ti isti legacy lopovi uporabljajo že desetletja, samo da potrošnikom tega ne povedo in zato so se do zdaj lahko izognili njihovemu besu.
Zdaj so prišli tako daleč, da se počutijo dovolj varno, da lahko kupcem porinejo nosove v svoj kupček ... in zahtevajo denar, zato da ne bi smrdelo. Upam, da se izkaže, da so naredili usodno napako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()

Miki N ::
Kako je potem z registracijo? Kao da registriran pa mora biti še vedno za največjo moč, ker pač drugače trenutno ne gre.
Sicer ne vem, če v tem konkretnem primeru v Nemčiji to vpliva na ceno registracije je pa en velik "hmmmmm".
https://www.electrive.com/2025/08/18/vw...
Sicer ne vem, če v tem konkretnem primeru v Nemčiji to vpliva na ceno registracije je pa en velik "hmmmmm".
Incidentally, the performance upgrade has no effect on registration: according to VW, the highest possible performance is already specified in the registration certificate, so no change or registration is necessary.
https://www.electrive.com/2025/08/18/vw...

socialec ::
Seveda vpliva, vnaprej več plačaš, če pa ne plačaš naročnine, si pa sam kriv. Enako kot RTV prispevek, če ne gledaš, tvoja korist.

Miki N ::
Vprašam, ker ne vem kako so naštimali te moči. Recimo to je una stara fora, kjer so proizvajalci naredili verzijo motorja, ki je še ravno glih glih padla v nek določen nižji razred.
Kakorkoli, potem imaš tukaj dva natega v enem. "Hej Hans, slišali smo, da si rad nategnjen, zato smo te nategnili, medtem, ko te nategujejo..."
Kakorkoli, potem imaš tukaj dva natega v enem. "Hej Hans, slišali smo, da si rad nategnjen, zato smo te nategnili, medtem, ko te nategujejo..."

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Miki N ()

feryz ::
Ena prvih zadev, ki so bile na ta sistem, je blokada brzine. Limuzine imajo to že dolga leta. Blokado na 250 km/h.
V kolikor plačaš, ti ga odklenejo na unlimited, torej kolikor zmore. Uradno, seveda.
V kolikor plačaš, ti ga odklenejo na unlimited, torej kolikor zmore. Uradno, seveda.

socialec ::
99% gotovost, da je obdavčena maksimalna moč - primerjava s prisilno financiranimi MSM res ni bila jasna?

Miki N ::
Ja samo blokade je lažje "čipirati" - hekanje naročnin bo malo težje, ker kurba stalno "kliče domov" - no saj že to je antipatično, samo v tej distopični časovnici to tako pač je.
V bistvu bo varianta kar je nekdo omenil gor - ta zamenjaš celoten modul s "kitajskim". Čeprav bodo verjetno celo to poizkušali otežiti s kakim DRMjem in seveda... adijo uradni servis, kar zna biti večji problem, ker kdo od neodvisnih se bo zajebaval s temi jajci?
V bistvu bo varianta kar je nekdo omenil gor - ta zamenjaš celoten modul s "kitajskim". Čeprav bodo verjetno celo to poizkušali otežiti s kakim DRMjem in seveda... adijo uradni servis, kar zna biti večji problem, ker kdo od neodvisnih se bo zajebaval s temi jajci?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Miki N ()

ttzavod ::
Problem je, da električni avtomobili ne zahtevajo vzdrževanja.
Niso potrebni redni servisi, olja filtri, katalizatorji, manj zavornih oblog se porabi in posledično.....
ni poprodajnih prihodkov, ki so nujni za obratovanje prodajno tehniških salonov.
Neke prihodke si želijo izmisliti. Enako je vodik upanje, da bi voznike ki danes polnijo na šuko vtičnico doma, energijo iz lastne strehe, vrnili na črpalke.
Niso potrebni redni servisi, olja filtri, katalizatorji, manj zavornih oblog se porabi in posledično.....
ni poprodajnih prihodkov, ki so nujni za obratovanje prodajno tehniških salonov.
Neke prihodke si želijo izmisliti. Enako je vodik upanje, da bi voznike ki danes polnijo na šuko vtičnico doma, energijo iz lastne strehe, vrnili na črpalke.

Miki N ::
Neke prihodke si želijo izmisliti. Enako je vodik upanje, da bi voznike ki danes polnijo na šuko vtičnico doma, energijo iz lastne strehe, vrnili na črpalke.
Ja saj. Verjetno nekdo, nekje, ravno zdaj na veliko tuhta, kako v vpeljati naročniški model tudi v opremo za domače elektrarne, kolikor že itak ni. Hočeš toliko in toliko watov na panel? Naročnina!

Upajmo, da mu ne uspe.

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Miki N ()

PujsekPepe ::
OutOfTheBox je izjavil:
PujsekPepe je izjavil:
OutOfTheBox je izjavil:
Sem ravno prej videl, en video kako majster hvali novega Audi A3, ampak na živce mu pa gre, ker mora za aktivni tempomat plačat naročnino. Če ga poskusi vklopiti mu v sredini na displayu piše "You don't have a subscription for this setting".
:)) Se bo direktor praskal po glavi, čemu jeza in sovraštvo do podjetja in njihovih produktov. Še bo škripalo ...
Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.
Ostane Dacia. Ni zastonj najbolj prodajn avto v europi. Pocen pa pocen stroski vzdrzevanja
Pri Daciji danes ta model ne bi šel skoz, drži. Razlog je predvsem to da je ciljna skupina te znamke predvsem tisti ki hočejo met avto ki jih bo pripeljal od točke A do B in bodo v njega vložili čim manj in naročnine ne bi niti povohali.
Tocno tako. Ne pozabit zaneslivost kar za novejse modele WW in BMW tezko recemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()

Gregor P ::
...Na koncu bomo prisiljeni, zaradi nepredvidljivih visokih stroškov vzdrževanja, v najem celotnega avta.... tako kot pravijo električarji, stvar navade, zakaj bi imel neko dinozavrsko lastništvo, če imaš pa z najemom toliko manj dela in stroškov (ne rabiš menjat filtrov, pa olja, servisi te ne zanimajo, registracija ni več tvoj problem itd.).

Šalo na stran, jaz najemam vozila zdaj že leta - pač takrat ko ga rabim; a seveda nikakor nisem navdušen nad temi naročninami in če je le mogoče ne bi kupil vozilo proizvajalca, ki v to sili kupca.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ššš ::
S tem se pokrije stroške okvar avtomobila pri višjih obremenitvah. Če ma avto omejno moč, je možnost okvare manjša in je za to cenejši. To ni nič drucga kot navadna garancija, ki ne krije oziroma krije, bolj dinamično vožnjo.

PluribusUnum ::
Ta z močjo ni slaba: baterija dizajnirana za ne naročnino (teža), naročnina/povečana moč/navor baterijo hitreje degradira.

socialec ::
Operativni leasing je neke vrste naročnina. Po forumskih analizah se ne izplača najbolj, razen, če hočeš nabijati stroške, ker... ?

skumpl ::
Spet veliko hejt komentarjev. Bodo pač plačali, če bodo želeli, kaj zdaj? Jaz avtomobila nimam, tako da se ne sekiram kaj preveč, če to uvedejo še kdaj pri nas.

WhiteAngel ::
če pa ne plačaš naročnine, si pa sam kriv. Enako kot RTV prispevek, če ne gledaš, tvoja korist.

Spet veliko hejt komentarjev. Bodo pač plačali, če bodo želeli, kaj zdaj? Jaz avtomobila nimam, tako da se ne sekiram kaj preveč, če to uvedejo še kdaj pri nas.
In enkrat, ko ga boš imel, boš v istem šmornu. Aja, razen če si že zdaj koristiš avant2go in imaš naročnino

Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()

kow ::
codeMonkey je izjavil:
So pa vztrajni s temi idejami. Narocnina ima se smisel za nek softver, ki za operativnost potrebuje neko vlaganje v infrastrukturo ter nadgradnjo, ampak za tako banalne funkcionalnosti se bo tezko to prebavilo v praksi.
Jp. To je bistvo.

paradajzos ::

technoboy ::
Kake bedarije pišete... To ima Id.3 vsaj že od lani v "zahojeni" Sloveniji. Sicer ne razumem ravno zakaj bi potreboval ta upgrade (naročnino), saj ima že osnovna različica več kot zadosti moči. Ta nadgradnja je samo za norce, ki uživajo v razliki pospeška iz 6,9 s na 6,2 s do 100 km/h.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen v Veliki Britaniji uvaja naročnino za več moči motorjaOddelek: Novice / Ostale najave | 1767 (272) | technoboy |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 95522 (35107) | FiReFTW |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 160048 (120113) | D3m |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 84181 (70403) | stara mama |