Slo-Tech - Tesla nas je prva navadila, da je fizično različnih modelov njenih električnih vozil manj kot prodajnih, saj različna doplačila odklenejo dodatne funkcije, na primer hitrejše pospeške. Volkswagen želi še korak dlje, saj v Veliki Britaniji predstavlja naročniški model za svoj električni ID.3. Kdor bo želel polno moč motorja, bo moral doplačevati. Stalno.
Opcijska nadgradnja moči, kot novo funkcijo imenuje Volkswagen, bo stala 16,5 funta mesečno ali 165 funtov letno. Druga možnost bo tudi večna naročnina v višini 650 funta, kar v resnici pomeni samo višjo nakupno ceno. Volkswagen zato spremembo utemeljuje z dodatno izbiro za kupce, ki lahko kupijo dražji avto ali pa zgolj naročijo več moči, kadar to potrebujejo. Dodajajo, da je bil že doslej običaj, da so imela vozila na bencinski ali dizelski pogon več možnosti motorja, ki so imeli različno ceno.
A to so bili fizično različni motorji, v ID.3 pa bodo identični pogoni, odklep pa bo programski. Naročnine pa se v zadnjih letih vztrajno plazijo v vse pore življenja, tudi v avtomobile. Videli smo že naročnine za gretje sedežev in oddaljeni zagon motorja, za hitrejše pospeške in celo za krmiljenje zadnjih koles. Raziskave sicer kažejo, da so kupci čedalje manj naklonjeni naročninam.
Novice » Ostale najave » Volkswagen v Veliki Britaniji uvaja naročnino za več moči motorja

Ganon ::
Dodajajo, da je bil že doslej običaj, da so imela vozila na bencinski ali dizelski pogon več možnosti motorja, ki so imeli različno ceno.


OutOfTheBox ::
Sem ravno prej videl, en video kako majster hvali novega Audi A3, ampak na živce mu pa gre, ker mora za aktivni tempomat plačat naročnino. Če ga poskusi vklopiti mu v sredini na displayu piše "You don't have a subscription for this setting".

Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.

:)) Se bo direktor praskal po glavi, čemu jeza in sovraštvo do podjetja in njihovih produktov. Še bo škripalo ...
Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

codeMonkey ::
So pa vztrajni s temi idejami. Narocnina ima se smisel za nek softver, ki za operativnost potrebuje neko vlaganje v infrastrukturo ter nadgradnjo, ampak za tako banalne funkcionalnosti se bo tezko to prebavilo v praksi.

OutOfTheBox ::
To se bo splačal sam izven garancije :)
Drži. Naročnina ima smisel tam, kjer je potreba še dodatno delo da zadeva pač laufa, sej niti ni nujno da pade v kategorijo softwera. Tole z avti je pa hecno.
codeMonkey je izjavil:
So pa vztrajni s temi idejami. Narocnina ima se smisel za nek softver, ki za operativnost potrebuje neko vlaganje v infrastrukturo ter nadgradnjo, ampak za tako banalne funkcionalnosti se bo tezko to prebavilo v praksi.
Drži. Naročnina ima smisel tam, kjer je potreba še dodatno delo da zadeva pač laufa, sej niti ni nujno da pade v kategorijo softwera. Tole z avti je pa hecno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

PujsekPepe ::
OutOfTheBox je izjavil:
Sem ravno prej videl, en video kako majster hvali novega Audi A3, ampak na živce mu pa gre, ker mora za aktivni tempomat plačat naročnino. Če ga poskusi vklopiti mu v sredini na displayu piše "You don't have a subscription for this setting".
:)) Se bo direktor praskal po glavi, čemu jeza in sovraštvo do podjetja in njihovih produktov. Še bo škripalo ...
Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.
Ostane Dacia. Ni zastonj najbolj prodajn avto v europi. Pocen pa pocen stroski vzdrzevanja

Ales ::

Glugy ::
Bolano, ustvarjat umetno potrebo po dodatnem plačevanju.
Isto kot banke računajo "vodenje računa", čeprav bi bilo z računom isto če ga ne bi "vodili".
K da bi zeleno baneno kupu pa ti trgovina ne bi brez doplačila pustila da počakaš da porumeni in postane s tem bolj sladka.
Isto kot banke računajo "vodenje računa", čeprav bi bilo z računom isto če ga ne bi "vodili".
K da bi zeleno baneno kupu pa ti trgovina ne bi brez doplačila pustila da počakaš da porumeni in postane s tem bolj sladka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()

OutOfTheBox ::
PujsekPepe je izjavil:
OutOfTheBox je izjavil:
Sem ravno prej videl, en video kako majster hvali novega Audi A3, ampak na živce mu pa gre, ker mora za aktivni tempomat plačat naročnino. Če ga poskusi vklopiti mu v sredini na displayu piše "You don't have a subscription for this setting".
:)) Se bo direktor praskal po glavi, čemu jeza in sovraštvo do podjetja in njihovih produktov. Še bo škripalo ...
Ne bo, če bodo tudi drugi isto delali.
Ostane Dacia. Ni zastonj najbolj prodajn avto v europi. Pocen pa pocen stroski vzdrzevanja
Pri Daciji danes ta model ne bi šel skoz, drži. Razlog je predvsem to da je ciljna skupina te znamke predvsem tisti ki hočejo met avto ki jih bo pripeljal od točke A do B in bodo v njega vložili čim manj in naročnine ne bi niti povohali.

codeMonkey ::
Upam da bo to vse slo bolj v smer moznosti lahkega dodajanja komponent, kot pa da jih ze po defaultu imas v avtu. Ker v osnovi imamo danes precej dobro razvite standarde ter protokole v avtomobilski industriji za t.i. storitveno usmerjeno softversko arhitekturo. SOME/IP je recimo en del tega, kot nek protokol iz industrije. Ko se dokoncno uveljavi se conska arhitektura na hrbtenici Automotive Etherneta, pa bos komponente enostavno priklapljal na najblizji conski krmilnik, pa se bo zadeva v mrezi pofockala in se ti prikazala na ekranu. V smislu plug and p(l)ay. Conska arhitektura je seveda nujna zaradi fizicnega povezovanja, ker je tako priklop vedno blizu in ne rabis peljati povezav cez cel avtomobil, kot danes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Scaramouche3 ::
Bodo oni kmalu videli,da bodo heckerji naredili svoje in potem jim bo žal za funkcije ki niso mehanske...

Gregor P ::
... zadnji žebelj v krsto ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::
Varianta bo tudi brez naročnine ampak ti bo avto vsakih 10 minut 5 minut vrtel reklame. V končni fazi bo pa tako kot pri ostalih... plačal boš naročnino in kljub temu ti bo avto vsakih 10 minut 5 minut vrtel reklame


Scaramouche3 ::

Meizu ::
Ce bo moj avto mogu okrog trogat neaktivne masažne sedeže, grelce v sedežu, večje in težje baterije katerih brez naročnine ne moreš izkoristit nad 75% kapacitete - vse to je dodatna teža - potem takega avta ne rabim. Se bomo mogli navadit restavrirat stare petke.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 95478 (35063) | FiReFTW |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 160007 (120072) | D3m |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 84164 (70386) | stara mama |