» »

Ali se ceste sploh še kaj obnavljajo

Ali se ceste sploh še kaj obnavljajo

«
1
2

twom ::

Vsaj v Ljubljani izgleda, da se že nekaj let ceste ne obnavljajo več. Ne vem kako je drugod po Sloveniji.

Celotna Zaloška (od Zaloga do Most), Šmartinska, Zadobrovška, so luknja pri luknji. Na kakšen del samo mečejo asfalt da pokrijejo luknje. Sem ter tja nanovo asfaltirajo kakšnih sto dvesto metrov ceste.

Kam gre denar od cestnin in bencina?

roCkY ::

Za nemarno drago obnovo železniških postaj.

Daniel ::

A niso ceste v mestih na občinskih proračunih?

Miki N ::

Ni več aktualno za "fante". Včasih je bila obnova cest in ulic - sicer preplačana - kruh "dvornih" občinskih firmic. ... ampak zdaj imajo večje slastnejše projekte. Mega potniški centri z nekimi nadhodi, ultra modernistične obnove bazenov - to je hit nove generacije. Pa še bolj so preplačani, s tem da ceste smo nucali vsi - 200m metuljčka pa trenira malokdo. :(

Človek kar postane nostalgičen za korupcijo iz starih časov. :8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Miki N ()

Magic1 ::

Kako v Ljubljani ne porpravljajo cest? Se popravalja, samo zelo visokopotezno. Nihče več ne flika, da samo par centi asvalta potegne čez, zdaj se vrže miljone in se ceste s vso infrastrukturo na novo naredi. Kaj je bolje, je stvar pogleda.
Magic

darkolord ::

Miki N je izjavil:

Ni več aktualno za "fante". Včasih je bila obnova cest in ulic - sicer preplačana - kruh "dvornih" občinskih firmic. ... ampak zdaj imajo večje slastnejše projekte. Mega potniški centri z nekimi nadhodi, ultra modernistične obnove bazenov - to je hit nove generacije. Pa še bolj so preplačani, s tem da ceste smo nucali vsi - 200m metuljčka pa trenira malokdo. :(

Človek kar postane nostalgičen za korupcijo iz starih časov. :8)
To imaš samo selektivni spomin.

Mogoče bi se celo strinjal s teboj, če se ne bi specifično spominjal, kako sem kolege vozil po zelo luknjastih mestnih cestah, da sem jim demonstriral, kako dobro deluje hidropnevmatsko vzmetenje na mojem avtu.

Zgodovina sprememb…

NuMaN ::

Kako se ne obnavlja?

Linhartovo pacajo že nekaj let.

Pri Narodnem domu (podhod do Tivolija) so že pred kratkim po letu dni dela lično naredili tlakovce ... Po dveh tednih so ti tlakovci razbiti, nekaj so zajebali, verjetno jim vdira voda.

Sem šel čez prehod za pešce med Plaza hotelom in Intercontinentalom. Sredi prehoda stopil v kar veliko luknjo.

Potem se pa čudite, da nista "neugledni" Zaloška in Šmartinka zrihtani ...
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NuMaN ()

Ganon ::

Ves čas.

Prjatu ::

V LJ je tako, da ko gre cesta enkrat na plan za prenovo, se preneha vzdrževati. Pa tudi, če ta plan potem ni realiziran še desetletje ali več. Zaloška, Celovška do obvoznice, Šmartinska od vpadnic, pa kot lep primer Jadranska, Cesta v Gorice in še polno njih. V nekem momentu prenehajo metati tudi hitri asfalt.
Je pa tudi res, da je kar nekaj cest v Ljubljani v upravljanju države in so ravno tako razpadle, npr. Tacenska.
Something else is controlling me!

recmajkemi ::

Ena kratka zgodba o obnavljanju cest v Ljubljani.





Ne vem kaj ima tekoče vzdrževanje vozne površine z gradnjo kanalizacije, ki je tudi že več kot 10 let planirana in je med drugim ni opravljal koncesionar. Če koncesionar nima časa zakaj potem sploh ima koncesijo, če ni zmožen opravljati dela za kar je sploh dobil koncesijo. Na tej cesti se tudi ni delala kanalizacija saj potem bi bil problem odpravljen.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Zgodovina sprememb…

borut_p ::

twom je izjavil:

Vsaj v Ljubljani izgleda, da se že nekaj let ceste ne obnavljajo več. Ne vem kako je drugod po Sloveniji.

Celotna Zaloška (od Zaloga do Most), Šmartinska, Zadobrovška, so luknja pri luknji. Na kakšen del samo mečejo asfalt da pokrijejo luknje. Sem ter tja nanovo asfaltirajo kakšnih sto dvesto metrov ceste.

Kam gre denar od cestnin in bencina?


Ljubljana ima 30odprtih gradbisc obnove cest. Toliko obnavlja da me ze zivcira saj je povsod vse zaprto. Zato ne mislim vec volit trenutnega zupana

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

Kayzon ::

Tko kot drugje v ljubljani se rihta samo v okolici centra,vse ostalo je razsul.

Magic1 ::

Polje so zrihtal, da lahko avion tam pristane. To ni glih center.
Magic

Glugy ::

borut_p je izjavil:

twom je izjavil:

Vsaj v Ljubljani izgleda, da se že nekaj let ceste ne obnavljajo več. Ne vem kako je drugod po Sloveniji.

Celotna Zaloška (od Zaloga do Most), Šmartinska, Zadobrovška, so luknja pri luknji. Na kakšen del samo mečejo asfalt da pokrijejo luknje. Sem ter tja nanovo asfaltirajo kakšnih sto dvesto metrov ceste.

Kam gre denar od cestnin in bencina?


Ljubljana ima 30odprtih gradbisc obnove cest. Toliko obnavlja da me ze zivcira saj je povsod vse zaprto. Zato ne mislim vec volit trenutnega zupana


Če se ne obnavlja je pa vse luknjasto, po luknjah sodeč se še premal prenavlja.

borut_p ::

Slovenci smo razvajeni, da hocemo imeti vse spolirano ko da je novo ... davkov pa nebi placevali. V petek sem bil v Zagrebu, sem mislil da bom podvozje tam pustil. Enako italija.
Tako da ... glede na obseg delovne generacije in davkov ... imamo zadeve cisto ok postimane

WizzardOfOZ ::

borut_p je izjavil:

Slovenci smo razvajeni, da hocemo imeti vse spolirano ko da je novo ... davkov pa nebi placevali. V petek sem bil v Zagrebu, sem mislil da bom podvozje tam pustil. Enako italija.
Tako da ... glede na obseg delovne generacije in davkov ... imamo zadeve cisto ok postimane


Za davke, ki jih plačamo, bi lahko bile vse ceste posute z zlatom. Tako da NE, nismo mi razvajeni, preveč se hiš za vipovce zraven naredi iz denarja, ki ga plačamo za ceste.

V Maroku gre cesta čez Atlas nekje na višini 2600m nad morjem (je prelaz). Cesta je v boljšem stanju kot večina cest v ljubljani. Da ne govorimo o cestah v Marakešu, Kazablanki in Rabatu, kjer je Ljubljana na nivoju Tirane iz leta 1960.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

pegasus ::

borut_p je izjavil:

Tako da ... glede na obseg delovne generacije in davkov ... imamo zadeve cisto ok postimane
Da, nekako na nivoju Nemčije ali celo rahlo bolje. A to ni dovolj dobra referenca?

IL_DIAVOLO ::

Ce bi bila vecja strpnost, bi tudi interes s strani občine bil vecji za bolj obsezne obnove.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

VelkBla ::

Ni interesa. Ni nadzora, če pa je, je pa iz pisarn. Gleda se samo po liniji najmanjšega odpora in če ne pade dodatno toliko denarja se potem ne splača delati. Se ne rabiš zlato cesto ampak normalno prevozno. Po Dolenjski cesti je boljše da se sploh ne pelješ po desnem pasu, ker boš celo podvozje pustil na pločniku ali pa v kakšnem jašku. Delali so neko odvodnjavanje pri Cesti dveh cesarjev pri AC nadvozu (blizu smetišča). Tisti nadvoz je bolj zjeban kot je bil prej, cesta pa čeprav je "nova" ima že kolesnice oz. je vsa valovita. Pa še tak čuden naklon so naredili, da kakšen nizek avto z lahkoto s sprednjim delom udari. Lahko bi najbolj kritične dele cest saniral, ampak ne. Enako gre za barvanje talnih oznak na temen asfalt, ki potem ko zbledijo lahko samo ugibaš kje je ločilna črta. Čiščenje, ropotanje jaškov? Kje pa. Sesut jašek? Bomo, bomo. Pogostejše praznjenje smeti? Stroški. Pogostejši busi? Pfff.

Netrunner ::

Obnavljajo se ponavadi okoli volitev :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zimonem ::

Ne rbiš tega, delo od doma pa tudi bolj ekološko je, sicer moraš Montirat liegen poližajebpa . Trenutno je itak primarno , da obramba. Ali pustiti grape ali pa obubožat državo kjer bi morali ob sanaciji cest investirat še v španske jezdece , ni vprašanje!

Alexius Heristalski ::

Ljubljana bi po mojem mnenju že zdavnaj morala popraviti predvsem LPP. V tem članku je vse skupaj lepo povzeto, prave bombe resnice:
https://siol.net/novice/slovenija/revol...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

blink ::

borut_p je izjavil:

Slovenci smo razvajeni, da hocemo imeti vse spolirano ko da je novo ... davkov pa nebi placevali. V petek sem bil v Zagrebu, sem mislil da bom podvozje tam pustil. Enako italija.
Tako da ... glede na obseg delovne generacije in davkov ... imamo zadeve cisto ok postimane


Ne seri. Vsak lastnik vozila placa ogromno v obliki povracila za uporabo cest, trosarin na gorivo in DDV. Temu se sploh ne mores izogniti.

NuMaN ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Ljubljana bi po mojem mnenju že zdavnaj morala popraviti predvsem LPP. V tem članku je vse skupaj lepo povzeto, prave bombe resnice:
https://siol.net/novice/slovenija/revol...


Bolje zmrzovati na kolesu kot iti z busom. Še sardine v konzervi imajo več prostora.

Pa najbolj pomembne linije vozijo na 15 minut, razen kadar so konice.

Ali je problem pomanjkanje šoferjev, ali avtobusov (en je baje 700 k), ne vem kaj je razlog.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

Alexius Heristalski ::

Linije so zasnovane narobe, poleg ujetosti v ostali cestni promet. Povprečna hitrost je 10km/h, zato je tudi kolo hitrejše.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Prjatu ::

Zasnovane so bile v nekih drugih, preživetih časih. Vse skupaj poslabša še to, kar je omenjeno tudi v zgornjem članku. 15 minut nič, potem pa vse trole naenkrat. Oz. najmanj 15 minut nič.
Something else is controlling me!

WizzardOfOZ ::

Linije LPP bi morale biti krožne in ne da vodijo skozi center do druge strani mesta, ampak lepo na obrobju, kjer te pripelje proti notranjopsti, potem pa še v centru neka krožna linija, kjer te zapelje naokoli po centru, center mesta pa še malo bolj zapreti za promet.

primer krožne linije: šentjakob, šmartinska, mimo rondoja žale, mimo poptv, (al pa namesto mimo poptv mogoče do gospodarskega rastavišča potegnit), na dunajsko in nazaj proti črnučam od tam pa do šentjakoba. Pa potem ob avtocesti na drugi strani od šentjakoba, kjer so travniki še P+R, pa si zmagal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Glugy ::

Problem je tud da je čedalje večji avtomobilski naval na Ljubljano. Ne morš imet cest zasnovanih za 20 let nazaj pa pričakovat da bodo ceste brez vlaganj pa sprememb še danes dobro požirale ves ta promet. S tem da če širiš cesto s tem na dolgi rok privabiš še več prometa in dobiš še večji naval. Večji k je promet več je lukenj. Tud avtobusi verjetno bolj obrabljajo cesto kot pa osebni avtomobil. Mogoče ne ravno toliko kot tovornjak ampak ja. Teža se nekje pozna. Res ne vem če obstaja sploh kakšna pametna rešitev razen podzemne železnice ki pa je predraga čeprav menda obstajajo manjša mesta z podzemno.

Sam da so šli pa tole velko zadevo z vele postajo delat je pa totalna neumnost. Da se bodo zdej tm trgovince razspasle pa nevem kaj. Noben ni gledal na praktičnost: če se gremo prenavljat glavno postajo naj ima vse pod sabo: glavno železniško, glavno avtobusno+glavno mestno avtobusno postajo v enem. Da je prehod med potniki čim bolj enostaven in ne prinaša dodatnih zamaškov. Ampak ne...naši pametnjakoviči so šli na polno sam na "izgled" pa potrošništvo namest na učinkovitost.....in to iz davkoplačevalskega denarja. Služili bodo pa zasebniki z oddajo raznim trgovincam ipd... upam da bodo vsaj kej ohranil od stare pa dokaj lepo ohranjene železniške postaje....da ne bomo zamenjal zgodovinske zgradbe za dolgočasno moderno brezdušnost.

borut_p ::

blink je izjavil:

borut_p je izjavil:

Slovenci smo razvajeni, da hocemo imeti vse spolirano ko da je novo ... davkov pa nebi placevali. V petek sem bil v Zagrebu, sem mislil da bom podvozje tam pustil. Enako italija.
Tako da ... glede na obseg delovne generacije in davkov ... imamo zadeve cisto ok postimane


Ne seri. Vsak lastnik vozila placa ogromno v obliki povracila za uporabo cest, trosarin na gorivo in DDV. Temu se sploh ne mores izogniti.


Vse kar si naste je 'drzavni' davek ne obcinski. V slo nimamo namenskih davkov, vse gre v eno malho in potem ven. Obcina dobi €€ direkt samo pri komunalnem prispevku in nadmestilu stavbnega. Zgoraj pa verjamem, da leti predvsem na obcine.
Grede na okoliske drzave imamo top ceste

Miki N ::

Glugy je izjavil:

upam da bodo vsaj kej ohranil od stare pa dokaj lepo ohranjene železniške postaje....da ne bomo zamenjal zgodovinske zgradbe za dolgočasno moderno brezdušnost.


Stara postaja kot zgradba sicer ostane, edino mogoče jo bo rahlo zasenčila... tvorba nad tiri. Nekakšen mega paviljon, nadhod, karkoli že je.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/t...

Ampak če pustimo generično arhitekturo ... predvsem ni videti kaj bolj praktično od stare postaje in tistega njenega zanikrnega, ampak saj kratkega podhoda. Menda da bodo nekatere poti do peronov celo daljše - samo mogoče samo v najslabšem primeru. Logično, ker je vse bolj glomazno.

Ne vem, meni se zdi predvsem rahlo nesramno drago to velikopotezno trmarjenje v stilu "zgradi in prišli bodo" - to ne bo rešilo potniškega prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Miki N ()

bm1973 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce bi bila vecja strpnost, bi tudi interes s strani občine bil vecji za bolj obsezne obnove.

Nimajo občine toliko denarja za zlatarske gradbince, ki na koncu še zanič naredijo.

WizzardOfOZ ::

Glugy je izjavil:

S tem da če širiš cesto s tem na dolgi rok privabiš še več prometa in dobiš še večji naval.


Več prometa zaradi služb okoli ljubljane že ne moreš imeti. Vsi so že na cestah. Več jih niti ni. Tako da ne boš dobil še več prometa. Ne moreš ga.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Miki N ::

Ceste se kot je videti v bistvu niti ne širijo, v glavnem se dodajajo rumeni pasovi. Pa tudi sicer mislim, da ceste niso tisto kar v OSNOVI privablja promet. Recimo veliko slabša glede tega je gradnja stanovanjskih objektov ob Vilharjevi in Parmovi, če ostanemo v okolici postaje - to pa dejansko bo dodalo nek pleh, neizogibno.

bm1973 ::

Pleh v Ljubljani dodajajo dnevni migranti ki tja hodijo v službo...

Miki N ::

bm1973 je izjavil:

Pleh v Ljubljani dodajajo dnevni migranti ki tja hodijo v službo...


Definitivno, samo novi golobnjaki v najbolj prometno obremenjenih conah ne morejo tega stanja izboljšati na noben način. Tako da ni kar vseeno.

bm1973 ::

Tistih par 10 avtov ne bodo blazno poslabšali situacije glede na 150.000 avtov, ki dnevno pridejo v LJ od drugod.

Edina šansa je zapora avtoceste (in ostalih cest) na Trojanah proti Ljubljani...

Miki N ::

Gre za skupno več 100 enot grajenih TOČNO na območju zastojev. Ja ja, vem - gledano številčno nič - samo ni fora v tem. Fora je, da kaže na popolno pomankanje vsakega urbanističnega smisla. Brez tega lahko pozabiš tudi na reševanje problema dnevnih voženj v mesto. Stvari so povezane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Miki N ()

denabiker ::

Mi imamo katastrofo, ampak ko se vozim naokoli vidim, da je tudi grozno...rekord sem imel, da sem v enem letu ubil 3 platišča pa to 20 colska, guma pa 245. Ne moreš imeti neke lepe felge pa kakšne nizko profilne gume recimo 35. Saj za veliko kraterjev točno vem kje so, najhujše je ko je dež in so jame zalite z vodo in včasih pač uletiš direktno v jamo, ker jo pač ne vidiš, presečeš gumo in felgo zlomiš.

Pa tudi v LJ se mi smilite, Ok, te glavne in obvoznica itd. to je OK, ampak kakšne stranske ulice kot da je divjala vojna pred kratkim.

starfotr ::

1. občine stanejo. 212 občin imet v tako maloštevilčni in površinsko majhni državi je nesmisel. Te župani, tajnice in fikusi stanejo ogromno. Noben gradbinec ne stane toliko, kot ta aparat. In pred volitvami asfaltne baze pokajo po šivih. Kakovost takrat položenega asfalta je seveda vprašljiva. Ampak volitve pa prinese.

2. novi potniški center v Ljubljani je totalno zgrešena zadeva. Naredili bodo disneyland za turiste. Tako, kot je sedaj že cela LJ. Za domačine bo to žal neuporabno in neučinkovito skropucalo. Postaja je velikosti postaje na Dunaju. S tem, da bo pretočnost postaje samo en delček pretočnosti dunajske postaje.
https://www.urbaniizziv.si/Portals/urba...

letu ubil 3 platišča pa to 20 colska, guma pa 245


Kdo ti je kriv, da uporabljaš preživeto tehnologijo koles za vozove. Uporabljaj gume, kot se spodobi. Torej z razmerjem vsaj med 55 do 65.

starfotr ::

Magic1 ::

Danes je in, da imaš 20" feltno in čez minimalno gume. Starfort je eno dobro celo povedal, kolesa za vozove.:))
Magic

tony1 ::

Starfotr: so kaj omenili, da je zaradi prodaja zemljišča Madžarom premalo prostora za avtobuse in bodo morali del avtobusne postaje postaviti drugje?

Ah, seveda so:
"Madžarska družba je tako postala edini lastnik stra-
teško najpomembnejšega zemljišča v Ljubljani, prek katerega
potekajo vse mednarodne in regionalne železniške proge! Vse
okoliščine izgube zemljišč niso znane."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

starfotr ::

Mi smo take mone, da bi še sekrat v bajti prodali tujcu.


Mater je zatajil

Cankar v tej črtici opisuje, kako je mati prinesla sinu Jožetu obleko in denar v šolo, vendar se je je on sramoval, ker je bila zelo revno oblečena, zato se je skril pred njo med gručo ostalih učencev. Ona vsa zaskrbljena pride k Jožetu v sobo, ko ugotovi, da je bil Jože skoraj ves čas doma in da je z njim vse v redu. Jožetu je bilo zelo žal, ker je zatajil lastno mater in zato v sebi nosi neizmerno bolečino.

njyngs ::

Magic1 je izjavil:

Danes je in, da imaš 20" feltno in čez minimalno gume. Starfort je eno dobro celo povedal, kolesa za vozove.:))

Ko slišim tole dobim asociacijo na tri različne tipe ljudi, ki to vozijo:
1.) kak polizan v reklc oblečen italjan v premium avtu
2.) kak sinček od bogatega fotra, oblečen v raztrgane kavbojke in s nudlfrizuro, valda v bmw seriji 3 / audi a4
3.) kak avtonavdušenec, oblečen v hoodie, z mastnimi lasmi in črnim za nohti - le da so take felge ne kakem golfu3
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Magic1 ::

Problem je le to, da take kolesa za vozove po novem dajejo na praktično vsa nova vozila. Zdaj že z lupo iščeš avto s tovarniškimi 17". Najbolj žalostno je, da se infrastruktura v povprečju ne izboljšuje, gume na nov avto pa dajejo, kot da boš na dirkališču.
Magic

njyngs ::

Saj ni problem premer felge, problem je ker folk tlači naknadno gor gume z minimalno širino in višino zarad izgleda. Po defoltu večinoma pridejo kar baloni, ne glede na premer - tudi 20tke.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Magic1 ::

Ne vem če je tako. Ti ne moreš kar it iz 60 na 50, za tako razliko moraš it na 1" večjo dimenzijo feltne. Bi drugače števec začel občutno nepravilno kazat.
Magic

WizzardOfOZ ::

Magic1 je izjavil:

Problem je le to, da take kolesa za vozove po novem dajejo na praktično vsa nova vozila. Zdaj že z lupo iščeš avto s tovarniškimi 17". Najbolj žalostno je, da se infrastruktura v povprečju ne izboljšuje, gume na nov avto pa dajejo, kot da boš na dirkališču.


Vzameš tako opremo, da dobiš balone in manjše feltne. (to ni manj opreme, da ne bo kdo zmotno mislil, ampak gre za offroad opremo)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

Magic1 je izjavil:

Ne vem če je tako. Ti ne moreš kar it iz 60 na 50, za tako razliko moraš it na 1" večjo dimenzijo feltne. Bi drugače števec začel občutno nepravilno kazat.

Saj ponavad grejo še na večje inče, ko rinejo premajhne gume gor ja. Pol se pa vozijo ko na kočiji, pa jamrajo po forumih, da so ceste zjebane ;)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

starfotr ::

Isti trend je v mobilni telefoniji. Antene so skrili. Tako imaš v žepu radijski terminal, ki je na pol gluh.

Isto delajo z avti. Večje feltne. Večje gume. Oboje je seveda dražje. 13, 14 ali 15 col ni več. Tudi majhni avti imajo danes ogromne feltne in gume.
«
1
2