» »

Avstrijske in nemške avtoceste - čista grozota

Avstrijske in nemške avtoceste - čista grozota

1
2
»

zmaugy ::

Daliborg je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Daliborg je izjavil:

Že res Karafeka , ampak pozabite dodati tudi da se ta gradbišča in popravila iz leta v leto prestavljajo oz. so tekoči z delom in naredijo in se premaknejo naprej kjer je delo potrebno. Dočim se je ena odcep gorenjske avtoceste obnavljal več mesecev. Da ne omenim viadukta proti tržiču ki je bil kmalu po tem ko je bil zgrajen ponovno saniran in več mesecev so stali stožci brez nikogar okoli-ovira prometa,ovira so zame še vedno tudi cestninske postaje ki jih že vrsto let ne uporabljamo..odpremo šentvid tunel in glej ga zlomka omet dol pada,...a nadaljujem naprej ?


Ko se spravim na slovensko avtocesto, se enostavno peljem. Del na cesti ni veliko, na teh odsekih hitrosti niso omejene na povsem idiotske vrednosti. Promet je dokaj redek razen v jutranji konici.
Enako velje za hrvaško, s tem da so tam avtoceste še boljše, promet pa še bolj redek kot v Sloveniji. Razen v turistični sezoni, ko se cela Evropa vsuje na Hrvaško.
Nemci so se prenove lotili prepozno in na napačen način, če to povzroča takšne prometne težave. Enako Avstrijci, s tem da pri njih dodaj še nesramnost pri izkoriščanju prilike pri kaznovanju in nadzoru na nekaterih delih skrajno idiotskih hitrostnih omejitev.
Kot voznika me zanima uporabniška izkušnja in ne "splet nesrečnih okoliščin" nad katerim birokrati radi vijejo ročice.


Kje se pelješ v sloveniji?...60 km se pelješ brez kakršnekoli ovire ?
Ni del na cesti? lol https://www.promet.si/portal/sl/razmere... ceb ti znal google uporablat fant!

Mislim ta tvoj komentar: "Nemci so se prenove lotili prepozno in na napačen način, če to povzroča takšne prometne težave. Enako Avstrijci, s tem da pri njih dodaj še nesramnost pri izkoriščanju prilike pri kaznovanju in nadzoru na nekaterih delih skrajno idiotskih hitrostnih omejitev." -LOL res. To pa zato ker si navajen v Sloveniji po vaseh in drugod kršiti pravila in te take stvari iztirijo, iztiri te ideja da se moraš držati omejitve, ker tudi po avtocesti voziš 140-160 ? in čez vas greš 60 namesto 40? pri hitrih cestah se pa obnašaš kot da si na avtocesti..ja poznamo take voznike.


Mi lahko pokažeš, kje sem napisal te stvari? Si to kar iz kahle našlogal?

krneki0001 ::

Cervantes je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

kar se pa tiče slabih je pa tudi krivda na voznikih veliko jih ima avto s športnim vzmetenjem ali pa nizko profilne gume in potem jokajo kako so naše avtoceste zanič.
Sem včeraj šel s passatom iz Postojne proti Šempetru (Nova Gorica), tako zjebane in zjahane ceste so redke. Morda kakšna regionalka, vendar to ni podobno niti hitri cesti niti avtocesti. Zjebalo pol avta tisti cigu migu, ki ga ne moreš naravnost peljati. So računali na popravila, pa so prej propadli (Primorje d.d. najbrž).

Jasno da passata zjaha.
Za tak teren rabiš Foresterja.


Tut v foresterju te na tisti cesti zruka. Sprobano iz prvbe roke. Terenca z orenk kramparcami pa ene 40% večje gume od standardnih in malo manj napumpane, da poleg amortizerjev še gume blažijo udarce.

nezazeljen ::

Nemčija je dobra samo še za german scheisse videe delat.

Z genetskim uničenjem germanske rase, bojo postali (čudež, glede na to da je rasa socialni konstrukt) isti kot druge barvno prikrajšane rase (ja, bela barva je edina ki je spoj vseh barv, rjava in črna, pa sta samo ena barva).

LuiIII ::

H4 je čisto ok če voziš 130km/h samo po prehitevalnem pasu ;-)
Sam se veliko vozim po Nemčiji in moram reči, da mi grejo tale dela na cesti pošasi že na moški spolni ud. Avstrije niti ne bi omenjal ker so tako kot vozniki tudi njihove AC in omejitve zahojene. Povpračno dobim en speed ticked na vožnjo tja in nazaj. Sprejemljivo. Sem pa nekako iz izkušenj pogruntal kdaj se je najbolje odpraviti od doma. Predvsem minkenska obvoznica zna biti problem, če tja nabašeš ob nepravem času. Najbolje pa je seveda se odpraviti za kakšen vikend, a je treba paziti na praznike. Ponedeljek je najhujši, takrat je vse na cesti.

OvCa77 ::

LuiIII je izjavil:

H4 je čisto ok če voziš 130km/h samo po prehitevalnem pasu ;-)
Sam se veliko vozim po Nemčiji in moram reči, da mi grejo tale dela na cesti pošasi že na moški spolni ud. Avstrije niti ne bi omenjal ker so tako kot vozniki tudi njihove AC in omejitve zahojene. Povpračno dobim en speed ticked na vožnjo tja in nazaj. Sprejemljivo. Sem pa nekako iz izkušenj pogruntal kdaj se je najbolje odpraviti od doma. Predvsem minkenska obvoznica zna biti problem, če tja nabašeš ob nepravem času. Najbolje pa je seveda se odpraviti za kakšen vikend, a je treba paziti na praznike. Ponedeljek je najhujši, takrat je vse na cesti.

V smeri Razdrtega še nekako, proti Gorici pa je cela zluknjana
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

SuperVeloce ::

ena od stvari, ki meni pri nemcih ni jasna... kako so lahko dopustili takšen padec kvalitete dela... se pelješ po kakšnem odseku zelenega asfalta (verjetn še s prejšnega stoletja), sicer gume so glasne, ampak pelješ se gladko kot po spoliranem ledu, kakšen nov odsek z novim črnim asfaltom te pa gunca gor dol. in tam je kao autobahn (neomejeno)? dej nehi, kaj več kot 150 sploh ni varno, oz z drugimi besedami, delajo avtoceste, ki so kvečjemu primerne za omejitev 130
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

69charger ::

V Nemčiji vsaj ne pokradejo denarja in bo enkrat cesta popravljena... pri nam bo pa še čez 20 let isto mišljenje - sej je še vredu.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Blazz ::

OvCa77 je izjavil:

Ma kakšna slovenska kvaliteta, poglej si H4 Razdrto-Nova Gorica. Kot bi vozil po makedamu.


pojdi en krog Brno - Praga pa potem jamraj... tudi tisti odsek na tvoji relaciji je čist ok

34054 ::

Avstrija z njihovimi avtomatskimi radarjami za vsakim ovinkom in spreminjanjem omejitve na vsakih nekaj metrov je res katastrofa. Ne upam več iti brez GPSa ki mi konstantno kaže hitrost. Nekatere ceste so super urejene, pa tudi okolica, a kaj ko moraš biti z očmi veš čas prilepljen na števec ali pa konstantno loviti table za omejitve, da slučajno ne prekoračiš 8km/h, ker potem seveda že veselo pade kazen.

Vožnja po omejitvah pa zna biti tudi naporna, ker se lokalcem pogosto hoče zmešati. Na en povprečen izlet sem doživel dvakrat prehitevanje v škarje. Pa pogosto tudi kak BMW švigne mimo s kakimi 200km/h. Ti statični radarji so pač predvsem za molzenje tujcev, v južnem delu predvsem Slovencev, zato pa tudi imajo že vse prevedeno in urejeno, da veselo pošiljajo in kasirajo.

Edit: vozim po omejitvah, nisem pa robot. Priznati moram da sem v Avstriji kar živčen in vozim precej slabše, ker veliko pozornosti usmerjam v omejitve in striktno prilagajanje hitrosti. No, na cestah ki jih poznam je lažje. Drugače pa, njihovi radarji na poznajo milosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 34054 ()

krneki0001 ::

69charger je izjavil:

V Nemčiji vsaj ne pokradejo denarja in bo enkrat cesta popravljena... pri nam bo pa še čez 20 let isto mišljenje - sej je še vredu.


Si verjetno hotel reči, včasih niso pokradli, danes pa ravno tako kradejo kot pri nas. Zato pa tudi pri njih problemi.

krneki0001 ::

34054 je izjavil:

Avstrija z njihovimi avtomatskimi radarjami za vsakim ovinkom in spreminjanjem omejitve na vsakih nekaj metrov je res katastrofa. Ne upam več iti brez GPSa ki mi konstantno kaže hitrost. Nekatere ceste so super urejene, pa tudi okolica, a kaj ko moraš biti z očmi veš čas prilepljen na števec ali pa konstantno loviti table za omejitve, da slučajno ne prekoračiš 8km/h, ker potem seveda že veselo pade kazen.

Vožnja po omejitvah pa zna biti tudi naporna, ker se lokalcem pogosto hoče zmešati. Na en povprečen izlet sem doživel dvakrat prehitevanje v škarje. Pa pogosto tudi kak BMW švigne mimo s kakimi 200km/h. Ti statični radarji so pač predvsem za molzenje tujcev, v južnem delu predvsem Slovencev, zato pa tudi imajo že vse prevedeno in urejeno, da veselo pošiljajo in kasirajo.

Edit: vozim po omejitvah, nisem pa robot. Priznati moram da sem v Avstriji kar živčen in vozim precej slabše, ker veliko pozornosti usmerjam v omejitve in striktno prilagajanje hitrosti. No, na cestah ki jih poznam je lažje. Drugače pa, njihovi radarji na poznajo milosti.


Ne pretiravaj.
do 20km/h čez omejitev je 30€ od 21-30 km/h je €50
in 31-40 km/h preveč je €70.
In kar je več kot 40km/h greš pa k sodniku, plačaš od 150 evrov naprej, vendar ne več kot 300, pa prepovedo ti vožnjo za od 2 do 6 tednov v avstriji, tudi če si tujec. Vendar bo o kazni potem odločal sodnik.

Če boš pa v "green zone" (območje umirjenega prometa za pešce) prehitro vozil, je pa lahko kazen tudi za vsak kilometer preveč 60€, torej pelješ 60 namesto 30 in bo kazen 1800 evrov. Ampak ti jo bo določil sodnik, ne policaj.

Zgodovina sprememb…

FTad ::

lexios je izjavil:

Kaj pol pravite, da vozniške kulture tud gor ni, ampak imamo pa vsaj bolj kvalitetne ceste? :))


po mojih izkusnjah in pripovedovanjih avstrijske kolegice je, da je kultura sicer prisotna, vendar pri "avtohtonih" avstrijcih. Agresivna voznja je pri tujcih z avstrijskimi tablicami (beri iz juzne bivse skupne drzave).


Na sreco so vsaj kazni relativno nizke (sploh v primerjavi s Slovenijo), ampak ce na vsakem odseku dobis eno, se pa hitro nabere za "lepo" vsoto.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19821364 (16797) solatko
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519768 (16465) Utk

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23835230 (29427) dzinks63
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12226521 (24703) IceIceBaby

Več podobnih tem