Forum » Na cesti » Formula 1 2025
Formula 1 2025
free_rider ::
Pri Ferrariju se mora res poklopit vse, da deluje.
V istem letu morajo imeti dobro vodstvo, dobre šefe oddelkov, dober avto, dobre voznike, da jim nekaj rata.
Presežek enega faktorja v koledarskem letu je prevečkrat zatrt s slabostjo ostalih delov v paketu.
Ferrari je osvojil 15 WDC v 75 letih sodelovanja - le 20%.
Pri WCC pa 16 v 66 letih - 24% (podeljuje se od 1958).
Sicer absolutno vodi v vseh kategorijah, ampak so ostali manj let zraven.
Glede na zgodovino, izkušnje in pričakovanja, je to relativno malo naslovov.
In pri Ferrariju se ponavadi druga in tretja mesta v naslovih že šteje kot razočaranja.
Pa še: toliko kot imaš fanov, toliko je zadaj tudi hejterjev.
V istem letu morajo imeti dobro vodstvo, dobre šefe oddelkov, dober avto, dobre voznike, da jim nekaj rata.
Presežek enega faktorja v koledarskem letu je prevečkrat zatrt s slabostjo ostalih delov v paketu.
Ferrari je osvojil 15 WDC v 75 letih sodelovanja - le 20%.
Pri WCC pa 16 v 66 letih - 24% (podeljuje se od 1958).
Sicer absolutno vodi v vseh kategorijah, ampak so ostali manj let zraven.
Glede na zgodovino, izkušnje in pričakovanja, je to relativno malo naslovov.
In pri Ferrariju se ponavadi druga in tretja mesta v naslovih že šteje kot razočaranja.
Pa še: toliko kot imaš fanov, toliko je zadaj tudi hejterjev.
Imagine there's no religion :)
no comment ::
billy ::
20 let je mala doba, glede na celotno zgodovino F1. to je kot ljudje ki gledajo vreme zadnjih 100 let in skačejo po trepalnicah.
Gleda se celotna doba nekega obobja, mikro statistika je samo za nabijanje.
Gleda se celotna doba nekega obobja, mikro statistika je samo za nabijanje.
codeMonkey ::
Ne vem kaj ti zdaj zelis tu filozofirati. Od Ferrarija se pricakuje veliko. Je pac ekipa od katere se pricakuje uspeh. Koga briga danes, da je Schumacher zmagoval vec kot 20 let nazaj. Smo v 2025, imajo zelo dober vozniski par, in mnogi si zelijo, da Charles pride do naslova. Tako enostavno je.
billy ::
zato ker statistično ni možno, da je ena ekip v vrhu "non-stop"...ferari ni slab, ob boljšemd rugem vozniku bi bili sedaj 2. v prvenstvu...prvi pa pač ne..ampak tudi ne morejo vedno biti.
free_rider ::
Enostavno je tak svet.
Ko se bo Ferrarijev štab nekaj zakalkuliral, se po netu takoj delijo slike klovnov. In številke ogledov in vsega tega gre v višine.
Ko se nek Sauber, Alpine zafrkne z nekimi hard-gume taktikami, nikome ništa, ker zasedajo relativno mali delež trga in folk to gladko ignorira.
Samo stvar percepcije je. Imidž Ferrarija mu ne dopušča nobenih napak.
Ko se bo Ferrarijev štab nekaj zakalkuliral, se po netu takoj delijo slike klovnov. In številke ogledov in vsega tega gre v višine.
Ko se nek Sauber, Alpine zafrkne z nekimi hard-gume taktikami, nikome ništa, ker zasedajo relativno mali delež trga in folk to gladko ignorira.
Samo stvar percepcije je. Imidž Ferrarija mu ne dopušča nobenih napak.
Imagine there's no religion :)
billy ::
Ja, kako pa so kaj delnice ferarija in prodaja avta, oz njihov core biznis? a trpi zaradi F1?
codeMonkey ::
Ce niso pri vrhu, ob vsem kar imajo, je sploh problem. Ampak ko za njih vozijo Raikkonen, Alonso, Vettel in Leclerc, ne mores trditi, da je razlog v voznikih. Poglej si zgoraj del, ko Hakkinen razlaga kako je potekal start na zadnji dirki l.98 (nekje od 1:08:00). Vse pove.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
billy ::
Časi, ko je lahko en voznik osvojil WC, so minili...razlika v dirkačih so tako minimalne, da pač potrebujejo dva. Lerk je na nivoju, hamle letos sploh ne. In zato niso 2., oz ne bodo.
ZveeZ ::
Časi, ko je lahko en voznik osvojil WC, so minili...razlika v dirkačih so tako minimalne, da pač potrebujejo dva. Lerk je na nivoju, hamle letos sploh ne. In zato niso 2., oz ne bodo.
Govoriti o minulih "casih", ko je se 2023 en sam dirkac nabral vec kot 150 tock surplusa od drugo uvrscene ekipe je malo prerano.
Ze naslednjo sezono se lahko karte dobro premesajo.
Menim tudi, da Max letos dokazuje, da je razlika v dirkacih oz vsaj dirkacu, res ocitna.
billy ::
Ja ampak saj lani pa je bil ferari 2. :)
in samo za malo so zgrešili prvo mesto, za 2% točk zmagovalca.
Letos jih pač tepe slabši drugi voznik...in pa to, da je mcl pač toliko bolj dominanten, verjetno ker so že v sezoni 2026...
in samo za malo so zgrešili prvo mesto, za 2% točk zmagovalca.
Letos jih pač tepe slabši drugi voznik...in pa to, da je mcl pač toliko bolj dominanten, verjetno ker so že v sezoni 2026...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
Skyman ::
Ko se glih o ferariju pogovarjate kaj jih tepe letos 1 2 al 3 voznik :) Je kar lepa analiza, da ne bo vse v ANG tudi malo v drugem jeziku.
Zašto je Enrico Cardile glavni odgovorni za pad Ferrarija: Dubinska analiza tehničkog sloma SF-25
https://www.f1-bih.com/zasto-je-enrico-...
Zašto je Enrico Cardile glavni odgovorni za pad Ferrarija: Dubinska analiza tehničkog sloma SF-25
https://www.f1-bih.com/zasto-je-enrico-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
Ganon ::
Helmut Marko: "Something has to happen to Lando now to keep Max's title hopes alive."
"Otherwise, we no longer have a chance; so a retirement from Lando or a collision could help us."
Ne dvomim, da imajo njihovi štirje dirkači jasna navodila, kako ravnati z mclarnoma ob prehitevanju oz. bližnjem srečanju.
Naj slaba karma opravi svoje že prihodnji teden.
Ganon ::
no comment je izjavil:
Z naskokom.
Niti slučajno, ker je potrebno stvari postaviti v perspektivo. Ferrari in McLaren nista začela tekmovati istočasno. McLaren, kot drugo najstarejše moštvo, se je športu pridružil kasneje. Poglejmo odstotek osvojenih prvenstev in dirk obeh moštev:
WDC:
Ferrari 20%
McLaren 22%
WCC:
Ferrari 21%
McLaren 17%
Osvojene dirke:
Ferrari 22%
McLaren 20%
no comment ::
Niti slučajno, ker je potrebno stvari postaviti v perspektivo.
Ja, v perspektivo vprašanja, ki je bilo ali Ferrari ostaja najuspešnejše moštvo Formule 1.
Ferrari je že nekaj časa najuspešnejše moštvo v F1. In bo tako verjetno vsaj še kakšno desetletje.
Če bi bilo vprašanje ali je Ferrari najboljše moštvo v F1, bi bil odgovor, seveda, drugačen.
musicfreak ::
odlicen nov video o tem kako se je ferrariju vse poklopilo takrat
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: musicfreak ()
billy ::
Ne morete primerjat šumaherja s katerimkoli dirkačem sedanje dobe, dec je bil garač v boksih in izven, testirali so lahko "miljon ur"...
danes dirkači jamrajo po radiu, potem pa po dirki letijo na modne piste...včasih so šli do mehanikov in skupaj "šraufali".
danes dirkači jamrajo po radiu, potem pa po dirki letijo na modne piste...včasih so šli do mehanikov in skupaj "šraufali".
Ganon ::
Dirko v Las Vegasu se je prikazovalo kot ahilovo peto McLarna. Če lahko sodimo po treningu, se bodo borili za prvo mesto.
free_rider ::
Vsake tolk cajta mal pogledam kakšen posnetek F1 academy, ampak tole pa res ni za nikamor. Težko, da ene 5 krogov zvozijo brez varnostnega avta. Race 1 v Vegasu je res antireklama za nežnejši spol v dirkanju.
Se mi zdi, da smo najmanj decades away od ženske v F1.
Se mi zdi, da smo najmanj decades away od ženske v F1.
Imagine there's no religion :)
BT52 ::
No ja. Statistično je malo šans, da najdemo žensko Senno. Plus F1 je kar šport bogatašev ali patronarjev z globokimi žepki.
BT52 ::
Lando, dobil jajca? No skoraj vrgel impresivni "krog prvakov" skozi okno. Škoda bi bilo kul, če bi dobil pole za 1 sekundo. Bravo.
Ganon ::
Lando je že včeraj napovedal, da imajo dober občutek za kvalifikacije. In tudi v dežju je dostavil najhitrejši krog. Čestitam. Letošnja sezona ga bo izoblikovala v boljšega dirkača. In očitno v prvaka.
Ganon ::
"Unfortunately, yes," Leclerc said when asked if he was expecting qualifying to be as difficult as it was. "Our car has been, unfortunately, since I'm in Ferrari, that we are struggling massively in the wet. We don't quite find the solution.
Kje je Elkann, da mu zapre usta?
Ganon ::
Zelo dober intervju z Zakom, če kdo želi poslušati. V kaj je vkorakal pred slabimi desetimi leti, ko je imel McLaren težave s Hondo, organizacijo in sponzorji in kako je vzpostavil mašinerijo, ki osvaja naslove prvaka. Z moje strani vso spoštovanje.
Gambino ::
musicfreak ::
smesno bo ce bo tista glupost maxa v barceloni odlocla in mu bodo ravno te tocke manjkale :)
WallSreet ::
Težko bo Max prvak. Bi moral Norris še vsaj enkrat odstopiti za kar je resnično manj kot 10% možnosti. Poleg tega bi moral Max dobiti preostali 2 dirki plus sprintersko dirko, kar dvomim da mu lahko uspe ker že celo sezono ni konsistenčen. 24 točk razlike je preveč za 2 dirki. Če bi bile do konca še vsaj 4 dirke pa bi bila debata povsem drugačna.
Tudi če Max dobi obe preostali dirki in sprint to ne bo dovolj če bo recimo Norris na vseh treh dirkah na drugem mestu. V tem primeru bo razlika zgolj 15 točk kar je 9 točk premalo. Norris je lahko na obeh preostalih dirkah tretji in v sprintu tretji in bo še vedno prvak, seveda če upoštevamo da Max ne bo kiksnil in da bo vse zmagal.
Skratka tole je po mojem odločeno. Da bi Max prišel do naslova bi moral Norris enostavno še enkrat odstopiti v kar pa močno dvomim.
Tudi če Max dobi obe preostali dirki in sprint to ne bo dovolj če bo recimo Norris na vseh treh dirkah na drugem mestu. V tem primeru bo razlika zgolj 15 točk kar je 9 točk premalo. Norris je lahko na obeh preostalih dirkah tretji in v sprintu tretji in bo še vedno prvak, seveda če upoštevamo da Max ne bo kiksnil in da bo vse zmagal.
Skratka tole je po mojem odločeno. Da bi Max prišel do naslova bi moral Norris enostavno še enkrat odstopiti v kar pa močno dvomim.
musicfreak ::
Težko bo Max prvak. Bi moral Norris še vsaj enkrat odstopiti za kar je resnično manj kot 10% možnosti. Poleg tega bi moral Max dobiti preostali 2 dirki plus sprintersko dirko, kar dvomim da mu lahko uspe ker že celo sezono ni konsistenčen. 24 točk razlike je preveč za 2 dirki. Če bi bile do konca še vsaj 4 dirke pa bi bila debata povsem drugačna.
Tudi če Max dobi obe preostali dirki in sprint to ne bo dovolj če bo recimo Norris na vseh treh dirkah na drugem mestu. V tem primeru bo razlika zgolj 15 točk kar je 9 točk premalo. Norris je lahko na obeh preostalih dirkah tretji in v sprintu tretji in bo še vedno prvak, seveda če upoštevamo da Max ne bo kiksnil in da bo vse zmagal.
Skratka tole je po mojem odločeno. Da bi Max prišel do naslova bi moral Norris enostavno še enkrat odstopiti v kar pa močno dvomim.
v igri zivcev lahko vsak hitro odstopi oz. naredi napako. to je dalec od odlocenega. verstappen je v odlicni poziciji, norris pa se nikoli ni bil v taki situaciji
WallSreet ::
To je res ampak tudi Max je samo človek in bo tudi on še kako živčen. Letos ni tako dominanten kot v prejšnjih sezonah. Poleg tega ima Norris še svojega kolega ki mu bo lahko priskočil na pomoč v zadnji dirki, če bo jasno da Piastri ne more biti več prvak. Da bi bil Max prvak bi morale biti zadnje 2 dirki in sprint zanj praktično brez napak medtem ko bi moral Norris še vsaj enkrat močno kiksniti. Osebno menim da ima Max tam okoli 20% možnosti za naslov. Enostavno je preveč pešal skozi sezono.
Norris je letos zmagal 8x, Max pa 6x. V tem trenutku si Norris zasluži naslov. Max mora tudi iz tega vidika praktično dobiti zadnji dve dirki da se izenači po številu zmag s Norrisom. Zdajle bi bilo dobro da bi recimo spremenili pravila sprinterske dirke kjer bi recimo samo zmagovalec prejel 8 točk, ostali pa 0. To bi popestrilo vse skupaj. To da dobi drugi 7 točk je praktično brezpredmetno ker 1 točka razlike med prvim in drugim mestom ne pomeni skoraj ničesar.
Norris je letos zmagal 8x, Max pa 6x. V tem trenutku si Norris zasluži naslov. Max mora tudi iz tega vidika praktično dobiti zadnji dve dirki da se izenači po številu zmag s Norrisom. Zdajle bi bilo dobro da bi recimo spremenili pravila sprinterske dirke kjer bi recimo samo zmagovalec prejel 8 točk, ostali pa 0. To bi popestrilo vse skupaj. To da dobi drugi 7 točk je praktično brezpredmetno ker 1 točka razlike med prvim in drugim mestom ne pomeni skoraj ničesar.
WallSreet ::
Naj nekdo izračuna koliko točk je možno še osvojiti to sezono. Se pravi 2 dirke in sprint prinesejo 58 točk. Kako je z najhitrejšim krogom? Ali delijo po 1 točko za najhitrejši krog? Se pravi je do konca možno osvojiti še 60 točk?
BT52 ::
situacija je vsekakor nerodna, vedno ko imaš manj buferja, kot je 1 odstop je yikees. Že samo en "crunch" prednjega krila in si v frki in paniki. Plus, da včasih Merc in Ferrari kažejo prebliske. Še zdaleč ni idealno.
Plus Katar bo imel drugo dirko vsaj dva postanka. Že tole lahko odloči en zafrknjen postanek.
Mclaren je zadnje čase popravil napake v postankih. Samo če že staviš na napako na pram Rbju... Yeah.
RB im še eno prednost, da lahko navije pogonski sklop do daske. Imajo svežega in derating curve je veliko manjši proti Landovi opremi. Tole lahko pomeni 2 dodatna obrata krila.
Plus Katar bo imel drugo dirko vsaj dva postanka. Že tole lahko odloči en zafrknjen postanek.
Mclaren je zadnje čase popravil napake v postankih. Samo če že staviš na napako na pram Rbju... Yeah.
RB im še eno prednost, da lahko navije pogonski sklop do daske. Imajo svežega in derating curve je veliko manjši proti Landovi opremi. Tole lahko pomeni 2 dodatna obrata krila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
codeMonkey ::
Super zakljucek sezone :D
Piastri je itak z zivci ze odpovedal, Norris pa se mora dokazati zdaj. Vestappen bo pa itak kot morski pes ko zavoha kri.
Piastri je itak z zivci ze odpovedal, Norris pa se mora dokazati zdaj. Vestappen bo pa itak kot morski pes ko zavoha kri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
WallSreet ::
situacija je vsekakor nerodna, vedno ko imaš manj buferja, kot je 1 odstop je yikees. Že samo en "crunch" prednjega krila in si v frki in paniki. Plus, da včasih Merc in Ferrari kažejo prebliske. Še zdaleč ni idealno.
Plus Katar bo imel drugo dirko vsaj dva postanka. Že tole lahko odloči en zafrknjen postanek.
Mclaren je zadnje čase popravil napake v postankih. Samo če že staviš na napako na pram Rbju... Yeah.
RB im še eno prednost, da lahko navije pogonski sklop do daske. Imajo svežega in derating curve je veliko manjši proti Landovi opremi. Tole lahko pomeni 2 dodatna obrata krila.
To vse drži ampak zdaj se pa postavi še na nasprotno stran. Recimo da pred zadnjo dirko razlika stopi na 12-15 točk, to se sliši malo ampak to pomeni da bi lahko bil Norris prvak že če konča med top 5 (če seveda Max dejansko zmaga). Kar pomeni da bo lahko bistveno bolj pazljiv in mu ne bo potrebno na polno loviti prvega mesta ker bo prvak že če bo med top 5. Tudi to lahko konkretno zmanjša pritisk.
Norris bo enostavno moral še enkrat odstopiti drugače ne vidim kako bi lahko Max postal prvak. Pa želim da Max postane še petič zapored prvak. da ne bo pomote.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Formula 1 2024 (strani: 1 2 3 4 … 31 32 33 34 )Oddelek: Na cesti | 129134 (35414) | skyform |
| » | Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Na cesti | 152762 (54100) | Skyman |
| » | Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 4 … 96 97 98 99 )Oddelek: Na cesti | 385107 (168280) | ripmork |
| » | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 519713 (287712) | BT52 |
| » | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 214768 (149328) |

