Forum » Na cesti » Formula 1 2025
Formula 1 2025
codeMonkey ::
Vprasanje kako je z avtom in gumami. Ze zgublja nekaj.
Ferrari pa ob drugo mesto....
Ferrari pa ob drugo mesto....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Tilen88 ::

endelin ::
Kaj hamilton vozi na zadnjem mestu?
Sedaj se čaka hammer time?
Sedaj se čaka hammer time?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
codeMonkey ::
Precej na meji, ja. Na koncu ni bil dovolj zraven, da bi bil ovinek njegov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Skyman ::
ce nebi tam bilo leclerca bi se kimi gladko zavrtel tako pa je kimi priletel v lec in ga s tem poravnal.
codeMonkey ::
Koliko so izgubili s tem? 9 milijonov baje, ce AI v brskalniku ne laze.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Skyman ::
sej denar ni tukaj vse dobijo tudi vec ur v vetrovniku,kar je lahko tudi plus za naslednje leto.
Skyman ::
slowson je pripeljal se ostale v cilj haha
Pocakaj da pride gambino bo povedal kdo je GOAT
max goat lol
Pocakaj da pride gambino bo povedal kdo je GOAT
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
ripmork ::
Kot ponavadi, Brazilija ena od boljših dirk 
Max spet vrhunsko. Letos (ko RB ni več zmagovalen material), se za moje pojme res izkazuje. Ne, da bi prej dvomil v njegove sposobnosti (je od prve dirke pokazal, da je hud talent), a v letošnji situaciji se res jasno vidi, na kakšnem nivoju je. Zasluženo driver of the day. Kakšne so kej teoretične / praktične možnosti za naslov? Verjetno minorne (pa nasploh Norrisu zelo privoščim naslov), a da bi nizozemec peti naslov pobral v takih okoliščinah, bi bilo izjemno.
Max spet vrhunsko. Letos (ko RB ni več zmagovalen material), se za moje pojme res izkazuje. Ne, da bi prej dvomil v njegove sposobnosti (je od prve dirke pokazal, da je hud talent), a v letošnji situaciji se res jasno vidi, na kakšnem nivoju je. Zasluženo driver of the day. Kakšne so kej teoretične / praktične možnosti za naslov? Verjetno minorne (pa nasploh Norrisu zelo privoščim naslov), a da bi nizozemec peti naslov pobral v takih okoliščinah, bi bilo izjemno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
BT52 ::
Hmm zanimiva dirka. Tale zadnji postanek je verjetno bila realanost. NOR bi ga prehitel. Ant verjetno tudi, samo nisem ziher.
Medvedjimož pa suvereno. Na EZ P6.
Medvedjimož pa suvereno. Na EZ P6.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
DamijanD ::
Ko ti je hkrati všeč, da Kimi dobi dobro uvrstitev, in bedno, da ga Max ni uspel prehiteti...
Malo za joke s stališča WDC: Kimi ni bil za nobeno rabo: Najprej ne more Norisa odstranit, pol pa še gužvo dela
Je pa Leclerc lepo rekel, da ni bil samo Piastri kriv za nesrečo.
Malo za joke s stališča WDC: Kimi ni bil za nobeno rabo: Najprej ne more Norisa odstranit, pol pa še gužvo dela
Je pa Leclerc lepo rekel, da ni bil samo Piastri kriv za nesrečo.
free_rider ::
A je še komu skrajno butasto, da eni Bearmana tukaj konstantno omenjajo kot "Medvedjimož"?
Saj noben ne reče Verstappnu Odkorakov, Norrisu Severnjak, Russellu Rdečelasec, Leclerku Učenjak... Zakaj pol Bearman?
A je to samo ena teh butastih generacijskih for?
Saj noben ne reče Verstappnu Odkorakov, Norrisu Severnjak, Russellu Rdečelasec, Leclerku Učenjak... Zakaj pol Bearman?
A je to samo ena teh butastih generacijskih for?
Imagine there's no religion :)
billy ::
Kaj publika nima rada norrisa zaradi njega samega, ali so zvizgi namenjeni bolj zacku in mclarnu, ker tako grdo delajo s pia? ker to že druga dirka ko je bil norr deležen "boo"-janja
Ganon ::
Elkann, šef Ferrarija, ne živi v realnosti.
"Brazil was a huge disappointment. If you look at the F1 championship, you can say that we have the mechanics who are winning the championship thanks to their performances and everything that was done during the pit stops. If you look at our engineers, there's no doubt that the car has improved. If you look at the rest, it's not up to par. And we certainly have drivers who need to focus on driving and talk less."

Pithlit ::
Ko ti je hkrati všeč, da Kimi dobi dobro uvrstitev, in bedno, da ga Max ni uspel prehiteti...
Malo za joke s stališča WDC: Kimi ni bil za nobeno rabo: Najprej ne more Norisa odstranit, pol pa še gužvo dela
Je pa Leclerc lepo rekel, da ni bil samo Piastri kriv za nesrečo.
IMHO je bil glih tolk kriv k Norris par dirk nazaj. S tem da se je Norris zakantal zato ker je mal posilil ovinek, Piastri pa zato ker se ni imel kam umaknit. Obe pa sta bili čisto dirkaški nesreči ki si ne zaslužita kazni. Komisarji obvladajo.
Life is as complicated as we make it...
codeMonkey ::
Mislis Singapur? Jaz se ne morem strinjati :D Norris je bil tam cisto ob Piastriju, medtem ko Piastri ni bil niti priblizno tako blizu oz. ob Antonelliju. Pa Norris se tam dejansko ni imel kam umakniti, ko ga je Verstappen spredaj oviral. Meni je sicer na meji, ampak ce pogledas kje je Piastri bil, tudi kazen ni tako pretiran ukrep, predvsem pa (oz. najvec) zaradi posledic kontakta, kar je se ena res ogromna razlika obeh incdientov. Ce bi bila kazen, pa bi vseeno vsi normalno nadaljevali, bi bil jaz precej proti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Elkann, šef Ferrarija, ne živi v realnosti.
"Brazil was a huge disappointment. If you look at the F1 championship, you can say that we have the mechanics who are winning the championship thanks to their performances and everything that was done during the pit stops. If you look at our engineers, there's no doubt that the car has improved. If you look at the rest, it's not up to par. And we certainly have drivers who need to focus on driving and talk less."
Lep primer dejanskega problema - vodstvo. Zanimivo kako zazivijo vsi strokovnjaki v drugih ekipah, ko enkrat zapustijo Ferrari. Ko bi ga vsaj nazaj vprasali zakaj je tako.
BT52 ::
codeMonkey je izjavil:
Elkann, šef Ferrarija, ne živi v realnosti.
"Brazil was a huge disappointment. If you look at the F1 championship, you can say that we have the mechanics who are winning the championship thanks to their performances and everything that was done during the pit stops. If you look at our engineers, there's no doubt that the car has improved. If you look at the rest, it's not up to par. And we certainly have drivers who need to focus on driving and talk less."
Lep primer dejanskega problema - vodstvo. Zanimivo kako zazivijo vsi strokovnjaki v drugih ekipah, ko enkrat zapustijo Ferrari. Ko bi ga vsaj nazaj vprasali zakaj je tako.
Aldo Costa pobasal 7 WCCjev :D po Ferrariju. Stella tudi zdaj 2 WCCja XD Alison tudi 5 (ajde tuki mu je umrla žena, malce neprisilno).
codeMonkey ::
Ja, te ima clovek prvo v mislih. Bi pa stavil da so se manj vidni tudi podobno doziveli. Zdaj samo se manjka da Audi nekaj vecjega naredi relativno kmalu :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Ce grem lahko zdaj med dirkami malo offtopic - tole je IMO za pogledati:
Sem hitro pogledal ko razlaga kako je dozivljal stvari l.98 v Suzuki na zadnji dirki.
Sem hitro pogledal ko razlaga kako je dozivljal stvari l.98 v Suzuki na zadnji dirki.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Formula 1 2024 (strani: 1 2 3 4 … 31 32 33 34 )Oddelek: Na cesti | 123523 (29803) | skyform |
| » | Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Na cesti | 148096 (49434) | Skyman |
| » | Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 4 … 96 97 98 99 )Oddelek: Na cesti | 373298 (156471) | ripmork |
| » | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 502988 (270987) | BT52 |
| » | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 208435 (142995) |