» »

VW zapira tovarne

VW zapira tovarne

1 2 3
4
»

Spura ::

Chalky je izjavil:

Zakaj nihče ne omenja davke na Kitajski uvoz EV-jev? To bi bila ena izmed najboljših rešitev vendar je zaradi nekega čudnega razloga o tem v EU-ju sporno govoriti, zakaj? Nemčija je pravzaprav glasovala proti davku na Kitajski uvoz EV-jev kar se mi zdi nekaj najbolj bizarnega saj kot kaže želijo s tem dokončno uničiti svojo avtomobilsko industrijo. Evropa je kljub temu nabrala dovolj glasov tako da so danes sprejeli davek na uvoz Kitajskih električnih avtomobilov. V Evropi se očitno bojimo Kitajske kar me niti ne preseneča glede nato da imamo s Kitajsko že skoraj 350 milijardni trgovinski primanjkljaj in nas Kitajci lepo držijo na povodcu. Strahu pa nebi smelo biti saj imamo izjemno "prednost" saj smo mi tisti ki imamo 350 milijard razlogov zakaj trgovinski primanjkljaj s Kitajsko vsaj poskusimo poravnati.

V ZDA pri takšnih stvareh ni problema in so že dali 100% davek na uvoz Kitajskih EV-jev, Trump je rekel da bo vse skupaj povečal na 200% oziroma 1000% če bo seveda izvoljen. S tem bo lepo zaščitil ameriški trg. Kitajska želi zdaj zaradi tega graditi svoje tovarne EV-jev v Mehiki vendar je Trump že rekel da bo dal 200% davek na Kitajski uvoz EV-jev ki bodo prihajali iz Mehike.

Ok, kot prvo, neprestano pises Kitajski uvoz, govoris pa o kitajskem izvozu. Kot drugo nemski proizvajalci avtomobilov nocejo tarif zato, ker je vecina njihove rasti na Kitajskem, v evropi ne rastejo firme nic. Americane boli kurac, ker edini brand, ki tam prodaja, je Tesla in Tesla ima tovarno v Kitajski, torej njih carine ne jebejo.

Mislis da v osnovi ne razumes, da so carine na podlagi drzave izvora, ne pa na podlagi nekih nebuloznih lastnistev podjetij, torej ce hoces dati carino na EV iz Mehike, moras dati na vse EV iz Mehike, ne samo tiste od kitajskih proizvajalcev. Torej tudi od ameriskih podjetij, ki imajo proizvodnjo v Mehiki.

Tega tudi Trump ne razume, oziroma njega boli kurac, on pac bombasticno pribija populisticne opazke, saj ga nihce ne drzi za to kaj je rekel. (I will build a wall and mexico will pay for it).

mtosev ::

Nemčija ima minimalno rast https://www.dw.com/en/germany-economy-g...
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

LeQuack ::

mtosev je izjavil:

Nemčija ima minimalno rast https://www.dw.com/en/germany-economy-g...


Konec krize! Slovenija se je spet ognila, tako kot leta 2008.
Quack !

antrim ::

bciciban je izjavil:

Toyota ima za enako količino proizvedenih avtov, nakajkrat manj zaposlenih.
Mislim da sem zasledil da 3x manj.

Še dolgo je zdržal VW, s tako neučinkovitostjo.

Bad metric.

https://michelbaudin.com/2015/11/03/car....

bm1973 ::

mtosev je izjavil:

Nemčija ima minimalno rast https://www.dw.com/en/germany-economy-g...

Glede na katero leto se raje vprašaj...

Brez cifer je to samo fake news...

Utk ::

antrim je izjavil:

bciciban je izjavil:

Toyota ima za enako količino proizvedenih avtov, nakajkrat manj zaposlenih.
Mislim da sem zasledil da 3x manj.

Še dolgo je zdržal VW, s tako neučinkovitostjo.

Bad metric.

https://michelbaudin.com/2015/11/03/car....

VW ne dela praktično ničesar sam. Se bo oglasil codemonkey in potrdil.
Morda ima nekaj več lastnega razvoja kot kdo drugi, ampak v razvoju ne dela 200,000 ljudi. Ostalo pa kupuje, glih tolk pa še več kot drugi.

FrRoSt ::

Telbanc je izjavil:

FrRoSt je izjavil:


Mislijo odpreti tovarno na Madžarskem, kakor sem zasledil!?
Ne vem pa, če je to ravno rešitev za VW in ostale bavarce!?



Zaj bo treba zraven kitajskih fabrik u evropi postavlajt mele plagiatorske hale. Da bojo od činezeov zaj kopirali njihovo tehnologijo. Tko ko so kinezi kopirali evropsko tehnologijo avtoindustrije in še kako :))


No, še tole pokomentiram, mi dopušča baterija, potem pa jo priklopim na SE!! :))

Skopirati, prekopirati stvar je načeloma zelo ENOSTAVNO!! ;)

Čisto nekaj DRUGEGA pa je (S)KAPIRATI! :)) Po domače povedano: RAZUMETI!! :)

Lahko KOPIRAŠ, vprasanje pa je, če tudi KAPIRAŠ!!

Včeraj zvečer, ko sem bral in nekatre stvari tudi komentiral, sem ravno v tej temi zgoraj, zasledil poste, ki jim očitno NI jasna zadeva in kako deluje...
Skoraj sem hotel že ponuditi nagrado, sladoled Lučko, kakor je imel to navado moj profesor Lozar, če je hotel spodbuditi razmišljanje o kakšnem težjem problemu! In je nekajkrat tudi prinesel v razred kakšnim zaslužnim učencem, ki so nekako vsaj zadovoljivo vedeli, razumeli in razložili (problem)!

Paradoks oz Kavelj22 tukaj je: kako to Kitajcem uspe? (nam pa ne more!??) :O
Oni torej ustvarjajo z izgubami, prodajajo z izgubami in še vedno, tako kot zadnjih nekaj 10 let, rastejo!?? Z dampingom htati uničujejo trg, (to dela verjetno njihova desna roka :))), hkrati pa ga na novo postavljajo in na njem dominirajo, prevladujejo!? (To pa dela verjetno njihova leva roka!?) ;)

Torej, hkrati ga uničujejo in hkrati ga gradijo! :)

Kar malce triki!! 8-) In, kdor bi zdaj to njihovo rokohitrstvo razkril, bi od prof. Lozarja na naslednji učni uri (za posebne dosežke, kot imajo to v navadi povedati pri tistih Nobel nagradah 8-)) dobil sladoled Lučko. ;) Ker pa take zadeve ne zdržijo dolgo na sobni temperaturi, za to tudi niso narejene; je dotični pojedel lucko kar na začetku pouka, pred celim razredom. 8-)

No, pa je fikus zgoraj razložil, zakaj so nas Čajnezi dohiteli (in prehiteli)! Torej, zalužil bi si Lozarjevo Lučko! 8-)

Da spomnim in POVDARIM: Ne gre za kopiranje fikusa, ampak za KAPIRANJE fikusa! ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

dronyx ::

VW je rastel zato, ker je rasla Kitajska. Danes tam prodajo 1/3 vseh proizvedenih avtomobilov. Če so mislili, da bo šlo tako v nedogled, so naivneži, saj se Kitajci učijo in tudi znajo kopirat. Drug problem VW je pa v tem, da nimajo več ljudskega avta za množice, saj avtomobili s ceno 30.000 € in navzgor to niso.

kow ::

Volkswagen je pozabil, da se imenuje volkswagen. Ironija pa taka.

mtosev ::

A so VW avti predragi za večino evropejcev?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Utk ::

Nima veze. Drugi so za isti denar boljši.
Čeprav, se najde kak dober deal, touran recimo, ampak tega itak ukinjajo...

No, pa ni niti rečeno, da so zdaj naenkrat VW-ji zanič, dovolj slabo je že to, da niso več boljši. Kar po moje sicer nikoli niso bli, ampak pustimo to...folk jih je očitno tako dojemal. Zdaj pa Kitajci dojemajo svoje avte kot enakovredne nemškim, in niso več pripravljeni plačevat strašne premije samo zato, ker je nek avto nemški. Ko pa enkrat mora VW konkurirat kitajcem s ceno, se pa ve da je game over.
VW lahko prodaja kitajcem id3 za 16 jurjev, pa še to ga ne ravno razgrabijo, ampak iz te cene ne more plačevat nemškemu delavcu 62 evrov na uro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

FrRoSt ::

dronyx je izjavil:

VW je rastel zato, ker je rasla Kitajska. Danes tam prodajo 1/3 vseh proizvedenih avtomobilov. Če so mislili, da bo šlo tako v nedogled, so naivneži, saj se Kitajci učijo in tudi znajo kopirat. Drug problem VW je pa v tem, da nimajo več ljudskega avta za množice, saj avtomobili s ceno 30.000 € in navzgor to niso.


 novo ljudsko vozilo

novo ljudsko vozilo

Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

bciciban ::

Poleg tega kitajci nimajo na 1 enega delavca še 3 prisesek za zeleni prehod, družbeno odgovornost, dei politike, sindikat,...

Vidim v naši firmi kjer smo v zadnjih 5ih letih podvojili število inžinirjev in skoraj početverili število zaposlenih.

Pa nismo samo mi taki, kjerkoli govorim z folkom, so nabrali ogromno ene mrtve teže v zadnjih letih.
N ljudi v marketingu in HR, ki vodijo take in drugačne za lase privlečeno programe za domnevni dobrobit zaposlenih, družbe, okolja,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bciciban ()

njyngs ::

dronyx je izjavil:

VW je rastel zato, ker je rasla Kitajska. Danes tam prodajo 1/3 vseh proizvedenih avtomobilov. Če so mislili, da bo šlo tako v nedogled, so naivneži, saj se Kitajci učijo in tudi znajo kopirat. Drug problem VW je pa v tem, da nimajo več ljudskega avta za množice, saj avtomobili s ceno 30.000 EUR in navzgor to niso.

No dajmo malo resnice povedat, ne laži.

Kot prvo: VW ima precejšnjo izbiro vozil pod 30kEUR. Ti pomagam, ker marsikdo ne zna pogledat: https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Kot drugo: cene celotne konkurence so narastle konkretno (primer Clio.. ta avto stane že 17kEUR lol in nima drugo kot volan in bremze - boljše opremljen je krepko čez 20k). Včasih je tak avto bil pod 10k.
Kot tretje: Čas da vklopite možgane in upoštevate inflacijo + kaj vse ima avto zdaj vse v sebi in kaj je imel pred recimo 20 leti.

Ni mi pa nekaj drugo jasno - kako VW upravičuje cene doma v DE. Letos sem kupil VW-ja, in če grem na nemško stran popolnoma enako skonfigurirat avto, dobim skoraj 50% višjo ceno!
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

wcpapir ::

VW se vrača h koreninam-vojaška industrija.

dronyx ::

njyngs je izjavil:

Kot prvo: VW ima precejšnjo izbiro vozil pod 30kEUR.

OK, potem so. Ko sem jaz kupoval nov avto sem gledal samo japonce. Pri njih se mi zdi da imajo še vedno čast in jim je izpod časti prodajat zanič avto.

njyngs ::

Japoncem prodajat izpod časti? Ne vem no, v zadnje pol leta sem naredil več ducat testnih voženj, med drugim tudi Toyote in Mazde. Oba omenjena sta me razočarala. Mazda je bla še nekak kul, kvazi boljši material od Toyote, ampak so 3 vratni paneli in sredinska konzola med testno vožnjo spuščali toliko čričkov, da se mi je kar smejalo o tej famozni japonski kvaliteti. In to na 1 leto starih avtih. Če želim poslušat čričke bom šel ležat na travnik.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

nekikr ::

Kot prvo: VW ima precejšnjo izbiro vozil pod 30kEUR.

Osnovni Polo za 17 jurjev, ja. Hudo dober deal. Taki mestni malčki bi morali, upotevajoč inflacijo, stati 12 jurjev.

Novi avti so dobri, prav nobene potrebe ni, da ga menjaš po recimo 10 letih, dodaš zraven še hudo predrage nove avtomobile in logično sledi, da domačega povpraševanja ni več toliko. Če pa še Kitajci svoje naredijo cenej in v EV primerih tudi bolje, potem je pa jasno kam gre vse skupaj.

Pa tudi sredi Bruslja ne moreš sestavljati avtomobilov in misliti, da boš delal plus.

njyngs ::

nekikr je izjavil:

Kot prvo: VW ima precejšnjo izbiro vozil pod 30kEUR.

Osnovni Polo za 17 jurjev, ja. Hudo dober deal. Taki mestni malčki bi morali, upotevajoč inflacijo, stati 12 jurjev.

Novi avti so dobri, prav nobene potrebe ni, da ga menjaš po recimo 10 letih, dodaš zraven še hudo predrage nove avtomobile in logično sledi, da domačega povpraševanja ni več toliko. Če pa še Kitajci svoje naredijo cenej in v EV primerih tudi bolje, potem je pa jasno kam gre vse skupaj.

Pa tudi sredi Bruslja ne moreš sestavljati avtomobilov in misliti, da boš delal plus.

Kaj se te peniš tolko lol? A clio za 17 jurjev te pa ne moti, ker pač ni VW? :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

njyngs ::

Lahko samo priznaš, da praktično ni več avtomobila pri nobeni znaki, ki bi bil vreden svojega denarja. Ker novi so vsi dragi. Rabljeni pa še dražji, če gledaš kaj dobiš za to.

Če pade prodaja novih, pa bo prišlo do primankljaja pri rabljenih v roku 5 let... in se bodo podražili najprej rabljeni, pa dodatno še novi.

Dobrodošel v kapitalizem, okrog ust penasti prjatu.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

MikeRotch ::

Pa tudi sredi Bruslja ne moreš sestavljati avtomobilov in misliti, da boš delal plus.


Sredi Berlina očitno gre.

nekikr ::

Kaj se te peniš tolko lol? A clio za 17 jurjev te pa ne moti, ker pač ni VW?

Seveda me moti, ampak zgoraj je bil VW omenjen. Mestni malček bi moral biti poceni, ne pa da se cene začnejo že pri samo 17k.

MikeRotch je izjavil:

Pa tudi sredi Bruslja ne moreš sestavljati avtomobilov in misliti, da boš delal plus.


Sredi Berlina očitno gre.

Ne, ne gre. A ne bereš novic? Šlo je, zdaj pa ne gre več. Dodaj še zeleni prehod in cene povezane s tem in imaš zaprtje nekaj tovarn. Še kakšna lahko sledi v kratkem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

MikeRotch ::

Berem novice. Tesla povečala prihodke, povečala bruto marže, povečala profit, širi tovarno v Berlinu.

nekikr ::

Kakšna Tesla, govora je bilo o VW?

Odvzemi Tesli bullshit emisijske kupone pa je kje? Profit so povečali namreč izključno zaradi največjih prihodkov iz naslova kuponov.

kow ::

nekikr je izjavil:


Odvzemi Tesli bullshit emisijske kupone pa je kje?


Se vedno v profitu. Ostali proizvajalci pa v precej vecji izgubi, ker bi morali prodajati vec elektricnih avtomobilov, s katerimi bi potem zmanjsali svoje profite. Drugace kuponov ne bi kupili.
Nisi ti cisto premislil, a?

Mimogrede, prodali so tudi vec avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

svecka ::

emisijski kuponi bodo pokopali EU. Mdtem pa se cev EU svet smeje v glavo, ker EU se dela da bo rešila vse izpuste na svetu, čeprav dejansko proizvede samo 7,33%. Medtem pa kitajska veselo prdi pri 32.93%. USA pa pri 12.55% Če bo Trump na oblasti, bo on itak iztopil, iz zelene norosti in bodo prdeli lepo pri 20%.

Prdenje zelene norosti ni kaj. Itak ko pa bo Indijska mašinerija zalavfala čez xx let do ves "trud" izničen, sa bo Indija nova velesila pri prdenju. Trenutno indija prdi pri 7.00%.

https://edgar.jrc.ec.europa.eu/report_2...

nekikr ::

Bullshit emisijski kuponi ne bi smeli obstajati. Tam so zaradi zgrešenega zelenega prehoda, ki se ga gre Evropa, ki hoče biti bolj papeška od papeža. Si premislil to? Ostali svet gre pa naprej in nas prehiteva po levi in desni. Medtem, ko se mi ukvarjamo s slamicami in študijami o opolnomočenju LGBT skupnosti, Kitajci nalagajo avtomobile na ladje.

Super, da Tesla služi s tem bullshit programom, saj je legalno, zakaj pa ne. Ampak tudi mi imamo enega najbolj premožnih Slovencev, ki se ukvarja samo s temi kuponi. Od tega nima pa nihče razen peščice nič.
Če jih ne bi bilo, bi morda mi imeli TEŠ6 za elektriko in ne za odpad. VW bi delal recimo da nomalno, vsi slovenski dobavitelji bi delali normalno. Tako se ti pa smeji, ker lahko eno Teslo kupiš ceneje. Bravo, super zate. Spomni se na to, ko ne boš dobil službe, ker se v Nemčijo ne bo več izvažalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

kow ::

Mal si jezen, pa imas custvene izlive. Nic hudega. Do naslednjic.

svecka je izjavil:

emisijski kuponi bodo pokopali EU. Mdtem pa se cev EU svet smeje v glavo, ker EU se dela da bo rešila vse izpuste na svetu, čeprav dejansko proizvede samo 7,33%. Medtem pa kitajska veselo prdi pri 32.93%. USA pa pri 12.55%


Cak, a si pravkar napisal, da kitajska nima bistveno visje emisije na prebivalca, ceprav je "tovarna sveta"? Hudica, so pa eko!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

njyngs ::

nekikr je izjavil:

Bullshit emisijski kuponi ne bi smeli obstajati. Tam so zaradi zgrešenega zelenega prehoda, ki se ga gre Evropa, ki hoče biti bolj papeška od papeža. Si premislil to? Ostali svet gre pa naprej in nas prehiteva po levi in desni. Medtem, ko se mi ukvarjamo s slamicami in študijami o opolnomočenju LGBT skupnosti, Kitajci nalagajo avtomobile na ladje.


Absolutno se strinjam. Važno da mi pijemo s papirnatimi slamicami in da se kak zamašek iz kokte ne izgubi.

EU:
 Oh lord.

Oh lord.

KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

ginekk ::

Ma treba je tem kapitalistom očitno par resnih zaušnic potalat, ker tko jamrajo.

V devetih mesecih 2024, so imel celo 1% večji prihodek (237 USD milijard) kot lani, s tem da je za to obdobje celo 9% več naročil v zahodni Evropi kot lani.

Edino dobiček je pod pričakovanji. Navajeni so bili na 6.5%, letos je "zgolj" 5.4% ker imajo večje stroške (nekaj je eko agende, nekaj verjetno zgrešenih naložb)

Če ne znajo preživet s tem kar imajo, nič, naj gredo na smetišče zgodovine in kar je ostalo uporabnega bodo pokupili ostali kapitalisti, kot je to vedno.

vir:
https://www.volkswagen-group.com/en/pre...

socialec ::

Ja, namlati jih in jih poduči :D

kow ::

ginekk je izjavil:

Ma treba je tem kapitalistom očitno par resnih zaušnic potalat, ker tko jamrajo.

V devetih mesecih 2024, so imel celo 1% večji prihodek (237 USD milijard) kot lani, s tem da je za to obdobje celo 9% več naročil v zahodni Evropi kot lani.

Edino dobiček je pod pričakovanji. Navajeni so bili na 6.5%, letos je "zgolj" 5.4% ker imajo večje stroške (nekaj je eko agende, nekaj verjetno zgrešenih naložb)


Ze zdaj je jasno, da bodo Q4 rezultati se slabsi.

Utk ::

Predvsem je pa treba ločit vw in vw group. Porsche, Audi in ostali imajo svoj komplet problemov, in ne bojo pokrivali več problemov glavne znamke.

ginekk ::

Utk je izjavil:

Predvsem je pa treba ločit vw in vw group. Porsche, Audi in ostali imajo svoj komplet problemov, in ne bojo pokrivali več problemov glavne znamke.


Lol, najboljš da nemški oz. širše EU davkoplačevalci rešimo pred tem hudim manjkom dobička? Naj se dogovorijo v koncernu.

Spodnja Saška je 20% lastnik VW koncerna, ni čudno potem, država je slab lastnik. :)
Sploh pa je Porsche koncern večinski lastnik VW koncerna.

kow je izjavil:


Ze zdaj je jasno, da bodo Q4 rezultati se slabsi.


Napovedujejo 18 milijard dobička, torej 5.6% kar je več kot je v prvih treh kvartalih (5.4%), torej računajo na dober Q4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Telbanc ::

WW bo sprožil akcijsko prodajo fosilcev in tako nekako prebrodil do konca leta.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

DamijanD ::

A drugače VW naredi trenutno preveč avtov? Ker recimo stroške se da znižati že samo z manjšimi plačami (glede na to, da so delavci baje zelo dobro plačani je tam nekaj rezerve), ampak če narediš za par tovarn preveč avtov ti pa res ne preostane drugega, da nekaj tovarn zapreš. Seveda, če si toliko nesposoben, da ne moreš narediti avta po ceni, ki si ga kupci lahko privoščijo....

MikeRotch ::

nekikr je izjavil:

Kakšna Tesla, govora je bilo o VW?

Odvzemi Tesli bullshit emisijske kupone pa je kje? Profit so povečali namreč izključno zaradi največjih prihodkov iz naslova kuponov.


Pisal si kako ni mogoče delati avtomobilov v EU, pa se očitno motiš. Tesla je odprla novo tovarno, zaposlila nekih 12k ljudi, zdaj tovarno širi, pa še vedno je na vrhu po bruto marži in dobičku.

Glede profita se motiš. Net profit je šel iz 1,49B v Q2 na 2,18B v Q3. Automotive regulatory credits pa iz 890M v Q2 na 739M v Q3.

A. Smith ::

Avtomobile v EU lahko delaš samo še, če so električni, kakršnih pa večina populacije noče, vključno z mano. Ni samo VW v škripcih, tudi Stellantis resno kašlja, pa še drugi. Krivi so pa točno jebeni CO2 kuponi, ki bodo pokopali gospodarstvo EU. Butasti evropejci pa to gledate, pa še navijate zraven. Ampak prej ali slej se bo poznalo tudi vam, nihče ne bo pobegnil recesiji.

Zeleni prehod, a? To pomeni, da bomo zeleni okrog ust, ker bomo kmalu jedli travo.

https://pbs.twimg.com/media/GbHwTIEXkAA...
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

kow ::

ginekk je izjavil:


Napovedujejo 18 milijard dobička, torej 5.6% kar je več kot je v prvih treh kvartalih (5.4%), torej računajo na dober Q4.


Q4 je vsako leto boljsi kot Q3 (vsi proizvajalci, ker je globalno prodaja takrat visja). Gledati moras vedno Q4 vs Q4 prejsnje leto. V Q3 2024 je na kitajskem trgu padla prodaja za 10% glede na Q3 2023.
Torej hkrati pada prodaja, pa tudi marze.

Povsem pravilno je, da mgmt hitro reagira. Tudi, ce zanemarimo da bi morali reagirati ze leta nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

bciciban ::

A. Smith je izjavil:

Avtomobile v EU lahko delaš samo še, če so električni, kakršnih pa večina populacije noče, vključno z mano. Ni samo VW v škripcih, tudi Stellantis resno kašlja, pa še drugi. Krivi so pa točno jebeni CO2 kuponi, ki bodo pokopali gospodarstvo EU. Butasti evropejci pa to gledate, pa še navijate zraven. Ampak prej ali slej se bo poznalo tudi vam, nihče ne bo pobegnil recesiji.

Zeleni prehod, a? To pomeni, da bomo zeleni okrog ust, ker bomo kmalu jedli travo.

https://pbs.twimg.com/media/GbHwTIEXkAA...


Ne more se iti EU zelenega prehoda, ostali pa svinjajo po mili volji.
Ali bomo vsi delali za lepši jutri ali pa vsi potonemo.
To je to.

kow ::

A. Smith je izjavil:

Avtomobile v EU lahko delaš samo še, če so električni, kakršnih pa večina populacije noče, vključno z mano. Ni samo VW v škripcih, tudi Stellantis resno kašlja, pa še drugi. Krivi so pa točno jebeni CO2 kuponi, ki bodo pokopali gospodarstvo EU. Butasti evropejci pa to gledate, pa še navijate zraven. Ampak prej ali slej se bo poznalo tudi vam, nihče ne bo pobegnil recesiji.

Zeleni prehod, a? To pomeni, da bomo zeleni okrog ust, ker bomo kmalu jedli travo.

https://pbs.twimg.com/media/GbHwTIEXkAA...


Ti se prvo odlocil, da so krivi "kuponi", nato pa zacel nabijati. Zakaj jim prodaja pada na kitajskem? So krivi "zeleni kuponi"? So kuponi krivi, da ima Toyota boljse hibride (ki so trenutno najhitreje rastoci segment)? So kuponi krivi, da ima VW relativno predrage BEV?

VW naj ukine znamko Skoda, odpusti veliko vecino nemskih delavcev in preseli proizvodnjo na Cesko, Slovasko, Madzarsko. To bi bil kapitalisticni pristop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

bciciban ::

Zajebal so se z dizli.
Namesto da bi delal hibride, so predolgo gonili dizel in zraven še goljufali.

Dizel ima svoj smisel v večjih avtomobilih in v večjih prostorninah.
Je pa neumnost v raznih 1.3 in 1.6 mlinčkih.

A. Smith ::

kow je izjavil:

A. Smith je izjavil:

Avtomobile v EU lahko delaš samo še, če so električni, kakršnih pa večina populacije noče, vključno z mano. Ni samo VW v škripcih, tudi Stellantis resno kašlja, pa še drugi. Krivi so pa točno jebeni CO2 kuponi, ki bodo pokopali gospodarstvo EU. Butasti evropejci pa to gledate, pa še navijate zraven. Ampak prej ali slej se bo poznalo tudi vam, nihče ne bo pobegnil recesiji.

Zeleni prehod, a? To pomeni, da bomo zeleni okrog ust, ker bomo kmalu jedli travo.

https://pbs.twimg.com/media/GbHwTIEXkAA...


Ti se prvo odlocil, da so krivi "kuponi", nato pa zacel nabijati. Zakaj jim prodaja pada na kitajskem? So krivi "zeleni kuponi"? So kuponi krivi, da ima Toyota boljse hibride (ki so trenutno najhitreje rastoci segment)? So kuponi krivi, da ima VW relativno predrage BEV?

VW naj ukine znamko Skoda, odpusti veliko vecino nemskih delavcev in preseli proizvodnjo na Cesko, Slovasko, Madzarsko. To bi bil kapitalisticni pristop.


Nabijaš kar lepo ti. Kakšna je cena energije za podjetja v Nemčiji? Kakšen vpliv ima to na končno ceno izdelka? Kakšne šanse ima tak dražji izdelek na Kitajskem, kjer je poceni konkurence kolikor je hočeš?

Sicer pa, Poljska, ki ima poceni elektriko iz termoelektrarn, bi bila kar primerna lokacija za proizvodnjo VWjev, ja.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

MikeRotch ::

Nabijaš kar lepo ti. Kakšna je cena energije za podjetja v Nemčiji? Kakšen vpliv ima to na končno ceno izdelka? Kakšne šanse ima tak dražji izdelek na Kitajskem, kjer je poceni konkurence kolikor je hočeš?


VW ima za kitajski trg tovarne na Kitajskem.

Avtomobile v EU lahko delaš samo še, če so električni, kakršnih pa večina populacije noče, vključno z mano.


Statistika prodaja pravi, da se motiš. V segmentih, kjer so električni avtomobili konkurenčni, se kupci raje odločajo za njih kot za ICE.

Step2en Wolf ::

DamijanD je izjavil:

Koliko mislite, da bi bila situacija drugačna, če ne bi bilo diezelgate-a?


DIZELGATE jih je stal 31 milijard PLUS: https://www.reuters.com/article/busines...

Vsekakor je Dizelgate en del problema, ker je hkrati uničil tudi reputacijo podjetja. VSi avtomobilski proizvajalci živijo tudi od direktnih državnih subvencij (za tovarne, zemljišča itd.), ki jih z "umazanim" imenom težje dosežeš.
Tudi del kupcev se je šel drugače odločati ob nakupu od Dizelgate-a naprej. Izjema Slovenija, ki pa itak ni faktor v svetovnem pogledu.

Če bi bil VW tako inovativen - kot je bil pri goljufanju izpušnih meritev - na drugih pomembnejših področjih, bi poleg kazni in glob, sodnih procesov ter odškodnin, bil še usmerjen v "boljše trže vode".

Diselgate je velik del problema. Ostalo so zakonodaje, trgovinske vojne ter vmešavanje ZDA. Le ta varuje svoje 3 velike (ki so med finančno krizo sedli vsi po vrsti), kot tudi Boeing in ostalo. Ker so evropejci prej naredili Concorda, kot so oni svojega Boeinga.. so nadzvočne lete prepovedali (in posnemal jih je ostali svet).

"Svobodno tržišče" ne obstaja. Je pod diktirko ZDA. V le to pa so se začeli vmešavati Kitajci, ki imajo na oblasti že ves čas komunističen režim (beri: državni kapitalizem oz. poenostavljeno: ""In the Soviet Union, capitalism triumphed over communism. In this country, capitalism triumphed over democracy." - Fran Lebowitz).

Ker Kitajci delujejo DOLGOROČNO in ne v kratkih intervalih 4 letnih vlad "demokracij", so se lahko usmerili v zagotavljanje MONOPOLA na marsikaterem področju. Imajo večinski del pri izdelavi solarnih panelov, baterij in pridelavi redkih kovin. Pri določenih materialih imajo 99,9% delež.
Čisto potiho, v ozadju pa so NACIONALIZIRALI vse tuje pridelovalce redkih kovin na Kitajskem. DISPROZIJ ena izmed redkih kovin potrebna za izdelavo računalniških čipov (uporablja se ga tudi za eksploziva in rakete).. ima Kitajska 99,9% MONOPOL.
Rudnike so po svetu pokupili, k sreči ne vseh.. a če bi v tem trenutku želel pridobivati disprozij, potrebuješ 2 leti. 2 leti, da veš kaj delaš, ker so Kitajci medtem za eno generacijo izboljšali pridobivanje mineralov in redkih kovin.

Kitajci imajo 39 univerz s tega področja. EU in ZDA imajo le občasna predavanja - sploh nimamo teh smeri!

VW ne propada prvič.
Že v osnovi je to nacionalsocialistični program, Adolfov nateg slehrenikov, ki jim je obljubljal avto za, mislim da 1000 Reichs mark. Avto naj bi bil Porshcejev, a je bil bolj ukraden Tatri.
Ko je propadal v 90ih... ga je rešil Lopez.. Cost Killer, ki so si ga sposodili pri Oplu/Vauxhallu/Holdenu (takrat še pod okriljem GM).. "izposoja" je bila tako kritična, da se je Lopez moral skriti v rodno Španijo, kjer je na srečo VW umrl (podobno srečo ima Putin s svojimi rizičnimi direktorji).
Iz Opla ni šel samo on, temveč kar nekaj osebja s polnimi hardiski GMovih podatkov!

Ne smemo pa tudi pozabiti Rolls Royce nateg
Prepucavala sta se Piechl (VW koncerna CEO) in Pishcetrieder (BMW) za nakup RR - Rolls Royca. VW se je izprsil in kupil Bentleya in Rolls Royce tovarne za milijardo...
Pischetsrieder je za 12 milijonov kupil RR trademark. Kdo ima sedaj RR v svojem pedigreju, vemo.

Piechl je bil celo tako navdušen nad Pieschetsriederjem, da mu je potem ponudil svoje delovno mesot, ko se je z 1l vozilcem odpeljal v pokoj. Ljubezen ni trajala dolgo.


ŠE TO:
Geostrateško so pa že ob napadu Putinove federacije na Ukrajino, Nemci spoznali, da so se z zaupanjem v poceni ruski plin, ustrelili v nogo.
Zelenih anti-atomske elektrarne gor ali dol.. posledice bodo občutne.

Francozi sicer še imajo atomske elektrarne, samo njihovim proizvajalcem prav tako gre za nohte.

Kitajci jih izpodrivajo, tako kot so jih pred desetletji najprej Japonci in nato J. Korejci.

Živela konkurenca in svobodni trg?

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Dizelgate in tudi sicer vsa ta eko tehnologija (zaradi vedno strožjih eko standardov), ki še dodatno zakomplicira motorne sklope vozil ter jih praktično "pohabi", je zagotovo razlog, zakaj danes ne bi kupil njihovih vozil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Loža
68931845 (4076) NuMaN
»

ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
996602 (1400) Zimonem
»

V ZDA bodo zahtevali, da se TikTok odreče lastniku ByteDanceu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
22716798 (5190) LeQuack
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26327946 (14734) m0LN4r

Več podobnih tem