» »

VW zapira tovarne

VW zapira tovarne

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 9
»»

twom ::

VW na rtvslo
A to pomeni, da bojo sedaj njihovi avtomobili cenejši, če klestijo stroške?

Al bojo moral zafurani nemco reštartat kakšno nuklarko, da ne bojo imeli tako drage energije.

O zafurani sloveniji pa raje nebi...

Twixz ::

Mogoče se pa grejo zdaj neko "premium" zadevo, folk bo pač kitajca kupoval, sej ime majo..
Samo ne bo več "ljudski avto" ampak bo.....

c23po ::

...KitajzWagen.
Računalniki nimajo spominov.

Twixz ::

c23po je izjavil:

...KitajzWagen.


Sej to je že KIA
KItAjcwagen :))

roCkY ::

Produkti in cene, ki so jih nastavili zaradi EU CO2 diktature ne pijejo vode na trgu.

Jazon ::

Tole:
https://slo-tech.com/forum/t804160/p807...

Pred dnevi je po spletu zaokrožil video nemške zunanje ministrice, ko naj bi med uradnim obiskom Indije, po sestopanju z vladnega letala, ugotovila da jo je pričakalo par fotografov, ki so jo usmerili iz piste. Tako nizko so očitno padli v zadnjih 4-ih letih (na 15 podlage).

Iz Nemčije se je v zadnjem letu preselilo precej industrije, ker enostavno niso konkurenčni. Npr. Siemens trenutno drži nad vodo večje naročilo offshore vetrnic Kitajske.

Lastniki VW so predvsem izkoristili stanje pešanja gospodarstva in razdrli kolektivno pogodbo, ki bi sicer veljala do 2029.

DamijanD ::

Koliko mislite, da bi bila situacija drugačna, če ne bi bilo diezelgate-a?

Twixz ::

DamijanD je izjavil:

Koliko mislite, da bi bila situacija drugačna, če ne bi bilo diezelgate-a?


Nč kej. Sej ni dizlgate problem, problem je konkurenca.

bm1973 ::

twom je izjavil:


Al bojo moral zafurani nemco reštartat kakšno nuklarko, da ne bojo imeli tako drage energije.

O zafurani sloveniji pa raje nebi...

Ne morejo reaktivirati JE.

Ti idioti so šli rušit infrastrukturo okoli njih, kot recimo hladilne stolpe.

Praktično jih je nemogoče spraviti v produkcijo v nekem normalnem času.

Slovenija pa samo sledi nemškemu "zelenemu" modelu, ki proizvaja vedno več CO2. Kar je sicer dobro za vegetarijance, ker jim bo zraslo več hrane.

Bom pa danes na sestanku vprašal kako je stanje, da vidim, če rabim iskat nov job. Delam za VW banko namreč :|

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

Utk ::

VW banka je najbrž v dobrem stanju. Proizvodnja avtov ni več nek posel, prodaja po nategunskih cenah na katere nabiješ še provizije in obresti za lizing, v tem je pa dnar.

Wrop ::

Če sem prav slišal v enem videu, se VW banka npr. v ZDA ne ukvarja več s posojanjem denarja. Ne splača se jim, oz. prevelika konkurenca in posledično majhne marže.

Miki N ::

Twixz je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko mislite, da bi bila situacija drugačna, če ne bi bilo diezelgate-a?


Nč kej. Sej ni dizlgate problem, problem je konkurenca.


+1. Kašen dizelske gate, sploh ne gre za noben posamezen problem, stvar je bolj ... sistemične narave. Kar se dogaja je klasičen problem problemov z inercijo. Švabi (pa mogoče cela Evropa) so na lovorikah zaspali že v devetdesetih - tudi kitajski EVji pa draga energija so pač samo ena čer, kjer je ta ladja nasedla. Bi slej ko prej. Jebi ga smo pač na vrsti, da bomo delali za pest žgancev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

kriptobog ::

Bodo pa kitajcem prodali kako tovarno pa kak del podjetja.

gruntfürmich ::

naj crknejo čim prej pa pozaprejo to elito, ki je spravila firmo na kant. dolgoletno natogovanje kupcev s kartelnim dogovarjanjem za te precenjene jajce, zavlačevanje z elektriko in posodobitvami...

aja, ne bodo vodilnim pobrali denar, samo delavčke bodo odpustili...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

FrRoSt ::

Miki N je izjavil:

Twixz je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko mislite, da bi bila situacija drugačna, če ne bi bilo diezelgate-a?


Nč kej. Sej ni dizlgate problem, problem je konkurenca.


+1. Kašen dizelske gate, sploh ne gre za noben posamezen problem, stvar je bolj ... sistemične narave. Kar se dogaja je klasičen problem problemov z inercijo. Švabi (pa mogoče cela Evropa) so na lovorikah zaspali že v devetdesetih - tudi kitajski EVji pa draga energija so pač samo ena čer, kjer je ta ladja nasedla. Bi slej ko prej. Jebi ga smo pač na vrsti, da bomo delali za pest žgancev.


Ja, stvar je bolj sistematične narave, se strinjam! :))
Je pa tudi tukaj kar nekaj sistematike!! Prvo so jim podturili, da so ugriznili v Monsanto, potem afera o izpuhih, čeprav so goljufali vsi proizvajalci, potem prevelika odvisnost od poceni ruskega plina in energentov!??
Če imaš take prijatelje, sovražnikov sploh ne potrebuješ! :))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

socialec ::

FrRoSt je izjavil:

Če imaš take prijatelje, sovražnikov sploh ne potrebuješ! :))

Ti sovražni prijatelji so dejansko samo useful idiots kot posledica sovražne propagande, žal spet nič novega v zgodovini.

FrRoSt ::

Ja, samo sem vseeno malo presenečen, da so Nemce tako lepo zdriblali!?
Razumem, da imajo Nemci svoja očala, kot npr. za Palestino in Izrael.... Zafeve so se začele kopičiti in nabirati.... Menda sedaj iščejo delavno silo v Indiji!?? 8-)
Verjetno za grdbince in ostalo!? ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

bm1973 ::

Sam hodim delat v Nemčijo nekje od leta 2014.

Oni so bili vedno obsedeni z zelenim, eko, umweltfreundlich, itn... Zato so zeleni dobili tudi toliko glasov na zadnjih volitvah.

Seveda pa so normalni ljudje rekli, Nemci seveda, pred zadnjimi volitvami, če pridejo zeleni v parlament, smo v pizdi... In to se je res zgodilo...

Tako kot so mi Britanci rekli, v časih pred BREXITom, ko sem še delal v UK, če bo Nemčija kdaj vodila EU, bo šlo vse v kurac. Glej, prav so imeli...

FrRoSt je izjavil:

Menda sedaj iščejo delavno silo v Indiji!?? 8-)
Verjetno za grdbince in ostalo!? ;)

Nope, v ITju.

TCS je prevzel precejšen del dela v Vodafone, WiPro pa v VWFS...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

kow ::

Kako je to povezano, da ne znajo narediti dovolj dobrega "elektricnega golfa" za 30k evrov?

socialec ::

Poglej to in časovnico, primerjaj z dogodki in trenutnimi pozicijami takratnih odločevalcev s poreklom vred, se zloži slika... Sicer kot zgodnja subvencionirana ptica imamo tudi mi neke pozitivne učinke, pač kratkoročne, dolgoročne pa še čakamo...

krucymucy ::

kow je izjavil:

Kako je to povezano, da ne znajo narediti dovolj dobrega "elektricnega golfa" za 30k evrov?

Bornu in ID3 nic ne manjka. Ce upostevas se subvencijo, dobis kar precej avta za 27k.

Sparkxl ::

Vse to kar se zdaj v Nemčiji dogaja, je samo izstavljen račun za prejšnja leta, ko so stvari zayebali, ker so bili vodeni ideološko. Ampak ne podcenjevati švabov. Oni se bodo pobrali, ampak do takrat bo potrebno še malo več bolečine. Tudi v 90ih so bili sick man of europe.

kow ::

krucymucy je izjavil:

kow je izjavil:

Kako je to povezano, da ne znajo narediti dovolj dobrega "elektricnega golfa" za 30k evrov?

Bornu in ID3 nic ne manjka. Ce upostevas se subvencijo, dobis kar precej avta za 27k.


Napisal sem dobrega. Ta poceni je zanic (za leto 2024).

https://support.fastned.nl/hc/en-gb/art...

MikeRotch ::

Volkswagen je leta 2023 na Kitajskem prodal enako število avtomobilov kot Z Evropi. Cca. 1/3 prodaje je bilo na Kitajskem.

VW s svojimi električnimi vozili na Kitajskem enostavno ni konkurenčen, pa nič ne izgleda, da bi imeli kakšno željo postati konkurenčni, zato jim prodaja tam strmo pada.

Potem dodaš še relativno slabo ekonomsko stanje v Nemčiji pa imaš trenutno stanje.

Bornu in ID3 nic ne manjka. Ce upostevas se subvencijo, dobis kar precej avta za 27k.


ID3 se po taki ceni prodajajo zadnjih nekaj mesecev. Že v EU zadeva ne blesti ravno. Na Kitajskem v tem cenovnem razredu izbiraš med 1 meter daljšimi avtomobili s 30-40% večjo baterijo.

Na Kitajskem med top 20 najbolj prodajanimi EVji (vključno s PHEV) ni niti enega Volkswagna.

mtosev ::

Zanimivo, da bodo prvič v svoji zgodovini zaprli tovarne v Nemčiji.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

zodiak ::

MikeRotch je izjavil:

Volkswagen je leta 2023 na Kitajskem prodal enako število avtomobilov kot Z Evropi. Cca. 1/3 prodaje je bilo na Kitajskem.

VW s svojimi električnimi vozili na Kitajskem enostavno ni konkurenčen, pa nič ne izgleda, da bi imeli kakšno željo postati konkurenčni, zato jim prodaja tam strmo pada.

Potem dodaš še relativno slabo ekonomsko stanje v Nemčiji pa imaš trenutno stanje.

Bornu in ID3 nic ne manjka. Ce upostevas se subvencijo, dobis kar precej avta za 27k.


ID3 se po taki ceni prodajajo zadnjih nekaj mesecev. Že v EU zadeva ne blesti ravno. Na Kitajskem v tem cenovnem razredu izbiraš med 1 meter daljšimi avtomobili s 30-40% večjo baterijo.

Na Kitajskem med top 20 najbolj prodajanimi EVji (vključno s PHEV) ni niti enega Volkswagna.


Tole je verjetno srž problema. Glavni trg bi morala ostati Evropa in S Amerika vse ostalo je tako-tako. Jaz bi prodajal tja , če bi bil višek drugače ne. Ne razumem te radodarnosti do Kitajske ... Očitno so se preveč širili in jih to zdaj tepe. Vsi veliki imperiji so propadli ravno zaradi velikosti. (Rimski imperij, Mongolija, Otomansko cesarstvo, SS Nemčija, itd.)

MikeRotch je izjavil:

Volkswagen je leta 2023 na Kitajskem prodal enako število avtomobilov kot Z Evropi. Cca. 1/3 prodaje je bilo na Kitajskem.

VW s svojimi električnimi vozili na Kitajskem enostavno ni konkurenčen, pa nič ne izgleda, da bi imeli kakšno željo postati konkurenčni, zato jim prodaja tam strmo pada.

Potem dodaš še relativno slabo ekonomsko stanje v Nemčiji pa imaš trenutno stanje.

Bornu in ID3 nic ne manjka. Ce upostevas se subvencijo, dobis kar precej avta za 27k.


ID3 se po taki ceni prodajajo zadnjih nekaj mesecev. Že v EU zadeva ne blesti ravno. Na Kitajskem v tem cenovnem razredu izbiraš med 1 meter daljšimi avtomobili s 30-40% večjo baterijo.

Na Kitajskem med top 20 najbolj prodajanimi EVji (vključno s PHEV) ni niti enega Volkswagna.


A si s Kitajske? Da tako simpatiziraš z njimi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zodiak ()

fikus_ ::

Prodajaš tja, kjer imaš profit, tukaj ni prostora za predsodke. DE avto industrijo za enkrat še rešuje CN.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::

Hm?

Če že hočeš ... tole sem poslušal:

Briljantna opazka o podjetjih, ki jih skrbi prihodnost vs podjetja, ki so nekaj naredila v tej smeri.

FrRoSt ::

zodiak je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Volkswagen je leta 2023 na Kitajskem prodal enako število avtomobilov kot Z Evropi. Cca. 1/3 prodaje je bilo na Kitajskem.

VW s svojimi električnimi vozili na Kitajskem enostavno ni konkurenčen, pa nič ne izgleda, da bi imeli kakšno željo postati konkurenčni, zato jim prodaja tam strmo pada.

Potem dodaš še relativno slabo ekonomsko stanje v Nemčiji pa imaš trenutno stanje.

Bornu in ID3 nic ne manjka. Ce upostevas se subvencijo, dobis kar precej avta za 27k.


ID3 se po taki ceni prodajajo zadnjih nekaj mesecev. Že v EU zadeva ne blesti ravno. Na Kitajskem v tem cenovnem razredu izbiraš med 1 meter daljšimi avtomobili s 30-40% večjo baterijo.

Na Kitajskem med top 20 najbolj prodajanimi EVji (vključno s PHEV) ni niti enega Volkswagna.


Tole je verjetno srž problema. Glavni trg bi morala ostati Evropa in S Amerika vse ostalo je tako-tako. Jaz bi prodajal tja , če bi bil višek drugače ne. Ne razumem te radodarnosti do Kitajske ... Očitno so se preveč širili in jih to zdaj tepe. Vsi veliki imperiji so propadli ravno zaradi velikosti. (Rimski imperij, Mongolija, Otomansko cesarstvo, SS Nemčija, itd.)


:)):)):))
Ne bom razpravljal, zakaj razpadajo imperiji! ;) Verjetno to ni predmet te teme!?

Dejstvo pa je, da smo evropejci RAZVAJENI, da so Bavarci veljali za prestižna vozila...
Veliko težje se je prilagoditi na slabše razmere! Hočeš nočeš, se bomo privadili, tako ali drugače!! Ko mam bo Kuzla skakaka v rit, bo že treba! :)) Do takrat pa, se po EU tudi za mestno vožnjo še vedno v porastu terenci. ;)

 slika je zgolj simbolična in ne namiguje na nič! :)

slika je zgolj simbolična in ne namiguje na nič! :)

Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

MikeRotch ::

A si s Kitajske? Da tako simpatiziraš z njimi?


Kje ti vidiš kakšno simpatiziranje?

Napisal sem dejstva:
- VW je še lani cca. 1/3 avtomobilov prodal na Kitajsko.
- VW s svojimi EVji tam ni konkurenčen, kljub temu, da avtomobile tam prodajajo po bistveno nižjih cenah kot v EU. Glede na to, da je Kitajska daleč največji trg na svetu in glede na to, da imajo EVji tam že več kot 50% tržni delež, je to definitivno problem za VW.

stara mama ::

twom je izjavil:

VW na rtvslo
A to pomeni, da bojo sedaj njihovi avtomobili cenejši, če klestijo stroške?

Ena stvar je zagotovo: Na kvaliteti ne bojo naredli ama nič!
Če že zdaj niso dosegali nekih povprečnih nivojev, potem tud s šparanjem ne bojo.
Imajo pa še zdaj v hitrosti rjavenja dodatno konkurenco (kitajci tu niso ravno briljantni).

Na zadevo lahk gledaš kot na posameznika, ki se je dolga leta nažiral in redil kot debela svinja, da je dosegel 300kg.
Zdaj so mu pa napovedali smrt v roku leta ali dveh, in se zelo trudi shujšat. Če ga ne bo zarad tega prej infarkt.
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

krucymucy je izjavil:

kow je izjavil:

Kako je to povezano, da ne znajo narediti dovolj dobrega "elektricnega golfa" za 30k evrov?

Bornu in ID3 nic ne manjka. Ce upostevas se subvencijo, dobis kar precej avta za 27k.

Poznam enga, ki ga je kupil. Ko je prišla ta akcija ven, so jih razgrabili v par tednih. Potem se jih en čas ni niti dalo naročit. Najbrž je zdaj spet možno. Ampak to ni resno, avto moraš prodajat po neki normalni ceni stalno, ne samo v "akciji". Ker če grem pogledat na uradni cenik in vidim 42 jurjev za id3, potem je zelo majhna verjetnost, da bom sploh se ustavil v njihovem salonu. Tudi če ga prodajajo "v akciji" za 32.

Jazon ::

pegasus je izjavil:

Hm?

Če že hočeš ... tole sem poslušal:

Briljantna opazka o podjetjih, ki jih skrbi prihodnost vs podjetja, ki so nekaj naredila v tej smeri.


Apteri reklamirajo doseg do 64km dnevno na panele oziroma do 1600 km na eno polnjenje.
Ko pa hočeš rezervirati, pa ti za 30.700$ (cena se bo spremenila, davki niso vključeni) ponujajo rezervacijo motocikla (po ameriški zakonodaji) za dve osebi, s 64km dnevnega dosega na sončne panele oziroma do 640km na eno polnjenje.

Torej še ni na voljo.

Utk ::

Id4 stane 28 jurjev po subvenciji. Super cena. Če ne bi bil s 50 kwh baterijo, če hočeš 77, kar danes res ni več nič posebnega, smo pa spet nazaj na 50 jurjih.

Res ne bo hudega če propadejo. 20 jurjev računajo za 25 kwh večjo baterijo.

FrRoSt ::

:O:O:O

Glej, Glej ....

Nisi ti tok NEumen, kot zgledaš!! :))
Boš pač kupil kitajca!? ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

m0LN4r ::

kow je izjavil:

Kako je to povezano, da ne znajo narediti dovolj dobrega "elektricnega golfa" za 30k evrov?

Saj ga znajo, ampak na kitajskem, za se dosti manj ga tam prodajajo.
der Preis für den ID.3 in China zwischen etwa 150.000 und 200.000 Yuan. Umgerechnet in Euro wäre das ungefähr zwischen 19.000 und 25.000 Euro

Jazon je izjavil:

pegasus je izjavil:

Hm?

Če že hočeš ... tole sem poslušal:

Briljantna opazka o podjetjih, ki jih skrbi prihodnost vs podjetja, ki so nekaj naredila v tej smeri.


Apteri reklamirajo doseg do 64km dnevno na panele oziroma do 1600 km na eno polnjenje.
Ko pa hočeš rezervirati, pa ti za 30.700$ (cena se bo spremenila, davki niso vključeni) ponujajo rezervacijo motocikla (po ameriški zakonodaji) za dve osebi, s 64km dnevnega dosega na sončne panele oziroma do 640km na eno polnjenje.

Torej še ni na voljo.

Aptera je ladja z dvema purpenastima sedezema na deski, aja pa z tremi kolesi. gl hf z aptero pozimi v sloveniji :) Pega
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mikhaair ::

DamijanD je izjavil:

Koliko mislite, da bi bila situacija drugačna, če ne bi bilo diezelgate-a?

Toyota je 25 let nazaj rekla prihodnost je v hibridih.
VW pa je kontra stavil na dizel, kateremu je kasneje dodal še da je to clean dize. Ko ni šlo, se je goljufalo.
V razvoj dizelske tehnologije je EU preko subvencij zmetala miljarde, baje okrog 200.
Tako da, sedaj imamo top ICE dizelsko tehnologijo, s 'čistim' izpuhom, ki pa se ne prodaja več.
Toyota prosperira na prodaji hibridov, Tesla je pokazala kako se naredi EV. Kitajci pa so šli all-in v elektro-baterijsko-SE revolucijo.
Jaz bi rekel, da je posledica vse to zaradi več napačnih odločitev, prva je seveda bila nemško forsiranje dizla.

Utk ::

Tako je, pravi razlog za probleme je dizel, ne pa elektrika.
Nekateri smo to govorili že 20 let nazaj, da je dizl fail. Sicer so dolgo dobro živeli od njega, to je res, ampak če bi pol tolk investirali v baterije...

c00L3r ::

V Evropi bodo zapirali tovarne in izsiljevali še več državnih subvencij. Proizvodnjo pa preselili v Afriko. https://www.autonews.com/automakers/vw-...

Stari trik kapitalistov.

2023 so imeli največji dobiček v zgodovini koncerna.
https://www.statista.com/statistics/272...

fikus_ ::

Torej bo Afrika "druga Kitajska"?!
Verjetno, če bo okolje/države dovolj stabilno. Ne bomo več uvažali samo Afričanov, ampak tudi avtomobile od tam.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Sparkxl ::

mikhaair je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko mislite, da bi bila situacija drugačna, če ne bi bilo diezelgate-a?

Toyota je 25 let nazaj rekla prihodnost je v hibridih.
VW pa je kontra stavil na dizel


Ne bluzit...to ni bila švabska odločitev, ampak bruseljska. Ker ta sekta pozna samo eno smer...all in ali nič. Zato je fail zagotovljen. Takrat so šli all in dizl in fail, zdaj pa all in ev in fail. Da obstaja več odtenkov sivine, ki lahko istočasno obstajajo je za Bruselj nepredstavljivo

Ghost7 ::

m0LN4r je izjavil:

kow je izjavil:

Kako je to povezano, da ne znajo narediti dovolj dobrega "elektricnega golfa" za 30k evrov?

Saj ga znajo, ampak na kitajskem, za se dosti manj ga tam prodajajo.
der Preis für den ID.3 in China zwischen etwa 150.000 und 200.000 Yuan. Umgerechnet in Euro wäre das ungefähr zwischen 19.000 und 25.000 Euro

Jazon je izjavil:

pegasus je izjavil:

Hm?

Če že hočeš ... tole sem poslušal:

Briljantna opazka o podjetjih, ki jih skrbi prihodnost vs podjetja, ki so nekaj naredila v tej smeri.


Apteri reklamirajo doseg do 64km dnevno na panele oziroma do 1600 km na eno polnjenje.
Ko pa hočeš rezervirati, pa ti za 30.700$ (cena se bo spremenila, davki niso vključeni) ponujajo rezervacijo motocikla (po ameriški zakonodaji) za dve osebi, s 64km dnevnega dosega na sončne panele oziroma do 640km na eno polnjenje.

Torej še ni na voljo.

Aptera je ladja z dvema purpenastima sedezema na deski, aja pa z tremi kolesi. gl hf z aptero pozimi v sloveniji :) Pega


Če je na kitajskem med 19 in 25 jurjev ti je lahko jasno, zakaj jepri nas 40+
Namig: Od na kitajskem prodanih, zaslužka ni, verjetno je celo izguba.

In tak model bi celo šel skozi, mi preplačevali. Problem pa je, da so se Kitajci sami naučili delat avtomobile in to dobre in jih začeli prodajat tudi pri nas (še vedno malce dražje kot doma, vendar jim domačih ni potrebno pokrivat z zasluškom od nas). Zdej pa fuj, nesramni kitajci, ki nam hodijo v zelje, dajmo na njihove nabiti davke. bomo pa na ta način prišli do denarja. Iz državnih subvencij. Politikom, ki bodo to uredili pa financiramo izvolitev.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

archer ::

Afrika ima daleč najvišji kapital v ljudeh danes in tudi v naslednjih 20 do 30-ih letih, ker Kitajska se bo tudi počasi preselila med penzioniste v 10 do 20 letih. Mladih pa tako ni, da bi jim sistem držali gor.
Bo pa zanimivo, ker je v Afriki kar nekaj večjih igralcev trenutno v "štacuni" in stem tudi navzkrižij interesov. Če bo prišlo tako daleč, da se bo res marsikaj tja selilo, se bo tudi med plemeni hitro prislino red ustvaril, da bo prostor za biznis.

WallSreet ::

Se še spomnim kako so se mi nekateri tule posmehovali 3-4 leta nazaj ko sem v eni temi napovedal da se "oldtimerjem" šteti dnevi in da je Tesla prihodnost. Danes se nihče več ne smeji in je v Nemčiji prava panika. Jasno je bilo da bo Tesla povozil konkurenco, danes gledamo posledice vsega skupaj. V roku 7 let bo pa Tesla tudi uradno proizvajal več EV-jev kot VW pa če vsem tovarnah preklopijo na EV proizvodnjo. Poleg tega nikoli ne bodo konkurenčni ker nimajo programske opreme ki jo ima Tesla, kar je itak glavni faktor Teslinega uspeha.

Težki časi za Nemško industrijo.

styrian ::

Tesla bo prodajala samo meglo, tako kot zdaj. Kitajci pa bodo prodajali EV-je narejene na Madžarskem.

WallSreet ::

styrian je izjavil:

Tesla bo prodajala samo meglo, tako kot zdaj. Kitajci pa bodo prodajali EV-je narejene na Madžarskem.



Nimaš pojma, to vemo.

Ghost7 ::

fikus_ je izjavil:

Torej bo Afrika "druga Kitajska"?!
Verjetno, če bo okolje/države dovolj stabilno. Ne bomo več uvažali samo Afričanov, ampak tudi avtomobile od tam.


To je že, in celo Kitajci so prerasli učitelja (Evropejca) in tam furajo svoj (še strožji) red. Ubistvu je trenutno tako, da je Kitajska v čevljih vladarjev (prej EU + USA) in Afrika v sandalih sužnjev (prej Kitajska).

Afričanov pa ni treba nič uvažat, kar sami prihajajo. Avtomobilov tudi ne bo iz Afrike, bodo pa surovine in sestavni deli, ki bodo (oziroma že) romali na kitajsko.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

kow ::

m0LN4r je izjavil:


Saj ga znajo, ampak na kitajskem, za se dosti manj ga tam prodajajo.


Pol ga v EU ne znajo. Lepo, da si nam pritrdil. Trenutno so vroca roba hibridi in Toyota ima v EU odlicne prodajne rezultate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RedDrake ::

WallSreet je izjavil:

styrian je izjavil:

Tesla bo prodajala samo meglo, tako kot zdaj. Kitajci pa bodo prodajali EV-je narejene na Madžarskem.



Nimaš pojma, to vemo.

Ja, vemo, da je Tesla ekvivalent Nokii v GSM svetu.
Tisti prvi, res uspešen igralec na novem trgu.
Kitajci so android-like "reaper", ki prihaja po vse ki ne bodo premium od premiuma (kar Tesla verjemi niti pod razno ni). Kdo bo "apple" v EV svetu bomo še videli. Nekdo, ki bo nekaj naredil konkretno drugače in "good enough" v prvo.
Ker Teslino prodajanje upov in sanj to vsekakor ni.

styrian ::

WallSreet je izjavil:



Nimaš pojma, to vemo.



WallSreet je izjavil:



Tesla bo pa kmalu začel služiti mastne denarce preko Robo Taxija kjer bodo imeli praktično čez noč na cestah po več 100k taksijev. Preko aplikacije boš enostavno naročil prevoz ki bo bistveno cenejši od vsega ponujenega. Tesla pa bo od tega pobral kakšnih 20-30% kar pomeni da bodo služili kot nori.



Sanja svinja kukuruz. :))
««
«
1 / 9
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Loža
70039882 (2192) bm1973
»

ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
998580 (3378) Zimonem
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26331108 (17896) m0LN4r
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835884 (31106) kow

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11814077 (11942) Marko54

Več podobnih tem