» »

VW zapira tovarne

VW zapira tovarne

Temo vidijo: vsi

viper66 ::

vsakomur svoje, money ain't cheap, ne dam za 60km dnevno relacijo 30k, nekaj možganskih celic pa še imam, če in ko bo EV stal 10k, lahko tudi par let rabljen EV, ampak max do 10k, v tem primeru se pa lahko mogoče začnemo pogovarjat, avto je še vedno samo sredstvo za dosego točke A do B, v življenu je še n ostalih stroškov, ki so dejansko nujni oziroma neprimerno bolj smiselni za porabo financ

WallSreet ::

Vsi ti ki bodo v Nemčiji izgubili službe se bodo preselili v ZDA in tam delali za Teslo kjer bodo bistveno bolje plačani, govorimo o več 10k ljudi, kaj bo ostalo od nemške industrije je pa vprašanje.

kow ::

styrian je izjavil:


Sanja svinja kukuruz. :))


Predlagam ti, da gres brati temo o elektricnih avtomobilih, ki se je zacela leta 2006. Tam bos prebral kaj vse je nemogoce in mnogo izjav v stilu "sanja svinja kukuruz".

WallSreet ::

styrian je izjavil:

WallSreet je izjavil:



Nimaš pojma, to vemo.



WallSreet je izjavil:



Tesla bo pa kmalu začel služiti mastne denarce preko Robo Taxija kjer bodo imeli praktično čez noč na cestah po več 100k taksijev. Preko aplikacije boš enostavno naročil prevoz ki bo bistveno cenejši od vsega ponujenega. Tesla pa bo od tega pobral kakšnih 20-30% kar pomeni da bodo služili kot nori.



Sanja svinja kukuruz. :))


Ti si obstal v 20 stoletju in še vedno prisegaš na VW-je. To kar sem omenil v tistem komentarju je dejansko cilj Tesle, ki bo kmalu spet dosegel Market Cap 1 trilijona kar je več kot vse nemški avtomobilski krši skupaj x5 lol. Pa Tesla ni samo EV podjetje ampak bistveno več, ampak tega ti ne boš razumel.

fikus_ ::

Sparkxl je izjavil:

mikhaair je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko mislite, da bi bila situacija drugačna, če ne bi bilo diezelgate-a?

Toyota je 25 let nazaj rekla prihodnost je v hibridih.
VW pa je kontra stavil na dizel


Ne bluzit...to ni bila švabska odločitev, ampak bruseljska. Ker ta sekta pozna samo eno smer...all in ali nič. Zato je fail zagotovljen. Takrat so šli all in dizl in fail, zdaj pa all in ev in fail. Da obstaja več odtenkov sivine, ki lahko istočasno obstajajo je za Bruselj nepredstavljivo


Nesojeni slikar je poskušal podrediti EU, pa mu ni uspelo z vojno, desetletja kasneje si je nova DE podredila EU gospodarsko, diktira, kaj se v EU dela, kam gre denar,... tako da so se za diesle tudi sami odločili.
V Bruslju je mešanica DE in Usa vplivov, lobiranj, kaže da zadnja leta prevladujejo Usa, ostali so bolj kot ne samo opazovalci. FR nekaj brcajo proti, ampak jim ne uspeva.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Sparkxl ::

WallSreet je izjavil:

styrian je izjavil:

WallSreet je izjavil:



Nimaš pojma, to vemo.



WallSreet je izjavil:



Tesla bo pa kmalu začel služiti mastne denarce preko Robo Taxija kjer bodo imeli praktično čez noč na cestah po več 100k taksijev. Preko aplikacije boš enostavno naročil prevoz ki bo bistveno cenejši od vsega ponujenega. Tesla pa bo od tega pobral kakšnih 20-30% kar pomeni da bodo služili kot nori.



Sanja svinja kukuruz. :))


Ti si obstal v 20 stoletju in še vedno prisegaš na VW-je. To kar sem omenil v tistem komentarju je dejansko cilj Tesle, ki bo kmalu spet dosegel Market Cap 1 trilijona kar je več kot vse nemški avtomobilski krši skupaj x5 lol. Pa Tesla ni samo EV podjetje ampak bistveno več, ampak tega ti ne boš razumel.


Kaj če bi tesla drkađija zavil v tesla temo in tam doživljal vrhunce? Tu se pogovarjamo o problemih resničnega sveta

deco16 ::

Sicer sploh ne navijam za teslo ampak je mogoče tudi del problema ;)

Ker pač kar oni prodajo bi mogoče lahk VW. Ampak ja sej so kitajci problem ker na svojem trgu kupujejo svoje avte ;)

Utk ::

Ja, tesla sem ne spada, tesla nima problemov.
VW jih pa ima, točno tiste, ki smo jih v temi o tesli napovedovali.

Po moje se bi sicer moral VW malo pogovorit tudi s svojimi prodajalci ali uvozniki, ne vem kje se zatika.
Da prodajaš id4 s 50 kwh baterijo za 33 jurjev, tistega s 77 kwh baterijo pa za dobrih 53, to ne more it čez.

Machete ::

Boomtardi na MMC vas bodo vsako minuto dneva prepričevali, da je to zato, ker nočemo ruskega plina in nafte (LOL).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

fikus_ ::

Sicer na provokacije ne odgovarjam, ampak tudi to je del mozaika.
EU se je odločila, da tega ne bo kupovala direktno, ampak preko posrednikov po višji ceni.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

kow ::

Machete je izjavil:

Boomtardi na MMC vas bodo vsako minuto dneva prepričevali, da je to zato, ker nočemo ruskega plina in nafte (LOL).


True.

MikeRotch ::

Ghost7 je izjavil:



Če je na kitajskem med 19 in 25 jurjev ti je lahko jasno, zakaj jepri nas 40+
Namig: Od na kitajskem prodanih, zaslužka ni, verjetno je celo izguba.

In tak model bi celo šel skozi, mi preplačevali. Problem pa je, da so se Kitajci sami naučili delat avtomobile in to dobre in jih začeli prodajat tudi pri nas (še vedno malce dražje kot doma, vendar jim domačih ni potrebno pokrivat z zasluškom od nas). Zdej pa fuj, nesramni kitajci, ki nam hodijo v zelje, dajmo na njihove nabiti davke. bomo pa na ta način prišli do denarja. Iz državnih subvencij. Politikom, ki bodo to uredili pa financiramo izvolitev.


Večji problem je, da v resnici ni zaslužka niti od teh, ki jih prodajo v EU. Kaj šele od kitajskih.

Tesla je trenutno edini proizvajalec EVjev, ki z EVji dela profit. Potencialno je mogoče še BYD tukaj zraven. Vsi ostali EVje prodajajo z minusom.

In kar je še bolj problematično. Vsak EV, prodan z minusom pomeni en prodan ICE z lepo maržo manj.

Pinzl ::

Jazon je izjavil:

Tole:
https://slo-tech.com/forum/t804160/p807...

Pred dnevi je po spletu zaokrožil video nemške zunanje ministrice, ko naj bi med uradnim obiskom Indije, po sestopanju z vladnega letala, ugotovila da jo je pričakalo par fotografov, ki so jo usmerili iz piste. Tako nizko so očitno padli v zadnjih 4-ih letih (na 15 podlage).

Iz Nemčije se je v zadnjem letu preselilo precej industrije, ker enostavno niso konkurenčni. Npr. Siemens trenutno drži nad vodo večje naročilo offshore vetrnic Kitajske.

Lastniki VW so predvsem izkoristili stanje pešanja gospodarstva in razdrli kolektivno pogodbo, ki bi sicer veljala do 2029.



Please tell me more :D :D :D
Siemens trenutno drži nad vodo večje naročilo offshore vetrnic Kitajske.

FrRoSt ::

fikus_ je izjavil:

Sicer na provokacije ne odgovarjam, ampak tudi to je del mozaika.
EU se je odločila, da tega ne bo kupovala direktno, ampak preko posrednikov po višji ceni.


:)):)):))

Bom še jaz dodal malo Ruske propagande!! :))

Upam, da vas ne (preveč) UBILA!! :)):)):))

https://insajder.com/gospodarstvo/na-ki...
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

stara mama ::

Kitajci so tud na hitr sešravfali skupaj "infekcijsko bolnico" iz kontejnerjev, potem so jo pa enako hitro tud podrli.
So pa ble naslovnice, to pa vsekakor!
Ekologija™ in Trajnost™

FrRoSt ::

Menda smo tudi v EU in Butalah tako iznajdljivi in hitri!!? :))

Še do kolen nam na sežejo!! ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

SasoS ::

Helikopter ima tam okoli 100 let...če montiraš gor 2 dodatna rotorja in dodaš malo gyro stabilizacije, je to potem neka iznajdljivost? To še vedno ne boš pilotiral z B kategorijo, četudi se imenuje avto...

FrRoSt ::

O iznajdljivosti ne bom, o izpitu tudi ne....

Gradijo pa tovarno! ;)

Menda gre samo za Rusko PROPAGANDO!! :) zato si ne ženi preveč k srcu! :))

Saj poznas Ruse!! Grdi, Zlobni in Umazanu!! Pravi BARBARI pod vodstvom svojega Kana!! 8-)
Praktično bi naredili vse, samo da nas namočijo v drek!! 8-)
Mi pa smo vendarle Demokracija!! SVETILNIK SVETA!!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

fikus_ ::

Kitajci nekaj delajo (ali bo uspelo, ali ne, bo pokazal čas), v EU pa kaj ..... VW lobira pri svoji vladi za subvencije, da bo "preživel".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

socialec ::

fikus_ je izjavil:

Kitajci nekaj delajo (ali bo uspelo, ali ne, bo pokazal čas), v EU pa kaj ..... VW lobira pri svoji vladi za subvencije, da bo "preživel".

Se bo videlo, če se bo vlada pokakala, da ne bo omenjena v zgodovinskih učbenikih - glede na ostale milijarde, zmetane v graben.

FrRoSt ::

SasoS je izjavil:

Helikopter ima tam okoli 100 let...če montiraš gor 2 dodatna rotorja in dodaš malo gyro stabilizacije, je to potem neka iznajdljivost? To še vedno ne boš pilotiral z B kategorijo, četudi se imenuje avto...


:)):)):))

Naj gredo v INDIJO in se tam spopadejo s Kitajci!!? ;)

Aja!?? Vidijo samo malo dlje od Poljske, do Ukrajine!?? :))

Še vprasanje, ki ga lahko vzameš za retoričnega, če ne znaš odgovoriti nanj!!? :))

Kdo pa sem jaz, da bom tebe, Nemce in Evropejce učil, kako in kaj naj delajo!?? ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Glugy ::

roCkY je izjavil:

Produkti in cene, ki so jih nastavili zaradi EU CO2 diktature ne pijejo vode na trgu.

Cajti grejo naprej oni bi pa še zmer na polno onesnaževal. Ignoranco so se šli pri električnih zdej mora pa EU Kitajcem carine nabit ker so nesposobni se it konkurenco.

koyotee ::

Evropska komisija je potrdila uvedbo dodatnih carin za uvoz na Kitajskem izdelanih električnih vozil v Evropsko unijo. Poleg že obstoječih 10-odstotnih carin bo v četrtek uvedla dodatne carine v višini od 7,8 do 35,3 odstotka za obdobje petih let.


Evo tud poceni kitajci ne bojo več poceni.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

mtosev ::

Slabo. ;((
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Bellator ::

koyotee je izjavil:

Evropska komisija je potrdila uvedbo dodatnih carin za uvoz na Kitajskem izdelanih električnih vozil v Evropsko unijo. Poleg že obstoječih 10-odstotnih carin bo v četrtek uvedla dodatne carine v višini od 7,8 do 35,3 odstotka za obdobje petih let.


Evo tud poceni kitajci ne bojo več poceni.


Odlično, deficit s Kitajsko je že zdaj visok, nekateri navijajo za še višjega.

chrush ::

Dobra novica bi bila ... vw zaprl vse tovarne. Tega šrota res ne rabimo.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Chalky ::

Zakaj nihče ne omenja davke na Kitajski uvoz EV-jev? To bi bila ena izmed najboljših rešitev vendar je zaradi nekega čudnega razloga o tem v EU-ju sporno govoriti, zakaj? Nemčija je pravzaprav glasovala proti davku na Kitajski uvoz EV-jev kar se mi zdi nekaj najbolj bizarnega saj kot kaže želijo s tem dokončno uničiti svojo avtomobilsko industrijo. Evropa je kljub temu nabrala dovolj glasov tako da so danes sprejeli davek na uvoz Kitajskih električnih avtomobilov. V Evropi se očitno bojimo Kitajske kar me niti ne preseneča glede nato da imamo s Kitajsko že skoraj 350 milijardni trgovinski primanjkljaj in nas Kitajci lepo držijo na povodcu. Strahu pa nebi smelo biti saj imamo izjemno "prednost" saj smo mi tisti ki imamo 350 milijard razlogov zakaj trgovinski primanjkljaj s Kitajsko vsaj poskusimo poravnati.

V ZDA pri takšnih stvareh ni problema in so že dali 100% davek na uvoz Kitajskih EV-jev, Trump je rekel da bo vse skupaj povečal na 200% oziroma 1000% če bo seveda izvoljen. S tem bo lepo zaščitil ameriški trg. Kitajska želi zdaj zaradi tega graditi svoje tovarne EV-jev v Mehiki vendar je Trump že rekel da bo dal 200% davek na Kitajski uvoz EV-jev ki bodo prihajali iz Mehike.

CCP ne igra po nobenih pravilih medtem ko Evropa sledi vsem pravilom WTO-ja. Kdo je zdaj tu nor? Kitajska se gre dumping in pri tem uporablja Evropski in Ameriški trg medtem ko si mi ne upamo postavili 100% davek na Kitajske EV-je. Narobe svet. Poglejte si malce Kitajska pokopališča EV-jev kjer jih imajo toliko da niti nimajo časa da bi se vseh znebili in bi bilo verjetno bistveno ceneje če jih (EV-je) enostavno podelijo kakšni Afriški državi in verjetno tudi nam v Evropi. Kitajci bi radi uvažali drugorazredna vozila v Evropo in očitno mi v Evropi pri tem ne vidimo nobenega problema???

Prva stvar ki jo mora Evropa sprejeti je vsaj 200% davek na Kitajska EV vozila. S tem vsaj ustaviš trenuten zagotovljen propad avtomobilskega trga v Evropi. Potem bo potrebno razmisliti kako počasi storiti prehod in ne vsiljevati nekaj za kar v Evropi ljudje še niso pripravljeni. Skozi čas bo tudi nemška avtomobilska industrija prenovila svoje proizvodnje linije, samo če ne bodo ustavili Kitajskega dumpinga bo pa konec s celotno industrijo.

In ja, avtomobili bodo dražji kot tisti iz Kitajske ampak je potrebno vedeti da je tudi življenjski standard v Nemčiji bistveno višji kot na Kitajskem tako da naj se nehajo pritoževati o dražjih avtomobilih. Podobno se velika podjetja pritožujejo o višanju plač in zato so vsa večja Zahodna podjetja iskala poceni delovno silo v tujini in zdaj smo tu, v velikem problemu ki je posledica tega kar smo počeli zadnjih 30 in še več let. Če bi bili pošteni in plačali pošteno plačo svojemu državljanu potem danes tega problema nebi bilo. Požrešnost je Nemce stala ogromno, Američane tudi vendar so se Američani še pravočasno prebudili.

EV-ji bodo tudi v Evropi bistveno cenejši ko bodo enkrat začeli z masovno proizvodnjo, to je čista matematika več EV-jev na trgu, več izbire, nižje bodo cene. Problem da so EV-ji predragi je zgolj začasen. Na začetku bo težko vendar bo čez čas precej lažje. Druga opcija je, da izgubiš celotno avtomobilsko industrije potem bodo problemi in bolečine še bistveno večje.

Poleg tega je treba v vse skupaj všteti še avtonomijo in robotics kjer omogočata precej hitrejšo in cenejšo proizvodnjo. Kitajski so preko subvencij praktično uničili celoten EV trg, vsa Kitajska podjetja EV-jev so v globokem minusu vendar jih na površju drži CCP saj želijo dominirati EV trg. Evropa in ZDA pa lahko vse skupaj hitro ustavita če zapreta Evropski in Ameriški trg, Kitajci bi lahko potem EV-je podarjali Afriškim državam kajti brez Zahodnega trga kupcev zaenkrat ni.

Ne vem zakaj je v Evropi to tako zelo sporno? V Indoneziji so prepovedali prodajo Temu izdelkov saj gre za klasični dumping in v Indoneziji pri tem niso prav nič komplicirali. Veliko ljudi niti ne ve da se je to zgodilo. Indonezija ni neumna, v Evropi pa smo očitno res izgubili stik z realnostjo, to ali pa je CCP pokupil vse Evropske politike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Chalky ()

LeQuack ::

Ko je bila Kitajska uporabljena kot poceni delovna sila za umazane tovarne - China is good, globalization is good.
Ko Kitajska začne sama proizvajati in konkurirati - China bad, globalization bad.

Ali se lahko v modernem svetu gremo spet nacionalizacijo in samozadostnost? Odgovor je ne.
Quack !

Chalky ::

LeQuack je izjavil:

Ko je bila Kitajska uporabljena kot poceni delovna sila za umazane tovarne - China is good, globalization is good.
Ko Kitajska začne sama proizvajati in konkurirati - China bad, globalization bad.

Ali se lahko v modernem svetu gremo spet nacionalizacijo in samozadostnost? Odgovor je ne.


Saj imaš prav. Meni se je to vedno zdelo sporno da postavljaš tovarne v državah s poceni delovno silo. Saj če gre recimo za 10% ni problema ampak na Zahodu so šli All In za kratkoročen dobiček premestili 80% proizvodnje v države s poceni delovno silo. Požrešnost ne pozna meja. Zdaj je kar je, vprašanje je kaj storiti zdaj pri tem problemu. In najboljša rešitev je da zavaruješ svoj trg. Ker se preko gospodarskega dogovora to skoraj ne da rešiti (Kitajska se tako nebi držala gospodarskega dogovora kjer bi mi zahtevali da je trgovina poravnana), je edina rešitev davek na uvoz.

Ne podpiram Trumpa ampak tu mu dam pa 100% prav. Trump ve da je dogovor s Kitajsko nemogoč ker Kitajci niso neumni da bi odprli svoj trg za Ameriške izdelke v vrednosti 400 milijard dolarjev. Trgovinski dogovori so reševanje problema na "prijazen način", kjer pravih rezultatov realno nikoli nebi bilo. Tarife so pa bistveno bolj učinkovite in jih lahko (vsaj v Ameriki) predsednik implementira takoj brez potrditve kongresa. Je pa res da je takšnem pristop "grd" ker se politiki radi smehljajo in slikajo skupaj. Trump pa pri tarifah nima problema in mu je malo mar kaj si bo kdo mislil.

Ne moreš govoriti o prosti trgovini medtem ko imaš z eno državo 350 milijardni primanjkljaj. To je gospodarska vojna in bi morali v Evropi razglasiti izredne razmere. To je moje mnenje. S Kitajsko se lahko pogovarjaš vendar do rezultatov nikoli ne bo prišlo saj Kitajci niso neumni. Tarife so pa "grozne" vendar lahko z njimi dejansko začneš spreminjati trenutno stanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Chalky ()

otago ::

fikus_ je izjavil:

Torej bo Afrika "druga Kitajska"?!
Verjetno, če bo okolje/države dovolj stabilno. Ne bomo več uvažali samo Afričanov, ampak tudi avtomobile od tam.


Sem delal v nemški avtomobilski industriji. In ko smo se sprehodili po tovarni.. Bilo je n Kuka robotov. Tu pa tam, kak redno zaposleni, polovica je bila agencijskih delavcev. Takšnih, ki se jih da manj plačat in hitro odslovit. In vodja proizvodnje/smene, ali kaj že bil, je namignil na Balkan. To je razlog, da takšne industrije ne bo na Balkonu ali izven zahodne Evrope. Če imaš nekje tovarno in boš tam vzpostavil produkcijsko linijo vredno 50-100 milijonov, z zaledno infrastrukturo dobaviteljev... potrebuješ stabilnost državnega sistema, prilično delovanje pravne države in v mirnem sobivanju s sosedi.. VW ne bo vlagal v npr. Bosno (TAS), kakor ne v afriško državo s problematičnimi sosedami.

Bodo pa izvozili celotno produkcijsko linijo, ki je že amortizirana in bo na tretjemu svetu izdelovala preverjen model ICE avtomobila. Po ekonomiki obsega mora tovarna letno izvreči neko številko avtomobilov... dajmo reči da je to 30.000... POtrebuješ še trg kupcev, ki imajo sposobnost to kupiti. Vidi kdo, takšnega kandidata? Nekoč je to bila Brazilija in Mehika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

Zimonem ::


CCP ne igra po nobenih pravilih medtem ko Evropa sledi vsem pravilom WTO-ja. Kdo je zdaj tu nor? Kitajska se gre dumping in pri tem uporablja Evropski in Ameriški trg medtem ko si mi ne upamo postavili 100% davek na Kitajske EV-je. Narobe svet. Poglejte si malce Kitajska pokopališča EV-jev kjer jih imajo toliko da niti nimajo časa da bi se vseh znebili in bi bilo verjetno bistveno ceneje če jih (EV-je) enostavno podelijo kakšni Afriški državi in verjetno tudi nam v Evropi. Kitajci bi radi uvažali drugorazredna vozila v Evropo in očitno mi v Evropi pri tem ne vidimo nobenega problema???


Ma tu si nor samo ti. Izdelek naredijo preprosto ceneje. Zahvalimo se a lahko sralcem , ki so pred 30imi leti predavali , da smo sedaj postindustrijska družba.

pegasus ::

MikeRotch ::

Hmmm. Model Y je Made in Germany, pa je bistveno cenejši od nemške konkurence pa Tesla ima na njem višjo maržo kot konkurenca na najbolj overpriced avtomobilih.

Očitno se da, če se hoče.

Zimonem ::

Bodo prodali pa evje bo Afriko. Pa še sončne celice

Twixz ::

MikeRotch je izjavil:

Hmmm. Model Y je Made in Germany, pa je bistveno cenejši od nemške konkurence pa Tesla ima na njem višjo maržo kot konkurenca na najbolj overpriced avtomobilih.

Očitno se da, če se hoče.


Sej ni noben rekel da se ne da. Problem je ker ma VW že en cajt konkurenco in ne je*e.

Chalky ::

Zimonem je izjavil:


CCP ne igra po nobenih pravilih medtem ko Evropa sledi vsem pravilom WTO-ja. Kdo je zdaj tu nor? Kitajska se gre dumping in pri tem uporablja Evropski in Ameriški trg medtem ko si mi ne upamo postavili 100% davek na Kitajske EV-je. Narobe svet. Poglejte si malce Kitajska pokopališča EV-jev kjer jih imajo toliko da niti nimajo časa da bi se vseh znebili in bi bilo verjetno bistveno ceneje če jih (EV-je) enostavno podelijo kakšni Afriški državi in verjetno tudi nam v Evropi. Kitajci bi radi uvažali drugorazredna vozila v Evropo in očitno mi v Evropi pri tem ne vidimo nobenega problema???


Ma tu si nor samo ti. Izdelek naredijo preprosto ceneje. Zahvalimo se a lahko sralcem , ki so pred 30imi leti predavali , da smo sedaj postindustrijska družba.


Jasno da naredijo izdelek ceneje če pa pride iz Kitajske. Vse Kitajske stvari so ceneje ne samo Ev-ji. Ceneje so tudi zaradi tega ker jih proizvajajo v masovnih številkah medtem ko imajo podporo celotnega CCP-ja ki jih drži na površju kljub temu da nobeno Kitajsko podjetje EV-jev nima dobička. V Evropi bi takšna podjetja že zdavnaj propadla, na Kitajskem pa ne in to zato ker je Kitajska pripravljena beležiti izgube, če v zameno dobijo popolni monopol nad EV industrijo. Zakaj tega ne vidiš?

Enaka zgodba glede TEMU-ja ki je v enem letu prilezel na sam vrh. Kako jim je to uspelo? Najprej so prodajali oglase kjer si lahko kupil izdelek ki je v resnici 35$ kupil za 1$. Tako so vstopili v trg kjer ima TEMU še danes ogromne izgube kjer preko dumpinga izvaža poceni izdelke na Zahod in pri tem uničuje Zahodni trg. In potem naj bi mi tekmovali z njimi? Najbolje da še mi začnemo prodajati avtomobile po 5k in pri tem začnemo beležiti milijardne izgube. To kar Kitajska počne je proti pravilom WTO-ja, edino če podpiraš dumping.

MikeRotch ::

Twixz je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Hmmm. Model Y je Made in Germany, pa je bistveno cenejši od nemške konkurence pa Tesla ima na njem višjo maržo kot konkurenca na najbolj overpriced avtomobilih.

Očitno se da, če se hoče.


Sej ni noben rekel da se ne da. Problem je ker ma VW že en cajt konkurenco in ne je*e.


V tej temi je kar nekaj takih, ki krivijo vse, samo VWjeve nesposobnosti ne.

roCkY ::

Glugy je izjavil:

roCkY je izjavil:

Produkti in cene, ki so jih nastavili zaradi EU CO2 diktature ne pijejo vode na trgu.

Cajti grejo naprej oni bi pa še zmer na polno onesnaževal. Ignoranco so se šli pri električnih zdej mora pa EU Kitajcem carine nabit ker so nesposobni se it konkurenco.

Na silo ne bo šlo nič- Sem ravno v sosednjo temo napisal. DE danes kuri za 11GW plina, 19 GW premoga in uvaža 10 GW elektrike ... ful so zeleni ... še mal odpadnih baterij rabimo za pravo nianso .

Naj EU politiki in birokrati, ki so zastavili ta birokratski zeleni prehod pridejo v razvojne centre in naredijo zadeve dostopne za 95% populacije!

Twixz ::

MikeRotch je izjavil:

Twixz je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Hmmm. Model Y je Made in Germany, pa je bistveno cenejši od nemške konkurence pa Tesla ima na njem višjo maržo kot konkurenca na najbolj overpriced avtomobilih.

Očitno se da, če se hoče.


Sej ni noben rekel da se ne da. Problem je ker ma VW že en cajt konkurenco in ne je*e.


V tej temi je kar nekaj takih, ki krivijo vse, samo VWjeve nesposobnosti ne.


To ni nesposobnost, to je požrešnost, ker mislijo da lahko furajo nek monopol stil.
Pri kolegih vidim, včasih so bli navdušeni nad Passati, Golfi, Poloti, zdaj pa rajši kak Superb, Leon, Dacia...

Pač nevem a res sami ne vidijo da ne upravičijo cene svojih vozil ali pa so dejansko tako egoistični, da mislijo da delajo prav.
Sreča v vsem tem je da imam jaz, ti, on, ona, večina prebivalstva možnost izbire. Pa če tudi je na konec koncev to kitajc.

Zimonem ::

Jasno da naredijo izdelek ceneje če pa pride iz Kitajske. Vse Kitajske stvari so ceneje ne samo Ev-ji. Ceneje so tudi zaradi tega ker jih proizvajajo v masovnih številkah medtem ko imajo podporo celotnega CCP-ja ki jih drži na površju kljub temu da nobeno Kitajsko podjetje EV-jev nima dobička. V Evropi bi takšna podjetja že zdavnaj propadla, na Kitajskem pa ne in to zato ker je Kitajska pripravljena beležiti izgube, če v zameno dobijo popolni monopol nad EV industrijo. Zakaj tega ne vidiš?

Jaz to že dobro vidim, da bi bili kaj bolj subvencionirano kot for ali gm ve ZDA pa pač ni res. In kup kitajskih avtomobilskih tovarn bo propadlo, ampak ob enem tudi zahodnih. Da to prihaja se je kazalo že desetletje saj je več kot polovica industrijskih robotov na letni ravni , instalirana na Kitajskem. To niso neke manufakture.

Bizkit45 ::

Daj ID3 za 12k in ID4 za 15k pa ti povem da nihče ne bo povohal drugih EVjev.
Ampak ne, greed is good. Tle v EU lupit, dol na Kitajsko pa izvažat z minusom, ker...zakaj ne.
Sej k se pa zakomplicira, se bomo pa na državo obrnili pa jokcali. Vse so sami zajebali in nihče drug!

Utk ::

Chalky, vse kar si napisal, je narobe. Kitajski evji niso drugorazredni, ampak so v marsičem boljši. Nekateri so bolj cheap in poceni, drugo so malo premium in nič poceni, tretji imajo 1 mio km garancije na baterijo, ali pa prvi servis pri 100-150,000 km, na primer.
Da bi bil nek kitajc prav zanič, takega boš pa že težko našel. Vsaj če stakneš dol evropsko obarvana očala.

Druga neumnost pa zakaj so nemci glasovali proti carinam. Predvsem zato, ker se to igro grejo lahko tudi kitajci. Če kitajci ne prodajajo v Evropo, lahko še zmeraj po ostalem svetu konkurirajo Evropejcem, prostora za rast je veliko, se bo pa Kitajska zaprla za Evropo kot povračilo, kar bo pa veliko večji problem za Nemce kot so evropske carine za Kitajce. Niti zarad tega ne bojo evropski avti nič boljši, kitajci bojo zaračunavali več za baterije in ostale komponente, itd itd. To pomeni vojno.

Zimonem ::

Mah Kitajcem niti ni treba uvesti carin. Samo zaostrijo pravila za registracijo vozila pa so Nemci mrzli na Kitajskem.

Bellator ::

Kitajcem bi morali dovoliti prodajo v EU, a le pod pogojem, da gre za vozila iz EU proizvodnje in da tu odprejo podjetje v partnerstvu z domačim proizvajalcem in intelektualno lastnino prenesejo na to skupno podjetje >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellator ()

LeQuack ::

VW je ogromno prodal na Kitajskem. Te carine bodo prizadele bolj Evropske proizvajalce in potrošnike, ampak EU mora slepo slediti ZDA.
Quack !

Chalky ::

Utk je izjavil:

Chalky, vse kar si napisal, je narobe. Kitajski evji niso drugorazredni, ampak so v marsičem boljši. Nekateri so bolj cheap in poceni, drugo so malo premium in nič poceni, tretji imajo 1 mio km garancije na baterijo, ali pa prvi servis pri 100-150,000 km, na primer.
Da bi bil nek kitajc prav zanič, takega boš pa že težko našel. Vsaj če stakneš dol evropsko obarvana očala.

Druga neumnost pa zakaj so nemci glasovali proti carinam. Predvsem zato, ker se to igro grejo lahko tudi kitajci. Če kitajci ne prodajajo v Evropo, lahko še zmeraj po ostalem svetu konkurirajo Evropejcem, prostora za rast je veliko, se bo pa Kitajska zaprla za Evropo kot povračilo, kar bo pa veliko večji problem za Nemce kot so evropske carine za Kitajce. Niti zarad tega ne bojo evropski avti nič boljši, kitajci bojo zaračunavali več za baterije in ostale komponente, itd itd. To pomeni vojno.


Kitajci se lahko grejo tudi to igro? Kitajska se že zdaj gredo to igro. Malo si poglej kakšen dober intervju oziroma pogovor Robert Lighthizer-ja in boš razumel zakaj so tarife zlata vredne. Se tebi zdi normalno da ima recimo Evropa preko 300 milijard trgovinskega primanjkljaja s Kitajsko? To je zame trgovinska vojna. Mimogrede, Kitajska potrebuje Zahodni trg precej bolj kot mi potrebujemo Kitajsko! Kitajska proizvede ogromno stvari, na svetu pa ni alternativnega trga ki bi bil tako bogat kot je Zahodni trg! Poceni stvari ki jih proizvede Kitajska pa znajo proizvesti Indijci, Vietnamci, Mehičani, Filipinci in še vsaj ducat dodatnih držav. Komu bo Kitajska prodajala vse te stvari? Katera država na svetu je sposobna nadomestiti Zahodni trg?

Resnica je ravno obratna temu kar ti trdiš, to je res čista logika. Kitajska potrebuje Zahod bistveno bolj kot mi potrebujemo Kitajsko. Kitajska vsako leto "zasluži" skoraj 1 trilijon dolarjev na račun Zahoda. Najbolj me pa moti ker se je zdaj proizvodnja konkretno spremenila in preko amortizacije in strojev in umetne inteligence lahko tudi mi začnemo masovno in poceni proizvajati marsikaj. V ZDA zdaj postavljajo tovarne kjer je notri zaposlenih 100 ljudi in opravlja delo s precej večjo učinkovitostjo kot bi recimo ta ista tovarna 40 let nazaj pri 3000 zaposlenih.

Govoriš o kvaliteti Kitajskih EV-jev ne poveš pa da imajo skoraj 300 podjetij ki proizvaja vozila in da jih bo več kot 95% na koncu propadlo. Večina Kitajskih EV-jev je drugorazrednih. Pri takšnih številkah imaš jasno tudi kakšno kvalitetno znamko, bi bilo čudno če temu nebi bilo tako. Mene bolj moti trgovinski primanjkljaj in Kitajski dumping ki ga v Evropi ne upamo prepovedati.

Zimonem ::

Bellator je izjavil:

Kitajcem bi morali dovoliti prodajo v EU, a le pod pogojem, da gre za vozila iz EU proizvodnje in da tu odprejo podjetje v partnerstvu z domačim proizvajalcem in intelektualno lastnino prenesejo na to skupno podjetje >:D

Mislim , da so Kitajci opustili to zamisel. In nameravajo postaviti te tovarne drugje. Smo jih ene par krat le preveč zajebali in nočejo tvegati investirati vntovrne katere bodo potem obdavčene po nekem čudnem ključu.

Telbanc ::

Utk je izjavil:

Chalky, vse kar si napisal, je narobe. Kitajski evji niso drugorazredni, ampak so v marsičem boljši. Nekateri so bolj cheap in poceni, drugo so malo premium in nič poceni, tretji imajo 1 mio km garancije na baterijo, ali pa prvi servis pri 100-150,000 km, na primer.
Da bi bil nek kitajc prav zanič, takega boš pa že težko našel. Vsaj če stakneš dol evropsko obarvana očala.

Druga neumnost pa zakaj so nemci glasovali proti carinam. Predvsem zato, ker se to igro grejo lahko tudi kitajci. Če kitajci ne prodajajo v Evropo, lahko še zmeraj po ostalem svetu konkurirajo Evropejcem, prostora za rast je veliko, se bo pa Kitajska zaprla za Evropo kot povračilo, kar bo pa veliko večji problem za Nemce kot so evropske carine za Kitajce. Niti zarad tega ne bojo evropski avti nič boljši, kitajci bojo zaračunavali več za baterije in ostale komponente, itd itd. To pomeni vojno.


Nemci so 20 let pobirali nenormalno visoke dobičke na kitajskem avto trgu. Vsi skup majo tam okol 50 fabrik, ki bojo zaj počas propadle. Kitajci ovadujejo 80% svetovnega trga baterij, zato lah prcajo Amerikance in Evropejce. Potrebno bi blo treba požret ponos, pognat nazaj proizvodnjo bencinarjev in dizlov z nekimi normalnimi cenami, katerim električni kitajski avti ne bi mogli konkurirat. In začet prehod na baterije znova, najprej z blagimi hibridi, kar že imamo. Če ne dobi evropa surovin za izdelavo baterij po neki dostopni ceni, je bolje da na vse skup pozabimo. Nadalje bi bila naslednja razvojna stopnja nekaj več od blagega hibrida in manj od popolno električnega avteka. Sam folk je brez domišljije. Evropski birokrati pa se igrajo z usodo Evrope. Dokler niso delali škode, ok, nej pobirajo tist dnar. Da pa bojo še mastno plačani, zato, da uničijo tričetrt evropske industrije, no, to je pa že preveč.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Chalky ::

LeQuack je izjavil:

VW je ogromno prodal na Kitajskem. Te carine bodo prizadele bolj Evropske proizvajalce in potrošnike, ampak EU mora slepo slediti ZDA.


Ne, carine bodo zaščitile Evropski trg. VW je prodal koliko EV vozil na Kitajskem? Kitajci delajo na tem da se čim prej znebijo in uničijo Zahodne avtomobilske znamke. Te carine ne bodo vplivale na Evropejce. Davek plačaš samo takrat ko naročiš EV iz Kitajske, če ga ne, davka ne plačaš, preprosto. Če si Američan, kupiš Ameriški avtomobil in pri tem ne plačaš tarife. Seveda je avtomobil dražji ampak to nebi smel biti izgovor, v Ameriki je tudi bistveno večji življenjski standard medtem ko hkrati podpiraš delovna mesta in razvoj v svoji državi.

Evropa bi morala še bistveno povišati davek na Kitajski uvoz v vrednosti 350 milijard (tolikšen je namreč primanjkljaj).Ali pa naj Kitajska odpre svoj trg da bo Evropa lahko izvozila za 350 milijard izdelkov na Kitajsko. Najbolj smešno je ko Kitajska oziroma Evropa obtožujeta Trumpa in Ameriko da se gresta protekcionizem medtem ko je ravno obratno, tako Evropa kot Kitajska ne želita ameriških izdelkov. Protekcionizem bi bil če bi Američani zaprli svoj trg...v resnici je ravno obratno ameriški trg je odprt Evropski in Kitajski pa ne. ZDA želijo uravnoteženo trgovino ne pa zapiranje svojega trga. Kitajska se seveda pri tem močno pritožuje, kdo se nebi ko pa imaš vsako leto 800 milijard trgovinskega surplusa.

Bolje da se v Evropi čim prej zbudimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Chalky ()

LeQuack ::

S carinami ne moremo zmagati, ne moremo kar vzeti nazaj globalizacije in dobavnih verig in vsega, ne gre. Vse je povezano, in te carine so mišljene predvsem zato da Trump ima kaj prodati svojim volivcem, to je to.
Quack !


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Loža
70039882 (2192) bm1973
»

ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
998580 (3378) Zimonem
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26331108 (17896) m0LN4r
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835884 (31106) kow

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11814077 (11942) Marko54

Več podobnih tem