Forum » Na cesti » Nov avto za okoli 35k€
Nov avto za okoli 35k€
Buggy ::
Jaz se velikokrat vlečem. Vsakič ko je kak dizl pred mano.
ne kaze glih tko...ce imas 196KM korolo hybrid ze default 200KM golfu ki je tezji pa se teh 4KM poravna ne kaze glih tako
https://zeperfs.com/en/duel9110-11140.h...
Kaj sele kaksnemu se tezjemu, passatu ki je default 240KM easy tunable na 300KM in s porabo cca 7L normalne voznje
ampak ja OK, dizli te drzijo nazaj zarad motorja
...glej razmerje teza/moc, kjer je vse tam tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
V golfu z 1.2 mašino pa oglušiš od dretja mašine že pri vožnji 130km/h po ravnini.
Pri tiste 2800 obratih pa res ne
Z 1.2 motorjem se s samo 2800 obrati ne boš peljal v vrhniški klanec po avtocesti 130km/h. 2800 obratov imaš ti pri 100km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
Kaj se sploh oglasas wizzard ce nimas pojma
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
Aja, sori, golf 1.2 sploh ne pride do tja, ker prej ribne al mu pa ketna gre po gobe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Jaz se velikokrat vlečem. Vsakič ko je kak dizl pred mano.
ne kaze glih tko...ce imas 196KM korolo hybrid ze default 200KM golfu ki je tezji pa se teh 4KM poravna ne kaze glih tako
https://zeperfs.com/en/duel9110-11140.h...
Kaj sele kaksnemu se tezjemu, passatu ki je default 240KM easy tunable na 300KM in s porabo cca 7L normalne voznje
ampak ja OK, dizli te drzijo nazaj zarad motorja
...glej razmerje teza/moc, kjer je vse tam tam.
Imaš 5 let? Tudi s 75 konjskim cliotom se lahko hitreje vozi kot 98% teh avtov v praksi. Ljudje se tako ne vozijo. Kje kak norec se, za veliko večino ljudi bi bilo pa čisto vseeno, če bi imeli 75 konjev, recimo električnih, da jim ne bi ravno treba it na 3000 obratov, ker pri tolk se očitno folk boji, da bo motor razpadel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
nejc_nejc ::
Buggy ::
Imaš 5 let? Tudi s 75 konjskim cliotom se lahko hitreje vozi kot 98% teh avtov v praksi. Ljudje se tako ne vozijo. Kje kak norec se, za veliko večino ljudi bi bilo pa čisto vseeno, če bi imeli 75 konjev, recimo električnih, da jim ne bi ravno treba it na 3000 obratov, ker pri tolk se očitno folk boji, da bo motor razpadel.
ne vem na kaj namigujes? jaz se z mopedkom 125ccm vozim tako hitro kot ti, edino tebe v hybridu pa dizli nazaj drzijo revse, ker sicer...bi imel namesto porabe 4.21 pa 4.19 al kaj so ti dizli tako hudega naredili snob
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
aborko ::
Z 1.2 motorjem se s samo 2800 obrati ne boš peljal v vrhniški klanec po avtocesti 130km/h. 2800 obratov imaš ti pri 100km/h.
Mogoče ti misliš kakšne 1.2 motorje brez turbine. Že moj 1,2 tsi (ki ima jermen btw) ima 2800 rpm pri 130km/h pa ima samo 5 prestav, 1,2 tsi z DSGji imajo še manj, nekje 2600 rpm pri 130. Podobno tudi 1.0 3 cilinder mlinčki, logično če pri 2800 rpm imajo cca 90 konjev in seveda max navor. Se pa spomnim kakšnih starejših atmosferskih mašin pod 2.0, tisto je pa res bil pogreb v klanec ja.
jest10 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
V golfu z 1.2 mašino pa oglušiš od dretja mašine že pri vožnji 130km/h po ravnini.
Pri tiste 2800 obratih pa res ne
Z 1.2 motorjem se s samo 2800 obrati ne boš peljal v vrhniški klanec po avtocesti 130km/h.
Komot, brez težav, z lahkoto.
Utk ::
Imaš 5 let? Tudi s 75 konjskim cliotom se lahko hitreje vozi kot 98% teh avtov v praksi. Ljudje se tako ne vozijo. Kje kak norec se, za veliko večino ljudi bi bilo pa čisto vseeno, če bi imeli 75 konjev, recimo električnih, da jim ne bi ravno treba it na 3000 obratov, ker pri tolk se očitno folk boji, da bo motor razpadel.
ne vem na kaj namigujes? jaz se z mopedkom 125ccm vozim tako hitro kot ti, edino tebe v hybridu pa dizli nazaj drzijo revse, ker sicer...bi imel namesto porabe 4.21 pa 4.19 al kaj so ti dizli tako hudega naredili snob
Če nekdo govori, da se EVji vozijo 90 po avtocesti, zakaj ne bi smel jaz napisat nekaj enako, čeprav v resnici manj, absurdnega o dizlu?
Ampak jaz sem potem nesramen neresen kreten, oni pa veliki znalci...
WizzardOfOZ ::
90 ravno ne, 100 za šleperjem pa je klasika in na tem ni nič absurdnega
100 za šleparjem pomeni, da števec narobe kaže. Tovornjaki so uradno omejeni na 90 in vozijo med 89 do 95. Sedaj ko bodo vsi imeli elektronsko merjenje, se ne bodo več igrali tudi ne s hitrostjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
WizzardOfOZ ::
90 ravno ne, 100 za šleperjem pa je klasika in na tem ni nič absurdnega
In? A so mesta za šleparji rezevirana za dizle ali v čem je problem? Ker sem grem stavit da je še zmeraj več dizlov tam kot električnih.
golf sdi v zavetrju šleparja ima porabo 4.378689890878956289027897628923788902 litra na 100km. In tako se špara. Sam ko lastniku noben ni povedal, da če bi se 130 peljal (po 20 kilometrih zaleta, da pride do te hitrosti) bi imel pa porabo 4.478689890878956289027897628923788902 litra na 100km. Ampak bi pa na času ogromno prišparal., kar je več vredno kot tist deciliter kurilnega olja na 100km prevoženih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zodiak ::
Toyote s temi motorji 1.8 in 2.0 se slišijo samo pri pospeševanju. Ko dosežeš željeno hitrost, spustiš za trenutek pedalko za plin in pritisneš ponovno in je motor neslišen, dobesedno. Tisti, ki ne pozna eCVT pač govori na pamet, tisti, ki smo ga peljali pa vemo!
Da se pospeševati tudi brez tuljenja motorja, tudi na avtocesti. Jaz dejansko motor slišim samo v vrhniški klanec, pa še to ni neke sile. Napram vožnji po ravnem se ga v klanec pač malo sliši...
Kupi BMW . Je že pred časom rešil takšne hibe oz. čričke.
Bellzmet ::
WizzardOfOZ ::
Toyote s temi motorji 1.8 in 2.0 se slišijo samo pri pospeševanju. Ko dosežeš željeno hitrost, spustiš za trenutek pedalko za plin in pritisneš ponovno in je motor neslišen, dobesedno. Tisti, ki ne pozna eCVT pač govori na pamet, tisti, ki smo ga peljali pa vemo!
Da se pospeševati tudi brez tuljenja motorja, tudi na avtocesti. Jaz dejansko motor slišim samo v vrhniški klanec, pa še to ni neke sile. Napram vožnji po ravnem se ga v klanec pač malo sliši...
Kupi BMW . Je že pred časom rešil takšne hibe oz. čričke.
Čričke so mogoče že poštimal, mašine jim pa še kar crkujejo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
nejc_nejc ::
AvtoR ::
Zastoje delajo tisti ki se vozijo v koloni s kamioni, potem pa gredo na prehitevalni pas z 90km/h!
zodiak ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Toyote s temi motorji 1.8 in 2.0 se slišijo samo pri pospeševanju. Ko dosežeš željeno hitrost, spustiš za trenutek pedalko za plin in pritisneš ponovno in je motor neslišen, dobesedno. Tisti, ki ne pozna eCVT pač govori na pamet, tisti, ki smo ga peljali pa vemo!
Da se pospeševati tudi brez tuljenja motorja, tudi na avtocesti. Jaz dejansko motor slišim samo v vrhniški klanec, pa še to ni neke sile. Napram vožnji po ravnem se ga v klanec pač malo sliši...
Kupi BMW . Je že pred časom rešil takšne hibe oz. čričke.
Čričke so mogoče že poštimal, mašine jim pa še kar crkujejo.
Sej imaš garancijo.
PINki ::
WizzardOfOZ je izjavil:
SDI na 130km/h ima 3000rpm kar je zelo neprijetno, če nisi ravno gluh. Na 100 km/h je sweetspot z 2500 rpm.90 ravno ne, 100 za šleperjem pa je klasika in na tem ni nič absurdnega
In? A so mesta za šleparji rezevirana za dizle ali v čem je problem? Ker sem grem stavit da je še zmeraj več dizlov tam kot električnih.
golf sdi v zavetrju šleparja ima porabo 4.378689890878956289027897628923788902 litra na 100km. In tako se špara. Sam ko lastniku noben ni povedal, da če bi se 130 peljal (po 20 kilometrih zaleta, da pride do te hitrosti) bi imel pa porabo 4.478689890878956289027897628923788902 litra na 100km. Ampak bi pa na času ogromno prišparal., kar je več vredno kot tist deciliter kurilnega olja na 100km prevoženih.
a_borlak ::
Obrati naredijo svoje, če bi imel SDI še šesto prestavo, kjer bi motor delal na 1700 obratih ali manj pri 130, bi se poznalo na porabi.
Utk ::
Aha, ker samo menjalnik malo spremeniš, in avto se čudežno lahko vozi na poljubnih obratih 200.
a_borlak ::
Če bi ti bral, bi bilo super. Nikjer nisem zapisal, da lahko vozi čudežno na poljubnih obratih 200, samo pravimm, da nižji obrati, nižja poraba. In nisem napisal koliko nižja poraba.
Utk ::
samo pravimm, da nižji obrati, nižja poraba.
Niti to ni res. Obstaja nek optimum, in če bi imel SDI optimum 1700 obratov pri 130 na uro, brez skrbi, da bi imel tudi tak menjalnik.
Utk ::
Ne, ni to razlog. Razlog da ima 3000 obratov pri 130 na uro je v tem, da če bi imel 1700, ne bi mogel te hitrosti držat najbrž niti po ravnem, kaj šele v minimalni klanček, pospešek bi bil pa neobstoječ. Se pravi, je motor preslaboten za kaj več. Zato ima 3000 obratov pri 130 na uro. Ne pa zato, ker "ni mišljen", ker "nima 6-7-8 prestav" in ne vem še kak razlog.
Če bi SDI lahko vozu 130 pri 1700 obratih, potem bi imel nek povprečen passat danes 1100 obratov pri 130, pa še to mu bilo preveč.
Če bi SDI lahko vozu 130 pri 1700 obratih, potem bi imel nek povprečen passat danes 1100 obratov pri 130, pa še to mu bilo preveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Ne, ni to razlog. Razlog da ima 3000 obratov pri 130 na uro je v tem, da če bi imel 1700, ne bi mogel te hitrosti držat najbrž niti po ravnem, kaj šele v minimalni klanček, pospešek bi bil pa neobstoječ. Se pravi, je motor preslaboten za kaj več. Zato ima 3000 obratov pri 130 na uro. Ne pa zato, ker "ni mišljen", ker "nima 6-7-8 prestav" in ne vem še kak razlog.Ne da ne bi mogel voziti 130 pri 1700rpm po ravnem, gre samo za to, da naredijo zanalašč prelahke prestave, da folk ne bi jamral da nikamor ne potegne. Ker se jim ne da šaltat. Tako so narejeni vsa poceni vozila, sploh je (bil) to problem na NA bencinarjih, ki se pri 130 vrtijo na 4k rpm. Kako težke prestavo bi lahko vgradili, kaže ravno Toyotin HSD, kjer se z NA bencinarjem voziš po ravnem 130km/h pri 1800rpm.
Če bi SDI lahko vozu 130 pri 1700 obratih, potem bi imel nek povprečen passat danes 1100 obratov pri 130, pa še to mu bilo preveč.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Ja, tam si imel isti problem, če bi imel menjalnik tak, da bi imel 2500 obratov, se bi pač komaj kotalil.
Jaz sem imel 1,8 NA s 5 prestavami, ki je imel pri 130 3500 obratov. In mi reče en, ah, 5 prestav, to ni dobro za po avtocesti, bla bla, jaz jih imam 6. Okej...in gremo potem gledat, njegov se je v 6. glih tako vrtel na 3500 obratih, ker je pač glih tako bil NA bencinar.
Ja, če imaš neskončno prestav, si to lahko privoščiš. Drugače jih bi pa rabil vsaj 8, da bi bil približno na istem. Ker treba tudi prilezt do 130, tega pa ne boš z 2000 obrati, če je motor prešvoh. Kdo bi pa tolk prestavljal...sej se ti zmeša.
Jaz sem imel 1,8 NA s 5 prestavami, ki je imel pri 130 3500 obratov. In mi reče en, ah, 5 prestav, to ni dobro za po avtocesti, bla bla, jaz jih imam 6. Okej...in gremo potem gledat, njegov se je v 6. glih tako vrtel na 3500 obratih, ker je pač glih tako bil NA bencinar.
Kako težke prestavo bi lahko vgradili, kaže ravno Toyotin HSD, kjer se z NA bencinarjem voziš po ravnem 130km/h pri 1800rpm.
Ja, če imaš neskončno prestav, si to lahko privoščiš. Drugače jih bi pa rabil vsaj 8, da bi bil približno na istem. Ker treba tudi prilezt do 130, tega pa ne boš z 2000 obrati, če je motor prešvoh. Kdo bi pa tolk prestavljal...sej se ti zmeša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Jah, lahko bi tudi pri ročnem 6. stopenjskem potegnili vsaj zadnji 2 prestavi proti težjim. Ampak to spet pomeni, da bi za vsak AC klanec morali šaltati v 5. ali celo 4. prestavo, kar sicer meni ne bi bil problem, večini pa očitno da. Jaz bi raje imel to, kot pa da pri svoji stari bencinski kanti vozim 130 pri 4k. No, saj jo bo kmalu zamenjal kak hibridni Yaris.
vires in numeris
WizzardOfOZ ::
Ja, tam si imel isti problem, če bi imel menjalnik tak, da bi imel 2500 obratov, se bi pač komaj kotalil.
Jaz sem imel 1,8 NA s 5 prestavami, ki je imel pri 130 3500 obratov. In mi reče en, ah, 5 prestav, to ni dobro za po avtocesti, bla bla, jaz jih imam 6. Okej...in gremo potem gledat, njegov se je v 6. glih tako vrtel na 3500 obratih, ker je pač glih tako bil NA bencinar.
Kako težke prestavo bi lahko vgradili, kaže ravno Toyotin HSD, kjer se z NA bencinarjem voziš po ravnem 130km/h pri 1800rpm.
Ja, če imaš neskončno prestav, si to lahko privoščiš. Drugače jih bi pa rabil vsaj 8, da bi bil približno na istem. Ker treba tudi prilezt do 130, tega pa ne boš z 2000 obrati, če je motor prešvoh. Kdo bi pa tolk prestavljal...sej se ti zmeša.
Zato pa vozimo CVT-je.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
morosito ::
gledam kaj takega samo za mestno vožnjo (dom, sola, vrtec, trgovina, služba, itd).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
30k...kar dobra cena.
Ima kdo kake izkušnje s tem avtom? poraba? materiali?
hvala
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
30k...kar dobra cena.
Ima kdo kake izkušnje s tem avtom? poraba? materiali?
hvala
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: morosito ()
hojnikb ::
SDI ma pr 130 krepkoč čez 3000rpm.. Vsaj pri caddy je ta cifra blizje 4000. Basically tko kot pr atmosferskem bencinarju.
In more bit tako, ker sicer ni dovolj moči.
In more bit tako, ker sicer ni dovolj moči.
#brezpodpisa
deco16 ::
Ker drugače te druge mamice pri vrtcu postrani gledajo....
Po specih čist soliden EV, z 800l v prtljažniku ;)
Po specih čist soliden EV, z 800l v prtljažniku ;)
morosito ::
SDI ma pr 130 krepkoč čez 3000rpm.. Vsaj pri caddy je ta cifra blizje 4000. Basically tko kot pr atmosferskem bencinarju.
In more bit tako, ker sicer ni dovolj moči.
ker je tak lep velik suv pa še električen.
udoben, prostore, velik prtljažnik. Vedno nekaj za voziti v prtljažniku.
pa še v istri pa v zaledju kopra kar grde cementne ceste, trava, blato...zdi se mi res dobra cena za tako vozilo.
codeMonkey ::
Ampak kaj pridobi z manjsim? Je manjse bistveno bolj ugodno? Nov ID.3 je drazji. Ce nima tezav s parkiranjem in se ne vozi vecino casa po nekih res ozkih ulicah, je manjse samo minus.
Pa ne prenesem takih vozil na cesti, ampak, ko pomislis kaj to pomeni v praksi...
Pa ne prenesem takih vozil na cesti, ampak, ko pomislis kaj to pomeni v praksi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
a_borlak ::
Ta Torres je v razredu ID4 kar se velikosti in kapacitete baterije tiče, s ceno pa razredu ID3 s srednjo baterijo ... če je še oprema dobra, ni prav veliko za razmišljat.
jl ::
Sam se nagibam k nakupu novega avtomobila (ICE, Mazda cx30, Cupra Formentor, Audi Q3, ipd) pa kar me moti, da vsi oglašujejo neke popuste v primeru financiranja, vendar se s financiranjem na koncu preplača prvotna cena. Kaj mislite, se splača počakati do prihodnjega leta? Glede na potencialno krizo v avtomobilski industriji, bodo nekaj morali narediti v smeri povečanja prodaje (pred leti npr sem kupil avto na lizing brez obresti, tega sicer ne pričakujem več, bi pa pričakoval boljšo OM).
c3p0 ::
Jaz sem šel tam kar naprej, ko sem videl popust samo s financiranjem. No, splača se jih še prej kontaktirat kakšna je končna cena v resnici, najboljše v živo.
Bellzmet ::
Tako ja. Pač, če imaš denar se financiranje ne splača.
Najbolj pa zavaja Škoda s svojim "1% financiranjem". Dejanska obrestna mera je pa skoraj 8%. Mogoče že ceneje čez prideš, če pri banki najameš kredit.
Najbolj pa zavaja Škoda s svojim "1% financiranjem". Dejanska obrestna mera je pa skoraj 8%. Mogoče že ceneje čez prideš, če pri banki najameš kredit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
AvtoR ::
Avto hiše dejansko živijo od tako imenovanega financiranja. Skoraj nikjer več ne moreš kupiti avto z enkratnim zneskom.
Bellzmet ::
Kaj pa tržni inšpektorat pravi na to? In ZPS? Isto, kot da bi v Sparu moral kupiti liter mleka s financiranjem.
No bomo pa kitajce kupili, kar se očitno že dogaja.
No bomo pa kitajce kupili, kar se očitno že dogaja.
Sparkxl ::
Noben te ne sili da moraš kupit s financiranjem. Lahko seveda plačaš cash, samo v tem primeru ni popusta
_Sajmon_ ::
Avto hiše dejansko živijo od tako imenovanega financiranja. Skoraj nikjer več ne moreš kupiti avto z enkratnim zneskom.
Hm, moja izkušnja nakupovanja avta v maju ne potrjuje tega. Seveda je vedno možnost nakupa s plačilom v celoti (ara+na koncu preostanek). Še več: nekateri prodajalci so mi dali kar konkreten popust tudi na gotovino, tako da lizing definitivno ni prišel v poštev kot ugodnejši.
Jaz sem šel tam kar naprej, ko sem videl popust samo s financiranjem. No, splača se jih še prej kontaktirat kakšna je končna cena v resnici, najboljše v živo.
Točno tako: zapelješ se k prodajalcu in ti da ponudbo. Konkretno za VW Caddy in Golf so bili popusti kar konkretni, za Škodo občutno manj (so mi ponujali neuradno lizing, ki ga lahko odplačaš že drugi dan po nakupu), Toyota, če ti da 200eur popusta,si lahko vesel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Sajmon_ ()
denabiker ::
Zelo redko se kupujejo avti na keš, kolegica je ravno kupila avto za 55k, pa ko je rekla, da bi na keš vzela avto, jo niso resno jemali, ker kao da nima denarja in jo je prodajalec ignorial...no ko ga je vzela, se ji je prodajalec opravičil za čuden odnos, je rekel, da ni mogel verjet, da bi ena punca skeširala avto in da pri njih se to ne dogaja....
Za popuste se da fajn zmenit, primer pri nas pred kratkim, smo na firmo vzeli še en avto, cena 84k ...ja pa da ne morejo, pa da je to že nizka cena, pa kao da so to že akcijske cene, pa malo teženja, pa malo kreganja koliko je cena v tujini, pa malo do šefa, pa smo prišli na 68k
Za popuste se da fajn zmenit, primer pri nas pred kratkim, smo na firmo vzeli še en avto, cena 84k ...ja pa da ne morejo, pa da je to že nizka cena, pa kao da so to že akcijske cene, pa malo teženja, pa malo kreganja koliko je cena v tujini, pa malo do šefa, pa smo prišli na 68k
energetik ::
Tako ja. Pač, če imaš denar se financiranje ne splača.Vsak pameten si bo doma preračunal, kakšno plačilo se mu bolj splača. Seveda moraš računati tudi z oportunitetnimi stroški.
Najbolj pa zavaja Škoda s svojim "1% financiranjem". Dejanska obrestna mera je pa skoraj 8%. Mogoče že ceneje čez prideš, če pri banki najameš kredit.
vires in numeris
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 36570 (10590) | solatjek |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79691 (31115) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 98834 (61600) | profii |