» »

Nov avto za okoli 35k€

Nov avto za okoli 35k€

Smurf ::

energetik je izjavil:


- počasi se boš navadil na drugačen način vožnje in da ni potrebe po do konca pohojenem gasu, razen v določenih okoliščinah. Pospešek pri Toyotinem hibridu ni (toliko) v povezavi z obrati. Se ti zdi da nikamor ne gre, dokler ne pogledaš števca za hitrost in vidiš da si že preko omejitve. In potem se navadiš bit bolj nežen z gasom in vse opraviš s tam do 2500rpm (razen an AC). Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu, z izjemo štromarjev in need4speed mulotov.

- rezervoar je res mali, ampak je tudi poraba mala. Jaz naredim praktično vsak tank okoli 850km. Zdaj ali ti je to dovolj ali ne je pa vprašanje.

Ja sej "cviljenje" je bilo predvsem, ko sem na avtocesti testiral polno pospevanje tam med 100 in 160 km/h. Ni neke panike.

Glede tanka sem jaz sklepal da bo poraba nekje 5L/100km, pa da tankas okoli 35 litrov, kar je 700km, kar mi je mogoce ravno malenkost premalo (ker moram tankati hitreje kot 1x na teden). Ampak ne bo konec sveta.

AtaStanko ::

Sparkxl je izjavil:

Sem ga peljal testno vožnjo. Utesnjeno, slabo pregledno, zadnja klop miniaturna.
Odvisno za kaj bi ga uporabljal. Za eno osebo okrog prevažati je verjetno ok.
1.8 motor pa je top. Ga imam v karjoli

Moraš ločit, med karavanom, suvom, limuzino ali tem malim suvjem.
90 posto se itak vozim sam.
Če bi potreboval družinski avto ali za kakšne druge namene sigurno ne bi tega gledal. Znan mi je prejšni model in je za dva+prtljaga za ba morje popolnoma dovolj. Preden ga grem osebno preizkusit sem čist tako na brzino vprašal za mnenje tu gor na forumu. Kaj niso forumi temu nanenjeni. Zanima me pa predvsem kakšne so te mašine, vozne lastnosti, kako deluje oprema...
Če pa je komu to težko delit ali še nima izkušenj pa se lahko vzdrži neumnih pripomb.
A je to tako težko!

AvtoR ::

Bom še jaz nekaj vprašal. Je kdo direktno primerjal Corollo TS z novim in starim 1.8 hibridnim motorjem. Je bolj občutna razlika ali so samo nijanse?

denabiker ::

V čem je sploh fora Toyote, da gre delat dve izvedbi motorja tako blizu prostornine 1.8 in 2.0?

bm1973 ::

Če se prav spomnim, je bil včasih višji davek na avte (pri registraciji) za volumne večje od 1.8 ?!?!?!

AvtoR ::

denabiker je izjavil:

V čem je sploh fora Toyote, da gre delat dve izvedbi motorja tako blizu prostornine 1.8 in 2.0?


2.0 je modernejši, močnejši in bolj kompleksen motor kot 1.8.
Ima dvojni sistem vbrizga goriva, direkten vbrizg v cilinder in indirekten v sesalni kolektor. Oba motorja delujeta v Atkinsonovem ciklu.
Po drugi strani je 1.8 bolj enostaven in preverjen motor.

matobeli ::

Še vedno je (Letna dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu). Ekonomični razred se zaključi z 1800cm3, prav tako je med 1.8 in 2.0 kar nekaj razlike v kW, kar pomeni višji zavarovalni razred.

Če ma firma 100 takih avtov se pa nekaj že pozna, moči je v obeh primerih dovolj za vožnjo po predpisih.

tikitoki ::

pegasus je izjavil:

Res fascinantna tema ... Kot da bi pred cca 100 leti, ko je bil Ford T že zastarel in so bili že na voljo "pravi" avti, človeku razlagali da so štalca, kljuse in voz res taprava stvar :))

Že ene 8 let je kupovati karkoli drugega kot EV totalen nesmisel. Prve generacije EVjev smo se že navadili, počasi prihaja druga generacija, vi pa še kar sanjate o smrdečih ropotalnikih? Mogoče vas vibracije prijetno masirajo? :)) Drugega si ne znam predstavljat ...


Mogoce je problem tudi v tebi, ker mislis, da so tvoej potrebe edine relevantne.

WizzardOfOZ je izjavil:

nekikr je izjavil:

pegasus je izjavil:

Z "nekdo, ki živi v bloku" ciljaš na problem polnilne infrastrukture. Ta se ne bo zgradila sama, večno čakati nanjo tudi ni pot naprej, zato iščeš vozilo, ki je ne potrebuje. In ne, to ni ICE ;)

Daj ne nakladaj preveč no. Nekdo, ki rabi avto za povprečnih 5-7kkm (uradna statistika), bo največ za denarnico in planet naredil z nakupom nekega Cliota za 15k€.


Ali pa rabljenega cliota za 500€, pa bo še več naredil za denarnico in planet, ker niti novega ne bo treba izdelat.


Ej, ne podpiraj socialcev!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Blinder ::

matobeli je izjavil:


Če ma firma 100 takih avtov se pa nekaj že pozna, moči je v obeh primerih dovolj za vožnjo po predpisih.


ja no za voznoj po predpisih je dovolj ze dacia
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

AvtoR je izjavil:

denabiker je izjavil:

V čem je sploh fora Toyote, da gre delat dve izvedbi motorja tako blizu prostornine 1.8 in 2.0?


2.0 je modernejši, močnejši in bolj kompleksen motor kot 1.8.
Ima dvojni sistem vbrizga goriva, direkten vbrizg v cilinder in indirekten v sesalni kolektor. Oba motorja delujeta v Atkinsonovem ciklu.
Po drugi strani je 1.8 bolj enostaven in preverjen motor.

Še huje je to, da imajo še 1,5 hibrida, 3 cilindre, ki je 2,0 brez enga cilindra. Po moje so nameravali 1,8 nadomestit z 1,5, potem so pa ugotovili, da to ne bo dobra ideja, in so malo poboljšali 1,8.
Morda zgleda isto 1,8 ali 2,0, ampak v resnici je kar konkretna razlika.

matobeli ::

1.5 hibrida? Pomojem je samo navaden 1.5, pač, budget verzija. Še vedno se pelje in je zanesljiv.

Nebomgabiksa ::

matobeli je izjavil:

Še vedno je (Letna dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu). Ekonomični razred se zaključi z 1800cm3, prav tako je med 1.8 in 2.0 kar nekaj razlike v kW, kar pomeni višji zavarovalni razred.
Če ma firma 100 takih avtov se pa nekaj že pozna, moči je v obeh primerih dovolj za vožnjo po predpisih.

Imamo obe izvedenki in če ne drugega je 1.8 bolj glasen od 2.0 - kot bi bila slabša izolacija.

Utk ::

matobeli je izjavil:

1.5 hibrida? Pomojem je samo navaden 1.5, pač, budget verzija. Še vedno se pelje in je zanesljiv.

V yarisu je 1,5 hibrid. 3 cilindrski, ki ni isti kot prejšni (tudi) 1,5 hibrid, ki je imel 4 cilindre.

Imamo obe izvedenki in če ne drugega je 1.8 bolj glasen od 2.0 - kot bi bila slabša izolacija.

1,8 menda nima izolacije na haubi, 2,0 ima. Vsaj do prej je to veljalo, če niso potem s fejsliftom kaj spremenili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nebomgabiksa ::

Toyota Corolla Hybrid TS MC23 1.8 HEV 5D E-CVT SOL
Toyota Corolla Hybrid MY21 TS 2.0 HSD 5D E-CVT SOL

Tako, da očitno ostaja enako (brez izolacije)

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

ta tema je en cel hvalospev toyoti

upam, da so dane skaj boljsi, ker 15 let nazaj so bile kante
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

matobeli ::

Utk je izjavil:


V yarisu je 1,5 hibrid.

Ah, ok, Corollo sem mel v glavi.

Kaj pa je narobe z 1.5 hibridom v Yarisu? 116KM za 1100kg jajček se ne sliš tako švoh.

Utk ::

Nič ni narobe, samo ta 1,5 bi lahko nadomestil prejšni 1,8, najbrž je bil tak plan. No, ni ga.

ginekk ::

matobeli je izjavil:



Kaj pa je narobe z 1.5 hibridom v Yarisu? 116KM za 1100kg jajček se ne sliš tako švoh.


V Yaris paše najbolj Toyotin trivaljni 1.6 z 280 konji.

AvtoR ::

Če bi izbiral med novim trivaljnikom in starim štirivaljnikom, raje izberem starega...
Sem pač malo nazadnjaški ;)

matobeli ::

Sej zato pa ne izbiraš med njimi. Corolla nima hibridnega 1.5 ali navadnega 1.8. Yaris pa nima 1.8

energetik ::

Utk je izjavil:

matobeli je izjavil:

1.5 hibrida? Pomojem je samo navaden 1.5, pač, budget verzija. Še vedno se pelje in je zanesljiv.

V yarisu je 1,5 hibrid. 3 cilindrski, ki ni isti kot prejšni (tudi) 1,5 hibrid, ki je imel 4 cilindre.

Imamo obe izvedenki in če ne drugega je 1.8 bolj glasen od 2.0 - kot bi bila slabša izolacija.

1,8 menda nima izolacije na haubi, 2,0 ima. Vsaj do prej je to veljalo, če niso potem s fejsliftom kaj spremenili.
Ja, moj 1.8 letnik 21 nima izolacije na havbi. Jaz sem kar pogledal, ko sem jo prvič odprl. Sem mislil, da so jo pozabili namestit. Še moja stara kanta Hyundai letnik 2008 ima tam izolacijo...
vires in numeris

WizzardOfOZ ::

Blinder je izjavil:

ta tema je en cel hvalospev toyoti

upam, da so dane skaj boljsi, ker 15 let nazaj so bile kante


Zdaj se je to obrnilo in so nemci kante, japonci so jih prehitel že zdavnaj, korejci tudi, zdej jih pa še kitajci prehitevajo po desni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Sparkxl ::

Blinder je izjavil:

ta tema je en cel hvalospev toyoti

upam, da so dane skaj boljsi, ker 15 let nazaj so bile kante


Nekaj očitno prav delajo, ker jim vidiš na vsakem vogalu, kot golfa nekoč. Še policija jih ima po novem.

Aja pa še mene so prepričali, pa sem do ne dolgo nazaj bil mnenja da so kante in nisem nikoli imel azijskega proizvoda

Gambino ::

Sparkxl je izjavil:

Blinder je izjavil:

ta tema je en cel hvalospev toyoti

upam, da so dane skaj boljsi, ker 15 let nazaj so bile kante


Nekaj očitno prav delajo, ker jim vidiš na vsakem vogalu, kot golfa nekoč. Še policija jih ima po novem.

Aja pa še mene so prepričali, pa sem do ne dolgo nazaj bil mnenja da so kante in nisem nikoli imel azijskega proizvoda


Policija jih ima že nekaj časa!

tony1 ::

Sparkxl je izjavil:

Blinder je izjavil:

ta tema je en cel hvalospev toyoti

upam, da so dane skaj boljsi, ker 15 let nazaj so bile kante


Nekaj očitno prav delajo, ker jim vidiš na vsakem vogalu, kot golfa nekoč. Še policija jih ima po novem.

Aja pa še mene so prepričali, pa sem do ne dolgo nazaj bil mnenja da so kante in nisem nikoli imel azijskega proizvoda


Japonski avti so še vedno kante, le da so kante, kjer se fabrika ne dela norca iz kupcev, popoldanskim mehanikom (vsi po vrsti že davno miljonarji, ki skrivajo denar in še vedno ne pišejo računov) pa ni treba nositi "vijolic", flaš in bombonjer in jih še ta tretjič fehtati, da naj vendar že kaj zrihtajo na avtu - ker se ta ne kvari za prazen kura*... Rad povem štos, da se s kvaliteto mehanike japonec ne zajebava, ker misli, da bo drugače dobil atomsko na glavo...

Če rabiš nekaj manj zajebancije v lajfu boš s kanto kar zadovoljen.

Boobiz ::

je kdo testiral corollo v 1.8 in 2.0 izvedbah?

jaz več kot 130 ne vozim nikoli, pa tudi od semaforja do semaforja se mi ne mudi in se nagibam k 1.8, sploh, če je v "real life settingu" varčnejši kot 2.0.
I'm drunk, what's your excuse?

AvtoR ::

Če voziš veliko po avtocesti potem 2.0. Če pa se voziš pa avtocesti bolj občasno potem bo 1.8 dovolj.

WizzardOfOZ ::

1.8 je tudi za po avtocesti čisto dovolj. Pa še cenejše zavarovanje je.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Bellzmet ::

1.8 je čisto dovolj.

energetik ::

WizzardOfOZ je izjavil:

1.8 je tudi za po avtocesti čisto dovolj. Pa še cenejše zavarovanje je.
Seveda dovolj je, vendar se pač na klancih dere, če hočeš konstantno vozit 130km/h+. Za stalno, hitro AC vožnjo bi si jaz želel v Corolli 2,5L mašino iz RAV4.

Za vso ostalo vožnjo + LJ obvoznico do 115km/h pa mi je 1.8L povsem dovolj.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

profii ::

tony1 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Blinder je izjavil:

ta tema je en cel hvalospev toyoti

upam, da so dane skaj boljsi, ker 15 let nazaj so bile kante


Nekaj očitno prav delajo, ker jim vidiš na vsakem vogalu, kot golfa nekoč. Še policija jih ima po novem.

Aja pa še mene so prepričali, pa sem do ne dolgo nazaj bil mnenja da so kante in nisem nikoli imel azijskega proizvoda


Japonski avti so še vedno kante, le da so kante, kjer se fabrika ne dela norca iz kupcev, popoldanskim mehanikom (vsi po vrsti že davno miljonarji, ki skrivajo denar in še vedno ne pišejo računov) pa ni treba nositi "vijolic", flaš in bombonjer in jih še ta tretjič fehtati, da naj vendar že kaj zrihtajo na avtu - ker se ta ne kvari za prazen kura*... Rad povem štos, da se s kvaliteto mehanike japonec ne zajebava, ker misli, da bo drugače dobil atomsko na glavo...

Če rabiš nekaj manj zajebancije v lajfu boš s kanto kar zadovoljen.


Post leta. :) podpis

WizzardOfOZ ::

energetik je izjavil:

Seveda dovolj je, vendar se pač na klancih dere, če hočeš konstantno vozit 130km/h+. Za stalno, hitro AC vožnjo bi si jaz želel v Corolli 2,5L mašino iz RAV4.


Če se hočeš 130+ peljat v klanec je tudi 2.0 glasna.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Bellzmet ::

S polnim Golfom 1.2 gre v vrhniški klanec brez problema 130 km/h.

Utk ::

In? Jaz z 2,0 grem lahko v tist klanec s končno hitrostjo, 190 po števcu.

deco16 ::

Kolk tiho se šele EV v klanec pelje :D

WizzardOfOZ ::

Bellzmet je izjavil:

S polnim Golfom 1.2 gre v vrhniški klanec brez problema 130 km/h.


Noben ni rekel, da avto ne gre v klanec. Ampak mašino slišiš, ker je drugače skoraj ne.

V golfu z 1.2 mašino pa oglušiš od dretja mašine že pri vožnji 130km/h po ravnini.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Boobiz ::

energetik je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

1.8 je tudi za po avtocesti čisto dovolj. Pa še cenejše zavarovanje je.
Seveda dovolj je, vendar se pač na klancih dere, če hočeš konstantno vozit 130km/h+. Za stalno, hitro AC vožnjo bi si jaz želel v Corolli 2,5L mašino iz RAV4.

Za vso ostalo vožnjo + LJ obvoznico do 115km/h pa mi je 1.8L povsem dovolj.


ampak proper tuli tudi 2.0.

na testni, v nalivu (precej večji upor) na gorenjski avto cesti se je s tempomatom 130 v tistem delu AC kjer je nekaj klančka dol, potem pa gor proper zavrtel. sem naenkrat mislil, da sedim v formuli ker se je 'zdelo', da se motor naenkrat vrti na 5k+ rpm (po zvoku vsaj). me je res precej presenetlo tole vpitje.

ergo, vpitje se mi zdi za ušesa privlečen argument proti 1.8, ker sem videl da 2.0 ni temu izvzet.
I'm drunk, what's your excuse?

Kalibri ::

deco16 je izjavil:

Kolk tiho se šele EV v klanec pelje :D

Toliko kot je slišati gume. In kar poslušam, ko se po ravnini peljembs kolesom, je hrup pri vseh vozilih pri taki hitrosti enak. Da pač ne bi imel kdo ideje, da so neslišni...

So tile 1.8 2.0 turbo motorji ali je to "stara preverjena tehnika" brez turbine?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

Utk ::

na testni, v nalivu (precej večji upor) na gorenjski avto cesti se je s tempomatom 130 v tistem delu AC kjer je nekaj klančka dol, potem pa gor proper zavrtel. sem naenkrat mislil, da sedim v formuli ker se je 'zdelo', da se motor naenkrat vrti na 5k+ rpm (po zvoku vsaj). me je res precej presenetlo tole vpitje.

Lej, po 90,000 km s to toyoto...ni tako. Res je, da se lahko zavrti, ampak pri 130 v nalivu, če smo pošteni, je vrtenje bencinskega motorja v corolli pri 4000 obratih res zadnja stvar, ki jo slišiš. Pri 5000 ga slišiš, ampak na 5000 se ni vrtel prav dolgo, morda za sekundo. Sicer slišiš, da se motor vrti, ampak ni pa glasen (glede na vse druge zvoke pri 130 v nalivu).

WizzardOfOZ ::

Kalibri je izjavil:

deco16 je izjavil:

Kolk tiho se šele EV v klanec pelje :D

Toliko kot je slišati gume. In kar poslušam, ko se po ravnini peljembs kolesom, je hrup pri vseh vozilih pri taki hitrosti enak. Da pač ne bi imel kdo ideje, da so neslišni...

So tile 1.8 2.0 turbo motorji ali je to "stara preverjena tehnika" brez turbine?


Preverjeno. N/A motorji. Brez turbine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Boobiz ::

Utk je izjavil:

na testni, v nalivu (precej večji upor) na gorenjski avto cesti se je s tempomatom 130 v tistem delu AC kjer je nekaj klančka dol, potem pa gor proper zavrtel. sem naenkrat mislil, da sedim v formuli ker se je 'zdelo', da se motor naenkrat vrti na 5k+ rpm (po zvoku vsaj). me je res precej presenetlo tole vpitje.

Lej, po 90,000 km s to toyoto...ni tako. Res je, da se lahko zavrti, ampak pri 130 v nalivu, če smo pošteni, je vrtenje bencinskega motorja v corolli pri 4000 obratih res zadnja stvar, ki jo slišiš. Pri 5000 ga slišiš, ampak na 5000 se ni vrtel prav dolgo, morda za sekundo. Sicer slišiš, da se motor vrti, ampak ni pa glasen (glede na vse druge zvoke pri 130 v nalivu).


to je relativno. se pa strinjam, da je o tem diskutirat precej brezveze in mi taka "pomankljivost" ne pokvari dneva, ker je v vsakdanu drugih pizdarij kjer fucks need to be given več kot zadosti.

totalni non issue.
I'm drunk, what's your excuse?

Gambino ::

Toyote s temi motorji 1.8 in 2.0 se slišijo samo pri pospeševanju. Ko dosežeš željeno hitrost, spustiš za trenutek pedalko za plin in pritisneš ponovno in je motor neslišen, dobesedno. Tisti, ki ne pozna eCVT pač govori na pamet, tisti, ki smo ga peljali pa vemo!

AvtoR ::

Gambino je izjavil:

Toyote s temi motorji 1.8 in 2.0 se slišijo samo pri pospeševanju. Ko dosežeš željeno hitrost, spustiš za trenutek pedalko za plin in pritisneš ponovno in je motor neslišen, dobesedno. Tisti, ki ne pozna eCVT pač govori na pamet, tisti, ki smo ga peljali pa vemo!


Da se pospeševati tudi brez tuljenja motorja, tudi na avtocesti. Jaz dejansko motor slišim samo v vrhniški klanec, pa še to ni neke sile. Napram vožnji po ravnem se ga v klanec pač malo sliši...

Kripto mesi ::

Da se ja, ampak mi je potem tudi jasno, zakaj se folk vleče kot megla po pospeševalnem in prehitevalnem pasu.

Utk ::

Jaz se velikokrat vlečem. Vsakič ko je kak dizl pred mano.

Kripto mesi ::

Dobro, ti si itak pacient, najbolj "pameten" na forumu. Te nihče ne jemlje resno.

Utk ::

Hej, jaz se samo trudim sledit vašim neumnostim.

Ni zmeraj lahko.a

Kalibri ::

Pred dizlom je ponavadi Tesla ali pa drug EV.

jest10 ::

WizzardOfOZ je izjavil:



V golfu z 1.2 mašino pa oglušiš od dretja mašine že pri vožnji 130km/h po ravnini.

Pri tiste 2800 obratih pa res ne

tony1 ::

Še posebej ne s TFSI motorjem in s povsem spodobno zvočno izolacijo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30836571 (10591) solatjek
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45379691 (31115) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84098840 (61606) profii

Več podobnih tem