» »

Nov avto za okoli 35k€

Nov avto za okoli 35k€

Sparkxl ::

Pa si ti sedel kdaj v passatu in koroli in objektivno primerjal?
Saj je logično da ni primerjave, če je passat 1 rang višje. Če že, se lahko primerja golf in korola

Buggy ::

kaj ima sedaj subaru tukaj zraven.

Ti dam primerjavo, kjer passat nima za burek, pa bi moral po tvojem filmčku odpeljat iz take situacije glej od minute dalje.
https://m.youtube.com/watch?v=PFaMemKYl...


...se ne bos nehal smetit teme, pa konco povedal kaj je tako slabsega na passat podvozju od corolle in s tem OP-u (in ostalim) podal neko informacijo. Sej ce reces da si imel prehitre prste in da si zgolj outdate-an japonski fanboy ti opravicimo :P

Tvoj subi res nobenga ne zanima, samo ko je bilo govora glede suby superiornosti sem ti mogu pomahat tud s tem...sicer pa OP ne kupuje 4x4 pa probajmo ostat v okvirih.
chileksaj nebivedu...polna luna je mimo :))

bemfa ::

Classic slo tech avto debata. En vlači not navite mašine, drugi športne avte, tretji puščavske terence, ... Edino pecikla mu še noben ni ponudo. *eats popcorn*

tony1 ::

Hja, jure je dvignil roke nad nami... ;)

WizzardOfOZ ::

Nisem jaz začel v temo vlečt subarujev, niti jih nisem hotel, ker je to itak tehnika par razredov pred nemci.

Lahko pa predlagam op-u subaru outbacka. Samo bo za 35k možno dobit samo rabljenega. Tam od 2021 naprej. Bo zadovoljen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

Nisem jaz začel v temo vlečt subarujev, niti jih nisem hotel, ker je to itak tehnika par razredov pred nemci.


se delas neumnega ali si?

ponavljam:

WizzardOfOZ
:: danes, 13:00:52

Blinder je danes ob 13:00:12 izjavil:

podvozje passata slabse kot od corolle?

Da.


do elaborate pls

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

bemfa ::

Slabše v smislu da ga bo na kamniti podlagi prej uničil :D Ampak za večino je to fiktivni scenarij in nepomemben podatek.

A. Smith ::

bemfa je izjavil:

Slabše v smislu da ga bo na kamniti podlagi prej uničil :D Ampak za večino je to fiktivni scenarij in nepomemben podatek.

To je sicer valid point, ki pa na asfaltirani cesti, kjer se bo OP vozil, ne velja.

Na asfaltu je pa VW podvozje eno boljših, boljše od Toyotinih.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Sparkxl ::

bemfa je izjavil:

Classic slo tech avto debata. En vlači not navite mašine, drugi športne avte, tretji puščavske terence, ... Edino pecikla mu še noben ni ponudo. *eats popcorn*


Na mg5 in dacia spring si pozabil

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

Nisem jaz začel v temo vlečt subarujev, niti jih nisem hotel, ker je to itak tehnika par razredov pred nemci.


se delas neumnega ali si?

ponavljam:

WizzardOfOZ
:: danes, 13:00:52

Blinder je danes ob 13:00:12 izjavil:

podvozje passata slabse kot od corolle?

Da.


do elaborate pls

Kje je tukaj subaru?

Saj sem že v prejšnjih postih obrazložil zakaj je boljša.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

jest10 ::

Nič nisi obrazložil

Buggy ::

ok...jaz se ne grem vec...tisto drugo bo pri nebiveduju verjetno ;((

zodiak ::

WizzardOfOZ je izjavil:

To kar imaš ti danes na pogonu, so imeli japonci že 25 let nazaj v cenejših avtomobilih kot je passat. Tisti primerljivi s tvojim passatom so mel pa že 2003 vccd na pogonu, ki je danes sicer zastarel, ampak je že takrat lahko nastavljal agresivnost pogona. In je bilo že takrat možno spraviti 90% moči na zadnja kolesa, kar je pri passatu zaradi zasnove pogona nemogoče, ker gre lahko samo do 50%. Edinega passata s to možnostjo so pa nehal delat leta nazaj, ko so quattro pogon ukinili in ga nadomestili s cenejšim haldexom, pustili so pa ime.


To se že dolgo ve , da so bili avti 90s v nekaterih pogledih bolj naprednji kot današnji. Sploh kar se mehanike tiče.

WizzardOfOZ je izjavil:

Primerjavo med novo karjolo in zastarelo tehniko novega pasata bi rad?
Vsedi se v novo karjolo, pa boš videl razliko sam, brez da bi ti moral karkoli primerjat.
Jajca od pasata so samo še za take ki imate mokre sanje na nemška vozila, vsi ostali so že prešaltal na mnogo boljša japonska vozila.


Aja? In katera so to? Honda civic?

WizzardOfOZ je izjavil:

Nisem jaz začel v temo vlečt subarujev, niti jih nisem hotel, ker je to itak tehnika par razredov pred nemci.

Lahko pa predlagam op-u subaru outbacka. Samo bo za 35k možno dobit samo rabljenega. Tam od 2021 naprej. Bo zadovoljen.


Če je subaro tako super duper avto zakaj jih je potem tako malo na cesti??? Aja grd je ko smrt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zodiak ()

energetik ::

pegasus je izjavil:

energetik je izjavil:

Če bi na Corollo TS našraufali 2.5 mašino iz RAV4, bi bila to poezija. Pa še to le za AC. Vse kar je izven AC je tudi 1.8 agregat povsem zadosti.
Tega ne razumem. A ni ravno obratno? Za mestno vožnjo (pogosta pospeševanja in zaviranja) želiš več navora (=večji motor), na autobanu pospešiš samo enkrat in imaš potem precej konstantno obremenitev, ki jo lahko držiš z manjšim motorjem.
Ni obratno. Za mestno in primestno vožnjo data elektromotrja čez glavo navora za pospeške, bencinar pa se večinoma vrti z okoli 1500rpm ali pa sploh ne.
Na AC sicer EM še vedno pomagata pri zelo kratkih pospeških, ampak tam rabiš konstantno veliko moč, ki je tudi baterija ne more dajati več kot par sekund. Za tam rabiš velik motor, ki ti bo trajno pri nizkih obratih dajal zadostno moč. Ali pa poslušaš vrtenje v obratih male mašine.
Saj pri ravnini je tudi 1.8 v Corolli tih in se vrti pri nekje 2k rpm pri 130. Ampak kakor hitro pride AC klanec, si takoj preko 3500 in proti 4k.

Smurf je izjavil:

@energetik koliko pa ti corolla porabi pri 130km/h, ali pa recimo 150km/h?
Pri konstantnih 130 bi rekel da nekje okoli 5,2 pri 150 pa ne vem, ker toliko nikoli ne vozim. Lahko pa kdaj izmerim. Ne vem pa kje in kdaj, ker je vedno taka gužva da sem vesel, če za 20 sekund dosežem 130km/h...
Bolj vem za mešano vožnjo, npr. za šiht je nekje 18km LJ obvoznice, kjer se vozi nekje 90-120, ter 8km regionalke s 50-70km/h. Poleti poraba 4,2, v trdi zimi pa okoli 5,1 - mašina mora veliko časa laufat samo za potrebe ogrevanja. Samo regionalka 40-70km/h pa pride poraba tam proti 3,5.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

bemfa ::

Sparkxl je izjavil:

bemfa je izjavil:

Classic slo tech avto debata. En vlači not navite mašine, drugi športne avte, tretji puščavske terence, ... Edino pecikla mu še noben ni ponudo. *eats popcorn*


Na mg5 in dacia spring si pozabil

Tri pikice? :D

Buggy ::

Jaz bi v primeru OP-a gledal tudi 5 vratne zadeve, ki so podobno prakticne (malo razsiris izbiro), ker kot je bilo receno prostor nabases v vsakem primeru. To povem, po tem ko sem prvega otrokaa fural v twingotu in od takrat (menjal zaradi tega ker ni bilo klime) samo se karavane, tudi ko sem dobil se drugega otroka. Cisti overkill, ker sem potem nalagal neumnosti not kot so trip-trap stolcki (brez da bi jih razstavljal) ter lezalniki in podobne stvari, ki niso bile za letni dopust glih pomembne. Vecinoma se je pa avto cez leto vozil prazen, je pa kdaj prostor prav prisel sploh ker bo OP gradil hiso kot sem jo takrat tudi sam...hec je ker takrat zadeve (cementne vrece in podobno) niso sle v "prime" karavana ampak v sekundarca pri bajti, ki je bila pa katrca :))

Smurf ::

energetik je izjavil:

Pri konstantnih 130 bi rekel da nekje okoli 5,2 pri 150 pa ne vem, ker toliko nikoli ne vozim. Lahko pa kdaj izmerim. Ne vem pa kje in kdaj, ker je vedno taka gužva da sem vesel, če za 20 sekund dosežem 130km/h...
Bolj vem za mešano vožnjo, npr. za šiht je nekje 18km LJ obvoznice, kjer se vozi nekje 90-120, ter 8km regionalke s 50-70km/h. Poleti poraba 4,2, v trdi zimi pa okoli 5,1 - mašina mora veliko časa laufat samo za potrebe ogrevanja. Samo regionalka 40-70km/h pa pride poraba tam proti 3,5.

Hvala, koristne informacije.

Utk ::

2,0 je včasih porabil par dcl več, ampak ta nov je menda še bolj učinkovit kot 1,8.
Še ena razlika je pa izven teh 130. Ko prideš v zastoj ali pa v neko mesto, pri klasikih začne poraba z avtoceste rasti, pri hibridu pa (še bolj) pade. Pol ure cijazenja po mestu nekemu dizlu lahko dvigne porabo za pol litra ali celo liter, odvisno kako daleč si se vozil po AC do tu seveda, pri hibridu pa poraba pada in pada.

aborko ::

Če res nisi nek taksist je vpliv cijazenja ali mestne vožnje na skupno porabo za večino zanemrljiv.

Imaš start stop pa tudi če ne, recimo kak segret mondeo 1.6 tdci v idle porabi 2-3 deci na uro po BC, s klimo 0,5l/h. Če pa res vsak dan stojiš/cijaziš več kot pol ure v koloni, pa mogoče nekaj delaš narobe. Druga pa je udobje/obraba pri takšnem cijazenju, tisto se pa strinjam da je na štromu/hibridu top. Pa tudi druge prednosti hibrida bi mi pretehtale prej kot poraba, porabo imajo tudi drugi čisto ok. Ampak ko gledaš zanesljivost, potencialne stroške popravil na dolgi rok, je kak hibrid od Toyote smiselna izbira.

tony1 ::

"Če res nisi nek taksist je vpliv cijazenja ali mestne vožnje na skupno porabo za večino zanemrljiv."

Vpliv na kvaliteto zraka v mestu ni zanemarljiv. Sprehodi se kdaj popoldne od Bavarca do glavne postaje, pa boš zavohal to dizelsko sranje.

Zelo dobro je, da so taksisti končno dobili alternativo dizlu, ki tudi realno porabi manj pri mestni vožnji, pa še manj onesnažuje. Če bi bilo Zokita kaj v hlačah, bi moral zapovedati, da naj vsi taksisti vozijo hibride.

matobeli ::

Sej verjetno bo, še par let počaka da bo večina pred menjavo ali že menjala na hibride in bo zadnjih 30% spokal dol iz dizlov.

Če se ne bodo nemci prej opogumili in končno začeli preverjat dpf na TP, Potem je sezona lova na neizpravne dizle odprta.

energetik ::

aborko je izjavil:

Če res nisi nek taksist je vpliv cijazenja ali mestne vožnje na skupno porabo za večino zanemrljiv.

Imaš start stop pa tudi če ne, recimo kak segret mondeo 1.6 tdci v idle porabi 2-3 deci na uro po BC, s klimo 0,5l/h. Če pa res vsak dan stojiš/cijaziš več kot pol ure v koloni, pa mogoče nekaj delaš narobe. Druga pa je udobje/obraba pri takšnem cijazenju, tisto se pa strinjam da je na štromu/hibridu top. Pa tudi druge prednosti hibrida bi mi pretehtale prej kot poraba, porabo imajo tudi drugi čisto ok. Ampak ko gledaš zanesljivost, potencialne stroške popravil na dolgi rok, je kak hibrid od Toyote smiselna izbira.

Zanemarljiv? Ti se verjetno LJ približaš na max 50km?
Kdorkoli ima opravke na obroču ali celo znotraj, stoji. Vprašanje je le koliko. Jaz popoldne praktično vsak dan stojim tudi na obvoznici. In je res, kar pravi UTK, več kot stojim, manjša je skupna poraba do doma.
Klasičnega start-stopa ne moreš niti pod razno primerjati s Toyotinim pogonom.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

aborko ::

Zanemarljiv? Ti se verjetno LJ približaš na max 50km? Kdorkoli ima opravke na obroču ali celo znotraj, stoji. Vprašanje je le koliko.

Večino časa se res probam držati stran, ko pa to ni mogoče, pač ne rinem tja v rush hour in mi kr lepo ratuje zaenkrat. Bi rekel, da manj kot 5% časa vožnje preživim v zastojih oz. v cijazenju in še bistveno manjši % v km. In še vedno trdim, da za večino poraba pri cijazenju ni pomembna, ker ne predstavlja znaten del skupno opravljenih km. Večina ljudi pač ne živi v Lj in ne preživi večino časa na/v/ob obroču. Če pri tebi cijazenje del vsakdana, je to pač smola in če res ni drugih rešitev kot da zgubljaš čas v avtu, pač potrpiš, imaš hibrida in si vsaj malo olajšaš življenje. Ampak to je še vedno obliž na rano, ne pa rešitev. Še vedno kuriš nekaj kar bi moralo biti dosti vrednejše kot gorivo - svoj čas.

Vpliv na kvaliteto zraka v mestu ni zanemarljiv. Sprehodi se kdaj popoldne od Bavarca do glavne postaje, pa boš zavohal to dizelsko sranje.

To se pa strinjam, sej počasi jih bodo tudi pri nas prepovedali ali pa jih vsaj opazno zmanjšali (EURO 6) v mestih.

WizzardOfOZ ::

tony1 je izjavil:

"Če res nisi nek taksist je vpliv cijazenja ali mestne vožnje na skupno porabo za večino zanemrljiv."

Vpliv na kvaliteto zraka v mestu ni zanemarljiv. Sprehodi se kdaj popoldne od Bavarca do glavne postaje, pa boš zavohal to dizelsko sranje.

Zelo dobro je, da so taksisti končno dobili alternativo dizlu, ki tudi realno porabi manj pri mestni vožnji, pa še manj onesnažuje. Če bi bilo Zokita kaj v hlačah, bi moral zapovedati, da naj vsi taksisti vozijo hibride.


Večina taksistov sicer vozi dacie predelane na plin. Ker je to najcenejša zadeva. Poceni z nakupom in nizki stroški zaradi poceni plina.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

tony1 ::

Ja... prej so imeli pa dacie dizel... Nekaj boljše je že...

energetik ::

aborko je izjavil:

Zanemarljiv? Ti se verjetno LJ približaš na max 50km? Kdorkoli ima opravke na obroču ali celo znotraj, stoji. Vprašanje je le koliko.

Večino časa se res probam držati stran, ko pa to ni mogoče, pač ne rinem tja v rush hour in mi kr lepo ratuje zaenkrat. Bi rekel, da manj kot 5% časa vožnje preživim v zastojih oz. v cijazenju in še bistveno manjši % v km. In še vedno trdim, da za večino poraba pri cijazenju ni pomembna, ker ne predstavlja znaten del skupno opravljenih km. Večina ljudi pač ne živi v Lj in ne preživi večino časa na/v/ob obroču. Če pri tebi cijazenje del vsakdana, je to pač smola in če res ni drugih rešitev kot da zgubljaš čas v avtu, pač potrpiš, imaš hibrida in si vsaj malo olajšaš življenje. Ampak to je še vedno obliž na rano, ne pa rešitev. Še vedno kuriš nekaj kar bi moralo biti dosti vrednejše kot gorivo - svoj čas.
Glede časa do šihta tukaj posplošuješ, kot da ima večina šiht za vogalom, kamor gre peš, in da je nekaj najlažjega menjati šiht obeh staršev, da ga imata 5min stran, ali pa se preseliti na novo lokacijo, kjer bosta spet oba imela blizu do šihta.

Vedno so kompromisi. Dokler imam gužvo le popoldne in zjutraj še pridem v 25min, ni tako grozno. Če bi se v vsako smer vozil redno 45min, bi počasi razmišljal o drugem šihtu, če bi se 1h v vsako smer, pa bi to že naredil. Oziroma bi se skregal na kadrovski za 100% delo od doma.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Smurf ::

Ce koga zanima zakljucek, potem, ko sem vozil vse 3 avtomobile, sem se odločil za Toyoto (2.0 motor, sol paket). V petek jo dobim.

Excalibur ::

Mene zanima zakaj si se odločil za Toyoto in koliko te bo na koncu prišla. Gledam podobne avte in podobnih razlogov.

Kayzon ::

pegasus je izjavil:

Res fascinantna tema ... Kot da bi pred cca 100 leti, ko je bil Ford T že zastarel in so bili že na voljo "pravi" avti, človeku razlagali da so štalca, kljuse in voz res taprava stvar :))

Že ene 8 let je kupovati karkoli drugega kot EV totalen nesmisel. Prve generacije EVjev smo se že navadili, počasi prihaja druga generacija, vi pa še kar sanjate o smrdečih ropotalnikih? Mogoče vas vibracije prijetno masirajo? :)) Drugega si ne znam predstavljat ...


Glede na to da EV kupi okoli 5% ljudi letno to kar prodajas ni res haha :))

2dark ::

Passat hibrid ima 220 konjev. Na baterijo ima pa dometa 50 kilometov, kar se men zdi zelo v redu.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Gambino ::

2dark je izjavil:

Passat hibrid ima 220 konjev. Na baterijo ima pa dometa 50 kilometov, kar se men zdi zelo v redu.


Hibrid dober je samo od Toyote (Lexus), vse ostalo je zanič, dobesedno!

Smurf je izjavil:

Ce koga zanima zakljucek, potem, ko sem vozil vse 3 avtomobile, sem se odločil za Toyoto (2.0 motor, sol paket). V petek jo dobim.



Pametno, odlično podvozje, odličen motorni sklop, ne boš razočaran!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Smurf ::

Excalibur je izjavil:

Mene zanima zakaj si se odločil za Toyoto in koliko te bo na koncu prišla. Gledam podobne avte in podobnih razlogov.

+ Lepo se vozi: stabilno v ovinkih, v mestu je vecji del v elektricnem nacinu, sedezi so udobni, edino vstop/iztop iz avta je malce storast ker je nizek. 2.0 motor je bolj poskocen kot Passatov (tam sem sicer gledal 2.0 TDI).
+ Avtomatik pri Toyoti (eCVT) mi je boljsi od Passatovega (DSGja)
+ Najnizji stroski (poraba/zanesljivost/cena)
+ Prtljaznik je dovolj velik tako, da ni bil na koncu minus
+ Tudi žena je bila bolj za električni/hibridni avto
+ Pozitivno me je presenetil tudi pri visokih hitrostih, ker deluje res stabilno in ni preglasen. Edino malce tečno je če do konca pohodiš glas in v visokih obratih kar precej "cvili" (ampak ti hitro pospeši in je to res kratek čas).
- Rezervoar (43L) je edina stvar, ki me resnicno moti

Zanimiv mi je tudi Ioniq 5, luštna igračka, ima več opreme, res je lep. Je pa precej višji in mi je v ovinkih deloval "bolj štorasto" (prav tako pri visokih hitrostih > 130km/h), ima tudi še nekoliko manjši prtljažnik. Se pravi avto je bolj zabaven, ampak če se hočeš premakniti iz točke A v B mi je Toyota ljubša. Če bi že imel hišo s sončnimi kolektorji bi si ga omislil, sedaj pa bi bil malce preveč odvisen od trenutne službe (kjer imam zastonj polnjenje).

Passat me ni navdušil. Je verjetno najboljši za hitrejšo konstantno vožnjo po avtocesti (150km/h), dolge vožnje po avtocesti, ali pa če potrebuješ res velik prtljažnik. To je pa to.

Cene:
Toyota Corolla Sol 2.0, 32k (1650€ popusta), imam sicer občutek, da bi se dalo zbiti še kakšnega tisočaka, ampak so mi potem dali že precej ugodno ceno za star avto tako, da sem sprejel.
Ioniq 5: Trenutno je default popust -10k, z neko opremo prideš iz 57k na 47k. Z veliko pogajanja in s tem, da pokažeš resnost, se je dal priti do tistih magičnih 45k, kjer dobiš potem subvencijo za 6.500€, tako da je končna cena 38.5k.
Passati 2.0 TDI: Trenutno imajo precej velike popuste, lahko dobiš tam nekje do 20% popust. Z buisness opremo se da potem spogajati nekje do 36k.

Sparkxl ::

Zanimivo glede cen. Vidi se kaj se dobro prodaja in kaj ne. Passatov po oglaševanih cenah verjetno noben ne povoha, ev pa sploh redko kdo za bilo katero ceno.
Pri toyoti dvomim da bi ti še kaj spustili. Sem jim zvijal roke po dolgem in počez. Ni šans. Dali so mi za tolažbo potem zimske gume, ničvredne sava in podlogo za prtljažnik

mancslo ::

A to hibrid se samo polni (zaviranje pa te scene) ali moraš avto doma polnit?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mancslo ()

tony1 ::

Sam se polni.

K plusom je treba dodati še: v parkirnih garažah se lahko voziš samo na baterijo.

sreda ::

Ravno nabavil corollo 1.8 sol. Sem presedlal iz mondea in sem zelo zadovoljen. Zelo lahkotna, tiha in brez tresljajev vožnja.

Smurf ::

Aja se tole sem pozabil omeniti, pri Ioniqu 5 se mi je zdelo precej bullshit, da moras vseeno delati servis na 15kkm (Tesla Y ima, ce prav vem na 2 leti, ne glede na km). Tko, da s servisi ne prihranis kaj dosti v primerjavi s klasicnimi avtomobili.

Kalibri ::

Pa 15 jurjev razlike, če prav berem.

Excalibur ::

Smurf je izjavil:

Excalibur je izjavil:

Mene zanima zakaj si se odločil za Toyoto in koliko te bo na koncu prišla. Gledam podobne avte in podobnih razlogov.

+ Lepo se vozi: stabilno v ovinkih, v mestu je vecji del v elektricnem nacinu, sedezi so udobni, edino vstop/iztop iz avta je malce storast ker je nizek. 2.0 motor je bolj poskocen kot Passatov (tam sem sicer gledal 2.0 TDI).
+ Avtomatik pri Toyoti (eCVT) mi je boljsi od Passatovega (DSGja)
+ Najnizji stroski (poraba/zanesljivost/cena)
+ Prtljaznik je dovolj velik tako, da ni bil na koncu minus
+ Tudi žena je bila bolj za električni/hibridni avto
+ Pozitivno me je presenetil tudi pri visokih hitrostih, ker deluje res stabilno in ni preglasen. Edino malce tečno je če do konca pohodiš glas in v visokih obratih kar precej "cvili" (ampak ti hitro pospeši in je to res kratek čas).
- Rezervoar (43L) je edina stvar, ki me resnicno moti

Zanimiv mi je tudi Ioniq 5, luštna igračka, ima več opreme, res je lep. Je pa precej višji in mi je v ovinkih deloval "bolj štorasto" (prav tako pri visokih hitrostih > 130km/h), ima tudi še nekoliko manjši prtljažnik. Se pravi avto je bolj zabaven, ampak če se hočeš premakniti iz točke A v B mi je Toyota ljubša. Če bi že imel hišo s sončnimi kolektorji bi si ga omislil, sedaj pa bi bil malce preveč odvisen od trenutne službe (kjer imam zastonj polnjenje).

Passat me ni navdušil. Je verjetno najboljši za hitrejšo konstantno vožnjo po avtocesti (150km/h), dolge vožnje po avtocesti, ali pa če potrebuješ res velik prtljažnik. To je pa to.

Cene:
Toyota Corolla Sol 2.0, 32k (1650€ popusta), imam sicer občutek, da bi se dalo zbiti še kakšnega tisočaka, ampak so mi potem dali že precej ugodno ceno za star avto tako, da sem sprejel.
Ioniq 5: Trenutno je default popust -10k, z neko opremo prideš iz 57k na 47k. Z veliko pogajanja in s tem, da pokažeš resnost, se je dal priti do tistih magičnih 45k, kjer dobiš potem subvencijo za 6.500€, tako da je končna cena 38.5k.
Passati 2.0 TDI: Trenutno imajo precej velike popuste, lahko dobiš tam nekje do 20% popust. Z buisness opremo se da potem spogajati nekje do 36k.


Top! Hvala za izčpen komentar. Zanima me še, če si kaj gledal primerjal še z RAV4 in Corolla Cross?

sreda ::

Jaz sem imel za en dan corollo cross 2.0, pa nisem opazil razlike.
Pri crosski mi je bilo všeč vzratna kamera, ki ima 360 stopinjski pogled. Motilo me je pa pokončno sedenje, zaradi česar moraš imeti stopalo za gas dvignjeno pod večjim kotom, in mi je bilo zelo naporno - utrujajoče. Pa cross ima manjši prtlažnjik od karavana.

temni_princ ::

Buggy je izjavil:


WizzardOfOZ
:: danes, 13:00:52

Blinder je danes ob 13:00:12 izjavil:

podvozje passata slabse kot od corolle?

Da.


do elaborate pls


Sodeč po Losovem testu, se Passat slabse odreže, za to situacijo ima slabse podvozje. Po mnenju avtorja skoraj nezadovoljivo.

2019 Passat - 73 km/h
2024 Passat - 74 km/h
2019 Corolla - 76 km/h
2021 Model Y - 83 km/h
2021 Ioniq 5 - 80 km/h

Vir: Youtube kanal km77.com

2dark ::

Gambino je izjavil:

2dark je izjavil:

Passat hibrid ima 220 konjev. Na baterijo ima pa dometa 50 kilometov, kar se men zdi zelo v redu.


Hibrid dober je samo od Toyote (Lexus), vse ostalo je zanič, dobesedno!

!


Ko boš dobil 3 leta starega lexusa za 20.000€ se oglasi.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

profii ::

Excalibur je izjavil:

Mene zanima zakaj si se odločil za Toyoto in koliko te bo na koncu prišla. Gledam podobne avte in podobnih razlogov.


Pravilno si se odločil. Tudi TCO bo veliko nižji od passata.

hojnikb ::

2dark je izjavil:

Passat hibrid ima 220 konjev. Na baterijo ima pa dometa 50 kilometov, kar se men zdi zelo v redu.

Worst of both worlds, pa še nemc je... Kok zabit morš bit, da to kupiš8-O
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

2dark ::

hojnikb je izjavil:

2dark je izjavil:

Passat hibrid ima 220 konjev. Na baterijo ima pa dometa 50 kilometov, kar se men zdi zelo v redu.

Worst of both worlds, pa še nemc je... Kok zabit morš bit, da to kupiš8-O


Kaj se ti z drugimi obremenjuješ. Žena od njega je zadovoljna, ker se vozi lepo na štrom v službo in domov.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

nekikr ::

Sem mu napisal že tri strani nazaj, da naj vzame tisto, kar bo žena hotela. Žena je hotela elektriko, ker je to zdaj in. In evo, sta naredila kompromis :)

2dark ::

nekikr je izjavil:

Sem mu napisal že tri strani nazaj, da naj vzame tisto, kar bo žena hotela. Žena je hotela elektriko, ker je to zdaj in. In evo, sta naredila kompromis :)


Hojnik je tako loj, ki v vsako temo tlači Dacie, njegov sanjski avto.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

2dark je izjavil:

hojnikb je izjavil:

2dark je izjavil:

Passat hibrid ima 220 konjev. Na baterijo ima pa dometa 50 kilometov, kar se men zdi zelo v redu.

Worst of both worlds, pa še nemc je... Kok zabit morš bit, da to kupiš8-O


Kaj se ti z drugimi obremenjuješ. Žena od njega je zadovoljna, ker se vozi lepo na štrom v službo in domov.


In ker bos tisto malo baterijo, k ni niti hlajena, niti LF, vsak dan sprazno in nafilo (razn če ma 3km do sihta), bo zena zlo hitro dobila hladn tus, k bo treba tisto baterijo menjat...

https://evclinic.eu/2023/01/24/golf-gte...

Tistih par evrov k jih bos prsparal z manj porabljenga bencina (ker realno, na letni ravni EV kilometrov nebos naredu velik zarad bednga dosega) bos vse 5x za nazaj plaču z popravilom baterije.

Ne bit neumen in ne kupovat PHEV. Kupi proper električarja al pa hibridno (klasicno) toyoto...

2dark je izjavil:

nekikr je izjavil:

Sem mu napisal že tri strani nazaj, da naj vzame tisto, kar bo žena hotela. Žena je hotela elektriko, ker je to zdaj in. In evo, sta naredila kompromis :)


Hojnik je tako loj, ki v vsako temo tlači Dacie, njegov sanjski avto.

Je vsaj poceni izdelek, kjer baterija nebo počepnala po 50,000km prevozenih na elektriko...
Kar pač nemors rečit za passata oz. katergakol phev nemca...

Ampak če si zabit si pač zabit in kupis polizdelek za 50 jurjov..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

modelno1 ::

Passat GTE ima hlajeno baterijo. Zato tudi dve ekspanzijski posodi.
 GTE

GTE

Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

borut_p ::

hojnikb je izjavil:

2dark je izjavil:

Passat hibrid ima 220 konjev. Na baterijo ima pa dometa 50 kilometov, kar se men zdi zelo v redu.

Worst of both worlds, pa še nemc je... Kok zabit morš bit, da to kupiš8-O


Hojnik ti si pa nekaj hudo zakompleksan ko neldo ne kupi tvojih polizdelkov kitajcev.
Daj malo se umiri, te bo se kap


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30836579 (10599) solatjek
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45379691 (31115) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84098854 (61620) profii

Več podobnih tem