Forum » Na cesti » Nova obvezna oprema za avtomobile
Nova obvezna oprema za avtomobile
Utk ::
Ah od njega ne moreš pričakovat kaj bolj pametnega..."bolje, da si ne kupim noža, ker bi ziher zaštihal koga"
dronyx ::
Samo če dronyx kupi počasen avto, to ne omeji vseh ostalih na 180...
Nisem jaz tisti, ki te omejuje pri hitrosti. Omejuje te zakonodaja. Meni osebno je bistveno bolj kot omejitev hitrosti vozila na 180 km/h problematična manija, ki se jo grejo že po nekaterih mestih, da je hitrost omejena kar po celotnem mestu na 30 km/h. To je pa res mučenje. Čemu potem avto, saj gredo kolesarji hitreje.
WizzardOfOZ ::
Ah od njega ne moreš pričakovat kaj bolj pametnega..."bolje, da si ne kupim noža, ker bi ziher zaštihal koga"
Če človek ne zna ali noče voziti po omejitvah, mu pač omejimo lastništvo vozila, ki gre več kot je najvišja omejitev.
Razumem, da tvoji dve možganski celici to težko sproducirata, ampak prometa je preveč in v vsej tej gužvi ni prostora za divjake, pijance, telefončkarje,....
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
In to je rešitev, ki jih lahko sproducira tvoja pamet, rečemo človeku, če ne znaš vozit 140, si kupi avto, ki ne gre čez 180? In on bo to naredu?
Zakaj se ni še pri alkoholikih kdo tega spomnu...če ne znaš nehat pit, si pač kupi 2 pivi v trgovini in ne celga platoja. Ziher bi delovalo. Majkemi.
Zakaj se ni še pri alkoholikih kdo tega spomnu...če ne znaš nehat pit, si pač kupi 2 pivi v trgovini in ne celga platoja. Ziher bi delovalo. Majkemi.
WizzardOfOZ ::
To je tvoja ideja, da bi rekel človeku. Ker to pač ne pomaga. Rešiš pa lahko na sistemskem nivoju. Če te dobijo več kot 2x da si prekoračil hitrost za določeno višino, pač izgubiš dovoljenje da voziš avto z več kot 60KM. (na hrvaškem so lepo omejili nove voznike, da ne smejo voziti močnejšega avta od neke višine konj).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Gregor P ::
Omejitve so pri nas pač nižje kot recimo v Nemčiji na AC, ker pač ceste niso narejene za takšne hitrosti. Ni pa čisto nič posebnega voziti 250 km/h na nemških AC, če avto s tem nima težav; sploh pri vsej današnji asistenci. Jasno pa ne moreš početi tega na AC polni vozil, ali pa sredi neurja in da seveda napaka pri takšnih hitrostih bo imela hujše posledice. Tako da sem včasih kar malo presenečen, ko slišim vse te bojazni pred višjimi hitrostmi. Razumem pa seveda varnostni vidik na naših cestah - tukaj pač to ne gre.
In pa da, bi bilo super, če bi tudi pri nas imeli kakšno urejeno dirkališče. Morda ga lahko zgradimo poleg NEK2? :-)
In pa da, bi bilo super, če bi tudi pri nas imeli kakšno urejeno dirkališče. Morda ga lahko zgradimo poleg NEK2? :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
WizzardOfOZ je izjavil:
To je tvoja ideja, da bi rekel človeku. Ker to pač ne pomaga. Rešiš pa lahko na sistemskem nivoju. Če te dobijo več kot 2x da si prekoračil hitrost za določeno višino, pač izgubiš dovoljenje da voziš avto z več kot 60KM. (na hrvaškem so lepo omejili nove voznike, da ne smejo voziti močnejšega avta od neke višine konj).
Ti si napisal to:
WizzardOfOZ je izjavil:
Kupiš avto, ki ne dosega hitrosti 180km/h, pa imaš rešeno. Večina avtov, ki ima do 100KM, ima končno hitrost okoli 175.
"Kupiš" pomeni, da TI kupiš, in to sam sebi.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
To je tvoja ideja, da bi rekel človeku. Ker to pač ne pomaga. Rešiš pa lahko na sistemskem nivoju. Če te dobijo več kot 2x da si prekoračil hitrost za določeno višino, pač izgubiš dovoljenje da voziš avto z več kot 60KM. (na hrvaškem so lepo omejili nove voznike, da ne smejo voziti močnejšega avta od neke višine konj).
Ti si napisal to:
WizzardOfOZ je izjavil:
Kupiš avto, ki ne dosega hitrosti 180km/h, pa imaš rešeno. Večina avtov, ki ima do 100KM, ima končno hitrost okoli 175.
"Kupiš" pomeni, da TI kupiš, in to sam sebi.
Spet nakladaš, da te že rit od tega peče.
To je bil odgovor na to:
Če bi kdo bil sposoben omejiti hitrosti cestnih vozil na 180 km/h sem prvi za to.
Ti si pa svoje debilizme zraven tlačil. Kot vedno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
roCkY ::
Samo če dronyx kupi počasen avto, to ne omeji vseh ostalih na 180...
Nisem jaz tisti, ki te omejuje pri hitrosti. Omejuje te zakonodaja. Meni osebno je bistveno bolj kot omejitev hitrosti vozila na 180 km/h problematična manija, ki se jo grejo že po nekaterih mestih, da je hitrost omejena kar po celotnem mestu na 30 km/h. To je pa res mučenje. Čemu potem avto, saj gredo kolesarji hitreje.
Nobeno mučenje ni. Zatakneš tempomat in cruzaš ter spremljaš okolico in poslušaš muzko in/ali čvekaš s sopotniki. Omejitve so veliko bolj rigorozne kot bi lahko bile ravno zato ker se jih večina ne drži striktno določen procent pa jih praktično ignorira. Edino kasirčkov se boji!
Jah naše avtoceste so večinoma muka. Kamionski pas se pomika kamionsko. "EKO folk" prehteva s 100-110 kamione. Če bi na prehitevalnem vsi vozili cca. 130 bi blo na avtocestah življenje prijetno in prijazno.
deco16 ::
Če bi se držali vsi varnostne bi lahko vozili 130 ;) tako pač ne gre in se zatika, vidno predvsem pri večjem prometu. Torej ni krivo to da se ne vozijo 130 ker ziher bi se, problem je ker se ne drži varnostne.
energetik ::
Če bi se držali vsi varnostne bi lahko vozili 130 ;) tako pač ne gre in se zatika, vidno predvsem pri večjem prometu. Torej ni krivo to da se ne vozijo 130 ker ziher bi se, problem je ker se ne drži varnostne.
Ti ne vidiš, kaj se v resnici dogaja?
Vsako jutro se vozim po J-obvoznici proti Malencam. Na desni kot vedno tovornjaki. In vedno, prav vedno se na prehitevalni postavi en pacient, ki gre 100km/h in se ne umakne na vozni pas od Kozarij do Malenc. Čeprav bi se lahko, večkrat. Se vse vidi, kilometer naprej ni pred njim nobenega.
Tu ni vzrok varnostna. Se pa potem pojavi tudi problem varnostne razdalje.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
WizzardOfOZ ::
Če bi se držali vsi varnostne bi lahko vozili 130 ;) tako pač ne gre in se zatika, vidno predvsem pri večjem prometu. Torej ni krivo to da se ne vozijo 130 ker ziher bi se, problem je ker se ne drži varnostne.
Ti ne vidiš, kaj se v resnici dogaja?
Vsako jutro se vozim po J-obvoznici proti Malencam. Na desni kot vedno tovornjaki. In vedno, prav vedno se na prehitevalni postavi en pacient, ki gre 100km/h in se ne umakne na vozni pas od Kozarij do Malenc. Čeprav bi se lahko, večkrat. Se vse vidi, kilometer naprej ni pred njim nobenega.
Tu ni vzrok varnostna. Se pa potem pojavi tudi problem varnostne razdalje.
Vzameš si varnostno razdaljo, vklopiš tempomat in voziš z njegovo hitrostjo naprej. A je to problem? Pač boš 10 sekund kasneje prišel na šiht.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mirator ::
Zdaj ste bolj ali manj zašli v temo "Talenti na slovenskih cestah".
Kar pa se omejitev tiče, pa bodo skladno z večanjem gostote atomobilov še rigoroznejše.
- širjenje cest je prostorsko omejeno,
- omejevanje pravice do uporabe osebnega vozila (npr. nekteri se še spomnite par - ne par in bonov za bencin), da bi se gostota vozil v prometu zamanjšala je skoraj neizvedljivo,
- povsem avtomatizirana vožnja pa zaradi neustrezne obstoječe cestne infrastrukture zaenkrat še ni možna, izgradnja ustrezne infrastrukture pa predraga in tudi časovno relativno oddaljena.
Torej ostanejo omejitve, ki se jih bo večina držala, vedno pa se bodo našli pametnjakoviči z nizkim IQ, ki teh omejitev ne bodo upoštevali.
Kar pa se omejitev tiče, pa bodo skladno z večanjem gostote atomobilov še rigoroznejše.
- širjenje cest je prostorsko omejeno,
- omejevanje pravice do uporabe osebnega vozila (npr. nekteri se še spomnite par - ne par in bonov za bencin), da bi se gostota vozil v prometu zamanjšala je skoraj neizvedljivo,
- povsem avtomatizirana vožnja pa zaradi neustrezne obstoječe cestne infrastrukture zaenkrat še ni možna, izgradnja ustrezne infrastrukture pa predraga in tudi časovno relativno oddaljena.
Torej ostanejo omejitve, ki se jih bo večina držala, vedno pa se bodo našli pametnjakoviči z nizkim IQ, ki teh omejitev ne bodo upoštevali.
Tidule ::
Če bi se držali vsi varnostne bi lahko vozili 130 ;) tako pač ne gre in se zatika, vidno predvsem pri večjem prometu. Torej ni krivo to da se ne vozijo 130 ker ziher bi se, problem je ker se ne drži varnostne.
Ti ne vidiš, kaj se v resnici dogaja?
Vsako jutro se vozim po J-obvoznici proti Malencam. Na desni kot vedno tovornjaki. In vedno, prav vedno se na prehitevalni postavi en pacient, ki gre 100km/h in se ne umakne na vozni pas od Kozarij do Malenc. Čeprav bi se lahko, večkrat. Se vse vidi, kilometer naprej ni pred njim nobenega.
Tu ni vzrok varnostna. Se pa potem pojavi tudi problem varnostne razdalje.
Varnsotna postane vzrok za fantomski zastoj, ko se mu nesposobni vozniki tvojega kova prilimate na rit in je potrebno bsitveno vec sunkovitega in pretiranega zaviranja. Ce bi bile normalne varnostne razdalje bi anomalije na prehitevalnem pasu bistveno manj vplivale na prometni tok.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
energetik ::
In ti si zdaj od nekje privlekel, da jaz ne upoštevam varnostne?!
Ti ne vidiš, kaj se v resnici dogaja?
Vsako jutro se vozim po J-obvoznici proti Malencam. Na desni kot vedno tovornjaki. In vedno, prav vedno se na prehitevalni postavi en pacient, ki gre 100km/h in se ne umakne na vozni pas od Kozarij do Malenc. Čeprav bi se lahko, večkrat. Se vse vidi, kilometer naprej ni pred njim nobenega.
Tu ni vzrok varnostna. Se pa potem pojavi tudi problem varnostne razdalje.
Varnsotna postane vzrok za fantomski zastoj, ko se mu nesposobni vozniki tvojega kova prilimate na rit in je potrebno bsitveno vec sunkovitega in pretiranega zaviranja. Ce bi bile normalne varnostne razdalje bi anomalije na prehitevalnem pasu bistveno manj vplivale na prometni tok.
Če bi bral, bi videl da jaz vozim z radarjem in imam zato vedno dovolj varnostne.
Ja, tisti spredaj zmanjša pretočnost celotne južne obvoznice, samo zato ker je egoist in se noče umaknit na vozni pas, ko prehiti tovornjak. Če pa hoče vozit počasi, mu noben ne brani, da se vozi ves čas po voznem pasu.
vires in numeris
dronyx ::
Omejitve so pri nas pač nižje kot recimo v Nemčiji na AC, ker pač ceste niso narejene za takšne hitrosti. Ni pa čisto nič posebnega voziti 250 km/h na nemških AC, če avto s tem nima težav; sploh pri vsej današnji asistenci. Jasno pa ne moreš početi tega na AC polni vozil, ali pa sredi neurja in da seveda napaka pri takšnih hitrostih bo imela hujše posledice. Tako da sem včasih kar malo presenečen, ko slišim vse te bojazni pred višjimi hitrostmi. Razumem pa seveda varnostni vidik na naših cestah - tukaj pač to ne gre.
Jaz pač v to ne verjamem, se pa resda še nisem peljal 250 km/h. Po moje taka hitrost zahteva v vsakem primeru izkušnje in brezhibno zbranost, seveda ob pogoju, da cesta to sploh dopušča. Pa že redek promet je lahko problem, saj veliko voznikov tako visoke hitrosti ne pričakuje in ti bo zapeljalo na tvoj pas, nakar boš močno zaviral. Je sicer res, da avti, ki gredo 250 km/h imajo običajno zelo dobre zavore, ampak ni nujno, da se ti to izzide. na dirkališču bi se upal peljati 250 km/h po ravnem, na avtocesti pa nikdar.
Gregor P ::
Tam so pač logično druge navade. Sam recimo tam skorajda ne grem na (povsem levi) prehitevalni pas, če vozim samo 200 km/h. Se moram reeees zelo dobro prepričati, da si res želim to narediti Ampak da, pri 250 km/h si povsem zbran, vendar roko na srce, to moraš biti tudi pri 100 km/h. Sama vožnja praktično po ravnini s takšno hitrostjo pa ni nič posebnega, kabine so običajno dobro izolirane, tako da hrupa niti ne občutiš, avti pa majo zaradi elektronske blokade v resnici še več moči, tako da so zelo odzivni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
c23po ::
Vi, ki dnevno vozite po nemških avtocestah 250 km/h ste navadni amaterji. Pojma nimate, da je to dejstvo za povprečnega uporabnika slovenskih točno toliko relevnatno, lot dejstvo, da Klingoni ponekod po Rimski cesti vozijo z 250 svetlobnih let na uro.
Popravek: pozabil povezat s temo!
Torej, tudi njim so zaukazali črne skrinjice.
Popravek: pozabil povezat s temo!
Torej, tudi njim so zaukazali črne skrinjice.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
Gregor P ::
Mislim da se vsi strinjamo, da naše ceste niso narejene za tovrstne hitrosti. Sam se nagovarjal le ta del, da vožnja pri takšnih hitrostih ni noben bav bav.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
c23po ::
Nisem jaz tisti, ki te omejuje pri hitrosti. Omejuje te zakonodaja. Meni osebno je bistveno bolj kot omejitev hitrosti vozila na 180 km/h problematična manija, ki se jo grejo že po nekaterih mestih, da je hitrost omejena kar po celotnem mestu na 30 km/h. To je pa res mučenje. Čemu potem avto, saj gredo kolesarji hitreje.
Evo, tukaj se je v vsej svoji kristalni jasnosti ujel predstavnik tistih, zaradi katerih je nujno potrebno instalirati, ne le črnih skrinjic, ampak aktivne omejevalnike. Slednjih ne samo na piskanje, ampak kar na dve okoli kepe.
Model misli, da je njegovih 180 (in ne zakonitih 130) tema za debato. Ne! Ne bomo se kregali ali 130+ 145 ali 180! Omejitev je 130. Pika!
Model misli, da kolesarji imajo pač pravico voziti hitreje, kot je omejitev. In ne samo to. Na osnovi te zgrešene perspektive bi rad na novo postavil merila in varnostne zakone! Halo?!?
Računalniki nimajo spominov.
Tidule ::
Gregor P ::
Da, kot sem tudi zapisal zgoraj …Mislim da se vsi strinjamo, da naše ceste niso narejene za tovrstne hitrosti. Sam se nagovarjal le ta del, da vožnja pri takšnih hitrostih ni noben bav bav.
Voznja pri nobeni hitrosti ni bav bav, dokler ne gre nekaj narobe. Potem se pa vsak kmh prekleto pozna.
… in da seveda napaka pri takšnih hitrostih bo imela hujše posledice.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Tudi v Nemčiji je priporočena hitrost 130, ni pa omejena. To pomeni, da če pride do nesreče, ki je ne bi bilo, če se bi ti vozil 130, si kriv za nesrečo.
Utk ::
Če bi pri nas rekli, vozi kolk češ, ampak če greš hitreje od 130, je na lastno odgovornost, vsi vemo kaj se bi zgodilo. Ljudje bi vzeli samo "vozi kolk češ". Kot to razumejo tudi v Nemčiji...
AgJ1 ::
Če upoštevam, še to, da Musk podpira Trumpa in je Tesla zaradi SC edina realna varianta novega avta, sem po tej novici še toliko bolj motiviran, da ostanem na svojem ICE avtu brez teh motečih dodatkov.
Mato989 ::
Bravo, našel si edino državo na svetu, kjer na določenih odsekih ni omejitve.
Lahko pa malo pogledaš BDP in omejitve hitrosti.
https://www.amzs.si/na-poti/omejitve-hi...
List of countries by GDP (nominal) per capita @ Wikipedia
Če lahko folk pri nepremičninah in stanovanjih daje za zgled edino državo ki ima bolje urejeno (Avstrija) lahko tudi tukaj uporabimo enake vatle kajne?
Zato bi jaz kaznoval predvsem objestno/nevarno voznjo
Objestna vožnja je tudi ko zasedaš cesto na prenizkih hitrostih.
Dejansko bi NESREČ v SLO bilo veliko manj če bi izločili iz prometa vse ljudi ko gredo ti v PENZIJO... ker ti so glavni razlog da veliko mlajših za njimi POPIZDI in objestno prehiteva ko se oni cijazijo tam kjer je omejitev 70 ali 90 z 20km/h manj!
Da niti ne omenjam starcev in DOPUSTNIŠKEGA neizpeljevanja v krožnih ki delajo zastoje NON STOP ko bi 2 avta šla starec pa čaka... ko da je prvi dan na CPP vožnji z inštruktorjem
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
PacificBlue ::
Drugje po svetu so v prometu veliko bolj strpni kot pri nas. No ponekod celo manj strpni, gre se za kulturo voznikov, pa tudi mentaliteto naroda.
I’m out.
:3
:3
Invictus ::
Probleme s počasnimi vozniki imajo povsod. Celo v Nemčiji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Gregor P ::
Tudi v Nemčiji je priporočena hitrost 130, ni pa omejena. To pomeni, da če pride do nesreče, ki je ne bi bilo, če se bi ti vozil 130, si kriv za nesrečo.
Hvala za to informacijo. Sem sedaj šel malo prebirati to in - če sem prav razumel -, da kljub temu, da ni splošne omejitve hitrosti, imajo priporočeno hitrost (Richtgeschwindigkeit), ki znaša 130 km/h. Če voznik preseže to hitrost in povzroči nesrečo, bi lahko bil delno odgovoren za nesrečo. Torej nisi kar avtomatično kriv za nesrečo, krivdo ti morajo dokazati, torej da je do nje prišlo zaradi tvoje prekoračitve priporočene hitrosti, in še potem je vprašanje, do koliko odstotkov si (so)odgovoren (najmanj pa od 20 odstotkov naprej).
Eine Überschreitung der Richtgeschwindigkeit kann bei Unfällen zu einer Mithaftung in Höhe von mindestens 20 Prozent führen.
Ampak to se mi zdi povsem na mestu, da pač prevzameš soodgovornost pri nesreči, če je do nje prišlo tudi po tvoji krivdi, še posebej, če si vozil 300 km/h (če malo karikiram).
Ampak obenem pa berem, da v Nemčiji v letu 2021 na odsekih brez omejitev hitrosti ni bilo nič več nesreč na kilometer kot na poteh z omejitvijo hitrosti 120 ali 130 km/h.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mato989 ::
Jaz sem zelo strpen voznik, samo nimam pa rad nelogičnih CPP zadev... Recimo: Poznam primer RAVNE ceste, z obcestnim naseljem ki ima zdaj novo kolesarsko pot in na VSAKI STRANI pločnik... no omejitev je 70km/h, komot bi lahko bila 90km/h... kar je še huje sredi tega naselja je omejitev 20 metrov 50km/h zaradi avtobusne...
Pa še vse to bi dejansko požrl če bi LJUDJE ki se tam vozijo in CPP bil toliko fleksibilen, da bi napisali da se RAZUME da se po ravnici ob 19:00 zvečer pač ni treba peljat tistih 20m 50km/h ker
1. busa ni
2. šoloobveznih otrok ni
In nato se najde par vrst specialcev
1. vrsta ki vidi naselje in ne jebe oznake 70km/h in zmanjša iz 90km/h PO BREMZI na polno na 50km/h in pol se vozi 50km/h tudi če je 70km/h 92% poti --- folk seveda znoreva in prehiteva
2. vrsta ki sicer omeji na 70km/h na lep mehek način torej brez bremze ampak spustiš gas potem pa pride do znaka 50km/h in kot da je debil spet udari po bremzi in dela ekološko sranje za nameček pa potem kot debil ne vidi znaka da je 70km/h in do konca naselja vozi 50km/h posran
3. vrsta ki naredi vse prav in lepo ampak je neumno zmanjšat na 50km/h čeprav CPP
Pa še vse to bi dejansko požrl če bi LJUDJE ki se tam vozijo in CPP bil toliko fleksibilen, da bi napisali da se RAZUME da se po ravnici ob 19:00 zvečer pač ni treba peljat tistih 20m 50km/h ker
1. busa ni
2. šoloobveznih otrok ni
In nato se najde par vrst specialcev
1. vrsta ki vidi naselje in ne jebe oznake 70km/h in zmanjša iz 90km/h PO BREMZI na polno na 50km/h in pol se vozi 50km/h tudi če je 70km/h 92% poti --- folk seveda znoreva in prehiteva
2. vrsta ki sicer omeji na 70km/h na lep mehek način torej brez bremze ampak spustiš gas potem pa pride do znaka 50km/h in kot da je debil spet udari po bremzi in dela ekološko sranje za nameček pa potem kot debil ne vidi znaka da je 70km/h in do konca naselja vozi 50km/h posran
3. vrsta ki naredi vse prav in lepo ampak je neumno zmanjšat na 50km/h čeprav CPP
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Gregor P ::
Tudi ob 19. uri imaš lahko šoloobvezne otroke, ker se ti recimo gredo igrat na šolsko igrišče ipd. Skratka je še vedno lahko polno otrok tam naokoli.
Bolj strpen moraš biti kje v kakšni drugi evropski državi, ker imaš kilometre dolge vasi z omejitvijo 50 km/h, in je to edina pot do cilja (ker ni še AC oz. ta še v celoti zgrajena). Ampak so to le vasi in ti lahko vse živo prileti na cesto od otrok, do pijancev, ali pa krav in se je kar dobro držati omejitev, čeprav traja večno, da prideš skozi tiste 10 km vasi.
Bolj strpen moraš biti kje v kakšni drugi evropski državi, ker imaš kilometre dolge vasi z omejitvijo 50 km/h, in je to edina pot do cilja (ker ni še AC oz. ta še v celoti zgrajena). Ampak so to le vasi in ti lahko vse živo prileti na cesto od otrok, do pijancev, ali pa krav in se je kar dobro držati omejitev, čeprav traja večno, da prideš skozi tiste 10 km vasi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
dronyx ::
Ampak obenem pa berem, da v Nemčiji v letu 2021 na odsekih brez omejitev hitrosti ni bilo nič več nesreč na kilometer kot na poteh z omejitvijo hitrosti 120 ali 130 km/h.
Menda je na teh odsekih povprečna hitrost v Nemčiji 140 km/h. Torej "brez omejitev" ne pomeni, da ljudje vozijo kar 200 km/h. Po moje so redki, ki vozijo čez 180 km/h na teh odsekih.
Utk ::
Torej nisi kar avtomatično kriv za nesrečo, krivdo ti morajo dokazati, torej da je do nje prišlo zaradi tvoje prekoračitve priporočene hitrosti, in še potem je vprašanje, do koliko odstotkov si (so)odgovoren (najmanj pa od 20 odstotkov naprej).
Normalno, sej sem napisal, da če je vzrok tvoja hitrost, pa ni nujno niti da "prvoten" vzrok. Je bil en primer ko je nekdo pičil proti 300 na uro in mu je nekdo vletel na levo. Je tudi tist, ki je vozil 300, plačal debelo kazen, čeprav bi lahko rekli, da je prvi vzrok za nesrečo bilo "izsiljevanje". Ampak jebiga, če bi tist vozil 130, ga bi lahko pravočasno opazil in mu ne bi vletel.
AgJ1 ::
Dejansko bi NESREČ v SLO bilo veliko manj če bi izločili iz prometa vse ljudi ko gredo ti v PENZIJO... ker ti so glavni razlog da veliko mlajših za njimi POPIZDI in objestno prehiteva ko se oni cijazijo tam kjer je omejitev 70 ali 90 z 20km/h manj!
Res je, da so starejši vozniki moteči mlajšim, enako pa velja tudi obratno. In ne, ne moreš penzičem vzeti vozniške samo zato, ker vozijo malo bolj počasi in previdno - skladno s svojimi sposobnostmi, ker jim s tem onemogočiš neodvisno življenje. Vemo, da si nestrpen do starejših, ampak na srečo starejših je njih "jebeno dovolj", da ti ne moreš uveljavit svojih naci teženj.
dronyx ::
Jaz sem zelo strpen voznik, samo nimam pa rad nelogičnih CPP zadev... Recimo: Poznam primer RAVNE ceste, z obcestnim naseljem ki ima zdaj novo kolesarsko pot in na VSAKI STRANI pločnik... no omejitev je 70km/h, komot bi lahko bila 90km/h... kar je še huje sredi tega naselja je omejitev 20 metrov 50km/h zaradi avtobusne...
To misliš Črna vas? Tam sploh ne bi smelo bit naselji, saj je to močvirje in poplavno območje.
AgJ1 ::
Ampak obenem pa berem, da v Nemčiji v letu 2021 na odsekih brez omejitev hitrosti ni bilo nič več nesreč na kilometer kot na poteh z omejitvijo hitrosti 120 ali 130 km/h.
Menda je na teh odsekih povprečna hitrost v Nemčiji 140 km/h. Torej "brez omejitev" ne pomeni, da ljudje vozijo kar 200 km/h. Po moje so redki, ki vozijo čez 180 km/h na teh odsekih.
Sam znam biti precej hiter, ampak na autobahnu brez omejitve na nekaterih delih Nemci vozijo precej hitreje, kot se to zdi varno meni. In ja, veliko je takih, ne malo. Pač ne dežuraš po levem pasu, kot je to navada na Balkanu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Gregor P ::
Pa saj tudi ne moreš voziti 300 km/h ne vem kako dolgo časa; kolikšna je poraba pri takšni hitrosti? 25-30 litrov? Imaš pa koliko 90 litrski tank? Pomeni, da imaš praktično domet EV-jev in si skoz na črpalkah
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Mato989 ::
Dejansko bi NESREČ v SLO bilo veliko manj če bi izločili iz prometa vse ljudi ko gredo ti v PENZIJO... ker ti so glavni razlog da veliko mlajših za njimi POPIZDI in objestno prehiteva ko se oni cijazijo tam kjer je omejitev 70 ali 90 z 20km/h manj!
Res je, da so starejši vozniki moteči mlajšim, enako pa velja tudi obratno. In ne, ne moreš penzičem vzeti vozniške samo zato, ker vozijo malo bolj počasi in previdno - skladno s svojimi sposobnostmi, ker jim s tem onemogočiš neodvisno življenje. Vemo, da si nestrpen do starejših, ampak na srečo starejših je njih "jebeno dovolj", da ti ne moreš uveljavit svojih naci teženj.
Narobe, meni so moteči vozniki ki ustavljajo promet in delajo gužvo zaradi pretirano suboptimalne vožnje in neoptimalnih refleksov
Zdaj ali je tak voznik star 25 ali 65 niti ni pomembno, je pa res, da v povprečju je več takšnih med populacijo 65 ali rečmo 70+
Jaz se pizdim ko v krožnem oseba čaka ko bi lahko 2 ali 3 speljali, pa najsi bo to 72 letni dedek ali 29 letna opica ali majmun ki pozabi da ima gas.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
dronyx ::
Narobe, meni so moteči vozniki ki ustavljajo promet in delajo gužvo zaradi pretirano suboptimalne vožnje in neoptimalnih refleksov
Zdaj ali je tak voznik star 25 ali 65 niti ni pomembno, je pa res, da v povprečju je več takšnih med populacijo 65 ali rečmo 70+
Jaz se pizdim ko v krožnem oseba čaka ko bi lahko 2 ali 3 speljali, pa najsi bo to 72 letni dedek ali 29 letna opica ali majmun ki pozabi da ima gas.
Temu se reče nestrpnost in nepotrpežljivost. Imaš tudi "opice", ki na blagajni potrebujejo 15 minut, da se s prodajalkami zmenijo za pike, štejejo bankovce, pozabijo nalepit nalepke na zelenjavo itd. Ljudje smo različni in imamo različne sposobnosti. Ne moreš kar enemu delu populacije prepovedat živet in vozit avte. Meni so bili taki šoferji včasih, ko sem bil več na cesti, tudi zelo moteči, sedaj sem se pa prilagodil in se ne obremenjujem. Ko je varno ga pač prehitim. Bistveno bolj kot ti me motijo hot shots, ki ves čas vozijo po prehitevalnem pasu, ker imajo drag avto in so v "življenju uspeli" (po njihovo) in jim je vse kar je pod prehitevalnim pasom izpod časti. To so zame prave opice.
c23po ::
Pri (ne)strpnosti na cesti in pred blagajno je razlika v tem, da so Matoti na cesti zaščiteni s svojim kovinskim egorazkazovalnikom. Ko pa nagi stopijo pred blagajno, jim ne pade na pamet, da bi glumili zaritnika. Takrat lepo tiho počakajo, da penzič našteje bakrene. Tako je prav, tudi na cesti bi bilo prav. Zato bodo tudi naprave iz članka prav.
Računalniki nimajo spominov.
Mato989 ::
Narobe, meni so moteči vozniki ki ustavljajo promet in delajo gužvo zaradi pretirano suboptimalne vožnje in neoptimalnih refleksov
Zdaj ali je tak voznik star 25 ali 65 niti ni pomembno, je pa res, da v povprečju je več takšnih med populacijo 65 ali rečmo 70+
Jaz se pizdim ko v krožnem oseba čaka ko bi lahko 2 ali 3 speljali, pa najsi bo to 72 letni dedek ali 29 letna opica ali majmun ki pozabi da ima gas.
Temu se reče nestrpnost in nepotrpežljivost. Imaš tudi "opice", ki na blagajni potrebujejo 15 minut, da se s prodajalkami zmenijo za pike, štejejo bankovce, pozabijo nalepit nalepke na zelenjavo itd. Ljudje smo različni in imamo različne sposobnosti. Ne moreš kar enemu delu populacije prepovedat živet in vozit avte. Meni so bili taki šoferji včasih, ko sem bil več na cesti, tudi zelo moteči, sedaj sem se pa prilagodil in se ne obremenjujem. Ko je varno ga pač prehitim. Bistveno bolj kot ti me motijo hot shots, ki ves čas vozijo po prehitevalnem pasu, ker imajo drag avto in so v "življenju uspeli" (po njihovo) in jim je vse kar je pod prehitevalnim pasom izpod časti. To so zame prave opice.
Nikakor... Pol pa ti povej kje je meja med nestrpnostjo in nepotrpežljivostjo? A ko so Traktoraši zablokirali celo mesto si tudi nepotrpežljiv če te to razpizdi? I dont think so...
Neoptimalna ali vsaj tu nekje vožnja je slaba tako za ekološke izpuste kot ostalo
Dejansko so CPP dejanska krivda za preveč izpuhov avtomobilov... ker vsako ustavljanje (bremzanje) in speljevanje oz. pospeševanje v luft spusti več izpuhov kot če bi se non stop peljal 70 ali 90 na uro...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
cvalsr ::
Ampak obenem pa berem, da v Nemčiji v letu 2021 na odsekih brez omejitev hitrosti ni bilo nič več nesreč na kilometer kot na poteh z omejitvijo hitrosti 120 ali 130 km/h.
Razumevanje statistike?
Ki ne pove niti tega, ali je mišljeno na km dolg odsek ceste ne glede na promet ali na vsak km, prevožen na tem odseku.
Ki pač nič ne pove o tem, da so hitrosti logično omejene tam, kjer je na splošno bolj nevarno, več prometa, večja gneča itd.
Vedeti, kaj je vzrok in kaj posledica...
c23po ::
Dejansko morajo čim prej uzakoniti tiste naprave, sicer bo kakšnem res padlo na pamet, da bo meril (in kaznoval) neučinkovitost vožnje.
Edit:
Mato, meja ki te zanima je zelo lepo zarisana v CPP, ki jih tako sovražiš. Vidiš, kje je napaka?
Edit:
Mato, meja ki te zanima je zelo lepo zarisana v CPP, ki jih tako sovražiš. Vidiš, kje je napaka?
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
pegasus ::
Jaz sem zelo strpen voznik, samo nimam pa rad nelogičnih CPP zadev... Recimo: Poznam primer RAVNE ceste, z obcestnim naseljem ki ima zdaj novo kolesarsko pot in na VSAKI STRANI pločnik... no omejitev je 70km/h, komot bi lahko bila 90km/h... kar je še huje sredi tega naselja je omejitev 20 metrov 50km/h zaradi avtobusne...To je kar nevarno, da.
V Nemčiji so v vseh naseljih omejitve 30, z obveznim radarjem na začetku in koncu naselja. Če je pa še kaka avtobusna postaja kje, pa tudi 20. Edino prav.
roCkY ::
Zatakneš tempomat na 70 in cruzaš. Simpl da bolj ne more bit. Ko se boš nehal obremenjevat zakaj je tako jah bo življenje simpl.
Lej ko smo bli mulci smo po nekaterih odsekih vozili 140. Zej pač tempomat zataknem in se prepeljem prek tiste ravnine, ki je na 70. Zakaj in ne 90. Zato verjetno da se vozi 90 in ne 130+. Porabim tistih 5 minut za 20 km več morda. Pač en komad Deezer več odrola v času, ko sem v avtu. Na prvi ali drugi lokaciji pa se konec dneva nič ne pozna.
Lej ko smo bli mulci smo po nekaterih odsekih vozili 140. Zej pač tempomat zataknem in se prepeljem prek tiste ravnine, ki je na 70. Zakaj in ne 90. Zato verjetno da se vozi 90 in ne 130+. Porabim tistih 5 minut za 20 km več morda. Pač en komad Deezer več odrola v času, ko sem v avtu. Na prvi ali drugi lokaciji pa se konec dneva nič ne pozna.
dronyx ::
Neoptimalna ali vsaj tu nekje vožnja je slaba tako za ekološke izpuste kot ostalo...
Kaj pa je optimalno? Če jaz prvič peljem po nekih lokalnih cestah bom peljal počasneje, ker ceste ne poznam. Lokalci pač tam vozijo hitreje, ker jo poznajo na pamet. Pri Bistri jaz peljem počasi tudi pred naseljem, čeprav bi lahko zakonito 90 km/h. Mi je že parkrat skočila srna pred avto in me je pač podzavestno strah peljat hitreje. Je pa prepočasna vožnja seveda lahko tudi zelo nevarna. To se strinjam. Sploh na avtocesti, kjer so hitrosti visoke in ne pričakuješ, da se nekdo pelje 50 km/h in uživa v razgledu.
Mato989 ::
Neoptimalna ali vsaj tu nekje vožnja je slaba tako za ekološke izpuste kot ostalo...
Kaj pa je optimalno? Če jaz prvič peljem po nekih lokalnih cestah bom peljal počasneje, ker ceste ne poznam. Lokalci pač tam vozijo hitreje, ker jo poznajo na pamet. Pri Bistri jaz peljem počasi tudi pred naseljem, čeprav bi lahko zakonito 90 km/h. Mi je že parkrat skočila srna pred avto in me je pač podzavestno strah peljat hitreje. Je pa prepočasna vožnja seveda lahko tudi zelo nevarna. To se strinjam. Sploh na avtocesti, kjer so hitrosti visoke in ne pričakuješ, da se nekdo pelje 50 km/h in uživa v razgledu.
Na grobo bi lahko postavila trditev da če teren dopušča da bi lahko peljal hitreje ali bolj optimalno (nižja poraba pri konstantno 70km/h kot pa menjevanje 50-70-50-70) da je CPP logika kriva za več izpustov...
Če pa navkljub možnosti peljati hitreje po CPPju ti sam zaradi lastnih omejitev pelješ počasneje pa si kriv pač ti kot slab voznik.
V prvem primeru bi morali spremeniti logiko CPP v drugem pa bi se taka oseba morala vedno samoizločit iz prometa kot traktorji ki vozijo 30 ker fizično več ne zmorejo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
mirator ::
Dejansko bi NESREČ v SLO bilo veliko manj če bi izločili iz prometa vse ljudi ko gredo ti v PENZIJO... ker ti so glavni razlog da veliko mlajših za njimi POPIZDI in objestno prehiteva ko se oni cijazijo tam kjer je omejitev 70 ali 90 z 20km/h manj!
In hkrati lahko delaš izpit šele pri tridesteih, ker si do takrat še pobalin.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 18719 (15133) | feryz |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 74685 (65679) | dzinks63 |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38817 (33014) | dzinks63 |
» | Prihaja avtomobil, ki sam spoštuje omejitve hitrosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 46528 (39651) | m0LN4r |