Forum » Na cesti » Nova obvezna oprema za avtomobile
Nova obvezna oprema za avtomobile
AgJ1 ::
Dejansko bi NESREČ v SLO bilo veliko manj če bi izločili iz prometa vse ljudi ko gredo ti v PENZIJO... ker ti so glavni razlog da veliko mlajših za njimi POPIZDI in objestno prehiteva ko se oni cijazijo tam kjer je omejitev 70 ali 90 z 20km/h manj!
Res je, da so starejši vozniki moteči mlajšim, enako pa velja tudi obratno. In ne, ne moreš penzičem vzeti vozniške samo zato, ker vozijo malo bolj počasi in previdno - skladno s svojimi sposobnostmi, ker jim s tem onemogočiš neodvisno življenje. Vemo, da si nestrpen do starejših, ampak na srečo starejših je njih "jebeno dovolj", da ti ne moreš uveljavit svojih naci teženj.
Narobe, meni so moteči vozniki ki ustavljajo promet in delajo gužvo zaradi pretirano suboptimalne vožnje in neoptimalnih refleksov
Zdaj ali je tak voznik star 25 ali 65 niti ni pomembno, je pa res, da v povprečju je več takšnih med populacijo 65 ali rečmo 70+
Jaz se pizdim ko v krožnem oseba čaka ko bi lahko 2 ali 3 speljali, pa najsi bo to 72 letni dedek ali 29 letna opica ali majmun ki pozabi da ima gas.
Tudi mene to živcira, ampak do starejših imam razumevanje, do mladine, ki zraven drka telefon, pač manj. Penziču je avto dobesedno lifeline.
Markus386 ::
Glede na to, da nekateri avti ze imajo kamere, prepoznave tabel in piskanje... Je kdo ze kaj sprobal, kaj se zgodi, ce se sprehajas ob cesti s tako majico: https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Roa... ?
AgJ1 ::
Jaz sem zelo strpen voznik, samo nimam pa rad nelogičnih CPP zadev... Recimo: Poznam primer RAVNE ceste, z obcestnim naseljem ki ima zdaj novo kolesarsko pot in na VSAKI STRANI pločnik... no omejitev je 70km/h, komot bi lahko bila 90km/h... kar je še huje sredi tega naselja je omejitev 20 metrov 50km/h zaradi avtobusne...To je kar nevarno, da.
V Nemčiji so v vseh naseljih omejitve 30, z obveznim radarjem na začetku in koncu naselja. Če je pa še kaka avtobusna postaja kje, pa tudi 20. Edino prav.
Kakšen trol post.
dronyx ::
Glede na to, da nekateri avti ze imajo kamere, prepoznave tabel in piskanje... Je kdo ze kaj sprobal, kaj se zgodi, ce se sprehajas ob cesti s tako majico: https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Roa... ?
Kaj pa v naseljih, ko stara mama praznuje lepih 90 let in ji postavijo prometni znak?
roCkY ::
Meni je prepoznavanje znakov in prikaz cool fičer. Itak zadevi ne smeš zaupat na 100%. Bo pa treba karte zadaj malo bolj dodelat in recimo uvest nek kataster hitrosti kjer bodo občine/upravljalec cest dolžne to posredovat v bazo. Kamera pa je zraven za tiste znake, ki stojijo - recimo prebere omejitev ob deliu na cesti.
Znak na majici ali drug znak, če je dobro viden zagotovo prebere.
Znak na majici ali drug znak, če je dobro viden zagotovo prebere.
energetik ::
Lej, morda razumem, da ne more voziti hitreje, si ne upa itd. Ampak hkrati mora razumet tudi, da CPP zapoveduje umik na prvo varno mesto, če so zadaj več kot 3 vozila v koloni! Ampak tega noben ne naredi, ali noče ali pa ne ve, da je treba (in bi moral na nov test CPP).
Tudi mene to živcira, ampak do starejših imam razumevanje, do mladine, ki zraven drka telefon, pač manj. Penziču je avto dobesedno lifeline.
vires in numeris
energetik ::
Meni je prepoznavanje znakov in prikaz cool fičer. Itak zadevi ne smeš zaupat na 100%. Bo pa treba karte zadaj malo bolj dodelat in recimo uvest nek kataster hitrosti kjer bodo občine/upravljalec cest dolžne to posredovat v bazo. Kamera pa je zraven za tiste znake, ki stojijo - recimo prebere omejitev ob deliu na cesti.Je cool, ampak še vedno mnogo preveč nezanesljivo. Dokler prebere vsak znak, ki ga vidi ob cesti (ali na majici), se to ne more uporabiti za samodejno prilagoditev hitrosti. Predstavljaj si samodejno zaviranje na AC, ker je avto prebral znak 30km/h na lokalni cesti takoj zraven AC. So tudi taki odseki, kjer je to možno.
Primer (ni AC, je pa podobno):
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Tidule ::
Dejansko bi NESREČ v SLO bilo veliko manj če bi izločili iz prometa vse ljudi ko gredo ti v PENZIJO... ker ti so glavni razlog da veliko mlajših za njimi POPIZDI in objestno prehiteva ko se oni cijazijo tam kjer je omejitev 70 ali 90 z 20km/h manj!
Res je, da so starejši vozniki moteči mlajšim, enako pa velja tudi obratno. In ne, ne moreš penzičem vzeti vozniške samo zato, ker vozijo malo bolj počasi in previdno - skladno s svojimi sposobnostmi, ker jim s tem onemogočiš neodvisno življenje. Vemo, da si nestrpen do starejših, ampak na srečo starejših je njih "jebeno dovolj", da ti ne moreš uveljavit svojih naci teženj.
Narobe, meni so moteči vozniki ki ustavljajo promet in delajo gužvo zaradi pretirano suboptimalne vožnje in neoptimalnih refleksov
Zdaj ali je tak voznik star 25 ali 65 niti ni pomembno, je pa res, da v povprečju je več takšnih med populacijo 65 ali rečmo 70+
Jaz se pizdim ko v krožnem oseba čaka ko bi lahko 2 ali 3 speljali, pa najsi bo to 72 letni dedek ali 29 letna opica ali majmun ki pozabi da ima gas.
Ti se pizdis od jutra do vecera, ker se ne mores sprijaznit z dejstvom, da se svet ne bo prilagajal podpovprecnemu bedaku, ki v zivljenju ni se nicesar omembe vrednega dosegel.
brett ::
Zatakneš tempomat na 70 in cruzaš. Simpl da bolj ne more bit. Ko se boš nehal obremenjevat zakaj je tako jah bo življenje simpl.
Lej ko smo bli mulci smo po nekaterih odsekih vozili 140. Zej pač tempomat zataknem in se prepeljem prek tiste ravnine, ki je na 70. Zakaj in ne 90. Zato verjetno da se vozi 90 in ne 130+. Porabim tistih 5 minut za 20 km več morda. Pač en komad Deezer več odrola v času, ko sem v avtu. Na prvi ali drugi lokaciji pa se konec dneva nič ne pozna.
Mene izredno motijo zelo pogosto nelogično, nesmiselno postavljen table z omejitvijo hitrosti!
En primer: v konkretno naselje se pripeljete z AC, omejitev prvih 300m 50km/h (bloki), nato 500m 60km/h (mimo dela blokov in treh trgovin), nato se začne strnjeno naselje ... 50km/h. Voziš čez naselje, do drugega konca istega naselja. Do table konec naselja je 50km/h, istočasno je tu tabla za novo naselje (avtomatsko še naprej 50km/h) čez 100m tabla 70km/h, nato po 800m ponovno 50km/h. Kateri kreten se je to spomnil, ne vem! Vem pa, da lepo vklopim tempomat in ves ta opisan "odsek" kruzam s 50tko (to je cca 5km). Pa se pogosto najdejo ta pametni, ki že itak prekoračijo vstopno hitrost v naselje za vsaj 20km/h od oka. In se ti potem nabijejo na rit, pa hupajo, žmrkajo, ko na tistih odsekih po par 100m hitrost naraste na 60, 70, ti (jaz) pa voziš(m) 50tko.
Kot prvo: bedaste spremembe hitrosti za tako kratke odseke, nato pa bedaki, ki mislijo, da bodo ne vem kaj pridobili na tisti razdalji z 10 oz. 20km/h večjo hitrostjo.
Plus število znakov v SLO na KM razdalje enormno. V tujini tega nikjer ne zasledim. Voznik bi že skoraj rabil "navigatorja", da bi ti sproti gledal vse prometne znake.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: brett ()
AgJ1 ::
Lej, morda razumem, da ne more voziti hitreje, si ne upa itd. Ampak hkrati mora razumet tudi, da CPP zapoveduje umik na prvo varno mesto, če so zadaj več kot 3 vozila v koloni! Ampak tega noben ne naredi, ali noče ali pa ne ve, da je treba (in bi moral na nov test CPP).
Tudi mene to živcira, ampak do starejših imam razumevanje, do mladine, ki zraven drka telefon, pač manj. Penziču je avto dobesedno lifeline.
Se strinjam. Tukaj pa bi morala nastopiti policija z neko akcijo - najprej pogovor in opozorilo, nato pa kaznovati, saj pravila so napisana.
Invictus ::
Plus število znakov v SLO na KM razdalje enormno. V tujini tega nikjer ne zasledim. Voznik bi že skoraj rabil "navigatorja", da bi ti sproti gledal vse prometne znake.
V tujini kakor naletiš...
Tako kot pri nas.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Lej, če je odsek 100m z višjo hitrostjo, je to res bedarija od postavljalca. Ampak 800m ali več je pa že taka razdalja, ko ni več razloga, da voziš prepočasi. OK, če se umakneš na prvem mestu, ko se zadaj nabere kolona.Zatakneš tempomat na 70 in cruzaš. Simpl da bolj ne more bit. Ko se boš nehal obremenjevat zakaj je tako jah bo življenje simpl.
Lej ko smo bli mulci smo po nekaterih odsekih vozili 140. Zej pač tempomat zataknem in se prepeljem prek tiste ravnine, ki je na 70. Zakaj in ne 90. Zato verjetno da se vozi 90 in ne 130+. Porabim tistih 5 minut za 20 km več morda. Pač en komad Deezer več odrola v času, ko sem v avtu. Na prvi ali drugi lokaciji pa se konec dneva nič ne pozna.
Mene izredno motijo zelo pogosto nelogično, nesmiselno postavljen table z omejitvijo hitrosti!
En primer: v konkretno naselje se pripeljete z AC, omejitev prvih 300m 50km/h (bloki), nato 500m 60km/h (mimo dela blokov in treh trgovin), nato se začne strnjeno naselje ... 50km/h. Voziš čez naselje, do drugega konca istega naselja. Do table konec naselja je 50km/h, istočasno je tu tabla za novo naselje (avtomatsko še naprej 50km/h) čez 100m tabla 70km/h, nato po 800m ponovno 50km/h. Kateri kreten se je to spomnil, ne vem! Vem pa, da lepo vklopim tempomat in ves ta opisan "odsek" kruzam s 50tko (to je cca 5km). Pa se pogosto najdejo ta pametni, ki že itak prekoračijo vstopno hitrost v naselje za vsaj 20km/h od oka. In se ti potem nabijejo na rit, pa hupajo, žmrkajo, ko na tistih odsekih po par 100m hitrost naraste na 60, 70, ti (jaz) pa voziš(m) 50tko.
Kot prvo: bedaste spremembe hitrosti za tako kratke odseke, nato pa bedaki, ki mislijo, da bodo ne vem kaj pridobili na tisti razdalji z 10 oz. 20km/h večjo hitrostjo.
Plus število znakov v SLO na KM razdalje enormno. V tujini tega nikjer ne zasledim. Voznik bi že skoraj rabil "navigatorja", da bi ti sproti gledal vse prometne znake.
Dodaj še dejstvo, če imaš ti na tempomatu 50, je to realno po GPS nekje 47-48. Dejansko pa imaš potem take, ki ves odsek prevozijo s 40-45km/h, ker se ustrašijo vsake priključne ulice.. In to je potem vsak dan, na parih odsekih in ti žrejo ure življenja za povsem brezveze.
vires in numeris
Mato989 ::
V takih specifičnih primerih bi morali lepo dat zmesno 60km/h cel čas pa mir...
Jaz ko vidim specialne fore tipa 50-70-50 lepo cel čas peljem 61km/h boli me K...
Jaz ko vidim specialne fore tipa 50-70-50 lepo cel čas peljem 61km/h boli me K...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
energetik ::
V takih specifičnih primerih bi morali lepo dat zmesno 60km/h cel čas pa mir...Torej ti ne voziš dinamično, hkrati pa se jeziš nad drugimi ki delajo podobno?
Jaz ko vidim specialne fore tipa 50-70-50 lepo cel čas peljem 61km/h boli me K...
A, zato se potem na cesti Šentjakob-Dolsko vozimo ves čas 65 (na omejitvah 90/70/90), ker se enemu spredaj ne da malo bolj gasa pritisnit po koncu križišča?
vires in numeris
Mato989 ::
V takih specifičnih primerih bi morali lepo dat zmesno 60km/h cel čas pa mir...Torej ti ne voziš dinamično, hkrati pa se jeziš nad drugimi ki delajo podobno?
Jaz ko vidim specialne fore tipa 50-70-50 lepo cel čas peljem 61km/h boli me K...
A, zato se potem na cesti Šentjakob-Dolsko vozimo ves čas 65 (na omejitvah 90/70/90), ker se enemu spredaj ne da malo bolj gasa pritisnit po koncu križišča?
zakaj 65? Pri omejitvah 90-70-90 se voziš tam na tempomat 81-83...
V osnovi sešteješ highest pa lowest omejitev deliš z 2 in dodaš 1-3 km/h ker tempomat je običajno set hitrost -1-4 km/h
Sicer pa ne razumeš razlik, dinamična vožnja je nujno potrebna v mestih oz. tam kjer zaradi tvojega ZzZzzZzz delaš gužvo... pri takih primerih 90-70-90 je tempomat 82km/h čez celo pot dejansko boljši tako za okolje kot flow vožnje vseh
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
energetik ::
Bravo, kar sam si določaš CPP
Lej, tam na križiščih je 70 z razlogom. Vključujejo se tudi traktorji. Ampak vmes je tudi kilometer in več po 90km/h (okoli sama polja, čista ravnina) in tam ti brez razloga voziš počasneje, medtem ko zganjaš nevarnost na križiščih.
Lej, tam na križiščih je 70 z razlogom. Vključujejo se tudi traktorji. Ampak vmes je tudi kilometer in več po 90km/h (okoli sama polja, čista ravnina) in tam ti brez razloga voziš počasneje, medtem ko zganjaš nevarnost na križiščih.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
brett ::
Zatakneš tempomat na 70 in cruzaš. Simpl da bolj ne more bit. Ko se boš nehal obremenjevat zakaj je tako jah bo življenje simpl.
Lej ko smo bli mulci smo po nekaterih odsekih vozili 140. Zej pač tempomat zataknem in se prepeljem prek tiste ravnine, ki je na 70. Zakaj in ne 90. Zato verjetno da se vozi 90 in ne 130+. Porabim tistih 5 minut za 20 km več morda. Pač en komad Deezer več odrola v času, ko sem v avtu. Na prvi ali drugi lokaciji pa se konec dneva nič ne pozna.
Mene izredno motijo zelo pogosto nelogično, nesmiselno postavljen table z omejitvijo hitrosti!
En primer: v konkretno naselje se pripeljete z AC, omejitev prvih 300m 50km/h (bloki), nato 500m 60km/h (mimo dela blokov in treh trgovin), nato se začne strnjeno naselje ... 50km/h. Voziš čez naselje, do drugega konca istega naselja. Do table konec naselja je 50km/h, istočasno je tu tabla za novo naselje (avtomatsko še naprej 50km/h) čez 100m tabla 70km/h, nato po 800m ponovno 50km/h. Kateri kreten se je to spomnil, ne vem! Vem pa, da lepo vklopim tempomat in ves ta opisan "odsek" kruzam s 50tko (to je cca 5km). Pa se pogosto najdejo ta pametni, ki že itak prekoračijo vstopno hitrost v naselje za vsaj 20km/h od oka. In se ti potem nabijejo na rit, pa hupajo, žmrkajo, ko na tistih odsekih po par 100m hitrost naraste na 60, 70, ti (jaz) pa voziš(m) 50tko.
Kot prvo: bedaste spremembe hitrosti za tako kratke odseke, nato pa bedaki, ki mislijo, da bodo ne vem kaj pridobili na tisti razdalji z 10 oz. 20km/h večjo hitrostjo.
Plus število znakov v SLO na KM razdalje enormno. V tujini tega nikjer ne zasledim. Voznik bi že skoraj rabil "navigatorja", da bi ti sproti gledal vse prometne znake.
Sem se zmotil pri 70tki. 500m ne 800m .OStale držijo. Sem šel prav na googlemaps pogledat.
c23po ::
... pri takih primerih 90-70-90 je tempomat 82km/h čez celo pot dejansko boljši tako za okolje kot flow vožnje vseh
Ni res! Najboljša hitrost je 68 km/h.
Računalniki nimajo spominov.
energetik ::
Ni res, s hibridom je preverjeno najboljša hitrost za okolje 33km/h !!1!!1... pri takih primerih 90-70-90 je tempomat 82km/h čez celo pot dejansko boljši tako za okolje kot flow vožnje vseh
Ni res! Najboljša hitrost je 68 km/h.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mato989 ::
Bravo, kar sam si določaš CPP ;((
Lej, tam na križiščih je 70 z razlogom. Vključujejo se tudi traktorji. Ampak vmes je tudi kilometer in več po 90km/h (okoli sama polja, čista ravnina) in tam ti brez razloga voziš počasneje, medtem ko zganjaš nevarnost na križiščih.
Ja, ker tudi če greš do 10km/h (realnih) preko je kazen minorna...
Aja, 70 je z razlogom? Mi lahko poveš točen impact če pelješ 82km/h po tempomatu cel čas, in se vključi traktor? Namreč če ga bom lahko prehitel bom ga lažje z začetno višjo hitrostjo, če pa ne, pa bom v obeh primerih moral stisnit orenk po bremzi... sploh pa traktor mora vedet da ne sme zapeljat saj če moram jaz bremzat mi je vzel prednost... in razlika med 70km/h in 82km/h na tempomatu je koliko zavorne poti oz. koliko maneverskega?
Če moraš pri 82km/h tempomatu stisnit na zavore, boš moral tudi v 90%+ v primerih na 70km/h realne hitrosti.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
energetik ::
Razlika pri zaviranju je med 70 in 82 velika. Z 1s reakcijskega časa je 38 vs 49 metrov na suhi cesti.
vires in numeris
c23po ::
Ni res, s hibridom je preverjeno najboljša hitrost za okolje 33km/h !!1!!1... pri takih primerih 90-70-90 je tempomat 82km/h čez celo pot dejansko boljši tako za okolje kot flow vožnje vseh
Ni res! Najboljša hitrost je 68 km/h.
Sam Mato ne vozi hibrida. Tudi računa slabo, pa še predvideva, da traktor mora nekaj o njem vedeti. Traktorji ne vedo nič! Zato se tudi moti v izračunu. Ker traktor o njem nič ne ve, bi moral v poštev vzeti 18% rezervo. Zato je 68 km/h hitrost pravšnja.
Računalniki nimajo spominov.
Mato989 ::
Razlika pri zaviranju je med 70 in 82 velika. Z 1s reakcijskega časa je 38 vs 49 metrov na suhi cesti.
In koliko % je to na razdalji 800m? Teh 11m v procentih?
Na ravnici je to najmanjši problem.
Še bolj pa mi povej kako te reši tole ko imaš 70-50-70 in je 50km/h omejitev celih 25 metrov... kakšen nesmisel je šele to.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
c23po ::
In koliko % je to na razdalji 800m? Teh 11m v procentih?dobrih 100% traktorja s prikolico. Bistvena razlika, če računaš, kje se boš ustavil.
Računalniki nimajo spominov.
Mato989 ::
In koliko % je to na razdalji 800m? Teh 11m v procentih?dobrih 100% traktorja s prikolico. Bistvena razlika, če računaš, kje se boš ustavil.
Na ravnini ga vidiš 500m naprej... zanemarljivo... on pa mora preden gre ven preverit ali mi bo vzel prednost glede na moje premikanje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
c23po ::
Mato, smo v temi, kjer se govori o upravičenosti naprav za razpoznavanje in obveščanje o prometnih znakih in režimu vožnje.
Če misliš sestaviti lastni navigacijski sistem, ki bo ponujal tvoje ocene tveganj za različne odseke cest, prav. Če ne potem pa res me vidim smisla v predrkavanju kaj mora traktor vedeti o tebi in kdaj moram jaz videti njega.
Če misliš sestaviti lastni navigacijski sistem, ki bo ponujal tvoje ocene tveganj za različne odseke cest, prav. Če ne potem pa res me vidim smisla v predrkavanju kaj mora traktor vedeti o tebi in kdaj moram jaz videti njega.
Računalniki nimajo spominov.
Gregor P ::
Ma kva se bunite fantje, greš 300 km/h mim traktorja, un še vedu nou kva se je zgodv preden bo sploh premaknu v prestavo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Dober dan ::
Bolj žalostno je, da se danes s traktorji bolj dinamično in hitreje vozijo od avtomobilistov. Umikajo se tudi ne več ti traktoristi. Tudi ne vidim razloga, da bi se. Moderni traktorji letijo vsaj 40 oz več. Kar pa je že tako maksimalna hitrost avtomobilistov 90% časa. Promet postaja enak problem, kot današnja mladina. Eni ne vedo, kako vozit, drugi pa ne vedo, kaj so..
PacificBlue ::
Ma kva se bunite fantje, greš 300 km/h mim traktorja, un še vedu nou kva se je zgodv preden bo sploh premaknu v prestavo
Danes sem videl, kako je traktor potegnil okvarjen tovornjak dol s ceste. Dolge kolone v obe smeri. Tako, da tudi traktorji so zelo pomemben člen v prometu:)
Sicer pa zakaj imate toliko avtov pri hiši. Eden bi moral bit dovolj. Ves kaka milina bi bila to na cesti.
I’m out.
:3
:3
Gregor P ::
Medtem ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WizzardOfOZ ::
A je res tak problem za počasnetom, če ga ne moreš prehitet, držat varnostno razdaljo, nastavit tempomat na njegovo hitrost in si dat musko malo bolj na glas, pa uživat v muski tistih par minut več časa, kot bi rabil drugače?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
c23po ::
Zdaj, zdaj ti bo en hotel zaračunati, če bo moral toliko delati zate.
Računalniki nimajo spominov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 18667 (15081) | feryz |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 74448 (65442) | dzinks63 |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38712 (32909) | dzinks63 |
» | Prihaja avtomobil, ki sam spoštuje omejitve hitrosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 46445 (39568) | m0LN4r |