Forum » Na cesti » Nova obvezna oprema za avtomobile
Nova obvezna oprema za avtomobile
AgJ1 ::
Kot v navadi se kršilci CPP javijo sami.
Prozaičnost na razstavi: "Koliko časa si prihranil?"
Ne, rad se peljem malo hitreje. Včasih, ne vedno.
Voziš Dacio in si bil pristaš avtov na plin?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
starfotr ::
Ne vozim dacie in nimam avta na plin. Se mi pa zdi LPG in CNG najboljša opcija za pogon vozil.
feryz ::
Če moraš vozit 145 km/h, namesto 130, to samo pomeni da si zaostal. Ker prihranek časa če greš čez celo državo je zanemarljiv. In ne boš verjel, v bolj razvitih državah imajo nižje največje dovoljene hitrosti.Prihranek časa ni edina merodajna zadeva pri hitrosti.
Včeraj sem krenil na pot proti domu.
Gugl je napisal 9 ur 55 min do doma, avto 9 ur 40 min.
Vozil sem, za moje standarde, zelo počasi, za standarde starega fotra divjaško in doma sem bil po 7 urah in 50 minutah. Skoraj cel čas v dežju, pol od tega ponoči.
8 ur je nekako še normalen čas, ki ga lahko preživiš v avtu, brez nevarnosti zase in za ostale, sploh v slabi vidljivosti in slabih pogojih na cesti.
9 do 10 ur je verjetno že zelo na meji, če ne celo čez mejo.
Zato ne gre vedno zgolj za minuto ali dve, ampak gre včasih za življenje ali dva.
Tudi večja "dinamika" vožnje, čeprav pri 175 km/h na tempomatu ne moremo govoriti o dinamiki, ker avto to še vedno podela sam in je vseeno dolgočasno, malo pa vseeno pripomore k temu, da je voznik malenkost bolj zbran. Pri 130 km/h je 1000 km ac, 1000 km popolnega dolgčasa.
AgJ1 ::
Ne vozim dacie in nimam avta na plin. Se mi pa zdi LPG in CNG najboljša opcija za pogon vozil.
Lej, tečno je, ker avtomobil ne prepozna, da križišče razveljavi omejitev. Da bi mi po vsakem križišču avto piskal, je nadležno.
Da bi mi vsakič, ko peljem 95 namesto 90 piskal, je nadležno. Kaj šele, da bi mi samodejno bremzal po križišču, na primer. Na avtocesti je pa itak tako gost promet, da se velikokrat niti 130 ne moreš peljat.
Biti cel čas pod nadzorom, je nadležno. Zato bom vozil svoj ICE brez tega dreka, dokler bo šlo in bo cena vožnje znosna, ker ne mislim biti najprej zastonjski poklicni šofer in potem oddelat službo in potem nazaj zastonjski poklicni šofer. Fuck that.
Čebelicam delavkam pa itak paše, da so kontrolirane in vsak trenutek komandirane.
Če moraš vozit 145 km/h, namesto 130, to samo pomeni da si zaostal. Ker prihranek časa če greš čez celo državo je zanemarljiv. In ne boš verjel, v bolj razvitih državah imajo nižje največje dovoljene hitrosti.Prihranek časa ni edina merodajna zadeva pri hitrosti.
Včeraj sem krenil na pot proti domu.
Gugl je napisal 9 ur 55 min do doma, avto 9 ur 40 min.
Vozil sem, za moje standarde, zelo počasi, za standarde starega fotra divjaško in doma sem bil po 7 urah in 50 minutah. Skoraj cel čas v dežju, pol od tega ponoči.
8 ur je nekako še normalen čas, ki ga lahko preživiš v avtu, brez nevarnosti zase in za ostale, sploh v slabi vidljivosti in slabih pogojih na cesti.
9 do 10 ur je verjetno že zelo na meji, če ne celo čez mejo.
Zato ne gre vedno zgolj za minuto ali dve, ampak gre včasih za življenje ali dva.
Tudi večja "dinamika" vožnje, čeprav pri 175 km/h na tempomatu ne moremo govoriti o dinamiki, ker avto to še vedno podela sam in je vseeno dolgočasno, malo pa vseeno pripomore k temu, da je voznik malenkost bolj zbran. Pri 130 km/h je 1000 km ac, 1000 km popolnega dolgčasa.
Se ne bi mogel bolj strinjati. Največja past je, da vklopiš tempomat na 130 in se pelješ daleč po avtocesti. Dejansko če si utrujen, je pri tem veliko večja možnost, da se kaj zgodi, ker ti pade pozornost drastično, zato sam tempomata praktično ne uporabljam na daljših vožnjah.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: c23po ()
Tidule ::
c23po ::
...
Lej, tečno je, ker avtomobil ne prepozna, da križišče razveljavi omejitev. Da bi mi po vsakem križišču avto piskal, je nadležno...
To lahko na pamet napiše samo nekdo, ki je prvega dne izklopil piskanje na navigaciji in potem misli, da je doktoriral varno vožnjo.
(Se opravičujem za nenamerni predlog za izbris, škoda bi bilo...)
Računalniki nimajo spominov.
kody ::
Da povem...stvar deluje presenetljivo dobro...in ce delas tolk kilometrov kot jaz, je vedno fajn na neznanih cestah imeti orientacijo kolk je omejitev...
Edino, kjer odpove so vcasih dela na cesti, ko pozabijo dat znak konc omejitev...potem pa zahteva 80 ali 100 na uro ves cas...
Edino, kjer odpove so vcasih dela na cesti, ko pozabijo dat znak konc omejitev...potem pa zahteva 80 ali 100 na uro ves cas...
AgJ1 ::
Zakaj se moraš vozit 145 namesto 130? Pa ti povej, če ne zarad časa.
145 je dolgočasno na avtocesti. 160 ali 180 pot veliko hitreje mine
Za psihopate se sposobi, da take idiotizme bljuvajo.
Kako se je snežinkica sprožila
Da povem...stvar deluje presenetljivo dobro...in ce delas tolk kilometrov kot jaz, je vedno fajn na neznanih cestah imeti orientacijo kolk je omejitev...
Edino, kjer odpove so vcasih dela na cesti, ko pozabijo dat znak konc omejitev...potem pa zahteva 80 ali 100 na uro ves cas...
Jaz opazujem te informacije, ki mi jih daje avto in dosledno zajebe na odprti cesti po križišču, če je pred križiščem omejitev.
Nekje na neznani cesti je morda omejeno koristno, da ne spregledaš kakšne kapitalne omejitve, drugače pa zgolj informativno z zelo majhno težo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
c23po ::
No ja, kdor rabi navigacijo in piskanje, da varno vozi, ta ni varni voznik.
To lahko napiše samo nekdo, ki med vožnjo nikoli ni bil:
- na neznani cesti
- v družbi s sovoznikom
- utrujen k' p's
- zaskrbljen za otroka
- ... (lahko jih dodam še ziljon)
... vendar bi, namesto bil tako samozagledan v svoje supermoči, predvsem najprej pomislil, da od viška varnosti glava ne boli.
Zakaj se moraš vozit 145 namesto 130? Pa ti povej, če ne zarad časa.
145 je dolgočasno na avtocesti. 160 ali 180 pot veliko hitreje mine
Za psihopate se sposobi, da take idiotizme bljuvajo.
Kako se je snežinkica sprožila
Da povem...stvar deluje presenetljivo dobro...in ce delas tolk kilometrov kot jaz, je vedno fajn na neznanih cestah imeti orientacijo kolk je omejitev...
Edino, kjer odpove so vcasih dela na cesti, ko pozabijo dat znak konc omejitev...potem pa zahteva 80 ali 100 na uro ves cas...
Jaz opazujem te informacije, ki mi jih daje avto in dosledno zajebe na odprti cesti po križišču, če je pred križiščem omejitev.
Nekje na neznani cesti je morda omejeno koristno, da ne spregledaš kakšne kapitalne omejitve, drugače pa zgolj informativno z zelo majhno težo.
Smolo imaš. Moja sestrična (sicer frizerka) pravi, da vse njene navigacije (zastonjske!) zadanejo 98%.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
m0LN4r ::
Vsi novi avtomobili bodo morali imeti od letošnjega julija obsežnejšo serijsko varnostno opremo. Poleg črne skrinjice bodo novi avtomobili tudi prepoznali omejitev hitrosti in s piskanjem opozarjali voznika. Opozorilne sisteme je pred vsako vožnjo mogoče izklopiti, le da je število klikov med avtomobili že danes zelo različno. Tesla vsa opozorila ugasne že z enim.
https://siol.net/avtomoto/novice/kmalu-...
Kot kaže se bliža konec nenaporne vožnje na cestah. Voznike nameravajo spremeniti v robote, ki bodo ob vsakem odstopanju od velikokrat idiotskih omejitev na neprijeten način opozorjeni na to. Kmalu sledi nadaljevanje, ko bo avtomobil samodejno zmanjšal hitrost. Morda bi v vmesnem času premislili o vgradnji tazerja v sedež namesto opozorilnega piskanja? Takšen predlog bi zagotovo imel kar nekaj podpore.
Očitno ne bo rešitev, da na primer kupiš novo Teslo pred julijem 2024, ker lahko EU komisija proizvajalce prisili, da nadgradijo programsko opremo in vključijo to.
Rešitev je vztrajanje na starih ICE avtomobilih, kjer ti takšnega sistema ne bojo mogli enostavno dodati.
Ta najnovejši EU kretenizem je ravnokar vdihnil novo življenje starim avtomobilom.
Odlicna novica, se en razlog, da obdrzimo trenutne avte za vsaj 20 let, pol pa bodo ze chiptunerji zrihtali zadevo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
delavec44 ::
No ja, kdor rabi navigacijo in piskanje, da varno vozi, ta ni varni voznik.
To lahko napiše samo nekdo, ki med vožnjo nikoli ni bil:
- na neznani cesti
- v družbi s sovoznikom
- utrujen k' p's
- zaskrbljen za otroka
- ... (lahko jih dodam še ziljon)
... vendar bi, namesto bil tako samozagledan v svoje supermoči, predvsem najprej pomislil, da od viška varnosti glava ne boli.
Saj pravim sami izgovori slabih voznikov. Kaj pa če ne bi šel za volan, če si utrujen ko pes?
Gregor P ::
Če si res utrujen, potem vsaj prespiš nekje; kot študent najbrž kar v avtu, kasneje v življenju pa v kakšnem motelu ipd. Če že ne zaradi sebe, vsaj zaradi drugih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Utrujen si lahko tudi sred dneva 10 km od doma. Takrat bi asistenca, ki upošteva omejitev in zares deluje, čist prav prišla. Meni v takih primerih prav pride radar, se priklopim na enga in je. Če ni nikogar moraš pa pač sam.
Gregor P ::
Ravno ko si najbližje cilju, pride do največ nesreč. Tako da bi predlagal tudi v tem primeru krajši postanek, če si zares utrujen oz. če imaš spočitega sopotnika z vozniškim izpitom, da ta del prevzame on.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
delavec44 ::
Problem vseh teh asistenc je občutek lažne varnosti. In potem gledamo situacije, ko Tesla zgine pod prikolico kamiona.
Se strinjam, da so včasih pomoč dobremu vozniku. Ne se pa zanašati na njih. Če na novi cesti ne veš koliko je omejitev, brez da ti avto to pove, pač nisi dober voznik.
Se strinjam, da so včasih pomoč dobremu vozniku. Ne se pa zanašati na njih. Če na novi cesti ne veš koliko je omejitev, brez da ti avto to pove, pač nisi dober voznik.
Utk ::
Morda. Ampak če rečeš da za vsako cesto v vsakem momentu stoprocentno veš kolk je omejitev, si pa lažnivc.
delavec44 ::
Lej, 100% ni nič na svetu. Niti znaki niso vsi pravilno postavljeni, niti navigacija v avtu nima 100% točnih omejitev.
Še ko ti policist kazen napiše, včasih kakšna zadeva pade na sodišču.
Če pa pač spregledaš znak in se zanašaš na to, da ti bo itak avto povedal, pa ni ok. Seveda se zgodi, ampak priznam zajeb in priznam tudi, da takrat nisem bil dober voznik. Delaš na tem, da bo tega čim manj.
Še ko ti policist kazen napiše, včasih kakšna zadeva pade na sodišču.
Če pa pač spregledaš znak in se zanašaš na to, da ti bo itak avto povedal, pa ni ok. Seveda se zgodi, ampak priznam zajeb in priznam tudi, da takrat nisem bil dober voznik. Delaš na tem, da bo tega čim manj.
Utk ::
Je razlika med zanašat se na nekaj in uporabljat. Če mi bo sred Ljubljane avto reku, da sem na avtocesti, ne bom zato šel takoj na 130. Če bo pa reku da je omejitev 40, mu bom pa kar verjel, tudi če nisem opazil znaka.
mertseger ::
c23po ::
Delavec, Gregor (pogojno)
Veliko moraliziranja okoli utrujenosti in absolutni NE nekem pripomočku, ki lahko pomaga?
Veliko moraliziranja okoli utrujenosti in absolutni NE nekem pripomočku, ki lahko pomaga?
Računalniki nimajo spominov.
Utk ::
Ni res. Z njimi ne znajo vozit, predvsem pa hočejo vozit kot budale, ti pripomočki jih pa pri tem ovirajo, ker stalno nekaj težijo, vozijo preblizu, vozijo čez črte itd. Če imaš vklopljen radarski tempomat pač ne moreš pri 150 nekomu vozit 2 metra za ritjo, zato "dober voznik" ta pripomoček ne uporablja. Ma fakof. Taki zakoni so čisto v redu in upam da čim prej disablajo izklop vsega tega.
gruntfürmich ::
to so debilne otroške bolezni in zadnja brcanja pred avtonomno vožnjo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Gregor P ::
Ampak dokler te še ni tu, vam še ne pustimo spati za volanom
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
delavec44 ::
Delavec, Gregor (pogojno)
Veliko moraliziranja okoli utrujenosti in absolutni NE nekem pripomočku, ki lahko pomaga?
Daj si še enkrat preberi moj originalni post, ki te je zmotil:
"No ja, kdor rabi navigacijo in piskanje, da varno vozi, ta ni varni voznik."
Torej, kje ti tu vidiš kakšen absolutni NE. Oz. ni mi jasno zakaj se ne strinjaš z mano. Vse kar govorim je, da se na te pripomočke ni dobro (pretirano) zanašati in da varni voznik mora znati voziti avto brez njih.
pegasus ::
dronyx ::
Ta najnovejši EU kretenizem je ravnokar vdihnil novo življenje starim avtomobilom.
Ta sistem kot opozorilo na kakšnem HUD ni napačen po moje, samo ne pa da mi ves čas piska če peljem hitreje, kot je sistem prepoznal zadnji prometni znak za omejitev hitrosti. Tudi ne verjamem da so ti sistemi res tako napredni, da pravilno interpretirajo v vsek možnih situacijah, koliko je kje omejitev hitrosti. Tako kot človek tudi kamera vedno ne vidi znaka, če je zaraščen z grmovjem, skrit za drugimi vozili itd. (če sistem deluje prek GPS to ni ovira, mora pa biti praktično dnevno posodobljen, saj se znaki spreminjajo, razna dela na cesti itd.).
Mi je pa ob vsem tem teženju z dodatnimi elektronskimi pripomočki zanimivo, da se nihče ne spomni, da bi nehali izdelovati avtomobile, ki gredo recimo več kot 160 ali maksimalno 180 km/h, ker te hitrosti pri vseh teh omejitvah nimajo smisla. Nemci imajo resda na nekaterih odsekih avtocest "no limit", ampak to je verjetno izboril njihov avtomobilski lobi da lahko opravičuje vozila, ki gredo serijsko 250 km/h ali še več IN SO "ZELO VARNA". Jaz trdim da so hitrosti nad 160 km/h za na dirkališče, ne za na cesto, kjer se odvija promet. Namreč ne glede na omejitve marsikdo ne pričakuje, da lahko nekod vozi po cesti z 250 km/h. koliko je posnetkov nesreč ali silovitih zaviranj, ko takemu hitremu vozniku nekdo zapelje na njegov pas, ker ga spregleda. Samo to pa ne bi nihče kot kaže omejil. Ali pa čemu se po cestah vozijo 3 in več tonska osebna vozila, če je problem onesnaževanje. Tudi to bi zlahka lahko omejili. Ampak avtomobilski industriji očitno ustreza, da se zahteva čedalje več elektronike v vozilih, kar avtomobile spreminja v pametne telefone, ki bodo imeli zelo kratko življenjsko dobo, servisiranje pa bo bistveno višji strošek, kot so bili ljudje navajeni do sedaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Gregor P ::
Saj to že počno. Hibridna Toyota gre lahko (zaradi elektromotorja) max. 190 km/h. Pa tudi večina EV ima verjetno blokado tam nekje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Invictus ::
Opel ima to že vsaj 3 leta... In to na Corsi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
dronyx ::
roCkY ::
Nujno bi predvsem v SLO rabli en dodatek, ki ga nisem še nikjer zasledil niti v debatah. Luč zadaj, ki zaritniku sporoča, da je vozilo spredaj na 2sek aktivnem tempomatu.
To je neverjetno koliko se folk rine in rine v rit, ko si na aktivnem tempomatu na normalni logični varni razdalji. Pa naj bo avtocesta ali regionalka. Tempomat uporabljam sedaj cca. 8+ let. In občutek imam, da je AKTIVNIH zaritnikov sedaj še več kot jih je bilo pred časom.
To je neverjetno koliko se folk rine in rine v rit, ko si na aktivnem tempomatu na normalni logični varni razdalji. Pa naj bo avtocesta ali regionalka. Tempomat uporabljam sedaj cca. 8+ let. In občutek imam, da je AKTIVNIH zaritnikov sedaj še več kot jih je bilo pred časom.
dronyx ::
Ne razumem tudi zakaj še niso prepovedali da v avtomobilih deluje občutljiv zaslon na dotik tudi med vožnjo? Ne smeš telefonirat, lahko se pa igraš z ekrančkom na armaturni plošči!? V Tesli menda celo v vzvratno daš tako, da podrsaš po ekranu, pa med vožnjo nastavljaš neke parametre avta na ekranu...
Lonsarg ::
Nujno bi predvsem v SLO rabli en dodatek, ki ga nisem še nikjer zasledil niti v debatah. Luč zadaj, ki zaritniku sporoča, da je vozilo spredaj na 2sek aktivnem tempomatu.Veš kaka milina je vozit v Ameriki ko so vsi na tempomatih, skoraj nič te balkanske živčnosti kot je pri nas med vožnjo.
To je neverjetno koliko se folk rine in rine v rit, ko si na aktivnem tempomatu na normalni logični varni razdalji. Pa naj bo avtocesta ali regionalka. Tempomat uporabljam sedaj cca. 8+ let. In občutek imam, da je AKTIVNIH zaritnikov sedaj še več kot jih je bilo pred časom.
Morda pridemo enkrat do tja :)
c23po ::
Nujno bi predvsem v SLO rabli en dodatek, ki ga nisem še nikjer zasledil niti v debatah. Luč zadaj, ki zaritniku sporoča, da je vozilo spredaj na 2sek aktivnem tempomatu.
To je neverjetno koliko se folk rine in rine v rit, ko si na aktivnem tempomatu na normalni logični varni razdalji. Pa naj bo avtocesta ali regionalka. Tempomat uporabljam sedaj cca. 8+ let. In občutek imam, da je AKTIVNIH zaritnikov sedaj še več kot jih je bilo pred časom.
S tvojo karakterizacijo aktivnih zaritnikov se ne bi mogel bolj strinjati, vendar, ali res predlagaš posebno luč "PAZI! Normalni voznik pred teboj."
Računalniki nimajo spominov.
dronyx ::
Nujno bi predvsem v SLO rabli en dodatek, ki ga nisem še nikjer zasledil niti v debatah. Luč zadaj, ki zaritniku sporoča, da je vozilo spredaj na 2sek aktivnem tempomatu.
Če že bo vgrajena v avte "črna skrinjica", potem naj takim šoferjem na ekranu izpiše, da je bila zabeležena vožnja s prekratko varnostno razdaljo. Za koga bo morda to psihološki pritisk, da s to nevarno traparijo preneha.
energetik ::
Nujno bi predvsem v SLO rabli en dodatek, ki ga nisem še nikjer zasledil niti v debatah. Luč zadaj, ki zaritniku sporoča, da je vozilo spredaj na 2sek aktivnem tempomatu.
To je neverjetno koliko se folk rine in rine v rit, ko si na aktivnem tempomatu na normalni logični varni razdalji. Pa naj bo avtocesta ali regionalka. Tempomat uporabljam sedaj cca. 8+ let. In občutek imam, da je AKTIVNIH zaritnikov sedaj še več kot jih je bilo pred časom.
S tvojo karakterizacijo aktivnih zaritnikov se ne bi mogel bolj strinjati, vendar, ali res predlagaš posebno luč "PAZI! Normalni voznik pred teboj."
Teh ritopikov je vse preveč. Pravzaprav je že čudno, če vidiš zadaj kakšnega z normalno varnostno. Pač jim možgani ne delajo tako dobro, da bi ugotovili, da ne bodo nič prej prišli, če mi bodo za ritjo, pred mano pa kolono 100 vozil. Sploh jih sovražim, ko se vozim že 10% čez omejitev mimo znaka za omejitev, a oni bi te zrinili s ceste. Prav zaradi takih pacientov bi sprejel tudi obvezen radarski tempomat oziroma vsaj obvezno napravo za držanje varnostne razdalje.
vires in numeris
Utk ::
Če se kater meni tako nalepi, grem z veseljem nazaj dol točno na omejitev, pa še raje kak km manj kot preveč. Čudežno se potem razdalja hitro poveča.
To pa naredim iz dveh razlogov. Prvi je ta, da če se mi že zabije v rit, bolje da pri 48 kot pri 70, drugi pa da znajo točno to izvajat nihče drug kot policaji.
To pa naredim iz dveh razlogov. Prvi je ta, da če se mi že zabije v rit, bolje da pri 48 kot pri 70, drugi pa da znajo točno to izvajat nihče drug kot policaji.
c23po ::
Človk, čisto jih boš iznerviral s temi intruzivnimi posegi v njihove pravice do umetniškega posiljevanja pojavkov pred njimi.
Računalniki nimajo spominov.
WizzardOfOZ ::
Ena od zadev, ki bi jih sam obvezno zahteval v novem vozilu je kamera, ki snema voznika in v primeru, ko se voznik z glavo obrača stran od cestišča, elektronika prevzame zaviranje in v povezavi z radarjem ali sistemom kamer, ki gledajo naprej, prepreči nalete voznikov, ki delajo vse drugo, razen na cesto niso skoncentrirani.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
D3m ::
Saj to že počno. Hibridna Toyota gre lahko (zaradi elektromotorja) max. 190 km/h. Pa tudi večina EV ima verjetno blokado tam nekje.
EV ima blokado na 160 km/h.
Tesla je izvzeta.
|HP EliteBook|R5 6650U|
GrimReaper3 ::
Zakaj se moraš vozit 145 namesto 130? Pa ti povej, če ne zarad časa.
145 je dolgočasno na avtocesti. 160 ali 180 pot veliko hitreje mine
To je res, ampak pri takih voznikih kot jih srečaš pri nas je 180 že kar na meji da se še lahko ustaviš. Npr. danes je tako zjutraj kot popoldne eden zablokiral levi pas pri 120, obakrat povsem enak primer, da je hotel takoj po vključevanju prehiteti tovornjak neozirajoč na varnost tistih že na prehitevalnem pasu.
Pa itak da v takih primerih že predvidevaš da bo ravno to naredil in prej zmanjšaš hitrost na 140, ampak vseeno. Tisti drugi popoldne je bil še hujši primerek, je ustavil na 100 komplet oba pasova. Da ti kaj takega uspe moraš biti kar talent.
Jaz bi rad več moči, imam 200KM pa pri vožnji 160, sem pa tja potegnem do 180, še precej bolj redko do 210, pa kar traja. Res pa da če bi imel 300, 400, 500KM, potem ne bi vozil pri okoli 160, ampak bi bil redno pri okoli 200, ampak max je pa to potem že 250. 500KM z blokado na 180 km/h, to bi bilo idealno, da je avto dovolj živahen ter da ne gre preveč.
Preseneti pa včasih kakšen jajček, ravno danes je bil pred mano en C2, meni ni jasno kako to sploh gre 160. Saj vmes mu je nekaj padlo na 130 in je kar rabil da je prišel nazaj na 160. Ne vem kaj ima potem za voziti tako hitro, če nimaš pospeškov, nimaš kaj.
Hm, gledam zdaj in res obstaja 1.6 16V 120 in 1.6 HDi 110. No saj to se mi je vedno zdelo da ti kinderjajčki, ki mi delajo probleme na AC, da morajo biti dizli. Ker ta ni bil prvi, je že vsaj ene deseti v zadnjih dveh letih, ki sem ga srečal.
Še hujši so taki, prejšnji teden sem naletel na 2, ki ti vozijo po sredini ceste, potem pa sploh ne veš kdaj se ti je že umaknil desno. Je bolje se prej prepričati z blendo, potem se že umakne bolj desno.
Še huje, enkrat že dam ful gas, on pa začne zapirati pas z zavijanjem nazaj levo. Neverjetno da sem to uspel rešiti z zaviranjem, noter pa že čez 160.
Drugače moraš pa gledati začetek filma Ferrari (2023), da vidiš kje je point vožnje. Mater, kakšen lep medplin med prestavljanjem navzdol. Kakšen prihranek na času neki, to je samo biprodukt.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
jest10 ::
Res pa da če bi imel 300, 400, 500KM, potem ne bi vozil pri okoli 160, ampak bi bil redno pri okoli 200, ampak max je pa to potem že 250. 500KM z blokado na 180 km/h, to bi bilo idealno, da je avto dovolj živahen ter da ne gre preveč.
Ti imaš že tako komaj za pašteto in antipsihotike. Če bi imel močnejše vozilo z višjo porabo, bi itak vsak mesec najemal pufe, da bi sploh uspel tankati
GrimReaper3 ::
To že, gledano stroškovno imam največ kar še gre skozi. 500KM sem imel v mislih bolj tako, če bi živeli v svetu kjer bi bilo vse poceni.
Drugače pa ne pri visoki hitrosti, totalko dobiš prej pri 50 km/h. Enkrat pred kratkim peljem domov iz šihta, ena pred mano kar nekaj bremza. Potem se ustavi desno ob cesti, na levi je parkirišče, jaz jo imam že dovolj in jo takoj prehitim. Ko sem ob njej, pa začne zavijati levo. Ustavila se je pomoje samo zato, ker je začela zavijati precej iz desnega roba in me je v bistvu videla že naravnost pred sabo.
Ja, kot da nisem vedel da je nekaj sumljiva in nekaj išče, itak da sem. Ampak jaz sem bil 8 ur na šihtu in se nimam časa ukvarjati še s takimi, ki ne vedo kaj hočejo na cesti. Ravno 2 dni kasneje dobim na Youtube video glede uporabe troblje. Ja, kratek pritisk troblje bi moral uporabiti, da naznaniš svojo prisotnost, te pa priznam da še nimam naštudirane. Pa tudi je pri nas noben razen mene ne uporablja, jaz sem jo pa do sedaj samo da sem drugim dopovedal napako ali pa da jim sporočim naj se mi splaknejo preč iz mojega pasu.
Za ogledala in smernike nekateri res še niso slišali. Sicer pa priznam da tudi jaz nisem prvo leto ali dve, ker sem se vozil samo naravnost po regionalki do šihta. Potem ni čudno da obstajajo tudi drugi taki, ki so komaj pred kratkim dobili izpit ali pa preprosto tudi po več 10 letih niso še uspeli tega naštudirati.
V bistvu sem hvaležen da vsaj vozniki na AC vedo za ogledala, drugače bi bilo pa kar pestro. Moram reči da se ne spomnim nobenega, ki na AC ne bi vedel za ogledala.
Drugače pa ne pri visoki hitrosti, totalko dobiš prej pri 50 km/h. Enkrat pred kratkim peljem domov iz šihta, ena pred mano kar nekaj bremza. Potem se ustavi desno ob cesti, na levi je parkirišče, jaz jo imam že dovolj in jo takoj prehitim. Ko sem ob njej, pa začne zavijati levo. Ustavila se je pomoje samo zato, ker je začela zavijati precej iz desnega roba in me je v bistvu videla že naravnost pred sabo.
Ja, kot da nisem vedel da je nekaj sumljiva in nekaj išče, itak da sem. Ampak jaz sem bil 8 ur na šihtu in se nimam časa ukvarjati še s takimi, ki ne vedo kaj hočejo na cesti. Ravno 2 dni kasneje dobim na Youtube video glede uporabe troblje. Ja, kratek pritisk troblje bi moral uporabiti, da naznaniš svojo prisotnost, te pa priznam da še nimam naštudirane. Pa tudi je pri nas noben razen mene ne uporablja, jaz sem jo pa do sedaj samo da sem drugim dopovedal napako ali pa da jim sporočim naj se mi splaknejo preč iz mojega pasu.
Za ogledala in smernike nekateri res še niso slišali. Sicer pa priznam da tudi jaz nisem prvo leto ali dve, ker sem se vozil samo naravnost po regionalki do šihta. Potem ni čudno da obstajajo tudi drugi taki, ki so komaj pred kratkim dobili izpit ali pa preprosto tudi po več 10 letih niso še uspeli tega naštudirati.
V bistvu sem hvaležen da vsaj vozniki na AC vedo za ogledala, drugače bi bilo pa kar pestro. Moram reči da se ne spomnim nobenega, ki na AC ne bi vedel za ogledala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
roCkY ::
GrimReaper3 je izjavil:
Zakaj se moraš vozit 145 namesto 130? Pa ti povej, če ne zarad časa.
145 je dolgočasno na avtocesti. 160 ali 180 pot veliko hitreje mine
To je res, ampak pri takih voznikih kot jih srečaš pri nas je 180 že kar na meji da se še lahko ustaviš. Npr. danes je tako zjutraj kot popoldne eden zablokiral levi pas pri 120, obakrat povsem enak primer, da je hotel takoj po vključevanju prehiteti tovornjak neozirajoč na varnost tistih že na prehitevalnem pasu.
Pa itak da v takih primerih že predvidevaš da bo ravno to naredil in prej zmanjšaš hitrost na 140, ampak vseeno. Tisti drugi popoldne je bil še hujši primerek, je ustavil na 100 komplet oba pasova. Da ti kaj takega uspe moraš biti kar talent.
Jaz bi rad več moči, imam 200KM pa pri vožnji 160, sem pa tja potegnem do 180, še precej bolj redko do 210, pa kar traja. Res pa da če bi imel 300, 400, 500KM, potem ne bi vozil pri okoli 160, ampak bi bil redno pri okoli 200, ampak max je pa to potem že 250. 500KM z blokado na 180 km/h, to bi bilo idealno, da je avto dovolj živahen ter da ne gre preveč.
Preseneti pa včasih kakšen jajček, ravno danes je bil pred mano en C2, meni ni jasno kako to sploh gre 160. Saj vmes mu je nekaj padlo na 130 in je kar rabil da je prišel nazaj na 160. Ne vem kaj ima potem za voziti tako hitro, če nimaš pospeškov, nimaš kaj.
Hm, gledam zdaj in res obstaja 1.6 16V 120 in 1.6 HDi 110. No saj to se mi je vedno zdelo da ti kinderjajčki, ki mi delajo probleme na AC, da morajo biti dizli. Ker ta ni bil prvi, je že vsaj ene deseti v zadnjih dveh letih, ki sem ga srečal.
Še hujši so taki, prejšnji teden sem naletel na 2, ki ti vozijo po sredini ceste, potem pa sploh ne veš kdaj se ti je že umaknil desno. Je bolje se prej prepričati z blendo, potem se že umakne bolj desno.
Še huje, enkrat že dam ful gas, on pa začne zapirati pas z zavijanjem nazaj levo. Neverjetno da sem to uspel rešiti z zaviranjem, noter pa že čez 160.
Drugače moraš pa gledati začetek filma Ferrari (2023), da vidiš kje je point vožnje. Mater, kakšen lep medplin med prestavljanjem navzdol. Kakšen prihranek na času neki, to je samo biprodukt.
Zaradi takih kot si ti bo "črna skrinca".
dronyx ::
GrimReaper3 je izjavil:
Drugače moraš pa gledati začetek filma Ferrari (2023)...
Ne vem če si v tem filmu opazil nesrečo, katere posledice so izgledale kot bi gledal uvodni del Reševanje vojaka Ryana. Namreč večina, ki po avtocestah drvi z 200 km/h ali še več niti ne pomisli, kako izgleda pri tej hitrosti, če bo šlo kaj narobe. Lahko ti poči guma kot v filmu, lahko naletiš na slab del ceste, ko te odnese v zrak, lahko priletiš v lužo in boš iz POV videl, kako izgleda akvaplaning...Jaz trdim, da so take hitrosti samo za na dirkališča. Ta so običajno danes tako projektirana, da tudi če zletiš iz proge ne bodo tako hude posledice kot na cesti. Če bi kdo bil sposoben omejiti hitrosti cestnih vozil na 180 km/h sem prvi za to. Kdor želi visoke hitrosti pa si lahko na dirkališčih v okolici za par 100 EUR sposodi nekaj hitrega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
WizzardOfOZ ::
Kupiš avto, ki ne dosega hitrosti 180km/h, pa imaš rešeno. Večina avtov, ki ima do 100KM, ima končno hitrost okoli 175.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 18594 (15008) | feryz |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 74348 (65342) | dzinks63 |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38608 (32805) | dzinks63 |
» | Prihaja avtomobil, ki sam spoštuje omejitve hitrosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 46385 (39508) | m0LN4r |