» »

Dizel ali premium dizel

Dizel ali premium dizel

FiReFTW ::

Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?

m0LN4r ::

Premium Shell V Power z Smart Dealom.

Ne zaradi porabe, ampak ker je "cistejsi"
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

HolyFuck1 ::

Navadnega.

Premium dizel je nateg.

Pithlit ::

https://autoexpert.com.au/posts/the-tru...

Če bi bla razlika nekaj takega kot je med 95 pa 98... Tko pa, ni najboljša ideja. Ampak kot vedno, vsak bo zase vedel.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

mirator ::

FiReFTW je izjavil:

Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?

Jaz vedno tankam navadnega. Sem pa bil enkrat nepozoren in sem tankal premium. Žena, ki je čakala pri blagajni, me je prišla zaskrbljena vprašat, potem ko je dobila račun, če sem mogoče gorivo mimo polival.
Lahko pa potrdim, da sem s tem gorivom res naredil nekaj km več.
Ampak, kot sem zapisal, je bila to pomota. Še naprej tankam navadnega.

delavec44 ::

Jaz sem pa s pomoto isto km naredil. Prvič in zadnjič.

chucki ::

mirator je izjavil:

FiReFTW je izjavil:

Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?

Jaz vedno tankam navadnega. Sem pa bil enkrat nepozoren in sem tankal premium. Žena, ki je čakala pri blagajni, me je prišla zaskrbljena vprašat, potem ko je dobila račun, če sem mogoče gorivo mimo polival.
Lahko pa potrdim, da sem s tem gorivom res naredil nekaj km več.
Ampak, kot sem zapisal, je bila to pomota. Še naprej tankam navadnega.


Nekaj km več si naredil, ker si posrano vozil zaradi preplačanega dizla.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Comandante ::

FiReFTW je izjavil:

Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?

Navadnega. Vozil en cas premium, poraba ista (vozim vecinoma isto pot 95% casa na tempomat). Frekvenca ciscenja DPF ista, pri meni 2x na tank. Premium naj bi bil na dolgi rok boljsi za motor (boljse mazanje zaradi boljsih aditivov), na prvo zogo ne opazim razlike.

Ganon ::

mirator je izjavil:


Lahko pa potrdim, da sem s tem gorivom res naredil nekaj km več.


Buča za na razstavo.

chrush ::

Se mogoce pozna razlika pri -20C ali tudi ni razlike? Oboja zmrzne?
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Comandante ::

chrush je izjavil:

Se mogoce pozna razlika pri -20C ali tudi ni razlike? Oboja zmrzne?

A ni tako da ima pozimi vso dizelsko gorivo aditive, da se malo kasneje spremeni v vosek?

Zgodovina sprememb…

chrush ::

Nisem preprican.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Pithlit ::

Comandante je izjavil:

chrush je izjavil:

Se mogoce pozna razlika pri -20C ali tudi ni razlike? Oboja zmrzne?

A ni tako da ima pozimi vso dizelsko gorivo aditive, da se malo kasneje spremeni v vosek?

Naj bi bilo, ja.
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Razlika je, da pri premium pri nizjih obratih lepse klopfa in se vam ne bo kadilo iz auspuha ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

starfotr ::

30 centov na liter je razlika v ceni. To je 15 eur za 50 litrov.

9 eur za 75 litrov dizla stane aditiv.

https://ato24.de/en/liqui-moly-super-di...

MadMax ::

Ampak že reklama za osnovni dizel se bere kot da gre za ultrapremium gorivo.
Kaj češ več?
https://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pithlit ::

starfotr je izjavil:

30 centov na liter je razlika v ceni. To je 15 eur za 50 litrov.

9 eur za 75 litrov dizla stane aditiv.

https://ato24.de/en/liqui-moly-super-di...

Jaz v sedmih letih k sem furala dizla, tud enkrat nisem tega not vlivala.
Life is as complicated as we make it...

starfotr ::

Saj noben tega ne vliva noter. Pa tudi skoraj noben ne kupuje premium dizla.

nekoman ::

Jaz pa mislim, da je bolje včasih not naliti kaj takega...?
https://www.at-team.si/diesel-one-shot-...

Pithlit ::

nekoman je izjavil:

Jaz pa mislim, da je bolje včasih not naliti kaj takega...?
https://www.at-team.si/diesel-one-shot-...

Še dobro da ni v obliki šumečih tablet. Glede na čarovnije ki jih dela bi še sama ruknila eno ali dve.
Life is as complicated as we make it...

darkolord ::

Misliš, da je najbolj cheap diesel najboljše, kar je človeštvo sposobno sproducirati? Pinnacle of technology?

Aditivi v splošnem delujejo, tu ni nobenega dvoma; vprašanje samo, ali se splača.

V mojem malem jajčku se je občutno poznala višja moč pri enem od premium dizlov (verjamem, da se pri zafiri s 400 konji ne pozna nič), ne pa toliko, da bi za to plačeval toliko več.

lucky13 ::

Na mojem HDI s precej kilometri se je Premium poznal v lepšem delovanju.

Buggy ::

Pri teh aditivih za gorivo gre bolj kot za kaj drugega predvsem za preventivo, vcasih celo za kurativo pri starejsih motorjih (meritve izpustov pred tehnicnim).
Uporabljam izkljucno EUROSOL dodatek tako na bencinarju (sploh ce gre za port injection - carbon_build_up) kot na dizlu in to dva tanka pred servisom, ko se menjajo se olje in filtri.
Priporocljivo je tudi, da takrat naredis kaksno daljso pot (doupust) in ga malo bolj preteras, kot sicer.
Priporocal mi ga je tudi moj tuner, kakor tudi brat ki dela na servisu, tako da se bom njihovih priporocil drzal se naprej, forumski znalci pa naj delajo kar zelijo :D

nekoman ::

Ja mislim da je bolš včasih Dilit kaj aditiv, kot pa tankat premium.
Cena je tam tam

Pithlit ::

darkolord je izjavil:

Misliš, da je najbolj cheap diesel najboljše, kar je človeštvo sposobno sproducirati? Pinnacle of technology?

Aditivi v splošnem delujejo, tu ni nobenega dvoma; vprašanje samo, ali se splača.

V mojem malem jajčku se je občutno poznala višja moč pri enem od premium dizlov (verjamem, da se pri zafiri s 400 konji ne pozna nič), ne pa toliko, da bi za to plačeval toliko več.

Sej tud šumečke delujejo. Tko kot si sam rekel, vprašanje ali se splača.

Moj komentar je letel na to da se oglas bere precej čudežno.
Life is as complicated as we make it...

starfotr ::

Za motorje bi mnogo več naredili, če ga ne bi srali z dodajanjem biodizla. In če bi (spet) dobivali kakovostno nafto iz trenutno osovražene države.

Tako bi tudi lahko dodajali manj dodatkov.

bbbbbb2015 ::

FiReFTW je izjavil:

Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?


Ve se, kaj je funkcija premium dizla.

Hrvati so svojčas naredili kemično analizo vseh goriv (in tako tudi dizlov), ter to objavili v Avto-moto reviji.

Premium dizel ima precej manj (celo nič) žvepla, ima aditive, ki "zmrzovanje" (izločanje kristalov) pomaknejo na -30 stopinj, ima malo do nič primesi. Kar je verjetno povezano bolj s tem, kako transportirajo gorivo (posebne cisterne).

Komu premium diesel pomaga?

Pomaga pri zelo zmogljivih dieslih, ki imajo zelo navite konje na širokem območju obratov in te konje dobijo z agresivno termodinamiko motorja. Lep primer je Renaultov G9 motor:
Renault G-Type engine @ Wikipedia

ali BMWjev B57 dieselski motor:
BMW B57 @ Wikipedia

Renaultov G9 motor sem imel v Grand Espace IV, ki je imel za tisti čas izjemno solidnih 130 konjev. Sem pa moral tankati ali na Molu ali Shell premium. To je tudi pisalo v knjižici.
Če sem natankal navaden OMV diesel, se je za 30.000km prižgala lučka za motnje v motorju, EGR ventil je bil zasajan. Mehanik je sicer nekaj čistil, samo to ni kaj dosti pomagalo. Zato smo ventil menjavali. To je takrat stalo 750 EUR ali tu nekje. Avto je bil za službene poti, naredil je 50-60kkm na leto in ta letno šla dva ventila.

Ko smo ugotovili, da je gorivo problem, smo tankali MOL ali Shell premium, ventil je bil sicer še vedno nekoliko s pridihom črne plasti gareža, samo ni blo potrebno več zabadati debelega šraufcigra, da se dol spravijo debele obloge gareža. Od takrat je ventil zdržal 120.000km, na koliko je bilo predvideno, da se OČISTI, ne zamenja.

Motor dCi 2.2 je zelo agresivno zapiral in odpiral EGR ventil, ter zelo agresivno vrtel turbo kompresor.

Drug tak motor, za katerega vem, da je občutljiv na kvaliteto goriva je B57, sploh v kombinaciji z menjalnikom ZF8 (avtomatski, 8-prestav). BMW 540d ga ima, to je 315KM, ima dva turbo kompresorja.
Imel sem priliko videti, kako je nekdo natočil navaden diesel in je avto javil napako na motorju. Očistili so EGR, izpušni kolektor, zamenjali filter in s premium dieslom to dela zelo v redu. Z navadnim, če avto res poženeš, pa bo problem.

Nakupu slednjega sem se jaz ognil ravno zaradi te preobčutljivosti na kvaliteto goriva. Že malenkost šibkejši B57, z 261KM dela zelo v redu z MOL gorivom.

Osebno pa se Petrolu in OMVju (če še obstajajo) vseeno ogibam. Tankam MOL navadni diesel, čeprav tudi oni imajo premium.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Posebnih cistern za prevoz premium goriv zagotovo nimajo.

Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Posebnih cistern za prevoz premium goriv zagotovo nimajo.

Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.


Jaz tankam na MOL, ker oni niso bili v tisti izmenjavi dizla iz blagovnih rezerv, vsaj bili niso, kaj pa vem, če sedaj so. Gorivo so pripeljali direkt iz rafinerije. Sosed je odpiral filter za diesel, kar za moje avte ni bilo možno. Pač zamenjaš tisto konzervo, ki se ji reče filter. On mi je kazal, kako ni imel trdnih delcev in vode v filtru, imel pa je nekega starega Opla.
Mehanik mi je sicer za Grand Espacea rekel, da naj tankam na MOL, čeprav je rekel, da jim načeloma ni dovoljeno priporočati goriva.

Sedaj tankam na MOL in se izogibam tem super zmogljivim BMW motorjem, ki hočejo imeti diesel iz laboratorija. Že malenkost šibkejši B57 in B47 do 200 konjev:
BMW B47 @ Wikipedia

delajo v redu na MOL diesel. Problem je menda B47D20 v BMW 525d, ta ima 228KM in je občutljiv na gorivo. To se pozna predvsem na EGRu. Novi BMW bodo imeli Borg Warner EGRe in toplotne izmenjevalce, ki so precej večji in bolj robustni.

starfotr je izjavil:

Posebnih cistern za prevoz premium goriv zagotovo nimajo.

Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.


To se sicer motiš. MOL koncesionarji so morali zamenjati stare pumpe, ko so začeli ponujati novo gorivo Premium Diesel. Poznam lastnika, on se je nekaj pritoževal nad stroškom. Prej niso smeli imeti premium, oziroma itak je bila dovoljena ena cena diesla.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

nekoman je izjavil:

Ja mislim da je bolš včasih Dilit kaj aditiv, kot pa tankat premium.
Cena je tam tam

Vcasih, ne pomaga nic, kaj je to pol 800km? Ne naredi nic cudeza za nazaj.
Obloge, saje, ki so se nabrale in zapekle po 30.000km ne bodo izginile po enem tanku etanola zmesanega v dizel.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bbbbbb2015 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Renaultov G9 motor sem imel v Grand Espace IV, ki je imel za tisti čas izjemno solidnih 130 konjev.


To se pardoniram, se mi je zdelo, da je imel več konjev. Imel je 150KM, leta 2002. Recimo takrat je bilo normalno, da je imel en 2 litrski motor ne vem, 90 konjev, 100 že skoraj ne.
Ta pa je imel 150. Ko je navil 1900 obratov, je vklopil turbo, to je bil pospešek nenormalen. V drugi so scvilile gume. In to ne kakšne kolesarske. 225 širine, če se prav spomnim. Navit je bil do daske. In nenormalno občutljiv na kvaliteto goriva. Takrat recimo, sem edino v Nemčijo lahko šel brez skrbi.

Za vse ostalo pa sem moral merkati, kje ga lahko tankam. V Franciji so premium diesle prodajali samo v velikih mestih. Parkrat sem moral tankati dieselsko scalnico, ker bi sicer ostal na cesti. Potem sem natankal, da sem prišel do naslednje premium diesel pumpe. V Sloveniji sem imel naštudirane MOL pumpe.

Zdaj, če tako gledam za nazaj, komplikacija nenormalna.

Ampak mi ni žal. To je bil proper avto. Velik, gume 225, ni trošil dosti, če ga nisi pritiskal zelo. Imel je 5 točkovno vpetje prednje in zadnje osi. To jke bil velik enoprostorec z *zelo* športnim srcem. Zelo.

Na žalost takih ne delajo več. Zdaj delajo neko pokveko, pol manjšo. To človek ne more noter dati niti 19 colske rack omare, če je treba.

VW so v redu, samo na žalost to so kombiji. To se pelješ 1200km na pot, to te pretrese, da moraš iti spat.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kvaliteta goriva pri SLO trgovcih (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8116276 (722) gort
»

1 do 2 dcl dvotaktola na tank nafte (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
638164 (6335) Ahim
»

Supersonični petrol Q Max iQ Diesel (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
848472 (4882) woroh4
»

OMV dizel vs. OMV MaxxMotion dizel

Oddelek: Loža
234534 (3928) fuck_it_
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16336370 (31493) Pithlit

Več podobnih tem