Forum » Na cesti » Dizel ali premium dizel
Dizel ali premium dizel
m0LN4r ::
Premium Shell V Power z Smart Dealom.
Ne zaradi porabe, ampak ker je "cistejsi"
Ne zaradi porabe, ampak ker je "cistejsi"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
https://autoexpert.com.au/posts/the-tru...
Če bi bla razlika nekaj takega kot je med 95 pa 98... Tko pa, ni najboljša ideja. Ampak kot vedno, vsak bo zase vedel.
Če bi bla razlika nekaj takega kot je med 95 pa 98... Tko pa, ni najboljša ideja. Ampak kot vedno, vsak bo zase vedel.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
mirator ::
Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?
Jaz vedno tankam navadnega. Sem pa bil enkrat nepozoren in sem tankal premium. Žena, ki je čakala pri blagajni, me je prišla zaskrbljena vprašat, potem ko je dobila račun, če sem mogoče gorivo mimo polival.
Lahko pa potrdim, da sem s tem gorivom res naredil nekaj km več.
Ampak, kot sem zapisal, je bila to pomota. Še naprej tankam navadnega.
chucki ::
Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?
Jaz vedno tankam navadnega. Sem pa bil enkrat nepozoren in sem tankal premium. Žena, ki je čakala pri blagajni, me je prišla zaskrbljena vprašat, potem ko je dobila račun, če sem mogoče gorivo mimo polival.
Lahko pa potrdim, da sem s tem gorivom res naredil nekaj km več.
Ampak, kot sem zapisal, je bila to pomota. Še naprej tankam navadnega.
Nekaj km več si naredil, ker si posrano vozil zaradi preplačanega dizla.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Comandante ::
Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?
Navadnega. Vozil en cas premium, poraba ista (vozim vecinoma isto pot 95% casa na tempomat). Frekvenca ciscenja DPF ista, pri meni 2x na tank. Premium naj bi bil na dolgi rok boljsi za motor (boljse mazanje zaradi boljsih aditivov), na prvo zogo ne opazim razlike.
Ganon ::
chrush ::
Se mogoce pozna razlika pri -20C ali tudi ni razlike? Oboja zmrzne?
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
Comandante ::
Se mogoce pozna razlika pri -20C ali tudi ni razlike? Oboja zmrzne?
A ni tako da ima pozimi vso dizelsko gorivo aditive, da se malo kasneje spremeni v vosek?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
Pithlit ::
Comandante je izjavil:
Se mogoce pozna razlika pri -20C ali tudi ni razlike? Oboja zmrzne?
A ni tako da ima pozimi vso dizelsko gorivo aditive, da se malo kasneje spremeni v vosek?
Naj bi bilo, ja.
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
Razlika je, da pri premium pri nizjih obratih lepse klopfa in se vam ne bo kadilo iz auspuha ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
starfotr ::
30 centov na liter je razlika v ceni. To je 15 eur za 50 litrov.
9 eur za 75 litrov dizla stane aditiv.
https://ato24.de/en/liqui-moly-super-di...
9 eur za 75 litrov dizla stane aditiv.
https://ato24.de/en/liqui-moly-super-di...
MadMax ::
Ampak že reklama za osnovni dizel se bere kot da gre za ultrapremium gorivo.
Kaj češ več?
https://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo...
Kaj češ več?
https://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Pithlit ::
30 centov na liter je razlika v ceni. To je 15 eur za 50 litrov.
9 eur za 75 litrov dizla stane aditiv.
https://ato24.de/en/liqui-moly-super-di...
Jaz v sedmih letih k sem furala dizla, tud enkrat nisem tega not vlivala.
Life is as complicated as we make it...
nekoman ::
Jaz pa mislim, da je bolje včasih not naliti kaj takega...?
https://www.at-team.si/diesel-one-shot-...
https://www.at-team.si/diesel-one-shot-...
Pithlit ::
Jaz pa mislim, da je bolje včasih not naliti kaj takega...?
https://www.at-team.si/diesel-one-shot-...
Še dobro da ni v obliki šumečih tablet. Glede na čarovnije ki jih dela bi še sama ruknila eno ali dve.
Life is as complicated as we make it...
darkolord ::
Misliš, da je najbolj cheap diesel najboljše, kar je človeštvo sposobno sproducirati? Pinnacle of technology?
Aditivi v splošnem delujejo, tu ni nobenega dvoma; vprašanje samo, ali se splača.
V mojem malem jajčku se je občutno poznala višja moč pri enem od premium dizlov (verjamem, da se pri zafiri s 400 konji ne pozna nič), ne pa toliko, da bi za to plačeval toliko več.
Aditivi v splošnem delujejo, tu ni nobenega dvoma; vprašanje samo, ali se splača.
V mojem malem jajčku se je občutno poznala višja moč pri enem od premium dizlov (verjamem, da se pri zafiri s 400 konji ne pozna nič), ne pa toliko, da bi za to plačeval toliko več.
Buggy ::
Pri teh aditivih za gorivo gre bolj kot za kaj drugega predvsem za preventivo, vcasih celo za kurativo pri starejsih motorjih (meritve izpustov pred tehnicnim).
Uporabljam izkljucno EUROSOL dodatek tako na bencinarju (sploh ce gre za port injection - carbon_build_up) kot na dizlu in to dva tanka pred servisom, ko se menjajo se olje in filtri.
Priporocljivo je tudi, da takrat naredis kaksno daljso pot (doupust) in ga malo bolj preteras, kot sicer.
Priporocal mi ga je tudi moj tuner, kakor tudi brat ki dela na servisu, tako da se bom njihovih priporocil drzal se naprej, forumski znalci pa naj delajo kar zelijo
Uporabljam izkljucno EUROSOL dodatek tako na bencinarju (sploh ce gre za port injection - carbon_build_up) kot na dizlu in to dva tanka pred servisom, ko se menjajo se olje in filtri.
Priporocljivo je tudi, da takrat naredis kaksno daljso pot (doupust) in ga malo bolj preteras, kot sicer.
Priporocal mi ga je tudi moj tuner, kakor tudi brat ki dela na servisu, tako da se bom njihovih priporocil drzal se naprej, forumski znalci pa naj delajo kar zelijo
Pithlit ::
Misliš, da je najbolj cheap diesel najboljše, kar je človeštvo sposobno sproducirati? Pinnacle of technology?
Aditivi v splošnem delujejo, tu ni nobenega dvoma; vprašanje samo, ali se splača.
V mojem malem jajčku se je občutno poznala višja moč pri enem od premium dizlov (verjamem, da se pri zafiri s 400 konji ne pozna nič), ne pa toliko, da bi za to plačeval toliko več.
Sej tud šumečke delujejo. Tko kot si sam rekel, vprašanje ali se splača.
Moj komentar je letel na to da se oglas bere precej čudežno.
Life is as complicated as we make it...
starfotr ::
Za motorje bi mnogo več naredili, če ga ne bi srali z dodajanjem biodizla. In če bi (spet) dobivali kakovostno nafto iz trenutno osovražene države.
Tako bi tudi lahko dodajali manj dodatkov.
Tako bi tudi lahko dodajali manj dodatkov.
bbbbbb2015 ::
Katerega tankate? Premium je precej dražji, je poraba res manjša? Itd? Kaj menite?
Ve se, kaj je funkcija premium dizla.
Hrvati so svojčas naredili kemično analizo vseh goriv (in tako tudi dizlov), ter to objavili v Avto-moto reviji.
Premium dizel ima precej manj (celo nič) žvepla, ima aditive, ki "zmrzovanje" (izločanje kristalov) pomaknejo na -30 stopinj, ima malo do nič primesi. Kar je verjetno povezano bolj s tem, kako transportirajo gorivo (posebne cisterne).
Komu premium diesel pomaga?
Pomaga pri zelo zmogljivih dieslih, ki imajo zelo navite konje na širokem območju obratov in te konje dobijo z agresivno termodinamiko motorja. Lep primer je Renaultov G9 motor:
Renault G-Type engine @ Wikipedia
ali BMWjev B57 dieselski motor:
BMW B57 @ Wikipedia
Renaultov G9 motor sem imel v Grand Espace IV, ki je imel za tisti čas izjemno solidnih 130 konjev. Sem pa moral tankati ali na Molu ali Shell premium. To je tudi pisalo v knjižici.
Če sem natankal navaden OMV diesel, se je za 30.000km prižgala lučka za motnje v motorju, EGR ventil je bil zasajan. Mehanik je sicer nekaj čistil, samo to ni kaj dosti pomagalo. Zato smo ventil menjavali. To je takrat stalo 750 EUR ali tu nekje. Avto je bil za službene poti, naredil je 50-60kkm na leto in ta letno šla dva ventila.
Ko smo ugotovili, da je gorivo problem, smo tankali MOL ali Shell premium, ventil je bil sicer še vedno nekoliko s pridihom črne plasti gareža, samo ni blo potrebno več zabadati debelega šraufcigra, da se dol spravijo debele obloge gareža. Od takrat je ventil zdržal 120.000km, na koliko je bilo predvideno, da se OČISTI, ne zamenja.
Motor dCi 2.2 je zelo agresivno zapiral in odpiral EGR ventil, ter zelo agresivno vrtel turbo kompresor.
Drug tak motor, za katerega vem, da je občutljiv na kvaliteto goriva je B57, sploh v kombinaciji z menjalnikom ZF8 (avtomatski, 8-prestav). BMW 540d ga ima, to je 315KM, ima dva turbo kompresorja.
Imel sem priliko videti, kako je nekdo natočil navaden diesel in je avto javil napako na motorju. Očistili so EGR, izpušni kolektor, zamenjali filter in s premium dieslom to dela zelo v redu. Z navadnim, če avto res poženeš, pa bo problem.
Nakupu slednjega sem se jaz ognil ravno zaradi te preobčutljivosti na kvaliteto goriva. Že malenkost šibkejši B57, z 261KM dela zelo v redu z MOL gorivom.
Osebno pa se Petrolu in OMVju (če še obstajajo) vseeno ogibam. Tankam MOL navadni diesel, čeprav tudi oni imajo premium.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
starfotr ::
Posebnih cistern za prevoz premium goriv zagotovo nimajo.
Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.
Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.
bbbbbb2015 ::
Posebnih cistern za prevoz premium goriv zagotovo nimajo.
Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.
Jaz tankam na MOL, ker oni niso bili v tisti izmenjavi dizla iz blagovnih rezerv, vsaj bili niso, kaj pa vem, če sedaj so. Gorivo so pripeljali direkt iz rafinerije. Sosed je odpiral filter za diesel, kar za moje avte ni bilo možno. Pač zamenjaš tisto konzervo, ki se ji reče filter. On mi je kazal, kako ni imel trdnih delcev in vode v filtru, imel pa je nekega starega Opla.
Mehanik mi je sicer za Grand Espacea rekel, da naj tankam na MOL, čeprav je rekel, da jim načeloma ni dovoljeno priporočati goriva.
Sedaj tankam na MOL in se izogibam tem super zmogljivim BMW motorjem, ki hočejo imeti diesel iz laboratorija. Že malenkost šibkejši B57 in B47 do 200 konjev:
BMW B47 @ Wikipedia
delajo v redu na MOL diesel. Problem je menda B47D20 v BMW 525d, ta ima 228KM in je občutljiv na gorivo. To se pozna predvsem na EGRu. Novi BMW bodo imeli Borg Warner EGRe in toplotne izmenjevalce, ki so precej večji in bolj robustni.
Posebnih cistern za prevoz premium goriv zagotovo nimajo.
Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.
To se sicer motiš. MOL koncesionarji so morali zamenjati stare pumpe, ko so začeli ponujati novo gorivo Premium Diesel. Poznam lastnika, on se je nekaj pritoževal nad stroškom. Prej niso smeli imeti premium, oziroma itak je bila dovoljena ena cena diesla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
m0LN4r ::
Ja mislim da je bolš včasih Dilit kaj aditiv, kot pa tankat premium.
Cena je tam tam
Vcasih, ne pomaga nic, kaj je to pol 800km? Ne naredi nic cudeza za nazaj.
Obloge, saje, ki so se nabrale in zapekle po 30.000km ne bodo izginile po enem tanku etanola zmesanega v dizel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Renaultov G9 motor sem imel v Grand Espace IV, ki je imel za tisti čas izjemno solidnih 130 konjev.
To se pardoniram, se mi je zdelo, da je imel več konjev. Imel je 150KM, leta 2002. Recimo takrat je bilo normalno, da je imel en 2 litrski motor ne vem, 90 konjev, 100 že skoraj ne.
Ta pa je imel 150. Ko je navil 1900 obratov, je vklopil turbo, to je bil pospešek nenormalen. V drugi so scvilile gume. In to ne kakšne kolesarske. 225 širine, če se prav spomnim. Navit je bil do daske. In nenormalno občutljiv na kvaliteto goriva. Takrat recimo, sem edino v Nemčijo lahko šel brez skrbi.
Za vse ostalo pa sem moral merkati, kje ga lahko tankam. V Franciji so premium diesle prodajali samo v velikih mestih. Parkrat sem moral tankati dieselsko scalnico, ker bi sicer ostal na cesti. Potem sem natankal, da sem prišel do naslednje premium diesel pumpe. V Sloveniji sem imel naštudirane MOL pumpe.
Zdaj, če tako gledam za nazaj, komplikacija nenormalna.
Ampak mi ni žal. To je bil proper avto. Velik, gume 225, ni trošil dosti, če ga nisi pritiskal zelo. Imel je 5 točkovno vpetje prednje in zadnje osi. To jke bil velik enoprostorec z *zelo* športnim srcem. Zelo.
Na žalost takih ne delajo več. Zdaj delajo neko pokveko, pol manjšo. To človek ne more noter dati niti 19 colske rack omare, če je treba.
VW so v redu, samo na žalost to so kombiji. To se pelješ 1200km na pot, to te pretrese, da moraš iti spat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
kimikaze ::
Pri premium gorivih v prvi vrsti ne gre za to, da bi z njim naredili več kilometrov, pač pa je primarna naloga teh goriv, da znižujejo obrabo motorja in ohranjajo čistost.
Torej premium goriva z primerno mešanico aditivov naj bi imela celo precej večjo vlogo pri ohranjanju motorja kot sama izbira najboljšega možnega motornega olja med različnimi znamkami.
Tudi če je znamka motornega olja najboljše kvalitete z odličnimi aditivi, to še ne pomeni, da bodo ti aditivi dejansko prisotni do nove menjave olja. Namreč, ti aditivi v motornih oljih se lahko hitro "potrošijo", sploh ko gre za manjše navite dizelske turbo motorje, katerih temperature in tlaki so načeloma precej višji kot pri navadnih bencinskih.
Po vožnji in ustavitvi z dizelskim turbo motorjem ko olje neha krožit, lahko mirujoče olje v takšnem motorju doseže izjemne temperature. Ob takšnih temperaturah se aditivi v motornem olju seveda hitro "izgubljajo" ali spremenijo v kakšno drugo kemijsko spojino in s tem ne nudijo več zaščite. To se zgodi mnogo prej preden je po priporočilih stroke znova potrebno menjati motorno olje za določen tip vozila.
Pomeni da ob uporabi navadnih goriv precejšen del kilometrov, ki jih naredimo z eno menjavo motornega olja, naredimo brez učinkovitih aditivov. In tukaj nastopijo premium goriva, ki so imuna na pregretost motornega olja, saj se gorivo in s tem "sveži aditivi" vedno znova dovajajo preko injektorjev ter tako konstantno skrbijo za optimalno mešanico, ki ščiti mehanske dele.
Določen majhen procent goriva, konča tudi v motornem olju, pomeni, da se tudi z aditivi iztrošeno motorno olje lahko znova nekoliko oplemeniti. Seveda pa je zato potrebno tudi konstantno točiti premium goriva.
A treba je tudi vedeti, da z adititvi ravnotako ne smemo pretiravati, saj lahko prevelika količina določenega elementa, kateri sestavlja aditiv, povzroči korozijo.
Torej premium goriva z primerno mešanico aditivov naj bi imela celo precej večjo vlogo pri ohranjanju motorja kot sama izbira najboljšega možnega motornega olja med različnimi znamkami.
Tudi če je znamka motornega olja najboljše kvalitete z odličnimi aditivi, to še ne pomeni, da bodo ti aditivi dejansko prisotni do nove menjave olja. Namreč, ti aditivi v motornih oljih se lahko hitro "potrošijo", sploh ko gre za manjše navite dizelske turbo motorje, katerih temperature in tlaki so načeloma precej višji kot pri navadnih bencinskih.
Po vožnji in ustavitvi z dizelskim turbo motorjem ko olje neha krožit, lahko mirujoče olje v takšnem motorju doseže izjemne temperature. Ob takšnih temperaturah se aditivi v motornem olju seveda hitro "izgubljajo" ali spremenijo v kakšno drugo kemijsko spojino in s tem ne nudijo več zaščite. To se zgodi mnogo prej preden je po priporočilih stroke znova potrebno menjati motorno olje za določen tip vozila.
Pomeni da ob uporabi navadnih goriv precejšen del kilometrov, ki jih naredimo z eno menjavo motornega olja, naredimo brez učinkovitih aditivov. In tukaj nastopijo premium goriva, ki so imuna na pregretost motornega olja, saj se gorivo in s tem "sveži aditivi" vedno znova dovajajo preko injektorjev ter tako konstantno skrbijo za optimalno mešanico, ki ščiti mehanske dele.
Določen majhen procent goriva, konča tudi v motornem olju, pomeni, da se tudi z aditivi iztrošeno motorno olje lahko znova nekoliko oplemeniti. Seveda pa je zato potrebno tudi konstantno točiti premium goriva.
A treba je tudi vedeti, da z adititvi ravnotako ne smemo pretiravati, saj lahko prevelika količina določenega elementa, kateri sestavlja aditiv, povzroči korozijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kimikaze ()
Buggy ::
OMG! Kako lahko mesas aditive v gorivu in v olju? Sem dvakrat preveril da ne gre za bot-a
Premimium gorivo naj bi vsebobaval vec aditivov, kar je res preventiva (ce na avto gledas na dolgi rok) a vsekakor je bolj smotrno in ceneje regulirati to sam, sploh na relaciji, kjer bos imel vecurno vozno po moznosti nad obicajnimi obrati motorja. Point aditiva v diesel gorivu je da vzdrzuje pretocnost in cistost injektorjev, kar posledicno rezultira v bolj efektivnem in kontroliranem izgorevanju. Ni tukaj poanta v moci ali nizji porabi...gre za maintainance na dolgi rok in prevetivo.
Jaz premium goriv ne koristim izklucno zato ker so nateg. Najboljsi additiv, ki ga po potrbi doziras (Eurosol) te pride manj in je bolj efektiven in cost efective (glede na doziranje) kot pa goriva na crpalki, kjer ne ves kaj in kako. Pred servisem (dvakrat na leto) furam dva tanka s tem...menjalnik v manual in saltanje pri 4Krpm
Olje pa ne diras stapom se manj z aditivi...kot je predpisan standard. Tovarniske brozge, ki je pri pooblascencih itaq definirana in iz sodov nikoli. Svoj olje vedno a po specifikacijah in +
Turbo bencinar in BiTdi oba lepo predeta na Mobilu 1. En je ze skoraj 300Kkm drug se priblizuje. Oba seveda svoja olja od Mobil ...en 0W40 drug 5W30
Premimium gorivo naj bi vsebobaval vec aditivov, kar je res preventiva (ce na avto gledas na dolgi rok) a vsekakor je bolj smotrno in ceneje regulirati to sam, sploh na relaciji, kjer bos imel vecurno vozno po moznosti nad obicajnimi obrati motorja. Point aditiva v diesel gorivu je da vzdrzuje pretocnost in cistost injektorjev, kar posledicno rezultira v bolj efektivnem in kontroliranem izgorevanju. Ni tukaj poanta v moci ali nizji porabi...gre za maintainance na dolgi rok in prevetivo.
Jaz premium goriv ne koristim izklucno zato ker so nateg. Najboljsi additiv, ki ga po potrbi doziras (Eurosol) te pride manj in je bolj efektiven in cost efective (glede na doziranje) kot pa goriva na crpalki, kjer ne ves kaj in kako. Pred servisem (dvakrat na leto) furam dva tanka s tem...menjalnik v manual in saltanje pri 4Krpm
Olje pa ne diras stapom se manj z aditivi...kot je predpisan standard. Tovarniske brozge, ki je pri pooblascencih itaq definirana in iz sodov nikoli. Svoj olje vedno a po specifikacijah in +
Turbo bencinar in BiTdi oba lepo predeta na Mobilu 1. En je ze skoraj 300Kkm drug se priblizuje. Oba seveda svoja olja od Mobil ...en 0W40 drug 5W30
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
matobeli ::
Glede na čarovnije ki jih dela bi še sama ruknila eno ali dve.
bemumast, za 45€/l bi pa že lahko kaj boljšega spacal kot tist kar vlivamo po 1.5€/l.
Okej, če pustimo čudežna olja na strani, Kent je načeloma no-nonsense proizvajalec in zelo verjetno je da ta zadeva nekaj naredi. Verjetno spuca ogljikove depozite v mašini. Zakaj ne bi tega že v rafineriji dal not? Zato ker košta 45€/l je precej dober argument.
Ene mašine sicer čist lepo obračajo po 400+kkm brez tega, tko da je verjetno vprašanje stila vožnje če se zadeva splača.
kimikaze ::
Nič ne mešam, pravim samo, da je prisotnost tistih aditivov ki so v gorivu, bolj pomembna za manjšo obrabo in dolgoživost motorja kot pa izbira med odličnim in povprečnim motornim oljem, v katerem neglede na kvaliteto mešanice aditivov, ti izgubijo svojo efektivnost zaradi velikih temperaturnih obremenitev. Seveda govorim o navadnih osebnih avtomobilih in normalni vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kimikaze ()
Buggy ::
WTF...olje se pri meni segreje na 125 stopinj s tega razloga sem izbral Mobil, ker je viskoznost pri visji obremenitvi boljsa kot pri konkureci. Kaj ima gorivo in aditivi v njem veze z obrabo samega motorja?!? Olje skrbi za to, Pri gorivu pa skrbis zgolj, da imas injektorje in pumpe v perfect stanju, kar aditivi v gorivu pomagajo, ce se tega drzis od novega toliko bolje. Cudezev pa ne delajo! Bolje spreci nego ljeci...sam take zadeve niso glih za regular Joe-a
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
matobeli ::
Če bi dajal notri olje ki je realno vredno 45€/l in ne Mobil bi tudi bilo marsikaj rešeno. V gorivu so pa sploh aditivi ki zadoščajo minimalnim normativom.
Dejmo se spomnit zakaj smo sploh imeli osvinčen bencin. Ni bila to edina rešitev, bila je pa ekonomsko sprejemljiva.
Sam pri tej ceni aditiva je vseeno če menjaš mašino na 200kkm, bo ceneje.
Dejmo se spomnit zakaj smo sploh imeli osvinčen bencin. Ni bila to edina rešitev, bila je pa ekonomsko sprejemljiva.
Sam pri tej ceni aditiva je vseeno če menjaš mašino na 200kkm, bo ceneje.
Horas ::
noben dizl! kdo še dans kupuje dizlaša??? še prepocen je. podražit ga na 3€/l.
dans ko so bencinarji tk izpopolnjeni pa varčni.
dans ko so bencinarji tk izpopolnjeni pa varčni.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Buggy ::
Cena olja ne igra vloge. Hec je zgolj kaksna je peak temperatura, ki jo agregat dosega in kaksne lastnosti ima olje pri tej temperaturi. Razlike so sicer minimalne a so. Zakaj je to pomembno? Ce mocnejsi agregat dosega vecje temperature pri olju, in konstrukcija avta olju ne dopusca ustreznega hlajenja olja (oljni hladilniki) posledicno trpijo periferni deli motorja, ki rabijo oil feed in ustrezno pretocnost ne pa generalno ojnice in odmicne gredi. Turbina je za pretocnost olja (boli jo kurec za kvaliteto...vazno je da je pravi cas podmazana- that's what she said ) najbolj dovzetna
Ko je avto mrzel oz. ko/ce je pregret...je se vedno poskrbljeno ustrezno mazanje.
25€ na pol leta kar zlijem v dva rezervoarja goriva za prevetivo je dalec od tega da bi menjal masino na 200KKm...tale traktorcek bo sel tamalmu in bo se on sklepal dodatnih 200Kkm, ce ga bo le vzdrzeval po standardu in ne razbil prej
Ko je avto mrzel oz. ko/ce je pregret...je se vedno poskrbljeno ustrezno mazanje.
25€ na pol leta kar zlijem v dva rezervoarja goriva za prevetivo je dalec od tega da bi menjal masino na 200KKm...tale traktorcek bo sel tamalmu in bo se on sklepal dodatnih 200Kkm, ce ga bo le vzdrzeval po standardu in ne razbil prej
Anney ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Posebnih cistern za prevoz premium goriv zagotovo nimajo.
Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.
Jaz tankam na MOL, ker oni niso bili v tisti izmenjavi dizla iz blagovnih rezerv, vsaj bili niso, kaj pa vem, če sedaj so. Gorivo so pripeljali direkt iz rafinerije. Sosed je odpiral filter za diesel, kar za moje avte ni bilo možno. Pač zamenjaš tisto konzervo, ki se ji reče filter. On mi je kazal, kako ni imel trdnih delcev in vode v filtru, imel pa je nekega starega Opla.
Mehanik mi je sicer za Grand Espacea rekel, da naj tankam na MOL, čeprav je rekel, da jim načeloma ni dovoljeno priporočati goriva.
Sedaj tankam na MOL in se izogibam tem super zmogljivim BMW motorjem, ki hočejo imeti diesel iz laboratorija. Že malenkost šibkejši B57 in B47 do 200 konjev:
BMW B47 @ Wikipedia
delajo v redu na MOL diesel. Problem je menda B47D20 v BMW 525d, ta ima 228KM in je občutljiv na gorivo. To se pozna predvsem na EGRu. Novi BMW bodo imeli Borg Warner EGRe in toplotne izmenjevalce, ki so precej večji in bolj robustni.
Posebnih cistern za prevoz premium goriv zagotovo nimajo.
Prav tako ni novih rezervoarjev na črpalkah, saj so obstoječe namenili za premium dizel. Saj v Sloveniji imamo to šele nekaj let. Prej je bil na voljo samo navaden dizel.
To se sicer motiš. MOL koncesionarji so morali zamenjati stare pumpe, ko so začeli ponujati novo gorivo Premium Diesel. Poznam lastnika, on se je nekaj pritoževal nad stroškom. Prej niso smeli imeti premium, oziroma itak je bila dovoljena ena cena diesla.
Poznam lastnika, on se je nekaj pritoževal nad stroškom.
No ta lastnik, ki ni lastnik, zgolj najemnik (franšiza), ti prodaja bučke, črpalke so last mola, in on ti piska tolk kakor mu nadrejeni žvrgolijo. Stroška nad gorivom nima, poleg ostalega, katera jhe molova last. Vsaka čokoladica.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
fikus_ ::
"Navadna" goriva imajo zraven "bio" dodatek, ki slabšajo lastnosti goriva, zato podjetni "črpalkarji" ponujajo premium goriva z dodatki, ki bolj ali manj blagodejno vplivajo na zgorevanje, zboljšujejo brozgo, ki jo tankamo.... predvsem pa sušijo naše žepe. Redki ICE motorji zares rabijo premium gorivo.
Da se vozniki boljše pocutijo, vsaj tisti zaskrbljeni, pa se prodaja dodatke za k gorivu in služi še na tem.
Da se vozniki boljše pocutijo, vsaj tisti zaskrbljeni, pa se prodaja dodatke za k gorivu in služi še na tem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kimikaze ::
Buggy, na katerem delu delu motorja se dogaja največja obraba pri normalno delujočem motorju in normalni vožnji?
Torej, to se dogaja na mestu kjer batni obroček drgne po steni cilindra in da se ta obraba minimizira poskrbijo ravno za to namenjeni aditivi v gorivu. Olje katero se nahaja v utorih batnega obročka kemijsko ni več enako olju v koritu saj je kontaminirano z gorivom in podvrženo visokim temperaturam. Da se ta negativni efekt nekoliko omili, poskrbijo ravno aditivi, kateri se preko kontaminacije znajdejo v olju ki je v batnega utoru.
Zato je pomembno kakšna formulacija aditivov je v tem gorivu (prav zato namenjeni aditivi se imenujejo modifikatorji trenja) in da pozitivno reagira v stiku z kontaminiranim oljem. S tem se poveča izkoristek in učinek olja ki se nahaja v teh batnih utorih(katero je kontaminirano z gorivom nekoliko izgubilo dobre lastnosti) ter tako zniža obraba zaradi trenja.
Tako imajo imajo formulacije aditivov v gorivih, ki niso vse namenjene samo čiščenju pogonskega sklopa, še kako veze z obrabo motorja.
Torej, to se dogaja na mestu kjer batni obroček drgne po steni cilindra in da se ta obraba minimizira poskrbijo ravno za to namenjeni aditivi v gorivu. Olje katero se nahaja v utorih batnega obročka kemijsko ni več enako olju v koritu saj je kontaminirano z gorivom in podvrženo visokim temperaturam. Da se ta negativni efekt nekoliko omili, poskrbijo ravno aditivi, kateri se preko kontaminacije znajdejo v olju ki je v batnega utoru.
Zato je pomembno kakšna formulacija aditivov je v tem gorivu (prav zato namenjeni aditivi se imenujejo modifikatorji trenja) in da pozitivno reagira v stiku z kontaminiranim oljem. S tem se poveča izkoristek in učinek olja ki se nahaja v teh batnih utorih(katero je kontaminirano z gorivom nekoliko izgubilo dobre lastnosti) ter tako zniža obraba zaradi trenja.
Tako imajo imajo formulacije aditivov v gorivih, ki niso vse namenjene samo čiščenju pogonskega sklopa, še kako veze z obrabo motorja.
hojnikb ::
Buggy, na katerem delu delu motorja se dogaja največja obraba pri normalno delujočem motorju in normalni vožnji?
Torej, to se dogaja na mestu kjer batni obroček drgne po steni cilindra in da se ta obraba minimizira poskrbijo ravno za to namenjeni aditivi v gorivu. Olje katero se nahaja v utorih batnega obročka kemijsko ni več enako olju v koritu saj je kontaminirano z gorivom in podvrženo visokim temperaturam. Da se ta negativni efekt nekoliko omili, poskrbijo ravno aditivi, kateri se preko kontaminacije znajdejo v olju ki je v batnega utoru.
Zato je pomembno kakšna formulacija aditivov je v tem gorivu (prav zato namenjeni aditivi se imenujejo modifikatorji trenja) in da pozitivno reagira v stiku z kontaminiranim oljem. S tem se poveča izkoristek in učinek olja ki se nahaja v teh batnih utorih(katero je kontaminirano z gorivom nekoliko izgubilo dobre lastnosti) ter tako zniža obraba zaradi trenja.
Tako imajo imajo formulacije aditivov v gorivih, ki niso vse namenjene samo čiščenju pogonskega sklopa, še kako veze z obrabo motorja.
kdaj si še pri modernem avtomobilu vidu, da bi bla obraba batnih obročkov in/ali cilindrov kakršn kol problem?
In ja, olje je tisto, ki lubricira in ščiti cilindr in batne obročke pred obrabo, ne gorivo. Ker olje je tisto, ki ostane na cilindru (oil control ring), ne gorivo. Zato je pač treba olje menjat na 10-15kkm, ne 100kkm, ker se pač zarad tega hitreje kontaminira, kot če bi mazal samo premikajoče se zobnike.
Kr poglej si stare avtomobile, kjer je blo v tistih časih minimalno aditivov v gorivo, pa so začuda čist vsi laufal. Ali folk k je fural ali še mogoče fura raznorazna alternativna goriva (kako fritezno olje recimo) k nima nobenih aditivov, pa tu vse laufa...
#brezpodpisa
kimikaze ::
Pogovarjamo se ali premijska goriva z svojimi formulacijami aditivov pomagajo zmanjševati obrabo in dejansko jo. In ne o tem ali se to splača in ali je to sploh smiselno. To je povsem druga tematika. Za večino zagotovo ne. Večina dobro servisiranih avtov bo delovala tudi brez premium goriv. Poanta pa je, da razlika obstaja in da je lahko premium gorivo pravtako del sestavljanke, ki še dodatno pomaga ščititi pred obrabo in podaljševati rok trajanja motorja, če je to komur pač pomembno.
c3p0 ::
To je tisto gorivo, s katerim te nategnejo na poti na morje. Navadnega "poceni" je zmanjkalo, dajo ti pa opcijo, da vseeno nekaj tankaš. Ali pa je navadni na voljo le na 1-2 postajah, na ostalih je pa le premium.
hojnikb ::
Pogovarjamo se ali premijska goriva z svojimi formulacijami aditivov pomagajo zmanjševati obrabo in dejansko jo. In ne o tem ali se to splača in ali je to sploh smiselno. To je povsem druga tematika. Za večino zagotovo ne. Večina dobro servisiranih avtov bo delovala tudi brez premium goriv. Poanta pa je, da razlika obstaja in da je lahko premium gorivo pravtako del sestavljanke, ki še dodatno pomaga ščititi pred obrabo in podaljševati rok trajanja motorja, če je to komur pač pomembno.
Kaj ko bi dostavu kakšne neodvisne raziskave, k to potrjujejo, huh?
#brezpodpisa
Landscapes1 ::
Pogovarjamo se ali premijska goriva z svojimi formulacijami aditivov pomagajo zmanjševati obrabo in dejansko jo. In ne o tem ali se to splača in ali je to sploh smiselno. To je povsem druga tematika. Za večino zagotovo ne. Večina dobro servisiranih avtov bo delovala tudi brez premium goriv. Poanta pa je, da razlika obstaja in da je lahko premium gorivo pravtako del sestavljanke, ki še dodatno pomaga ščititi pred obrabo in podaljševati rok trajanja motorja, če je to komur pač pomembno.
Kaj ko bi dostavu kakšne neodvisne raziskave, k to potrjujejo, huh?
Sestava ni poslovna skrivnost,
lahko si sam pogledaš, kako to vpliva. Premium je tudi nuja za dražje avte. Pa ne mislim Audija za 60 jurjev z 200 konji,
ampak za performance avtomobile, kjer je tudi mašinerija podvržena nenormalno višjim naporom.
Pri navadnih pa je premium stran metanje denarja. Se ti računica ne izide.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere aditive uporabljate v svojem dizlu?Oddelek: Na cesti | 900 (354) | Blinder |
» | Kvaliteta goriva pri SLO trgovcih (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19357 (3803) | eEdbM |
» | 1 do 2 dcl dvotaktola na tank nafte (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9946 (8117) | Ahim |
» | Supersonični petrol Q Max iQ Diesel (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9850 (6260) | woroh4 |
» | Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 61306 (39615) | Matev |