» »

Kvaliteta goriva pri SLO trgovcih

Kvaliteta goriva pri SLO trgovcih

1
2
»

starfotr ::

OMV se umika iz tega biznisa z bencinskimi servisi in se gre druge posle. Povsod ne samo pri nas.

Pri nas jih je Mol kupil, na Hrvaškem je to postal najprej Crodux, sedaj Petrol ... Pač, kakor kje.

m0LN4r ::

j4nm4n je izjavil:

Mama vozi službeno Octavio 1.6 TDI, vedno tanka na Petrolu. Lani, po dobrih 4 letih so se zamašile šobe. Stroška baje 3000 EUR, ker bi naj menjali vse. Na servisu so rekli, da so to opazili že pri nekaterih, ki tankajo na Petrolu. Pri ostalih službenih Octaviah tega še ni bilo. Menda pa preventivno pri servisih dodajajo oz. so začeli dodajat neko sredstvo, da to tega ne pride.

Mogoče ne držijo vse informacije ker je 'povzeto' od ust do ust.

Ne samo to, crknili so vsi dizli, ki so tankali na istem petrolu, kr en za drugim. Prinas v obcini imamo samo Petrol, tako da ni alternative.
Iz tega sledi, da se vsem masijo sobe zaradi petrola, bullet proof logic.

Pa to tocno po 4 letih, nima veze al je to 40.000km ali 80.000km ali pa bog ne daj 127.000km.
4 leta je kriticno.

Stil voznje, kratke/dolge relacije, vse to nima veze. Petrol in stiri leta, zato pa je treba kot pri prehrani tankati raznoliko.
Na vsak 7. tank moras it na OMV in vsak 11. tank na MOL. Ce pa imas moznost pa se zapelji prek meje vsaj 1x na leto in natankas V-Power Diesel na Shell, tisti na Avstrijki avtocesti dela cudeze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Anney je izjavil:

Da razblinimo temo o vodi v gorivu. Voda v gorivu je vedno na dnu, cevi črpanja so dvignjene kar nekaj centi 10+, kar je v tanku, je kondenz iz tanka. Tankajte polno.

Jaz dolivam 1L soncnicnega olja na ca. 20 litrov dizla. Ta biodizel recept maze sobe, ventile, cilindre, da laufa kot sivalni stroj.
Auspuh pa disi po pomfriju.
Ce pa avto dlje stoji in se voda vsede smo zvrtali spodaj v tank eno luknjo, kjer se lahko vodo ven spusti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Jazon ::

m0LN4r je izjavil:

Anney je izjavil:

Da razblinimo temo o vodi v gorivu. Voda v gorivu je vedno na dnu, cevi črpanja so dvignjene kar nekaj centi 10+, kar je v tanku, je kondenz iz tanka. Tankajte polno.

Jaz dolivam 1L soncnicnega olja na ca. 20 litrov dizla. Ta biodizel recept maze sobe, ventile, cilindre, da laufa kot sivalni stroj.
Auspuh pa disi po pomfriju.
Ce pa avto dlje stoji in se voda vsede smo zvrtali spodaj v tank eno luknjo, kjer se lahko vodo ven spusti.


:D:))
Zdaj samo še reči, da je avto korejski...

b3D_950 ::

VW Polo TDI twin turbo W16
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

m0LN4r ::

Dizel ni korejski, je b3D kr zadel, twin turbo w16 polo TDI z rdecim T in oranznim D. Sem pa opazil, da ce natocim notr soncnicno olje merkator generik, da izgubi ca. 3% moci v 5. peti prestavi med 1800 in 2000 obrati.
Tisti, ki pa imate tezave z vodo, pa dodajte pol zlicke soli na cel tank. Sol deluje kot emulgator in veze vodo in gorivo, hkrati cisti sobe in filter trdnih delcev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Ghost7 ::

m0LN4r je izjavil:

j4nm4n je izjavil:

Mama vozi službeno Octavio 1.6 TDI, vedno tanka na Petrolu. Lani, po dobrih 4 letih so se zamašile šobe. Stroška baje 3000 EUR, ker bi naj menjali vse. Na servisu so rekli, da so to opazili že pri nekaterih, ki tankajo na Petrolu. Pri ostalih službenih Octaviah tega še ni bilo. Menda pa preventivno pri servisih dodajajo oz. so začeli dodajat neko sredstvo, da to tega ne pride.

Mogoče ne držijo vse informacije ker je 'povzeto' od ust do ust.

Ne samo to, crknili so vsi dizli, ki so tankali na istem petrolu, kr en za drugim. Prinas v obcini imamo samo Petrol, tako da ni alternative.
Iz tega sledi, da se vsem masijo sobe zaradi petrola, bullet proof logic.

Pa to tocno po 4 letih, nima veze al je to 40.000km ali 80.000km ali pa bog ne daj 127.000km.
4 leta je kriticno.

Stil voznje, kratke/dolge relacije, vse to nima veze. Petrol in stiri leta, zato pa je treba kot pri prehrani tankati raznoliko.
Na vsak 7. tank moras it na OMV in vsak 11. tank na MOL. Ce pa imas moznost pa se zapelji prek meje vsaj 1x na leto in natankas V-Power Diesel na Shell, tisti na Avstrijki avtocesti dela cudeze.


a s ti dons slab spau? Kva s tečn.

Sicer imaš prav, tudi sam mislim, da so dejavniki verjetno drugje. Običajno se službene Octavie ne pazi, že da mrzle ne bi tiščali in še drugi parametri. Mogoče malo tudi smola.

Saj meni se gre predvsem, za vaše občutke, ali ste kdaj opazili razliko. Sam namreč delam nekako rutinske poti z dizlom. Kuča posao, 90% avtocesta, skoraj vedno ista hitrost po tempomatu, odvisno le, koliko se mi drugi valjajo pod kolesi.
Z bencinarjem je še bolj rutinsko, ker se cjazim 115 (več, bi kmalu razpadel) in sem na voznem 90%.
Žlahta je cela v vasi, v trgovino hodim spet rutinsko.

In sem občasno opazil razlike. Tudi razlike letni - zimski diesel. Pa ni razlika samo v gumah.

Dve dokazljivi razliki sta, da mi potovalni računalnik v prostem teku ogret in po prevoženih vsaj 10km nikoli ne preseže porabe 0.4 litra na uro z mol (tadragim), kar se mi pri navadnih dieslih dogaja (niha med 0.4 do 0.5). Druga: s tadragim ne smrdi za avtom.

Nedokazljiva: Avto klokota "globje", predvidevam, da zaradi večje vsebnosti energije, bolj "poka" in zato rabi manj.
Preveč dejavnikov je, da bi dokazal manjšo porabo z gorivom enega ali drugega. Je pa en dober podatek, da diesal večinoma vozi žena, ki pa ne ve, kje tankam (ja, dobim ključe ko je prazen :D), zatorej ne podzavestno spreminja načina vožnje :D
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

eventyrer ::

Ghost7 je izjavil:


Sicer imaš prav, tudi sam mislim, da so dejavniki verjetno drugje. Običajno se službene Octavie ne pazi, že da mrzle ne bi tiščali in še drugi parametri. Mogoče malo tudi smola.


lol, nihče pa ne pomisli da če vse Octavia morda ni zanesljiv avto.

Ghost7 ::

eventyrer je izjavil:

Ghost7 je izjavil:


Sicer imaš prav, tudi sam mislim, da so dejavniki verjetno drugje. Običajno se službene Octavie ne pazi, že da mrzle ne bi tiščali in še drugi parametri. Mogoče malo tudi smola.


lol, nihče pa ne pomisli da če vse Octavia morda ni zanesljiv avto.


Zakaj ne bi bila? V njo je vgrajen VW motor. Od letnika 2012 uporablja motor enak 2.0, le z zmanjšano prostornino. Zanesljivoste je enaka 2.0. Ker je enak, zato tudi odpovedujejo enake stvari (ima enako bolezen - vodne pumpe).

Vsi avti imajo težave, noben motor do 300.000 ne pride brez okvar (odštejmo redne servise).
Ni idelaen ni pa zanič.

Renault je bil zvezda z dci-ji. 2.2 so bloki pokal (Espace), 1.5 in 1.9 pa so visokotlačne ribale da je z opilki cel avto napolnila.

PSA ima težave z cevmi.

Kdo je potem še? Mercedes? BMW? Tudi tam imaš težav koliko hočeš. Japonci? Nimajo lastnih dieslov. Korejci? So se mogoče že naučili delat diesle.

Kakorkoli, tema je o kvaliteti goriv.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

koyotee ::

Alfa ima najbolj spodobne dizle.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Ghost7 ::

koyotee je izjavil:

Alfa ima najbolj spodobne dizle.

Misliš FIAT? oziroma klasneje chrysler koncern, katerega je nakoncu požrl megalomanski PSA.
Že prej so seodelovali na polno, sploh pri kombijih.

Ja, se lahko strinjam, da so pri FIATU naredili precej dobre motorje. Izumili so skupni vod in nasploh edini nimajo težav z injkektorji.

Je pa problem FIATA in Alfe tam, kjer jih drugje ne najdeš. Pač ne ostanejo ročke ročnih v rokah, ne padajo zadnje šipe v vrata, pač dogjajajo se jim neverjetne stvari :D

Je pa res, da imajo pa "dušo" :) eni vejo kaj to pomeni, drugi spet ne.

Giulia Quadrifoglio meni osebno sanjska :D
https://www.caranddriver.com/alfa-romeo...

Back on topic! ;)
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

stara mama ::

Ghost7 je izjavil:

..Izumili so skupni vod in nasploh edini nimajo težav z injkektorji.

Z enim stavkom izgubil vse verodostojnost :)

Petrol Slo ::

Spoštovani,

glede na nekatere objave, ki kot vzrok za težave na svojih vozilih med drugim izpostavljajo tudi kakovost goriv v Sloveniji, navajamo nekatera dejstva, povezana s kakovostjo goriv, ki jih na trg plasira družba Petrol.
V objavah je sicer med drugim navedena vrsta netočnih in zelo pavšalnih podatkov glede kakovosti goriv kot tudi dejanskega stanja na trgu. V izogib zavajanja javnosti in kupcev, pri katerih bi širjenje takih informacij lahko neupravičeno porajalo dvom v kakovost goriv na trgu, še enkrat povzemamo nekatera dejstva in podatke, ki izkazujejo dejansko stanje. Naj navedemo le nekatere najvažnejše.
o V Sloveniji veljajo nacionalni standardi za goriva, ki so v celoti usklajeni z veljavnimi standardi in zakonodajo EU. Z njihovim upoštevanjem so izpolnjeni vsi pogoji, ki jih za uporabo v vozilih predpisujejo svetovni in evropski proizvajalci vozil/motorjev. Z njimi je regulirana tudi kakovost in uporaba biogoriv.
o Morebitne okvare ali težave na motorjih so lahko tudi posledica neustrezne kakovosti goriv, a ta element seveda ni edini možni razlog za njihov nastanek. Če do okvare pride, je zato najprej treba locirati možne vzroke in šele potem navajati krivce za to. Pri tem seveda mislimo na nestrokovne in neutemeljene ocene ter širjenje pavšalnih in z ničemer dokazanih trditev.
o V Sloveniji lahko za vse večje ponudnike goriv na trgu trdimo, da je kakovost goriv ustrezna in visoka. Vsi tovrstni ponudniki so tudi v sistemu državne kontrole goriva (monitoringa), s katerim se preverja kakovost goriv v prodaji.
o Kakovost Petrolovih goriv je po vseh kakovostnih kriterijih (upoštevanje zahtev standardov in proizvajalcev vozil, upoštevanje zakonodaje, upoštevanje najboljših praks in standardov skladiščenja ter manipulacije ipd.) na visokem evropskem nivoju in primerljiva s ponudbo najbolj renomiranih proizvajalcev na trgu. Vsa Petrolova goriva so poleg tega še dodatno aditivirana, kar jih uvršča med t.i. premium nadstandardna goriva.
Kakršnakoli namigovanja ali podajanje ocen, ki temeljijo na govoricah, pavšalnih ocenah ali celo zlonamernih objavah, zavračamo in se od njih distanciramo. Seveda s tem ne bežimo od odgovornosti ali možnosti podajanja reklamacij ali pritožb, a le, če so te utemeljene, argumentirane in se na koncu izkažejo za upravičene. Petrol dnevno z gorivi oskrbi več kot 300.000 kupcev, ki se redno vračajo na naša prodajna mesta. Tudi to je dokaz, da so z našimi gorivi in storitvami zadovoljni. Trudimo pa se, da bi bili še boljši in to bo naše poslanstvo tudi v bodoče.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Silvan Simčič
Tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana

Ghost7 ::

stara mama je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

..Izumili so skupni vod in nasploh edini nimajo težav z injkektorji.

Z enim stavkom izgubil vse verodostojnost :)


Mogoče res narobe izrazil z izumil, razvil za avtomobilsko uporabo (teorija je enaka, izvedba pa zelo drugačna):

Common rail @ Wikipedia

Modern common rail systems, although working on the same principle, are governed by an engine control unit, which opens each injector electrically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat, and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass production. In hindsight, the sale appeared to be a strategic error for Fiat, as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell Bosch a licence, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[5] In 1997, they extended its use for passenger cars. The first passenger car to use the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 with a 2.4-L JTD engine,[6] and later that same year, Mercedes-Benz introduced it in their W202 model.

Dejstvo, za katerega pa lahko vprašaš vsakega "univerzalnega" mehanika je, da pri FIATU ni težav z injektorji (so pa drugje).
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Ghost7 ::

Petrol Slo je izjavil:

Spoštovani,

glede na nekatere objave, ki kot vzrok za težave na svojih vozilih med drugim izpostavljajo tudi kakovost goriv v Sloveniji, navajamo nekatera dejstva, povezana s kakovostjo goriv, ki jih na trg plasira družba Petrol.
V objavah je sicer med drugim navedena vrsta netočnih in zelo pavšalnih podatkov glede kakovosti goriv kot tudi dejanskega stanja na trgu. V izogib zavajanja javnosti in kupcev, pri katerih bi širjenje takih informacij lahko neupravičeno porajalo dvom v kakovost goriv na trgu, še enkrat povzemamo nekatera dejstva in podatke, ki izkazujejo dejansko stanje. Naj navedemo le nekatere najvažnejše.
o V Sloveniji veljajo nacionalni standardi za goriva, ki so v celoti usklajeni z veljavnimi standardi in zakonodajo EU. Z njihovim upoštevanjem so izpolnjeni vsi pogoji, ki jih za uporabo v vozilih predpisujejo svetovni in evropski proizvajalci vozil/motorjev. Z njimi je regulirana tudi kakovost in uporaba biogoriv.
o Morebitne okvare ali težave na motorjih so lahko tudi posledica neustrezne kakovosti goriv, a ta element seveda ni edini možni razlog za njihov nastanek. Če do okvare pride, je zato najprej treba locirati možne vzroke in šele potem navajati krivce za to. Pri tem seveda mislimo na nestrokovne in neutemeljene ocene ter širjenje pavšalnih in z ničemer dokazanih trditev.
o V Sloveniji lahko za vse večje ponudnike goriv na trgu trdimo, da je kakovost goriv ustrezna in visoka. Vsi tovrstni ponudniki so tudi v sistemu državne kontrole goriva (monitoringa), s katerim se preverja kakovost goriv v prodaji.
o Kakovost Petrolovih goriv je po vseh kakovostnih kriterijih (upoštevanje zahtev standardov in proizvajalcev vozil, upoštevanje zakonodaje, upoštevanje najboljših praks in standardov skladiščenja ter manipulacije ipd.) na visokem evropskem nivoju in primerljiva s ponudbo najbolj renomiranih proizvajalcev na trgu. Vsa Petrolova goriva so poleg tega še dodatno aditivirana, kar jih uvršča med t.i. premium nadstandardna goriva.
Kakršnakoli namigovanja ali podajanje ocen, ki temeljijo na govoricah, pavšalnih ocenah ali celo zlonamernih objavah, zavračamo in se od njih distanciramo. Seveda s tem ne bežimo od odgovornosti ali možnosti podajanja reklamacij ali pritožb, a le, če so te utemeljene, argumentirane in se na koncu izkažejo za upravičene. Petrol dnevno z gorivi oskrbi več kot 300.000 kupcev, ki se redno vračajo na naša prodajna mesta. Tudi to je dokaz, da so z našimi gorivi in storitvami zadovoljni. Trudimo pa se, da bi bili še boljši in to bo naše poslanstvo tudi v bodoče.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Silvan Simčič
Tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana


Opa! Tema postaja odmevna.

Dva vprašanja (s podvprašanji):
kakšna je razlika in kje tiči poanta v dražjem dieslu od navadnega, če je že osnovno nadstandardno. Samo beseda "plus, ultra ipd" ne poda ničesar uporabnega. Razen plusa pri ceni.

kje je možno dobiti tabelo razlik v mešanici med letošnjim, lanskim, predlanskim gorivom, in zakaj zdaj samo pri dražjem, za avtom ni neprijetnega vonja (lani tudi za navadnim ni, enako opažamo tudi z še tremi vozili na dieselsko gorivo)? Je v gorivu več ali manj biodiesla kot lani, predlani? Mogoče drugega aditiva?
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

m0LN4r ::

Dobis odgovor v stilu biodizla je do X procentov.
Ampak podatka o X za letos, predlani ipd. seveda ne dobis.
Genericni odgovor pa dobis ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Ghost7 ::

m0LN4r je izjavil:

Dobis odgovor v stilu biodizla je do X procentov.
Ampak podatka o X za letos, predlani ipd. seveda ne dobis.
Genericni odgovor pa dobis ja.


Jah, vem, klasičen PR BS. Prepis informacij iz spletne strani, kjer se nek produkt hvali kako je oh in sploh brez podatkov neodvisnih laboratorijev/testerjev za primerjavo.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

stara mama ::

Kaj si pa pričakoval drugega :)

Petrol Slo je izjavil:

Kakovost Petrolovih goriv je po vseh kakovostnih kriterijih (upoštevanje zahtev standardov in proizvajalcev vozil, upoštevanje zakonodaje, upoštevanje najboljših praks in standardov skladiščenja ter manipulacije ipd.) na visokem evropskem nivoju in primerljiva s ponudbo najbolj renomiranih proizvajalcev na trgu. Vsa Petrolova goriva so poleg tega še dodatno aditivirana, kar jih uvršča med t.i. premium nadstandardna goriva.

Vrjetno so res primerljiva z vsemi, kajti zato imamo - kot sami pravite- standarde, ki poskrbijo točno za to!!
Da pa bi sam šel na svojo pest prodajat dosti boljša goriva od zahtev in za to niti ne bi dodatno zaračunal, je pa ekonomski samomor. Poleg tega postane še premium gorivo nesmisel.
V presežnike nad presežnike pa na tehniškem forumu žal ne vrjamemo, tako da lahko prihranite svoj marketinški pristop.
Hvala!

Zgodovina sprememb…

avale ::

Kar nekaj let nazaj sem imel prvega dizla in sem meril porabo. Vedno sem imel občutek da je OMVjeva nafta bila boljša od Petrolove in da naredim več kilometrov. Ko sem pa končno vse račune vnesel v tabelo in naredil izračun, se je pa pokazalo ravno obratno: z OMV nafto sem naredil v povprečju manj kilometrov kot z Petrolovo. Od takrat mi je samo ostalo v glavi da je načeloma vseeno, je pa še vedna bila prisotna miselnost da je OMV boljši.

No, tisti dizel je preživel 200.000 km v moji lasti in je bil uglavnem točen na OMVju, nato je šel dalje. Sedaj imam drugega novejšega dizla in je primarno točen na Petrolu. Edina razlika je da je avto len kot fuks, ampak za to krivim Kio in ne črpalke.

Sem pa vmes tudi točil "premium" goriva, razlike ni. Edino ena 206 me je zajebavala in ni hotela več laufat na 95, sem moral vedno točit 100 ker drugače je avto cukal.

Tako da ko posveti lučka, grem na prvo črpalko in zelo pazim da primem "navadno" pištolo in ne "premium".


To ugotovitev lahko potrdim tudi jaz. Ker imam rad številke, sem več kot leto pridno beležil porabo, na svojem avtomomobilu. Naključno sem polnil avto na 3 polnilnicah (preko 60x, zima, poletje). Vedno sem zabeležil prevožene kilometre in preostanek goriva v rezervarju. Ko sem relativiziral porabo, sem ugotovil, da je povprečje prevoženih km sledeče:

Petrol:781,38 Omw:771.12 Mol: 779,21 (povprečna poraba 7.14l/100km)

Nisem preverjal, če je rezultat statistično značilen v prid Petrola. Porabo sem relativiziral saj je bilo povprečje v porabi pri petrolu in omw enako (7.14 l/100km), med tem ko je bila poraba pri molu višja, in rezultata nisem mogel primerjati. vseeno sem pri višji porabi z molovim gorivom prevozil skoraj enako (770.3 pri 7.20l/100km) kot z gorivom omw pri katerem sem dosegel nižjo porabo.


Lep pozdrav.

Ghost7 ::

avale je izjavil:

Kar nekaj let nazaj sem imel prvega dizla in sem meril porabo. Vedno sem imel občutek da je OMVjeva nafta bila boljša od Petrolove in da naredim več kilometrov. Ko sem pa končno vse račune vnesel v tabelo in naredil izračun, se je pa pokazalo ravno obratno: z OMV nafto sem naredil v povprečju manj kilometrov kot z Petrolovo. Od takrat mi je samo ostalo v glavi da je načeloma vseeno, je pa še vedna bila prisotna miselnost da je OMV boljši.

No, tisti dizel je preživel 200.000 km v moji lasti in je bil uglavnem točen na OMVju, nato je šel dalje. Sedaj imam drugega novejšega dizla in je primarno točen na Petrolu. Edina razlika je da je avto len kot fuks, ampak za to krivim Kio in ne črpalke.

Sem pa vmes tudi točil "premium" goriva, razlike ni. Edino ena 206 me je zajebavala in ni hotela več laufat na 95, sem moral vedno točit 100 ker drugače je avto cukal.

Tako da ko posveti lučka, grem na prvo črpalko in zelo pazim da primem "navadno" pištolo in ne "premium".


To ugotovitev lahko potrdim tudi jaz. Ker imam rad številke, sem več kot leto pridno beležil porabo, na svojem avtomomobilu. Naključno sem polnil avto na 3 polnilnicah (preko 60x, zima, poletje). Vedno sem zabeležil prevožene kilometre in preostanek goriva v rezervarju. Ko sem relativiziral porabo, sem ugotovil, da je povprečje prevoženih km sledeče:

Petrol:781,38 Omw:771.12 Mol: 779,21 (povprečna poraba 7.14l/100km)

Nisem preverjal, če je rezultat statistično značilen v prid Petrola. Porabo sem relativiziral saj je bilo povprečje v porabi pri petrolu in omw enako (7.14 l/100km), med tem ko je bila poraba pri molu višja, in rezultata nisem mogel primerjati. vseeno sem pri višji porabi z molovim gorivom prevozil skoraj enako (770.3 pri 7.20l/100km) kot z gorivom omw pri katerem sem dosegel nižjo porabo.


Lep pozdrav.


Hvala za tole analizo! Mogoče nam izdaš še model avta in bencin/dizel?
Ima še kdo take otipljive podatke?
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

m0LN4r ::

Aral Ultimate 102 ima visjo porabo, kot bilokater 95 - Le zakaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Kalibri ::

Ghost7 je izjavil:

avale je izjavil:

Kar nekaj let nazaj sem imel prvega dizla in sem meril porabo. Vedno sem imel občutek da je OMVjeva nafta bila boljša od Petrolove in da naredim več kilometrov. Ko sem pa končno vse račune vnesel v tabelo in naredil izračun, se je pa pokazalo ravno obratno: z OMV nafto sem naredil v povprečju manj kilometrov kot z Petrolovo. Od takrat mi je samo ostalo v glavi da je načeloma vseeno, je pa še vedna bila prisotna miselnost da je OMV boljši.

No, tisti dizel je preživel 200.000 km v moji lasti in je bil uglavnem točen na OMVju, nato je šel dalje. Sedaj imam drugega novejšega dizla in je primarno točen na Petrolu. Edina razlika je da je avto len kot fuks, ampak za to krivim Kio in ne črpalke.

Sem pa vmes tudi točil "premium" goriva, razlike ni. Edino ena 206 me je zajebavala in ni hotela več laufat na 95, sem moral vedno točit 100 ker drugače je avto cukal.

Tako da ko posveti lučka, grem na prvo črpalko in zelo pazim da primem "navadno" pištolo in ne "premium".


To ugotovitev lahko potrdim tudi jaz. Ker imam rad številke, sem več kot leto pridno beležil porabo, na svojem avtomomobilu. Naključno sem polnil avto na 3 polnilnicah (preko 60x, zima, poletje). Vedno sem zabeležil prevožene kilometre in preostanek goriva v rezervarju. Ko sem relativiziral porabo, sem ugotovil, da je povprečje prevoženih km sledeče:

Petrol:781,38 Omw:771.12 Mol: 779,21 (povprečna poraba 7.14l/100km)

Nisem preverjal, če je rezultat statistično značilen v prid Petrola. Porabo sem relativiziral saj je bilo povprečje v porabi pri petrolu in omw enako (7.14 l/100km), med tem ko je bila poraba pri molu višja, in rezultata nisem mogel primerjati. vseeno sem pri višji porabi z molovim gorivom prevozil skoraj enako (770.3 pri 7.20l/100km) kot z gorivom omw pri katerem sem dosegel nižjo porabo.


Lep pozdrav.


Hvala za tole analizo! Mogoče nam izdaš še model avta in bencin/dizel?
Ima še kdo take otipljive podatke?


Statistična napaka je teh par litrov razlike.

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

denabiker ::

Sem pričakoval, da bo pokalo po forumu o razlikah goriva, zdajle imamo po novem INO, SHELL,...

ReRMh ::

ne vem, če tole sodi sem ampak izgleda zadnja aktivna tema v takšnem smislu, da bi jo tudi mogoče petrolovci brali... *skomig*

vam v redu dela tanov petrol na poti go? pri starem je delovalo super.
tečnari z neko potrditvijo plačilne metode s prijavnim geslom.
ne pomaga, če skopiram/prilepim geslo, niti, če kartico izbrišem in ponovno vnesem.

sem na črpalki demonstriral in so samo neke splošnosti navajali.
online podpora nazadnje ni rešila nič, bom poskusil še jutri...
tankamo tega sicer bolj poredko, ne da se nekaj eksperimentirati.

Petrol Slo ::

ReRMh je izjavil:

ne vem, če tole sodi sem ampak izgleda zadnja aktivna tema v takšnem smislu, da bi jo tudi mogoče petrolovci brali... *skomig*

vam v redu dela tanov petrol na poti go? pri starem je delovalo super.
tečnari z neko potrditvijo plačilne metode s prijavnim geslom.
ne pomaga, če skopiram/prilepim geslo, niti, če kartico izbrišem in ponovno vnesem.

sem na črpalki demonstriral in so samo neke splošnosti navajali.
online podpora nazadnje ni rešila nič, bom poskusil še jutri...
tankamo tega sicer bolj poredko, ne da se nekaj eksperimentirati.


Spoštovani,

najprej bi se vam opravičili za vse nevšečnosti oziroma slabo voljo pri dodatnih varnostnih elementih v aplikaciji. Pri uvedbi smo se držali zadnjih smernic glede varovanja podatkov in plačil, saj prihaja do vse več napadov in vdorov v sisteme. S temi ukrepi želimo zaščititi uporabnike aplikacije Petrol GO. Uporabnikom smo šli naproti že z zvišanjem zneska, pri katerem je potreben vpis gesla, medtem ko pri plačilu goriva obvezen vpis gesla ostaja, saj znesek točenja goriva ni vnaprej določen.

Vsem uporabnikom sicer svetujemo vklop biometrije, kar zelo poenostavi postopke plačevanja in vstopa v aplikacijo, vsekakor pa že razmišljamo v smeri uvedbe PIN kode, saj se zavedamo, da je to precej bolj priročno za tiste, ki biometrije ne uporabljajo.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Andreja Lukež
Vodja kanala mobilnih aplikacij
Petrol d.d., Ljubljana

m0LN4r ::

Skoda, da petrol nima neke narocnine za premium gorivo kot shell v power smart deal.

Pa nekatere pumpe so zelo stare in umazane, zelo zelo pocasne, bi bile potrebne obnove.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ReRMh ::

Andreja... Mojo telefonsko smete izbrskati in pokličite za reprodukcijo uporabniške (ne)izkušnje asap, ti navedeni odgovori niso v kontekstu (ne)izkušnje, če pa vendarle so, je stvar še hujša, ker nikakor ni intuitivna.

Ghost7 ::

m0LN4r je izjavil:

Skoda, da petrol nima neke narocnine za premium gorivo kot shell v power smart deal.

Pa nekatere pumpe so zelo stare in umazane, zelo zelo pocasne, bi bile potrebne obnove.


Starejša in bolj kot je zmahana, več goriva ti šenkajo (govorimo o par kapljicah) :D
Ko jo umerjajo oziroma, če jo preverja inšpektor je lahko toleranca le v prid stranki.
Tko da se jim gre, da jih obnovijo, sploh tam, kjer se splača (obrne več prometa)
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

m0LN4r ::

Ma tu je kr centralna pumpa ena pri nas, kjer se obrne pol pomurja pa sem bil pred tem na novi omv im je natankalo 3x hitreje.

Pa se ni bila umazana kot ta petrolova. Od cevi, tam kjer polozis gor, pistola, vse crno, mastno, prasno, da neves ce bi sploh v avto porinil to pistolo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Dimnik ::

Molnar, kaj nakladaš?

Centralni petro)?(Martjanci?)

Novi omv? V pomurju oz slo?

eEdbM ::

Nekdo zgoraj sprašuje o potrditvi kartice pred polnjenjem - b.p. dela z biometrijo...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6314273 (11906) primozzzz
»

Avstrijsko gorivo boljše od našega - samo mit? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12934807 (26558) zk_eu
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42361633 (39942) Matev
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8422389 (19834) Nesta
»

MOL, Petrol, OMW, INA...

Oddelek: Loža
4811225 (7247) Super Sonic

Več podobnih tem