» »

Formula 1 2024

Formula 1 2024

««
16 / 23
»»

no comment ::

free_rider je izjavil:


Za moje pojme bi sprednji (prehitevani) dirkač moral v primeru 2-wide vožnje skozi ovinek, dopustiti prehitevalcu za 1 širino bolida čez cel potek ovinka, tudi do izhoda.

Saj mu mora (če je tisti, ki prehiteva dovolj vzporedno). Ampak, če mu pa ne, je kaznovan samo v primeru, če pride do nesreče.

Ampak OK, saj v življenju je isto. Če na nekoga streljaš, te policija obišče samo, če ga ubiješ. Erm, wait....

BT52 ::

He he nimate pojma, čar dirkanja je tudi zapiranje. Pa kje ste videli bodo zdaj vozili "scale eletric" avteke. Potem samo divebombaš po zunanji pa si izboriš "pravico" do prostora in lepo za nameček hitreje odpelješ izhod na ovinku. Bravo lahko si daste roko z takimi idejami in uvedli najbolj brezvezno dirkanej na svetu. Bravo.

codeMonkey ::

Bo zanimivo videti kako bo Norris nadaljeval v teh dvobojih. Ta vikend mu ni ravno slo. Sprint race in 3. ovinek:

https://www.youtube.com/shorts/0_G91txQ...

Zgodovina sprememb…

no comment ::

BT52 je izjavil:

He he nimate pojma, čar dirkanja je tudi zapiranje. Pa kje ste videli bodo zdaj vozili "scale eletric" avteke. Potem samo divebombaš po zunanji pa si izboriš "pravico" do prostora in lepo za nameček hitreje odpelješ izhod na ovinku. Bravo lahko si daste roko z takimi idejami in uvedli najbolj brezvezno dirkanej na svetu. Bravo.

Če bolj slabo razumeš angleško, si lahko vržeš tekst v google translate. TLDR, divebombing NI controlled manner.

2. Guidelines for overtaking on the outside of a corner:

“In order for a car being overtaken to be required to give sufficient room to an overtaking car, the overtaking car needs to have a significant portion of the car alongside the car being overtaken and the overtaking manoeuvre must be done in a safe and controlled manner, while enabling the car to clearly remain within the limits of the track.
When considering what is a ‘significant portion’, for an overtaking on the outside of a corner, among the various factors that will be looked at by the stewards when exercising their discretion, the stewards will consider if the overtaking car is ahead of the other car from the apex of the corner.
The car being overtaken must be capable of making the corner while remaining within the limits of the track.


Sicer pa, še malo pa bo dal nekdo idejo, da bi bilo najbolje prehitevanje omejiti samo na ravnine, kjer bi si tisti, ki je zadaj, lahko s kakim gumbom nekako zmanjšal zračni upor ali dodal 200W moči in et voila... Če s tem še ne bi bilo dovolj čara dirkanja, bi ga lahko dodali tako, da bi imeli še en gumb, ki bi naredil dikralnik na vsaki strani širši za 100cm za bolj kakovostno zapiranje.

codeMonkey ::

V cem je problem? Kontakt se je zgodil in za njega je bil kriv Max. Je pa dejstvo, da ni nardil nic posebnega in imas posnetke, ko so v tem ovinku na cisto enak nacin pristopili tudi drugi dirkaci. Edina razlika je v tem, da tam ni bilo kontakta, ker se je tisti, ki je prehiteval pozicioniral drugace - in drugace v smislu bolje (za zgodnje pospesevanje in pozicioniranje na notranjo stran). Kaksno spreminajnje pravil? Zakaj? Ker Anglezi niso sposobni videti Landotovih napak cez cel vikend in so se obesili na eno Maxovo?

2x divebomb po notranji, 1x pregloboko po zunanji in 1x odprt vstop v 3. ovinek, ampak fokus je na Maxu, kjer je pusti mogoce 5 cm premalo placa. Ne se hecat :D

Zgodovina sprememb…

no comment ::

codeMonkey je izjavil:

Kaksno spreminajnje pravil?

Ja, kakšno spreminjanje pravil? Kdo sanja o kakšnem spreminjanju pravil? Verjetno je to samo v glavi funkcionalno nepismenih.

Gre za upoštevanje pravil. Brez, da se v enačbo vzame priimek, nacionalnost ali moštvo dirkača.

codeMonkey ::

Konkretno, free_rider:
Problem prehitevanja v F1 je, ker so pravila preveč naklonjena sprednjemu dirkaču


Lando je izvedel divebomb 2x, pri katerem je situacijo resil le Max. Ampak tu se nacionalnost ze pozna in smo kupci F1TV prisiljeni poslusati neumnosti angleskih novinarjev. No, lahko bi menjal na Nemce, to je res. Ampak nihce ne govori kako je Lando krsil pravilo tu. Kaj je krsil Max? Razen, da ni pustil tistih nekaj cm vec prostora, ter bil za to kaznovan. Smeri ni spreminjal, kot si ze sam napisal.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Govoris o upostevanju pravil, pa si se vseeno obesil le na Maxa. Jaz sem sam napisal, da je kriv za kontakt, ker se je pac zgodil. Ampak ne vidim razloga zakaj bi pozabil na Landota.

no comment ::

Če bi spremljal, bi opazil, da sem govoril o upoštevanju pravil v preteklosti. Zato se nekaterim zdaj zdi kazen za Maxa neupravičena.

Da pa Lando ne bi dobil kazni, če bi naredil enako kot Max, je pa menda tudi vsakomur jasno... Še bolj verjetno je, da bi jo dobil Max.

free_rider ::

BT52 je izjavil:

He he nimate pojma, čar dirkanja je tudi zapiranje. Pa kje ste videli bodo zdaj vozili "scale eletric" avteke. Potem samo divebombaš po zunanji pa si izboriš "pravico" do prostora in lepo za nameček hitreje odpelješ izhod na ovinku. Bravo lahko si daste roko z takimi idejami in uvedli najbolj brezvezno dirkanej na svetu. Bravo.


Saj to ne bi izkoreninilo zapiranja.
Sprednji dirkalnik lahko zapira tudi po zunanji strani. S tem da mu mora biti na izhodu iz ovinka 100% omogočena 1 širina dirkalnika. To v bistvu preprečuje divebombanje ala Norris.

Razumem, da eni raje gledajo procesije. Je premalo proslav in parad zadnje čase.
Ampak zakaj bi moralo biti dirkanje procesija.

Thinking outside the box tudi ni za nekatere tukaj, jasno ko beli dan.

free_rider ::

codeMonkey je izjavil:

Konkretno, free_rider:
Problem prehitevanja v F1 je, ker so pravila preveč naklonjena sprednjemu dirkaču


Lando je izvedel divebomb 2x, pri katerem je situacijo resil le Max. Ampak tu se nacionalnost ze pozna in smo kupci F1TV prisiljeni poslusati neumnosti angleskih novinarjev. No, lahko bi menjal na Nemce, to je res. Ampak nihce ne govori kako je Lando krsil pravilo tu. Kaj je krsil Max? Razen, da ni pustil tistih nekaj cm vec prostora, ter bil za to kaznovan. Smeri ni spreminjal, kot si ze sam napisal.


A je pri Landovih divebombih prišlo do trka? Ne.
Lando je bil obakrat pred apexom spredaj, ampak ga je tudi odneslo ven, ker je prepozno zaviral. Ravno to je point mojega predloga. Lando bi moral pri divebombih prej zavirati in na zunanji strani pustiti na izhodu 1 širino dirkalnika. Potem bi se pa v nadaljevanju videlo, kdo bi potegnil naprej. Ampak point je, da bi to moralo veljati, tako za Landota v primeru prehitevanja, kot za Maxa v krogu, ko sta trčila.
V primeru vzporedne pozicije pred ovinkom, bi morala oba dirkača imeti 1 širino prostora za svoj dirkalnik. To je vse. V kolikor se kdorkoli tega ne bi držal, bi moral prepustiti pozicijo. V Avstriji tega ni bilo ne pri Landovih divebombih, ne pri Maxovem zapiranju.

Vem, za marsikoga je to preveč outside the box in nepredstavljivo, zato tak upor proti temu.
Dont worry, je samo hipotetično. Boste še naprej imeli procesije. V primeru trkov pa 3 tabore. Pač, beefi so tudi gledani, netflix gledalci bodo navdušeni.

codeMonkey ::

Kak upor in outside the box neki. Kaj si ti takega napisal? Pravila so dobra in jasna. Prostor se mora pustiti, ce je vstop v ovinek enakovreden. Ker to ni vedno cisto jasno, so tam tudi ljudje, ki odlocijo od primera do primera.

free_rider je izjavil:

Lando je bil obakrat pred apexom spredaj, ampak ga je tudi odneslo ven, ker je prepozno zaviral. Ravno to je point mojega predloga. Lando bi moral pri divebombih prej zavirati in na zunanji strani pustiti na izhodu 1 širino dirkalnika. Potem bi se pa v nadaljevanju videlo, kdo bi potegnil naprej. Ampak point je, da bi to moralo veljati, tako za Landota v primeru prehitevanja, kot za Maxa v krogu, ko sta trčila.


To ze velja.

Zgodovina sprememb…

Cr00k ::

A je pri Landovih divebombih prišlo do trka? Ja.

Ko se je vozil za njim, ni bilo trkov :)

 Legendi je jasno...

Legendi je jasno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

billy ::

No, saj ni problema, oz ga vidijo le max hejterji ki imajo končno nekaj spet za glodat njihovo faušijo.

Naj dirkata enako naprej, če/ko bo preveč razbite pločevine jih bodo pa šefi v moštvih prizemljili če bo potrebno. Dokler se razbijeta "oba", je OK, če pa bo tako kot je bilo 2021 lujz vs max, bo pa nastal problem.

ZveeZ ::

billy je izjavil:

No, saj ni problema, oz ga vidijo le max hejterji ki imajo končno nekaj spet za glodat njihovo faušijo.

Naj dirkata enako naprej, če/ko bo preveč razbite pločevine jih bodo pa šefi v moštvih prizemljili če bo potrebno. Dokler se razbijeta "oba", je OK, če pa bo tako kot je bilo 2021 lujz vs max, bo pa nastal problem.

Ampak ocitno je Max grdo zajebal, ce je dobil se 2 piki poleg 10sec.

Jz osebno ne vidim razloga za to, komisarji ocitno ja.
Mi zna kdo objssniti na podlagi cesa mu je bila izrecena kazen? Kolikor jaz vidim je zapiral ovinek v skladu s pravili in v momentu trka, je imel Norris se dovolj prostora na svoji levi.

codeMonkey ::

Kakor sem jaz razumel, ga tehnicno ni imel, ker robnik ne steje. Lahko pa bi se izognil in zapeljal tja, tako kot je Max odvil 2x.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Če bi bila tam stena namesto robnika, bi to pomenilo "smrtno" nevarno početje, mogoče so na podlagi tega izrekli kazen.

Ampak tam stene ni in ne morejo enačit kazni oz jo izreči na predpostavki tega.

Je pa en od komisarjev bil herbert...say no more.

Big_Al ::

TURN 3 je braking point nekje 100m recimo.

https://www.brembo.com/en/company/news/...

The toughest turn at the Red Bull Ring for the braking system is turn 3, where the single-seaters go from 313 km/h to 81 km/h in 2.52 seconds, covering 114 meters. The effort required from the drivers in that moment is remarkable: 4.6 g is the maximum deceleration they are subjected to and 142 kg is the load they must exert on the brake pedal. The braking power is 2,379 kW.



Torej ob začetku zaviranja MAX ni bil na idealni liniji, ker idealna linija je tam kjer je vozil drugače.



Ampak OK, lahko vozi na progi kje mu je volja, dokler ne pridemo do "rules of racing"

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08...

in rule #2



This move is seen very frequently and is considered acceptable with one important caveat: when the defender moves back to the outside, they must leave at least one car width between themselves and the edge of the track, allowing the attacker to potentially run deep around the outside. This rule is stated under sporting regulation 20.3


in na koncu še "edge of track"

Track limits are the white lines that run around the edge of the circuit and set a boundary that the drivers are not allowed to cross.

Torej Max je šel proti sredini in nato nazaj na racing line, tak da čist clean z njegove strani to ni.

codeMonkey ::

Clean ni za tistih nekaj cm. Pac je bilo malenkost prevec, spet pa ni to napaka niti priblizno v rangu divebombanja Landota, ko se je zakalkuliral kar posteno. In potem se clovek vprasa, ali je upraviceno, da se Maxa izpostavlja tako?

Zgodovina sprememb…

Cr00k ::

Kje pa piše da moraš v vzporedno z ravnino bremzat... lahko postaviš avto v drugo smer, pa nato v ravno bremzaš.

Sicer pa so pravila tudi mal čudna... track limits so enkrat iz ene strani, drugič iz druge. Kakor jim paše... napisana troumno, da ja pametujemo še eno leto kasnej.

Vse za Netflix dramo in klike...

Eno vprašanje, bi VER dobil kazen za manever, če bi se NOR umaknil 5cm bolj levo?

no comment ::

Cr00k je izjavil:

Kje pa piše da moraš v vzporedno z ravnino bremzat... lahko postaviš avto v drugo smer, pa nato v ravno bremzaš.

Nikjer ne piše. Verstappen je tudi jasno povedal, da ker pravila spreminjanja smeri med zaviranjem ne dovoljujejo (poleg tega je to na takih zaviranjih praktično nemogoče), on pred zaviranjem usmeri dirkalnik tako, da ga zaviranje v ravni črti pripelje na želeno mesto. Ampak, še vedno, tudi če ni zavil nazaj proti idealni liniji, bi moral pustiti dovolj prostora. Ali pa tvegati kazen, če bo prišlo do kontakta.

Cr00k je izjavil:

Eno vprašanje, bi VER dobil kazen za manever, če bi se NOR umaknil 5cm bolj levo?

Verstappen in Alsonso bi mogoče celo dobila kazen. Kdo drug pa ne. No, težko rečt, da kdo drug ne bi dobil kazni. Hulkenberg je na sprintu dobil kazen za tak poskus prehitevanja kot ga je Norris dvakrat pokazal na feature dirki. Doslednost v kur**. Že v istem vikendu. Potem pa dodaš še menjavanje sodnikov vsak vikend in imaš situacijo, kjer imaš garantirane nekonsistentne odločitve.

Mi je pa za poscat smešna sedaj situacija, ko McLaren napihuje balon, češ to katastrofo imamo sedaj, ker Maxa niso disciplinirali v 2021, Totto pa noče pihat v njihov balon in pravi, da stvari, ki so se dogajale med Hamiltonom in Verstappnom niso niti malo podobne temu sedaj. Ta črv resno pripravlja teren za Maxa v Mercedesu :)

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Najvecja Maxova napaka je bila, da je mislil, da ima konkretnega dirkaca ob sebi. Kot je Charles npr. :))

ZveeZ ::

Vprasanje je tudi zakaj se Norris ni umaknil za tistih dodatnih 5cm? Bi pricakoval, da ko vidis, da je trk neizbezen, instiktivno malo popravis smer.

BT52 ::

Jaz sem si premislil,noben nič kriv. Dobro trdo dirkanje. Tega mehkuženja ne prenesem več.

codeMonkey ::

ZveeZ je izjavil:

Vprasanje je tudi zakaj se Norris ni umaknil za tistih dodatnih 5cm? Bi pricakoval, da ko vidis, da je trk neizbezen, instiktivno malo popravis smer.


Ker je bil preglobok in se vedno zaviral na polno, ko bi moral ze sibati za Maxom desno?

billy ::

V tem primeru bi morala to pokazat telemetrije in noben bivši dirkač ne bi mogal dosoditi kazni Maxu ker bi vedel da je norris dive-bombal in s tem tudi zgubil del kontrole bolida. bivši dirkači so pa ravno zaradi tega med komisarji, da lažje podajo tudi svoje mnenje. Tokrat bi naj bil herbert komisar?

Cr00k ::

Najbolj je smešno, če je to sedaj standard, bo MAX to v prihodnjih dirkah sebi v prid obrnil v podobnih situacijah, pa bodo spet drame, kaj si drzne.

billy ::

Tu je pač specifika steze igrala ključno vlogo. Recimo v imoli je norris bp prehitel maxa, pa ga max tam ni nekaj zapiral pa rinil v njega - kot nekateri mislijo da se je zgodilo tukaj.

Pač je ravnina prekratka, da bi prišel lepo mimo, dovolj je dolga da z DRS pride lepo "blizu", sledi pa 90 ovinek ki omogoča lep dive-bombing taktiko.
Res me čudi, da je herbert okrivil Maxa, je pa res, da je herbert anglež.

Tilen88 ::

To me spominja na debate 2021, max vs ham :D

Ollie Bearman je podpisu z HAAS

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

Tilen88 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

Skyman ::

Vamos PEREZ Q1 again :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Tilen88 ::

je šel na plažo na morje

Skyman ::

pizda sam jajc pa nimajo,se vedno mu grozijo z ricardom :))

Tilen88 ::

Angleži bodo pjani danes :D

BT52 ::

He he koliko vidim je zdaj Merc 1&2 WTF haha

ZveeZ ::

Gledam razvrstitev.. wtf happened?;)

Skyman ::

max joka da je dobil 100 points damage floor.. cca 1s ga je stala voznja cez pesek

vuki ::

Malo pretirava s to sekundo.... pač cel vikend je malo zadaj....

Skyman ::

sej vem,samo razlog mora biti.Mercu itak odgovarjajo te nizke temperature.Za jutri naj bi tudi bil napovedan dez.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Cr00k ::

VER in NOR spet drug ob drugem :D

DamijanD ::

Koliko lahko avto popravljajo, če je v parc ferme? Mislim a bodo Maxu lahko zrihtali dno ali ne smejo?

Skyman ::

tole je bili pa brez boja pickasto :))

Ganon ::

Dobra dirka. :)) Kateri Britanec bo zmagal? Držim pesti za Norrisa.

Tilen88 ::

kaka drika rofl

Ganon ::

To je noro, kakšna dirka. McLarna na prvih dveh mestih. :D

Skyman ::

tale z LEC in seveda perezom spet WIN...bo pa zanimivo ker britanec bo v pesku prvi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Ganon ::

Najslabši pogoji, zdaj bodo pnevmatike odločilne.

Skyman ::

Ganon je izjavil:

Dobra dirka. :)) Kateri Britanec bo zmagal? Držim pesti za Norrisa.


Russel ne :))

Tilen88 ::

max na trde gume ? o_O

codeMonkey ::

kaka dolgocasna dirka :D
««
16 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Na cesti
1507123818 (25156) Skyman
»

Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 496 97 98 99 )

Oddelek: Na cesti
4925319728 (102901) ripmork
»

Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4136 137 138 139 )

Oddelek: Na cesti
6916436964 (204963) BT52
»

Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2375203849 (124241) ripmork
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616182733 (117293)          

Več podobnih tem