Forum » Na cesti » Menjava olja avtomatskega menjalnika
Menjava olja avtomatskega menjalnika
Sheteentz ::
Aisin EAT6 v Peugeotu 5008, letnik 2018 s 100k prevoženimi kilometri. Pri Peugeotu so itak idioti in je po njihovo menjava olja nepotrebna, kar je bedarija.
Priporočate delavnico, ki v Ljubljani kvalitetno menja olje? Interneti so polni Tim Eckart metode, za razliko od "običajne" tehnike, kjer večina olja ostane v torque converterju in moraš trikrat doliti po cca 3 litre olja.
Priporočate delavnico, ki v Ljubljani kvalitetno menja olje? Interneti so polni Tim Eckart metode, za razliko od "običajne" tehnike, kjer večina olja ostane v torque converterju in moraš trikrat doliti po cca 3 litre olja.
toro69 ::
Jaz sem 3x prelil, matematično prečistiš z redčenjem na cca. 89%. Opazne razlike prej in po ni bilo. Najbolj se je poznalo, da je po menjavi gladina olja pravilna, zato ne prihaja do cuka, ko menjaš v D po parkiranju na kakem klancu.
toro69 ::
Samo kot opombo: v kolikor delate to doma si obvezno nabavite dober 17mm imbus za odtočni čep, če pa pri mehaniku pa prej preverite, da ga ima ;)
feryz ::
Doma bo težka, ker je treba menjalnik dobro sprati.
Če se že nekaj lotiš, kar ni očitno potrebno, je fajn da vsaj narediš tako, kot se zagre.
Če se že nekaj lotiš, kar ni očitno potrebno, je fajn da vsaj narediš tako, kot se zagre.
Sheteentz ::
Peugeot pravi, da ni potrebno, ker po 150k avto itak več ni v tovarniški garancijo. Kaj se pa z menjalnikom dogaja kasneje, ki pa prav malo briga :D
gorazdkop ::
Jaz pri vsaki menjavi motornega olja stočim ven še olje iz avtomata. Steče dobra dva litra. In nato dolijem do pravilnega nivoja. 400kkm brez težav na menjalniku. Upam, da ne bo zdaj crknil, ko ga hvalim.
j4nm4n ::
Se priporočam za rešitev. Imam EAT8 v 1.5 HDI pri 135k. Tudi meni govorijo da ni predvidena menjava olja do konc življenjske dobe :) strošek na Citroenu je cca 300-400 eur koliko mi je znano.
bm1973 ::
Ja, kao pri menjalniku ni treba menjat...
Tole bo najbolj verjeten razlog za ne-menjavo. Olje pri avtomatskem nekateri menjajo 2x manj pogosto kot motorno olje.
Sam sem ga menjal pri ročnem menjalniku, tudi kao nepomembno. Se je prestavljalo bistveno lepše... mehanik tudi bil pameten.
Če olja ne bi bilo potrebno menjati, menjalnik ne bi imel izpustnega čepa za olje...
Peugeot pravi, da ni potrebno, ker po 150k avto itak več ni v tovarniški garancijo. Kaj se pa z menjalnikom dogaja kasneje, ki pa prav malo briga :D
Tole bo najbolj verjeten razlog za ne-menjavo. Olje pri avtomatskem nekateri menjajo 2x manj pogosto kot motorno olje.
Sam sem ga menjal pri ročnem menjalniku, tudi kao nepomembno. Se je prestavljalo bistveno lepše... mehanik tudi bil pameten.
Če olja ne bi bilo potrebno menjati, menjalnik ne bi imel izpustnega čepa za olje...
toro69 ::
Če je strošek samo 300€ pelji na Citroen, če zaupaš, da bodo olje res menjali.
Za delo doma potrebuješ 12l x min 9€/l, + 15€ tesnila.
Za delo doma potrebuješ 12l x min 9€/l, + 15€ tesnila.
Utk ::
Če ga menjaš pri 100 ali 135 kkm, je res vprašanje če se še splača. To bi treba bistveno prej, če že.
wcpapir ::
Ne vem kak avtomat ma peugeot sem pa imel na dveh avtih enega x5 skoraj s 700k in zdaj nazadnje f11 s pol milijona s prvim oljem in je delalo menjalnik kot se šika. Pelji nekam kjer imajo črpalko, ker sam ne moreš menjati, lahko ga samo osvežiš pri večini avtomatikov. Že z wandlerja ne steče.
Howdy ::
Ford S-Max 2016 letnik me je dva meseca nazaj prišlo 250 EUR (filter + olje + delo). Šlo je 9 L noter.
tony1 ::
Aisin EAT6 v Peugeotu 5008, letnik 2018 s 100k prevoženimi kilometri. Pri Peugeotu so itak idioti in je po njihovo menjava olja nepotrebna, kar je bedarija.
Priporočate delavnico, ki v Ljubljani kvalitetno menja olje? Interneti so polni Tim Eckart metode, za razliko od "običajne" tehnike, kjer večina olja ostane v torque converterju in moraš trikrat doliti po cca 3 litre olja.
Tim Eckart metode se raje izogni.
Jaz sem 3x prelil, matematično prečistiš z redčenjem na cca. 89%. Opazne razlike prej in po ni bilo. Najbolj se je poznalo, da je po menjavi gladina olja pravilna, zato ne prihaja do cuka, ko menjaš v D po parkiranju na kakem klancu.
To je najbolj ziheraška metoda in jo priporočam tudi ostalim. (Skrben mehanik bo menjalnik odprl že prejšnji večer in pustil olje kapljati ven vso noč.)
Kateri menjalnik si delal in kako si zagotovil, da je nivo po menjavi pravilen?
Jaz menjam za DSG v Ljubljani na Poljanski (TRZ). Pride nekje 150EUR (+ olje).
No, končno imamo nekoga, ki je upal napisati ime delavnice. Vsa čast. Delajo tudi Aisine?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Sheteentz ::
Tale je v Ljubljani in oglašuje za servis avtomatika od 200EUR dalje. Saj Aisin je itak tako razširjen, da bi ga verjetno moral znat servisirat vsak. Imam pa neke pomisleke glede Tim Eckart metode, ki temelji na izpiranju celotnega sklopa. S čim to izpirajo in kako to izpiranje dejansko vpliva na menjalnik?
https://www.avtomehanika-jankovec.si/se...
Edit: Peugeot tudi zahteva, da se ob menjavi olja resetira števec kilometrine avtomatskega menjalnika. To pomeni, da rabi serviser imet tudi PSA diagnostiko.
https://www.avtomehanika-jankovec.si/se...
Servis avtomatskih menjalnikov z diagnostiko. DSG , TIPTRONIC, POWERSHIFT, ZF
Priporočamo menjavo olja v avtomatskem menjalniku na 120000 km ne glede na navodila tovarne da ga ni potrebno menjati (Long life) ,ker življenska doba menjalnika je 160000 km in tovarni je v interesu zamenjati menjalnik. Z menjavo olja po metodi Tim Eckart se z posebno napravo ATH ATF602(na sliki) zamenja celotno olje v menjalniku in v konverterju navora. Postopek traja cca 2 uri pri katerem se zamenja filter avtomatskega menjalnika, tesnilo in olje. Cena storitve je odvisna od količine olja cene filtra in tesnila in je od 200 euro naprej.
Edit: Peugeot tudi zahteva, da se ob menjavi olja resetira števec kilometrine avtomatskega menjalnika. To pomeni, da rabi serviser imet tudi PSA diagnostiko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sheteentz ()
tony1 ::
Tim Eckart so izumili zato, ker je tako manj dela (pa še delo je vedno dražje), zgoraj je nekdo lepo pokazal, da je za menjavo skoraj vsega starega olja treba olje spustiti 3x.
Priporočam obično menjavo, z odstranitvijo karterja in "ročnim" nalivanjem novega olja.
Priporočam obično menjavo, z odstranitvijo karterja in "ročnim" nalivanjem novega olja.
fikus_ ::
S "Tim Eckart" strojem, ki je v bistvu "lepo" zapakiran hidravlični agregat, potisnejo olje skozi menjalnik in bi naj tako zamenjali olje. Verjetno se zamenja več olja, kot z izpustom in nalivanjem drugega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
tony1 ::
Obenem pa porine kakšno smet ali zapečen kos olja v kakšen kanal in ga zamaši ali pa v solenoido in ji oteži pravilno delovanje.
Je pa manj dela s TE: na stroj priklopiš obe cevi, ki gresta v hladilnik olja in je. (Btw., kaj naredijo, če menjalnik nima hladilnika olja?)
S TE ni treba snemati karterja, ga pucati, menjati filtra (če ga menjalnik ima), v dveh urah si fertik. Skratka, TE so izumili zato, ker je z njim manj dela, ne ker bi bila z njim možnost kasnejših komplikacij pri delovanju manjša ali ker bi bil poseg bolj kvalitetno narejen s TE.
Je pa manj dela s TE: na stroj priklopiš obe cevi, ki gresta v hladilnik olja in je. (Btw., kaj naredijo, če menjalnik nima hladilnika olja?)
S TE ni treba snemati karterja, ga pucati, menjati filtra (če ga menjalnik ima), v dveh urah si fertik. Skratka, TE so izumili zato, ker je z njim manj dela, ne ker bi bila z njim možnost kasnejših komplikacij pri delovanju manjša ali ker bi bil poseg bolj kvalitetno narejen s TE.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
toro69 ::
"TE" pucanje lahko izvedeš če imaš to mašino kam priklopit. Zavisi od modela.
Pri Peugeot EAT6 je ponavadi vodena hladilna tekočina v hladilnik, zato je lažje izpirati.
Pri enik Citroenih je pa olje menjalnika vodeno ven do hladilnika, zato lahko tam odklopiš in spelješ v "TE".
Npr. DSG smo peljali zamenjat na "TE".
Pri Peugeot EAT6 je ponavadi vodena hladilna tekočina v hladilnik, zato je lažje izpirati.
Pri enik Citroenih je pa olje menjalnika vodeno ven do hladilnika, zato lahko tam odklopiš in spelješ v "TE".
Npr. DSG smo peljali zamenjat na "TE".
fujtajksel ::
Ko sem kupil rabljenega "no service" avtomatika (Aisin) z 200kkm sem dal zamenjat kompletno olje, žal nima dostopnega filtra za zamenjat. Je pumpal novo olje notri, dokler ni šlo več čisto, šlo ga je ca 1.5x cel volumen, vse skup opravljeno v pol ure. Olje je kar drago, ampak pri neuradnem serviserju avtomatikov 3x manj kot na uradnem servisu. Opozorili da ne prevzemajo odgovornosti če po menjavi zariba, če tolk časa prej ni bilo menjano.
Sicer priporočili menjavo "kolikor izteče" (tretjina do polovica) na 40kkm ali menjavo kompletnega na 80kkm, delam ta prvo.
V primeru okvare takoj odpeljite na specializiran servis za avtomatike. Sicer bodo bodisi po defaultu hoteli dat novega, bodisi prepeljali k specialistu in zaračunali dodatno prevoz in maržo, bodisi se bodo na vašem "učili".
Sicer priporočili menjavo "kolikor izteče" (tretjina do polovica) na 40kkm ali menjavo kompletnega na 80kkm, delam ta prvo.
V primeru okvare takoj odpeljite na specializiran servis za avtomatike. Sicer bodo bodisi po defaultu hoteli dat novega, bodisi prepeljali k specialistu in zaračunali dodatno prevoz in maržo, bodisi se bodo na vašem "učili".
Sheteentz ::
Ti je ta mojster tudi resetiral števec kilometrine na avtomatiku? Vsaj za Peugeote naj bi se to delalo, saj prilagaja delovanje menjalnika stanju olja.
IL_DIAVOLO ::
Upam da je to edino kar si pozabil pri nakupu avta. Bencinar pri teh kilometrih ni ravno v zlati sredini glede stroskov, zanesljivosti in dolgozivosti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44889 (40877) | WizzardOfOZ |
» | Bel dim iz izpuha, dizel - težava?Oddelek: Na cesti | 11497 (10265) | Raindancer |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58288 (50898) | SuperVeloce |
» | Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerjaOddelek: Na cesti | 6763 (5427) | sandmat |