Forum » Na cesti » Formula 1 2024
Formula 1 2024
Skyman ::
driver of the day hulk je pa pokazal perez da je preklemano hitr tam kjer nebi bilo treba(boxi)
skyform ::
Sem točno vedel kaj se bo zgodilo, ko bo Max spet dobil konkurenco, back to his old days in to samo zato, ker v preteklosti ni bil dovolj kaznovan. Kaj pa še je bolj smešno, se zaleti z Norrisem, vozi pol kroga po feltni, mora na dodaten postenek, dobi 10sec kazni in konča dirko pred Perezom.
Ganon ::
Max ima božji kompleks. Dokler ga nekdo od odgovornih ne bo prizemljil, bo z vsako dirko slabše. Schumacher II.
Norris je na zelo spoštljiv način povedal, kaj si misli. Ko je Max stisnjen v kot, ti bo pripravljen uničiti dirko in se s tem ne bo niti malo obremenjeval.
https://www.autosport.com/f1/news/norri...
Norris je na zelo spoštljiv način povedal, kaj si misli. Ko je Max stisnjen v kot, ti bo pripravljen uničiti dirko in se s tem ne bo niti malo obremenjeval.
https://www.autosport.com/f1/news/norri...
no comment ::
Cr00k ::
Saj je bil kaznovan... pac NOR je malo manjkalo, pa je moral z Hail Marry bombicami izzivat usodo. It takes two for tango... Prejsnjo dirko bi tudi lahko MAX vztrajal pri svoji liniji na startu, pa je sel raje malo po travi, da ni obema dirke unicil.
BT52 ::
Samo LEC lahko paprira Maxu. Tole kar je NOR počel je bilo amatersko...
proti Maxu ni polovičnih poizkusov... PIKA
proti Maxu ni polovičnih poizkusov... PIKA
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
no comment ::
Samo LEC lahko paprira Maxu. Tole kar je NOR počel je bilo amatersko...
proti Maxu ni polovičnih poizkusov... PIKA
Če nimaš dovolj hitrejšega dirkalnika, ga ne moreš prehitet na začetku ravnine in so taki poskusi, ki jih je kazal Norris, edino kar ti preostane. Verstappen je vsaj pri dveh poskusih kršil pravila. Daleč od tega, da je bil prvi. Nekaterim se take "napake" praktično vedno odpustijo. Ampak kaznovan je bil upravičeno. Da pa take kazni nimajo nobenega smisla, pa tudi že vemo.
billy ::
Tudi nor je kršil pravila, zato je fasal kazen.
Kazen če ima smisel ali pa ne, pa je odvisno od situacije. Če bi recimo bil max na 2nd in fasal +10sec bi lepo padel izven stopničk, tako pa je pač bil na mestu, kjer mu kazen ne prinese razlike. Tudi landova kazen ni imela smisel.
A ti res misliš, da se lahko nor bori realno za WC letos?
Kazen če ima smisel ali pa ne, pa je odvisno od situacije. Če bi recimo bil max na 2nd in fasal +10sec bi lepo padel izven stopničk, tako pa je pač bil na mestu, kjer mu kazen ne prinese razlike. Tudi landova kazen ni imela smisel.
Max pa je odsel z visjim izkupickom domov, kot ce bi zmagal in bi bil Norris p2.
A ti res misliš, da se lahko nor bori realno za WC letos?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
no comment ::
billy ::
Kako ni škodilo? Zaradi vožnje izven stene je imel boljšo priložnost potem dohitet maxa pod DRS in se je lahko šel dive bombing...posledično je moral max vozit veliko bolj defenzivno ovinke in kompromirat izhode, kar je spet pripravilo priložnost za naslednji dive bomba norrisa. Posledično se je potem spustil v konkreten dive bomb, kar pa je pomenilo trčenje.
Če bi nor vozil v mejah steze, mogoče niti ne bi mogel dive bombat in ne bi prišlo do trčenja.
Če bi nor vozil v mejah steze, mogoče niti ne bi mogel dive bombat in ne bi prišlo do trčenja.
BT52 ::
Jaz ne vidim nič narobe razen zadnji dotik je res bil bolj na Maxu kot Norissu. Tako se strinjam z odločitvijo komisarjev. Ostale bombice Norrisa pa so bile tak tak. Nerodno dirkanje. Ker je enako probaval 3 krat zapored (s sprintom vred).
billy ::
Sicer gledano tole: https://images.app.goo.gl/T4rrRQ17tWKqb...
Ima nor dovolj prostora na levo? tam je še kak meter steze (stezo določa bela črta na robnikih)
Pa to ste opazili, po prvem dotiku je nor že predrl gumo maxu, in potem ko je pač max zaradi tega (ali pa nemerno kar niti ni tako pomembno) peljal ravno in ni zavijal desno, je potem nor namerno zavil v njega in še enkrat polomil zadnjo levo gumo mu... Frustracija?
Ima nor dovolj prostora na levo? tam je še kak meter steze (stezo določa bela črta na robnikih)
Pa to ste opazili, po prvem dotiku je nor že predrl gumo maxu, in potem ko je pač max zaradi tega (ali pa nemerno kar niti ni tako pomembno) peljal ravno in ni zavijal desno, je potem nor namerno zavil v njega in še enkrat polomil zadnjo levo gumo mu... Frustracija?
billy ::
tu je kar Ok opisano:
https://www.gpblog.com/en/news/286662/v...
The consequences were far greater than the magnitude of the incident. Verstappen did not steer in aggressively, nor did he make a very strange move. He steered slightly to the outside and the two made light contact. In many cases, both drivers could probably have continued driving, in Spielberg that was not the case.
Tako je ja, trk sploh ni bil baš nekaj, ampak začuda sta si oba predrla gume, če ne bi prišlo do odstopa vprašanje sploh, če bi max fasal kazen...
https://www.gpblog.com/en/news/286662/v...
The consequences were far greater than the magnitude of the incident. Verstappen did not steer in aggressively, nor did he make a very strange move. He steered slightly to the outside and the two made light contact. In many cases, both drivers could probably have continued driving, in Spielberg that was not the case.
Tako je ja, trk sploh ni bil baš nekaj, ampak začuda sta si oba predrla gume, če ne bi prišlo do odstopa vprašanje sploh, če bi max fasal kazen...
no comment ::
Ima nor dovolj prostora na levo? tam je še kak meter steze (stezo določa bela črta na robnikih)
Ja, "good old" argument, ki ga je vedno uporabil Hamilton, ko je vsem, ki so se kdaj znašli ob njem, ostalo na izbiro trčenje ali da jim slej kot prej "zmanjka" prostora na stezi. To ni ok. Niti ni po pravilih. Je pa bilo normalizirano, ker se do Verstappna ni našlo dovolj norcev, ki so rajši izbrali trčenje kot vožnjo izven steze. Jaz upam, da je Norris dovolj velik norec, da bo še nekajkrat naredil "Verstappna" Verstappnu, da bodo komisarji spregledali. Spregledali v tem smisli, da bodo dosledno kaznovali VSE, ki to počnejo.
billy ::
Pomeni ti bi takšno vožnjo sakncioniral bolj strogo? a maxovo ali landovo tudi?
Ampak kje bo potem ostalo "moško" dirkanje? a se bodo prehitevali samo na ravnini mimo z DRS, ko bo 100% clean, ker potem nihče ne bo upal v ovinek prehitevat...
PS, max ni nenadoma in močno zavil v landa, lando kot super duper f1 voznik ima reakcijski čas dovolj velik, da bi se lahko umaknil, ampak je verjetno bil sfrustriran zaradi prejšnjih poiskusov in obupan...ter pač držal linijo v upanju da bo max popustil...
Ampak kje bo potem ostalo "moško" dirkanje? a se bodo prehitevali samo na ravnini mimo z DRS, ko bo 100% clean, ker potem nihče ne bo upal v ovinek prehitevat...
PS, max ni nenadoma in močno zavil v landa, lando kot super duper f1 voznik ima reakcijski čas dovolj velik, da bi se lahko umaknil, ampak je verjetno bil sfrustriran zaradi prejšnjih poiskusov in obupan...ter pač držal linijo v upanju da bo max popustil...
no comment ::
Ampak kje bo potem ostalo "moško" dirkanje? a se bodo prehitevali samo na ravnini mimo z DRS, ko bo 100% clean, ker potem nihče ne bo upal v ovinek prehitevat...
Moško bi bilo, da bi za Norissa ostalo dovolj prostora na asfaltu in bi nadaljevala vštric do T4, kjer bi spet preverila kdo si upa zavirati kasneje. In tako naprej, zaradi mene se lahko tako po "babje" ganjata do zadnjega kroga. Če pa so za tebe point F1 nesreče, pa mogoče gledaš napačen šport.
...lando kot super duper f1 voznik ima reakcijski čas dovolj velik, da bi se lahko umaknil, ampak je verjetno bil sfrustriran zaradi prejšnjih poiskusov in obupan...ter pač držal linijo v upanju da bo max popustil...
Natančno tako, odločil se je, da se ne bo več umikal. Tako kot je Verstappen moral prebrati kozje molitvice Hamiltonu, ker so drugi profesorji, ki so plačani za to, odpovedali. Tokrat so sicer opravili svoje delo, ampak kazen pa dvomim, da je bila vzgojna. Ampak dokler ne bodo spremenili principa kazni, kjer se kazen določa brez presoje koliko bo kazen sploh škodovala tistemu, ki je kršil pravila, se mi zdi, da pri Verstappnu ne bomo videli napredka.
billy ::
Ampak poglej sliko ki sem jo linkal, tam je dovolj prostora za landa, da gre še levo, in ostane na asfaltu...
ampak če je lando lahko prej vozil izven steze (zaradi česar je fasal kazen +5sec) zakaj pa tu ni hotel na robnik? aja...tiste vožnje prej so mu pasalo, tu pa mu ne bi pasalo...
ampak če je lando lahko prej vozil izven steze (zaradi česar je fasal kazen +5sec) zakaj pa tu ni hotel na robnik? aja...tiste vožnje prej so mu pasalo, tu pa mu ne bi pasalo...
no comment ::
Ampak poglej sliko ki sem jo linkal, tam je dovolj prostora za landa, da gre še levo, in ostane na asfaltu...
Ti se podobno slabo učiš kot Verstappen. V tistem trenutku je še bilo dovolj prostora. V naslednjem ga ne bi bilo več. Je preveril prej že dvakrat, ni imel več razloga verjet, da bo tokrat drugače.
ampak če je lando lahko prej vozil izven steze (zaradi česar je fasal kazen +5sec) zakaj pa tu ni hotel na robnik? aja...tiste vožnje prej so mu pasalo, tu pa mu ne bi pasalo...
Vsaj en "strike" je dobil tudi zaradi tega, ker se je umikal. Torej bi po tvoje bilo "moško", da ne poskuša več prehiteti Verstappna?
Cr00k ::
Predrte gume so že pri Sky že pred dirko napovedali, ko so kazali aerodinamične "zobe" na Mclarnu
pirlo ::
Tu bi ga že morali konkretno kaznovat. Ampak so mu vedno popuščali in zdaj je kaj je, misli da lahko vse. En se mu bo moral postavit "po robu", ne popuščat pa it pač v trk z njim.
Cr00k ::
Tu bi ga že morali konkretno kaznovat. Ampak so mu vedno popuščali in zdaj je kaj je, misli da lahko vse. En se mu bo moral postavit "po robu", ne popuščat pa it pač v trk z njim.
LOL, potem bi morali tudi konkretno kaznovati HAM, pa ALO, pa VET,... kako priročno je na razne Silverstone pozabit. HAM je na tisti dirki iztržil več točk, kot jih je VER na tej. Je bil konkretno kaznovan?
Moja teorija je, da je NOR vedel, da bo +5sek kazen dobil za vožnjo izven meja... potem je moral za oskarja se v maxa bombat in izsilit osebno napako, če se košarkaško izrazim. Dončić to obvlada, če pa ne gre po njegovo, se pa čez sodnike (beri: komisarje) in nasprotnike pritožuje :).
Simpl, gledanost in ratingi gredo pa v nebo :)
no comment ::
Tu bi ga že morali konkretno kaznovat. Ampak so mu vedno popuščali in zdaj je kaj je, misli da lahko vse. En se mu bo moral postavit "po robu", ne popuščat pa it pač v trk z njim.
Nekateri še vedno mislijo, da je dovolj, če si na notranji strani in je ovinek tvoj.
Jaz se ne strinjam in pravila tudi ne. Problem je, da nekaterim vedno dovolijo interpretacijo "vsi vemo, da je ovinek od tistega, ki je na notranji strani", nekaterim samo občasno in nekaterim nikoli.
BT52 ::
Ne vem če vozniška etiketa javna. Koliko vem so par dirk nazaj naredil "rules of engagement" pa mi nismo o tem nič vedeli, ker niso bila javna.
Koliko vem, če si pred apeksom spredaj je ovinek za izrivanje tvoj. Kaj in kako se to upošteva ne me vprašat.
Osebno ne vidim problema z ten kar sta delala oba.
Koliko vem, če si pred apeksom spredaj je ovinek za izrivanje tvoj. Kaj in kako se to upošteva ne me vprašat.
Osebno ne vidim problema z ten kar sta delala oba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
no comment ::
Toliko debate glede pravil... jih je kdo šel pogledat? Jih lahko prilepi tu?
Itak jih samo Alonso pozna. In njemu to še najmanj pomaga ;)
Občasno pridejo kakšna tolmačenja tudi do javnosti. Npr. https://www.fia.com/sites/default/files...
Osebno ne vidim problema z ten kar sta delala oba.
Ta vikend je bil bias navit do ekstrema (to bi Verstappen moral vedeti in upoštevati). Ko je Hulkenberg dobil kazen pri prehitevanju Alonsa na sprit dirki, je le-ta rekel, da nima pojma na kaki osnovi je dobil Hulkenberg kazen. Ampak kot že rečeno, Alonso ima veselje jebat v glavo ljudi, ki evidentno manj vedo o stvareh kot on in mu to vedno samo škodi... ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
Gambino ::
Max je spreminjal smer med zaviranjem in to ne prvič!!!
Max je nevaren dirkač, ki ne dopušča, da bi ga nekdo korektno prehitel!
Max je nevaren dirkač, ki ne dopušča, da bi ga nekdo korektno prehitel!
codeMonkey ::
Ocitno popusca Charlesu... Mogoce ga je v tem primeru "inchident" spametoval :
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
no comment ::
Max je spreminjal smer med zaviranjem in to ne prvič!!!
Še eden, ki ne ve v čem je štos.
Max NI spreminjal smeri med zaviranjem. On ve, da tega ne sme in pred zaviranjem usmeri dirkalnik tako, da ob njegovem zaviranju v RAVNI črti "zmanjka" prostora za tistega, ki ga poskuša prehiteti. Fora je, da če se tisti, ki prehiteva, umakne izven steze in ne pride do nesreče, komisarji ne dodelijo kazni (razen, če se pišeš Alonso). Tako si za umazano dirkanje kaznovan samo, če je tudi drugi pripravljen tvegati odstop. Na to foro je en dirkač, ki bolje, da ga ne omenim, ker me bodo naskočili njegovi feni, funkcioniral 15 let. Dokler se ni pojavil Verstappen, ki se je naučil tega trika in ga še izpopolnil.
Tudi Norris bo moral osvojiti to lekcijo. Ko jo bo on, se jo bo potem naučil še kdo drug. In tako naprej. In potem bodo pri FII končno spoznali, da morajo to presekati. Lahko pa tudi, da bo moral kak dirkač še prej na britof ali začeti dirkati na bisteveno počasnejših vozičkih. Silverston 2021 ni bil daleč od tega. Ampak nekaterim se igranje z življenji očitno zdi pametna ideja...
codeMonkey ::
Norris bo predvsem moral bolje zadeti tocko zaviranja, da lahko zavije dovolj zgodaj in napade po notranji strani. Tu je zamudil in je silil desno prepozno, ker je bil preglobok/prehiter. Kaksen Verstappen in Leclerc znata to bolje. Pa ne da je Norris kriv za kontakt, ampak izognil pa bi se mu lahko. In tudi verjetno prehitel bi ga pri tem. Tako kot je v cisto identicni situaciji to izpeljal Verstappen (v linku zgoraj).
V Silverstonu pa je bil Lewis prehiter za prostor, ki ga je imel, in se ni drzal robnika. Ampak glede na naravo ovinka oz. hitrost, je bilo okno precej majhno. Vseeno je prav, da je sel, ce se mu je zdelo, da bo uspel.
V Silverstonu pa je bil Lewis prehiter za prostor, ki ga je imel, in se ni drzal robnika. Ampak glede na naravo ovinka oz. hitrost, je bilo okno precej majhno. Vseeno je prav, da je sel, ce se mu je zdelo, da bo uspel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
BT52 ::
Točno tako. Norris je dela amatersko tole. Pa naj se enei uporabniki na trepalnice postavljajo. idealno prehitevanje je ravno pravo, da narediš "block pass". Seveda se pogovarjam o prvih treh Norrisovih notranjih poizkusih.
https://www.formula1.com/en/video/race-... recimo tako, kot tole. TEXTBOOK
Tule pa imam pa slab in neroden primer poizkus tega:
https://www.formula1.com/en/video/race-... recimo tako, kot tole. TEXTBOOK
Tule pa imam pa slab in neroden primer poizkus tega:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Ganon ::
billy ::
Točno tako. Norris je dela amatersko tole. Pa naj se enei uporabniki na trepalnice postavljajo. idealno prehitevanje je ravno pravo, da narediš "block pass". Seveda se pogovarjam o prvih treh Norrisovih notranjih poizkusih.
https://www.formula1.com/en/video/race-... recimo tako, kot tole. TEXTBOOK
Tule pa imam pa slab in neroden primer poizkus tega:
Norris ni amatersko delal, pač ni imel druge opcije. tudi z DRS ni bil toliko hitrejši in ni imel druge ocije kot dive bombing...ampak to pa vemo kako se lahko konča, ko nekdo zavira prepozno in potem v ovinku skuša blokirat prehitevalnega in izsilit prehitevanje. Saj je ok taktika, če ne gre drugače, ampak naj ne bo potem presenečen, če pride do dotika.
Če smo pošteni dotik ni bil dotik baš nekaj, so bili v preteklosti že hujši, nesrečo sta imela da sta ravno podrsala ob ostre robove dirkalnikov...
Ampak...končno neko dirkanje, potem pa folku spet to ni všeč. Verjetno bi vsi zdaj najrajši videli, da max pade na ~5 mesto, spredaj pa se sam vozi norris, a potem pa bi spet jamrali, kako je F1 dolgočasna...
Cr00k ::
Kar se mene tiče, je letošnja sezona med boljšimi zadnja leta... kar naj nadaljujejo s tem :)
Scorpy84 ::
Sem zdajle videl ene posnetke prehitevanj na tem ovinku. Veliko jih je bolj ali manj zavirali tako kot max in sli v zavoj, da so malo rinili dirkaca na robnik.
Lep primer je ko je lani Sainz isto izrilinil, kot je Max to storil Landotu. Max je lepo sel po robniku in prehitel Sainza pri pospesevanju, tako da je sel se lepse v zavoj.
Ne bom branil Max-a, ker to ni cisto fer dirkanje, Lando pa je tudi pogosto pokazal, da ne bo popustil. To se mu prevecrkat mascuje in zdaj je pac tam kjer je.
Lep primer je ko je lani Sainz isto izrilinil, kot je Max to storil Landotu. Max je lepo sel po robniku in prehitel Sainza pri pospesevanju, tako da je sel se lepse v zavoj.
Ne bom branil Max-a, ker to ni cisto fer dirkanje, Lando pa je tudi pogosto pokazal, da ne bo popustil. To se mu prevecrkat mascuje in zdaj je pac tam kjer je.
billy ::
Kazen je dobil zaradi trka, vedno ko gre nekdo ven, se "po pravilih" mora najti krivca in sankcionirati.
Če ne bi bilo trka, kazni ne bi bilo. (in če ne bi šel ven iz steze, ipd)
Malo čudno, a takšna so pravila trenutno glede tega.
Če ne bi bilo trka, kazni ne bi bilo. (in če ne bi šel ven iz steze, ipd)
Malo čudno, a takšna so pravila trenutno glede tega.
codeMonkey ::
Vseeno je Max kriv za kontakt, ker bi mu moral pustiti prostor do robnika, ampak to je pa tudi vse. Lando je enostavno sel pregloboko in premalo na robnik in tako se ne more prehiteti v nobenem scenariju. Ce bi Lando izpeljal zadevo tako kot Max v identicni situaciji, bi ga znal prehiteti, ne samo, da bi se izognil kontaktu. Pri Maxu moras biti precej natancen. Pa to niti ni edina napaka, ki jo je Lando naredil ta vikend. Ce se ne motim, je v sprintu na vstopu v 3. ovinek pustil Maxu notranji del pri zaviranju, takrat ko je Piastri letel mimo. Ne mores na tak lahek nacin prednosti predati no. Mogoce se mora Lando malo se navaditi na novo realnost, ampak za zdaj ni niti blizu Charlesa, ko ima material (tu vidis med drugim kako se zapre vstop v 3. ovinek):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Na F1TV je model rekel, da je robnik izven steze.
To je pa omenjeni Sainz vs Verstappen (Sainz seveda brez kazni, ampak ne zaradi njega, pac pa Verstappna):
https://www.youtube.com/shorts/j-VaBVwj...
To je pa omenjeni Sainz vs Verstappen (Sainz seveda brez kazni, ampak ne zaradi njega, pac pa Verstappna):
https://www.youtube.com/shorts/j-VaBVwj...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
billy ::
Kaka bedna, torej ko se nekoga blokira, velja rob asfalta za skrajni rob, ko pa nekdo vozi po robnikih, pa se gleda bela črta?
codeMonkey ::
Ne stekam. Bela crta je med robnikom in asfaltom tam. Track limits se tam tako gleda, da mora biti vsaj desna stran se vedno na stezi. Meja je enaka. Ampak vseeno imas pri tem levo stran izven steze, kar se tolerira. Ce pa nekoga potisnes, da ima dirkalnik izven steze, pa pac ne gre. Zato pa pravim, tam je bilo v Landovem interesu, da je na robniku za hitrejse pospesevanje po notranji strani. Po zunanji ga ne more prehiteti, ce res ni dalec spredaj, ker drugace je ovinek Maxov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
billy ::
Ja, ampak če je robnik izvene steze, potem se lahko argumentira, da je max "prinil" landa izven steze, kar pa se načeloma argumentira.
Če pa rečemo da je izven steze šele takrat, ko ima vse kolesa preko bele črte (torej tudi konkretno na robniku), pa zgornji primer nima argumenta.
Če pa rečemo da je izven steze šele takrat, ko ima vse kolesa preko bele črte (torej tudi konkretno na robniku), pa zgornji primer nima argumenta.
free_rider ::
Problem prehitevanja v F1 je, ker so pravila preveč naklonjena sprednjemu dirkaču in je v ovinkih ekstremno lahko zadrževati hitrejšega za sabo.
Za moje pojme bi sprednji (prehitevani) dirkač moral v primeru 2-wide vožnje skozi ovinek, dopustiti prehitevalcu za 1 širino bolida čez cel potek ovinka, tudi do izhoda.
V tem primeru ko je NOR prehiteval po zunanji strani, in je bil v isti višini kot VER, bi VER na zunanji (levi) strani čez cel ovinek moral pustiti dovolj prostora za 1 širino dirkalnika, da se trk prepreči. Torej moral bi tudi prej zavirati, da bi sploh speljal tak ovinek.
Vendar podobno bi moralo veljati tudi v enakem ovinku, če se prehiteva po notranji strani. Tako kot je nekaj krogov pred trkom NOR prehiteval po notranji (desni) strani, bi on moral pustiti levo za 1 širino dirkalnik prostora.
To se v F1 sicer nikoli ni prakticiralo, se pa prakticira na ovalih, kjer je zaradi specifike steze to edina možna rešitev, da ni neprestanih trkov.
Na ovalu, če notranji dirkalnik na izhodu "ovinka" želi zapirati prostor, da pride do dotika, se ponavadi za notranjega slabše konča kot za zunanjega.
Za moje pojme bi sprednji (prehitevani) dirkač moral v primeru 2-wide vožnje skozi ovinek, dopustiti prehitevalcu za 1 širino bolida čez cel potek ovinka, tudi do izhoda.
V tem primeru ko je NOR prehiteval po zunanji strani, in je bil v isti višini kot VER, bi VER na zunanji (levi) strani čez cel ovinek moral pustiti dovolj prostora za 1 širino dirkalnika, da se trk prepreči. Torej moral bi tudi prej zavirati, da bi sploh speljal tak ovinek.
Vendar podobno bi moralo veljati tudi v enakem ovinku, če se prehiteva po notranji strani. Tako kot je nekaj krogov pred trkom NOR prehiteval po notranji (desni) strani, bi on moral pustiti levo za 1 širino dirkalnik prostora.
To se v F1 sicer nikoli ni prakticiralo, se pa prakticira na ovalih, kjer je zaradi specifike steze to edina možna rešitev, da ni neprestanih trkov.
Na ovalu, če notranji dirkalnik na izhodu "ovinka" želi zapirati prostor, da pride do dotika, se ponavadi za notranjega slabše konča kot za zunanjega.
billy ::
Zakaj pa bi se tako kompliciralo? Saj dirkači vedo, da če pride do trčenje bo to pomenilo odstop, tega pa si nihče ne želi in bodo že primerno temu vozili.
Ker to kar si ti rekel, bi pomenilo da bi nekdo dive-bombal (lando) v ovinek in valda bi vletel v njega not pred maxom in max bi moral pustiti prostor?
Ker to kar si ti rekel, bi pomenilo da bi nekdo dive-bombal (lando) v ovinek in valda bi vletel v njega not pred maxom in max bi moral pustiti prostor?
codeMonkey ::
Se ne strinajm. To ni ovinek za to. Pri kaksnem hitrejsem in manj ostrem ovinku, bi bil Lando dovolj spredaj, in z visjo vstopno hitrostjo, tako da bi mu Max moral pustiti prostor, ze zdaj. V tem konkretnem primeru, pa je razlika v razdalji ogromna, katere pa zaradi ostrine ne more zunanji dirkac nadoknaditi z neko obcutno visjo vstopno hitrostjo. Ni sans.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
free_rider ::
Lahko se marsikdo ne strinja, ampak namesto 10 prehitevanj na dirkah, bi jih bilo nenadoma 100. Brez DRS.
Avstrija je bila do velikega incidenta dolgočasna kot pondelk. Pa je to proga s 3 ravninami.
Avstrija je bila do velikega incidenta dolgočasna kot pondelk. Pa je to proga s 3 ravninami.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Na cesti | 128177 (29515) | Skyman |
» | Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 4 … 96 97 98 99 )Oddelek: Na cesti | 329325 (112498) | ripmork |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 450095 (218094) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 210735 (131127) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 188348 (122908) |