» »

VW touran front assist problem

VW touran front assist problem

cebelar123 ::

Ali je kdo imel problem da se mu je vklapljalo opozorilo front assist ne deluje?

Sem nekaj bral po tujih forumih in je kr pogost priblem koliko vidim.

Gwanaroth ::

Se pojavi in izgine. Ponavadi ko je močno deževje ali umazan senzor na havbi, kjer je VW znak.

Nikoli še nisem peljal na servis zaradi tega, se je samo resetalo.
Lights often keep secret hypnosis..

dussan ::

Enako škoda, v snegu sploh... Včasih se je treba ustavit in narediti ponovni zagon, ko je neurje mimo :)

cebelar123 ::

Bom pogledal ce je kaj umazanije jutri.

cebelar123 ::

Torej nadaljevanje.
Danes imam avto na uradnem servisu. Rekli so, da jim njihov računalnik kaže slaba vidljivost, kar naj bi pomenilo da senzor ni bil premaknjen.
Narediti morajo nek upadate na novo, karkoli že to pomeni in glej ga zlomka pred koncem dneva me kličejo, da po testni vožnji senzor nekaj časa dela potem pa neha delat.

Torej smo naredili full circle , to sem rekel že v štartu in da tudi, ko je lepo vreme naredi enako.

Zdaj moram avto pustiti tam pa da vidimo kaj bo jutri. Za začetek vem, da bodo delali kalibracijo, kar pa ne vem če bo kaj pomagalo, če senzor po njihovem ni bil premaknjen.

cebelar123 ::

Današnji odgovor iz servisa še zmeraj ne dela. Naročili bomo nov senzor.

PacificBlue ::

Men se je to zacelo dogajati, ko sem dal v vzratno. Sam je bila tezava v piskaču. In pol kao nic ne dela.

cebelar123 ::

Ta mora se še kr nadaljuje.
Ravnokar so me klicali, da so zamenjali senzor in da se napaka še zmeraj pojavlja.
Ugotovili so da naj nebi bila orginal seriska na emblemu kar pomeni da naj bi emblem bil menjan.
Če je to res potem me je pač prodajalec nategno. Ampak zdaj imajo problem ker so delujoč senzor zamenjali z delujočim senzorjem in očitno bi mi ga radi zakasirali + menjava emblema katerega garancija ne krije.
Emblem razumem ampak kaj se senzorja tiče pa nevem če mi ga lahko kr tako zakasirajo.

Nevem kako se bo to izteklo, ker po dveh dnevih so oni predlagali zamenjavo senzorja.

Likalnik ::

če so senzor menjali pa, da ni senzor razlog napake je to njihov problem....ti pač si povedal kaj ne dela...oni so "štručkoti", da to pregledajo in podajo pravo diagnozo...če so se zmotili pri diagnozi to ni tvoj problem...kaj pa, če tudi emblem ni?
boš potem plačal senzor pa še emblem...kaj bo potem tretje? na ta način gre lahko zadeva v nedogled....pač plačaš tisto kar je razlog okvare...ne pa še pol drugih stvari na avtu...če senzor ni razlog okvare potem jim reči, da ti naj dajo star senzor nazaj notri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

cebelar123 ::

Zdajšna različica je stari senzor so dali nazaj. Naročit moram nov emblem katerega garancija ne krije + plačati vso to delo katero so opravili, da so odkrili kaj naj bi bilo narobe.

Napišem kaj bo sledilo. Drugi teden bi se naj nadaljevalo.

RedDrake ::

Vem da ni v veliko pomoč, ampak možno da je težava podobna kot pri tistem Fordu kjer je potem "pokvarjena luč" stala $6000. Razlog je bila pa oksidacija na CANBUS kanalu in je crkovalo vse po spisku. Mogoče je ta senzor najbolj občutljiv / na najdaljši žici / kaj podobnega in se dogajajo čudne stvari ...
Elektronika je nočna mora za diagnosticirati v avtomobilih :(

cebelar123 ::

Zdaj sem jih klical nazaj ,ker so oni testirali novi senzor na cesti starega pa ne.
Novi je delal za starega pa samo predvidevajo da dela.

Odgovor ja samo res bomo jutri šli še to stestirat ampak sigurno je emblem.

IL_DIAVOLO ::

Sell.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

cebelar123 ::

Lahko rečt sell , ampak avto rabim in imam ga 1 mesec.
Saj drugo vse dela kot mora.

Kalibri ::

Emblem je samo kos plastike. Pod njim je radar. Moj je že leto dni počen in malo samolepilne folije preko.

cebelar123 ::

Nevem kaj jezi avto, ker emblem ne izgleda niti malo poškodovan. Je pa javljal senzor slaba vidljivost v njihovem računalniku.
Upam da me na uradnem porsche servisu nočejo nategnit.

Zgodovina sprememb…

d_DJ ::

Na porsche servisu so znani po tem, da radi "nategnejo" oz. računajo da te glava peče.

PacificBlue ::

Če vozilo ni v garanciji,se res ne splača vozit na uraden servis.

Bellzmet ::

Res ne vem od kje ideja, da te na uradnem servisu ne bi nategnili. Pač isto kot pri popoldancu...lahko te nategnejo, lahko pa ne.

Kar se mene tiče so te že nategnili...kot uradni servis bi morali sprejeti avto, zadevo porihtati in ti bi moral dobiti samo klic "pridite po avto", ne pa da se sedaj z njimi pregovarjaš, pa da ne najdejo težave,...pa kakšen servis je to!?

cebelar123 ::

PORSCHE MARIBOR je to in avto je v podaljšanem jamstvu še 6 mesecev.

Zdaj poizkušam dobiti iz PORSCHE LJ , če vidijo s kakšno serijsko je prišel ta emblem na osnovi VIN številke avta.

cebelar123 ::

Pravijo da je emblem in maska iz tourana kateri nima tega senzorja " orginal ampak niso pravi deli " . Torej je prejšni lastink nekaj delal na avtu.
Klical sem tudi prejšnega lastnika in je rekel, da bo šel s temi podatki na servis na katerem je opravljal redne servise " dobil sem kataloško številko teh delov od servisa "
To je avto hiša Jarac, ker avto nikoli ni bil vdarjen. Se pa spomnil, da je to nekoč delalo.

Torej naj pri prejšni lastnik avto v garanciji "kupljen pri nas" in ful zavarovan na črno popravljal in zraven še napačne dele gor zmontiral? Njihova teorija.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Avto je bil nabutan, popravilo je bilo poceni, denar za dejansko popravilo pa nekomu v zep.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

cebelar123 ::

Tudi mozno ampak zanimivo, da so vse stvari kaj sem jih lahko preveril ok. Gume letniki so vsi enaki, stekla imajo vsa enake številke, tale senzor v znaku je nepoškodovan in izpraven... Vsaj ta senzor kateri bi moral dobiti direkten udarec bi moral biti vsaj malo poškodovan. Ne pa da je bil skaliriran in vse potem pa je bila napačna maska gor dana.

cebelar123 ::

Konec zgodbe. Masko so zamenjali stari senzor dela.
Razlika v emblemu je vidna zdaj ko vem. Stari emblem je bil malo večji plastičen z izbočenim VW znakom na črni podlagi. Novi emblem deluje na dotik kot da je steklen in je raven, drugače pa barva enaka.

Za foro sem rekel še na servisu naj prinesejo merilec laka , da celotni avto sprobamo.
Vse je bilo kot kot mora, kaj se laka tiče.

Han ::

Koliko si plačal?

ethelred ::

Imam podoben problem na Golfu 7, letnik 2019, občasno mi izpiše "Napaka: ACC", posledično ne deluje aktivni tempomat. Dogaja se naključno, v lepem ali slabem vremenu. Je imel že kdo podoben problem?

"Opinions are like assholes... everyone's got one
and they all stink" (Brandi Kangiser)

cebelar123 ::




Plačal sem 750 evrov z delom. Ampak so mi zgleda dali neke popuste in niso vsega dela šteli.

IL_DIAVOLO ::

Kaj?! wtf 8-O
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

cebelar123 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj?! wtf 8-O

Jap zdaj ko vem tudi jaz to pravim

PacificBlue ::

Pa je šla božičnica..:))
;)

cebelar123 ::

PacificBlue je izjavil:

Pa je šla božičnica..:))
;)

:) tolažim se da sem vseeno dobil avto toliko ugodno, da sem še zmeraj na profitu.
Šli naj bi samo moji živci.

Gambino ::

750E, he he , keri nateguni so to, svašta!

PacificBlue ::

To so uradni servisi. Že letni servis te pride cca x2(ali pa se vec) kot pa kje drugje.

Zgodovina sprememb…

cebelar123 ::

Na žalost je tako. Še en redni servis moram imeti na pooblaščenem servisu pol pa lahko iščem drugje.

Nazz ::

Moraš? Pogodba v lizingu?

Kalibri ::

Meni je počil tisti pokrovček. Na uradnem servisu 60 EUR pred letom, nisem ga še zamenjal, da pa bi kompleten kos skupaj z masko menjal, mi na kraj pameti ne pride.

Scorpy84 ::

PacificBlue je izjavil:

To so uradni servisi. Že letni servis te pride cca x2(ali pa se vec) kot pa kje drugje.


Za take večje stvari greš v bosno na uradni servis, pa še garancijo obdržiš, sploh če imaš nov avto. Greš na čevape in še nočenje, pa še zmer si v profitu, ker je vsaj 50% ceneje. Jih kar nekaj poznam, ki to počnejo, vključno z mano.

nosiyo ::

Dokler se ovce pustijo stričt....

Nikonja ::

Scorpy84 je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

To so uradni servisi. Že letni servis te pride cca x2(ali pa se vec) kot pa kje drugje.


Za take večje stvari greš v bosno na uradni servis, pa še garancijo obdržiš, sploh če imaš nov avto. Greš na čevape in še nočenje, pa še zmer si v profitu, ker je vsaj 50% ceneje. Jih kar nekaj poznam, ki to počnejo, vključno z mano.


Če ti dajo not original dele potem ni šanse da je taka razlika, namreč bi moralo vse skupaj bit še dražje ker je Bosna van EU in plačajo še carino na uvoz. Če ti dajo not neoriginalne dele potem pa ni treba it v Bosno, ...ampak opcija čevapov nikoli ni slaba :)

cebelar123 ::

Kalibri je izjavil:

Meni je počil tisti pokrovček. Na uradnem servisu 60 EUR pred letom, nisem ga še zamenjal, da pa bi kompleten kos skupaj z masko menjal, mi na kraj pameti ne pride.

Vidim da ne razumeš. Če bi bila opcija menjati samo emblem bi to naredo. Ampak ne paše nov emblem na to masko, ker je manjši in ima drugačno vpetje. Drugače pa je maska sestavljena iz dveh delov emblem + maska je celota.

IL_DIAVOLO ::

Rabljen original tudi obstaja ves?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Scorpy84 ::

Nikonja je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

To so uradni servisi. Že letni servis te pride cca x2(ali pa se vec) kot pa kje drugje.


Za take večje stvari greš v bosno na uradni servis, pa še garancijo obdržiš, sploh če imaš nov avto. Greš na čevape in še nočenje, pa še zmer si v profitu, ker je vsaj 50% ceneje. Jih kar nekaj poznam, ki to počnejo, vključno z mano.


Če ti dajo not original dele potem ni šanse da je taka razlika, namreč bi moralo vse skupaj bit še dražje ker je Bosna van EU in plačajo še carino na uvoz. Če ti dajo not neoriginalne dele potem pa ni treba it v Bosno, ...ampak opcija čevapov nikoli ni slaba :)


Če je karamboliran je problem, če pa delaš veliki servis in kakšne manjše posege, se pa zelo splača dol servisirati. Deli so originalni, imam pa kio in citroeen. Kolegica vozi cliota in je mesec dni nazaj vsaj 300e manj dala za veliki servis, vsaj glede na ponudbo, ki so ji tukaj po tel. ponudili. Pri kiji sem pri nas uveljavljal 2x garancijo bp, drugemu pa adblue posoda tudi šla skozi, pa sem ga večinoma dol servisiral. Niso nič rekli, samo nekoliko presenečeni, da sem dol hodil. Meni se pa sploh splača, ker sem letno vsaj 2x-3x dol in vedno naredim servis, ko sem tam. Pa račune ne držat v predalu, kot so enemu hrvatu našli :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

cebelar123 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Rabljen original tudi obstaja ves?

Itak najbolj pametno po vseh problemih z masko iti iskati rabljen orginal.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

VW Passat B8 (2015) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7917386 (434) Buggy
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12431589 (14152) bbbbbb2015
»

BMW 116i 2006 vs Megane 1.6 16V 2012 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5610111 (8148) FTad
»

Nakup avta do 12.000€

Oddelek: Na cesti
253942 (3497) gruntfürmich
»

Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8117106 (14986) Veselinko

Več podobnih tem