» »

Fiat 500 Abarth

Fiat 500 Abarth

Kayzon ::

Zanima me kaj upravicuje visoko ceno novih ficotov Abarth,2009+ lrtniki. Kolikor opazam da v desetih letih kar so spremenili pri novih modelih od 2017,so odbijaci sprednji in zadnji,zadnje luci pa majhen lcd ekran na dotik. Ostalo je isto kot pred desetimi leti. Za novega 145bhp si pa zelijo 20k. Turismo je 24k in Competition OSNOVNI model 28k.

Kaksna so vasa mnenja?


Lp,andrija.

Raptor F16 ::

Tovrstni avtomobili so butična roba za ljudi, ki v osnovi iščejo točno to kar ta avto ponuja.

Mala petarda ki ima glede na velikost in maso ogromno moči. Cestni gokart.

Poleg tega jih ni veliko, originalni Abarthi pa so bili že od nekdaj cenjeni. To ne moreš priverjat s "civiliziranim" osnovnim FIAT-om.

V svojem razredu ta avto sploh nima konkurence. Smart sicer prodaja BRABUS izvedenko ki pa "fičotu" Abarth niti do kolen ne seže.

VW je tudi poskusil splavit UP GTI vendar tudi ni nič posebnega... Twingo RS je tud bolj MEEEH

Pa da ne bi kddo tega s polotom ali cliotom primerjal. F500 je nižji razred.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

danes ce hoces hothatcha, kupis fiesto st. Vse ostalo je bolj kot ne brezveze, ce hoces celotn package.
#brezpodpisa

2dark ::

hojnikb je izjavil:

danes ce hoces hothatcha, kupis fiesto st. Vse ostalo je bolj kot ne brezveze, ce hoces celotn package.


cloita RS pa res. Sta isti rang.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

clio rs je proti fiesti st (sploh trenutni generaciji) en velik krs. Hint: renaultov EDC. Nuff' said.
Hot hatch more bit manual (in to dober, ne mushy, kot so nekateri francozi) pa seveda podvozje more bit primerno dinamicno.

Btw, FiST ima v trenutni generaciji tut LSD pa launch control, kar nima noben drug supermini hothatch.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

mailer ::

Pomoje totalno neuporaben avto a odličen za tiste, ki imajo preveč pa bi radi kupili picolo "športni" avto. Nišni produkt, ki navduši samo lastnika.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Ganon ::

Model 500 je na trg prišel leta 2007. Leta 2016 je doživel lepotne popravke. 13 let star avto prodajajo. To ti vse pove o stanju Fiata. Samo teci stran, kolikor te noge nesejo. Abarth ni nič posebnega.

mailer ::

Za dobrih 22k€ dobiš kvaliteten avto z 200 konji.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

KAVINSKY ::

Ganon je izjavil:

13 let star avto prodajajo. To ti vse pove o stanju Fiata. Samo teci stran, kolikor te noge nesejo. Abarth ni nič posebnega.


In še vedno se prodaja, ker ljudje hočejo retro šik avte. Potem sta tu še crossover in enoprostorec modela. Zakaj spreminjati formulo če deluje v poplavi malih mestnih avtomobilov? Nič posebnega, je zabaven avtek za voziti. Ne pretirano veliko konjev pomeni, da ga lahko voziš na meji, mala teža pa tudi omogoča, da lažje rešiš situacijo v ovinku če gre kaj narobe. Podobno formulo imata še VW UP GTI in Swift Sport.

Pa zvok, vsi hvalijo njegov zvok. Aftermarket kosov je tudi ogromno.

Osebno pa bi raje izbral Swifta. Za podobno ceno dobiš precej več opreme + pregovorna japonska zanesljivost. Rabljeno pa je 500 precej boljši nakup - hitro izgubi na vrednosti. UP GTI pa je malo premlačna zadeva. Swift 1.0 turbo se vozi precej podobno - za manjšo ceno.

Blinder ::

S tistim visokim teziscem nebi smel imet naziva cestni gokart. Razmerje moc:teza ima slabso kot sportne verzije avtov visjih razredov. Osnovni ima 140 km/tono.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IL_DIAVOLO ::

Vse kar je dobro od fiata, so stari dizelski motorji.

d4vid ::

hojnikb je izjavil:

clio rs je proti fiesti st (sploh trenutni generaciji) en velik krs. Hint: renaultov EDC. Nuff' said.
Hot hatch more bit manual (in to dober, ne mushy, kot so nekateri francozi) pa seveda podvozje more bit primerno dinamicno.

Btw, FiST ima v trenutni generaciji tut LSD pa launch control, kar nima noben drug supermini hothatch.



Kolk hot hatchev si že vozil, al si to prebral po forumih?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

hojnikb ::

pelji se enkrat z fiesto, pa boš pozabu na vse hothatche v supermini razredu. Še enkrat, govorimo o supermini razredu (torej polo, fiesta, 208, clio itd) ne rang višje, kjer je zgodba seveda drugačna in je več konkurence.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

2dark ::

hojnikb je izjavil:

pelji se enkrat z fiesto, pa boš pozabu na vse hothatche v supermini razredu. Še enkrat, govorimo o supermini razredu (torej polo, fiesta, 208, clio itd) ne rang višje, kjer je zgodba seveda drugačna in je več konkurence.


Zakaj noben ne hvali fieste, če ti praviš, da je tko super.

Fiesto jebe , da je visoka.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

hojnikb ::

vsi jo hvalijo v tem segmentu. Se enkrat, govorimo o supermini segmentu. Tukaj danes itk kaj druga kot polo gti tako nimas. clio rs je izven prodaje, 208 tudi, drugi (hyundai, kia...) pa tako niti nimajo proper hothatchov.

Torej? Zippy manualc z lsdjem pac zmaga. Druga zgodba je pa seveda kompaktni segment, kjer mas focus st, golf gti itd..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Kvinta ::

Od vseh teh malih hitrih avtov je za moje pojme najboljši Mini Cooper S smo se naganjali včasih po Grobniku in na Hockenheim Ringu ,najboljše leži na cesti ,ne vleče ga iz ovinkov pri pospeševanju ne plešepo cesti itd.

Od vseh teh malih hitrih avtov je za moje pojme najboljši Mini Cooper S smo se naganjali včasih po Grobniku in na Hockenheim Ringu ,najboljše leži na cesti ,ne vleče ga iz ovinkov pri pospeševanju ne plešepo cesti itd.

VW je tudi poskusil splavit UP GTI vendar tudi ni nič posebnega


Idi gledat na bilokeri VW Treffen recimo Wörthersee jih je ko listja in trave :))
A.C.A.B

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kvinta ()

Raptor F16 ::

Kvinta je izjavil:


VW je tudi poskusil splavit UP GTI vendar tudi ni nič posebnega


Idi gledat na bilokeri VW Treffen recimo Wörthersee jih je ko listja in trave :))


Starih golfov pa res... ;):P
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

nanix ::

Fiesta RS ima Ecoboost mašino. To je za enkratno uporabo (100 k km) Potem ti gumijast jermen za ventile, ki plava v olju ali zapaca oljne kanale ali pa poči ali preskoči in - game over.
BTW - kar mene zanima je: ali kdo ima dejansko abarta (500) in koliko mu pije, če npr. lepo kruza in koliko, če ga "uporablja"?
Ker jaz že dve leti rtazmišljam o enem hot hatchu, trenitno vozim pa 500 dizel 95 ps in v avto sem tako zaljubljen, da bi me vsak drug razočaral. Sicer sem se najbolj ogreval za Swifta, ampak rdeč fičo kabrio je tisto od česar me stisne v grlu. Tudi za abartov agregat vem, da je neuničljiv - kar me jebe je praba, ker 10/100 me bo spravilo v depresijo in na beraško palico.

residual ::

Abarha si ne kupis za na siht vozit... to je za vikend..zvecer ali malo po obali... tam te 10 l /100 ne bo pokopalo. Sploh ce kupis tak avto. Drugace je spoliran v garazi nonstop.

val46 ::

Če želiš super mini športak, poglej še za Hyundai i20 N. Prava mala raketa.

hojnikb ::

Miata
Is
Always
The
Answer

Zlo simpl. Manjsa poraba od 500ke, več konjev na kile pa bistveno bolj fun. Pa ni fiat.
#brezpodpisa

uomostolto ::

Kayzon je izjavil:

Zanima me kaj upravicuje visoko ceno novih ficotov Abarth,2009+


Stil, zmogljivosti, kultni status.

MINI Copper se morda boljše vozi ampak je v bistvu BMW in s tem ni tako zanimiv v smislu kultnega statusa. Renault bi lahko konkuriral, samo nima stila. VW tudi nima neke prave konkurence v segmentu. Ford se samo dobro vozi.

Skratka je kombinacija več faktorjev. Jaz bi dal na prvo mesto stil.

hojnikb je izjavil:

M

Zlo simpl. Manjsa poraba od 500ke, več konjev na kile pa bistveno bolj fun. Pa ni fiat.


Ampak je drug segment. Recimo jaz bi potem raje Toyoto GT86, ker ni tak femcar. Ali pa, če je stil fakotr Alfa Romeo 4c. V HB segmentu pa je 500 Abarth optimum.

Zgodovina sprememb…

Zulf ::

Men se zdi da je i20N najboljši, od teh najmanjših hatchov, pa ne tle not metat yariske...

Bi pa z veseljem probal clio 172cup in pa RSa 200 :D

d4vid ::

Poglejte si mal cene cliotov 172/182. 20 let star clio za 8 jurjev. To je noro. In tud prodajo se očitno...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

hojnikb ::

uomostolto je izjavil:

Kayzon je izjavil:

Zanima me kaj upravicuje visoko ceno novih ficotov Abarth,2009+


Stil, zmogljivosti, kultni status.

MINI Copper se morda boljše vozi ampak je v bistvu BMW in s tem ni tako zanimiv v smislu kultnega statusa. Renault bi lahko konkuriral, samo nima stila. VW tudi nima neke prave konkurence v segmentu. Ford se samo dobro vozi.

Skratka je kombinacija več faktorjev. Jaz bi dal na prvo mesto stil.

hojnikb je izjavil:

M

Zlo simpl. Manjsa poraba od 500ke, več konjev na kile pa bistveno bolj fun. Pa ni fiat.


Ampak je drug segment. Recimo jaz bi potem raje Toyoto GT86, ker ni tak femcar. Ali pa, če je stil fakotr Alfa Romeo 4c. V HB segmentu pa je 500 Abarth optimum.


Kupujes fiat 500 in nebi rad fem cara? Kinda ironic, glede na to da je trenutna generacija miate precej manj fem avto, kot fiat...

Če hočes dobrga hatchbacka in ne sme bit miata, potem je odgovor samo en. Fiesta ST.
#brezpodpisa

GrimReaper3 ::

nanix je izjavil:

BTW - kar mene zanima je: ali kdo ima dejansko abarta (500) in koliko mu pije, če npr. lepo kruza in koliko, če ga "uporablja"?
Ker jaz že dve leti rtazmišljam o enem hot hatchu, trenitno vozim pa 500 dizel 95 ps in v avto sem tako zaljubljen, da bi me vsak drug razočaral. Sicer sem se najbolj ogreval za Swifta, ampak rdeč fičo kabrio je tisto od česar me stisne v grlu. Tudi za abartov agregat vem, da je neuničljiv - kar me jebe je praba, ker 10/100 me bo spravilo v depresijo in na beraško palico.

Jaz sem imel Alfa Mito 1.4T 135. Poraba 10,7l na 11km vožnjah z neogretim avtom, nisem šparal, edino prvih 4km sem ga probal ogreti kolikor se je dalo (max 3k rpm). Drugače je za take kratke vožnje itak precej bolj primeren atmosferski bencinar, če hočeš imeti za dalj časa (10+ let), jaz sem imel Mita samo 1 leto.
Drugače pa min 6,5l (celo 80 km/h po ravninah), max 13,5l.

Zdaj vozim po AC z Astro 1.6T 200. Včeraj sem po juliju spet dobil položnico za 30EUR s polovičko. Zaslužim pa 60EUR na dan, tako da se splača vsaj pri znanih lokacijah meritev voziti 140. Tukaj na Gorenjskem je bilo zdaj že drugič pri drugem nadvozu za izvozom Kranj zahod v smeri LJ, ura obakrat 13:45. Pa pri Naklem sta kameri v obe smeri, mimo tistih ne upam 160, sploh ker sta tabli za nadzor hitrosti. Pa še to ne vem, če ne pošiljajo tudi za 131 km/h (zadnje 2x so mi pri 164 in 162 odšteli 9 km/h) 20EUR s polovičko. To potem vseeno če voziš 160-165 in ni dosti dražje za tistih 2x na leto.
No dobro da me niso pri 210 koliko največ grem recimo da enkrat na 2 tedna, pač po prehitevalnem pasu od ene kolone do druge, da se mi ni treba prestavljati na desni pas.
Ali pa na regionalki, je eden vozil 55, pa še eden za njim, to imaš takoj 140 noter. Dva prehitet gre sicer tudi s 120, ampak ko imaš enkrat nogo na plinu, se je težko zadržati, saj po prehitevanju sem zmanjšal na 110.
Je pa 200KM avto nekako smiselno voziti 160 po AC ter minimalno 100 izven naselij, drugače nima smisla imeti toliko konj.
Po AC na daljše vožnje (30km) sploh ne pije toliko, sprejemljivih 9l.

Manjši 200KM avti katere omenjate so precej manj uporabni. Kot že rečeno za na šiht niso, verjemite da sem probal. Če imaš regionalko za kamor so primerni, po vsej verjetnosti nimaš 20-30km, da bi lahko primerno ogrel motor, pa še brezveze preveč pijejo. Za na AC pa tak avto sploh ni, moram reči da vidim kakšen Fiat 500 Abarth samo 1x ali 2x na leto, seveda samo junij do avgust.
Po 10km regionalki sem bil še najbolj zadovoljen z navadnim 1.6 16V 105 5-speed manual. Prehiteti je težko izven dolgih ravnin, ampak za tisto 1 ali 2 priložnosti na dan, vseeno če ne prehitiš. Pač ni računice da bi imel samo za to 200KM. Pa še v realnosti jih ni 200, ker preden pride cagar za vodo na 90, si že na cilju.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

9l pa 200 konj? Moji kravi, k ji manjka samo par konjev pije pol manj. Pa gre več k teh usivih 210 al kolk ze premore tvoj opel..

Js bi se resno zamislu nad tako kanto.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

OutOfTheBox ::

Kaj pa ti voziš?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11221522 (17310) facepalm
»

Policisti - civil - civilni avto

Oddelek: Na cesti
406261 (3383) Paul30
»

Nakup rabljenega avta do 10.000 EUR

Oddelek: Na cesti
395092 (3876) Buggy
»

Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17425847 (9159) krneki0001
»

Nowi twingo? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25339639 (23398) Siddh

Več podobnih tem