Forum » Na cesti » VW Passat B8 (2015)
VW Passat B8 (2015)
Žiga220 ::
Pozdravljeni,
sem lastnik VW Passat B8 (2015), diesel 1.6 motor. Imam pa težavo oz. nekaj že dalj časa opažam. Ko pritisnem na plin (ponavadi do konca), se mi recimo pri 2000 obratih pojavi brenčanje (samo takrat ko pritisnem na plin). Kaj bi lahko bilo to?
Hvala, Žiga
sem lastnik VW Passat B8 (2015), diesel 1.6 motor. Imam pa težavo oz. nekaj že dalj časa opažam. Ko pritisnem na plin (ponavadi do konca), se mi recimo pri 2000 obratih pojavi brenčanje (samo takrat ko pritisnem na plin). Kaj bi lahko bilo to?
Hvala, Žiga
jesskoman ::
Ne vem, če velja za 1.6 in 2.0, ampak vseeno preberi tole: https://www.motor-talk.de/forum/passat-...
Večini pomaga (zategnjena) vezica okrog dveh klima cevi, ki gresta iz motornega predela v kabino.
https://www.motor-talk.de/bilder/passat...
Pred B8 sem imel serijo B6, katere kvaliteta izdelave in materialov je bila precej boljša (subjektivno). B8 me je razočaral.
Večini pomaga (zategnjena) vezica okrog dveh klima cevi, ki gresta iz motornega predela v kabino.
https://www.motor-talk.de/bilder/passat...
Pred B8 sem imel serijo B6, katere kvaliteta izdelave in materialov je bila precej boljša (subjektivno). B8 me je razočaral.
damek93 ::
Pozdravljeni,
kupujem avto in sicer VW Passata B8. Sicer sem ga mislil uvoziti iz Nemčije a se vseeno zanimam kako je z nakupom pri nas v Sloveniji oz. ali ima mogoče kdo izkušnje s prodajalci pri nas. Pošiljam 2 linka od avtomobila, katera prodajalca sta mi neznana. Ima mogoče kdo izkušnje pri tem proizvajalcu ali mogoče kak nasvet?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Za odgovor se najlepše zahvaljujem!
L.P.,
kupujem avto in sicer VW Passata B8. Sicer sem ga mislil uvoziti iz Nemčije a se vseeno zanimam kako je z nakupom pri nas v Sloveniji oz. ali ima mogoče kdo izkušnje s prodajalci pri nas. Pošiljam 2 linka od avtomobila, katera prodajalca sta mi neznana. Ima mogoče kdo izkušnje pri tem proizvajalcu ali mogoče kak nasvet?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Za odgovor se najlepše zahvaljujem!
L.P.,
damek93 ::
Kaj pa če je avto uveženi, kar verjetno je... Potem v tem sistemu ni zabeleženih podatkov..
Ja meni se tudi R-line vidi.
Ja meni se tudi R-line vidi.
AngelOfDeath ::
Pozdravljeni,
kupujem avto in sicer VW Passata B8. Sicer sem ga mislil uvoziti iz Nemčije a se vseeno zanimam kako je z nakupom pri nas v Sloveniji oz. ali ima mogoče kdo izkušnje s prodajalci pri nas. Pošiljam 2 linka od avtomobila, katera prodajalca sta mi neznana. Ima mogoče kdo izkušnje pri tem proizvajalcu ali mogoče kak nasvet?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Za odgovor se najlepše zahvaljujem!
L.P.,
Jaz sem ga kupil v MB pri Avto Drago.
Trenutno še nimam nobenih težav. Je pa tako da vseh avtov ne daje na avto net, ker jih prehitro proda.
Glede na tele pasate na linku, bi se jaz izognil tistega R line.
Saj mu manjkajo Hi Led luči in kamera.
Je prvi boljši.
Sta pa tudi malo draga...
edit: Slovnica
Buggy ::
Po pol leta lastnistva 2018 Alltracka BiTdi s kar nekaj opreme lahko podam nekaj opazanj.
Avto pripeljan s severa Nemcije z 82Kkm. Servis pri nas mi uradno ne da zgodovine avtomobila (GDPR), sem jo pa dobil po neformlanih poteh. NA avtu je bilo uveljavljenih kar nekaj garnacijskih zahtevkov in enega sem uveljavljal tudi sam (napokana plastika pokrova volana kjer je airbag).
Avto se pelje dokaj zadovoljivo je pa malo motec default SW DQ500 menjalnika, saj je v D-mode malo "prelen" v S-mode pa predolgo v nizjih prestavah drzi obrate. Prestave so za moj okus precej kratke posledicno je sicer pospesek ko vklopis "launch mode" 6s. Ker prihajam iz rocnega menjalnika tudi sedaj, ko zelim malce vec dinamike posezem po flapsih oz. rocki menjalnika v manual mode-u.
BiTDi motor ima dokaj velik potenial za cipanje 240->300KM in 500-580Nm. Prav tako se lahko prilagodi tudi delovanje menjalnika, da se resis default map, ki so kot sem rekel malce zgresene.
Haldex Gen5, kjer vsa stiri kolesa niso vedno istocasno gnana temvec po potrebi zgleda ugodno vpliva na porabo, ki je v mojem primeru v povprecju sedaj 8L.
Sem pa opazil kar nekaj stvari, ki me motijo:
-v prtljaznem prostoru nekaj cricka ko se peljem po malo bolj grobem terenu. Delno sem saniral stvar s tem da sem na kovino, kamor se zataknejo zadnji sedezi ovil plast izolir tlaka in sedaj ne tolce vec kovina zaklepa na kovino sasije, je pa se zmeraj nekaj prisotno pa ne morem locirati.
-voznikovo okno, ko je zgolj priprto (spusceno cca 2cm) zgleda kot da ni vec vpeto v ohisje in ropota. Ce ga spustim se cm nizje je OK (hiba nas vajperjev)
-pri mrzlem vzigu slisim rahlo cviljenje jermena, ki poneha ko se motor ogreje
-ACC mi je tri dni kazal napako oz. Front assist not available. To se mi je zgodilo ze ko je padal sneg in je bil spredaj na emblemu VW (spodaj je radar) nabran sneg. Ko sem ga ocistil je zopet delal. Tokrat je bilo drugace. Vse kamere sem ocistil in snega na emblemu ni bilo. Bil pa je sneg/led na strehi okoli antene. Ne vem a je po treh dneh in cca 100km od kar se je zgodila napaka pomagala rahla otoplitev, to da sem odstranil 2cm plast leda okoli antene ali pa to da sem ga v avtopralnici presprical spredaj s toplo v vodo. Po treh dneh, cca 100km in cca 5 zagonih je zopet brez tistga svetlece in motecega oranznega klicaja na dashboardu.
Sem bil ze narocen na servis, ker je bila koda napake preko OBD11 "C110300 - Adaptive cruise control sensor misadjusted" in se je tudi izbrisat ni dalo. Tudi ce sem izklopil v nastavitvah vse assiste je bil ta motec klicaj vedno prisoten...to sem pricakoval, da bo izginilo ce jih ugasnem.
Ce bo se kdo imel isti problem...morda ne takoj letet na servis in se malo pocaka. Baje se to zgodi tudi po daljsem odklopu akomulatorja in bojda tudi, ko delas optiko na kolesih?!
Pri 120Kkm me caka velik servis, ki ne bo poceni, saj se menja pogonski jermen (jaz bom se rolerje), olje v menjalniku ter jaz bom se v Haldex-u. Na uradnem serviso je to okol jurcka i kuskur.
Me pa cudi, da ne najdem nekega aktivnega foruma, kjer si lastniki tako opevanih in precenjenih VAG avtomobilov lahko delijo izkusnje. Al nihce ne prizna nobenih problemov na "uberwagnih" ali pa samo ni interesa deliti informacij z drugimi
Avto pripeljan s severa Nemcije z 82Kkm. Servis pri nas mi uradno ne da zgodovine avtomobila (GDPR), sem jo pa dobil po neformlanih poteh. NA avtu je bilo uveljavljenih kar nekaj garnacijskih zahtevkov in enega sem uveljavljal tudi sam (napokana plastika pokrova volana kjer je airbag).
Avto se pelje dokaj zadovoljivo je pa malo motec default SW DQ500 menjalnika, saj je v D-mode malo "prelen" v S-mode pa predolgo v nizjih prestavah drzi obrate. Prestave so za moj okus precej kratke posledicno je sicer pospesek ko vklopis "launch mode" 6s. Ker prihajam iz rocnega menjalnika tudi sedaj, ko zelim malce vec dinamike posezem po flapsih oz. rocki menjalnika v manual mode-u.
BiTDi motor ima dokaj velik potenial za cipanje 240->300KM in 500-580Nm. Prav tako se lahko prilagodi tudi delovanje menjalnika, da se resis default map, ki so kot sem rekel malce zgresene.
Haldex Gen5, kjer vsa stiri kolesa niso vedno istocasno gnana temvec po potrebi zgleda ugodno vpliva na porabo, ki je v mojem primeru v povprecju sedaj 8L.
Sem pa opazil kar nekaj stvari, ki me motijo:
-v prtljaznem prostoru nekaj cricka ko se peljem po malo bolj grobem terenu. Delno sem saniral stvar s tem da sem na kovino, kamor se zataknejo zadnji sedezi ovil plast izolir tlaka in sedaj ne tolce vec kovina zaklepa na kovino sasije, je pa se zmeraj nekaj prisotno pa ne morem locirati.
-voznikovo okno, ko je zgolj priprto (spusceno cca 2cm) zgleda kot da ni vec vpeto v ohisje in ropota. Ce ga spustim se cm nizje je OK (hiba nas vajperjev)
-pri mrzlem vzigu slisim rahlo cviljenje jermena, ki poneha ko se motor ogreje
-ACC mi je tri dni kazal napako oz. Front assist not available. To se mi je zgodilo ze ko je padal sneg in je bil spredaj na emblemu VW (spodaj je radar) nabran sneg. Ko sem ga ocistil je zopet delal. Tokrat je bilo drugace. Vse kamere sem ocistil in snega na emblemu ni bilo. Bil pa je sneg/led na strehi okoli antene. Ne vem a je po treh dneh in cca 100km od kar se je zgodila napaka pomagala rahla otoplitev, to da sem odstranil 2cm plast leda okoli antene ali pa to da sem ga v avtopralnici presprical spredaj s toplo v vodo. Po treh dneh, cca 100km in cca 5 zagonih je zopet brez tistga svetlece in motecega oranznega klicaja na dashboardu.
Sem bil ze narocen na servis, ker je bila koda napake preko OBD11 "C110300 - Adaptive cruise control sensor misadjusted" in se je tudi izbrisat ni dalo. Tudi ce sem izklopil v nastavitvah vse assiste je bil ta motec klicaj vedno prisoten...to sem pricakoval, da bo izginilo ce jih ugasnem.
Ce bo se kdo imel isti problem...morda ne takoj letet na servis in se malo pocaka. Baje se to zgodi tudi po daljsem odklopu akomulatorja in bojda tudi, ko delas optiko na kolesih?!
Pri 120Kkm me caka velik servis, ki ne bo poceni, saj se menja pogonski jermen (jaz bom se rolerje), olje v menjalniku ter jaz bom se v Haldex-u. Na uradnem serviso je to okol jurcka i kuskur.
Me pa cudi, da ne najdem nekega aktivnega foruma, kjer si lastniki tako opevanih in precenjenih VAG avtomobilov lahko delijo izkusnje. Al nihce ne prizna nobenih problemov na "uberwagnih" ali pa samo ni interesa deliti informacij z drugimi
FTad ::
@Buggy
a so ti kaj komplicirali pri uveljavljanu napokane plastike na volanu? Ma mi je tecno, da mi jo je malo odlimalo na voznikovih vratih, kjer so gumbi za spust/dvig oken.
a so ti kaj komplicirali pri uveljavljanu napokane plastike na volanu? Ma mi je tecno, da mi jo je malo odlimalo na voznikovih vratih, kjer so gumbi za spust/dvig oken.
Buggy ::
od vseh uradnih Vw servisom kamor sem poslal vprasanje glede tezave je edino Kondor odgovoril in tudi uredil v sklopu podaljsane garnacije. Zamenjava kompletnega Airbaga.
PINki ::
@Buggy: vw forumi so dead v Sloveniji, danes je vse na skupinah na FB, tam pa mrgoli informacij vendar je vse pomešano. Ni pregledno kot na forumu, pa seveda večina je enovrstičnih odgovorov.
Raptor F16 ::
@Buggy: vw forumi so dead v Sloveniji, danes je vse na skupinah na FB, tam pa mrgoli informacij vendar je vse pomešano. Ni pregledno kot na forumu, pa seveda večina je enovrstičnih odgovorov.
Skupine na facebooku so ena čorba kjer imaš ene par ljudi ki kaj pametnega povedo, kaj zanimivega pokažejo, povečini pa imaš firbce brez izpita in nepismene priseljence, ki svojo gnilo kanto 1.9 Dizel okličejo za raketo nove avte pa pljuejo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
akasa ::
"C110300 - Adaptive cruise control sensor misadjusted" pomeni da bo potrebna rekalibracija kamere (npr. ob menjavi vetrobranskega stekla) oz. senzoraja za radarski tempomat (menjava odbijača oz. in v vsakem prmeru če pride do kakšne nesreče oz. dotika na sprednjem delu avta). Je pa tudi možno, da avto sam preceni napako med senzorjem in kamero in zahteva kalibracijo. Strošek je od caa. 150€ naprej.
Buggy ::
ja to vem kaj pomeni napaka. Kar sem zelel povedati je, da je lahko vcasih tudi zavajujoca, zaradi nekih cudnih faktorjev in sedaj recimo pri meni ni vec prisotna in zato tudi kalibracija ni potrebna...
Me pa se vedno firbec matra kaj jo je tako dolgo drzalo. Led ki je prisel pod emblem in je motil delovanje, kaksen drug senzor/kamera boh si ga vedi. Avto ni bil nic udarjen, ni bilo poskodovano tudi podvozje da bi se optika spremenila. Bom pa seveda spremljal, motece je zgolj tisto blescece opozorilo in ne vem kolk luck na digitalnem displayu ki mene osebno blazno motijo, pa se izkljucit se jih ne da.
Me pa se vedno firbec matra kaj jo je tako dolgo drzalo. Led ki je prisel pod emblem in je motil delovanje, kaksen drug senzor/kamera boh si ga vedi. Avto ni bil nic udarjen, ni bilo poskodovano tudi podvozje da bi se optika spremenila. Bom pa seveda spremljal, motece je zgolj tisto blescece opozorilo in ne vem kolk luck na digitalnem displayu ki mene osebno blazno motijo, pa se izkljucit se jih ne da.
Buggy ::
Ekola se nekaj o VAG opevani kvaliteti. Passat B8 ima zracne reze na armaturki vgrajene, da izgledajo kot celota, kar je sicer estetsko (vsaj zame) a neprakticno za potencialna popravila.
Primer, ki se je zgodil meni. Na sredinskih loputicah je odpadel nek kovinski nosilcek, ki lopatice drzi v ustreznem medsebojnem razmaku. Ta nosilcek je gor nataknjen na nek puse, ki ocitno niso ravno bulletproof in se je stvar snela ter padla pitaj boga kam. Kar je dobro pri tem je da ni kaksnega klopotanja in rozlanja, slabo pa da moram zdej zamenjat pol armature
Sem nabavil nove zracnike in zacel podirati armaturko a moram sneti tudi blendo od multimedie in celo ekran, da lahko zracnike prisraufam...tistega orodja za odstranit enoto pa nimam. Poleg tega je led lucka za ambientalno osvetljavo nataknjena tako na tesno, da leseno blendo sploh sneti ne mores, brez da bi to ledico odtrgal
Sem pol sicer nekak spacal skupaj in se vedno dela a je bil pain vse skupaj nazaj dati.
Previdno s sredinskim zracnikom, ko poleti uravnavate tok zraka!
Odletel je vertikalni del, ki je pritrjen na majhnih osovincah na treh delih. Verjetno zaradi nihanja temeratur in konstantnega drmanja to malce osvohni in ce nisi nezen odpade. Prav tako odpadajo rocajcki na zadnjih zracnikih, ko se otroci kobalijo cez sedeze.
govorim o tem delcku:
zamenjat moras pa cel ta del
Drugace sem se pa vceraj odlocil in gre danes popoldne kombajn k mojstru RSR na optimizacijo
pricakujem nekaj podobnega temu
...me pa zanima kako bo teh 300KM in skoraj 600Nm zgledalo v praksi. Matjaz je rekel, da bo krivuljo navora cimbolj zravnal, da ne bo avto nervozen....pa da vidimo
Primer, ki se je zgodil meni. Na sredinskih loputicah je odpadel nek kovinski nosilcek, ki lopatice drzi v ustreznem medsebojnem razmaku. Ta nosilcek je gor nataknjen na nek puse, ki ocitno niso ravno bulletproof in se je stvar snela ter padla pitaj boga kam. Kar je dobro pri tem je da ni kaksnega klopotanja in rozlanja, slabo pa da moram zdej zamenjat pol armature
Sem nabavil nove zracnike in zacel podirati armaturko a moram sneti tudi blendo od multimedie in celo ekran, da lahko zracnike prisraufam...tistega orodja za odstranit enoto pa nimam. Poleg tega je led lucka za ambientalno osvetljavo nataknjena tako na tesno, da leseno blendo sploh sneti ne mores, brez da bi to ledico odtrgal
Sem pol sicer nekak spacal skupaj in se vedno dela a je bil pain vse skupaj nazaj dati.
Previdno s sredinskim zracnikom, ko poleti uravnavate tok zraka!
Odletel je vertikalni del, ki je pritrjen na majhnih osovincah na treh delih. Verjetno zaradi nihanja temeratur in konstantnega drmanja to malce osvohni in ce nisi nezen odpade. Prav tako odpadajo rocajcki na zadnjih zracnikih, ko se otroci kobalijo cez sedeze.
govorim o tem delcku:
zamenjat moras pa cel ta del
Drugace sem se pa vceraj odlocil in gre danes popoldne kombajn k mojstru RSR na optimizacijo
pricakujem nekaj podobnega temu
...me pa zanima kako bo teh 300KM in skoraj 600Nm zgledalo v praksi. Matjaz je rekel, da bo krivuljo navora cimbolj zravnal, da ne bo avto nervozen....pa da vidimo
Buggy ::
Koncano. Izplen 300KM in navor 550Nm, ki je bil nalasc spuscen nizje zaradi boljsega izkoristka na moci in boljsega obcutka pri voznji.
Ko vozis v Drive modu in DSG salta pri cca 2K rpm ni razlik in se vozi kot prej...ko das pa v manual ali pa Sport pa je razlika vec kot obccutna, sploh ko gres proti 4K rpm
Zaenkrat po 30km testne voznje zelo zadovoljen, bo pa potrebno sprobati se prave punkte cez teden
Ko vozis v Drive modu in DSG salta pri cca 2K rpm ni razlik in se vozi kot prej...ko das pa v manual ali pa Sport pa je razlika vec kot obccutna, sploh ko gres proti 4K rpm
Zaenkrat po 30km testne voznje zelo zadovoljen, bo pa potrebno sprobati se prave punkte cez teden
Buggy ::
Mogoce se en zanimiv podatek, ki me je malce sokiral. Avto je redno delal regeneracijo DPF-ja (po svojem algoritmu) a vseeno, ko sem prisel do njega je bilo po testerju cca. 25g delcev (na kater enot ne vem), zato je rekel da bo potrebno naredit najprej DPF regeneracijo.
Pred regeneraijo (se zmeraj stock) sva naredila meritev in je pokazalo 236PS...ko je koncal regeneracijo je valer pokazal 245PS (se zmeraj stock).
Tako da tale DPF je treba kar pazit, da se redno in pravilno puca.
Pred regeneraijo (se zmeraj stock) sva naredila meritev in je pokazalo 236PS...ko je koncal regeneracijo je valer pokazal 245PS (se zmeraj stock).
Tako da tale DPF je treba kar pazit, da se redno in pravilno puca.
Buggy ::
200kmh me niti ne zanima ker je prepovedana in dolgocasna..ravnino moja krasna Insignia 2.0T z dolgim menjalnikom bolje fura
...me pa zanima proznost v "delovnem" obmocju...in druga izbira (svedska), ki sem jo imel je delala neke meritve, ki naj bi bile take:
Sploh pa ne gre toliko o perormance gainu, kot o tem, da motor zdej diha tako kot je bilo za njega skonstruirano, brez ekoloskih, davcnih in omejitev znotraj razredov. Prakticno je ta BiTdi on-pair z vsemi 3.0 Porsche/Q8/... derivati in to zapakiran v enega cist najbolj enostavnega sleeperja :D
Ze zdej, mi je je bilo lustno vse razne nadute Audie in BMW-je hecat...zdej bo verjetno se slajse...ko se odmaknem na odstavni pas in se nikamor ne premaknejo...sam vcasih to delam, ko zapase, drugace vozim kot owcka :D
...me pa zanima proznost v "delovnem" obmocju...in druga izbira (svedska), ki sem jo imel je delala neke meritve, ki naj bi bile take:
Sploh pa ne gre toliko o perormance gainu, kot o tem, da motor zdej diha tako kot je bilo za njega skonstruirano, brez ekoloskih, davcnih in omejitev znotraj razredov. Prakticno je ta BiTdi on-pair z vsemi 3.0 Porsche/Q8/... derivati in to zapakiran v enega cist najbolj enostavnega sleeperja :D
Ze zdej, mi je je bilo lustno vse razne nadute Audie in BMW-je hecat...zdej bo verjetno se slajse...ko se odmaknem na odstavni pas in se nikamor ne premaknejo...sam vcasih to delam, ko zapase, drugace vozim kot owcka :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Se eno stvar sem opazil pri VAG, pa zgleda nisem edini. Gre za cudno obrabo zadnjih zavornih diskov.
A gre morda zgolj za slabo OEM kvaliteto diskov in ploscic ali pa za kaksen design problem. Rocne nikoli ne zategujem (izklopljeno tudi avtomatsko zategovanje), offroad po blatu pa tudi ne vozim
Jeseni imam namen menjati bremze z aftermarket (Brembo) kompletom in me res zanima a bo kaj bolje, ker take deformacije na diskih porocajo tako vozniki Golfov, Tiguanov in ne samo Passatov.
A gre morda zgolj za slabo OEM kvaliteto diskov in ploscic ali pa za kaksen design problem. Rocne nikoli ne zategujem (izklopljeno tudi avtomatsko zategovanje), offroad po blatu pa tudi ne vozim
Jeseni imam namen menjati bremze z aftermarket (Brembo) kompletom in me res zanima a bo kaj bolje, ker take deformacije na diskih porocajo tako vozniki Golfov, Tiguanov in ne samo Passatov.
krucymucy ::
Zanic material ali brake bias.
Pri 165.000 zadnji koluti menjani drugic.
Prednji se original. Tudi zavorne ploscice.
Pri 165.000 zadnji koluti menjani drugic.
Prednji se original. Tudi zavorne ploscice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
TheBlueOne ::
Meni deluje kakor, da so "Pakne" zelo slabe kakovosti. Ne verjamem, da je to VAG problem, razen v smislu, da dajo v startu poceni zavore. Drugace menda vecino zanje dela Hella Pagid.
D3m ::
Če je imel avto prvo vgradnjo (ko pride iz tovarne) bi moral imeti diske in ploščice in čeljusti od TRW.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Buggy ::
nwm. Sprednje so super clean, sprednji in zadnji diski ter pakne so pa original VW material. Zadnji disk deluje kot bi bil najedkan
Tiste zareze se razumem nekako ampak to, da je pa disk pozrt pa nekak ne. Tudi batek v celjusti naceloma deluje ok (ni zapacan), ker povrsina kjer je material "pozrt" je prakticno cez pol diska vsake kvatre. Disk se tudi ne pregreva, ker sem po malo bolj aktivni voznji sel preverit. Je mozno, da bi to lahko naredila voda oz. slana voda, ki je posledica soljenja cest? Je pa na levi in desni strani isto.
Tiste zareze se razumem nekako ampak to, da je pa disk pozrt pa nekak ne. Tudi batek v celjusti naceloma deluje ok (ni zapacan), ker povrsina kjer je material "pozrt" je prakticno cez pol diska vsake kvatre. Disk se tudi ne pregreva, ker sem po malo bolj aktivni voznji sel preverit. Je mozno, da bi to lahko naredila voda oz. slana voda, ki je posledica soljenja cest? Je pa na levi in desni strani isto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
D3m ::
Tudi mogoče, kot so mogoče male granule soli ali kamenja, ki drgnejo disk.
|HP EliteBook|R5 6650U|
TheBlueOne ::
Si mislim da samo, ce so bili zarjaveli, potem pa pocisceni, morda je dovolj samo nadaljna obraba. Kaj drugega kot rja skoraj ne verjamem, da lahko tako pozre material.
Vse drugo, kar je mehansko, ni vazno kaj, bi brusilo krozno.
Vse drugo, kar je mehansko, ni vazno kaj, bi brusilo krozno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Raptor F16 ::
nwm. Sprednje so super clean, sprednji in zadnji diski ter pakne so pa original VW material. Zadnji disk deluje kot bi bil najedkan
Tiste zareze se razumem nekako ampak to, da je pa disk pozrt pa nekak ne. Tudi batek v celjusti naceloma deluje ok (ni zapacan), ker povrsina kjer je material "pozrt" je prakticno cez pol diska vsake kvatre. Disk se tudi ne pregreva, ker sem po malo bolj aktivni voznji sel preverit. Je mozno, da bi to lahko naredila voda oz. slana voda, ki je posledica soljenja cest? Je pa na levi in desni strani isto.
Posledica površinske rje. Normalen pojav kokrkol obrneš. Sam preslabo bremzaš in se ni sprot ravnalo, rezultat je tak, da se zjedkane pikice samo avtokatalitično poglabljajo. Pa vprašanje koliko časa tud avto stoji na mestu. Mislim ko avto opereš je dobr da greš en krog naokol ne pa da ga parkiraš pa še ročno zategneš.
Če bi se pa na prednjih to dogajalo bi se pa že spraševal če si sploh kdaj pedal za bremzo pohodil. Zavrona moč n
Je nekako preko palca 75-25
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Buggy ::
To je sicer dost kul teorija, samo dvomim da v mojem primeru pije vodo, ker na bremzi sicer res ne visim, ko pa jo zahodim jo pa mocno. Pomoje bi bilo stanje slabse, ce bi dlje visel na bremzi (kot vecina) ali pac ne?
Avto redkokdaj perem, ko pa ga (avtopralnica) pa se itaq potem se vozi, tako da to pomoje tudi ni razlog.
Kot sem rekel ima sodelavec na Tiguanu isti letnik 2018 podobne tezave, pa na netu se tudi najdejo podobne tezave ...
https://www.pistonheads.com/gassing/top...
Avto redkokdaj perem, ko pa ga (avtopralnica) pa se itaq potem se vozi, tako da to pomoje tudi ni razlog.
Kot sem rekel ima sodelavec na Tiguanu isti letnik 2018 podobne tezave, pa na netu se tudi najdejo podobne tezave ...
https://www.pistonheads.com/gassing/top...
TheBlueOne ::
Skoraj ne more biti kaj drugega. Verjetno tisti relief zgoraj pobrusi ploscica, ostalo pa se zafila s prahom od obrabe, zato ker je relief zafilan, pa ni rjave barve. V reliefu bi stavil, da najdes rjo, ki samo grize naprej. Zna biti, da je res malo slabsi material diskov ali pa je predvideno vec zaviranja. V glavnem bo skoraj sigurno reseno, ko bos menjal diske. Pa kupi take, ki manj rjavijo, ker se verjetno ne vozis dosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
D3m ::
Z drugimi besedami. Ko parkiraš avto daš v 1.prestavo in uporabiš ročne bremze.
:)
:)
|HP EliteBook|R5 6650U|
TheBlueOne ::
Z drugimi besedami. Ko parkiraš avto daš v 1.prestavo in uporabiš ročne bremze.
:)
Ja to pa se vedno priporoca. Ce je rocni manjalnik ti ga lahko, ce ga kdo malo rukne poskoduje ali pa gre iz prestave.
Ce je avtomatski je malo boljse, ker se zaklene ampak ce te kdo dovolj rukne manda lahko popokajo blokade in je ekstra drago.
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Z drugimi besedami. Ko parkiraš avto daš v 1.prestavo in uporabiš ročne bremze.
:)
Ja to pa se vedno priporoca. Ce je rocni manjalnik ti ga lahko, ce ga kdo malo rukne poskoduje ali pa gre iz prestave.
Ce je avtomatski je malo boljse, ker se zaklene ampak ce te kdo dovolj rukne manda lahko popokajo blokade in je ekstra drago.
Če je avtomatski je še slabše.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
al1976 ::
Na skoda superbu III na 90k enak vzorec. Prednja diska kot nova zadnja pa so bile potrebne zamenjave.
Podobno je bilo tudi na passatu cc 2008. Zgleda da ta rezred nima dobro drenirano in je bolj izpostavljeno rji itd.
Podobno je bilo tudi na passatu cc 2008. Zgleda da ta rezred nima dobro drenirano in je bolj izpostavljeno rji itd.
TheBlueOne ::
Sprednji so lepsi, ker so bolj obrabijo. Drenaz okoli diskov nima nihce. Skoraj sigurno je edini problem material.
Buggy ::
Pa se nekaj. Sicer ne vem kako vam prikazuje BC. Sem longterm resetiral od kar se po vecini vozi v sluzbo zena, pa tale BC kalkulacija kar konkretno strize (skoraj liter) z mojimi rocnimi meritvami. Se da to kako kalibrirat, da bo bolj tocno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
Če je avtomatski je še slabše.
Zakaj? Si mislim, da poskodbe?
Cenovno je zelo drago če ti zatič odleti. Bolje da ti avto iz prestave vrže kot pa da ti kaj zlomi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
krucymucy ::
Saj pravim. Nedolgo nazaj so mi na servisu vgradili originalne rezervne dele, sedaj je na avtu tretji komplet zadnjih, prevozenih kakih 2.000km s tem kompletom in se spet pojavlja enako. cez 40.000, 50.000km bo spet menjava. Takrat bo tudi ze spredaj potrebno verjetno.
Buggy ::
Avto po optimizaciji zdej ze cetrti tank goriva kaze nekje pol litra manjso porabo kot pred posegom na 300KM.
Seveda je rezim voznje isti kakor tudi relacije. Res pa je da sem zdej dva tanka vozil z dodatkom Eurosol.
Opazam tudi manj frekventno regeneracijo DPF-ja. Ce je to posledica aditiva ali pa prisilne regeneracije na valjih, pa ne vem.
Se pa sleeprcek zdej res vozi dooosti bolje, predvsem zaradi eliminacije tistega (ECO) zamika pri prestavljanju
Seveda je rezim voznje isti kakor tudi relacije. Res pa je da sem zdej dva tanka vozil z dodatkom Eurosol.
Opazam tudi manj frekventno regeneracijo DPF-ja. Ce je to posledica aditiva ali pa prisilne regeneracije na valjih, pa ne vem.
Se pa sleeprcek zdej res vozi dooosti bolje, predvsem zaradi eliminacije tistega (ECO) zamika pri prestavljanju
Raptor F16 ::
Avto po optimizaciji zdej ze cetrti tank goriva kaze nekje pol litra manjso porabo kot pred posegom na 300KM.
Seveda je rezim voznje isti kakor tudi relacije. Res pa je da sem zdej dva tanka vozil z dodatkom Eurosol.
Opazam tudi manj frekventno regeneracijo DPF-ja. Ce je to posledica aditiva ali pa prisilne regeneracije na valjih, pa ne vem.
Se pa sleeprcek zdej res vozi dooosti bolje, predvsem zaradi eliminacije tistega (ECO) zamika pri prestavljanju
Ti meni raje povej če si kaj vozne navade spremenil.
Probleme z regeneracijo imajo samo ljudje, ki se z dizlom prdkajo na relacije manj kot 30km kjer se niti auspuh dobr ne segreje da bi saje lahko sproti zgorevale.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Buggy ::
Vozne navade se niso spremenile nic, razen da zdej raje kdaj skocim prehitevat, ze zarad obcutka, ce zarad drugega ne
Je pa sicer res, da sta bile vmes ena ali dve daljsi relaciji kot sicer cca 300km, ker ta dodatek najbolje funkcionira ko je avto dlje casa v pogonu.
Drugace pa kuca-posao cca 50km v eno smer, za krajse prckarije uporabljam pa mojo staro dobro Insigni brez DPF in ostalih dizel bedarij
Je pa sicer res, da sta bile vmes ena ali dve daljsi relaciji kot sicer cca 300km, ker ta dodatek najbolje funkcionira ko je avto dlje casa v pogonu.
Drugace pa kuca-posao cca 50km v eno smer, za krajse prckarije uporabljam pa mojo staro dobro Insigni brez DPF in ostalih dizel bedarij
Raptor F16 ::
Vozne navade se niso spremenile nic, razen da zdej raje kdaj skocim prehitevat, ze zarad obcutka, ce zarad drugega ne
Je pa sicer res, da sta bile vmes ena ali dve daljsi relaciji kot sicer cca 300km, ker ta dodatek najbolje funkcionira ko je avto dlje casa v pogonu.
Drugace pa kuca-posao cca 50km v eno smer, za krajse prckarije uporabljam pa mojo staro dobro Insigni brez DPF in ostalih dizel bedarij
Daljše relacije so zdrave to je 1x1 in avtomobilu to bolj koristi kot tista regeneracija z +400 obrati/min v prostem teku. Zdej kakšen dodatek si to not točil ne vem. Ampak jaz tega nikoli ne bi počel z avtom ki redno toči sveže gorivo (se dosti vozi), ker imajo že goriva itak dodan nek procent aditivov. Razn če kje v Srbiji ali šipšanone-land tankaš..
Drži pa da se za avtomobile, ki so dlje časa stali in vozili s starim gorivom lahko z čistilnim dodatkom soraznerno dobro za orvo silo očistiš napeljavo. Tudi serviserji tisto čistilo kar nerazredčeno spustijo skozi napeljavo če je treba sistem očistit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Buggy ::
Ta dodatek ti prodajo tudi na uradnem servisu. Pri DI bencinarjih sploh, pri dizlih je pa to edini dodatek, ki ni balzev zegen.
Je pa to prevetniva in ne kurativa. Dodajal sem ga v turbobencinarja, predelanega na plin in cipanega dodajam ga tudi v dizlacA.
Sem pac clovek, ki menja olje na 15Kkm, filtre za zrak menjam sam pred servisi, obcasno pa dodam tudi additive gorivu, ker v moji vukojebini tankam vse zivo. Turbine ne pritegnem hladne in tudi pustim da se odvrti po priganjanju pod 900 stopinj. Malenkosti. Kosta me pa pinats. Avti mi do sedaj se vsi cipani in vozeni ne kot stare bakice, zdrzijo min 300Kkm
Je pa to prevetniva in ne kurativa. Dodajal sem ga v turbobencinarja, predelanega na plin in cipanega dodajam ga tudi v dizlacA.
Sem pac clovek, ki menja olje na 15Kkm, filtre za zrak menjam sam pred servisi, obcasno pa dodam tudi additive gorivu, ker v moji vukojebini tankam vse zivo. Turbine ne pritegnem hladne in tudi pustim da se odvrti po priganjanju pod 900 stopinj. Malenkosti. Kosta me pa pinats. Avti mi do sedaj se vsi cipani in vozeni ne kot stare bakice, zdrzijo min 300Kkm
Buggy ::
Ekola ta teden naredil predcasno se velik servis, ki je za BiTdi motor predviden na 120Kkm.
Pooblascen servis mi je izdal predracun za 1700EUR, bi pa imel poseg zabelezen v elektronski zgodovini avta. Ker bo sel avto cez par let k otroku ali pa v prodajo za mali dnar, sem dal servis delati cloveku, ki je dopoldne na pooblascencu popoldne pa rihta avtomobile doma.
Filtri olja za haldex ter diferencial so originalni in dragi ko zafran prav tako za avtomaticni menjalnik, set pogonskih jermenov ter vode crpalke ter napenjalci pa so iz Continentalovega kompleta, ki je v bistvu veckrat zapakiran v original pozegnan VAG set.
Zamenjal je se zavorno tekocino, skratka vse na avtu ter se vsi filtri pod crto 900EUR pa drobiz. Tolk o tem koliko si pooblascenci (dodatno) zaracunajo...
Me pa sprasuje, ce se mi je avto kej pregreval in ga debelo gledam, pa pravi, da je bila vodna crpalka, ki ima nek ventil da se zapira pretok vode delno zaribana oz v na pol zaprtem polozaju. Pravi tudi da je to dost pogost feler. Tolk o VAG kvaliteti
Skratka za naslednjih 120Kkm oz 4 leta sem dober, pol bomo pa vidli kaj od (pol)elektricarjev bomo ubodli
Pooblascen servis mi je izdal predracun za 1700EUR, bi pa imel poseg zabelezen v elektronski zgodovini avta. Ker bo sel avto cez par let k otroku ali pa v prodajo za mali dnar, sem dal servis delati cloveku, ki je dopoldne na pooblascencu popoldne pa rihta avtomobile doma.
Filtri olja za haldex ter diferencial so originalni in dragi ko zafran prav tako za avtomaticni menjalnik, set pogonskih jermenov ter vode crpalke ter napenjalci pa so iz Continentalovega kompleta, ki je v bistvu veckrat zapakiran v original pozegnan VAG set.
Zamenjal je se zavorno tekocino, skratka vse na avtu ter se vsi filtri pod crto 900EUR pa drobiz. Tolk o tem koliko si pooblascenci (dodatno) zaracunajo...
Me pa sprasuje, ce se mi je avto kej pregreval in ga debelo gledam, pa pravi, da je bila vodna crpalka, ki ima nek ventil da se zapira pretok vode delno zaribana oz v na pol zaprtem polozaju. Pravi tudi da je to dost pogost feler. Tolk o VAG kvaliteti
Skratka za naslednjih 120Kkm oz 4 leta sem dober, pol bomo pa vidli kaj od (pol)elektricarjev bomo ubodli
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
TheBlueOne ::
Me pa sprasuje, ce se mi je avto kej pregreval in ga debelo gledam, pa pravi, da je bila vodna crpalka, ki ima nek ventil da se zapira pretok vode delno zaribana oz v na pol zaprtem polozaju. Pravi tudi da je to dost pogost feler. Tolk o VAG kvaliteti
VAG je popolnoma OK, pricakovanja ljudi so nekoliko nerealna.
WhiteAngel ::
Buggy ::
VAG je popolnoma OK, pricakovanja ljudi so nekoliko nerealna.
VAG je bil vcasih res morda sinonim za neko zanesljivost ter nepokvarljivost in ta fama, ki je med ljudmi danes pac ne drzi vec, saj je avto isti genericen skupek kot vsi drugi. Postavljanje VAG-a danes v bilocem nad druge znamke je smesno in nerealno to pa res. NA Oplu teh tezav recimo nisem imel pa ga vsi pljuvajo
Otrok se ti bo ubil s takim avtom
Vozi se z glavo in ne z nogo, zato sta vecji pool moci in navora ter 4x4 pogon zgolj dobrodosel faktor, ce je potrebno razresiti kaksno nepricakovano situacijo. Vsekakor bolj kot pa v na pol izpravnih jajcih tipa clio.
Hitrostnih omejitev se pa itaq vsi drzimo kaj ne?
Druagce pa se en pro tip, ki sem ga izvedel od mehanika. Pri teh novejsih VAG-ih je priporocljivo scalnico (AdBlue) tociti pri kontaktu, da senzor sproti spreminja nivo tekocine. Baje zna tudi to ponagajat pri dolocenih modelih, saj se senzorju zblede, ce tankas brez kontakta, sploh ko je scalnice ze na minimumu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 47886 (33334) | robo125 |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97423 (60189) | profii |
» | Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 90667 (52006) | Buggy |
» | Družinski karavan srednji višji razred (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 26223 (16403) | TheBlueOne |
» | Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10070 (8307) | m0LN4r |