Forum » Na cesti » VW Passat B8 (2015)
VW Passat B8 (2015)

Buggy ::
Zvezdica27 je izjavil:
buggy:
pišeš, da imaš tunerja - daj ga vprašaj če se kaj spozna na vgradnjo EFI? Recimo Megasquirt in podobno...
zz
sem ti na ZS poslal kontakt, pa se zmenita...glih nebi bil rad proxy

Buggy ::
Pri 200Kkm bo verjetno treba pri 300KM optimiziranem traktorcku treba menjat vztrajnik...vsaj zvok nakazuje na to. Prestavljanje v D ali S nacinu nima nobenih tezav, problem je idle, kjer se slisi neko klokotanje, kar meni nakazuje na DMF poteskoce.
SACHS DMF pride cca 500€, kar je znosno. Je na DQ500 menjalniku in BiTDI to ze kdo delal? Moje nacelo je - "bolje spreci nego ljeci". Ni sicer tolk grozno sam ga slisim v idlu mal se zaletavat, kar ni zdravo. Izkusnje?
SACHS DMF pride cca 500€, kar je znosno. Je na DQ500 menjalniku in BiTDI to ze kdo delal? Moje nacelo je - "bolje spreci nego ljeci". Ni sicer tolk grozno sam ga slisim v idlu mal se zaletavat, kar ni zdravo. Izkusnje?

Buggy ::
Offtopic...delam pa na moji lubici 15 let stari Opel Insigni 4x4 260KM, overhaull. Peskanje zadnje preme za zacetek...sledijo pa se modifikacije...400KM mogoce ujamem 
Sleeper FTW..stare in dobre zadeve je treba pedenat, ne pa to kar se zdej prodaja.

Sleeper FTW..stare in dobre zadeve je treba pedenat, ne pa to kar se zdej prodaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Buggy ::
Ontopic: 200Kkm na VW BiTDI traktorclu, agresivna voznja po ovinkih 400m nadmorske vsak dan poraba pod 8 litrov, cipano na 300KM
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
Insignia 260KM LPG
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
pod crto...ista relacija se zmer cenej na LPG pa vec funa ;)
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
Insignia 260KM LPG
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
pod crto...ista relacija se zmer cenej na LPG pa vec funa ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

Buggy ::
offtopic again. So rekli vcasih, da si ali folkcvagnoc ali oplovc, jaz recem dober avto je dober avto in vsak od teh dveh znamk je imel svoje spacke in svoje zmagovalce, jaz mislim da imam od obeh slednje
Sicer pa so ICE bolj kot ne ze relikvija in ravno zato mi je smiselno top tier od obeh ohranjat pri zivljenju. Nisem navijac, sprobat moram vse. Ce komu kaj prav pride pa tudi prav.
Haldex Gen 4, po 15 letih izpod avta zgleda takole, ko je podvrzen 30Kkm na leto po soljeni in s kamni posuti cesti
Ko se ga je dotaknila roka ljubezni pa zgleda malo lepse:

Haldex Gen 4, po 15 letih izpod avta zgleda takole, ko je podvrzen 30Kkm na leto po soljeni in s kamni posuti cesti
Ko se ga je dotaknila roka ljubezni pa zgleda malo lepse:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Buggy ::
Ni lpsega kot s sleeperji, ki zgledajo gadno, neke naduvance v hrib sprasit...Insignia ima v Pijavo gorico celo rekord (dolg menjanik) in nekak isto navora pri 265KM, kot VW B8 550Nm pri 300KM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

miko22 ::
Eno vprašanje.
Imam VW Passat z avtomatskim menjalnikom - hibrid.
Voziš lahko z D - normalno
in pa z B - zaviralni učinek gre v elektriko.
Nikjer ne piše če lahko vedno v voziš z B ali je boljše voziti z D. Enkrat sem nekje zasledil, da ni dobro da je vedno v B. Ne vem zakaj taka trditev.
Lahko kdo kaj več pove?
Imam VW Passat z avtomatskim menjalnikom - hibrid.
Voziš lahko z D - normalno
in pa z B - zaviralni učinek gre v elektriko.
Nikjer ne piše če lahko vedno v voziš z B ali je boljše voziti z D. Enkrat sem nekje zasledil, da ni dobro da je vedno v B. Ne vem zakaj taka trditev.
Lahko kdo kaj več pove?

Buggy ::
Imam kolega z istim avtom, pa sem ga na to temo vprasal, ce kaj ve in ne pozna nobenih (potencialnih) problemov glede tega, ce bi avto vedno vozil v B namesto v D.
Pac regeneracije baterije je v tem primeru prioriteta, je pa kvaliteta in udobje voznje seveda podrejeno takemu nacinu voznje. Mehanicno ali kaj drugega ne mores sfalit..nic bat!
Je pa danes po kar nekaj casa avto (Insignia) na polovico sestavljen a zaenkrat dan na stran (prioritete)...se pa ze premika na lastnih in obnovljenih nogicah. Po zadnjem delu se je slo na prednji konec in obnovo razdelilca in diffa
https://youtube.com/shorts/M_dlyYUHKPo?...
...vsec in komaj cakam da bo alive again
Pac regeneracije baterije je v tem primeru prioriteta, je pa kvaliteta in udobje voznje seveda podrejeno takemu nacinu voznje. Mehanicno ali kaj drugega ne mores sfalit..nic bat!
Je pa danes po kar nekaj casa avto (Insignia) na polovico sestavljen a zaenkrat dan na stran (prioritete)...se pa ze premika na lastnih in obnovljenih nogicah. Po zadnjem delu se je slo na prednji konec in obnovo razdelilca in diffa
https://youtube.com/shorts/M_dlyYUHKPo?...
...vsec in komaj cakam da bo alive again


Buggy ::
Za BiTDI Passata, ki v idlu vedno bolj ropota, pa je v kosarici ze DMF, cakam da pade se ene 50EUR. Cena na Amazonu in Autodoc je presenetljivo ista. Vseeno raje vzamem potem pri Amazon.de, ker imam moznost vracila, ce mojster ne bo pozegnal al bo pa kej drugega narobe. Sem ze razlisljal da bi vzem modificiran DMF (trse vzmeti), ki je namenjen Audi RS3, ko grejo s tuningi cez 600Nm, sam bo tole poje cist kewl. Se bo pa tudi na Alltracku takrat delala obnova gumi delov na spredjem mostu, ker se slisi pokanje cez luknje...itaq bo sel takrat dol.
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B...
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

Buggy ::
DMF nabavljen. AI mi je nasel se dodaten skonto na AUTODOC tko da 385EUR. Sem pussy in ne morem vec cakat, ker treslaji so vedno bolj mocni. Nocem pocakat na kaksen vecji problem na menjalniku, ce se zadeva usuje. Ko das v P se slisi vedno bolj zaganjanje, ko spustis gas in kruzas pocas je pa se bolj slisno 
s takim zaganjanjem motorja se je zacelo...zdej preslo ze v klokotanje
https://youtube.com/shorts/j4fh5W-kdwc
gre pa za to zadevo
https://www.autodoc.si/sachs/12794175
200Kkm dost decent na tunanem avtu pri agresivnem downshiftu manual na volanskih padih ob prehitevanju.

s takim zaganjanjem motorja se je zacelo...zdej preslo ze v klokotanje
https://youtube.com/shorts/j4fh5W-kdwc
gre pa za to zadevo
https://www.autodoc.si/sachs/12794175
200Kkm dost decent na tunanem avtu pri agresivnem downshiftu manual na volanskih padih ob prehitevanju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

c3p0 ::
Passat B8, hitro po startu se tiho sliši kot da nekaj "prdne", spredaj pri zvočniku, 1-2s, nato je mir. Klima je off. Kaj povezano s prezračevanjem?

Buggy ::
Passat B8, hitro po startu se tiho sliši kot da nekaj "prdne", spredaj pri zvočniku, 1-2s, nato je mir. Klima je off. Kaj povezano s prezračevanjem?
lazje bi bilo pomagat ce bi imel kaksen sound clip
DMF je doma, termin scheduliran po praznikih FFS. Bo treba z Insignio ki je prisla iz overhaulla okol furat, ker me je res strah da bo DMF odfukal takrat ko najmanj rabim. Vozim k bakica, poraba je tako nizka da me je ze sram

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

Buggy ::
DMF najbolj zjebe pospesevaje iz nizkih obratov pod 2K. Tega DSG ne dela bas dobro, zato je priporocljivo s pad sifterjem na volanu downshiftat pred prehitevanjem da dobis obrate. Pri downshiftu na DSG ne smes spustiti gasa ker DSG mehanizem zjebe ampak ga moras drzat, ker je nekako nelogicno a lepse salta. Se vecja festa je ce se igras z launch control. Das menjanik v S, izklopis TC, drzis bremzo in gas punim, obrati grejo na 3.5Krpm in pol spustis bremzo. Res da je cca 5.5s/100kmh in zanimiv pripopek v zic pri 300PS, sam DMF pa ni glih hvalezen 
enkrat se zivi

enkrat se zivi


Buggy ::
Mehankar je uslisal moje zelje in uredil servis se pred prazniki...
...in se dobro da ja, ker je DMF ze razpadal (utezi-valjcki na levi strani so sesedeni)
menjaknik DQ500 je tudi rabil dolocene popravke, ker je prekrivna plosča zacela spuscati na semeringih olje. Semeringi so zapresani v plosco in je treba menjat celo (80EUR)
Takole zgleda brez prekrivne plosce:
tako pa s plosco:
Motorni prostor v delu. Naceloma se motor vzame iz vozila a je s trikom uspel urediti brez tega. Ker je bil menjanik ze zunaj se je zamenjalo se filter (ki ga sicer ne mores dostopati) in dolilo liter olja za menjalnik
Motor dobil tudi novo olje in filtre po 15Kkm (Mobil 1 5W30 ESP), ter zamnejani se seleni na prednji roki, ki so bili popokani ter neke dodatne gumice
Avtek se sedaj pelje brez ropotanja preko lezecih policajev ali vecjih pregibov (vhod v podzemno garazo). Zvoka po ropotanju DMF ni vec, najbolj opazeno je bilo pri vzigu avtomobila in ko si ga vgasnil, zato pozornost, ce slisite kaksene cudno zvoke.
Vse kewl...pod crto DMF 400EUR, dodatni material (seleni, gumice, filtri, prekrivna plosca, menjalnik olje) 300EUR in delo 400EUR - dva dni je pa trajalo. Servis tako zadevo racuna cca 2700EUR
...zvok od zunaj ko laufa po menjavi:
https://www.youtube.com/shorts/CuxdrH33...
...zvok ob vzigu in ugasanju motorja
https://www.youtube.com/shorts/dmeR3faP...
Ponovno bom naredil optiko ko dam gor letne gume, cez 40Kkm pa spet velik servis (240Kkm - vsa olja, jermen,...)...ni konca ne kraja ce zelis da avto dela perfect a se "splaca"
...in se dobro da ja, ker je DMF ze razpadal (utezi-valjcki na levi strani so sesedeni)

menjaknik DQ500 je tudi rabil dolocene popravke, ker je prekrivna plosča zacela spuscati na semeringih olje. Semeringi so zapresani v plosco in je treba menjat celo (80EUR)
Takole zgleda brez prekrivne plosce:
tako pa s plosco:
Motorni prostor v delu. Naceloma se motor vzame iz vozila a je s trikom uspel urediti brez tega. Ker je bil menjanik ze zunaj se je zamenjalo se filter (ki ga sicer ne mores dostopati) in dolilo liter olja za menjalnik
Motor dobil tudi novo olje in filtre po 15Kkm (Mobil 1 5W30 ESP), ter zamnejani se seleni na prednji roki, ki so bili popokani ter neke dodatne gumice
Avtek se sedaj pelje brez ropotanja preko lezecih policajev ali vecjih pregibov (vhod v podzemno garazo). Zvoka po ropotanju DMF ni vec, najbolj opazeno je bilo pri vzigu avtomobila in ko si ga vgasnil, zato pozornost, ce slisite kaksene cudno zvoke.
Vse kewl...pod crto DMF 400EUR, dodatni material (seleni, gumice, filtri, prekrivna plosca, menjalnik olje) 300EUR in delo 400EUR - dva dni je pa trajalo. Servis tako zadevo racuna cca 2700EUR
...zvok od zunaj ko laufa po menjavi:
https://www.youtube.com/shorts/CuxdrH33...
...zvok ob vzigu in ugasanju motorja
https://www.youtube.com/shorts/dmeR3faP...
Ponovno bom naredil optiko ko dam gor letne gume, cez 40Kkm pa spet velik servis (240Kkm - vsa olja, jermen,...)...ni konca ne kraja ce zelis da avto dela perfect a se "splaca"

Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33625 (28430) | hojnikb |
» | MG5 EV 2021 Review (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9399 (7917) | PrimoZ_ |
» | Družinski karavan srednji višji razred (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 29314 (19494) | TheBlueOne |