» »

VW Passat B8 (2015)

VW Passat B8 (2015)

1 2
3
»

Buggy ::

Zvezdica27 je izjavil:

buggy:
pišeš, da imaš tunerja - daj ga vprašaj če se kaj spozna na vgradnjo EFI? Recimo Megasquirt in podobno...

zz


sem ti na ZS poslal kontakt, pa se zmenita...glih nebi bil rad proxy

Buggy ::

Pri 200Kkm bo verjetno treba pri 300KM optimiziranem traktorcku treba menjat vztrajnik...vsaj zvok nakazuje na to. Prestavljanje v D ali S nacinu nima nobenih tezav, problem je idle, kjer se slisi neko klokotanje, kar meni nakazuje na DMF poteskoce.
SACHS DMF pride cca 500€, kar je znosno. Je na DQ500 menjalniku in BiTDI to ze kdo delal? Moje nacelo je - "bolje spreci nego ljeci". Ni sicer tolk grozno sam ga slisim v idlu mal se zaletavat, kar ni zdravo. Izkusnje?

Buggy ::

Offtopic...delam pa na moji lubici 15 let stari Opel Insigni 4x4 260KM, overhaull. Peskanje zadnje preme za zacetek...sledijo pa se modifikacije...400KM mogoce ujamem :))



Sleeper FTW..stare in dobre zadeve je treba pedenat, ne pa to kar se zdej prodaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Offtopic: prasno barvanje, menjani gumi deli...izpuh pa bo treba verjetno menjat, sam kje zdej dobit neki, da se bo dal homologirat :8)


Buggy ::

Ontopic: 200Kkm na VW BiTDI traktorclu, agresivna voznja po ovinkih 400m nadmorske vsak dan poraba pod 8 litrov, cipano na 300KM

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...

Insignia 260KM LPG

https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...

pod crto...ista relacija se zmer cenej na LPG pa vec funa ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

offtopic again. So rekli vcasih, da si ali folkcvagnoc ali oplovc, jaz recem dober avto je dober avto in vsak od teh dveh znamk je imel svoje spacke in svoje zmagovalce, jaz mislim da imam od obeh slednje >:D Sicer pa so ICE bolj kot ne ze relikvija in ravno zato mi je smiselno top tier od obeh ohranjat pri zivljenju. Nisem navijac, sprobat moram vse. Ce komu kaj prav pride pa tudi prav.

Haldex Gen 4, po 15 letih izpod avta zgleda takole, ko je podvrzen 30Kkm na leto po soljeni in s kamni posuti cesti



Ko se ga je dotaknila roka ljubezni pa zgleda malo lepse:


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

seveda bo menjava vseh gumi delov in tekocin je poleg ze obdelane preme treba narest se dela na karoseriji, ki ji ni bilo nic oprosceno








pocas pa z obcutkom :D

Buggy ::

Ni lpsega kot s sleeperji, ki zgledajo gadno, neke naduvance v hrib sprasit...Insignia ima v Pijavo gorico celo rekord (dolg menjanik) in nekak isto navora pri 265KM, kot VW B8 550Nm pri 300KM



Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Za 15 let ne zgleda slabo, glede rje mislim. Včasih so znali opli vsaj malo porjavet.

miko22 ::

Eno vprašanje.
Imam VW Passat z avtomatskim menjalnikom - hibrid.
Voziš lahko z D - normalno
in pa z B - zaviralni učinek gre v elektriko.
Nikjer ne piše če lahko vedno v voziš z B ali je boljše voziti z D. Enkrat sem nekje zasledil, da ni dobro da je vedno v B. Ne vem zakaj taka trditev.
Lahko kdo kaj več pove?

Buggy ::

Imam kolega z istim avtom, pa sem ga na to temo vprasal, ce kaj ve in ne pozna nobenih (potencialnih) problemov glede tega, ce bi avto vedno vozil v B namesto v D.
Pac regeneracije baterije je v tem primeru prioriteta, je pa kvaliteta in udobje voznje seveda podrejeno takemu nacinu voznje. Mehanicno ali kaj drugega ne mores sfalit..nic bat!

Je pa danes po kar nekaj casa avto (Insignia) na polovico sestavljen a zaenkrat dan na stran (prioritete)...se pa ze premika na lastnih in obnovljenih nogicah. Po zadnjem delu se je slo na prednji konec in obnovo razdelilca in diffa

https://youtube.com/shorts/M_dlyYUHKPo?...

...vsec in komaj cakam da bo alive again :P

Buggy ::

Za BiTDI Passata, ki v idlu vedno bolj ropota, pa je v kosarici ze DMF, cakam da pade se ene 50EUR. Cena na Amazonu in Autodoc je presenetljivo ista. Vseeno raje vzamem potem pri Amazon.de, ker imam moznost vracila, ce mojster ne bo pozegnal al bo pa kej drugega narobe. Sem ze razlisljal da bi vzem modificiran DMF (trse vzmeti), ki je namenjen Audi RS3, ko grejo s tuningi cez 600Nm, sam bo tole poje cist kewl. Se bo pa tudi na Alltracku takrat delala obnova gumi delov na spredjem mostu, ker se slisi pokanje cez luknje...itaq bo sel takrat dol.

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

DMF nabavljen. AI mi je nasel se dodaten skonto na AUTODOC tko da 385EUR. Sem pussy in ne morem vec cakat, ker treslaji so vedno bolj mocni. Nocem pocakat na kaksen vecji problem na menjalniku, ce se zadeva usuje. Ko das v P se slisi vedno bolj zaganjanje, ko spustis gas in kruzas pocas je pa se bolj slisno :8)



s takim zaganjanjem motorja se je zacelo...zdej preslo ze v klokotanje

https://youtube.com/shorts/j4fh5W-kdwc

gre pa za to zadevo

https://www.autodoc.si/sachs/12794175

200Kkm dost decent na tunanem avtu pri agresivnem downshiftu manual na volanskih padih ob prehitevanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

c3p0 ::

Passat B8, hitro po startu se tiho sliši kot da nekaj "prdne", spredaj pri zvočniku, 1-2s, nato je mir. Klima je off. Kaj povezano s prezračevanjem?

Buggy ::

c3p0 je izjavil:

Passat B8, hitro po startu se tiho sliši kot da nekaj "prdne", spredaj pri zvočniku, 1-2s, nato je mir. Klima je off. Kaj povezano s prezračevanjem?


lazje bi bilo pomagat ce bi imel kaksen sound clip

DMF je doma, termin scheduliran po praznikih FFS. Bo treba z Insignio ki je prisla iz overhaulla okol furat, ker me je res strah da bo DMF odfukal takrat ko najmanj rabim. Vozim k bakica, poraba je tako nizka da me je ze sram :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

DMF najbolj zjebe pospesevaje iz nizkih obratov pod 2K. Tega DSG ne dela bas dobro, zato je priporocljivo s pad sifterjem na volanu downshiftat pred prehitevanjem da dobis obrate. Pri downshiftu na DSG ne smes spustiti gasa ker DSG mehanizem zjebe ampak ga moras drzat, ker je nekako nelogicno a lepse salta. Se vecja festa je ce se igras z launch control. Das menjanik v S, izklopis TC, drzis bremzo in gas punim, obrati grejo na 3.5Krpm in pol spustis bremzo. Res da je cca 5.5s/100kmh in zanimiv pripopek v zic pri 300PS, sam DMF pa ni glih hvalezen :))

enkrat se zivi:))

Buggy ::

Mehankar je uslisal moje zelje in uredil servis se pred prazniki...
...in se dobro da ja, ker je DMF ze razpadal (utezi-valjcki na levi strani so sesedeni) >:D



menjaknik DQ500 je tudi rabil dolocene popravke, ker je prekrivna plosča zacela spuscati na semeringih olje. Semeringi so zapresani v plosco in je treba menjat celo (80EUR)

Takole zgleda brez prekrivne plosce:



tako pa s plosco:



Motorni prostor v delu. Naceloma se motor vzame iz vozila a je s trikom uspel urediti brez tega. Ker je bil menjanik ze zunaj se je zamenjalo se filter (ki ga sicer ne mores dostopati) in dolilo liter olja za menjalnik





Motor dobil tudi novo olje in filtre po 15Kkm (Mobil 1 5W30 ESP), ter zamnejani se seleni na prednji roki, ki so bili popokani ter neke dodatne gumice



Avtek se sedaj pelje brez ropotanja preko lezecih policajev ali vecjih pregibov (vhod v podzemno garazo). Zvoka po ropotanju DMF ni vec, najbolj opazeno je bilo pri vzigu avtomobila in ko si ga vgasnil, zato pozornost, ce slisite kaksene cudno zvoke.

Vse kewl...pod crto DMF 400EUR, dodatni material (seleni, gumice, filtri, prekrivna plosca, menjalnik olje) 300EUR in delo 400EUR - dva dni je pa trajalo. Servis tako zadevo racuna cca 2700EUR

...zvok od zunaj ko laufa po menjavi:

https://www.youtube.com/shorts/CuxdrH33...

...zvok ob vzigu in ugasanju motorja

https://www.youtube.com/shorts/dmeR3faP...

Ponovno bom naredil optiko ko dam gor letne gume, cez 40Kkm pa spet velik servis (240Kkm - vsa olja, jermen,...)...ni konca ne kraja ce zelis da avto dela perfect a se "splaca" :P

Buggy ::

Ta teden padlo prvih 200Kkm, se ene tolk bi skor mogu se it al kaj?



Redni maintainance, olje Mobil 1 5w30 ESP na 15Kkm, brez sparanja in jajcanja, ko se motor ogreje in preden se bo ugasnil malce bolj lahko po gasu. Mojster je imel zgleda kar prav, da bo motor CUAA (BiTDI) brez tezav naredu 300Kkm, kar za ostale diesel v tej seriji B8 ni bil ravno navdusen ...knock on wood ;)

Buggy ::

Ja 300KM 4x4 se da vozit tud okol 5.5L/100km po vukojebini, ce se res nimas rad :))

...ni to tekmovanje! JFYI

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Revert na podvozje k serviserju, ker je nekaj vcasih na trenutek popokalo, ko si sel cca 40kmh. Po menjavi amortizerjev ter istocasno tudi stabilizatorckev nekaj ni slo ok. Take zadeve, ce se ne slisi zdravo mene grozno motijo. Zamenjani stabilizatorcki in zaenkrat je kewl, sam nisem cist preprican ce je to to.

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B...

Ker je zvok tezko pinpointat (mene moti ze ce ima zena torbico na kolenih ki se drgne ob vrata) sumim tudi na zadnje. Pocakam in ukrepam.

Je pa VW 2018 dalec bolj crickast kot moja stara insignia 2010 dvakrat potolcena s toco ...tolk o die hard holcvagnajih :))

undertacker ::

Jaz imam Passat B8 letnik 2015, trenutno 338 k km, sem super zadovoljen z njim, do sedaj brez nekih velikih vlaganj

Buggy ::

Sej zadeva je dost kew...pravi tank, sam crickov je not pa tud isto :P

...drugac pa na tehnicnem prvic videl kej takega. Tip mi avto res obracal na polno, se dvigal ga je nwm zakaj, ko sem vprasal je rekel "da bo bolje videl" :))

pa vseen ne stekam tega kar je napisano v porocilu. Nekak je ugotovil da leva meglenka sveti previsoko (pustmo ob strani, da te neuporabne stvari itaq ne prizigam....btw na Insigni sem moral zarnico v meglenki menjat ker je isto tezil) a vseeno, pravila so pravila.

kaj se razume pod tem da MORAM nepravilnost odpraviti v 15ih dneh in da ponovni pregled ni potreben. A me bo policaj na izrednega peljal zaradi meglenke ki ne gori, ce me ustavi, sej to ni nikjer zabelezeno (or what) in registriral sem ga tudi B.P. Zakaj pol niso zatezil ze zdej in ne ruknli na tehnicnem, oz. kot clanu AMZS to tudi nastavili...

zgleda je imel en slab dan, ker tole prvic vidim

Zvezdica27 ::

hja... če drugega ne imaš lahko štale, če boš v megli v kaki nesreči... daj menjati, najbolje nekomu, da dobiš račun in to je to. Pa imaš papir, da je bilo to narejeno. Če boš sam vsaj slikaj...

Ima to svoj smisel, pač, Jugoslavije ni več, zato pa si vsaj v teoriji mnogi bolj varen dandanes, ker velja rek: če ima tablice, ima tudi bremze.

zz
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako dizla vozit z nizko porabo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16716288 (8673) GenZNPC
»

Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
678107152 (68491) Buggy
»

Družinski karavan srednji višji razred (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20730659 (20839) TheBlueOne

Več podobnih tem