» »

VW Passat B8 (2015)

VW Passat B8 (2015)

1
2
»

TheBlueOne ::

WhiteAngel je izjavil:

Buggy je izjavil:

Ker bo sel avto cez par let k otroku ali pa v prodajo


Otrok se ti bo ubil s takim avtom :O


To je idealen avto za froce. Naceloma ne obstojijo, samo delajo lightshow, v njemu lahko sexas, prespis itn. Lahko vozis horde na faks in racunas, dovolj prostora za prtljago. Dokaj varcen ...

krucymucy ::

Buggy je izjavil:


Vozi se z glavo in ne z nogo, zato sta vecji pool moci in navora ter 4x4 pogon zgolj dobrodosel faktor, ce je potrebno razresiti kaksno nepricakovano situacijo. Vsekakor bolj kot pa v na pol izpravnih jajcih tipa clio.
Hitrostnih omejitev se pa itaq vsi drzimo kaj ne?

Pozabil si dodati da ima Passat izredno slabo lego na cesti. Slabso od konkurence.

TheBlueOne ::

4motion ima super lego na cesti, obicajni pa bolj meh. Ampak niti pri obicajnem se mi ne zdi, da je kakorkoli slabsi od konkurence.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Pozabil si dodati da ima Passat izredno slabo lego na cesti. Slabso od konkurence.


Tega ne morem reci. Lega na 4motion res ni tolk slaba je pa slabsa od Insignie 4x4, ki jo imam kot drugi avto. Predvsem je motec obcutek na volanu, ki je manj neposreden kot pri Insigni
Resnici na ljubo je pricakovano, saj je Alltrack visji in na 17 colskih 225/55 balonih, medtem ko je Insignia z OPC podvozjem (oba imata elektronsko prilagodljive amortizerje) in na 245/35/20 zato kot referenca ni najbolj primerna ;)

Bom verjetno za poletni set gum, zdej ko sem jih zdrgnil ze kupil original Alltrack 19-ke, ki sem jih ze gledal...Albertville zgledal bo pa nekak tko

Raptor F16 ::

Buggy je izjavil:


Vozi se z glavo in ne z nogo, zato sta vecji pool moci in navora ter 4x4 pogon zgolj dobrodosel faktor, ce je potrebno razresiti kaksno nepricakovano situacijo. Vsekakor bolj kot pa v na pol izpravnih jajcih tipa clio.
Hitrostnih omejitev se pa itaq vsi drzimo kaj ne?


Nepričakovana situacija kot na primer ?

To veš da z naglim pospeševanjem ničesar ne rešuješ, kvečjem ogrožaš sebe. Ker to je tipična napaka vseh neizkušenih šoferjev ki jim fizika ni domača svojo tezo pa opravičujejo s tem da svoj avtomobil primerjajo s 400 konjsko rally specialko in refleksi Walterja Röhrla.

Avtomobil ali vlečna kompozicija je dinamski sistem in s pospeševanjem v ta sistem vnašaš energijo. Če sistem postane nestabilen boš z vnašanjem energije dobesedno izzival samomor.
V 99.99% situacij boš veliko več za lastno varnost storil z umirjanjem vozila.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Buggy ::

Nepričakovana situacija kot na primer ?


Primerov je vec. Sam recimo varneje in hitreje prehitim sleparja na regionalki, ko v klanec drgne 60kmh. Ce ta nevaren manever opravis hitreje ali pa ce ti nasproti v tem casu pricne prihajati vozilo, bos zadevo po vsej verjetnosti resil varneje, kar pa se ne pomeni, da se moras tega posluzevati v vsakem primeru. Imas pa moznost.
Za preterat zmoglivosti voznika in/ali avtomobila ne rabis nekih posebnih situacij. So se faticki, ki so podcenjevali hitrost in fiziko ter precenjevali svoje zmogljivosti na lokalnih cestah prevracali v grabne s clioti in hrosci. Se sam sem dal s hroscem kar nekaj takih epizod v mladosti za razliko od Alfette ki sem jo potem vozil od oceta in imel ze zaradi tega do avta doloceno strahostpostovanje. Mocen avto se ne pomeni da ga je potrebno vedno gnati do konca, ravno nasprotno. Ne rabis pred prehitevanjem tako nabirati hitrost in potem stiskat ritnice a se bo izslo ali ne....vse je v glavi in jaz mu po dosedanje videnem (skoraj dve leti) zelo zaupam. Sva sla pa na Insigni, ki jo sedaj vozi (265KM 4x4) na parkirisce in sprobavala meje zdrsa tako na mokrem kot na suhem...isto sva naredila z makadamom in suho drsno cesto, da je videl kako se podlaga spreminja in kako odreagirati. Na Vransko je pa ze prijavljen, pa je termin sel po zlu zaradi corone. Vozi zelo defenzivno, zmigavec daje celo na izvozu iz dvorisca kjer ni nikogar...jaz nimam pripomb.
Alkohola ne pije, prijateljev nima idotskih v smislu da bi se pred njimi postavljal v avtu enostavno uziva in kar je najpomembneje ni ga strah avta in ceste. Zdej rabi samo se kilometrino.

Ta mlajsi je pa "rizevec" in ga Opel ali VAG cez leto, ko naredi izpit, sploh ne bo zanimal ...pri tem me pa je mal strah. Na desktopu ima namrec Skyline-a R34 >:D

Raptor F16 ::

Buggy je izjavil:

Nepričakovana situacija kot na primer ?


Primerov je vec. Sam recimo varneje in hitreje prehitim sleparja na regionalki, ko v klanec drgne 60kmh. Ce ta nevaren manever opravis hitreje ali pa ce ti nasproti v tem casu pricne prihajati vozilo, bos zadevo po vsej verjetnosti resil varneje, kar pa se ne pomeni, da se moras tega posluzevati v vsakem primeru. Imas pa moznost.


In zakaj si ne pustiš varnostne razdalje da pred pregledno ravnico nabereš zalet in ga začneš prehitevati z višjo hitrostjo ? Ker to da ga začneš prehitevati šele ko volan namotaš in po gasu pohodiš je milo rečeno zlo zanič tehnika.


Buggy je izjavil:

Za preterat zmoglivosti voznika in/ali avtomobila ne rabis nekih posebnih situacij. So se faticki, ki so podcenjevali hitrost in fiziko ter precenjevali svoje zmogljivosti na lokalnih cestah prevracali v grabne s clioti in hrosci. Se sam sem dal s hroscem kar nekaj takih epizod v mladosti za razliko od Alfette ki sem jo potem vozil od oceta in imel ze zaradi tega do avta doloceno strahostpostovanje. Mocen avto se ne pomeni da ga je potrebno vedno gnati do konca, ravno nasprotno.


Včasih so bili avtomobili navadne truge ki si jih brez problema zličkal do nerazpoznavnosti. Danes je Twingo bolj varen kot Volvo v 70-ih. Pri novem avtu z močnim motorjem in ne vem kakšnimi elektronskimi pomagali voznik dobi preveč samozavesti in se na koncu navadi na neugodne situacije odzivati samo še s pedalom za gas ne pa z zmanjšanjem hitrosti. Kar pa naredi situacijo še bolj nevarno.


Buggy je izjavil:

Ne rabis pred prehitevanjem tako nabirati hitrost in potem stiskat ritnice a se bo izslo ali ne....vse je v glavi in jaz mu po dosedanje videnem (skoraj dve leti) zelo zaupam. Sva sla pa na Insigni, ki jo sedaj vozi (265KM 4x4) na parkirisce in sprobavala meje zdrsa tako na mokrem kot na suhem...isto sva naredila z makadamom in suho drsno cesto, da je videl kako se podlaga spreminja in kako odreagirati. Na Vransko je pa ze prijavljen, pa je termin sel po zlu zaradi corone. Vozi zelo defenzivno, zmigavec daje celo na izvozu iz dvorisca kjer ni nikogar...jaz nimam pripomb.


Pohvalno da je dosleden ampak fotri marsikaj učite narobe. Žal ...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Buggy ::


In zakaj si ne pustiš varnostne razdalje da pred pregledno ravnico nabereš zalet in ga začneš prehitevati z višjo hitrostjo ? Ker to da ga začneš prehitevati šele ko volan namotaš in po gasu pohodiš je milo rečeno zlo zanič tehnika.


ker mi zdej tega ni potrebno, vcasih pa je bilo



Včasih so bili avtomobili navadne truge ki si jih brez problema zličkal do nerazpoznavnosti. Danes je Twingo bolj varen kot Volvo v 70-ih. Pri novem avtu z močnim motorjem in ne vem kakšnimi elektronskimi pomagali voznik dobi preveč samozavesti in se na koncu navadi na neugodne situacije odzivati samo še s pedalom za gas ne pa z zmanjšanjem hitrosti. Kar pa naredi situacijo še bolj nevarno.


se popolnoma strinjam glede napredka v tehniki, asistencni sistemi pa mlajsim voznikom bolj pomagajo kot nam, ki smo se navadili voznje brez njih.

Pohvalno da je dosleden ampak fotri marsikaj učite narobe. Žal ...


spet se strinjam in ne bom nic oporekal, zato moj otrok ni nikoli vozil z mano med in pred tem, ko je delal izpit. Edino meje avta, ki ga bo vozil sva sla potem preverit. V ostalem mu bolj zaupam kot sebi, ker vozim skoraj ze prevec rutinirano, kar ni ok.

Buggy ::

Je ze kdo menjal original diske na B8 passatu s cim aftermarket?

Zadnje original, ki so mimogrede katastrofa in je bojda serijska napaka (glej sliko zgoraj) sem ze nabavil ZIMMERMANN SPORT COAT Z.

Zdej sem pa v dilemi za spredaj, ker sprednji 340mm so tisti ki so najbolj obremenjeni pa kolebam med temi dvemi:

BREMBO 09.C306.1X

ali iste tudi za spredaj:

ZIMMERMANN SPORT COAT Z

Autodoc ima danes prek mobilne aplikacije se dodaten popust, pa bi vzel za ziher se za spredaj, ceprav ni se nujno (bo pa cez kaksno leto, ker ima disk ze konkreten rob).
Tudi dobro je ce diski nekaj casa odlezijo - zastarajo. Tista napaka na zadnjih pri originalu je bojda ravno to razlog...presvez material - besede serviserja iz Porsche Verovskova.

Ploscice bodo tudi Zimmermann

Ce ima kdo kaksne izkusnje na plano z informacijo ;)

Zimmermann/TRW kombinacijo disk/ploscice imam na Insigni in sem bil super zadovoljen...me pa ta Brembo mal matra ker je malo debeljesi, pa teli malo drazji naj nebi bili tako slabi, ker o cenejsih modelih je kar nekaj neprijetnih zgodbic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Mehankar ugotovil, da so sprednje se za kar nekaj km zato zaenkrat menjava samo zadnjih, ker sicer vprasanje ce bi slo tole cez tehnicnega.

Je pa to znana zadeva na original diskih (zgleda je bila neka serija zanic).

Cena zadnjih original diskov za moj avto 310mm (tocno takih ki so "zgnil") bi me prisla 579,13€ + 50 ploscice, jaz sem dal za Zimmermann 130€ + 40€ ploscice, ter za delo pri popoldancu (ki drugace dela na VW servisu) se 40€...konkretna razlika v ceni ;)

Je pa zgleda cela procedura, ki jo opravis za menjavo preko programja.
Tudi na APP-u OBDeleven-ju imam program za zamenjavo, prvic videl kej takega:



Pa se staro vs novo:

MetalLord ::

Buggy je izjavil:

Se eno stvar sem opazil pri VAG, pa zgleda nisem edini. Gre za cudno obrabo zadnjih zavornih diskov.
A gre morda zgolj za slabo OEM kvaliteto diskov in ploscic ali pa za kaksen design problem. Rocne nikoli ne zategujem (izklopljeno tudi avtomatsko zategovanje), offroad po blatu pa tudi ne vozim >:D

Jeseni imam namen menjati bremze z aftermarket (Brembo) kompletom in me res zanima a bo kaj bolje, ker take deformacije na diskih porocajo tako vozniki Golfov, Tiguanov in ne samo Passatov.


To imam jaz enako na Astri 2017, lansko leto 2021 so mi menjali samo ploščice, levi zadnji disk se je potem spucal do polovice, polovica je pa še slaba, enako kot na tvoji sliki. Za zadnje se ne sekiram.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

Buggy ::

Ce zivis v vukojebini se ti dogajajo zelo zanimive stvari :P
Se vsedem zadnjic v avto in BONG!...dashboard message "Check your brake pads" WTF?!?
Vse stiri kolesa sem tri mesece nazaj preubul v nove bremze, zadaj celo diske. Kaj se dogaja! Ugasnem avto, prizgem ponovno isto. Vtaknem OBD11 pogledam po napakah - NIC!
Klicem mojega mehankarja, pravi to je to dummy zica, ki je zgolj kontakt on-off. Jaz ves zivcen ker sovrazim lucke na armaturi (isto pozimi, ko zasnezen ACC javlja ves ziv malfunction)
Pripeljem do njega in razstavi desno prednjo celjust, vzame ven notranjo ploscico in evo...neka veverica mi je pozrla zico :))
Model jo zalota, da gor pozirko in zadeva spet deluje.

Skratka, ce imas avto na prostem sred hoste je treba na take stvari zgleda racunat ;)

Insignia zgleda nima tako uzitne plastike, ker zaenkrat vse spila, pa je pod istim nadstreskom >:D

xda develope ::

Buggy je izjavil:

Ce zivis v vukojebini se ti dogajajo zelo zanimive stvari :P
Se vsedem zadnjic v avto in BONG!...dashboard message "Check your brake pads" WTF?!?
Vse stiri kolesa sem tri mesece nazaj preubul v nove bremze, zadaj celo diske. Kaj se dogaja! Ugasnem avto, prizgem ponovno isto. Vtaknem OBD11 pogledam po napakah - NIC!
Klicem mojega mehankarja, pravi to je to dummy zica, ki je zgolj kontakt on-off. Jaz ves zivcen ker sovrazim lucke na armaturi (isto pozimi, ko zasnezen ACC javlja ves ziv malfunction)
Pripeljem do njega in razstavi desno prednjo celjust, vzame ven notranjo ploscico in evo...neka veverica mi je pozrla zico :))
Model jo zalota, da gor pozirko in zadeva spet deluje.

Skratka, ce imas avto na prostem sred hoste je treba na take stvari zgleda racunat ;)

Insignia zgleda nima tako uzitne plastike, ker zaenkrat vse spila, pa je pod istim nadstreskom >:D

Dokler ti vakum linije ali kakih pomembnejših kablov ne poglodajo je kul :) .

Buggy ::

true...sodelavki je bojda kuna tesnilo na panoramskem steklu pozrla...ga bom moral namazat s cim smrdljivim :))

PacificBlue ::

Buggy je izjavil:

Ce zivis v vukojebini se ti dogajajo zelo zanimive stvari :P
Se vsedem zadnjic v avto in BONG!...dashboard message "Check your brake pads" WTF?!?
Vse stiri kolesa sem tri mesece nazaj preubul v nove bremze, zadaj celo diske. Kaj se dogaja! Ugasnem avto, prizgem ponovno isto. Vtaknem OBD11 pogledam po napakah - NIC!
Klicem mojega mehankarja, pravi to je to dummy zica, ki je zgolj kontakt on-off. Jaz ves zivcen ker sovrazim lucke na armaturi (isto pozimi, ko zasnezen ACC javlja ves ziv malfunction)
Pripeljem do njega in razstavi desno prednjo celjust, vzame ven notranjo ploscico in evo...neka veverica mi je pozrla zico :))
Model jo zalota, da gor pozirko in zadeva spet deluje.

Skratka, ce imas avto na prostem sred hoste je treba na take stvari zgleda racunat ;)

Insignia zgleda nima tako uzitne plastike, ker zaenkrat vse spila, pa je pod istim nadstreskom >:D


Kolega je VW Tourega kupil v Nemciji, prvi teden doma mu je kuna pregrizla kable na masini, mu je dashboard gorel kot novoletna jelka.
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

Buggy ::

Spet cvetka od kvalitete kmeckega in opevanega naziwagna...Imam v avtu dynaudio sistem, ki naj bi bil kobajagi mal boljsi. Sopotnikov zvocnik pri doloceni frekvenci motorja pride v resonanco in poka, kot da bi bila membrana pocena, je pa vse odvisno od zunanjih temperatur.
Opel Insignia, ki je starejsa nima teh problemov :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Darko7 ::

Gre se za passata b8 2.0. 2x se mi je ze zgodilo da ko sem ga mal bol terau da je prisla temperatura vode do 120°C
Takoj sem spustil gas in je padlo nazaj na 90
Ima 175k km
A je mogoce tezava z vodno pumpo da gre proti koncu?

Nazz ::

Primerni kolimetri za velik servis, kjer je tudi nova pumpa in nova hladilna.

Darko7 ::

A pol se to dogaja zarad pumpe?

Blinder ::

Lahko termostat. Lahko termostikalo - tisto, ki ima vlogo, da prižge ventilator. Lahko imaš samo defekten senzor temperature, kateri pošlje potem podatek tebi na armaturko. Lahko, da imaš ventilator v okvari.
Z novo pumpo misilm, da ne bi naredil nič. Z novo hladilno tekočino pa absolutno ne bi naredil nič.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Nazz ::

Darko7 je izjavil:

A pol se to dogaja zarad pumpe?

Ne. Ce hladi motor in ne pusca, je ok. Pri 210k km je predviden velik servis, priporocam pri 180k km, kjer je po defaultu menjava vodne pumpe in hladilne.
Za karkoli vec je treba na diagnostiko.

b3D_950 ::

https://www.motor-talk.de/forum/wassert...

key: stuck water pump slider
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Buggy ::

Pri meni je bila vodna crpalka, ko jo je snel pri velikem servisu 120Kkm na pol delujoca in me je mehankar spraseval, ce se mi je avto kej pregreval. K sreci sem imel performance monitoring vedno na displayu (temp vode, temp olja in boost) in tezav s pregrevanjem nikoli nisem zaznal, je pa rekel da bi jih verjetno slej kot prej in da je bil za menjavo zadnji cas.

Ne recem da je to problem pri tebi, je pa rekel da ta problem sploh ni redek pri teh motorjih.

Temp vode pri mojem BiTdi pa ga teram na polno nikoli ne gre cez 90...olje pa pride do nekje 120 stopinj.

JanBrezov ::

Si sposojam temo. V Passatu 2021 imam dva simptoma, ki ne vem, kaj pomenita. Avto imam večinoma parkiran zunaj. Poleti, ko je zunaj vroče in se zaradi nevihte nenadoma shladi, se mi pri parkiranem avto (ne med vožnjo) stekla močno zarosijo od znotraj. Če avto vklopim, se rosa hitro umakne. Drug simptom je pozimi. V službi parkiram v garažni hiši. Ko po daljši vožnji pridem do garažne hiše, odprem okno, da aktiviram rampo. V tistem trenutku se voznikovo vzvratno steklo zarosi.

Očitno je nekje v avtu vlaga. Stoječe vode v avtu ne opažam, niti vlažnosti na dotik. Tesnila vrat zgledajo ok. Sumim, da klima ne odvaja vode pravilno. Na servisu sem omenil, zaenkrat je ostalo zgolj pri nasvetu, da naj spremljam, če poleti kaplja izpod avta. Sicer kaplja, a po izkušnjah s prejšnjim avtom, morda premalo.

Zgodovina sprememb…

jaskoo ::

Pozdravljeni.


Gledam passate 2.0TDI 2016 letnik 4motion 239hp.Zanima pa me če ima kdo tak avto in seveda kakšen je in ali se splača to kupiti.

Hvala.

jaskoo ::

jaskoo je izjavil:

Pozdravljeni.


Gledam passat 2.0TDI 2016 letnik 4motion 239hp.Zanima pa me če ima kdo tak avto in seveda kakšen je in ali se splača to kupiti.

Hvala.

Gambino ::

Imej vsaj +2k€ za rezervo, obvezno!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako dizla vozit z nizko porabo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16710097 (2482) m0LN4r
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84081725 (44491) profii
»

Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
67877539 (38878) Buggy
»

Družinski karavan srednji višji razred (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20722329 (12509) TheBlueOne
»

Passat b8 - povišan prosti tek (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
557700 (6565) hojnikb

Več podobnih tem