Forum » Na cesti » VW Passat B8 (2015)
VW Passat B8 (2015)
TheBlueOne ::
WhiteAngel je izjavil:
Ker bo sel avto cez par let k otroku ali pa v prodajo
Otrok se ti bo ubil s takim avtom
To je idealen avto za froce. Naceloma ne obstojijo, samo delajo lightshow, v njemu lahko sexas, prespis itn. Lahko vozis horde na faks in racunas, dovolj prostora za prtljago. Dokaj varcen ...
krucymucy ::
Vozi se z glavo in ne z nogo, zato sta vecji pool moci in navora ter 4x4 pogon zgolj dobrodosel faktor, ce je potrebno razresiti kaksno nepricakovano situacijo. Vsekakor bolj kot pa v na pol izpravnih jajcih tipa clio.
Hitrostnih omejitev se pa itaq vsi drzimo kaj ne?
Pozabil si dodati da ima Passat izredno slabo lego na cesti. Slabso od konkurence.
TheBlueOne ::
4motion ima super lego na cesti, obicajni pa bolj meh. Ampak niti pri obicajnem se mi ne zdi, da je kakorkoli slabsi od konkurence.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Buggy ::
Pozabil si dodati da ima Passat izredno slabo lego na cesti. Slabso od konkurence.
Tega ne morem reci. Lega na 4motion res ni tolk slaba je pa slabsa od Insignie 4x4, ki jo imam kot drugi avto. Predvsem je motec obcutek na volanu, ki je manj neposreden kot pri Insigni
Resnici na ljubo je pricakovano, saj je Alltrack visji in na 17 colskih 225/55 balonih, medtem ko je Insignia z OPC podvozjem (oba imata elektronsko prilagodljive amortizerje) in na 245/35/20 zato kot referenca ni najbolj primerna
Bom verjetno za poletni set gum, zdej ko sem jih zdrgnil ze kupil original Alltrack 19-ke, ki sem jih ze gledal...Albertville zgledal bo pa nekak tko
Raptor F16 ::
Vozi se z glavo in ne z nogo, zato sta vecji pool moci in navora ter 4x4 pogon zgolj dobrodosel faktor, ce je potrebno razresiti kaksno nepricakovano situacijo. Vsekakor bolj kot pa v na pol izpravnih jajcih tipa clio.
Hitrostnih omejitev se pa itaq vsi drzimo kaj ne?
Nepričakovana situacija kot na primer ?
To veš da z naglim pospeševanjem ničesar ne rešuješ, kvečjem ogrožaš sebe. Ker to je tipična napaka vseh neizkušenih šoferjev ki jim fizika ni domača svojo tezo pa opravičujejo s tem da svoj avtomobil primerjajo s 400 konjsko rally specialko in refleksi Walterja Röhrla.
Avtomobil ali vlečna kompozicija je dinamski sistem in s pospeševanjem v ta sistem vnašaš energijo. Če sistem postane nestabilen boš z vnašanjem energije dobesedno izzival samomor.
V 99.99% situacij boš veliko več za lastno varnost storil z umirjanjem vozila.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Buggy ::
Nepričakovana situacija kot na primer ?
Primerov je vec. Sam recimo varneje in hitreje prehitim sleparja na regionalki, ko v klanec drgne 60kmh. Ce ta nevaren manever opravis hitreje ali pa ce ti nasproti v tem casu pricne prihajati vozilo, bos zadevo po vsej verjetnosti resil varneje, kar pa se ne pomeni, da se moras tega posluzevati v vsakem primeru. Imas pa moznost.
Za preterat zmoglivosti voznika in/ali avtomobila ne rabis nekih posebnih situacij. So se faticki, ki so podcenjevali hitrost in fiziko ter precenjevali svoje zmogljivosti na lokalnih cestah prevracali v grabne s clioti in hrosci. Se sam sem dal s hroscem kar nekaj takih epizod v mladosti za razliko od Alfette ki sem jo potem vozil od oceta in imel ze zaradi tega do avta doloceno strahostpostovanje. Mocen avto se ne pomeni da ga je potrebno vedno gnati do konca, ravno nasprotno. Ne rabis pred prehitevanjem tako nabirati hitrost in potem stiskat ritnice a se bo izslo ali ne....vse je v glavi in jaz mu po dosedanje videnem (skoraj dve leti) zelo zaupam. Sva sla pa na Insigni, ki jo sedaj vozi (265KM 4x4) na parkirisce in sprobavala meje zdrsa tako na mokrem kot na suhem...isto sva naredila z makadamom in suho drsno cesto, da je videl kako se podlaga spreminja in kako odreagirati. Na Vransko je pa ze prijavljen, pa je termin sel po zlu zaradi corone. Vozi zelo defenzivno, zmigavec daje celo na izvozu iz dvorisca kjer ni nikogar...jaz nimam pripomb.
Alkohola ne pije, prijateljev nima idotskih v smislu da bi se pred njimi postavljal v avtu enostavno uziva in kar je najpomembneje ni ga strah avta in ceste. Zdej rabi samo se kilometrino.
Ta mlajsi je pa "rizevec" in ga Opel ali VAG cez leto, ko naredi izpit, sploh ne bo zanimal ...pri tem me pa je mal strah. Na desktopu ima namrec Skyline-a R34
Raptor F16 ::
Nepričakovana situacija kot na primer ?
Primerov je vec. Sam recimo varneje in hitreje prehitim sleparja na regionalki, ko v klanec drgne 60kmh. Ce ta nevaren manever opravis hitreje ali pa ce ti nasproti v tem casu pricne prihajati vozilo, bos zadevo po vsej verjetnosti resil varneje, kar pa se ne pomeni, da se moras tega posluzevati v vsakem primeru. Imas pa moznost.
In zakaj si ne pustiš varnostne razdalje da pred pregledno ravnico nabereš zalet in ga začneš prehitevati z višjo hitrostjo ? Ker to da ga začneš prehitevati šele ko volan namotaš in po gasu pohodiš je milo rečeno zlo zanič tehnika.
Za preterat zmoglivosti voznika in/ali avtomobila ne rabis nekih posebnih situacij. So se faticki, ki so podcenjevali hitrost in fiziko ter precenjevali svoje zmogljivosti na lokalnih cestah prevracali v grabne s clioti in hrosci. Se sam sem dal s hroscem kar nekaj takih epizod v mladosti za razliko od Alfette ki sem jo potem vozil od oceta in imel ze zaradi tega do avta doloceno strahostpostovanje. Mocen avto se ne pomeni da ga je potrebno vedno gnati do konca, ravno nasprotno.
Včasih so bili avtomobili navadne truge ki si jih brez problema zličkal do nerazpoznavnosti. Danes je Twingo bolj varen kot Volvo v 70-ih. Pri novem avtu z močnim motorjem in ne vem kakšnimi elektronskimi pomagali voznik dobi preveč samozavesti in se na koncu navadi na neugodne situacije odzivati samo še s pedalom za gas ne pa z zmanjšanjem hitrosti. Kar pa naredi situacijo še bolj nevarno.
Ne rabis pred prehitevanjem tako nabirati hitrost in potem stiskat ritnice a se bo izslo ali ne....vse je v glavi in jaz mu po dosedanje videnem (skoraj dve leti) zelo zaupam. Sva sla pa na Insigni, ki jo sedaj vozi (265KM 4x4) na parkirisce in sprobavala meje zdrsa tako na mokrem kot na suhem...isto sva naredila z makadamom in suho drsno cesto, da je videl kako se podlaga spreminja in kako odreagirati. Na Vransko je pa ze prijavljen, pa je termin sel po zlu zaradi corone. Vozi zelo defenzivno, zmigavec daje celo na izvozu iz dvorisca kjer ni nikogar...jaz nimam pripomb.
Pohvalno da je dosleden ampak fotri marsikaj učite narobe. Žal ...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Buggy ::
In zakaj si ne pustiš varnostne razdalje da pred pregledno ravnico nabereš zalet in ga začneš prehitevati z višjo hitrostjo ? Ker to da ga začneš prehitevati šele ko volan namotaš in po gasu pohodiš je milo rečeno zlo zanič tehnika.
ker mi zdej tega ni potrebno, vcasih pa je bilo
Včasih so bili avtomobili navadne truge ki si jih brez problema zličkal do nerazpoznavnosti. Danes je Twingo bolj varen kot Volvo v 70-ih. Pri novem avtu z močnim motorjem in ne vem kakšnimi elektronskimi pomagali voznik dobi preveč samozavesti in se na koncu navadi na neugodne situacije odzivati samo še s pedalom za gas ne pa z zmanjšanjem hitrosti. Kar pa naredi situacijo še bolj nevarno.
se popolnoma strinjam glede napredka v tehniki, asistencni sistemi pa mlajsim voznikom bolj pomagajo kot nam, ki smo se navadili voznje brez njih.
Pohvalno da je dosleden ampak fotri marsikaj učite narobe. Žal ...
spet se strinjam in ne bom nic oporekal, zato moj otrok ni nikoli vozil z mano med in pred tem, ko je delal izpit. Edino meje avta, ki ga bo vozil sva sla potem preverit. V ostalem mu bolj zaupam kot sebi, ker vozim skoraj ze prevec rutinirano, kar ni ok.
Buggy ::
Je ze kdo menjal original diske na B8 passatu s cim aftermarket?
Zadnje original, ki so mimogrede katastrofa in je bojda serijska napaka (glej sliko zgoraj) sem ze nabavil ZIMMERMANN SPORT COAT Z.
Zdej sem pa v dilemi za spredaj, ker sprednji 340mm so tisti ki so najbolj obremenjeni pa kolebam med temi dvemi:
BREMBO 09.C306.1X
ali iste tudi za spredaj:
ZIMMERMANN SPORT COAT Z
Autodoc ima danes prek mobilne aplikacije se dodaten popust, pa bi vzel za ziher se za spredaj, ceprav ni se nujno (bo pa cez kaksno leto, ker ima disk ze konkreten rob).
Tudi dobro je ce diski nekaj casa odlezijo - zastarajo. Tista napaka na zadnjih pri originalu je bojda ravno to razlog...presvez material - besede serviserja iz Porsche Verovskova.
Ploscice bodo tudi Zimmermann
Ce ima kdo kaksne izkusnje na plano z informacijo
Zimmermann/TRW kombinacijo disk/ploscice imam na Insigni in sem bil super zadovoljen...me pa ta Brembo mal matra ker je malo debeljesi, pa teli malo drazji naj nebi bili tako slabi, ker o cenejsih modelih je kar nekaj neprijetnih zgodbic.
Zadnje original, ki so mimogrede katastrofa in je bojda serijska napaka (glej sliko zgoraj) sem ze nabavil ZIMMERMANN SPORT COAT Z.
Zdej sem pa v dilemi za spredaj, ker sprednji 340mm so tisti ki so najbolj obremenjeni pa kolebam med temi dvemi:
BREMBO 09.C306.1X
ali iste tudi za spredaj:
ZIMMERMANN SPORT COAT Z
Autodoc ima danes prek mobilne aplikacije se dodaten popust, pa bi vzel za ziher se za spredaj, ceprav ni se nujno (bo pa cez kaksno leto, ker ima disk ze konkreten rob).
Tudi dobro je ce diski nekaj casa odlezijo - zastarajo. Tista napaka na zadnjih pri originalu je bojda ravno to razlog...presvez material - besede serviserja iz Porsche Verovskova.
Ploscice bodo tudi Zimmermann
Ce ima kdo kaksne izkusnje na plano z informacijo
Zimmermann/TRW kombinacijo disk/ploscice imam na Insigni in sem bil super zadovoljen...me pa ta Brembo mal matra ker je malo debeljesi, pa teli malo drazji naj nebi bili tako slabi, ker o cenejsih modelih je kar nekaj neprijetnih zgodbic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Mehankar ugotovil, da so sprednje se za kar nekaj km zato zaenkrat menjava samo zadnjih, ker sicer vprasanje ce bi slo tole cez tehnicnega.
Je pa to znana zadeva na original diskih (zgleda je bila neka serija zanic).
Cena zadnjih original diskov za moj avto 310mm (tocno takih ki so "zgnil") bi me prisla 579,13€ + 50 ploscice, jaz sem dal za Zimmermann 130€ + 40€ ploscice, ter za delo pri popoldancu (ki drugace dela na VW servisu) se 40€...konkretna razlika v ceni
Je pa zgleda cela procedura, ki jo opravis za menjavo preko programja.
Tudi na APP-u OBDeleven-ju imam program za zamenjavo, prvic videl kej takega:
Pa se staro vs novo:
Je pa to znana zadeva na original diskih (zgleda je bila neka serija zanic).
Cena zadnjih original diskov za moj avto 310mm (tocno takih ki so "zgnil") bi me prisla 579,13€ + 50 ploscice, jaz sem dal za Zimmermann 130€ + 40€ ploscice, ter za delo pri popoldancu (ki drugace dela na VW servisu) se 40€...konkretna razlika v ceni
Je pa zgleda cela procedura, ki jo opravis za menjavo preko programja.
Tudi na APP-u OBDeleven-ju imam program za zamenjavo, prvic videl kej takega:
Pa se staro vs novo:
MetalLord ::
Se eno stvar sem opazil pri VAG, pa zgleda nisem edini. Gre za cudno obrabo zadnjih zavornih diskov.
A gre morda zgolj za slabo OEM kvaliteto diskov in ploscic ali pa za kaksen design problem. Rocne nikoli ne zategujem (izklopljeno tudi avtomatsko zategovanje), offroad po blatu pa tudi ne vozim
Jeseni imam namen menjati bremze z aftermarket (Brembo) kompletom in me res zanima a bo kaj bolje, ker take deformacije na diskih porocajo tako vozniki Golfov, Tiguanov in ne samo Passatov.
To imam jaz enako na Astri 2017, lansko leto 2021 so mi menjali samo ploščice, levi zadnji disk se je potem spucal do polovice, polovica je pa še slaba, enako kot na tvoji sliki. Za zadnje se ne sekiram.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MetalLord ()
Buggy ::
Ce zivis v vukojebini se ti dogajajo zelo zanimive stvari
Se vsedem zadnjic v avto in BONG!...dashboard message "Check your brake pads" WTF?!?
Vse stiri kolesa sem tri mesece nazaj preubul v nove bremze, zadaj celo diske. Kaj se dogaja! Ugasnem avto, prizgem ponovno isto. Vtaknem OBD11 pogledam po napakah - NIC!
Klicem mojega mehankarja, pravi to je to dummy zica, ki je zgolj kontakt on-off. Jaz ves zivcen ker sovrazim lucke na armaturi (isto pozimi, ko zasnezen ACC javlja ves ziv malfunction)
Pripeljem do njega in razstavi desno prednjo celjust, vzame ven notranjo ploscico in evo...neka veverica mi je pozrla zico
Model jo zalota, da gor pozirko in zadeva spet deluje.
Skratka, ce imas avto na prostem sred hoste je treba na take stvari zgleda racunat
Insignia zgleda nima tako uzitne plastike, ker zaenkrat vse spila, pa je pod istim nadstreskom
Se vsedem zadnjic v avto in BONG!...dashboard message "Check your brake pads" WTF?!?
Vse stiri kolesa sem tri mesece nazaj preubul v nove bremze, zadaj celo diske. Kaj se dogaja! Ugasnem avto, prizgem ponovno isto. Vtaknem OBD11 pogledam po napakah - NIC!
Klicem mojega mehankarja, pravi to je to dummy zica, ki je zgolj kontakt on-off. Jaz ves zivcen ker sovrazim lucke na armaturi (isto pozimi, ko zasnezen ACC javlja ves ziv malfunction)
Pripeljem do njega in razstavi desno prednjo celjust, vzame ven notranjo ploscico in evo...neka veverica mi je pozrla zico
Model jo zalota, da gor pozirko in zadeva spet deluje.
Skratka, ce imas avto na prostem sred hoste je treba na take stvari zgleda racunat
Insignia zgleda nima tako uzitne plastike, ker zaenkrat vse spila, pa je pod istim nadstreskom
xda develope ::
Ce zivis v vukojebini se ti dogajajo zelo zanimive stvari
Se vsedem zadnjic v avto in BONG!...dashboard message "Check your brake pads" WTF?!?
Vse stiri kolesa sem tri mesece nazaj preubul v nove bremze, zadaj celo diske. Kaj se dogaja! Ugasnem avto, prizgem ponovno isto. Vtaknem OBD11 pogledam po napakah - NIC!
Klicem mojega mehankarja, pravi to je to dummy zica, ki je zgolj kontakt on-off. Jaz ves zivcen ker sovrazim lucke na armaturi (isto pozimi, ko zasnezen ACC javlja ves ziv malfunction)
Pripeljem do njega in razstavi desno prednjo celjust, vzame ven notranjo ploscico in evo...neka veverica mi je pozrla zico
Model jo zalota, da gor pozirko in zadeva spet deluje.
Skratka, ce imas avto na prostem sred hoste je treba na take stvari zgleda racunat
Insignia zgleda nima tako uzitne plastike, ker zaenkrat vse spila, pa je pod istim nadstreskom
Dokler ti vakum linije ali kakih pomembnejših kablov ne poglodajo je kul .
Buggy ::
true...sodelavki je bojda kuna tesnilo na panoramskem steklu pozrla...ga bom moral namazat s cim smrdljivim
PacificBlue ::
Ce zivis v vukojebini se ti dogajajo zelo zanimive stvari
Se vsedem zadnjic v avto in BONG!...dashboard message "Check your brake pads" WTF?!?
Vse stiri kolesa sem tri mesece nazaj preubul v nove bremze, zadaj celo diske. Kaj se dogaja! Ugasnem avto, prizgem ponovno isto. Vtaknem OBD11 pogledam po napakah - NIC!
Klicem mojega mehankarja, pravi to je to dummy zica, ki je zgolj kontakt on-off. Jaz ves zivcen ker sovrazim lucke na armaturi (isto pozimi, ko zasnezen ACC javlja ves ziv malfunction)
Pripeljem do njega in razstavi desno prednjo celjust, vzame ven notranjo ploscico in evo...neka veverica mi je pozrla zico
Model jo zalota, da gor pozirko in zadeva spet deluje.
Skratka, ce imas avto na prostem sred hoste je treba na take stvari zgleda racunat
Insignia zgleda nima tako uzitne plastike, ker zaenkrat vse spila, pa je pod istim nadstreskom
Kolega je VW Tourega kupil v Nemciji, prvi teden doma mu je kuna pregrizla kable na masini, mu je dashboard gorel kot novoletna jelka.
I’m out.
:3
:3
Buggy ::
Spet cvetka od kvalitete kmeckega in opevanega naziwagna...Imam v avtu dynaudio sistem, ki naj bi bil kobajagi mal boljsi. Sopotnikov zvocnik pri doloceni frekvenci motorja pride v resonanco in poka, kot da bi bila membrana pocena, je pa vse odvisno od zunanjih temperatur.
Opel Insignia, ki je starejsa nima teh problemov
Opel Insignia, ki je starejsa nima teh problemov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Darko7 ::
Gre se za passata b8 2.0. 2x se mi je ze zgodilo da ko sem ga mal bol terau da je prisla temperatura vode do 120°C
Takoj sem spustil gas in je padlo nazaj na 90
Ima 175k km
A je mogoce tezava z vodno pumpo da gre proti koncu?
Takoj sem spustil gas in je padlo nazaj na 90
Ima 175k km
A je mogoce tezava z vodno pumpo da gre proti koncu?
Blinder ::
Lahko termostat. Lahko termostikalo - tisto, ki ima vlogo, da prižge ventilator. Lahko imaš samo defekten senzor temperature, kateri pošlje potem podatek tebi na armaturko. Lahko, da imaš ventilator v okvari.
Z novo pumpo misilm, da ne bi naredil nič. Z novo hladilno tekočino pa absolutno ne bi naredil nič.
Z novo pumpo misilm, da ne bi naredil nič. Z novo hladilno tekočino pa absolutno ne bi naredil nič.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Nazz ::
Buggy ::
Pri meni je bila vodna crpalka, ko jo je snel pri velikem servisu 120Kkm na pol delujoca in me je mehankar spraseval, ce se mi je avto kej pregreval. K sreci sem imel performance monitoring vedno na displayu (temp vode, temp olja in boost) in tezav s pregrevanjem nikoli nisem zaznal, je pa rekel da bi jih verjetno slej kot prej in da je bil za menjavo zadnji cas.
Ne recem da je to problem pri tebi, je pa rekel da ta problem sploh ni redek pri teh motorjih.
Temp vode pri mojem BiTdi pa ga teram na polno nikoli ne gre cez 90...olje pa pride do nekje 120 stopinj.
Ne recem da je to problem pri tebi, je pa rekel da ta problem sploh ni redek pri teh motorjih.
Temp vode pri mojem BiTdi pa ga teram na polno nikoli ne gre cez 90...olje pa pride do nekje 120 stopinj.
JanBrezov ::
Si sposojam temo. V Passatu 2021 imam dva simptoma, ki ne vem, kaj pomenita. Avto imam večinoma parkiran zunaj. Poleti, ko je zunaj vroče in se zaradi nevihte nenadoma shladi, se mi pri parkiranem avto (ne med vožnjo) stekla močno zarosijo od znotraj. Če avto vklopim, se rosa hitro umakne. Drug simptom je pozimi. V službi parkiram v garažni hiši. Ko po daljši vožnji pridem do garažne hiše, odprem okno, da aktiviram rampo. V tistem trenutku se voznikovo vzvratno steklo zarosi.
Očitno je nekje v avtu vlaga. Stoječe vode v avtu ne opažam, niti vlažnosti na dotik. Tesnila vrat zgledajo ok. Sumim, da klima ne odvaja vode pravilno. Na servisu sem omenil, zaenkrat je ostalo zgolj pri nasvetu, da naj spremljam, če poleti kaplja izpod avta. Sicer kaplja, a po izkušnjah s prejšnjim avtom, morda premalo.
Očitno je nekje v avtu vlaga. Stoječe vode v avtu ne opažam, niti vlažnosti na dotik. Tesnila vrat zgledajo ok. Sumim, da klima ne odvaja vode pravilno. Na servisu sem omenil, zaenkrat je ostalo zgolj pri nasvetu, da naj spremljam, če poleti kaplja izpod avta. Sicer kaplja, a po izkušnjah s prejšnjim avtom, morda premalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanBrezov ()
jaskoo ::
Pozdravljeni.
Gledam passate 2.0TDI 2016 letnik 4motion 239hp.Zanima pa me če ima kdo tak avto in seveda kakšen je in ali se splača to kupiti.
Hvala.
Gledam passate 2.0TDI 2016 letnik 4motion 239hp.Zanima pa me če ima kdo tak avto in seveda kakšen je in ali se splača to kupiti.
Hvala.
jaskoo ::
Buggy ::
Po par letih odkril hrescecega gremlina, ker sem pac obcutljiv na cudne zvoke, ki niso vezani na voznjo.
Sem ze skoraj narocil nove Dynaudio zvocnike, ker sem mislil da so skurjeni. Problem je v jebeni kvaliteti naziwagna, ker imajo v vratih (sploh ce imas audio sistem z vec basi in aplifijerjem) jeben fail v izolaciji, med plasticnimi paneli na vratnih ploscah.
Kjer je odlaglani predal na vratih, ki se stika s panelom vrat zatlacis notri v rezo med dva plasticna dela nekaj pene in problem solved! Nic vec problemov ko so basi mocni oz. pride v doloceno frekvecno ko zacne vse skuaj spominjati na Yogota.
Avto je spet ko nov, sem pa nalimal peno tudi na vse notranje tapete vrat, ker ko je iz zvocnikov prisla dolocena frekvenca je bilo slisati katastrofa.
Pa se dodaten findout...zadnji sedezi imajo pac zelezna usesa in zelezen zaklep. Tisto uho, ko polozis zice dol oblepis z izolircen in ni vec direktnega stika kovina na kovino, ce zici niso ok poravnani. To je delalo pa klik-klak cez kaksne jame ali pa pri spustu v podzemno garazo, ko se je karoserija konkretno pregibala.
Sem ze skoraj narocil nove Dynaudio zvocnike, ker sem mislil da so skurjeni. Problem je v jebeni kvaliteti naziwagna, ker imajo v vratih (sploh ce imas audio sistem z vec basi in aplifijerjem) jeben fail v izolaciji, med plasticnimi paneli na vratnih ploscah.
Kjer je odlaglani predal na vratih, ki se stika s panelom vrat zatlacis notri v rezo med dva plasticna dela nekaj pene in problem solved! Nic vec problemov ko so basi mocni oz. pride v doloceno frekvecno ko zacne vse skuaj spominjati na Yogota.
Avto je spet ko nov, sem pa nalimal peno tudi na vse notranje tapete vrat, ker ko je iz zvocnikov prisla dolocena frekvenca je bilo slisati katastrofa.
Po par letih odkril hrescecega gremlina, ker sem pac obcutljiv na cudne zvoke, ki niso vezani na voznjo.
Sem ze skoraj narocil nove Dynaudio zvocnike, ker sem mislil da so skurjeni. Problem je v jebeni kvaliteti naziwagna, ker imajo v vratih (sploh ce imas audio sistem z vec basi in aplifijerjem) jeben fail v izolaciji, med plasticnimi paneli na vratnih ploscah.
Kjer je odlaglani predal na vratih, ki se stika s panelom vrat zatlacis notri v rezo med dva plasticna dela nekaj pene in problem solved! Nic vec problemov ko so basi mocni oz. pride v doloceno frekvecno ko zacne vse skuaj spominjati na Yogota.
Avto je spet ko nov, sem pa nalimal peno tudi na vse notranje tapete vrat, ker ko je iz zvocnikov prisla dolocena frekvenca je bilo slisati katastrofa.
Pa se dodaten findout...zadnji sedezi imajo pac zelezna usesa in zelezen zaklep. Tisto uho, ko polozis zice dol oblepis z izolircen in ni vec direktnega stika kovina na kovino, ce zici niso ok poravnani. To je delalo pa klik-klak cez kaksne jame ali pa pri spustu v podzemno garazo, ko se je karoserija konkretno pregibala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Avto pri menjavi iz zimskih na letne ta teden pokazal nekaj presenecenj...zahvala gre predvsem nasim kvalitenim cestam
Uscal se je sprednji amortizer pri 180Kkm. Gre za elektronsko uravnavanje amortizerjev (DCC), kar za sabo potegne dodatne pomisleke.
...originalni prednji set od VW je NO-GO, ker pride bojda (rekel moj serviser) blizu jurja par.
Ta OEM ki je zdej gor je v bistvu Monroe C2516S, ki je pac pozegnan z VW stemplom in stane 3x
Ker vecinoma vozim v Individual nacinu (DCC), kjer imam vzmetenje na normal (zaradi zene) ostalo sport bi si lahko naceloma omislil tudi rahli upgrade in sicer:
-Bilstein B4 ki je OEM replacement in sem na istem - cca 500€ par
-Bilstein B6, ki se vedno funkcionira z original fedri je pa baje malo trsi, kar pomeni da "zgubis" Comfort mode, Sport pa rata Sport+, ker se lestvica postavi eno stopnjo visje - cca 550€
-Vzamem Monroe tak ki je bil ze zdej notri in furam naslednjih 180Kkm - cca 300€ par
Je kdo tukaj ze delal kaksne spremembe na podvozju razlicne od default pa ima kaksno izkusnjo na VAG grupi z MQB platformo in DCC uravnavanjem? Mehankar sicer pravi da ni se panike in da bom cutil, ko bo ornk sel, sam vseeno bi tole rad cimprej saniral in istocasno naredil izbolsave se kje, recimo menjal zgornje nosilce amortizerja
Kaksna izkusnja s prve roke?
Uscal se je sprednji amortizer pri 180Kkm. Gre za elektronsko uravnavanje amortizerjev (DCC), kar za sabo potegne dodatne pomisleke.
...originalni prednji set od VW je NO-GO, ker pride bojda (rekel moj serviser) blizu jurja par.
Ta OEM ki je zdej gor je v bistvu Monroe C2516S, ki je pac pozegnan z VW stemplom in stane 3x
Ker vecinoma vozim v Individual nacinu (DCC), kjer imam vzmetenje na normal (zaradi zene) ostalo sport bi si lahko naceloma omislil tudi rahli upgrade in sicer:
-Bilstein B4 ki je OEM replacement in sem na istem - cca 500€ par
-Bilstein B6, ki se vedno funkcionira z original fedri je pa baje malo trsi, kar pomeni da "zgubis" Comfort mode, Sport pa rata Sport+, ker se lestvica postavi eno stopnjo visje - cca 550€
-Vzamem Monroe tak ki je bil ze zdej notri in furam naslednjih 180Kkm - cca 300€ par
Je kdo tukaj ze delal kaksne spremembe na podvozju razlicne od default pa ima kaksno izkusnjo na VAG grupi z MQB platformo in DCC uravnavanjem? Mehankar sicer pravi da ni se panike in da bom cutil, ko bo ornk sel, sam vseeno bi tole rad cimprej saniral in istocasno naredil izbolsave se kje, recimo menjal zgornje nosilce amortizerja
Kaksna izkusnja s prve roke?
Buggy ::
Zadeva prisla. Glede na original istih prepakiran v skatlo od VW je bilo bagatela...zdej pa se zmontirat + optika, pa da vidim razliko ;)
Vse ostalo, zgornji mounting strut in manseto ter disnacnike, bom pa vzel original pri mojem serviserju in bo prislo isto kot amortizer sam..jebat ga to delas enkrat na 150Kkm neka :)
Za aftermarket cvikam, da ne bo kej skripalo pol, vseen je to naziwagen z opevano kvaliteto /sarcasm off
Vse ostalo, zgornji mounting strut in manseto ter disnacnike, bom pa vzel original pri mojem serviserju in bo prislo isto kot amortizer sam..jebat ga to delas enkrat na 150Kkm neka :)
Za aftermarket cvikam, da ne bo kej skripalo pol, vseen je to naziwagen z opevano kvaliteto /sarcasm off
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Narocil tudi zadnje amortizerje ker pri 180Kkm je zadeva tudi ce dela ze utrujejna. Zamenjani vsi stirje amortizerji, lezaji, zgornjimi mounti, stabilizatorji in avto je transformiran. K Spanu grem se na optiko in to je to. Ostalimi deli (lezaji, mansete, zgornji mounti cca 200EUR) so original VW in z delom vred je menjava vseh stirih prisla manj kot jurja.
Ce bo kdo iskal za Passat B8 z DCC, naj gleda na Autodoc za telimi siframi ki so OEM prva vgranja: prednji MONROE C2516S, zadnji MONROE C1521S
pa se opozorilo glede kupovanja na autodoc. Mobilni APP ima boljse cene kot website. Claimas lahko tudi dnevne ugodnosti, cene pa nihajo neverjetno. Zadnji amortizer kos je v 2 tednih nihal v cenah med 135 in 210EUR, zato je treba mal spremljat.
...takole pa zgleda amortizer, ki se v zgornjo lego sploh vrne vec ne
Po menjavi se naredi se kalibracija elektronike za DCC tako da je avto z vsemi stirimi tackami v luftu in sprozis servisni postopek, Predvidevam da s tem najde nulto tocko za Sport/Normal/Comfort
Ce bo kdo iskal za Passat B8 z DCC, naj gleda na Autodoc za telimi siframi ki so OEM prva vgranja: prednji MONROE C2516S, zadnji MONROE C1521S
pa se opozorilo glede kupovanja na autodoc. Mobilni APP ima boljse cene kot website. Claimas lahko tudi dnevne ugodnosti, cene pa nihajo neverjetno. Zadnji amortizer kos je v 2 tednih nihal v cenah med 135 in 210EUR, zato je treba mal spremljat.
...takole pa zgleda amortizer, ki se v zgornjo lego sploh vrne vec ne
Po menjavi se naredi se kalibracija elektronike za DCC tako da je avto z vsemi stirimi tackami v luftu in sprozis servisni postopek, Predvidevam da s tem najde nulto tocko za Sport/Normal/Comfort
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
OMFG...avto ima wireless charging, ne mores pa nobenega kompaktnega (Xiaomi 14) telefona 6.36" not postavit. Lejmerji. Pa to je letnik 2018, kjer je je bilo takih telefonov nemnogo. Idioti so dali v predel za wireless se USB charger...kako in zakaj samo nemska ko bajagi premium znamka ve ROFL. Tolk o premium in premisljenih zadevah...ROFL
Buggy ::
Gambino ::
VW ni premium ampak ljudska znamka
Vsaj premisljene zadeve naj bi pri VAG imeli kobajagi, pa se to ne. Glede crickov jih imam pa v 8 let strejsi Insigni in 150Kkm vec manj...tolk o vedno opevanem naziwagnu, ki ga je blo pa vseeno treba sprobat
Pri insigniji si čričke dobil že ob nakupu. Pa sem imel novo Insignijo letnik 2009 (130KM čipirano na cca 180 - 200KM), sedaj imam insignijo 2012 letnik (160KM). V vsakem ovinku so črički, s tem se pač sprijazniš. ker je vse ostalo dokaj OK.
Buggy ::
nwm...jaz jih imam v 2010 Insigni manj kot v 2018 passatu. Je pa res da ima passat od opreme ni da ni, kar verjetno pri crickih ne pomaga. Sumim na rolete za zadnje sipe in sibedah role... sam povem...da ne govorim o tem da sem moral odtocne kanale od sibedaha tudi modificirat, ker ce je bil avto na dezju je zatekalo po stresni tapiseriji, ker se je oddusek za odtekanje vode zabil, ker so na konec dali nek "filter" WTF...jao boze.
Insignio smo pa armaturo pred leti odprli in na kriticnih mestih dodatno izolirali s peno in presprical s silikonskim sprejem. Ko sem jo kupil sem imel v ovinkih tudi jaz "cricka", ki ni bil cricek ampak kamni, ki so se pa srednji traverzi (pod sedezem) kotalili iz ene strani na drugo. Ko so dali sedeze ven in potegnili dol tapete iz tal je bilo notri od kovancev do kamnov. Debilno ima narejeno, ker ce mularija zadaj navlece notri vecje kamne jih za salo cez spranje spravis v to traverzo, kar pa je potem malo tezje ven dobit.
Insignio smo pa armaturo pred leti odprli in na kriticnih mestih dodatno izolirali s peno in presprical s silikonskim sprejem. Ko sem jo kupil sem imel v ovinkih tudi jaz "cricka", ki ni bil cricek ampak kamni, ki so se pa srednji traverzi (pod sedezem) kotalili iz ene strani na drugo. Ko so dali sedeze ven in potegnili dol tapete iz tal je bilo notri od kovancev do kamnov. Debilno ima narejeno, ker ce mularija zadaj navlece notri vecje kamne jih za salo cez spranje spravis v to traverzo, kar pa je potem malo tezje ven dobit.
Buggy ::
Je kdo na tem forumu, ki ima Passata GTE (plugin) se pred prenovo in pred menjavo agregata iz 1.4 na 1.5 TSi? Konkretno zadnja varianta B8.5 2021 letnik?
Kaksen problem/izkusnja s to kombinacijo ICE agregat/elektrika? Problemi?
Konkreten use case pa je voznja v LJ kuca-posao cez teden in vcasih relacija (sluzbena), cez vikend pa prosto po presernu in praviloma relacija cca 150km v eno smer.
Kaksen problem/izkusnja s to kombinacijo ICE agregat/elektrika? Problemi?
Konkreten use case pa je voznja v LJ kuca-posao cez teden in vcasih relacija (sluzbena), cez vikend pa prosto po presernu in praviloma relacija cca 150km v eno smer.
hojnikb ::
hibridn nemc je verjetn najvecji strel v koleno
k ga lohk nardis. Kr vprasaj EVClinic
k ga lohk nardis. Kr vprasaj EVClinic
#brezpodpisa
Buggy ::
Lahko kej konkretiziramo? Zdej se je kot opcija pojavilo tudi Octavia RS hybrid, ki je tam-tam cena, gre pa verjetno za isti elektricni sklop, razen da je preverjen E888 agregat not.
Moram jutri do mojega tunerja, ker problem vidim zgolj v elektroniki, ki ICE in EV nadzoruje al je se kaksna fora na katero je treba pri takem pluginu pazit? Baterija je itaq nikakva z dosegom 40km v najboljsem primeru, kar pa bo zadoscalo za konkretno situacijo. Kaj je potem najbolj problematicna komponenta pri tej zadevi, ce pustimo ob strani, da ga bo treba polniti vsak drug dan, ce se bo vozilo cez teden zgolj na strom?
Moram jutri do mojega tunerja, ker problem vidim zgolj v elektroniki, ki ICE in EV nadzoruje al je se kaksna fora na katero je treba pri takem pluginu pazit? Baterija je itaq nikakva z dosegom 40km v najboljsem primeru, kar pa bo zadoscalo za konkretno situacijo. Kaj je potem najbolj problematicna komponenta pri tej zadevi, ce pustimo ob strani, da ga bo treba polniti vsak drug dan, ce se bo vozilo cez teden zgolj na strom?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Danes narocene nove prednje "perutnicke" t.i zavore Zdrzale 120Kkm moje voznje, so pa od 200kmh (na nemskih AC seveda) do 70kmh zacele ze malo tresti.
Sem sel s preverjeno varinato in sicer Zimmermann Coat Z ter tokrat za poizkusino z njihovimi zavornimi ploscicami, ki so itaq TWR rebrand....do zdej sem abjusal ATE, ki so tudi TWR rebrand pri dolocenih modelih. Kermaike samo zato, da bo platisce bolj cisto pa ne dam gor.
se enkrat opozarjam, mobilna app ima obcutno boljse popuste...tokrat so imeli na zavore 46% extra popust
gre pa za Autodoc seveda
Sem sel s preverjeno varinato in sicer Zimmermann Coat Z ter tokrat za poizkusino z njihovimi zavornimi ploscicami, ki so itaq TWR rebrand....do zdej sem abjusal ATE, ki so tudi TWR rebrand pri dolocenih modelih. Kermaike samo zato, da bo platisce bolj cisto pa ne dam gor.
se enkrat opozarjam, mobilna app ima obcutno boljse popuste...tokrat so imeli na zavore 46% extra popust
gre pa za Autodoc seveda
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
aja BTW: GTE Passat 2021 iz nemacke narocen...full opremljen 24KEUR pa kuskur...ne jaz...moj sefe. Javim ko greva pelat
Nasi trgovci (kjer je najprej gledal) so bili pa po njegovih besedah porazna izkusnja. V90 so mu po trzni ceni 17KEUR ocenili na 13KEUR cena za avto, ki bi ga vzel v racun je ostala ista ROFL
Nasi trgovci (kjer je najprej gledal) so bili pa po njegovih besedah porazna izkusnja. V90 so mu po trzni ceni 17KEUR ocenili na 13KEUR cena za avto, ki bi ga vzel v racun je ostala ista ROFL
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
tole so za iste diske cena na web page, kjer sem logiran s svojim accountom isto kot na mobilni APP...zgolj za primerjavo da ne boste rekli da vas bullshitiram
Bi vzel narezane diske namesto luknjastih, sam jih ni bilo na zalogi
BTW: nocem sploh vedeti koliko se OEM VW jajca (kot je bilo z zadnjimi), ko peljes menjat na pooblascenca...verjetno bi me zadel infarkt ROFL
Bi vzel narezane diske namesto luknjastih, sam jih ni bilo na zalogi
BTW: nocem sploh vedeti koliko se OEM VW jajca (kot je bilo z zadnjimi), ko peljes menjat na pooblascenca...verjetno bi me zadel infarkt ROFL
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
undertacker ::
@Buggy- kaj pa Brembo komplet? nisi tega gledal, je imel Amazon akcijo za 200€ vse 4 diske + ploščice
Buggy ::
Sem ja, sam sem potem govoril z mojim tunerjem in je rekel da je pri Brembu tako-tako. Sicer top roba v zgornji klasi, imajo pa tudi probleme s kvaliteto (konsistenca) v nizjem segmentu, kar pa sumim da teli za moj avto niso bili glih izbira zato sem sel na preverjeno zadevo, ki sem jo imel vedno na avtih.
so ta teden prisli
v ponedeljek pa menjava dotrajanih, ki sem jih danes do vijolicne barve spravil...tole je ze "pocisceno"
Terja pa tako "preseravanje" v ovinkih s tako tezko kravo a dokaj mocnim motorjem tudi svoj davek. To so letosnje gume, po optiki in menjanih amortizerjih a z voznjo na polno v ovinke...robov prakticno ni vec - 2.6 bara mesecno preverjam
so ta teden prisli
v ponedeljek pa menjava dotrajanih, ki sem jih danes do vijolicne barve spravil...tole je ze "pocisceno"
Terja pa tako "preseravanje" v ovinkih s tako tezko kravo a dokaj mocnim motorjem tudi svoj davek. To so letosnje gume, po optiki in menjanih amortizerjih a z voznjo na polno v ovinke...robov prakticno ni vec - 2.6 bara mesecno preverjam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
...zamenjani sprednji diski in ploscice. Kot sem rekel pri vecjih hitrostih in hitrem zaviranju se je cutilo ze tresenje. Pogled na notranji strani (zunanja se ni bila tako grozna) je razkril kar precejso obrabo diska - zaziral je rob ze indikator za obrabo na ploscicah, ki so imele se nekaj mesa. CCa 110Kkm original diski.
Zdej bojo pa do konca zivljenske dobe avta pri meni...se 120Kkm...bremzam itaq na avtomatiku kot z rocnim...s prestavam
Zdej bo treba lepo pocasi zavore "ulaufat" na naslednjih 500km, da se vse lepo vsede kot je treba, pol pa gasa
Zdej bojo pa do konca zivljenske dobe avta pri meni...se 120Kkm...bremzam itaq na avtomatiku kot z rocnim...s prestavam
Zdej bo treba lepo pocasi zavore "ulaufat" na naslednjih 500km, da se vse lepo vsede kot je treba, pol pa gasa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 48035 (33483) | robo125 |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97558 (60324) | profii |
» | Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 90801 (52140) | Buggy |
» | Družinski karavan srednji višji razred (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 26257 (16437) | TheBlueOne |
» | Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10093 (8330) | m0LN4r |