» »

Express One Si in njihov odnos glede dostav

Express One Si in njihov odnos glede dostav

««
«
1 / 15
»»

Law&justice ::

Express One Si je avstrijska družba, ki opravlja zasebno dejavnost poštnih storitev. Na Slovenskem trgu je približno dve leti. Sprva je bila to družba, ki je več ali manj korektno opravljala dejavnost. Zadnje leto pa se je kvaliteta dostave in ravnanje s pošiljkami izrazito poslabšala.

Zato zbiramo izkušnje z EO tako pozitivne kot negativne. Družbi želimo preprečiti, da slabo ravna s pošiljkami (dostavljalci redno mečejo pošiljke), zamudami (dostavljalci pogos končajo svoje delo ob 14. uri in se potem vračajo v bazo ne, da bi naslovnike opozorili, da bo dostava naslednji dan,kljub temu, da uradno dostavljajo do 18. ure).

Njihov izgovor je, da imajo premalo dostavljalcev in prostora. Zakonodaja je na njihovi strani. Žrtve njihovih storitev imajo zelo malo pravnega varstva. Zato uspemo le, če se dokaže masovno kršitev dostave.

Če se kdo ne želi tako rekoč javno izpostaviti naj piše na ZS.

Dobili smo tudi namige od uradnih oseb, da ne gre za navadno firmo in da bi se jih morali bati, ker smo se jih lotili po pravni poti!

Samael ::

Kdo pa ste "vi"? Naj uganem, nekaj te je razjezilo (mene na dolgi rok večino dostavnih služb) in zdajle s frišnim računom malce trolaš?

Drugače pa ...
Meni deluje, kot da Express One, ki do moji vrat dostavlja predvsem el cheapo Banggood in Aliexpress pošiljke, ki pridejo do nas preko Madžarske, po LJ dostavlja "zunanji izvajalec", ker drugače si ne znam razložiti fijakanje naokoli po LJ s privat avtomobilom ter sovoznikov sedež in tla povsem nastlana s pomešanimi paketi vseh sort in dimenzij.
Kako se človek sploh znajde v tem kaosu nesortiranih pošiljk?
Je pa fant po telefonu prijazen in mu (za razliko ostalih dostavnih služb) uro, dve pozneje ... ni težko priti nazaj če se nahaja kje v bližini. Verjetno zato, da mu naslednji dan ne bo treba priti še enkrat.
Pač takšna je moja izkušnja.
Samael != Samuel

gorazdkop ::

Meni so tudi parkrat dostavili kitajske pakete. Prijazen in pošten odnos, dostava na najavljen dan (mejl in sms), klic pred samo dostavo. tudi kakšen ekstra dogovor je bil možen. Do zdaj brez težav

c3p0 ::

Pri teh firmah je tombola, kake sorte je tvoj dostavljalec. Za GLS in DPD trenutno imam dobre.

Je pa mi GLS pakete nekaj mesecev vozila neka zdolgočasena instagram wannabe dečva s 4cm modrimi nohti (usklajeno z uniformo), najprej še je kaj poklicala, na koncu je paket kar pustila kje je prišlo, očitno se ji več ni dalo.

Law&justice ::

Samuel, nov račun je zato, ker je namig, da se jih moramo bati. Že eno leto se ukvarjamo z njimi in prošnje naj uredijo dostavo kot je treba je zaman. Zadnje čase njihov kontaktni center celo đviga telefon. Vendar pa dogovorjenega ne držijo. Opozorili smo jih, da je nesprejemljivo, da dostavljaleci mečejo pošiljke. Pravijo da glede tega, razen da opozarjajo dostavljalece ne morejo ukrepati.

Kar se tiče ostalih družb ala GLS, DPD so bile težave, ker se niso držali glede ure dostave. Da pa bi metali, izgubili pošiljke tega res ni bilo.

Matevz96 ::

Sam nimam nobenih težav z njimi, imel sem tudi vračilo pošiljke, ki so jo oni dostavili. Če se ne motim gre tukaj za Avstrijsko pošto, ali temu ni tako?

Lahko še odgovor na vprašanje Samaela kdo ste "vi"? Konkurenčna dostavna služba?
#hooldthedoor

Cr00k ::

Moja izkušnja. Izgubljen paket, označen za prevzet, ko sem bil v službi, nobenega klica, nobenega feedbacka na poizvedbe, telefon zvoni v tri krasne,... na mail ne odgovarjajo... Drug paket sem moral v en obskuren bar it iskat, ker je verjetno ga dostavljalec že tam dopoldan pil... tema kar se mene tiče.

Tudi na Googlu so zbrali samo 1,7 zvezdic, izkušnje uporabnikov so slabe, da milo napišem... zato pa samo še kitajci z njimi poslujejo, pa še ti bodo nehali, ob vseh zahtevkih za refund.

BStard ::

Kranj lahko rečem samo pohvale. Paket iz AI pride v cca 10 dneh na vrata. Brez težav že par naročil...

Karen ::

Jaz sem diamond member na Ali-ju (po realizaciji/številu naročil). Kar nekaj jih pride z Express one. Težko bi rekel da so odstopanja od ostalih služb signifikantna (če bi jih rangiral bi sicer bili zagotovo pod DHL, GLS in DPD, ampak večino vseeno dobim), edino za podpisat nič ne dajo (bolj bi rekel individualno od kurirja do kurirja odvisno). Sem bil pa 14 dni nazaj v tujini na dopustu, pa vmes obvestilo o dostavi tekom dopoldneva dobim na telefon, popoldan pa zaprto naročilo na Aliexpressu, edino pošiljke ni nihče prevzel v službi - zagotovo (pa glih taka za 50eur plus je bila). Zdaj pa dokaži drugače. Sem pač ruknil dispute in je vskočil Aliexpress ter mi povrnil celoten znesek. Poškodovano pa zaenkrat nisem dobil ničesar, niti tukaj niti tam.
Pod črto: imajo še veliko manevrskega prostora za izboljšavo, ampak da firma sistematično naklepno kaj dela zagotovo ne drži, posamezen kader je pa pač individualna stvar.
Moje mnenje: ko bodo prodajalci/pošiljatelji ugotovili, da ne dobijo denarja (kupci zahtevajo in dobijo refund) če pošiljajo preko njih in bo tega toliko da bodo imeli izgubo, bodo pač začeli pošiljati preko druge dostavne službe.

Utk ::

Jaz nisem še nikoli z nobenimi imel nobenga problema. Zmeraj pokličejo, jaz jim zmeraj rečem naj pustijo pred vrati, in stvar rešena. Včasih prosijo, da jim pošljem sms, da imajo črno na belem, da smejo pustit. Zadnje čase niti to več ne.

kixs ::

Prejsnji mesec sem dobil dva paketa iz Nemcije, preko Avstrije in na koncu dostava z Express One na dolenski konec. Vecji paket cca 17kg, na zalost dokaj slabo zapakirano s strani eBay prodajalca, je vseeno prezivelo. Drugi paket je bil manjsi, dobro zapakiran HDD. Tudi ta je prezivel.

Sicer klica pred dostavo nisem prejel. Le tracking je kazal, da bo ta dan.

tomaz- ::

dozdaj ( cca 60 paketkov ) nobenih težav z njimi - upam, da tako ostane

mtosev ::

Jaz nimam nobenih težav z njimi.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Law&justice ::

Mtosev, si prepričan, da ne mečejo pošiljk?

Cr00k je izjavil:

Moja izkušnja. Izgubljen paket, označen za prevzet, ko sem bil v službi, nobenega klica, nobenega feedbacka na poizvedbe, telefon zvoni v tri krasne,... na mail ne odgovarjajo... Drug paket sem moral v en obskuren bar it iskat, ker je verjetno ga dostavljalec že tam dopoldan pil... tema kar se mene tiče.

Tudi na Googlu so zbrali samo 1,7 zvezdic, izkušnje uporabnikov so slabe, da milo napišem... zato pa samo še kitajci z njimi poslujejo, pa še ti bodo nehali, ob vseh zahtevkih za refund.


Saj to imajo problem naši uporabniki, ki jih zastopamo. Nobenega odziva, skrivanje, da so pošiljke izgubili.

Zgodovina sprememb…

mtosev ::

Ne vem. Vem le, da je meni vse prišlo okay do sedaj.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Vuli ::

na primorskem tudi nobenga problema zaenkrat.
Je pa dosti odvisno kdo jim razvaža.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

val46 ::

Law&justice je izjavil:

Mtosev, si prepričan, da ne mečejo pošiljk?

Cr00k je izjavil:

Moja izkušnja. Izgubljen paket, označen za prevzet, ko sem bil v službi, nobenega klica, nobenega feedbacka na poizvedbe, telefon zvoni v tri krasne,... na mail ne odgovarjajo... Drug paket sem moral v en obskuren bar it iskat, ker je verjetno ga dostavljalec že tam dopoldan pil... tema kar se mene tiče.

Tudi na Googlu so zbrali samo 1,7 zvezdic, izkušnje uporabnikov so slabe, da milo napišem... zato pa samo še kitajci z njimi poslujejo, pa še ti bodo nehali, ob vseh zahtevkih za refund.


Saj to imajo problem naši uporabniki, ki jih zastopamo. Nobenega odziva, skrivanje, da so pošiljke izgubili.


Se pravi, vi ste odvetniška firma in zastopate svoje stranke v postopku proti ExpressOne? Imate vse črno na belem, predvidevam da posneto to delanje s paketi(metanje pošiljk naokrog, zgubljanje pošiljk in podobno)? In se skrivate za nekim novim uporabniškim imenom to na slotech? Bravo...škoda da si niste dali ime tu gor Law&Order.

Drugače pa, kot sem že v temi z Aliexpress povedal...problem so določeni dostavljalci, ne pa družba oz firma kot taka. Isto se dogaja na drugih dostavnih službah...pač, pri temu delu je fluacija ljudi precejšnja in ker je pomankanje delovne sile(zakaj je tako, ve vsak, ki je kdaj poskusil to delo), so primorani vzeti vsakega, ki se javi na razpis za delo. Skoraj da je edini pogoj izbit iz B kategorije. Mi je kar malo smešno, ko moramo v moji trenutni službi opravljati psihoteste na vsake 3 leta, pa nimamo opravka ne z ljudmi, ne z denarjem, ne z ničemur takem, nekdo ki pa prevaža vrednosti, je dnevno v kontaktu z ogromno različnimi ljudmi, pa to lahko počne kolkr mu paša in to brez nekega prepotrebnega "znanja" in moralnih vrednot.

In ja, sam sem z njimi zadovolen, dokler imamo pri nas takega dostavljalca, s katerim se da vse, ali vsaj večino stvari dogovorit v normalnem obsegu. Tko da tle boste slišali vsega in svašta...od izredno slabih, kot izredno dobrih izkušenj z njimi. Tako da dvomim da boste dobili potrditev, po katero ste prišli.

Cr00k ::

Ja, potem pa naj recejo, imeli smo enega bedaka za dostavljalca in bomo poskusali najti paket. Ne pa, da klices dobesedno vsak dan 30x, pa se noben ne javi... na maile tudi ne a, ne b. To potem postane podjetje problem.

Glugy ::

Če je še v bližini ga lahk pokličeš nazaj pa ti pusti na željenem mestu. Nikol še nisem mel z njimi nobenih problemov. Zelo prijazni. Res je pa da nisem še nikoli centrale klical tako da ne vem kakšne so izkušnje tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

otago ::

Law&justice je izjavil:

Mtosev, si prepričan, da ne mečejo pošiljk?

Cr00k je izjavil:

Moja izkušnja. Izgubljen paket, označen za prevzet, ko sem bil v službi, nobenega klica, nobenega feedbacka na poizvedbe, telefon zvoni v tri krasne,... na mail ne odgovarjajo... Drug paket sem moral v en obskuren bar it iskat, ker je verjetno ga dostavljalec že tam dopoldan pil... tema kar se mene tiče.

Tudi na Googlu so zbrali samo 1,7 zvezdic, izkušnje uporabnikov so slabe, da milo napišem... zato pa samo še kitajci z njimi poslujejo, pa še ti bodo nehali, ob vseh zahtevkih za refund.


Saj to imajo problem naši uporabniki, ki jih zastopamo. Nobenega odziva, skrivanje, da so pošiljke izgubili.


Da ne boš mislil, da se tvojim paketom v logističnem centru Vič bolje godi. Kot študent sem delal pri raz-/nakladanju. Takrat so prišli vozički od Mimovrste z elektroniko. Se sortiralo po poštnih številkah v zaboje. Kdaj pa so tudi prišli kakšni avtodeli (5 litrov motornega olja), fitnes oprema (set 10kg uteži). Vse je letelo v prostem olimpijskem loku na pakete z embalažo "handle with care, fragile".

Predpostavljam, da to delo še danes vsaj deloma opravljajo študenti. Zato je najboljša opcija osebni dvig, če kupuješ pri slovenskih trgovcih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

Law&justice ::

Val46, vse je dokumentirano. Sklepamo, da je takšen odnos v notranjih sporih v firmi. Slabe plače in odhod tistih ki so delali dobro. Firma, ki ni sposobna sprejemati pošiljke, varčujejo na način, da tvegajo izgubo pošiljk! Potem svoje početje poskušajo skriti in prekriti z neodzivnostjo. Izmišljujemo se vse mogoče. Podjetje, ki ne more obvladati svojih delavcev, ki svoje frustracije izživljal nad strankami ne bi smelo poslovati. Prvikrat smo doživeli, da nas je visoki državni uradnik posvaril, da ne gre za 'običajno firmo', da gre za firmo, ki se je moramo bati! Wtf!? Zato tudi ne razkritje naše firme!

Jerry000 ::

To...TO, je ena najslabših dostavljalnih servisov kar je lahko daleč naokoli. Same slabe izkušnje, 2x so mi dostavili ne po moji izbiri, 2x mel probleme in zamude ter zamenjan naslov in še marsikaj

toro69 ::

Moja izkušnja: 2/10
Vse vredu če si upokojenec in cele dneve preždiš doma. V kolikor te pa ob neznanem času dostave (eni pac jeboga imamo službo...) ni doma, se pa začne veselica. Na emaile, SMS, klice ni mi še nihče odgovoril. Njihova aplikacija ne dela.

jest10 ::

Dostavljalec je do sedaj poklical samo v enem primeru.

Enkrat so pošiljko pustili pri prvi bajti v ulici. Dobro, da je bil tam živeči toliko fer, da mi jo je prinesel 2 dni kasneje. Sledenje je kazalo "dostavljeno", na klic in mail ni bilo odgovora

mat11 ::

Vse ok.
mat

flyby ::

v zadnjih nekaj dneh so odgovorili na kar lepo število Google ocen, npr.:

Odgovor lastnika (Express One SI d.o.o.) pred 5 dnevi:

Pozdravljeni, iskreno se opravičujemo za vse slabe izkušnje, ki smo jih povzročili. Naša podpora strankam je res bila preobremenjena in je trpela zaradi pomanjkanja kadra. Za to se vam opravičujemo. Sedaj je podpora v polnem zagonuin upamo, da vam lahko pomagamo z izgubljenimi paketi. Razumemo vaše razočaranje in upamo, da se vam v bodoče odkupimo ter popravimo napake. Takšno ravnanje kurirjev je nesprejemljivo in to se trudimo čim prej popraviti.

V-i-p ::

Mah, ta njihova opravičila so ničvredna, jih imam tudi sam. Dokler so še odpisali, seveda...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Ales ::

val46 je izjavil:

... Drugače pa, kot sem že v temi z Aliexpress povedal...problem so določeni dostavljalci, ne pa družba oz firma kot taka. Isto se dogaja na drugih dostavnih službah...pač, pri temu delu je fluacija ljudi precejšnja in ker je pomankanje delovne sile(zakaj je tako, ve vsak, ki je kdaj poskusil to delo), so primorani vzeti vsakega, ki se javi na razpis za delo. ...

To so samo prazni izgovori vodstvenega kadra in lastnikov v teh dostavnih firmah.

V realnosti pa nudijo (pre)nizke plače in slabe delovne pogoje, zato nimajo širše izbire kadra, obstoječi delavci pa hitro menjajo službo in še frustracije kažejo na samih pošiljkah in pri kontaktih s strankami.

Po njihovem: kdo je za to kriv, da firma nudi slabe usluge? Ja delavci slabo delajo! Nismo mi krivi!

To je tak v nebo vpijoč BS, da glava boli. Najlažje se je delati neumnega in prevaliti vso odgovornost na druge. Da bi pa popravili pogoje dela in plačo, pa ne.

Dejstvo je, da delavci v takih podjetjih nimajo kaj sproščati frustracij na paketih naročnikov. To je milo rečeno bedno. Prav tako pa je dejstvo, da se za slabe delovne pogoje kriva vodstva in lastniki teh podjetij in ne tisti, ki so jih prisiljeni trpeti, dokler ne najdejo boljše službe.

val46 ::

Drugič citiraj vse, ne sam tisto k se ti tebi dopade. Da ne bo na koncu zgledalo, kot da zagovarjam vodstva v takih podjetjih, velja? Sem prej lepo povedal, da se mi ne zdi pojemljivo, da moram jaz v moji službi, ki nima nobene veze ne z denarjem, ne s strankami ali morda z upravljanjem zadev, ki niso moje, opraviti psihološke teste na 3 leta pri zdravniškem pregledu, tu jih pa po vsej verjetnosti ne. In ja, ljudi za to delo enostavno ni, ker je preslabo plačano, urnik je ubijajoč in delo kot tako je dokaj stresno. Če ne verjameš, vprašaj nekoga, ki to opravlja ali pa je opravljal.

Tega, kar se na terenu dogaja, pa ne zagovoarjam niti v eni točki. Ti pa lahko povem, da je z ljudmi težko delat. Ker tako kot so nekateri dostavljalci neizobražene opice, si lahko prepričan, da so tudi naslovniki paketov taki...vsaj določeni. Isto ti bo vsaka natakarica povedala...imaš normalne ljudi, ki pridejo na kavo ali kozarec piva, spijejo, si kej povedo, plačajo in gredo domov...pol pa dobiš enih par "idiotov", ki ti lomijo škatle, ker mislijo da če so plačali en dcl radenske, ti lahko utrujajo, jebejo m...r in ne vem še kaj, sam zato, ker se počutijo da so nekaj več kot ona.

Ales ::

val46 je izjavil:

... ljudi za to delo enostavno ni, ker je preslabo plačano, urnik je ubijajoč in delo kot tako je dokaj stresno. Če ne verjameš, vprašaj nekoga, ki to opravlja ali pa je opravljal. ...

Seveda verjamem. Sploh nisem mislil, da ti opravičuješ take razlage vodstvenih kadrov dostavnih podjetij, bilo je mišljeno kot komentar njihovih standardnih izgovorov.

Velik del tega, kar opisuješ, bi se razrešilo s humanimi delovnimi pogoji. Torej dovolj časa za posamezno dostavo, kratek oz. normalno dolg delovni čas in ustrezna plača. Enkrat, ko bi bi imeli delavce, ki si službe ne bi želeli čim prej zamenjati, bi tudi odnos delavcev do dela bil malo drugačen. Boljše delovno okolje bi tudi odprlo možnosti za dejansko učinkovite sankcije v primeru slabo opravljenega dela, saj si delavci ne bi kar tako želeli izgubiti dobre službe. Tako pa jih boli k, in to z razlogom.

Seveda niso vsi delavci angelčki, marsikdo hvata krivine in zna biti neodgovoren čisto sam po sebi, ampak dokler ni urejenega delovnega okolja, je težko pričakovati visok nivo storitve.

miko22 ::

Meni vozi že 3 dni...dobivam sporočila. Ob 14 uri pa vedno, da je bil datum prestavljen. Kam se lahko pritožim? Če kličem, se samo opravičujejo, da majo preveč dela. 3 dni tip vozi v kombiju, pa ne more pripelat zadeve.

darkolord ::

Ales je izjavil:

Velik del tega, kar opisuješ, bi se razrešilo s humanimi delovnimi pogoji. Torej dovolj časa za posamezno dostavo, kratek oz. normalno dolg delovni čas in ustrezna plača. Enkrat, ko bi bi imeli delavce, ki si službe ne bi želeli čim prej zamenjati, bi tudi odnos delavcev do dela bil malo drugačen. Boljše delovno okolje bi tudi odprlo možnosti za dejansko učinkovite sankcije v primeru slabo opravljenega dela, saj si delavci ne bi kar tako želeli izgubiti dobre službe. Tako pa jih boli k, in to z razlogom.
To je vse res, ampak potem bi pač morali dvigniti cene storitev in bi Aliexpress izbral nekoga drugega za dostavo.

Pithlit ::

Evo prva izkušnja z Express One... Ob 8h poslano sporočilo da je pošiljka v dostavi, skupaj s tel dostavljalca. Sem drugače prebrala vse te pošte o tem kako grozni so (ne sam v tej temi) in sem si rekla da pač ne bom niti klicala, naj se vse skupaj odvije tako kot se ima namen odviti... Dostavljeno okoli 13h. Brez problema.

Sem pa prvič sploh opazila da pridejo tudi v naše konce.

darkolord je izjavil:

To je vse res, ampak potem bi pač morali dvigniti cene storitev in bi Aliexpress izbral nekoga drugega za dostavo.

Če poslovni načrt temelji na izkorišanju delavcev, je z njim nekaj narobe.

Mene minimalc kot plačilo sicer ne moti, dokler so vse ostale stvari tudi porihtane. Bolj me recimo moti to da je veliko preveč dostavljalcev prekarcev, in so njihovi pogoji dela slabši od zaposlenih.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Ales ::

darkolord je izjavil:

Ales je izjavil:

Velik del tega, kar opisuješ, bi se razrešilo s humanimi delovnimi pogoji. Torej dovolj časa za posamezno dostavo, kratek oz. normalno dolg delovni čas in ustrezna plača. Enkrat, ko bi bi imeli delavce, ki si službe ne bi želeli čim prej zamenjati, bi tudi odnos delavcev do dela bil malo drugačen. Boljše delovno okolje bi tudi odprlo možnosti za dejansko učinkovite sankcije v primeru slabo opravljenega dela, saj si delavci ne bi kar tako želeli izgubiti dobre službe. Tako pa jih boli k, in to z razlogom.
To je vse res, ampak potem bi pač morali dvigniti cene storitev in bi Aliexpress izbral nekoga drugega za dostavo.

V principu imaš prav, ampak vprašanje, ali bi dejansko morali dvigniti cene (in za koliko), ali pa le zmanjšati dobičke. Morda oboje, ne rečem.

Pri takih storitvah lahko konkurenca pripelje do spirale v dno. Zato pa je potrebna določena regulacija, da bi storitve zadržala na nekem nivoju. Zgolj čakati, da naročnik storitve izbere drugega izvajalca, ker ima nek preveč pritožb in oni preveč izgub, zna biti za končne stranke problematično.

Cr00k ::

Kolikor sem slišal, je sedaj tudi Zara preko njih pošilja... Dokler 100uporov iz Aliexpressa en geek izgubi, ni tak problem. Me zanima kako bo, ko nekih modnih pajkic in fensi majčk zmanjka :D

miko22 ::

Evo, dokaz v priponki, kako delajo.
Kljub temu, da je dostava do 18 ure kot imajo napisano(pa tudi sporočilo na telefon dobim da bo dostava do 18 ure), vsak dan okoli 14 ure dobim obvestilo, da je prestavljeno. Torej delajo do 14 ure, pol pa jim je vseeno za stranke, grejo kar domov, ter napišejo da drugič.
In to se že 3 dni dogaja.

MadMax ::

Do zdaj ene 20 dostav, samo pri eni zaplet: pri prepisu nalepke (izdelava njihove) so "izgubili" ulico.
2 klica v center, obakrat poklicali nazaj.
Butasto je izpadlo ker je na originalni nalepki bil lepo viden cel naslov...
Pa ni šlo za nekega "kr' en'ga kitajca v vrečki" ampak paket iz amazona...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Assass1n ::

Danes dobil, zjutraj prejel sporočilo na viber, da mi bodo danes dostavili in telefonska dostavljalca.
Na sms sem mu poslal, kot že enkrat prej, da naj mi vrže v nabiralnik.
Obakrat brez težav.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Prjatu ::

Večino pošiljk prejmem preko njih, samo enkrat manjši zaplet, ko ni bilo telefonske na paketu. Uspešno rešil s pomočjo klicnega centra, kasneje prejel tudi klic reklamacijskega oddelka, so preverili, da je bilo vse v redu izpeljano.
Something else is controlling me!

Law&justice ::

Vsi, ki imate težave z EO beležke incedente. Ko se jih nabere je čas za ukrepanje! Sledite pošiljkami preko sledilnih strani! Delajte screenshote!

Najnovejša nebuloze, ki so jo sproducirali je SMS o dostavi za tekoči dan, ko pa so dostavo opravili prejšnji dan. Problem je v tem, da EO dodeli svojo sledilno številko, ki ni enaka pošiljateljevi!

OZZY ::

Express one dostavlja tudi Amazon pošiljke. Gre pa to od Avstrijske pošte do njih in oni potem naprej. So pa prišle vedno isti dan, ko so prispele v SLO, kar za druge dostavljalce ne morem reči. Mogoče je to zaradi Amazona.
Do sedaj pa so mi vse pošiljke prišle. Je pa res, da jih pusti na Petrolu in dobim SMS, da je tam pustil. Zjutraj pa vedno tudi e-mail in sms z kontaktom kurirja. Samo enkrat mi je dostavil v kaselc, ker je bil pisemske velikosti.
Go with the flow.

Law&justice ::

Na javnih krajih si ne upajo grdo ravnati s pošiljkami! Toda oni so plačani, da dostavijo na določen naslov!

Law&justice ::

Vedo, da so pod lupo! Nekaj časa se bodo trudili, da bo vse v najlepši redu! Potem bodo šli na stara pota! Firma, ki temelji na izkoriščanju ne more dolgo obstati!

2dark ::

OCena na googlu 1.7 .. Dajte še preko njih naročat.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

delavec44 ::

Kot da ti da povprečna spletna trgovina izbiro katera dostavna služba ti bo dostavila. Raje potem napiši naj trgovine prekinejo pogodbe z njimi.

2dark ::

delavec44 je izjavil:

Kot da ti da povprečna spletna trgovina izbiro katera dostavna služba ti bo dostavila.


Ne vem v katerih trgovinah ti nakupuješ. Jaz sem še vedno dobil na izbiro več različnih opcij, katera dostavna služba bo dostavila.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

darkolord ::

Mimovrste: "standardna dostava" in "prednostna dostava"
Amazon: "standard shippng", "priority shipping"
Aliexpress: "choice shipping", "aliexpress ... shipping"

2dark ::

darkolord je izjavil:

Mimovrste:


Men da na izbiro,
GLS, DPD, Pošta SLovenije
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

V-i-p ::

Na MV meni tudi ne, samo standardna dostava na dom.

Standardna dostava: 5,90EUR. Đizs.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: V-i-p ()

bemfa ::

A bejž, paketi se mečejo, kaj je to novega? Na lastne oči sem videl, kako se s škatlami igra nogomet ali kako frčijo iz 2-3m višine na prikolice... Kje pa se je že lepo ravnalo z robo? Ponavadi je končna predaja spolirana, tu si pač slučajno ujel kaj se dogaja povsod. Večina stvari je tako spakiranih, da ni problem. Če pa pride poškodovano, pač zavrneš/pošlješ nazaj.
««
«
1 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DPD (tisočič) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
694844 (512) delavec44
»

DPD in njihovi paketniki - vse dela, dokler ne pač ne (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
809895 (5792) AndrejO
»

DHL in dostava Pošte Slovenije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9547218 (18059) uporabnik50
»

DPD pustil paket v veži bloka (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6311556 (9554) Zelnick

Več podobnih tem