» »

DPD in njihovi paketniki - vse dela, dokler ne pač ne

DPD in njihovi paketniki - vse dela, dokler ne pač ne

«
1
2

AndrejO ::

22. november: paket prispe v Slovenijo. Kurir ga poskuša dostaviti, vendar ne najde zvonca. Na telefon ne pokliče, žal pokaže odvečno samoiniciativo in odloži paket v paketnik.

24. november: na sledenju vidim, da je bil paket "oddan v paketnik". Ker nimam ničesar s čemer bi ta magični paketnik odprl (z izjemo pajzla, ampak pustimo to ...), pokličem na DPD in prosim da ga pripeljejo nazaj v distribucijski center in ga bom pobral pri njih. OK, zastopnik pravi, da ga bom lahko pobral še isti dan.

29. november: dan ranjke republike. Pripeljem se do distribucijskega centra, paketa tam ni. Na koncu trije mojstri modrujejo pred računalniškim zaslonom, kaj se dogaja. Paket je še vedno v paketniku, tretji delovni dan po tem, ko sem prosil da ga prinesejo v distribucijski center. Po daljšen praskanju po glavah: paket bo jutri tukaj. Kurir ga bo prinesel nazaj ob 16h, potem ga lahko poberete.

30. november: prispe še ena pošiljka z DPD. Mama iz zasede ulovi kurirja (podrobnosti niti ne želim vedeti) in nato družno pred paketnikom modrujeta kako dobiti paket iz paketnika.

1. december: paket je še vedno v paketniku.

DPD 1, jaz 0. Očitno je DPD postalo podjetje, ki ni sposobno izročiti pošiljke, ker "računalnik pravi ne". Se jih bo potrebno na široko izogibati.

Sicer pa je bilo vmes nekaj zanimivih dialogov:

Jaz: Zakaj ste paket sploh odložili v paketnik? Vam ni morda padlo na misel, da bi stranko prej kaj vprašali?
Oni: Kurirji vedno preverijo s stranko, preden dajo v paketnik.
Jaz: No, z menoj in mojimi ni nihče nič preveril. Še zvonca niso našli.
Oni: Kurir je zagotovo preveril.
Ravno tako oni: Kurir vas ni poklical, ker ne kličejo na tuje številke.

Aha ... kurir je torej zagotovo izvedel telepatsko preverbo. Ker jo je zagotovo izvedel, samo zagotovo ne telefonsko.

Parcel4.me, očitno nek podizvajalec za DPD:
Jaz: Kako lako dobim paket?
Oni: Kliknite na povezavo.
Jaz: Kakšno povezavo?
Oni: Iz SMS sporočila.
Jaz: Kakšnega SMS sporočila?
Oni: SMS sporočila, ki smo vam ga poslali.
Jaz: Kam ste ga pa poslali?
Oni: povedo številko ... ki ni mobilna številka.
Jaz: Lahko ta paket vrnete na DPD?
Oni: To naredi kurir.
Jaz: Lahko to pospešite?
Oni: Lahko vam pošljemo novo sporočilo. 8-O
Jaz: Kdaj po to kurir pobral?
Oni: Podaljšali smo vam hrambo, da boste lahko prevzeli. ;((

Skratka, ko zadeve delajo, vse super. Ko slučajno kaj ni po idealni poti ... samo čim dlje stran od njih. Trop nesposobnih posameznikov, ki so svoje višje možganske funkcije delegirali računalnikom.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

OutOfTheBox ::

Ni to sam DPD. Ko podjetja postanejo dovolj velika jim za stranke dol visi, to je danes stalna praksa povsod. Podjetje ma prav in ne stranka, "ker smo odvisni od njih".

Pithlit ::

Ne vem no... Ideja: daš jim mobilno številko kamor lahko pošljejo SMS, greš do paketomata, prevzameš paket.

Razumem princip, ampak a je vredno?
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

Pithlit je izjavil:

Ne vem no... Ideja: daš jim mobilno številko kamor lahko pošljejo SMS, greš do paketomata, prevzameš paket.

Razumem princip, ampak a je vredno?

Težava se pojavi v točki, ko je zatečeno stanje takšno, kakršno pač je. Potem pa zaradi neustreznih procesov več ne znajo potegniti glavo iz ...

Ker na tej točki je paket v paketniku in tega procesno več niso sposobno obravnavati. Bog pomagaj človeku, ki zatipka telefonsko številko ali še kaj hujšega. V sklepih čutim, da bodo paket verjetno vrnili pošiljatelju, kot 'naslovnik nedosegljiv'.

Pa ne zato, ker bi želeli prikriti lastno nesposobnost, temveč zato, ker nimajo kode za 'lastna nesposobnost'.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

AndrejO ::

AndrejO je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Ne vem no... Ideja: daš jim mobilno številko kamor lahko pošljejo SMS, greš do paketomata, prevzameš paket.

Razumem princip, ampak a je vredno?

Težava se pojavi v točki, ko je zatečeno stanje takšno, kakršno pač je. Potem pa zaradi neustreznih procesov več ne znajo potegniti glavo iz ...

Ker na tej točki je paket v paketniku in tega procesno več niso sposobno obravnavati. Bog pomagaj človeku, ki zatipka telefonsko številko ali še kaj hujšega. V sklepih čutim, da bodo paket verjetno vrnili pošiljatelju, kot 'naslovnik nedosegljiv'.

Pa ne zato, ker bi želeli prikriti lastno nesposobnost, temveč zato, ker nimajo kode za 'lastna nesposobnost'.


Ah, seveda manjka pojasnilo kaj in zakaj imajo procesno zašuštrano. Dodam lahko novo številko. V aplikaciji parcel4.me. Za katero pa moram prej potrditi prvo številko z, uganili ste, kodo, ki jo prejmem preko SMS.

Torej: parcel4.me kot izbrani podizvajalec ne more nič, ker je celoten sistem baziran na nekaj napačnih predpostavkah. DPD ne more nič, ker pošiljke več nima v posesti. Dobil jo bo, ko jo bo računalnik izpustil in nič prej.

Nesposobnost * nesposobnost = nesposobnost^2.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

blink ::

Edina dolgorocna resitev je, da imas svoj paketni nabiralnik. Vse ostalo je zivciranje sebe in dostavne sluzbe.

nejc_nejc ::

Preusmeriš si paket na mesto z ljudmi. Trafika, pumpa.....

delavec44 ::

Za preusmeritev rabi link, ki je šel na neobstoječo številko.

Kako pa dostavljalec paket dobi ven, če ga v par dnevih ne prevzameš? Sigurno ga lahko tudi prej na tvojo zahtevo.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Again... Jim daš številko na kateri lahko sprejmeš SMS. Sam očitno je princip vreden kompliciranja.

In ja, seveda ga lahko kadarkoli dobijo ven.
Life is as complicated as we make it...

c23po ::

Naučiti jih je treba, da razen črtnih kod morajo imeti tudi ključe, ki odpirajo.
Mogoče tako: oni imajo tvojo stvar, ti jih obvestiš, da 15. dan začneš zaračuanvati najemnino. Poveš kje in kdaj boš dosegljiv štirinajstega dne. Ponudiš razumen termin in časovno okno.
Računalniki nimajo spominov.

AndrejO ::

delavec44 je izjavil:

Za preusmeritev rabi link, ki je šel na neobstoječo številko.

Kako pa dostavljalec paket dobi ven, če ga v par dnevih ne prevzameš? Sigurno ga lahko tudi prej na tvojo zahtevo.

Prej na mojo zahtevo tega ne znajo storiti. "Computer says no." na strani upravljakca paketnika. DPD pa ne more nič, ker paketnik ni njihov.

Pithlit je izjavil:

Again... Jim daš številko na kateri lahko sprejmeš SMS. Sam očitno je princip vreden kompliciranja.

In ja, seveda ga lahko kadarkoli dobijo ven.

Edini način, da "jim dam številko", ja ta, da jim najprej uspe poslati SMS na trenutno zabeleženo številko. Kar ne bo uspelo nikoli. To, da imam DPD-jevo sledilno številko, ne zadošča.

Po petih dnevih poskušanja jim paketa ni uspelo dobiti ven. Še več, zelo ustrežljivo so še podaljšali čas hrambe v paketniku, da bo ja še dlje trajalo.

Naslednja ideja, prosim.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Pithlit ::

Mam pred sabo v tem trenutku aktivnega dostavljalca dpd. Na moji desni je bivša dostavljala dpd. Oba pravita da nabijaš.

Jaz bom verjela njima. Predvsem zato ker to kar ti govoriš nima nobenega smisla.

Ti pa lahko, seveda, trmariš naprej.
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

Pithlit je izjavil:

Mam pred sabo v tem trenutku aktivnega dostavljalca dpd. Na moji desni je bivša dostavljala dpd. Oba pravita da nabijaš.

Jaz bom verjela njima. Predvsem zato ker to kar ti govoriš nima nobenega smisla.

Ti pa lahko, seveda, trmariš naprej.


Glede na to, da želim dobiti ta paket in ne nabijati ... če mi obljubiš, da ne bom doxxan, lahko na ZS s teboj delim vse podatke. Če ti uspe dobiti paket ven pred sredo, plačam 50€.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

c23po ::

Razbij paketomat in plačaj škodo.
Računalniki nimajo spominov.

IL_DIAVOLO ::

Nauci se brat sms-e dinozaver.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

2dark ::

Zato ne plačam vnaprej. Vedno po povzetju. Zato imate probleme, ker plačate naprej. Uredite si dostavo v službo, tam plačate ob prevzemu.

Kot zadnje. Nehajte naročat tam, kjer dostavlja DPD. Sami si povzročate probleme.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Pithlit ::

2dark je izjavil:

Zato ne plačam vnaprej. Vedno po povzetju. Zato imate probleme, ker plačate naprej. Uredite si dostavo v službo, tam plačate ob prevzemu.

Kot zadnje. Nehajte naročat tam, kjer dostavlja DPD. Sami si povzročate probleme.

Potem najbolš da se neha naročat, ker takim problemom se (ponavadi razni specialci) enostavno ne morejo izognit. Ne glede na dostavno službo bodo vedno našli en način kako se zajebat.

Po povzetju nisem plačala že od kar obstaja možnost tega ne počet.

AndrejO je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Mam pred sabo v tem trenutku aktivnega dostavljalca dpd. Na moji desni je bivša dostavljala dpd. Oba pravita da nabijaš.

Jaz bom verjela njima. Predvsem zato ker to kar ti govoriš nima nobenega smisla.

Ti pa lahko, seveda, trmariš naprej.


Glede na to, da želim dobiti ta paket in ne nabijati ... če mi obljubiš, da ne bom doxxan, lahko na ZS s teboj delim vse podatke. Če ti uspe dobiti paket ven pred sredo, plačam 50EUR.

Feel free. Jaz sem sicer prepričana da nam ti ne poveš čisto celotne zgodbe (kar je razumljivo, to počnemo vsi)... Sicer ne vam kaj te je obsedlo da si jim že v štartu dal številko ki ni sposobna sprejemat SMS in je torej v praksi nedosegljiva.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

2dark ::

Jaz ne placam naprej, ker potem jim je vseeno. Resna podjetja ne poslujejo s dpd-jem , ker jim ni vseeno za stranke.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

AndrejO ::

Pithlit je izjavil:

2dark je izjavil:

Zato ne plačam vnaprej. Vedno po povzetju. Zato imate probleme, ker plačate naprej. Uredite si dostavo v službo, tam plačate ob prevzemu.

Kot zadnje. Nehajte naročat tam, kjer dostavlja DPD. Sami si povzročate probleme.

Potem najbolš da se neha naročat, ker takim problemom se (ponavadi razni specialci) enostavno ne morejo izognit. Ne glede na dostavno službo bodo vedno našli en način kako se zajebat.


Dokler DPD ne spremeni nekaj procesov, se jih bo res najbolje izogibati. Da, "specialci" občasno naletimo na kakšno težavo, vendar se je do sedaj še vse dalo rešiti s klicom v klicni center. Tokrat prvič, da se je neko dostavno podjetje tako osmešilo, zato tudi razumem tvojo skepso glede tega, če se je opisano sploh zgodilo.

Pithlit je izjavil:


AndrejO je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Mam pred sabo v tem trenutku aktivnega dostavljalca dpd. Na moji desni je bivša dostavljala dpd. Oba pravita da nabijaš.

Jaz bom verjela njima. Predvsem zato ker to kar ti govoriš nima nobenega smisla.

Ti pa lahko, seveda, trmariš naprej.


Glede na to, da želim dobiti ta paket in ne nabijati ... če mi obljubiš, da ne bom doxxan, lahko na ZS s teboj delim vse podatke. Če ti uspe dobiti paket ven pred sredo, plačam 50EUR.

Feel free. Jaz sem sicer prepričana da nam ti ne poveš čisto celotne zgodbe (kar je razumljivo, to počnemo vsi)...


Podatke imaš na ZS, če boš potrebovala še kaj dodatnega napiši. Da bom stvar še malo bolj začinil, če bo paket nazaj v dostavnem centru v ponedeljek - 100€. Če bo v dostavnem centru v torek - 50€. Če bo kasneje (torej to ne bo urejeno pred sredo) - 0€.

Pithlit je izjavil:

Sicer ne vam kaj te je obsedlo da si jim že v štartu dal številko ki ni sposobna sprejemat SMS in je torej v praksi nedosegljiva.

Tvoja praksa ni moja praksa. Prodajalec ni nikjer zahteval mobilno številko in moja praksa je, da dam prodajalcu številko, ki jo lahko uporabijo med običajnim delovnim časom in na katero ne morejo odlagati reklamnih sporočil. Ravno tako jim dam naslov elektronske pošte, ki očitno v teh primerih ni uporaben ali uporabljen kot nadomestna oblika elektronske komunikacije.

Kot zapisano, tokrat prvič, da je nekdo dostavno podjetje iz tega s svojimi nedomišljenimi procesi naredilo dostavno katastrofo. V vseh ostalih primerih se je stvar uredila z enim klicom v klicni center ali pa so tako ali tako zamočili nekaj v svoji logistiki in jim je paket padel med palete, kjer ga potem nekaj tednov niso našli. Da pa natančno vedo kje je in potem ne morejo storiti nič - višek nesposobnosti.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

DamijanD ::

AndrejO je izjavil:

Prodajalec ni nikjer zahteval mobilno številko in moja praksa je, da dam prodajalcu številko, ki jo lahko uporabijo med običajnim delovnim časom in na katero ne morejo odlagati reklamnih sporočil.

Povsem razumljivo in verjetno glavni vir zapleta...

49106 ::

Ne prbiji, za dostova ni potrebna telefonska številka ampak naslov, sploh če ob naročilu v opombi napišem, da pustijo v sosednjem bifeju.

Na srečo je DPD dostavljalec v našem koncu fleksibilen in se je po prvi dostavi, ki jo je samovoljno preusmeril, zdaj navadil.

Pri Pošti Slovenije lahko naročim na ulico Tete Pehte, pa mi bodo kljub temu dostavili. (vsaj naša izpostava) PS je zakon!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

zobnik ::

Če nakaj naročiš potem moraš tud prevzet odgovornost da boš takrat dosegljiv, prevzel kot bodo oni hotel.
Si ne predstavljam kako težko delo imajo kurirji, ko folka ni doma in ne morejo kar odložit paket pred hišo na dež.

49106 ::

zobnik je izjavil:

Če nakaj naročiš potem moraš tud prevzet odgovornost da boš takrat dosegljiv, prevzel kot bodo oni hotel.
Si ne predstavljam kako težko delo imajo kurirji, ko folka ni doma in ne morejo kar odložit paket pred hišo na dež.


O čem ti to, bife obratuje dlje kot je delovni čas kurirjev. Najbolje da smo zaradi kurirja v pripravljenosti od 9-13 ure.

Če nakaj naročiš potem moraš tud prevzet odgovornost da boš takrat dosegljiv, prevzel kot bodo oni hotel.


Nebuloza. Naročiš pri trgovcu, in kaj ima on s kurirjem, me niti ne zanima. Sem imel primer (mislim, da express gold), ko je kurir postopal na takšen način. Poklical sem trgovca in mu povedal, da bom paket prevzel, a da se z dotično službo ne nameravam več ukvarjati, sicer naj vrnejo kupnino. Paket mi je čez dva dni dostavila PS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

issak ::

2dark je izjavil:

Zato ne plačam vnaprej. Vedno po povzetju. Zato imate probleme, ker plačate naprej. Uredite si dostavo v službo, tam plačate ob prevzemu.

Kot zadnje. Nehajte naročat tam, kjer dostavlja DPD. Sami si povzročate probleme.


Pa naroči ti po povzetju iz Nemčije... Jaz nisem imel še ene težave z DPD.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

49106 ::

Saj tudi jaz nisem imel nobene slabe izkušnje z express one, pa je kljub temu cela tema takšnih, ki težave imajo. Vzorec imaš bistveno premahjhen, da bi bil relevanten, pa tudi od območja oz samega zaposlenega je precej odvisno.

Pithlit ::

AndrejO je izjavil:

Prodajalec ni nikjer zahteval mobilno številko

Res je. Oni le prosijo za številko na kateri si dosegljiv zato da se v primeru težav izognejo (v tvoje in njihovo dobro) takšnim zapletom. Več kot očitno z zelo dobrim razlogom.

Da ne bo pomote: ena mojih najslabših izkušenj je ravno z dpd (oz. njihovo francosko - chronopost - izpostavo v navezi z italijansko - Bartolini -). Tudi oni niso komunicirali z mano prek telefonske. Verjetno zato ker je bila slovenska (v Italiji)... kar zna tudi biti težava pri tebi (ker ni slovenska v Sloveniji).
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

Pithlit je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Prodajalec ni nikjer zahteval mobilno številko

Res je. Oni le prosijo za številko na kateri si dosegljiv zato da se v primeru težav izognejo (v tvoje in njihovo dobro) takšnim zapletom. Več kot očitno z zelo dobrim razlogom.

Da ne bo pomote: ena mojih najslabših izkušenj je ravno z dpd (oz. njihovo francosko - chronopost - izpostavo v navezi z italijansko - Bartolini -). Tudi oni niso komunicirali z mano prek telefonske. Verjetno zato ker je bila slovenska (v Italiji)... kar zna tudi biti težava pri tebi (ker ni slovenska v Sloveniji).

Ja, se čisto strinjam in to je dejansko tudi bil problem. Iz DPD so lepo povedali, da kurirji na tuje številke ne kličejo. Kar recimo tudi razumem. Verjetno niso plačani za to, da ugotavljajo koliko jih bi takšen klic stal (čeprav recimo DHL, Fedex in UPS pokličejo tudi na mojo tujo številko - različna podjetja, različni pristopi).

Zapletli so se, ko pridemo do točke, da kurir na zvonec ni pozvonil, namesto da bi pošiljko odnesel nazaj v distribucijo, jo je odložil v paketnik. To slednje, recimo, je proti politiki DPD. Kar je tudi nekaj, kar je DPD že lepo in jasno napisal. Kurir je verjetno to storil v najboljši veri, da bodo stvari lepo šle skozi.

Vendar niso ...

In DPD sedaj nima procesa, da bi stvari saniral in pošiljko pobral iz paketnika ter vrnil nazaj v distribucijski center v nekem doglednem času. Moja definicija "doglednega časa" v tem primeru je teden dni, kar mislim, da je realno.

In tako bom sedaj videl kaj bo in kdaj bo. Krivda je tukaj v celoti na strani DPD, ki ima procese zašuštrane do te mere, da niso sposobni izročiti pošiljke za katero natančno vedo kje je.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

misek ::

AndrejO je izjavil:

Iz DPD so lepo povedali, da kurirji na tuje številke ne kličejo.
Katera je ta tuja številka? Moja številka kot številka naročnika? Mene so še vedno čisto vsi kurirji prej poklicali, če sem doma, da mi v naslednjih 5 minutah pripelje paket. Je pa res, da sem doma na deželi - verjetno tu stvari potekajo drugače, kot v mestih :)

Pithlit ::

misek je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Iz DPD so lepo povedali, da kurirji na tuje številke ne kličejo.
Katera je ta tuja številka? Moja številka kot številka naročnika? Mene so še vedno čisto vsi kurirji prej poklicali, če sem doma, da mi v naslednjih 5 minutah pripelje paket. Je pa res, da sem doma na deželi - verjetno tu stvari potekajo drugače, kot v mestih :)

Zna bit, ja. Da imajo 'na deželi' več cajta folk okol klicat ker pač mal več cajta traja med posameznimi strankami.

Na tuje številke pa najbolj verjetno ne kličejo ker je velika verjetnost da bo treba v tujem jeziku komunicirat, česar pa ni v njihovem opisu nalog (zelo verjetno niti ne poznajo jezika).

V mojem primeru je veliko več komunikacije preko SMS. Pa ni važno a se pogovarjamo o PS (kot najbolj osnovnem ponudniku) ali DHL express (kot najbolj picajzlastem).
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

misek je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Iz DPD so lepo povedali, da kurirji na tuje številke ne kličejo.
Katera je ta tuja številka? Moja številka kot številka naročnika? Mene so še vedno čisto vsi kurirji prej poklicali, če sem doma, da mi v naslednjih 5 minutah pripelje paket. Je pa res, da sem doma na deželi - verjetno tu stvari potekajo drugače, kot v mestih :)

Irska. Ampak kar se kurirja tiče bi lahko bila tudi premijska 100€/minuto številka in sprejmem, da je to pač njihova politika. Zadeve se je včasih pri DPD in danes tudi še pri drugih podjetjih dalo rešiti. Kadar pokličejo včasih ne znajo najti zvonca in jim malo pomagam, včasih pa res ni nikogar doma in se lahko z njimi dogovorim kaj in kako naprej.

Pri DPD bo to očitno postal problem VIP (veze in poznanstva), ker kličejo ne, zvonca ne najdejo, ko kaj zašuštrajo pa več nimajo procesa, da bi karkoli rešili v doglednem času.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

pol3ni ::

Moje izkušnje z DPD dostavo so take,da dobim sms kdaj bo dostava in to je to.Paket dobim ponavadi na mizi terase ali kar na tleh pred vhodnimi vrati.Pozvoni ali pokliče nikoli ne.Vidim samo kombi ko se odpelje iz pred hiše

mihi666 ::

Pri nam vozi en star možakar paket pusti kje se mu sprdne. Pa vedno ima čik v ustih

AndrejO ::

No, vikend je skoraj mimo, Pithlit mi je na ZS sporočila, da ima pač svoje življenje (razumljivo) in, da tega tudi za jurja ne bi šla reševati (tudi razumljivo).

Enega dela glede njenega odgovora, da stvari sicer niso čisto takšne, kot si jih predstavljam, nisem razumel, ker se moja predstava začne in konča na tem, da je paket pred hišo, dostavno podjetje, ki naj bi ga dostavilo, pa ga že več kot teden dni ni sposobno dostaviti. Če to ni opis nesposobnosti, potem ne vem kaj je. Morda pa sem že predolgo zdomec in sem že pozabil, kako se to dela v Sloveniji in je to dejansko znak vrhunskih kompetenc.

Veliko sreče vsem, ki ste prisiljeni uporabiti DPD. Če bo vaš dostavljalec slučajno kaj storil narobe, obstaja verjetnost, da bo prej novo leto, kot pa paket v vaših rokah. Če se do srede (torej 14 dni kar so stvari lastnoročno zajebali) stvari ne rešijo, bom pri prodajalcu nakup storniral in naj se potem podjetja medsebojno pregovarjajo kdo komu kaj.

Kar se tiče ostalih podjetij - so cvetke, in imajo zaposlene cvetke. Ampak še vedno so toliko prisebni, da se da z enim ali dvema klicema v njihov klicni center stvari spraviti v red. Pri DPD očitno ne pomaga niti VIP. So se čisto preveč zaštrikali.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

kixs ::

Ta teden sem dobil dva paketa iz Italije preko DPD-ja. Dostava je trajala dva dni. Pakete je pustil tako kot vedno. Tako sem enega videl sele naslednji dan, ko sem preveril sledenje :lol: Obvestila, kot vedno, ni bilo. Sicer nikoli nobenih tezav. Enako pri GLS-u. S tem, da tam vedno dobim SMS, da bo danes dostavljeno in tudi je.

feryz ::

Pošta je res zakon. Poštar me ponavadi pokliče, naročim mu naj paket nekam zabriše okrog bajte, kamor mu paše, on to stori in je urejeno.

2dark ::

AndrejO je izjavil:


Veliko sreče vsem, ki ste prisiljeni uporabiti DPD.


Kupujemo tam, kjer imamo na izbiro drugo dostavno službo. Nihče te ne sili, da kupuješ tam, kjer poslujejo z DPD-jem.

feryz je izjavil:

Pošta je res zakon. Poštar me ponavadi pokliče, naročim mu naj paket nekam zabriše okrog bajte, kamor mu paše, on to stori in je urejeno.


Pošta je super, ampak za S-T jeve škrtuhe pač ni. Raje grejo na riziko.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Pithlit ::

AndrejO je izjavil:

No, vikend je skoraj mimo, Pithlit mi je na ZS sporočila, da ima pač svoje življenje (razumljivo) in, da tega tudi za jurja ne bi šla reševati (tudi razumljivo).

Enega dela glede njenega odgovora, da stvari sicer niso čisto takšne, kot si jih predstavljam, nisem razumel, ker se moja predstava začne in konča na tem, da je paket pred hišo, dostavno podjetje, ki naj bi ga dostavilo, pa ga že več kot teden dni ni sposobno dostaviti. Če to ni opis nesposobnosti, potem ne vem kaj je. Morda pa sem že predolgo zdomec in sem že pozabil, kako se to dela v Sloveniji in je to dejansko znak vrhunskih kompetenc.

Veliko sreče vsem, ki ste prisiljeni uporabiti DPD. Če bo vaš dostavljalec slučajno kaj storil narobe, obstaja verjetnost, da bo prej novo leto, kot pa paket v vaših rokah. Če se do srede (torej 14 dni kar so stvari lastnoročno zajebali) stvari ne rešijo, bom pri prodajalcu nakup storniral in naj se potem podjetja medsebojno pregovarjajo kdo komu kaj.

Kar se tiče ostalih podjetij - so cvetke, in imajo zaposlene cvetke. Ampak še vedno so toliko prisebni, da se da z enim ali dvema klicema v njihov klicni center stvari spraviti v red. Pri DPD očitno ne pomaga niti VIP. So se čisto preveč zaštrikali.

Nikoli in nikjer nisem rekla da stvari niso take kot si ti predstavljaš. Rekla sem da mogoče ni ravno tako kot nam jih predstavljaš.

Napisal si, recimo, da dpd ne more do paketa v paketomat. In to čisto objektivno pač ni res. Zdaj, kako in zakaj je prišlo do tega da lahko postaviš takšno trditev... ne vem. Lahko da je prišlo do nesporazuma, lahko da je prišlo do nekih trenj ko tvojemu sogovorniku na drugi strani ni bil všeč tvoj ton. Whatever...
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

2dark je izjavil:

AndrejO je izjavil:


Veliko sreče vsem, ki ste prisiljeni uporabiti DPD.


Kupujemo tam, kjer imamo na izbiro drugo dostavno službo. Nihče te ne sili, da kupuješ tam, kjer poslujejo z DPD-jem.


Čisto vedno to ni možno, ker vsi ne povedo s kom bodo pošiljali.

Ampak lekcija naučena. Dokler se pri DPD ne spravijo v red, bodo naročila res šla drugam. Preventivno, da zavarujem svoje lastne živce.

Pithlit je izjavil:


Nikoli in nikjer nisem rekla da stvari niso take kot si ti predstavljaš. Rekla sem da mogoče ni ravno tako kot nam jih predstavljaš.

Napisal si, recimo, da dpd ne more do paketa v paketomat. In to čisto objektivno pač ni res. Zdaj, kako in zakaj je prišlo do tega da lahko postaviš takšno trditev... ne vem. Lahko da je prišlo do nesporazuma, lahko da je prišlo do nekih trenj ko tvojemu sogovorniku na drugi strani ni bil všeč tvoj ton. Whatever...

Moja napaka, narobe sem te razumel.

Vendar pa bom napisal in stal na temu, da na tej točki nabijaš ti.

24.11. sem klical na DPD in so obljubili, da bo urejeno še isti dan.
29.11. (3 delovna dni kasneje), sem bil osebno na DPD, pa je bil paket še vedno v paketniku. Bodo uredili naslednji delovni dan.
30.11. Mama osebno ujame dostavljalca DPD pred blokom, da bo odprl paketnik. Ni ga sposoben odpreti. Naveden razlog: odpre ga lahko samo s kodo, ki je šla na SMS.
3.12. Paket je še vedno v paketniku.

29.11. so mi zaposleni v DPD dali št. na katero naj pokličem, da vidim če lahko lastnik paketomata uredi, da pošiljko vrnejo. **IDIOT** na telefonu je na moja vprašanja kako pošiljko čim prej dobiti ven "pomagal" tako, da je hrambo celo podaljšal. Kot uslugo! In, da bo vse skupaj še lažje (/sarcasm), je poslal še en SMS na številko za katero mu razlagam, da ne more dobiti SMS-ja. "Dokaz o poslovni komunikaciji" upam, da je varno shranjen, da si bodo lahko potem medsebojno prelagali krivdo za ta idiotizem.

Sedaj pa tako ... razumem, da se ti s tem ne da ukvarjati. Vendar pa, če se s tem očitno niti za 100€ na da ukvarjati tistim, ki menda natančno vedo kako to deluje (citiram: "Mam pred sabo v tem trenutku aktivnega dostavljalca dpd. Na moji desni je bivša dostavljala dpd. Oba pravita da nabijaš."), potem bom rekel, da je edina oseba tukaj, ki nabija, žal ti.

100€ ni za gate dol strgat znesek, ampak da bi človek rekel, da se mu ne da porabiti recimo ure ali dveh, če je še vedno povezan z DPD na nek način (dostavljalec?), da paket spravi nazaj do DPD centra - kar si predstavljam, da je še najmanj, kar lahko DPD stori, da sanira lastno ustvarjen zajeb - pa tudi pove veliko o tem, da verjetno stvari niso ravno čiste na strani DPD-ja. Če se lastni odstavljalci izogibaju znesku za katerga bi lahko v vselem decembru peljali kar nekaj kolegov na kuhanček ali pico. Za nekaj, kar ne bi smeli biti več kot 15 minut na telefonu za navadno stranko, kaj šele nekoga, ki morda ve koga točno poklicati znotraj firme, da se stvari premaknejo.

DPD, nesposobne opice. Nekdo, ki me obtožuje nabijanja in prikrivanja (Pithlit - sem v ZS karkoli izpustil, kar bi tvojem zbranem cvetoberu DPD-jevih sedanjih in bivših dostavljalcev onemogočalo rešiti težavo?) pa na koncu izjavi nekaj, kar se sliši, kot da je grozdje itak preveč kislo.

Verjemem, da je.

DPD se je na to grozdje poscal in se ga sedaj nihče pri zdravi pameti več noče dotakniti, ker ve koliko časa bo šlo notri za natančno nič efekta.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Pithlit ::

Prav.
Life is as complicated as we make it...

delavec44 ::

Kot zanimivost, Pošta slo isto uporablja svoje in paketnike iz te teme. Pa vedno pošlje kodo (PIN in QR) na sms IN mail. Tu ni možnosti, da bi dobil kodo po mailu? Saj naročnik ga sigurno ima.

Enako naredi tudi GLS pri svojih paketomatih. Preverjeno.

AndrejO ::

delavec44 je izjavil:

Kot zanimivost, Pošta slo isto uporablja svoje in paketnike iz te teme. Pa vedno pošlje kodo (PIN in QR) na sms IN mail. Tu ni možnosti, da bi dobil kodo po mailu? Saj naročnik ga sigurno ima.

Enako naredi tudi GLS pri svojih paketomatih. Preverjeno.

Ha! Sem preveril v neželjeni pošti in med izbrisano. Nič. Generičen @gmail.com naslov, pošiljatelj ga seveda ima, sicer ne bi prejel računa, statusa naročila, ... Ne morem pa reči, če je naslov posredoval DPD-ju ali ne.

Pa tudi, če ga ni - kakšna je ocena sposobnosti podjetja, če jih naslovnik osebno obiskuje, pa še vedno niso sposobni potegniti glavo iz riti on opraviti svoje delo.

Danes je 4.12. Prvič sem jih kontaktiral 24.11. 10. dan in še vedno nič od nič.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

bemfa ::

Cela štala zato ker OP-jeva mami še vedno nima mobilnega telefona.

49106 ::

Mater, si bumbar. "Cela štala" je zato, ker niti DPD ne more do paketa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Pithlit ::

49106 je izjavil:

Mater, si bumbar. "Cela štala" je zato, ker niti DPD ne more do paketa.

Kar je bullshit. Ampak ok, jaz nabijam.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

49106 ::

Seveda nabijaš, saj drugega niti ne znaš. Povsod si najbolj pametna in najbolj glasna, poveš pa zelo malo oz nič.

Zakaj torej OP-u še niso zrihtali paketa, če ga že samovoljno preusmerijo? Zanimivo je tudi, da ne znajo pozvoniti na vrata, ker nimajo telefonske številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Pithlit ::

49106 je izjavil:

Seveda nabijaš, saj drugega niti ne znaš. Povsod si najbolj pametna in najbolj glasna, poveš pa zelo malo oz nič.

Zakaj torej OP-u še niso zrihtali paketa, če ga že samovoljno preusmerijo? Zanimivo je tudi, da ne znajo pozvoniti na vrata, ker nimajo telefonske številke.

To ne vem. Da paketomata ne morejo odpret pa paketa ven vzet je pa... Hja. Po mojem paketi tam not po parih dneh kar izginejo če jih nihče ne pride iskat. *poof* (Saj ne da imajo kurirji ključe...)
Life is as complicated as we make it...

49106 ::

Pojma nimam kako imajo urejeno, ampak torej praviš, da OP nabija? Možno.

Kaj torej lahko naredi? Ulovi kurirja in gre z njim odpret paketomat?

Op, a lahko še tukaj prilepiš mail DPD-ja (zakrij osebne podatke)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Pithlit ::

49106 je izjavil:

Pojma nimam kako imajo urejeno, ampak torej praviš, da OP nabija? Možno.

Kaj torej lahko naredi? Ulovi kurirja in gre z njim odpret paketomat?

Op, a lahko še tukaj prilepiš mail DPD-ja (zakrij osebne podatke)?

Ne pravim tega. Sem že vse stipkala, pa si lahko prebereš. Ne bom pa tipkala kar sva privat imela.
Life is as complicated as we make it...

49106 ::

Kje si natipkala, kako rešiti problem? Morda sem slaboviden, ampak odgovora na to, ne vidim. Vidim pa ogromno pisanja o tem, kako je telefonska številka pomembna za dostavo, čeprav je v resnici potrebno zgolj ime, priimek in naslov, včasih pa še naslov ne (hint nekatere izpostave PS)

Če si vse stipkala, zakaj potem še pišeš v tej temi?

AndrejO je izjavil:

No, vikend je skoraj mimo, Pithlit mi je na ZS sporočila, da ima pač svoje življenje (razumljivo) in, da tega tudi za jurja ne bi šla reševati (tudi razumljivo).


Drži, ali ne drži?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Pithlit ::

Ja, slaboviden si.
Life is as complicated as we make it...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Express One Si in njihov odnos glede dostav (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Loža
67168713 (861) GupeM
»

DPD , šalabajzerji na kubik...kaj storiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6919057 (3569) Furbo
»

Pogodbenik za dostavo s Colissimo / Gearbest

Oddelek: Loža
204052 (1259) BuDi79
»

DPD pustil paket v veži bloka (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6310328 (8326) Zelnick
»

Izgubljena pošiljka (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5718437 (11067) Šimpanz

Več podobnih tem