» »

GLS nesposobni - nasvet prosim

GLS nesposobni - nasvet prosim

1 2
3
»

Miki N ::

Malo sploŠnejše: v bistvu smo kar kmalu od "u kako fina je ta dostava, vse dobiš kar na dom - THA FJUČR!" prišli do enšitificirane počasne dostave, ki pije živce in hkrat napol praznih "fizičnih" trgovin ter komično dolgih rokov za naročanje stvari, ki so v nekem lagerju kdo ve kje. Potrošniška izkušnja je sedaj - v splošnem - slabša. :|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Miki N ()

bm1973 ::

Sam online naročam večinoma iz amazon.de, ker so cene precej konkurenčne, že zaradi zastonj poštnine...

Zaenkrat nimam problemov...

Vse ostalo slabše in zaradi poštnine precej dražje... Poštnina je hitro 20,30% cene izdelka.

Miki N ::

Obljubljali so nam dostavo z droni, dobili smo pa črnca, ki ti našutira paket pred vrata, ko Ronaldo, če sploh pride. :'(

bm1973 ::

Da ne govorim, da so paketi vedno bolj poškodovani.

Dobro, da pošiljatelj dobro zavaruje izdelek...

Tukaj pa plastična embalaža ni problem, kot pri slamicah...

Zmajc ::

GLS so daleč najslabša dostavna služba v SLO.

Dostavljajo samo 1x na dan, paketi poškodovani kot da z njimi igrajo fuzbal (pri zadnjem naročilu sem imel v paketu dobesedno luknjo), paket samo vržejo pred vrata in grejo naprej, nobenih sms/email obvestil o prihajajoči dostavi, nobenih paketomatov.

Ko vidim da oni dostavljajo mi je kar slabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

fikus_ ::

Ta teden mi je GLS dostavil paket na dom (prvič, ker se morajo peljati nekaj km v hrib in ga raje pustijo na črpalki), brez kakšne najave s strani GLS, brez klica (ob naslovi je bila moja tel. št.),... v glavnem presenečenje v obliki paketa poleg garažnih vrat.

Sedaj pa ne vem, ali bi bil srečen zaradi dostave na dom, ali nesrečen, ker ga je kar odložil. :D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bm1973 ::

Naslednjič bom poklical trgovca, da paketa nisem dobil.

Pa naj se jebejo s tem in mi vrnejo denar ali pošljejo novega...

Samael ::

Torej, naslednjič boš pošiljko, da jim boš dal "lekcijo", ker so paketi, kot praviš "čedalje bolj poškodovani" preprosto ukradel in zahteval, da pošljejo še enkrat?

Ah, ja... Ne zagovarjam dostavnih služb, vendar predvidevam, da si na GLS ter trgovcu zaradi "čedalje bolj poškodovanih pošiljk" že podal pritožbo, mogoče celo reklamacijo, ter nazaj dobil povratno informacijo, ki te ni zadovoljila, zato se boš poslužil (beri: okoristil) s krajo?
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

bm1973 ::

Daj ne moraliziraj po nepotrebnem...

Ja, sem podal pritožbo, dal zanič oceno njim in na Google (idioti celo zato prosijo). Dvomim, da kdo to gleda, sicer...

starfotr ::

Drugič trgovcu omeni, da ti naj raje pošljejo s Fedexom. :))

crniangeo ::

starfotr je izjavil:

Drugič trgovcu omeni, da ti naj raje pošljejo s Fedexom. :))

raj ne, ker ti ga bo tom hanks dostavil osebno čez cca 30 let :D
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Samael ::

bm1973 je izjavil:

Daj ne moraliziraj po nepotrebnem...

Ja, sem podal pritožbo, dal zanič oceno njim in na Google (idioti celo zato prosijo). Dvomim, da kdo to gleda, sicer...

A zdaj boš pa, če bo le opcija, še ukradel paket? To si namreč rekel.

Ti bom dal en namig:

bm1973 je izjavil:

Sam online naročam večinoma iz amazon.de, ker so cene precej konkurenčne, že zaradi zastonj poštnine...

Zaenkrat nimam problemov...

Vse ostalo slabše in zaradi poštnine precej dražje... Poštnina je hitro 20,30% cene izdelka.

Ja, skoraj vedno imaš opcijo izbire hitrejše, kakovostejše dostave v smislu DHL Expressa, ampak to kakovostnejšo hitrejšo dostavo boš pač plača. E, to pa ne...
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Zmajc ::

Glej pritožb nad njimi je ogromno in vlečejo se nazaj že kar prevec let. Zelo poškodovani paketi niso nič novega, to se dogaja že leta in leta. Sam sem negativen feedback pisal tudi nemškemu Amazonu pa jih ša kar naprej najemajo za dostavo.

Če vsi delajo v tvojo škodo in te par let noben ne jebe 5 posto zakaj bi se sploh še trudil?

Meni je za jurja EUR vreden telefon "izginil" med GLS transportom neznano kam. In sem se 3 mesece jebal z Amazon supportom da so dokončno ugotovili da paket ne bo prišel do mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

starfotr ::

Pritožb je malo. Firma dela že desetletja in tudi še desetletja bo.

Kupuj lokalno, imaš nešteto trgovin in ne boš imel nobenega stika s kurirsko službo.

Zmajc ::

90% kuristkih služb je super, GLS je edina izjema. In ravno njih si je Amazon izbral. Saj verjetno zato upad kvalitete dela. Mastna pogodba ni se potrebno trudit.

val46 ::

90% kurirskih služb je super, edino GLS je izjema? Ok, s tem stavkom si povedal vse...Ali živis v svojem svetu, ali si pa pač pri eni od konkurenčnih podjetij zaposlen in pač pljuvaš po konkurenci. Druge ni.

Pithlit ::

Zmajc je izjavil:

90% kuristkih služb je super, GLS je edina izjema. In ravno njih si je Amazon izbral. Saj verjetno zato upad kvalitete dela. Mastna pogodba ni se potrebno trudit.

Dej ne bluzi. Maš na tem forumu teme "vnesi-ime-kurirske-službe šalabajzerji". Vključno s pošto Slovenije. Čist vsi imajo enake probleme. Sam zato ker imaš ti z GLS nek problem, to še zdaleč ne pomeni da so "edina izjema".

Sej lahko jaz podelim kako dobro izkušnjo z GLS, da se po kompenzira? Saj ne da nimam slabe...
Life is as complicated as we make it...

Zmajc ::

Saj ne pravim da so vse izkušnje slabe. So pa še vedno za konkurenco. Nimajo nobenega obveščanja o dostavi in paketi so samo pri njih nadpovpečno močno poškodovani. V službi preko njih prejemamo par paketov tedensko in ogromno paketov ima velike luknje v škatlah. Pogosto na hitro zaflikano z selotejpom da ne razpade. Pogosto se vidi vsebina paketa.

Smo škatle slikali ter jim pošiljali kaj so dostavili, klicarili , ipd. Pa se nič ne spremeni. OK ne bom rekel da so vsega oni krivi, ker so paketi vseeno v mednarodni dostavi a zanimivo da samo pri njih dobimo tako poškodovane pakete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

starfotr ::

In še kar niste zamenjali ponudnika? :))

Delaš v firmi mazohisti d.o.o. morda? Ker edino to je logično, da ne zamenjate.

bm1973 ::

Saj dostikrat nimaš izbire kurirja... Oz., skoraj nikoli

Ne bom pa lokalno kupoval istih izdelkov po 30% večji ceni.

PA ne morem verjeti, da se zagovarja zanič ponudnike storitev.

No ja, pač slovenska negativna selekcija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

Zmajc ::

starfotr je izjavil:

In še kar niste zamenjali ponudnika? :))

Delaš v firmi mazohisti d.o.o. morda? Ker edino to je logično, da ne zamenjate.


Dostavo ne izbiramo mi ampak podjetje s katerim sodelujemo.

starfotr ::

Naredite lahko lasten pick up s poljubno izbrano kurirsko službo.

Nihče nobenega ne zagovarja. Sploh pa ne nesposobnosti ponudnika dostave.

Kvečjemu se smejim vaši nesposobnosti, ker imate toliko težav in nič ne ukrenete ampak samo jokate po forumu.

Možnosti je seveda več. Od menjave ponudnika dostave, menjave trgovine, kjer kupujete, kupovanje lokalno ali pa odrekanje nakupu. Je pa na vas kaj izberete. Izbrali ste jokanje po forumu, krajo opteme, dajanje mnenj na internetu in to vse zagotovo ne bo rešilo nobene od vaših težav.

Pithlit ::

Zmajc je izjavil:

Nimajo nobenega obveščanja o dostavi in paketi so samo pri njih nadpovpečno močno poškodovani.

Zakaj se lažeš? Al pa sem jaz očitno taka vip stranka da me sproti obveščajo...
Life is as complicated as we make it...

Zmajc ::

Ne lažem, pakete nam pri firmi kar vržejo pri vhodu brez da bi komurkoli javili. Včasih so zvonili na domofon ali klicali na telefon ko so dostavili, trenutno tega ni. Šefi se ne sekirajo, glavno da roba pride. Jaz pa se tudi ne bom kregal zaradi tega. Super da je pri tebi drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

val46 ::

Ah dej no...To, da enemu Janezu nekje v vukojebini en kurir vrže paket pred vrata bi še zastopil in tudi verjamem, da pa kurir, ki vozi dostavo poslovnim partnerjem(kar firma kot taka je) in ne bi dal vsaj nekomu v roke(če že ne podpisat), tega pa res ne verjamem. No, razen če delaš v "one man band firmi preko sp, pa si takrat ko on dostavlja nekje na terenu. Si ne predstavljam firme z več 10 ali celo 100 zaposlenimi, kateri bi bilokatera dostavna služba kar vrgla pakete pred vhod in odpeljala. Jaz delam v podjetju, kjer vratar vsak paket prevzame in tudi pogleda dobavnico, vsaj za koga je, če že ne preveri vsebine in šele potem dovoli kurirju odpeljat iz pred podjetja. In mislim da je povečini kar povsod tako, vsaj po pripovedovanju prijateljev, par od njih je blo tudi pred leti v delovnem razmerju pri kakšni od teh dostavnih služb pri nas.

chuck ::

In kaj je povzetek tega, vse kurirske so nesposobne tko kot so vsi Slovenci nesposobni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chuck ()

delavec44 ::

Podpisa ne rabijo več. Pa tudi če bi, kdo pa se čitljivo podpiše s prstom na telefon? Isto kot če bi te on, kar se tudi dogaja.

Samael ::

Zmajc je izjavil:

90% kuristkih služb je super, GLS je edina izjema. In ravno njih si je Amazon izbral. Saj verjetno zato upad kvalitete dela. Mastna pogodba ni se potrebno trudit.


Mimogrede, moja zadnja slaba izkušnja z dostavo je bil DPD dva tedna nazaj.

Izvedel sem online naročilo v Decathlonu, pa ker nisem vedel, če bo v času dostave dopoldne kdo doma, sem za dostavo izbral eno njihovih dostavnih točk, bližnjo trafiko 3DVA.

Na dan dostave prejmem mail "Paket zaradi tehničnih ovir in/ali neustreznih dimenzij žal ne more biti dostavljen na izbrano prevzemno mesto. Vljudno vas prosimo, da nam na elektronski naslov podpora@dpd.si sporočite alternativni naslov, kamor vam paket lahko dostavimo."

Javim domači naslov, hkrati pa za vsak slučaj tudi pokličem na support, kjer mi korektno razložijo, da je pošiljka iz neznanega razloga ostala v skladišču, najbrž tehnična težava, ampak da jo v ponedeljek gotovo dobim.

Ponedeljek... o, super, danes pa le pride.

No, pa v ponedeljek namesto pošiljke ponovno prejmem obvestilo: "Paket zaradi tehničnih ovir in/ali neustreznih dimenzij žal ne more biti dostavljen na izbrano prevzemno mesto. Vljudno vas prosimo, da nam na elektronski naslov podpora@dpd.si sporočite alternativni naslov, kamor vam paket lahko dostavimo."

Da, ponovno! :)

Pokličem, nič jim ni bilo jasno zakaj je pošiljka ostala še vedno v skladišču, ampak se bodo potrudili, da bo šlo še danes na pot.
No, pa ni šlo.

Pokličem, nič jim ni bilo jasno... zakaj je pošiljka še vedno pri njih, se bodo pozanimali.

S suportom tako praktično ne moreš rešiti ničesar, vedno znova prejemaš mail z enako vsebino, pa vedno znova po telefonu povedo, da ne vedo, zakaj je ostalo pri njih. Hkrati pa tudi povedo, da mi pošiljko ne morejo preusmeriti na drugi naslov oz. "pošiljatelj je kreiral nalepko le za dostavo na prevzemno točko, žal ne moremo urediti dostave na dom. Hvala za razumevanje" - čeprav so dvakrat v mailu od mene zahtevali drugi naslov.

No, zadevo sem razrešil tako, da sem Decathlonu javil, da mi dostava iz neznanega razloga ne more dostaviti pošiljke in da odstopam od nakupa, hkrati pa sem poslal še mail na reklamacije (ne na support, drugi mail naslov..) DPD-ja, kjer so mi po nekem času vendarle razložili, da je bila težava v tem, da v Trafiki niso želeli prevzeti pošiljke, ker je bila prevelika.
V pošiljki je bil zgolj en mali 25l nahrbtnik. Decahtlon to zapakira v vrečko. :)


Toliko enih klicov, mailov, vrtenja v krogu... brez bilo kakršnega rezultata. Nihče ni vedel povedati, znal pojasniti, kaj se s pošiljo dogaja cel teden - vse do momenta, ko sem izjavil, da se lahko nehajo truditi in odstopil od nakupa - takrat je tudi Decathlon od njih terjal pojasnilo :)
Moram pa dodati, da sam Decathlon ni nič kompliciral. Refund so izvedli v nekaj urah od mojega maila in DPD-ju naročili, da naj jim pošiljko vrne (CC so posredovali tudi na moj naslov).

No, predvčerajšnim pa prejmem mail:

v skladišču imamo vaš paket s sledilno številko 16962.... od pošiljatelja DECATHLON LCUSTOMER SERVICE, ki ga ni bilo mogoče dostaviti zaradi nepopolnih podatkov na paketu.

V kolikor želite dostavo paketa, nam na elektronski naslov podpora@dpd.si sporočite sledilno številko paketa, skupaj z vašim naslovom in telefonsko številko.


Resno? :)
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Express One Si in njihov odnos glede dostav (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Loža
791111645 (464) _Denny_
»

DPD (tisočič) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
747377 (1999) GrimReaper3
»

VIP klub na Mimovrste bo najverjetneje ukinjen? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
749395 (3777) mrTwelveTrees
»

DPD , šalabajzerji na kubik...kaj storiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6921592 (6104) Furbo
»

GLS - ne vem kaj jim je

Oddelek: Loža
449369 (4548) LeXani

Več podobnih tem