Forum » Na cesti » Nakup Avtomobila KIA
Nakup Avtomobila KIA
Mato989 ::
Kater bedak bi plačeval uradne servise, vmes pa še sam menjal olje?
Ni point to, point je da oni LAHKO to rečejo in dokazat ne morem da nisem...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Point je to, da na sodišču velja tisto, kar lahko dokažeš. Ti lahko dokažeš:
1. da si redno hodil na servise
Ne moreš pa dokazat:
1. da olje ni krivo za okvaro
Oni lahko dokažejo:
1. da si prinesel svoje olje
2. olje je krivo za okvaro (in ti tu čisto nič ne pomaga tudi če bi ti dokazal, da si kupil olje v ne vem kako originalni embalaži, ker potem je na tebi, da tožiš tistega, ki ti je prodal olje - kar izvoli).
Oni ne morejo dokazat:
1. da si sam vlival vmes napačno olje (čeprav sem precej prepričan, da je kdo tudi to že poskušal, mislim da pežo, ampak je stranka lahko dokazala točko 1., in zato to pač pade v vodo)
Zdaj pa to seštej.
1. da si redno hodil na servise
Ne moreš pa dokazat:
1. da olje ni krivo za okvaro
Oni lahko dokažejo:
1. da si prinesel svoje olje
2. olje je krivo za okvaro (in ti tu čisto nič ne pomaga tudi če bi ti dokazal, da si kupil olje v ne vem kako originalni embalaži, ker potem je na tebi, da tožiš tistega, ki ti je prodal olje - kar izvoli).
Oni ne morejo dokazat:
1. da si sam vlival vmes napačno olje (čeprav sem precej prepričan, da je kdo tudi to že poskušal, mislim da pežo, ampak je stranka lahko dokazala točko 1., in zato to pač pade v vodo)
Zdaj pa to seštej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Point je to, da na sodišču velja tisto, kar lahko dokažeš. Ti lahko dokažeš:
1. da si redno hodil na servise
Ne moreš pa dokazat:
1. da olje ni krivo za okvaro
Oni lahko dokažejo:
1. da si prinesel svoje olje
2. olje je krivo za okvaro
Oni ne morejo dokazat:
1. da si sam vlival vmes napačno olje (čeprav sem precej prepričan, da je kdo tudi to že poskušal, mislim da pežo, ampak je stranka lahko dokazala točko 1., in zato to pač pade v vodo)
Zdaj pa to seštej.
Če lahko DOKAŽEJO da je olje krivo za okvaro potem dokažejo da je olje neustrezno... če to dokažejo morajo naredit meritve olja, če je stranka resnično kupila olje po specifikacijah proizvajalca je potem kriv prodajalec/proizvajalec olja ki je specificiral nekaj kar je v okvirih za avto za katero kupiš in je potem odškodninsko odgovoren
Sicer se strinjam da je to spet postopek ampak govorit da pa potem si kr samoplačnik je neumnost.
Me pa zanima kako bodo torej oni dokazali da je krivo olje za olje 4 servisov nazaj? Potem morajo namreč opraviti meritev olja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
darkolord ::
Mato989 ::
Kater bedak bi plačeval uradne servise, vmes pa še sam menjal olje?
Aja poznam kar nekaj folka ki dela letno 30k km, in vsake 15k km sami menjajo olje ostalo pa na 30k km na rednih servisih.
Nisem ziher da "izvedenec" pride pogleda mašino od daleč in na oko oceni da je krivo "olje" in da je to za sodišče dovolj... To za mene ni DOKAZ...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Lonsarg ::
Ma v bistvu so sami loleki vsi proizvajalci, namesto da se jajcajo z dražjimi postavkami za olje itd, bi lahko preprosto na računu dali ločeno postavko "uradni servis za podaljšano jamstvo" v znesku recimo 50EUR in hkrati 50EUR cenejše olje in bi to bilo to. Konec debate, vse črno na belem, nič več potreb po zafrkancijah glede olja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
kriptobog ::
Razumljivo, ampak ne vidim težave, če je olje dokazano znotraj specifikacij problema enostavno ne sme bit. Oziroma je to vnaprej zgubljena tožba...
Kako boš ti za 4 servise nazaj dokazal, da je bilo pravo olje not? Oni bojo pa privlekli "izvedenca", ki bo reku, da je to zarad olja.
Kako bom pa dokazal če vzamem vedno njihovo olje in zariba in oni rečejo da sem na črno sam not vlival napačno?
Po tej logiki nobena garancija ne velja ker oni vedno lahko to rečejo tudi če so oni vse delali ni dokaza da nisem jaz zmes vliv pred 4 servisi doma olja not
Ne kompliciraj. Obveljajo bo kar je v servisni.
Utk ::
Oni lahko dokažejo:To bodo kar težko dokazali, če ni bilo res olje krivo ...
2. olje je krivo za okvaro
Če bojo crknle bremze, normalno, če bo karkoli z motorjem bojo pa že našli "izvedenca", ki bo to "dokazal".
Kater bedak bi plačeval uradne servise, vmes pa še sam menjal olje?
Aja poznam kar nekaj folka ki dela letno 30k km, in vsake 15k km sami menjajo olje ostalo pa na 30k km na rednih servisih.
Če niso več v garanciji, zakaj ne?
Nisem ziher da "izvedenec" pride pogleda mašino od daleč in na oko oceni da je krivo "olje" in da je to za sodišče dovolj... To za mene ni DOKAZ...
Sej ni panike, lahko si tudi čas vzame, itak boš ti plačal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Oni lahko dokažejo:To bodo kar težko dokazali, če ni bilo res olje krivo ...
2. olje je krivo za okvaro
Če bojo crknle bremze, normalno, če bo karkoli z motorjem bojo pa že našli "izvedenca", ki bo to "dokazal".
"Dokazal" ni dovolj dobro, moral bo DOKAZAT z tehničnim pregledom olja in meritvami... ne pa z besedami.
Ker pol lahko pride moj izvedenec in enako kontra "dokaže" kaj pa pol?
Ma v bistvu so sami loleki vsi proizvajalci, namesto da se jajcajo z dražjimi postavkami za olje itd, bi lahko preprosto na računu dali ločeno postavko "uradni servis za podaljšano jamstvo" v znesku recimo 50EUR in hkrati 50EUR cenejše olje in bi to bilo to. Konec debate, vse črno na belem, nič več potreb po zafrkancijah glede olja.
Ali pa bi REALNO ovrednotili olje ki je enako kot v trgovini in ga vlili not za 30EUR na uro v mašino pa je?
Šokantno ne?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Utk ::
"Dokazal" ni dovolj dobro, moral bo DOKAZAT z tehničnim pregledom olja in meritvami... ne pa z besedami.
On ne more dokazat za 5 servisov nazaj kakšno olje je bilo. Lahko pa izjavi, da s predpisanim oljem in redno menjavo do te okvare ne bi prišlo. Menjava je bila redna, ker imaš račune, ergo je krivo olje. Ki si ga ti kupil tam pa tam, torej toži ti tistega, ki ti je prodal to olje.
Ker pol lahko pride moj izvedenec in enako kontra "dokaže" kaj pa pol?
Ma komot, sej ga boš ti plačal. Ampak kaj točno bo on dokazal? Da ima avto tovarniško napako? Ja, glih tvoj izvedenec bo prvi na svetu za nek motor to dokazal. Ziher. Da je napaka v materialu? Prej boš ti bankrot, kot bo on to dokazal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Lonsarg ::
Podaljšano jamstvo je storitev ki jo noben proizvajalec ni pripravljen zastonj kriti. Jaz samo predlagam da namesto skritega zaračunavanja te storitev preko dražjih servisov/olja to raje zaračunajo direkt črno na belem.Ma v bistvu so sami loleki vsi proizvajalci, namesto da se jajcajo z dražjimi postavkami za olje itd, bi lahko preprosto na računu dali ločeno postavko "uradni servis za podaljšano jamstvo" v znesku recimo 50EUR in hkrati 50EUR cenejše olje in bi to bilo to. Konec debate, vse črno na belem, nič več potreb po zafrkancijah glede olja.
Ali pa bi REALNO ovrednotili olje ki je enako kot v trgovini in ga vlili not za 30EUR na uro v mašino pa je?
Šokantno ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
Lahko pa izjavi, da s predpisanim oljem in redno menjavo do te okvare ne bi prišlo.
Tega ne more izjavit, ker tudi dokazat ne more... on mora dokazat da se je uporabilo NAPAČNO OLJE...
Podaljšano jamstvo je storitev ki jo noben proizvajalec ni pripravljen zastonj kriti. Jaz samo predlagam da namesto skritega zaračunavanja te storitev preko dražjih servisov to raje zaračunajo direkt črno na belem.Ma v bistvu so sami loleki vsi proizvajalci, namesto da se jajcajo z dražjimi postavkami za olje itd, bi lahko preprosto na računu dali ločeno postavko "uradni servis za podaljšano jamstvo" v znesku recimo 50EUR in hkrati 50EUR cenejše olje in bi to bilo to. Konec debate, vse črno na belem, nič več potreb po zafrkancijah glede olja.
Ali pa bi REALNO ovrednotili olje ki je enako kot v trgovini in ga vlili not za 30EUR na uro v mašino pa je?
Šokantno ne?
Kia nima podaljšanega jamstva ampak računa za avte VEČ DENARJA kot konkurenca z prednostjo 7 letne garancije... torej je to zapakirano v ceni vozila...
KIA trdi da so njihovi avti tako dobri da ne bodo crknili 7 let in nam zato nudi garancijo v zameno za premium ceno ni to nekaj kar se plačuje preko olja z 150% maržo ampak je že preko cene vozila. Tudi ni to posebej naročeno s strani kupca kot lahko vzameš podaljšano jamstvo na renaultu
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Lonsarg ::
Več kot očitno ne ane, če potem še preko servisov dodatno pokasirajo?
Pa tistih 7 let ni neka konkurenčna prednost, Toyota ima 10 let.
Pa tistih 7 let ni neka konkurenčna prednost, Toyota ima 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
Več kot očitno ne ane, če potem še preko servisov dodatno pokasirajo?
Pa tistih 7 let ni neka konkurenčna prednost, Toyota ima 10 let.
Seveda je, je konkurenčna prednost proti renaultu ki ima 2, ali pa nekemu drugemu... to ne pomeni da je proti VSEM
Kot bi kupil pralni stroj ki ima garancijo 7 let ampak bi moral kupovat tablete pri proizvajalcu pralnega stroja oz. na pooblaščenih servisih drugače bi ble tablete za pranje krive če crkne nekaj... BULLSHIT
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Lonsarg ::
Saj ne govorim o tem kaj bi bilo prav, govorim zgolj o tem kako dejansko je. To da dajo podaljšano jamstvo zastonj je seveda del marketinškega natega. V praksi pač ni zastonj ampak gre za storitev ki je na skriti način zaračunano preko dražjih servisov. In ne samo preko olja, proizvajalec kar lepo kasira od uradnih servisov tudi drugje, ne samo z oljem! V ozadju je konkretni denarni flow uradniservis -> proizvajalec da proizvajalec ekstra kasira po prodaji.
In to izvajata tako Toyota kot Kia kot še marsikdo kdo, to skrito zaračunavanje podaljšanega jamstva.
Jaz kot kupec sem se s tem sicer sprijaznil in z veseljem plačam 50-100EUR ekstra na leto v zameno za to jamstvo. Mene samo moti da je to na skriti način namesto na direktni.
Eni kupci se pa s tem niste sprijaznili in bi se šli tožbe ki bodo trajale leta in 10kEUR predno bo morda na koncu proizvajalec spušil (in mu bo vseeno, ker bo redkokdo se tako dolgo tožaril)
In to izvajata tako Toyota kot Kia kot še marsikdo kdo, to skrito zaračunavanje podaljšanega jamstva.
Jaz kot kupec sem se s tem sicer sprijaznil in z veseljem plačam 50-100EUR ekstra na leto v zameno za to jamstvo. Mene samo moti da je to na skriti način namesto na direktni.
Eni kupci se pa s tem niste sprijaznili in bi se šli tožbe ki bodo trajale leta in 10kEUR predno bo morda na koncu proizvajalec spušil (in mu bo vseeno, ker bo redkokdo se tako dolgo tožaril)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
kriptobog ::
Več kot očitno ne ane, če potem še preko servisov dodatno pokasirajo?
Pa tistih 7 let ni neka konkurenčna prednost, Toyota ima 10 let.
Pozabljate, da za veliko voznikov ni 7 let garancije ampak manj - 150k km... KAr seveda pozabijo omeniti tudi v reklamah in za prodajnim pultom. Ko cetrto leto nekaj crkne in ima 155k km pa presenecenje.
Plus, da teh "7 let" placas z drazjimi servisi.
Več kot očitno ne ane, če potem še preko servisov dodatno pokasirajo?
Pa tistih 7 let ni neka konkurenčna prednost, Toyota ima 10 let.
Seveda je, je konkurenčna prednost proti renaultu ki ima 2, ali pa nekemu drugemu... to ne pomeni da je proti VSEM
Kot bi kupil pralni stroj ki ima garancijo 7 let ampak bi moral kupovat tablete pri proizvajalcu pralnega stroja oz. na pooblaščenih servisih drugače bi ble tablete za pranje krive če crkne nekaj... BULLSHIT
Tablete pa olje tezko primerjas. Sploh ob oglasih na raznih marketplaceih, ko se prodaja fake olje v original embalazi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Mato989 ::
Saj ne govorim o tem kaj bi bilo prav, govorim zgolj o tem kako dejansko je. To da dajo podaljšano jamstvo zastonj je seveda del marketinškega natega. V praksi pač ni zastonj ampak gre za storitev ki je na skriti način zaračunano preko dražjih servisov. In ne samo preko olja, proizvajalec kar lepo kasira od uradnih servisov tudi drugje, ne samo z oljem! V ozadju je konkretni denarni flow uradniservis -> proizvajalec da proizvajalec ekstra kasira po prodaji.
In to izvajata tako Toyota kot Kia kot še marsikdo kdo, to skrito zaračunavanje podaljšanega jamstva.
Jaz kot kupec sem se s tem sicer sprijaznil in z veseljem plačam 50-100EUR ekstra na leto v zameno za to jamstvo. Mene samo moti da je to na skriti način namesto na direktni.
Eni kupci se pa s tem niste sprijaznili in bi se šli tožbe ki bodo trajale leta in 10kEUR predno bo morda na koncu proizvajalec spušil (in mu bo vseeno, ker bo redkokdo se tako dolgo tožaril)
Ampak saj ni zastojn... zato je stranka pripravljena plačat višjo ceno vozila... Recimo če bi bila cena enaka kot zdaj in ne bi bilo 7 let garancije ampak 2, se morda nekdo (jaz) ne bi odločil za KIO za tako visok denar... torej ta garancija 7 let je osebo prepričala da plača za avto recimo 26k... ker če bi bilo 2 leti garancije bi morda kupil avto X za 25k ki ima 2 leti...
Spet pa ti mešaš PODALJŠANO JAMSTVO in GARANCIJO... to ni eno in isto... KIA ima garancijo 7 let ali 150k km
Renault recimo pa ima GARANCIJO 2 leti in lahko DOKUPIŠ podaljšano jamstvo 2 al 3 leta za XY denarja...
To ni isto.
Garancija pomeni da so oni tako ziher v svoj produkt da nudijo 7 let garancije delovanja... pod nekimi pogoji ampak pogoj je SPECIFIČNO OLJE, ne pa SPECIFIČNO OLJE PRI NJIH PO NJIHOVI MARŽI... in o tem teče debata. Oni seveda hočejo da bi bilo SPECIFIČNO OLJE PRI NJIH po njihovi marži ampak EU trdi drugače zato pa se tu straši in zavaja in izvaja pritisk na stranke preko tega vsega.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
kriptobog ::
Oni niso ziher, oni to nudijo, ker je to top shit marketinska fora. Ko bi ti vedel koliko garancijskih popravil imajo...
Utk ::
Oni seveda hočejo da bi bilo SPECIFIČNO OLJE PRI NJIH po njihovi marži ampak EU trdi drugače zato pa se tu straši in zavaja in izvaja pritisk na stranke preko tega vsega.
Ja, če ti voziš k neuradnemu servisu, ki dela po navodilih proizvajalca, imaš garancijo. Ampak kaj če vseeno nekaj crkne, in proizvajalec trdi, da je kriv (slab) serviser. Tebi je praktično vseeno, nekdo bo plačal, in to ne boš ti.
Ampak ko pa v zgodbo vmešaš tvoje olje iz Bosne, je pa tu še ena šibka točka, in ta je pa tvoja. In brez skrbi, da jo bosta z veseljem uporabila in proizvajalec in serviser.
Oni niso ziher, oni to nudijo, ker je to top shit marketinska fora. Ko bi ti vedel koliko garancijskih popravil imajo...
Normalno, ampak to se vse pokrije z dražjimi servisi vseh, ki vozijo 7 let ta jajca vzdrževat na uradne servise. Pa še ostane jim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kriptobog ::
Oni seveda hočejo da bi bilo SPECIFIČNO OLJE PRI NJIH po njihovi marži ampak EU trdi drugače zato pa se tu straši in zavaja in izvaja pritisk na stranke preko tega vsega.
Ja, če ti voziš k neuradnemu servisu, ki dela po navodilih proizvajalca, imaš garancijo. Ampak kaj če vseeno nekaj crkne, in proizvajalec trdi, da je kriv (slab) serviser. Tebi je praktično vseeno, nekdo bo plačal, in to ne boš ti.
Ampak ko pa v zgodbo vmešaš tvoje olje iz Bosne, je pa tu še ena šibka točka, in ta je pa tvoja. In brez skrbi, da jo bosta z veseljem uporabila in proizvajalec in serviser.
Vgrajeni morajo biti predpisani deli, ponavadi original. To itak vidijo kaki filtri so notri.
Mato989 ::
Ja, če ti voziš k neuradnemu servisu, ki dela po navodilih proizvajalca, imaš garancijo. Ampak kaj če vseeno nekaj crkne, in proizvajalec trdi, da je kriv (slab) serviser. Tebi je praktično vseeno, nekdo bo plačal, in to ne boš ti.
Ampak ko pa v zgodbo vmešaš tvoje olje iz Bosne, je pa tu še ena šibka točka, in ta je pa tvoja. In brez skrbi, da jo bosta z veseljem uporabila in proizvajalec in serviser.
Seveda, ampak mi se zdaj pogovarjamo o drugi zadevi:
Torej KIA servis (ali bilokeri uradni servis) ima olje A po specifikaciji XY za Avto C po ceni 30EUR
Trgovec v Sloveniji (ne Bosni) ima tovarniško zaprto olje A po specifikaciji XY ki je po specifikacijah OK za Avto C po ceni 12,67EUR
Ti kupiš pri trgovcu to olje in ga odneseš na servis na rednem servisu in oni to izvedejo.
Nato (po tvojem primeru) po 4 rednih servisih (torej 4 letih rečva) zariba mašina...
Uradni servis tu trdi da ni njihova krivda ker če bi olje A kupil pri njih po 30 EUR ceni bi bilo ok, ker si pa kupil olje A enake specifikacije po ceni 12,67EUR pa ni garancije... OK FAIR ENOUGH, če dokažejo da olje ki sem ga prinesel ni bilo pravilne specifikacije... sicer bi jaz šel korak naprej in rekel da je naloga servisa da pred vlivanjem olja preveri če specifikacija ustreza ampak to zdaj ni point debate.
Če servis reče da pač olje ni ok, mi naj pokažejo embalažo katero olje uporabijo in če ga najdem ceneje ga naj vlijejo not, kajti če potem zariba mašina pri enakem produkto je pač garant kriv proizvajalec olja/prodajalec.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Utk ::
jaz šel korak naprej in rekel da je naloga servisa da pred vlivanjem olja preveri če specifikacija ustreza ampak to zdaj ni point debate.
Ja, oni pogledajo embalažo, ne bojo šli pa delat analize. Kaj je v resnici v tisti embalaži pa bogve. Nihče ne bo odgovarjal za olje, ki si ga ti iz nekod prinesu, kaj ti ni jasno? Kaj če bi, v teoriji, tudi serviser dobil en sod slabega olja, mašine bi ribale, oni bi pa popravljali, v garanciji. S tvojim oljem pač ne bojo tega delali. Toži tistega, ki ti ga je prodal.
Mato989 ::
jaz šel korak naprej in rekel da je naloga servisa da pred vlivanjem olja preveri če specifikacija ustreza ampak to zdaj ni point debate.
Ja, oni pogledajo embalažo, ne bojo šli pa delat analize. Kaj je v resnici v tisti embalaži pa bogve. Nihče ne bo odgovarjal za olje, ki si ga ti iz nekod prinesu, kaj ti ni jasno? Kaj če bi, v teoriji, tudi serviser dobil en sod slabega olja, mašine bi ribale, oni bi pa popravljali, v garanciji. S tvojim oljem pač ne bojo tega delali. Toži tistega, ki ti ga je prodal.
Seveda, saj bom, samo prvo naj dokažejo da je GARANT olje krivo... to pa lahko naredijo samo tako da opraviš teste olja... In če je olje specifikacij ki po proizvajalčevem zagotovilu ustrezajo motorju in modelu avta potem pač olje ne more več biti krivo... o tem jaz govorim
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Trupl0 ::
jebeš kmag.
a to še velja, če prodajalcu pod pultom daš 50€ gre on se "zmenit" s šefom za boljši popust?
a to še velja, če prodajalcu pod pultom daš 50€ gre on se "zmenit" s šefom za boljši popust?
If you are going through Hell, keep going !
WizzardOfOZ ::
Kater bedak bi plačeval uradne servise, vmes pa še sam menjal olje?
Ti jim praviš bedaki?
Za clio storia 1.5 dci si imel predpisan servisni interval 30k kilometrov. Če si menjal olje na tem intervalu, si na 80k menjal še pol mašine, ker so ležaji na gredi šli po gobe.
Če si pa uradno menjal na 30k, na vsakih 10k (2x na interval) pa potem še pod kozolcem, pa avto še danes dela brez generalke. Preverjeno. Ima mati tak avto, letnik 2006, pa ima čez 350k brez generalke. Samo redno menja olje in filtre na 10k kilometrov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Ampak ko pa v zgodbo vmešaš tvoje olje iz Bosne,
Kakšno olje iz bosne? Zakaj tukaj vlečeš fake olja zraven?
Če grem jaz iskat olje k uradnem uvozniku in ga dobim za polovično ceno cene olja na servisu, to ni neko olje iz bosne, ampak pravo olje po specifikaciji za moj avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ampak ko pa v zgodbo vmešaš tvoje olje iz Bosne,
Kakšno olje iz bosne? Zakaj tukaj vlečeš fake olja zraven?
Če grem jaz iskat olje k uradnem uvozniku in ga dobim za polovično ceno cene olja na servisu, to ni neko olje iz bosne, ampak pravo olje po specifikaciji za moj avto.
Ponavadi je vec kot pol ceneje :D Oni se bodo upirali na vse pretege, zato da prodajo svoje olje, ki ga dobijo za nekaj e na liter, ker kupujejo v sodckih. NE vem tocno za katertip olja, ampak bratranec placa 3e/l olja, ker vzame po 5 200l sodckov. Potem pa racunajte kako marzo nabije servis, da prodajo po 30e/l. Bolje kot svoje olje, se je zeniti za popust na servisu. Jaz placam cca 160e za redni servis za A6 na pooblascenem servisu...
LeQuack ::
Kaj pa je "olje" pri električnih avtih? Kako te nategnejo tam, kakor vem so isto 200€ in več redni servisi za električna vozila. Torej kaj ti prodajo?
Quack !
darkolord ::
Tam ti prodajo "servis". Pod kozolcem ga itak ne moreš narest, tako da je vseeno, kaj na računu piše ...
kriptobog ::
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ampak ko pa v zgodbo vmešaš tvoje olje iz Bosne,
Kakšno olje iz bosne? Zakaj tukaj vlečeš fake olja zraven?
Če grem jaz iskat olje k uradnem uvozniku in ga dobim za polovično ceno cene olja na servisu, to ni neko olje iz bosne, ampak pravo olje po specifikaciji za moj avto.
Ponavadi je vec kot pol ceneje :D Oni se bodo upirali na vse pretege, zato da prodajo svoje olje, ki ga dobijo za nekaj e na liter, ker kupujejo v sodckih. NE vem tocno za katertip olja, ampak bratranec placa 3e/l olja, ker vzame po 5 200l sodckov. Potem pa racunajte kako marzo nabije servis, da prodajo po 30e/l. Bolje kot svoje olje, se je zeniti za popust na servisu. Jaz placam cca 160e za redni servis za A6 na pooblascenem servisu...
Jaz delam servise sam. Za olje, svečke in vse filtre ne rabim več kot pol ure. Imam za 3 avte enako olje in istih specifikacij in iste gradacije. Zato kupim 60 litrski sodček olja in dobim olje po ceni med 6 in 7 evrov. V štacunah je nad 11€, na servisih pa nad 20€.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mugen999 ::
Kater bedak bi plačeval uradne servise, vmes pa še sam menjal olje?
Maš dosti takih bedakov. Samo da zase niso bedaki. Taki bedaki ki letno delajo 30k km, na 15k km ima pa servis. Vsak drugi servis naredi doma in vsakic ko pride na uradnega za 15k km zbije kilometre dol. U servisni se pa belezijo kmji. In potem ima tak avto po 5 letih na stevcu 75k km in tudi na servisu se da preverit da jih ima samo toliko. U resnic jih ma pa 150k km. Al pa namest 300 150 u 10 letih.
mugen999 ::
Kar se pa tiče da na uradnega prineseš svoje olje in filter. Ne bit naivni da se bojo uradni kar tako odpovedali svoji dogovorjeni marži med sabo na material. Ne, oni ti hočejo prodat njihovo olje in filtre. Sploh filtri so pri njih dragi ko zafran, namrec ni jih sram racunat za en bogi kabinski filter 45 eur z davkom, isti na autodocu je pa 12 eur. Ja in je res, lahko prineseš svoj material, ampak bo na racunu pisalo sranka prinesla svoje olje, svoj filter... Dokler ni nic narobe je vse pol ceneje za stranko, ce pa recimo zariba motor, bojo pa rekli da je to zaradi tvojega prinesenega olja in filtra ki ni bil pravi. Tudi na sodiscu bojo zmagali, ker stranka ne more dokazat da je bilo olje enakovredno originalu ki ga imajo na servisu. Kdor se gre tako rizično šparanje lahko se prispara zraven 2 eura ko mehanik odsraufa srauf na karterju naj pomoli spodaj svojo kantico in iztroseno olje odpelje domov, namrec ce ga pustis tam ti oni racunajo 2 eur za unicenje olja.
LeQuack ::
Kar se pa tiče da na uradnega prineseš svoje olje in filter. Ne bit naivni da se bojo uradni kar tako odpovedali svoji dogovorjeni marži med sabo na material. Ne, oni ti hočejo prodat njihovo olje in filtre. Sploh filtri so pri njih dragi ko zafran, namrec ni jih sram racunat za en bogi kabinski filter 45 eur z davkom, isti na autodocu je pa 12 eur. Ja in je res, lahko prineseš svoj material, ampak bo na racunu pisalo sranka prinesla svoje olje, svoj filter... Dokler ni nic narobe je vse pol ceneje za stranko, ce pa recimo zariba motor, bojo pa rekli da je to zaradi tvojega prinesenega olja in filtra ki ni bil pravi. Tudi na sodiscu bojo zmagali, ker stranka ne more dokazat da je bilo olje enakovredno originalu ki ga imajo na servisu. Kdor se gre tako rizično šparanje lahko se prispara zraven 2 eura ko mehanik odsraufa srauf na karterju naj pomoli spodaj svojo kantico in iztroseno olje odpelje domov, namrec ce ga pustis tam ti oni racunajo 2 eur za unicenje olja.
Ne samo olje in filtri. Kje so šele ostali rezervni deli, kjer so marže 10x ali več. Izpušni sistem, katalizatorji, zavorne ploščice, diski, turbine itd.
Quack !
darkolord ::
WizzardOfOZ ::
točno to. ko pride do uveljavljanja garancije, vsi komplicirajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
MadMax ::
Mah, zariba 1 na xxx.
Po drugi strani pa je z injektorji, grelnimi svečami in podobno občutno več težav, tudi vse prej kot poceni (injektorji), v tisti 7-letni garanciji pa niso. V drobnem tisku so navedeni kot deli podvrženi normalni obrabi in kot taki izvzeti iz garancije...
Po drugi strani pa je z injektorji, grelnimi svečami in podobno občutno več težav, tudi vse prej kot poceni (injektorji), v tisti 7-letni garanciji pa niso. V drobnem tisku so navedeni kot deli podvrženi normalni obrabi in kot taki izvzeti iz garancije...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Mato989 ::
Kar se pa tiče da na uradnega prineseš svoje olje in filter. Ne bit naivni da se bojo uradni kar tako odpovedali svoji dogovorjeni marži med sabo na material. Ne, oni ti hočejo prodat njihovo olje in filtre. Sploh filtri so pri njih dragi ko zafran, namrec ni jih sram racunat za en bogi kabinski filter 45 eur z davkom, isti na autodocu je pa 12 eur. Ja in je res, lahko prineseš svoj material, ampak bo na racunu pisalo sranka prinesla svoje olje, svoj filter... Dokler ni nic narobe je vse pol ceneje za stranko, ce pa recimo zariba motor, bojo pa rekli da je to zaradi tvojega prinesenega olja in filtra ki ni bil pravi. Tudi na sodiscu bojo zmagali, ker stranka ne more dokazat da je bilo olje enakovredno originalu ki ga imajo na servisu. Kdor se gre tako rizično šparanje lahko se prispara zraven 2 eura ko mehanik odsraufa srauf na karterju naj pomoli spodaj svojo kantico in iztroseno olje odpelje domov, namrec ce ga pustis tam ti oni racunajo 2 eur za unicenje olja.
Ne samo olje in filtri. Kje so šele ostali rezervni deli, kjer so marže 10x ali več. Izpušni sistem, katalizatorji, zavorne ploščice, diski, turbine itd.
Res bi rad videl heroja ki mi v obraz pove da je masina zaribala zaradi filtra kabinskega
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kriptobog ::
Mah, zariba 1 na xxx.
Po drugi strani pa je z injektorji, grelnimi svečami in podobno občutno več težav, tudi vse prej kot poceni (injektorji), v tisti 7-letni garanciji pa niso. V drobnem tisku so navedeni kot deli podvrženi normalni obrabi in kot taki izvzeti iz garancije...
Tole moram pa preveriti, ce je res. Pri Fordu so mi pri 240k km menjali vse 4 sobe pod garancijo brez problema.
Drugace pa glede olja. Prejle sem govoril z bratrancem. Ena serija dizelskih motorjev je bila v k in so bile tezave z lezaji odmicne. PRi strankah, ki so nosile svoje olje garancija ni bila upostevana in so se z nekaj strankami valjali po sodiscu in je zmagal servis. Toliko o nekaj eur prihranka... Placas tisti servis pa imas mir ce res kaj odpizdi.
WizzardOfOZ ::
Ker avto pa vsako leto enkrat zariba?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
LeQuack ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ker avto pa vsako leto enkrat zariba?
Sprogramirajo tako da zariba, ko pride iz garancije. Zdaj se da to vse računalniško narest. Teb bo samo lučko pokazalo.
Quack !
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ker avto pa vsako leto enkrat zariba?
Sprogramirajo tako da zariba, ko pride iz garancije. Zdaj se da to vse računalniško narest. Teb bo samo lučko pokazalo.
yes, yes. In potem meni govorijo da sem teoretik zarot.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
LeQuack ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Ker avto pa vsako leto enkrat zariba?
Sprogramirajo tako da zariba, ko pride iz garancije. Zdaj se da to vse računalniško narest. Teb bo samo lučko pokazalo.
yes, yes. In potem meni govorijo da sem teoretik zarot.
Hehe, ampak to se je že dogajalo. Spomni se na VW dieselgate. In to je samo tisto kar so odkrili, koliko je še kode ki je skrite. Tako da ni noben conspiracy, ampak kar real life.
Quack !
WizzardOfOZ ::
Samo pri dizelgate niso avti ribali. Izpuh ni bil po specifikacijah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
Dieselgate je pomagal lastnikom avtomobilov, da so imeli manj dela in stroskov z vzdrzevanjem avta, konkretneje odsotnost potrebe po adblue, mogoče še kaj drugega zraven.
Da bi namerno delali, da motorji ribnejo po garanciji, pa bi proizvajalcu delalo samo škodo. VW in Mercedes še danes prodajajo dobro avte tudi na račun tega, da so pred 40 leti delali "trajne" avte.
Zloglasni Rover zadnjih let je šel v fališke, ker jim kupci niso nikoli oprostili nezanesljivosti.
Da bi namerno delali, da motorji ribnejo po garanciji, pa bi proizvajalcu delalo samo škodo. VW in Mercedes še danes prodajajo dobro avte tudi na račun tega, da so pred 40 leti delali "trajne" avte.
Zloglasni Rover zadnjih let je šel v fališke, ker jim kupci niso nikoli oprostili nezanesljivosti.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kriptobog ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ker avto pa vsako leto enkrat zariba?
Sj je dost da ti enkrat zariba pa ti rečejo fuck off
c00L3r ::
Vidim, da je tema šla po svoje v debato, kdo si olje nosi na servis.
Da odgovorim OP, imam Xceed 2021 1.5T 160KM avtomatik. Izredno zadovoljen. Prej imel Polo GTI 200KM za en čas pa Golf 7 karavan 2.0 TDI 150KM.
Kvaliteta materialov v notranjosti je pri ceed družini enaka ali boljša kot zadnja generacije VW.. Govorim za Golf 7/8. Sedeži v zadnji generaciji VAG pa so skoraj kot lesena klop, izredno neudobni. Cena VW z primerljivo opremo je 15-20% več, kot Kia. Sem pred xCeed nakupom gledal T-Roc.
Imamo še doma starega Golf 5 1.9 TDI, katerega bomo letos tudi verjetno menjali. Spet gledam primerjavo cen Kia vs VW/Škoda in sta tako Golf karavan, kot Octavia karavan 15-20% dražji od Ceed karavan z podobno opremo. Tak da bomo verjetno vzeli še eno Kijo.
Da odgovorim OP, imam Xceed 2021 1.5T 160KM avtomatik. Izredno zadovoljen. Prej imel Polo GTI 200KM za en čas pa Golf 7 karavan 2.0 TDI 150KM.
Kvaliteta materialov v notranjosti je pri ceed družini enaka ali boljša kot zadnja generacije VW.. Govorim za Golf 7/8. Sedeži v zadnji generaciji VAG pa so skoraj kot lesena klop, izredno neudobni. Cena VW z primerljivo opremo je 15-20% več, kot Kia. Sem pred xCeed nakupom gledal T-Roc.
Imamo še doma starega Golf 5 1.9 TDI, katerega bomo letos tudi verjetno menjali. Spet gledam primerjavo cen Kia vs VW/Škoda in sta tako Golf karavan, kot Octavia karavan 15-20% dražji od Ceed karavan z podobno opremo. Tak da bomo verjetno vzeli še eno Kijo.
LeQuack ::
Vidim, da je tema šla po svoje v debato, kdo si olje nosi na servis.
Da odgovorim OP, imam Xceed 2021 1.5T 160KM avtomatik. Izredno zadovoljen. Prej imel Polo GTI 200KM za en čas pa Golf 7 karavan 2.0 TDI 150KM.
Kvaliteta materialov v notranjosti je pri ceed družini enaka ali boljša kot zadnja generacije VW.. Govorim za Golf 7/8. Sedeži v zadnji generaciji VAG pa so skoraj kot lesena klop, izredno neudobni. Cena VW z primerljivo opremo je 15-20% več, kot Kia. Sem pred xCeed nakupom gledal T-Roc.
Imamo še doma starega Golf 5 1.9 TDI, katerega bomo letos tudi verjetno menjali. Spet gledam primerjavo cen Kia vs VW/Škoda in sta tako Golf karavan, kot Octavia karavan 15-20% dražji od Ceed karavan z podobno opremo. Tak da bomo verjetno vzeli še eno Kijo.
Vse si napisal samo cene ne. In to je ravno tisto glavno, ker so se zelo podražile. Par let nazaj se je XCeed lahko dobil za cca ~16k z 17 ali 18 col feltnami. Zdaj je pa najcenejši 24k. Je kar razlika a ni?
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
c00L3r ::
Vse znamke so se podražile od 2021. Tako kot je bila takrat razlika med ceno VW/Kia, je zdaj še vedno. Za mojega takrat top spec xceed 1.5T 160KM avtomatik sem dal z obveznim doplačilom za barvo in "pripravo vozila" 27k. Obstaja še 1.6T 200KM, a je bil nedobavljiv oz. niso vedeli, kdaj spet bo. Primerljiv T-Roc (spredaj pogon 1.5T 150KM) z je bil cca 32k. Pa da ne omenjam, da ima T-ROC trdo plastiko na armaturki.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | KIA in Hyundai (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41420 (11300) | LeQuack |
» | Kia Ceed - redni pooblaščeni servis (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 30729 (6985) | LeQuack |
» | Najcenejša avtomobilska znamka za vzdrževanje.. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18947 (15529) | starfotr |
» | Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12080 (8999) | Utk |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 112258 (65193) | Mavrik |