» »

Najcenejša avtomobilska znamka za vzdrževanje..

Najcenejša avtomobilska znamka za vzdrževanje..

1
2
»

WhiteAngel ::

brbr21 je izjavil:

Moja teorija, da avto ne sme preseči 10% prihodkov absolutno pade. ;((


Še en slovenski detajl si izpustil - povračilo stroškov prevoza na delo. Če delaš 20k km letno, se verjetno voziš dnevno v službo 30km daleč. To pomeni, da boš dobil ~150EUR mesečno samo za prevoz, kar moraš direktno odšteti od letnega stroška avta (če se ne bi toliko daleč vozil v službo, potem tudi avta sploh ne bi potreboval). Potem dobiš pravi razpoložljivi dohodek in pravi letni strošek avta. V bistvu pri strošku 4k EUR na leto, kot je dobil @gruntfürmich (kar se mi zdi bolj realistično) - če odšteješ zgornjih letnih 1800 EUR za stroške prevoza, dobiš preostali letni strošek avta nekaj čez 2200 EUR, kar je slabih 10% glede na @gruntfürmichov prihodek.

WhiteAngel ::

Evo, še moj izračun. Hyundai Elantra 1.6 bencin+lpg letnik 2012. V ceno vozila sem štel tudi predelavo na plin in v ceno servisov tudi lpg. Gume so savske zimske, vozim celo leto in jih zamenjam vsaki dve leti (45 EUR na gumo+menjava). Zavarovanje Wiz osnovno. Lizinga nimam, ker ne maram bank.



PS: Ne poznam veliko ljudi, ki si kupi nov avto za 20k EUR navzgor. Mislim, jih poznam, ampak imajo tudi gladko čez 2k neto plače, tako da kupijo nov avto, ker jim tako paše, ne zaradi nuje. Ostali kupijo nekaj rabljenega pod 10k EUR.

Zgodovina sprememb…

Stikalo ::

Hja, če gledaš v Sloveniji po cesti je vozni park relativno star. Da bi nekdo kupil res čisto nov avto za 30 k€ jih je v današnjih časih resnično malo. Se spomnim 10 let nazaj, skoraj vsak je imel golfa, ki je kupil novega (sploh kakšna 4-ka). Sedaj jih je samo še za vzorec. Izredno veliko kupujejo 3-4 leta stare rabljene uvožene avtomobile, kar po spisku. Se vidi po okvirjih tablice, da je skoraj vsak drugi avto od lokalnega preprodajalca. Pa tudi dostikrat vprašam pa pač povedo verjetno v polovici primerov, da je stvar rabljena.

@brbr21 s ceno pretiravaš. Triglav ima res najdražje, WIZ pride na pletu za 1/2 te cene. Za 1k€ se pa raje vozim z nezavarovanim avtomobilom, kot pa da v 10 letih dam še za en avto samo za zavarovanje. Bolje potem šparati 1 k€ letno.

Sicer je pa kasko tako, najbolj se meni gre, če nov avto zavalim, da nekaj dobim.. pa tudi če je odbitna franšiza 600 €. Tiste male napake pa popraviš iz svojega žepa, najbolje je pa previdno vozit.

zobnik ::

Na podeželju je avto nuja, kak pa boš hodil na šiht, k zdravniku, otroka peljal v zdravstveni doma, itd
Imam cliota 2004 za mene je avto nov, za druge pa navadna kripa, pa še 287000km imam, zjuraj mi klenka in zaropota, ne sekiram se, imam asistenco pri Triglavu.
Vzdržujem po potrebi, nič se ne šranfa kr tko.

m0LN4r ::

brbr21 je izjavil:

Tale kalkulator se mi zdi precej enostaven: https://focus.si/kaj-delamo/programi/mo...

Evo še primer za povprečnega sovenskega Janeza, ki si kupi novega Golfa in s partnerico zaslužita povprečno slo plačo. Moja teorija, da avto ne sme preseči 10% prihodkov absolutno pade. ;((


Tej podatki ne drzijo glih.
Npr.:
Gume 500eur en zimski in en letni komplet, mam 5 let, torej letno 100eur.
Zavarovanje 800eur, lahko bi pa bilo 600.
Vinjete v DE ni, registracija 260
Za servis placujem 39 mesecno in mi hkrati krije potrosni material kot bremze, sklopka, zarnice, brisalci itn.
Gorivo pa 1700eur za 26.000km (mam belezeno).
Nepredvidenih stroskov nimam ker imam podaljsano garancijo in glej zgoraj servisno pogodbo.
Avto pa bom imel 8 let ali vec, prodam ga za 4 al 5 jurjev, torej me stane 2000 jurja letno.

Za 6 jurjev letno mam lahko Golf R komot.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

gruntfürmich ::

zobnik je izjavil:

Vzdržujem po potrebi, nič se ne šranfa kr tko.
a drugi pa šraufamo kr tko? peljem na servis in rečem naj malo pošraufajo, kr tko...

m0LN4r je izjavil:

Tej podatki ne drzijo glih.
to vsi vemo razen avtorja.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

2dark ::

Dajte raje pisat točne podatke glede za določeno znamko in model vozila, koliko je bila cena servisa pri pooblaščenem serviserju. To OP išče in ne vaše bedarije.

Stikalo ::

2dark je izjavil:

Dajte raje pisat točne podatke glede za določeno znamko in model vozila, koliko je bila cena servisa pri pooblaščenem serviserju. To OP išče in ne vaše bedarije.


Kar vem je, da ima opel nenormalno drago - menjava olja 500 €.
VW ima okoli 180-240€ za menjavo olja in filtrov.

Je pa vse odvisno, najbolje za da za vsako znamko vprašaš nekaj servisov in to je to... rečeš da imaš ta in ta avto in da bi ponudbo za servis :)

Ni pa servis vse, avto je potrebno gledati kot celoto in ne samo ceno rednega servisa. Ajde če je servis 500 € je res čudno, ampak ali je servis 100 ali 240 € je pa to zanemarljiv strošek glede na vse..

aborko ::

Gume 500eur en zimski in en letni komplet, mam 5 let, torej letno 100eur.

Se pravi za en komplet daš 250€? To maš 205/55/16 ali 15"? Koliko pa pride v De storitev menjave gum, je to všteto v teh 100€ letno? Ker pri nas daš samo za menjavo 2x letno ene 80€, če nimaš svojih platišč za zimske.

WizzardOfOZ ::

Menjava gum + centriranje gum + nastavitev optike podvozja je stalo 78 evrov, s tem da so feltne alu in 17", samo centriranje in menjava gum pa pod 40 evrov (38).

Veselinko ::

Najcenejša je po mojem Kia, vsaj za prvih 7 let, ko je v garanciji. Avti se pač kvarijo in to vsi, če ti popravilo plača proizvajalec, je drugače, kot če ga plačaš iz svojega žepa. Gume, akumulatorji in bremze so pa itak potrošni material, kjer je konkurenca tako močna, da so tudi cene več ali manj povsod enake.

m0LN4r ::

aborko je izjavil:

Gume 500eur en zimski in en letni komplet, mam 5 let, torej letno 100eur.

Se pravi za en komplet daš 250€? To maš 205/55/16 ali 15"? Koliko pa pride v De storitev menjave gum, je to všteto v teh 100€ letno? Ker pri nas daš samo za menjavo 2x letno ene 80€, če nimaš svojih platišč za zimske.

Ponavadi, ce kupis pri istem dilerju, kot si kupil avto ti jih namontirajo zastonj pa se boljso ceno dobis, kot pri kakem vulkanizerju.
Ce pa hoces biti se bolj ekonomicen,
se pri nabavi novega avta zmenis za dodaten komplet zimskih gum s felgami in jih menjas doma v pol urce ob jutranji kavici.
Ce se ne motim je zame bila cena zimskega kompleta takrat 560eur, pa sem na koncu sfehtal, da so dali na avto se tistih 500eur popusta.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Bellzmet ::

In kaj Kia krije v teh 7 letih? To poglej kaj je sploh vključeno oz kaj ni.

m0LN4r ::

aborko je izjavil:

Gume 500eur en zimski in en letni komplet, mam 5 let, torej letno 100eur.

Se pravi za en komplet daš 250€? To maš 205/55/16 ali 15"? Koliko pa pride v De storitev menjave gum, je to všteto v teh 100€ letno? Ker pri nas daš samo za menjavo 2x letno ene 80€, če nimaš svojih platišč za zimske.

Ja debata gre o poceni vzdrzevanju. Potem si pac nabavis pr novem avtu zravn akcijski komplet zimskih gum z felgami in si jih menjas presraufas sam. To pa je res najlazje, kar lahko sam naredis. V stirih letih prihranis za en komplet gum.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

__Devil__ ::

Moje mnenje je VW Golf. Dele kupiš sam in pelješ mehaniki, da ti zamenja. Najceneje. Je pa avto strošek v vsakem primeru, temu se težko izogneš, tudi, če imaš avto samo doma v garaži parkiran, takrat je navadno še več stroškov saj se avto bolj kvari, če ni v dnevnem zagonu saj rade "piknejo" stvari. Če nebi bila rja problem je najcenejši avto VW Golf 2, sicer pa Golf 5 1.9. Seveda, pa vidim, da gledate bolj nove avte z garancijo na uradnih servisih, to pa je že druga zgodba in rabiš denar, to stroški hitro narastejo za 2-3x najmaj.

m0LN4r ::

Lahko gres v se vecjo skrajnost in reces, da za en nov avto si kupis 5 rabljenih oz. ko je kaj vecjega za sraufat, das na odpad in kupis novo kripo in se pac nonstop vozis v kripah za 2-3 jurje in menjavas vsake 3-4 leta. Se vozis z kdove kako starimi gumami gor, naceloma ne ves ali ti bo naslednji dan vzgal ali odpadlo kolo ali pocila cev za zavorno tekocino, pocila vzmet, odletel kak lezaj.
Ce je to uzitek, nevem. Vsakemu svoje.

Tudi z oblacili se lahko veliko prihrani, ce se gre v kak second hand shop. Kupi rabljen telefon, pohistvo, obutev itn.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jakan123 ::

Veselinko je izjavil:

Najcenejša je po mojem Kia, vsaj za prvih 7 let, ko je v garanciji. Avti se pač kvarijo in to vsi, če ti popravilo plača proizvajalec, je drugače, kot če ga plačaš iz svojega žepa. Gume, akumulatorji in bremze so pa itak potrošni material, kjer je konkurenca tako močna, da so tudi cene več ali manj povsod enake.


Odvisno koliko se voziš.... Garancija je 7 lez, oziroma do 150k km. To pomeniv mojem primru 3 leta garancije... Pa še servisi niso ravno najcenejši pri Kiji.

Timurlenk ::

m0LN4r je izjavil:

brbr21 je izjavil:

Tale kalkulator se mi zdi precej enostaven: https://focus.si/kaj-delamo/programi/mo...

Evo še primer za povprečnega sovenskega Janeza, ki si kupi novega Golfa in s partnerico zaslužita povprečno slo plačo. Moja teorija, da avto ne sme preseči 10% prihodkov absolutno pade. ;((


Tej podatki ne drzijo glih.
Npr.:
Gume 500eur en zimski in en letni komplet, mam 5 let, torej letno 100eur.
Zavarovanje 800eur, lahko bi pa bilo 600.
Vinjete v DE ni, registracija 260
Za servis placujem 39 mesecno in mi hkrati krije potrosni material kot bremze, sklopka, zarnice, brisalci itn.
Gorivo pa 1700eur za 26.000km (mam belezeno).
Nepredvidenih stroskov nimam ker imam podaljsano garancijo in glej zgoraj servisno pogodbo.
Avto pa bom imel 8 let ali vec, prodam ga za 4 al 5 jurjev, torej me stane 2000 jurja letno.

Za 6 jurjev letno mam lahko Golf R komot.



Slovenci porabimo okoli 18 % dohodkov za avtomobile in smo pri vrhu EU.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

WhiteAngel ::

Bellzmet je izjavil:

In kaj Kia krije v teh 7 letih? To poglej kaj je sploh vključeno oz kaj ni.


Nima veze. Če je garancija 7 let, pomeni, da kaj hudega ne more crknit, ker drugače ne bi imeli računice. Zakaj je potem VW nima? Očitno je nekaj na tem...

jakan123 ::

Crkuje isto kot pri VW ali pri drugih. Čisti marketing. Če ne delaš veliko km je dobra zadeva.
Pri Fordu recimo dajo 3 leta garancije + 2 leti jamstva. Brez omejitve kilometrov. Kar se tiče okvar so pogoji enaki, edino v trajanju garancije ti napako odpravijo na najbližjem Ford servisu, pri jamstvu pa samo na Fordovih servisih v Sloveniji.
Tudi VW bodo prej ali slej podaljšali garancijo ali pa dodali jamstvo, ker vedno več kupcev izbira avto tudi na podlagi garancije in jamstev.

bobi_palčka ::

WhiteAngel je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

In kaj Kia krije v teh 7 letih? To poglej kaj je sploh vključeno oz kaj ni.


Nima veze. Če je garancija 7 let, pomeni, da kaj hudega ne more crknit, ker drugače ne bi imeli računice. Zakaj je potem VW nima? Očitno je nekaj na tem...


Avto ne razpade v 7 letih.

Vse skupaj je marketing. Hyundai je v začetku 90ih prišel na naše tržišče z prodajanjem Ponyev pod ceno in še danes jih vidiš tu pa tam na cesti. Daewoo se je tudi trudil z nizkimi cenami, spodobni so postali šele malo preden jih je GM kupil (Chevy Lanosa še vidiš, original skoraj ne več). KIA pa je pač ciljala z poceni avti z dolgo garancijo. Zdaj, ko kupci grabijo niso več poceni, garancija pa je še ostala.

Švabu pa tega ni treba, so uveljavljeni. Zato prodajajo podaljšana jamstva. Drugi so malo manj podli. Jih "podarjajo" pri nakupu. In ja, 150k km. Pri nemcu se vprašaš ali prvič ali drugič ali tretjič :))

aborko ::

Lahko gres v se vecjo skrajnost in reces, da za en nov avto si kupis 5 rabljenih oz. ko je kaj vecjega za sraufat, das na odpad in kupis novo kripo in se pac nonstop vozis v kripah za 2-3 jurje in menjavas vsake 3-4 leta. Se vozis z kdove kako starimi gumami gor, naceloma ne ves ali ti bo naslednji dan vzgal ali odpadlo kolo ali pocila cev za zavorno tekocino, pocila vzmet, odletel kak lezaj.
Ce je to uzitek, nevem. Vsakemu svoje.

No odpadlo kolo je res kr redek ekstrem, če že odpade, ponavadi ne zaradi starosti, ampak ker verjetno ni bilo dobro privijačeno. Gume za starejše avte imajo pogosteje manjše bolj prodajane dimenzije, ki so cenejše in na tem se bolj malo prišpara. Zdej ne vem al imate res tako slabe izkušnje z rabljenimi avti ali pa imam samo jst srečo, res pa da delam samo 10k km letno. Ampak kolikor vidim na cesti je še dosti starih avtov, tudi tehnični so postali strožji, vse se snema, tako da vsaj v teoriji ravno veliko neizpravnih avtov ne bi smelo biti na cesti. Tako ko si napisal, ko crkne kaj večjega pa kupiš drugega - tak plan sem tudi sam imel, pa že 10 let vozim istega za jurja EUR, relativno udoben, nafilana klima dela bolje kot v novih, kar noče crknit, od popravil pa samo aku in končniki. Naslednje leto menjam, ker sem se ga naveličal.
Razumem pa tudi drugo stran - folk ki dela po 30-40k+ km letno, dolge vožnja v službo, rabiš udoben, varen in varčen avto. Ko včasih gledam na mydealz.de kakšni nori lizingi so v DE, se sprašujem zakaj ni tega pri nas? Recimo za tam 100EUR na mesec (za 10k km brez doplačila - idealno za mene) imaš Polota GTI:
https://www.mydealz.de/deals/privat-vw-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

Veselinko ::

Bellzmet je izjavil:

In kaj Kia krije v teh 7 letih? To poglej kaj je sploh vključeno oz kaj ni.


Garancija pri Kiji krije vse, po ameriško bi temu rekli od odbijača do odbijača. Ob uvedbi 7-letne garancije pred kakšnimi 10 leti ali pa še več, je njihova garancija krila 7 let pogonski sistem, že kar nekaj let nazaj pa so jo raztegnili čez celoten avto...razumljivo to ne velja za potrošni material, kot so bremze, sklopka, akumulator...

To, da se avti do 150k ne kvarijo, pa ne drži. Mislim, da je po tej plati statistika precej zgovorna, ko gre pri recimo VW za njihove DSG menjalnike, TSI motorje in njihovo raztegovanje verig itd. Švaba je imel vrhunsko kakovost v času prvega golfa, mercedesa W124 itd, danes pa žal temu ni več tako, saj preveč šparajo na materialih.

m0LN4r ::

@aborko
Imam jaz se star avto doma za jurja, ko se vsedem vanj me kr kurja koza po celem telesu.
Da bi pa stem letel naokoli vec kot 80 bi me srat pritisnilo ko sem videl stanje kocnikov in varil pleh na blatnikih. Od zunaj super, ko pa sem pobrusil dol in malo vdaril s kladivom pa groza, sem lupil in lupil.

To se ni za zajebavat, bivsa sodelavka je v starem kliotu mela manjso nesreco in se je sedez z nosilci vred odtrgal od tal. Ce nebi bla privezana bi jo sedez ubil.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

joze28 ::

Suzuki Vitara 2017 1.6 bencin prva dva redna servisa na uradnem servisu, vsak po 130EUR. Zelo pozitivno presenečen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joze28 ()

tony1 ::

Za swifta naj bi bilo podobno, bomo videli.

aborko ::

@m0LN4r: KAterega pa imate? Ker za jurja maš svašta avtov, od starih zjahanih cliotov še iz začetka tisočletja, ki so že novi bili gajbice, pa do recimo mK4 ford mondea (2007), ki se verjetno na relacije pelje bolj udobno od tvojega polota. Zato ne bi vse metal v isti koš, ker so ogromne razlike, čeprav vsi limitirajo proti 0€.

blackbfm ::

Nima veze. Če je garancija 7 let, pomeni, da kaj hudega ne more crknit, ker drugače ne bi imeli računice.


Servise v 7 letih tolk preplacas da je racunica tudi ce crkne pol avta

K0l1br1 ::

WhiteAngel je izjavil:

Nima veze. Če je garancija 7 let, pomeni, da kaj hudega ne more crknit, ker drugače ne bi imeli računice. Zakaj je potem VW nima? Očitno je nekaj na tem...

Lih obratno je. Brez te garancije jih ne bi nihče kupil, ne pa da so bili tako kvalitetni. Tako pa se je začelo resneje prodajati in so tam kje so. VW ima tudi garancijo.

Utk ::

Ima, dve leti.

m0LN4r ::

aborko je izjavil:

@m0LN4r: KAterega pa imate? Ker za jurja maš svašta avtov, od starih zjahanih cliotov še iz začetka tisočletja, ki so že novi bili gajbice, pa do recimo mK4 ford mondea (2007), ki se verjetno na relacije pelje bolj udobno od tvojega polota. Zato ne bi vse metal v isti koš, ker so ogromne razlike, čeprav vsi limitirajo proti 0€.

En je bil VW Bora 2001, drug pa je Polo 2001, to da je Bora izgledala opticno lepse ne pomeni nic. Je pa imela 2x vec km na stevcu in zjahana bolj kot Polo. Polota smo obdrzali, saj kot receno manj kilometrov in za v gorice tiste 2km bo se dober. Se pa niti pod razno noben ne pelje stem avtom v mesto. 20.000km-30.000km po najbolj sfukanih slovenskih cestah v vseh vremenskih pogojih, naredi svoje na materialih spodaj, kjer redkokdo pogleda pod kozo vozila. Golfa 2008 pa sem uspel prodati za 7000eur dve leti nazaj. Tako da, bos tezko dobil tak avto za jurja, razen ce je znjim ze v osnovi nekaj narobe ali prikrivajo kaksno napako.
Dej pokaz mi tak avto za jurja, ki ni zjahan do amena, napram novemu avtu. Ce tu pa tam nebi mehaniku pomagal sraufat onstran meje, nebi nic rekel, ampak... Zelezo, tresljaji, vlaga, sol, kilometri, raztezanje, temperatura, naredijo svoje. Pa se to dodam, da so starejsi modeli okoli 2000 imeli mocnejso konstrukcijo, kot tele nove "cost reduction" zadeve, ki so prisle za njimi.
Ko se ti vijaki enostavno pretrgajo med sraufanjem, ker so prepereli od rje, ko nekaj razdres in samo padejo kosi ven, drzi se skup samo dokler nekaj ne razsraufas.
Te zadeve so kot casovne bombe naceloma. Dvakrat sem dozivel, pri dveh razlicnih znamkah, ko ti kr tako zavore spustijo. Ni glih zabaven sport. Vem tudi kako je to, ko ti na avtocesti poci semering in do naslednjega izvoza si skoraj brez olja in imas olje po celi notranjosti. Vem kako je, ko poci obroc na cilindru med voznjo. Vem kako je ko zacne zajebavati elektronika, ker je nekje prislo zaradi vode do kratkega stika in kr naenkrat se ti dva cilindra na random prizigata.
Kolega pa tudi ve kako je super rabljen avto, pazi za 2 jurja in pol. Mu je po 500km razletel menjalnik in ko ga je odpeljal k mehaniku, mu je le ta pokazal, da je ze bilo tu marsikaj skup varjeno in poceno. Ko je bil avto nekaj dni na tezju, je tudi ugotovil koliko vode je mozno, da se nabere v pragu.

Lej pac, enostavno ne mores trditi, da je po 15 letih in 200kkm nekaj varno za vsakdanjo voznjo. To da se tebi se nic ni zgodilo, ne pomeni da se drugim ni. Drugace mehaniki in avtovleke nebi imeli dela.

Se pa strinjam, da je veliko odvisno za kaksne relacije je to. Za do naslednje vasi 15km na ravnem, bi meni tudi bilo vseeno. Za karkoli vec, pa bi razmislil o lastni in varnosti drugih v primeru, ce gre kaj nepricakovanega narobe. Pa da v takem vozilu vozis se koga zraven, npr. zeno, otroke, kogarkoli. Nevem no.

PS: Aja no pa ko si ze omenil forda, no to se ni meni zgodilo ampak avtu pred mano na avstrijski avtocesti, nek madzar z nalozenim mondeotom je zapeljal cez eno vdolbino in se dobro da sem bil dokaj dalec za njim, ker v nasprotnem primeru bi imel njegov auspuh na vetrobranskem steklu.

Pac je ogromna razlika, ce imas na enakem avtu v 7 letih preko 240.000km ali 80.000km. Normalno je, da ce ga ne uporabljas skoraj nic in je kvecjemu samo sparkirano vozilo celo zivljenje za do trgovine in nazaj, ne bo zjahan.

To, da ti udobno sedis v enem avtu ne pove nic o njegovem stanju in dotrajanosti materialov, zunaj. A zdaj ce bos izbiral med dvema rabljenima avtoma, bos izbral tistega kateri ima bolj udobne sedeze? Kaj pa ce je isti model in en ima usnjene comfortne sedeze drugi pa standardne z sportnim podvozjem, bos na podlagi tega z zagovosotjo rekel, da ker je ta zadnji bolj neudoben je sigurno bolj zjahan??

Pac zame se je zgodba z rabljenimi koncala, ker nov avto pa spet ni tako drag, samo pac ni treba pretiravati, ce ma sosed karavana za 50 jurjev, se ne pomeni da je treba meti ekvivalent.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

aborko je izjavil:

@m0LN4r: KAterega pa imate? Ker za jurja maš svašta avtov, od starih zjahanih cliotov še iz začetka tisočletja, ki so že novi bili gajbice, pa do recimo mK4 ford mondea (2007), ki se verjetno na relacije pelje bolj udobno od tvojega polota. Zato ne bi vse metal v isti koš, ker so ogromne razlike, čeprav vsi limitirajo proti 0€.

Udobje je relativno. Eni radi spijo na mehkih jogijih, da jim ukrivlja hrbtenico, jaz pa na trdem. Imam tovarnisko spusceno podvozje in moram rect, da je to tocno tista trdota, ki moji dinamicni voznji ustreza. Na poskusni voznji sem pa vozil s standardnim v comfort nacinu, pa mi je zadeva enostavno premehka, enostavno nobenega road feedbacka ni. Pa mislim, ce prevozim 600km brez pavze s "trsim" podvozjem, nevem zakaj nebi bilo dovolj udobno za 50km na dan. Ce kdo rad vozi lezecki na pol zaspan, prosim da se ne vozi 20kmh manj od omejitev in da pospesi namesto da se vlece, kot spaget en kilometer. Za take imas vlak ali bus, pa lahko spis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

starfotr ::

__Devil__ je izjavil:

Moje mnenje je VW Golf. Dele kupiš sam in pelješ mehaniki, da ti zamenja. Najceneje. Je pa avto strošek v vsakem primeru, temu se težko izogneš, tudi, če imaš avto samo doma v garaži parkiran, takrat je navadno še več stroškov saj se avto bolj kvari, če ni v dnevnem zagonu saj rade "piknejo" stvari. Če nebi bila rja problem je najcenejši avto VW Golf 2, sicer pa Golf 5 1.9. Seveda, pa vidim, da gledate bolj nove avte z garancijo na uradnih servisih, to pa je že druga zgodba in rabiš denar, to stroški hitro narastejo za 2-3x najmaj.


Ne vem zakaj bi sam kupoval dele in jih vozil na servis, če itak pelješ na servis in se ne ukvarjaš sam s tem. Saj lahko servis sam nabavi dele. Dele se kupuje samostojno, če ti jih vgradi fušar ali si jih sam.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1209635 (5992) hojnikb
»

Koliko ste dali za avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
618378 (5415) Dosan
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45464580 (49567) Red_Mamba

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28940951 (34054) Mavrik
»

Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8113102 (10982) Veselinko

Več podobnih tem