» »

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej?

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej?

«
1
2

nokia6310 ::

Pozdravljeni, prišel je čas za menjavo gum. Res da nismo še 15. marca ampak jih bo potrebno zamenjati. Zdaj imam dve možnosti: 1. Kupim letne, ker zimske že mam. V bistvu je potrebno zamenjati samo dve. 2. Kupim štiri celoletne in jih vozim celo sezono toliko časa, da jih bo potrebno ponovno zamenjat. Prebral sem, da celoletne gume niso ne zimske niti letne in da niso primerne za tiste, ki naredijo veliko število kilometrov. Je res kaj na tem? Ni mi problem kupit enih ali drugih samo zdaj se moram počasi odločit za eno ali drugo varianto. Zanimal sem se za znamko Bridgestone.

bastadu ::

Celoletne gume so kompromis, če želiš najboljši možen oprijem v obeh sezonah vsekakor posebej letne in posebej zimske ...

ZveeZ ::

Ce ze imas zimske in 2 dobri letni, kupi samo 2 novi letni.

starfotr ::

Vedno je najbolje menjat vse 4.

In imeti komplet zimskih in letnih.

Vse ostalo je kompromis in varčevanje.

ZveeZ ::

starfotr je izjavil:

Vedno je najbolje menjat vse 4.

In imeti komplet zimskih in letnih.

Vse ostalo je kompromis in varčevanje.

Najbolje sicer je, vprasanje je, ce je smiselno.
Ce ima 2 res dobri gumi (stari 1 do 2 leti, vozene na nepogonski osi, malo km) res nima smisla jih metat v smeti.
Nekateri intervalno obracajo gume spredaj/zadaj da se enakomerno obrabijo, drugi pa unicijo gumi na eni osi, na drugi pa ostanejo zelo malo obrabljene.
V tem primeru je smiselna menjava le dveh gum.

starfotr ::

Seveda je kolobarjenje smiselno. Ds je obraba bolj enakomerna.

Pri celoletnih je to še bolj pomembno.

Prodaj tisti 2 dobri gumi. Ker drugače nikoli ne prideš na to, da bi vse 4 menjal. Ker imaš vedno 2 dobri in 2 slabi.

martincek1 ::

Odvisno, kako se voziš, kje živiš in podobno.

Jaz sem par mesecev nazaj kupil avto z celoletnimi. Ene parkrat pozimi zaradi tega nisem šel v novozapadli sneg, ampak sem počakal kakšno uro ali dve. Sej nebi blo nič, ampak imaš vedno zadaj v glavi, da tvoje gume niso tako dobre kot bi lahko bile. Ker ne vozim agresivno in so gume še nove, jih bom vozil poleti, za pozimi pa kupil zimske gume. Ko se te zrabijo, kupim še letne.

Pred tem avtom sem imel pa recimo BMW na zadnji pogon in je bila vožnja malo bolj zabavna, tam pa o celoletnih nebi sploh razmišljal.

ZveeZ ::

martincek1 je izjavil:

Odvisno, kako se voziš, kje živiš in podobno.

Jaz sem par mesecev nazaj kupil avto z celoletnimi. Ene parkrat pozimi zaradi tega nisem šel v novozapadli sneg, ampak sem počakal kakšno uro ali dve. Sej nebi blo nič, ampak imaš vedno zadaj v glavi, da tvoje gume niso tako dobre kot bi lahko bile. Ker ne vozim agresivno in so gume še nove, jih bom vozil poleti, za pozimi pa kupil zimske gume. Ko se te zrabijo, kupim še letne.

Pred tem avtom sem imel pa recimo BMW na zadnji pogon in je bila vožnja malo bolj zabavna, tam pa o celoletnih nebi sploh razmišljal.


Zanimivo obnasanje:)
Jaz, ko sem prvic oblekel avto v celoletne pnevmatike, sem jih sel testirat na sneg. Sicer sem se moral zapeljati do Grossglocknerja, ker v blizini ni bilo snega:)
Res so lahko celoletne slabse od zimskih, ampak nekaj snega ze prebavijo. Nove celoletne vsaj tako dobro kot kako sezono rabljene zimske:)

starfotr ::

Celoletne si kupil, da prihraniš. Potem se greš pa s prihrankom fijakat v AT. Kera huda strategija.

Blinder ::

Če se ti gre za varčevanje, menjavaš po dve gume naenkrat.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ZveeZ ::

starfotr je izjavil:

Celoletne si kupil, da prihraniš. Potem se greš pa s prihrankom fijakat v AT. Kera huda strategija.

Celoletne sem kupil zato, da jih ne menjujem na pol leta ter predvsem zato, ker zimskih ne potrebujem, tako kot tudi vecina Slovencev ne.
Sedaj pa grem v nakup letnih, ker niti celoletnih ne potrebujem vec (na tem vozilu). Verige v prtljazniku bodo dovolj za tiste 2 dni snezenja do 2025.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

starfotr ::

Celoletne moraš menjat spredaj-zadaj na nekaj 1000 km. Tako, da imaš tudi delo. Ampak ti tega najbrž ne upoštevaš in se ti zdi brez veze.

ZveeZ ::

starfotr je izjavil:

Celoletne moraš menjat spredaj-zadaj na nekaj 1000 km. Tako, da imaš tudi delo. Ampak ti tega najbrž ne upoštevaš in se ti zdi brez veze.

Seveda ne. Raje obrabim prednji par, nato namestim zadnji par spredaj in zadaj obujem nove.
Vcasih sem obracal letne spredaj/zadaj na cca 10kkm. Sedaj pa imam raje nonstop dobre gume na zadnji osi, tudi ce to pomeni, da imam nekaj casa spredaj slabse.

Zakaj pa je celoletne potrebno rotirati bolj pogosto kakor letne/zimske? Tudi letne sem namrec ze metal v smeti po 15kkm na prednji osi. Pa niso bile budget (vsaj za tisto dimenzijo ne).

starfotr ::

Glede na to, da si zelo dinamičen voznik, če moraš na 15 k menjat gume, potem celoletne definitivno niso zate.

Na 5-7 k je sicer treba celoletne prestavit oz. rotirat spredaj-zadaj.

nokia6310 ::

Ok bom vzel dve letni. Potem bo najboljše dve novi spredaj kjer je pogon in stari zadaj? Zdaj pa še zgodba, zakaj se je to zgodilo res zanimiva stvar. Zadnje roke so bile gnile oz. zarustane in so se gume na notranji strani obrabile praktično do železa na zunanji pa so bile kot nove. Avto ni bil več stabilen in je bilo nujno potrebno to uredit. Roke sem dal zamenjat potrebno bo še optiko naredit. Tudi pečko za gretje je bilo potrebno zamenjat, ker gretje ni več delovalo dobro.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Vedno je najbolje menjat vse 4.

In imeti komplet zimskih in letnih.

Vse ostalo je kompromis in varčevanje.


Ne to, bistveno je da če letno delaš MANJ kot 15k km se ne splača menjavat gum in so celoletne way to go...

Gume itak moraš po 5 letih menjat, gume bi tudi naj zdržale cca 60.000 km najmanj... torej če delaš cca 12-15k letno je to v 4-5 letih glih dobrih 60-75k km... ravno prav.

Če delaš več je pa za razmislit.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

kriptobog ::

Blinder je izjavil:

Če se ti gre za varčevanje, menjavaš po dve gume naenkrat.


Ce ti gre a varcevanje se vozis z avtobusom in vlakom.

ZveeZ ::

Vsekakor je negospodarno zavreci dve dobri gumi.
Naj jih proda, kot svetuje starfotr in kupi nov komplet ali pa naj kupi samo nov par.

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

Glede na to, da si zelo dinamičen voznik, če moraš na 15 k menjat gume, potem celoletne definitivno niso zate.

Na 5-7 k je sicer treba celoletne prestavit oz. rotirat spredaj-zadaj.


Razlog?

Rotiraš jih na 4x4 pogonih, da so približno enako obrabljene, zaradi obsega gume. Pa še to na 10k, prej ni potrebe.
Da bi pa na navadnem rotiral gume bolj pogosto pa res ne vidim smisla.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Taka so priporočila proizvajalcev. Seveda se ti vedno bolj obrabijo gume na pogonskih oseh.

WizzardOfOZ ::

Večina jih priporoča rotacijo nad 10k.
Dunlop:
Kako pogosto je treba rotirati pnevmatike?
Pnevmatike je priporočljivo rotirati približno vsakih 10.000 km.

goodyear:
Kako pogosto je treba rotirati pnevmatike?
Pnevmatike je priporočljivo rotirati približno vsakih 10.000 km.


Nekateri celo med 10k in 12k, nekateri med 10k in 13k, mehaniki pa recimo ob menjavi motornega olja, ker je to dovolj pogosto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Govorim o celoletnih pnevmatikah.

bbbbbb2015 ::

nokia6310 je izjavil:

Pozdravljeni, prišel je čas za menjavo gum. Res da nismo še 15. marca ampak jih bo potrebno zamenjati. Zdaj imam dve možnosti: 1. Kupim letne, ker zimske že mam. V bistvu je potrebno zamenjati samo dve. 2. Kupim štiri celoletne in jih vozim celo sezono toliko časa, da jih bo potrebno ponovno zamenjat. Prebral sem, da celoletne gume niso ne zimske niti letne in da niso primerne za tiste, ki naredijo veliko število kilometrov. Je res kaj na tem? Ni mi problem kupit enih ali drugih samo zdaj se moram počasi odločit za eno ali drugo varianto. Zanimal sem se za znamko Bridgestone.


Mi smo sklenili ta kompromis, da namesto zimskih, kupujemo celoletne. Avti so več ali manj na avtocesti, vsak naredi 50k-60k letno. Zimske je prej pojedlo v eni sezoni, sedaj zdržijo 3 sezone.

Moja ocena je:
POZIMI:
zimske: 100% zmogljivost
celoletne: 75% zmogljivost
letne: 25% zmogljivost

POLETI:
zimske: 90% zmogljivost - poje jih hitro
celoletne: 95% zmogljivost - malo slabše v zelo suhem vremenu
letne: 100% zmogljivost

Celoletne obnemorejo samo v zelo velikih zametih snega. Tega pri nas ni.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Govorim o celoletnih pnevmatikah.


Govorimo o celoletnih pnevmatikah "nove generacije". To je BISTVENA razlika. To so:

https://www.michelin.si/auto/tyres/mich...

https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/car...

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Goodye...

Razlikujejo se po sledečem:

a) vse imajo posebne low-silicone zmesi, mehka zmes, a ne premehka
b) vse imajo LOMLJENE V traktorske profile - dobra vodljivost, dobro odvodnjavanje, nizek hrup
c) vse imajo sicer redke lamele, samo globoko vsekane, ne znebijo se zapolnitve profila *TAKO HITRO* kot zimske, samo vseeno se ga znebijo

Jaz bi jih imenoval kar vunder-gume. Začel je pa - Michelin. Ostali so ga skopirali. Gumo spoznaš tako, da ima ta V traktorski profil lomljen. Lom je namenjen temu, da zrak ne sikne izpod gume, ampak se zaleti v lom in zavrtinči. Michelin si je to zmislil.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Vse je samo stvar kilometrov.

Celotne, če delaš manj kot 10k in greš primarno z avtom v službo, brez nekih zimskih avantur.

Prišparal ne boš nikjer.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Začel je pa - Michelin.

Daleč od tega:

In 1977, to ease the inconvenience of switching between summer and snow tires, the Goodyear Tire & Rubber Company released the first all-season tire.


Pa ker je ALL TERRAIN podobna guma kot all season, samo da je še dodatno ojačana za vožnjo po terenu:
1977: The BFGoodrich® Radial All-Terrain T/A® tire sweeps both SCORE Baja 500 and Baja 1000.


Torej michelina tukaj ni med prvimi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Horas ::

kriptobog je izjavil:

Blinder je izjavil:

Če se ti gre za varčevanje, menjavaš po dve gume naenkrat.


Ce ti gre a varcevanje se vozis z avtobusom in vlakom.


varčevanje z denarjem, kaj pa časom?? eni ste res prave cvetke. da ne rečem kej gršega.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Kalibri ::

Letne poleti in zimske pozimi oziroma nekateri obratno.
Pozimi rabiš gojzerje, poleti pa sandale.
Ne boš hodil v nizkih čevljih, ker so nekaj vmes.

m0LN4r ::

martincek1 je izjavil:

Odvisno, kako se voziš, kje živiš in podobno.

Jaz sem par mesecev nazaj kupil avto z celoletnimi. Ene parkrat pozimi zaradi tega nisem šel v novozapadli sneg, ampak sem počakal kakšno uro ali dve. Sej nebi blo nič, ampak imaš vedno zadaj v glavi, da tvoje gume niso tako dobre kot bi lahko bile. Ker ne vozim agresivno in so gume še nove, jih bom vozil poleti, za pozimi pa kupil zimske gume. Ko se te zrabijo, kupim še letne.

Pred tem avtom sem imel pa recimo BMW na zadnji pogon in je bila vožnja malo bolj zabavna, tam pa o celoletnih nebi sploh razmišljal.

Jaz sem imel iste pomisleke z zvozenimi letnimi 😆 se dobro, da na poti ni nobenega naklona xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

nokia6310 je izjavil:

Pozdravljeni, prišel je čas za menjavo gum. Res da nismo še 15. marca ampak jih bo potrebno zamenjati. Zdaj imam dve možnosti: 1. Kupim letne, ker zimske že mam. V bistvu je potrebno zamenjati samo dve. 2. Kupim štiri celoletne in jih vozim celo sezono toliko časa, da jih bo potrebno ponovno zamenjat. Prebral sem, da celoletne gume niso ne zimske niti letne in da niso primerne za tiste, ki naredijo veliko število kilometrov. Je res kaj na tem? Ni mi problem kupit enih ali drugih samo zdaj se moram počasi odločit za eno ali drugo varianto. Zanimal sem se za znamko Bridgestone.

Za ekonomicno voznjo se splaca vzeti premium celotne prej ali slej.
Ce pa rad pritisnes po gasu poleti in pozimi pa vsekakor za oba primera kvalitetne zimske in kvalitetne letne. Ni primerjave sploh.
Kilometrina tu nima veze, ampak kaj bi rad od gume v dani situaciji.
Jaz sem ze dve zimi prevozil z letnimi, ko ni snega na cesti pa brez tezav prehitevam folk z zimskimi, ki se jajcajo kot da minus ena avtomatsko pomeni, da so na drsalkah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mugen999 ::

Celoletne gume so za amerikance in pa za slovence, ki si kupujejo prevelike avte(sploh SUVe) na katerih so gume velikih, oziroma dragih, dimenzij. Celoletne gume so po snegu katastrofa, še večja katastrofa so pa poleti na vročem asfaltu, ko malo dežja pade.

bbbbbb2015 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Začel je pa - Michelin.

Daleč od tega:

In 1977, to ease the inconvenience of switching between summer and snow tires, the Goodyear Tire & Rubber Company released the first all-season tire.


Pa ker je ALL TERRAIN podobna guma kot all season, samo da je še dodatno ojačana za vožnjo po terenu:
1977: The BFGoodrich® Radial All-Terrain T/A® tire sweeps both SCORE Baja 500 and Baja 1000.


Torej michelina tukaj ni med prvimi.


Hmm, morda se nisva prav razumela. All-season gume so bile še do nedavnega zelo krampaste. Poleti so brnele: trrrrrrrrrrrrrrr.

Michelin se je potrudil pri profilu, da več ne spušča čudnih zvokov. Nadalje imajo tudi te gume lamele, ne tako goste kot zimske. Nadalje so ugotovili, da lahko te vzdolžne kanale spustijo. Vzdolžni kanali pomagajo pri vodljivosti gum. Nameto tega so uvedli V profil, kot pri traktorju, samo dosti bolj fino nasekan.

Mimogrede, Michelin ponuja all-season gume RFT hitrostni razred W/Y. S tem se lahko na autobanu s proper avtom brez skrbi zapelješ.

To niso iste gume, kot jih je imel tvoj pradedek na peciklu pozimi in poleti, ko je fural tvojo prababico na štangi.

bbbbbb2015 ::

Kalibri je izjavil:

Letne poleti in zimske pozimi oziroma nekateri obratno.
Pozimi rabiš gojzerje, poleti pa sandale.
Ne boš hodil v nizkih čevljih, ker so nekaj vmes.


Kaj ti bodo zimske na BMWju, ki prevozi 60kkm, od tega praktično vse na avtocesti? Zimsko gumo požre na asfaltu v eni sezoni, pa guma vidi sneg samo 3x na sezono tistih 15km v tistih usranih avstrijskih bergih, ko grem čez Avstrijo.

Eden od službenih je bil v tistem snegu, ki je zapadel, v Sloveniji in je sodelavec rekel, da celoletne čisto v redu držijo. Pa saj se naši avti vozijo po predpisih.

To je škoda denarja. Celoletna je skoraj tako dobra za tisto malo po teh avstrijskih bergih, ne bo zdrsnila, malo se je pač treba bolj previdno peljati. Bo pa sigurno zdržala tri sezone, ne eno.

V Avstriji včasih na šus zapade 30-40cm snega. Sem šel dol z avtoceste tankat, je avto čisto v redu šel po čisto zasneženi cesti.

Poleti pa seveda imajo avti letne gume.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Celoletne in letne imaš? Svašta.

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Celoletne in letne imaš? Svašta.


Zimske na asfaltu na avtocesti ne zdržijo eno sezono 20kkm. Spomladi so razcvetene in ponucane do konca. Ti bom naredil sliko celoletnih. Kolikor se je potrošila, bo zdržala še dve zimi.

m0LN4r ::

Ja zimske so res za skrajnosti, za razne hribovce kjer po 2 tedna sneg ne spluzijo.

Jaz sem se letos po snegu peljal tocno 10 minut pa se to, ker sem hotel in ne moral.

bbbbbb2015 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Celoletne in letne imaš? Svašta.


Zimske na asfaltu na avtocesti ne zdržijo eno sezono 20kkm. Spomladi so razcvetene in ponucane do konca. Ti bom naredil sliko celoletnih. Kolikor se je potrošila, bo zdržala še dve zimi.

Tisti, ki se na AC vlacijo in guzvajo, jih ne ponucajo tako hitro.
Sem bil v Slo pred enim tednom, pa je blo 10 stopinj, suh asfalt in folk se jajca 20-30km/h manj od omejitve, da popizdis.
Ni cudno, da majo taki gume gor 10 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

vuki ::

Ta izbira celoletne pozimi (povedal katere) in letne poleti je super izbira...bbbbb2015 je lepo povedal na svojem primeru. Tako bom od zdaj delal tudi sam.

starfotr ::

Ne štekam. Imaš bemfla, četudi je služben, nima veze. Vozite se na sever, torej dobro služite. In se sedaj tu špara na nekih gumah? Ker se kao prehitro zimske uničijo.

Ker smeh.

Samo še napiši, da imate neko hudo boniteto in da ste res odlična firma.

To me spominja na ryan air, kjer ne kupujejo kulijev, jih morajo zaposleni sami sfehtat ali pa kupit.

WizzardOfOZ ::

bbbbbb2015 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Začel je pa - Michelin.

Daleč od tega:

In 1977, to ease the inconvenience of switching between summer and snow tires, the Goodyear Tire & Rubber Company released the first all-season tire.


Pa ker je ALL TERRAIN podobna guma kot all season, samo da je še dodatno ojačana za vožnjo po terenu:
1977: The BFGoodrich® Radial All-Terrain T/A® tire sweeps both SCORE Baja 500 and Baja 1000.


Torej michelina tukaj ni med prvimi.


Hmm, morda se nisva prav razumela. All-season gume so bile še do nedavnega zelo krampaste. Poleti so brnele: trrrrrrrrrrrrrrr.

Michelin se je potrudil pri profilu, da več ne spušča čudnih zvokov. Nadalje imajo tudi te gume lamele, ne tako goste kot zimske. Nadalje so ugotovili, da lahko te vzdolžne kanale spustijo. Vzdolžni kanali pomagajo pri vodljivosti gum. Nameto tega so uvedli V profil, kot pri traktorju, samo dosti bolj fino nasekan.

Mimogrede, Michelin ponuja all-season gume RFT hitrostni razred W/Y. S tem se lahko na autobanu s proper avtom brez skrbi zapelješ.

To niso iste gume, kot jih je imel tvoj pradedek na peciklu pozimi in poleti, ko je fural tvojo prababico na štangi.

ne nakladaj. michelin ni ne prvi in ne najboljši.
bili so pred njim in gume niso nič brnele. problem je da ste slovenceljni all season gume spoznali v zadnjih parih letih, medtem ko jih nekateri vozimo že zadnjih 25 let.

dunlop ponuja all terrain gume za lambote in bugatije. in? nepomembno!
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

starfotr je izjavil:

Ne štekam. Imaš bemfla, četudi je služben, nima veze. Vozite se na sever, torej dobro služite. In se sedaj tu špara na nekih gumah? Ker se kao prehitro zimske uničijo.

Ker smeh.

Samo še napiši, da imate neko hudo boniteto in da ste res odlična firma.

To me spominja na ryan air, kjer ne kupujejo kulijev, jih morajo zaposleni sami sfehtat ali pa kupit.

Dalec od tega, za zimo imas druh avto.
Winterauto pa Sommerauto. Pol je samo vprasanje ali UHP za vmesna obdobja ali celoletne UHP + kaksne cup 2, federal 595rs, nankang ns2r, yokohama ad09, tezka odlocitev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

c3p0 ::

Letne celo leto + verige v prtljažniku. Za tista 2 dni, ko je na cesti sneg, ne rabim zimskih.

m0LN4r ::

nokia6310 je izjavil:

Pozdravljeni, prišel je čas za menjavo gum. Res da nismo še 15. marca ampak jih bo potrebno zamenjati. Zdaj imam dve možnosti: 1. Kupim letne, ker zimske že mam. V bistvu je potrebno zamenjati samo dve. 2. Kupim štiri celoletne in jih vozim celo sezono toliko časa, da jih bo potrebno ponovno zamenjat. Prebral sem, da celoletne gume niso ne zimske niti letne in da niso primerne za tiste, ki naredijo veliko število kilometrov. Je res kaj na tem? Ni mi problem kupit enih ali drugih samo zdaj se moram počasi odločit za eno ali drugo varianto. Zanimal sem se za znamko Bridgestone.

Evo, cisto sveze:

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Konec leta bom menjal in šel iz Goodyear Vector Gen3 (zaradi iztrošnje) na Hankook Kinergy 4S2.

https://www.tyrereviews.com/Article/202...

|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WizzardOfOZ ::

Problem teh youtube filmčkov je da ne povedo, da to kar velja za eno dimenzijo ni nujno da velja za drugo dimenzijo enake gume (profila mislim).
In tukaj lahko nastane problem, ko ti 225 široka guma drži kot pribita, 205 široka je pa lahko čisti poraz ob istih pogojih na isti cesti.
In brez upoštevanja tega, se lahko dva zarad ene gume, različnih dimenzij orenk skregata, pa imata oba prav.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

jst sem letos na obeh avtih kupil celoletne michelin crossclimate 2, pa se mi na avtu pri dimenziji ~205/55/16 zdi, da bom vsak čas zdrsnil na mokri cesti.
nekako nimam zaupanja v njo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Zato sem pa menjal iz CC+ na Vector Gen3, ker je imela mokre rezultate boljše od CC+

Pri nam je več plundre, kot pa snega.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Problem teh youtube filmčkov je da ne povedo, da to kar velja za eno dimenzijo ni nujno da velja za drugo dimenzijo enake gume (profila mislim).
In tukaj lahko nastane problem, ko ti 225 široka guma drži kot pribita, 205 široka je pa lahko čisti poraz ob istih pogojih na isti cesti.
In brez upoštevanja tega, se lahko dva zarad ene gume, različnih dimenzij orenk skregata, pa imata oba prav.

Jaz sem pogledal prakticno vse posnetke za razlicne dimenzije in lahko recem, da so TOP 3 ajd skoraj TOP 5 vedno eno in isti.
Takih razlik ni, da bo kr naenkrat GT Radial v eni dimenziji boljsa od Conti, Michelin, Pirelli itn.

Vecja razlika bo v soferju in tezi avta, kot dimenziji, zato se bosta skregala. Jaz ko 2 tedna vozim samo 1200kg tezk avto in se potem vsedem v 1600kg avto, je ornk razlika. Na enem so sportne letne, na drugem zimske. Na suhem prideta pozimi nekje na isto. Neverjetno.

gruntfürmich je izjavil:

jst sem letos na obeh avtih kupil celoletne michelin crossclimate 2, pa se mi na avtu pri dimenziji ~205/55/16 zdi, da bom vsak čas zdrsnil na mokri cesti.
nekako nimam zaupanja v njo...

Zimske

Letne


Ne rabi te bi strah, pejt na parkplac malo sprobat, kje so meje gume, malo mocneje zaviraj, da bos spoznal gumo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

asdf_jklc ::

Odvisno od tega, za kaj uporabljaš avto in kje se voziš. Npr. če živiš nekje v fukojebinah na Gorenjskem in se s 4x4 komaj pripelješ, potem je ogovor jasen. Oba kompleta koles in to je to. Če pa se voziš vsak dan po Ljubljani ali pa avtocesti, da prideš do službe in maš za primer hujšega sneženja možnost iz z javnim prevozom/vzet dopust - je odgovor celoletne gume. Platišča za moj avto me pridejo krepko čez 1.000 EUR, premontaža gum pa je enako draga - 80EUR dalje - kar pomeni 2x letno 160 EUR. Da živim vulkanizerje - nep, hvala.

Jaz dam na avto ene od zmagovalcev testa celoletnih gum in dam kolesa na vsakem servisu (15.000) km obrnit in vozim dalje. Seveda pa so celoletne gume kompromis - v snegu niso tako dobre kot zimske (sem pa v času sneženja brez težav prišel iz smučanja, ko je zasnežilo cesto) in na suhem ne moreš polagat ovinkov. Če hočeš športno vožnjo in podiranje rekordov, pač to ni guma zato. Meni osebno je tako vožnja odveč in plačevanje goriva nasleden nepotreben strošek, zato vozim optimalno in ne dosegam visokih hitrosti - celoletne gume so win win.

Je pa prisoten tudi ekološki dejavnik: sem delal tudi 35.000 km letno, pa zimskim gum nisem nikoli uspel zvozit - prej so postale pretrde, da bi bila vožnja še varna. Tako sem vedno uspešno znucal letne gume, zimskih pa nikoli. No sedaj lepo celoletne znucam na ene 5mm potem pa odvisno od sezone menjam. Da o komfortu, ko se ti jebe za zakonska določila kdaj ene, kdaj druge gume ne govorim - ali o problemih z ukvarjanjem ene kolese/gume naložit, furat sm tja, gor dol, levo desno. Ne da se to men.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

WizzardOfOZ ::

A so kaki testi, kjer testirajo nove gume in potem te iste gume s 15.000km prenoženih kilometrov, kako se držijo na snegu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

PacificBlue ::

Nisem prej zasledil,izgleda so letos dodali se ekoloski faktor, test letnih gum:

I’m out.
:3
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Celoletne gume (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
65870380 (1718) bm1973
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268552492 (7547) Ghost7
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836605 (31502) m0LN4r
»

Celoletne gume

Oddelek: Na cesti
298912 (8120) IL_DIAVOLO
»

Izbira pnevmatik help (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
939644 (8421) LordTado

Več podobnih tem