» »

Celoletne gume

Celoletne gume

radmannsdorf ::

Imate izkušnje s celoletnimi gumami? Me mika, da bi s to zimo in drugo leto poizkusil celoletne gume. Ne naredim veliko km, tam nekje 10k na leto.
Jih je že kdo imel, kako se vam zdijo, obraba, koliko km?
http://www.bartog.si/celoletne-c-1932.a...

fikus_ ::

prvo zimo se boš še verjetno vozil po snegu, naslednjo zimo težje. So uporabne za suho/mokro cesto, če je pa na cesti par cm južnega snega, pa vprašanje, če se boš peljal, še posebej v rahel klanec.

menjalnik ::

Za Michelinkami poglej..

radmannsdorf ::

fikus, si jih že imel ali ugibaš? predvsem me zanimajo mnenja tistih ki so jih že imeli. ugibam tudi jaz lahko :)

cesnja ::

Doma se vozijo s celoletnimi gumami, na poti je kar precej klancev, in ni nobenih problemov. Je pa res, da ima avto 4x4 pogon. Oprijem na mokri cesti je malo slabsi kot z letnimi gumami, ampak tu primerjam 2 razlicna avta, verjetno je se kak drug faktor zraven. Vsak komplet celoletnih gum je do zdaj zdrzal cca. 4 leta (50k km).

Thuban ::

če boš kupoval, glej za michelinke. zelo pomembno vprašanje pa je če se sploh splača kupit celoletne ker za dobre (recimo michelin) boš plačal toliko kot za povprečne letne in zimske gume, je pa dejstvo, da se bo povprečna letna/zimska guma v vseh namenskih pogojih obnašala bolje kot najboljša celoletna.

je pa res, da se ti ne bo treba ubadat z menjavo gum, tako da boš na tem privarčeval nekaj denarja. Nevem, izračunaj če se ti splača.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

m0LN4r ::

kupš 2 poceni celoletni in naslednje leto daš nazaj in kupiš spet 2 novi za spredaj in se vrtiš v krogu. Načeloma imaš vsako leto spredaj dve novi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Gregor P ::

Zadnjič je nek strokovnjak na radiu govoril ravno o tem in odsvetoval uporabo celoletnih gum, ker so v bistvu slabe letne in slabe zimske.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pia2001slo ::

drugi strokovnjak pa to,da se nove gume vedno namestijo na zadnji del - go figure

krneki0001 ::

Gregor P je izjavil:

Zadnjič je nek strokovnjak na radiu govoril ravno o tem in odsvetoval uporabo celoletnih gum, ker so v bistvu slabe letne in slabe zimske.


Takih "strokovnjakov" je vse polno. Pa jim ni preveč za verjet. Ker ko teste pogledaš, vidiš, da ne zaostajajo več dosti in da so že zelo dobre.

Trenutno so najboljše michelin crossclimate, ki se dobro obnesejo tako na snegu kot na vročem asfaltu
in nokian Weatherproof, ki so pa odlične na snegu in na mokri cesti.

Aston_11 ::

Po logiki stvari ne morejo biti boljše od letnih in ne boljše od zimskih.

krneki0001 ::

pia2001slo je izjavil:

drugi strokovnjak pa to,da se nove gume vedno namestijo na zadnji del - go figure


To pa drži. Če ne menjaš vseh štirih gum, potem nove gume vedno daj zadaj.

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

Ker ko teste pogledaš, vidiš, da ne zaostajajo več dosti in da so že zelo dobre.

Podobno kot težko najdeš res slabe zimske in res slabe letne.

krneki0001 ::

Letošnji testi all season gum so kr dobro pokazali kaj guma zmore na snegu in ledu.

servo ::

krneki0001 ::

servo je izjavil:

Rzlike med zimskimi in celoletnimi so kar občutne
http://www.motorevija.si/si/345/1979/AM...

http://www.motorevija.si/cms/controls/w...


Pa si ti videl ti dve gumi, ki sem ju jaz opisal na temu testu od AMZS?

Tukaj imaš opis gume michelin crossclimate
http://www.avto-magazin.si/novice/letna...

V dokaz, da je CrossClimate nekaj posebnega, so nam zagotovili tri pogoje, s katerimi se ponavadi srečujejo vozniki. To je polno zaviranje v suhem, vožnja v krogu po mokrem in hrib, poln snega. V prvem so dokazali, da ima guma CrossClimate povsem isto zavorno pot kot letna guma Michelin Energy Saver+, v drugi vaji se je pri oprijemu izkazala kot najboljši tekmeci z letnim in zimskim profilom ter v zadnji, da ob speljevanju v zasnežen klanec se lahko povsem enakovredno kosa z zimsko gumo Michelin Alpin 5.


Pa še opozorilo:
"Tudi mi smo presenečeni, kako dobre so te gume na vseh podlagah, tudi na ledu, hkrati pa je treba vedeti, da to niso niti športne gume niti gume za povsem snežne razmere. Zato jih vozniki verjetno ne bodo natikali na hitre avtomobile niti na avtomobile, ki se dlje časa vozijo v zahtevnih snežnih razmerah, bodo pa odlična izbira za kratke snežne padavine, kot jih imate v Sloveniji," je dejal predstavnik Michelina. Ker nam črv nezaupanja vseeno ni dal miru, nam je zagotovil, da mešanica ni tako mehka, da bi s tem kakorkoli zmanjšali domet oziroma življensko dobo gume. "Pri Michelinu smo na dolgo življensko dobo naših gum zelo ponosni, zato ima CrossClimate povsem isto trajnost kot recimo Michelin Energy Saver+." Zmogljivosti nove gume so potrdili tudi pri neodvisni nemški organizaciji Tüv Süd, v kratkem pa naj bi jo dali tudi v test ADAC-u, vendar se morajo še dogovoriti, ali jo bodo primerjali z letnimi, zimskimi ali celoletnimi.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

radmannsdorf je izjavil:

fikus, si jih že imel ali ugibaš? predvsem me zanimajo mnenja tistih ki so jih že imeli. ugibam tudi jaz lahko :)



Sem imel "priložnost" voziti. Nekdanja "boljša" polovica je vztrajala, da bo s temi gumami prišparala, ampak ko je bil sneg na cesti sem se pa jaz moral voziti z njenim avtom.
Odvisno na kateram koncu SLO živiš in če res moraš ob snegu na cesto. Profil gume ni narejen za sneg, je nek kompromis, pa trde so postale. Proizvajalca se pa ne spomnim več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

krneki0001 ::

fikus_ je izjavil:

radmannsdorf je izjavil:

fikus, si jih že imel ali ugibaš? predvsem me zanimajo mnenja tistih ki so jih že imeli. ugibam tudi jaz lahko :)



Sem imel "priložnost" voziti. Nekdanja "boljša" polovica je vztrajala, da bo s temi gumami prišparala, ampak ko je bil sneg na cesti sem se pa jaz moral voziti z njenim avtom.
Odvisno na kateram koncu SLO živiš in če res moraš ob snegu na cesto. Profil gume ni narejen za sneg, je nek kompromis, pa trde so postale. Proizvajalca se pa ne spomnim več.


Profil pri starejših all season res ni bil najboljši. To so sedaj popravili s temi novimi.
Včasih so bile to letne gume oziroma narejeje na bazi letnih gum in so jim dodali lamele. Vse skupaj pa je bilo pretrdo za zimo in zadeva se ponavadi na snegu ni izšla.
Te najnovejše pa so narejeje na bazi zimskih gum, zato se tudi pozimi dobro obnašajo.

SuperVeloce ::

krneki0001 je izjavil:

servo je izjavil:

Rzlike med zimskimi in celoletnimi so kar občutne
http://www.motorevija.si/si/345/1979/AM...

http://www.motorevija.si/cms/controls/w...


Pa si ti videl ti dve gumi, ki sem ju jaz opisal na temu testu od AMZS?

Tukaj imaš opis gume michelin crossclimate
http://www.avto-magazin.si/novice/letna...

V dokaz, da je CrossClimate nekaj posebnega, so nam zagotovili tri pogoje, s katerimi se ponavadi srečujejo vozniki. To je polno zaviranje v suhem, vožnja v krogu po mokrem in hrib, poln snega. V prvem so dokazali, da ima guma CrossClimate povsem isto zavorno pot kot letna guma Michelin Energy Saver+, v drugi vaji se je pri oprijemu izkazala kot najboljši tekmeci z letnim in zimskim profilom ter v zadnji, da ob speljevanju v zasnežen klanec se lahko povsem enakovredno kosa z zimsko gumo Michelin Alpin 5.


Pa še opozorilo:
"Tudi mi smo presenečeni, kako dobre so te gume na vseh podlagah, tudi na ledu, hkrati pa je treba vedeti, da to niso niti športne gume niti gume za povsem snežne razmere. Zato jih vozniki verjetno ne bodo natikali na hitre avtomobile niti na avtomobile, ki se dlje časa vozijo v zahtevnih snežnih razmerah, bodo pa odlična izbira za kratke snežne padavine, kot jih imate v Sloveniji," je dejal predstavnik Michelina. Ker nam črv nezaupanja vseeno ni dal miru, nam je zagotovil, da mešanica ni tako mehka, da bi s tem kakorkoli zmanjšali domet oziroma življensko dobo gume. "Pri Michelinu smo na dolgo življensko dobo naših gum zelo ponosni, zato ima CrossClimate povsem isto trajnost kot recimo Michelin Energy Saver+." Zmogljivosti nove gume so potrdili tudi pri neodvisni nemški organizaciji Tüv Süd, v kratkem pa naj bi jo dali tudi v test ADAC-u, vendar se morajo še dogovoriti, ali jo bodo primerjali z letnimi, zimskimi ali celoletnimi.

Nimam nič proti (dobrim) celoletnim gumam, vendar moraš gledati, da je ta članek kvečjemu promocijski. Vsekakor ni kredibilen test.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

radmannsdorf ::

Tole bom sprobal, da vidim kako se obnesejo. Če se ;)
Minerva Emizero 4 seasons.
185/65R15 T92 XL, 37EUR komad.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

krneki0001 je izjavil:

pia2001slo je izjavil:

drugi strokovnjak pa to,da se nove gume vedno namestijo na zadnji del - go figure


To pa drži. Če ne menjaš vseh štirih gum, potem nove gume vedno daj zadaj.

Zakaj že ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

SuperVeloce ::

Ker večina voznikov veliko prej občuti zdrsavanje nosu in tudi lažje reši, če nos sili iz ovinka/rondoja. Ko zadek zares odnese, ga 3/4 voznikov zagotovo ne ujame.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Heavy ::

krneki0001 je izjavil:

pia2001slo je izjavil:

drugi strokovnjak pa to,da se nove gume vedno namestijo na zadnji del - go figure


To pa drži. Če ne menjaš vseh štirih gum, potem nove gume vedno daj zadaj.



Na avtocesti je vseeno bolje imet spredaj boljše gume, pri speljevanju v klanec ravno tako (oz na zadnjih, pa dve vreči cementa v kofani če BMW voziš).
Mogoče te reši na ovinkasti cesti, ampak... 90% ljudi bi itak po žlajfu pohodilo ko bi začelo spredaj ali zadaj zanašat.

Grey ::

Če boš vzemal, vzemi ali Goodyear Vector4Seasons ali Michelin CrossClimate, oboje so izredno dobre celoletne gume. So videi in testi od Michelink na YouTube in so odlične.

SuperVeloce ::

Se strinjam, vector 4seasons so edine dokaj sprejemljive, katere sem jaz imel priložnost voziti (teh michelink sicer še nisem). Vse ostalo je vsaj v enem vremenskem pogoju nesprejemljivo.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

radmannsdorf ::

Vzel sem tiste na zgornjih fotkah, oceno bom pa podal čez eno leto, vnaprej govorit brez testiranja meni nič ne pomeni :)

IL_DIAVOLO ::

m0LN4r je izjavil:

kupš 2 poceni celoletni in naslednje leto daš nazaj in kupiš spet 2 novi za spredaj in se vrtiš v krogu. Načeloma imaš vsako leto spredaj dve novi.


Vsak ki se spozna na obnašanje avta, ti bo povedal kar ti bom jaz...VEDNO ZADAJ BOLJŠE GUME.

m0LN4r ::

Čudno, men še riti ni odneslo nikol pa se vozim s praznim avtom in takim principom par let. Sprednji del pa zna delat težave skor vedno, če je cesta spolzka.
No razen z ročno mi uspe rit odnes, tak obično pa ne.

Kako pa boš popravu zdrs, če maš spredaj za kurac gume ?

IMO pr takih zadevah, je čisto vseeno:

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

radmannsdorf ::

mišljeno je zadaj nove in obrabljene spredaj(še vedno dobre) in ne nove zadaj in uničene/neprimerne spredaj.

IL_DIAVOLO ::

Glej, drsenje prednjega dela zacutis takoj in se ga da nadzirat z zaviranjem dokaj hitro. Medtem ko bos drsenje zadka zacutil, ko bo prepozno oz. ko bos v grabnu.

To pa ne pomeni da moras met spredaj 0 profila, zadaj pa 10.

Sicer pa vsak ve kolko se cuti sposobnega, ce rad lovis zadek, daj boljse spredaj, drugace pa zadaj. Vsak odgovarja za svoja dejanja, ki pa jih bojo nosili predvsem drugi.

Lp


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268547924 (2979) Ghost7
»

Micheline CrossClimate

Oddelek: Na cesti
184012 (2490) D3m
»

Celoletne gume 165 65 15

Oddelek: Na cesti
416623 (5419) KAVINSKY
»

Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8815727 (13091) nekoman
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836397 (31294) m0LN4r

Več podobnih tem