» »

Pomoč pri razumevanju takšnega križišča

Pomoč pri razumevanju takšnega križišča

«
1
2

IsatoNagano ::

Bi mi lahko kdo na enostaven način razložil križišče na spodnji sliki?



Kar mi povzroča težave, so znaki s tem dodatkom spodaj:



Npr., razumem recimo ta znak, dokler zavijam desno. V tem primeru razumem, da imam ob zavijanju v desno prednost pred ostalimi vozili:



Kaj pa v primeru vožnje recimo naravnost ali v levo? Znak za prednostno cesto več ne velja?

Ali pa recimo tole. Ne razumem, kdo ima oz. nima prednosti ob takšnem znaku:



Hvaležen bi bil vsake razlage!

GupeM ::

Upam, da izpita še nimaš. Prvi primer praviš da razumeš.

Drugi primer: prednostna cesta zavija desno, ti greš pa naravnost ali levo. Znak za prednostno cesto še vedno velja. Ampak znak za prednostno cesto ti nikoli ne daje absolutne prednosti. Daje ti samo prednost pred tistimi, ki so na stranskih cestah. Če torej sekaš pot nekomu, ki je tudi na prednostni cesti, moraš le tega počakat in ima ta prednost pred tabo. Torej v tem primeru čakaš vsakega, ki prihaja po prednostni s tvoje desne.

Zadnji primer je pa zate najslabši možni, saj si na stranski cesti, pa še tisti na desni, ki je tudi na stranski cesti, ima pred tabo prednost zaradi desnega pravila. V zadnjem primeru torej lahko pelješ šele ko je vse prazno. Razen, če nihče nikomur ne seka poti. Recimo, če vsi zavijajo desno, lahko peljejo vsi hkrati. V teoriji.

Aja, še to. Na sliki križišča ima moder avto prednost pred vsemi, ker je na prednostni cesti. Na prednostni cesti je sicer tudi rdeč avto, ampak mora zaradi desnega pravila počakati modrega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Ganon ::

Še vedno imaš prednost, ko greš naravnost, ampak ne pred tistim na desni (desno pravilo).

Kalibri ::

Zdi se mi, da OP dojema znak dinamično, torej kot da se pravila spreminjajo glede na to, kje z vozilom je? In ko je v novi (eno izmed drugih vozil v situaciji) vlogi, mu je spet vse drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

donvito ::

Aja, še to. Na sliki križišča ima moder avto prednost pred vsemi, ker je na prednostni cesti. Na prednostni cesti je sicer tudi rdeč avto, ampak mora zaradi desnega pravila počakati modrega.

Modri, rdeči, zeleni in nato rumeni.
Razlaga:
https://www2.ecpp.si/posebnosti-na-kriz...
Vrstni red velja za OP-vo sliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: donvito ()

kajtimara ::

Ni problema, da ne znaš. Pohvalno je, da veš da nekaj ne veš!
Kaj pa tole?
https://www.karnsandkarns.com/wp-conten...

m0LN4r ::

Sej je fajn to vedeti, ampak realnost je pa taka, da se nikoli ne pripeljejo vsi stirje avti enako, kot neki NPC roboti in odreagirajo isto.
V prometu se je treba polek teorije, se odzivati in prilagajati.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

borut_p ::

donvito je izjavil:

Aja, še to. Na sliki križišča ima moder avto prednost pred vsemi, ker je na prednostni cesti. Na prednostni cesti je sicer tudi rdeč avto, ampak mora zaradi desnega pravila počakati modrega.

Modri, rdeči, zeleni in nato rumeni.
Razlaga:
https://www2.ecpp.si/posebnosti-na-kriz...
Vrstni red velja za OP-vo sliko.


Dosti jasno. Krizisce po moje niti ni tako zakomplicirano

m0LN4r je izjavil:

Sej je fajn to vedeti, ampak realnost je pa taka, da se nikoli ne pripeljejo vsi stirje avti enako, kot neki NPC roboti in odreagirajo isto.
V prometu se je treba polek teorije, se odzivati in prilagajati.


Ce vidis tako krizisce, hitr po gasu, da si prvi, pol ti pa dol visi za znake ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

IL_DIAVOLO ::

Glede na prometne ceste lahko ta krizisca mirne vesti odstranijo iz prometa. Eno je tako krizisce razumeti doma, povsem nekaj drugega pa v guzvi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: GupeM ()

Jure14 ::

IsatoNagano je izjavil:




Kaj pa v primeru vožnje recimo naravnost ali v levo? Znak za prednostno cesto več ne velja?

Znak za prednostno cesto velja. Pove ti, da si na prednostni cesti. Znak spodaj pa pojasnjuje, KJE poteka prednostna cesta. Da ne gre naravnost, ampak zavija.

Kdo ima prednost pa si lahko predstavljaš tako, da "prednostno" cesto "poravnaš". In potem dobiš "ravno" prednostno cesto z dvema stranskima cestama na levi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jure14 ()

m0LN4r ::

IsatoNagano je izjavil:




Kaj pa v primeru vožnje recimo naravnost ali v levo? Znak za prednostno cesto več ne velja?

V praksi, ce cincas ti bo rumeni vzel prednost, ker bo videl, da si v dvomih.
Sicer pa je vse odvisno od dejanske situacije, kako bodo ostali reagirali, razen ce bi se rad zaletel zaradi pravil.

Jaz imam desno pravilo prednost ze iz ulice, prakticno polovica avtov tega ne uposteva, bi lahko vsak teden karamboliral. Za eno zensko ze tocno vem, ker se pelje ob isti uri zjutraj, da tega sigurno ne ve. Ji bom moral enkrat pred nos porint pa ji razlozit.

borut_p je izjavil:

donvito je izjavil:

Aja, še to. Na sliki križišča ima moder avto prednost pred vsemi, ker je na prednostni cesti. Na prednostni cesti je sicer tudi rdeč avto, ampak mora zaradi desnega pravila počakati modrega.

Modri, rdeči, zeleni in nato rumeni.
Razlaga:
https://www2.ecpp.si/posebnosti-na-kriz...
Vrstni red velja za OP-vo sliko.


Dosti jasno. Krizisce po moje niti ni tako zakomplicirano

m0LN4r je izjavil:

Sej je fajn to vedeti, ampak realnost je pa taka, da se nikoli ne pripeljejo vsi stirje avti enako, kot neki NPC roboti in odreagirajo isto.
V prometu se je treba polek teorije, se odzivati in prilagajati.


Ce vidis tako krizisce, hitr po gasu, da si prvi, pol ti pa dol visi za znake ;)

Ne sej je jasno ja, ampak marsikdo bi potegnil ven, ce bi bil kako sekundo prej tam, sigurno nebi cakal modrega, ce bi videl, da se pelje pocasno proti kriziscu.
Sem pa ze tudi videl par situacij, ko modremu ni bilo jasno, da ima prednost, pa se je ustavil pol so se pa vsi gledali cez 5 sekund pa zaceli vsepovprek si trobiti in prste kazati.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Sej je fajn to vedeti, ampak realnost je pa taka, da se nikoli ne pripeljejo vsi stirje avti enako, kot neki NPC roboti in odreagirajo isto.

Seveda si si tole gladko izmislil. Ni treba da pridejo ravno 4je avti hjrati, dovolj je, da je glavna cesta dovolj prometna, da je na njej stalno promet. Potem pa rabiš samo še tva s stranske ceste, kar je ob prometnih konicah pogosto, pa imaš točno zgornji primer. Pa ne rabiš nobene gužve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

m0LN4r ::

Potem se pa moras prerivati, drugace ne prides nikamor ;P
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Potem se pa moras prerivati, drugace ne prides nikamor ;P

Saj sem rekel, ne rabiš nobene gužve. Včasih počakaš 10 sekund, pa lahko greš. Včasih pa malo "izsiliš". Vsekakor pa moraš vedet, da ne moreš po prednostni kar naravnost na stransko, ne da bi pogledal, kaj prihaja predbostni na desni. Tudi, če kasneje "izsiliš", moraš vedet, da nisi ti tisti ki ima prednost.

m0LN4r ::

Ja to itak, se strinjam. Vse je odvisno od tega, kako hitr je tisti na desni xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IsatoNagano ::

Hvala vam fantje, mi je zdaj malo bolj jasno!

Zanima me le še ta primer enkrat:



Ali tole pomeni A) da je vozilo iz leve tisto, ki ima prednost, ali B) da vozilo iz leve nima prednosti?

Za dodatke pod znaki za prednostno cesto zdaj razumem, da kažejo vozilo iz katere smeri ima prioriteto, kaj pa dodatek pod znakom za odvzem prednosti? Tudi kažejo kdo ima prednost, ali kje poteka neprednostna cesta?

m0LN4r ::

Na kak nacin je B sploh mozen?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IsatoNagano ::

m0LN4r je izjavil:

Na kak nacin je B sploh mozen?


Ma ne vem, zmedlo me je, ker sem mislil, da se ta dodatek spodaj spremeni glede na znak pod katerim je. Se pravi, križišče pod znakom za prednostno cesto kaže kje poteka prednostna cesta, križišče pod znakom za odvzem prednosti pa vozilu iz katere smeri je odvzeta prednost. 8-O

zobnik ::

Ta križišča ko so zakoplicirana bo tud pokal, če ne veš pač odstopiš prednost ostalim. Saj to se dogaja večkrat ko iz stranske ulice kdo hoče it na prednostno glavno pa mu daš roko gor, da gre.
Ne vem zakaj tak kompliciranje, saj nasprot tud eni kolesarje prehitevajo pa ti pride pol metra po drugemu apse, se umakneš na rob in greš dalje. Treba je gledat v ogledala in spremljat tok prometa in ne bit tist ego, da imaš vedno prednost. Nisem pa še nikol povzročil nesreče,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

m0LN4r ::

IsatoNagano je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Na kak nacin je B sploh mozen?


Ma ne vem, zmedlo me je, ker sem mislil, da se ta dodatek spodaj spremeni glede na znak pod katerim je. Se pravi, križišče pod znakom za prednostno cesto kaže kje poteka prednostna cesta, križišče pod znakom za odvzem prednosti pa vozilu iz katere smeri je odvzeta prednost. 8-O

Iz tvojega vidika, se ti ukvarjas samo z znaki, ki jih ti vidis, naj te drugi znaki ne zmedejo, saj jih ti ne vidis.

To je srz teh testov, da te zmedejo po nepozrebnem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Se vedno ne razumes pomena odebeljene crte in pravila desnega, ki je se vedno prevladujoce pravilo.

Tanka crta + 4 kotni znak za prednostno cesto ne obstaja, kot tudi ne odebeljena crta in trikotni znak iz tvojega pogleda.

Mislim, da te jebe prostorska orientacija.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Glugy ::

Sam a ni tko da gre zelen zadnji ker ima stop znak in se mora v vsakem primeru nujno ustavit. Ta rumen tega nima, ima sam znak za neprednostno.

PacificBlue ::

Obadva sta na neprednostni cesti, pa se uposteva desno pravilo. Enako kot pri prednostni cesti med dvema avtomobiloma,ki se pripeljeta bocno in kjer se tudi uposteva desno pravilo.

GupeM ::

Glugy je izjavil:

Sam a ni tko da gre zelen zadnji ker ima stop znak in se mora v vsakem primeru nujno ustavit. Ta rumen tega nima, ima sam znak za neprednostno.

Znak za neprednostno (narobe obrnjen trikotnik) in STOP znak sta enakovredna, kar se tiče prednosti. Edina razlika je, da pri enem ni potrebno ustaviti, pri drugem pa nujno. Ampak če se pelješ proti trikotniku in ti z desne prihaja avto, ki ima STOP, takrat tvoj trikotnik pomeni da moraš tudi ti ustaviti, ker ima tisti na tvoji desni prednost pred tabo zaradi desnega pravila, čeprav ima STOP znak.

IsatoNagano ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se vedno ne razumes pomena odebeljene crte in pravila desnega, ki je se vedno prevladujoce pravilo.

Tanka crta + 4 kotni znak za prednostno cesto ne obstaja, kot tudi ne odebeljena crta in trikotni znak iz tvojega pogleda.

Mislim, da te jebe prostorska orientacija.


Zjebalo me je, ker sem mislil, da se pomen odebeljene črte spreminja glede na znak pod katerim je. Če zdaj prav razumem, le ta kaže potek prednostne ceste, ne glede na znak pod katerim je?

GupeM ::

Da. Debela črta je vedno prednostna, kratke tanke črtice so vedno stranske.

Jure14 ::

IsatoNagano je izjavil:

Če zdaj prav razumem, le ta kaže potek prednostne ceste, ne glede na znak pod katerim je?

Ja. To je dopolnilna tabla, ki dodatno pojasnjuje znak, ki je nad njo.

Meiniken ::

Tisti znak z debelo črto ti le pove informacijo kdo ima v križišču prednost. Ni važno kateri znak je nad njim, moraš ga pa še vedno upoštevati (torej naprimer, če piše STOP se tudi ustaviš).

Modri in rdeči sta si enakovredna, ker sta oba na prednostni cesti kar je tudi izraženo z rumenim znakom z belo obrobo (oblika diamanta) in spodaj še odebeljeno črto. Ker sta dva na prednostni se morata nekako "zmenit" kdo izmed njiju prvi pelje. Za to imamo desno pravilo. Ker je modri desno od rdečega se najprej pelje modri, nato rdeči.

Enakovredna sta si tudi rumeni in zeleni. Spet velja desno pravilo in se najprej pelje zeleni in šele nato rumeni.

Načeloma spodnjih tabel, ki s črto izražajo prednost niti ne bi rabili, ampak bi se potem pretočnost prometa in varnost poslabšala.
Če sistem dopušča, da se ga zlorablja bo ta tudi zlorabljen. Brez izjeme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Meiniken ()

GupeM ::

Ja, dopolnilnih tabel res ne bi rabili. Bi pa potem morali gledati, katere znake imajo na preostalih cestah. Zato so ravno ti trije znaki drugačni od vseh ostalih. Jih prepoznaš tudi ko jih gledaš od zadaj.

Dopolnilna tabla to precej olajša, ampak bi vsi morali znati voziti, tudi če dopolnilne ni.

kamiKaZaA ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Glede na prometne ceste lahko ta krizisca mirne vesti odstranijo iz prometa. Eno je tako krizisce razumeti doma, povsem nekaj drugega pa v guzvi.

Se strinjam. Sem tudi pravilno napovedal zgornjo sliko kdo gre prvi skozi in kdo zadnji.

V Mariboru imamo točno takšno križišče, katero je med samo konico zelo obremenjeno in se najdejo vozniki, ki ne vedo pravil in jemljejo prednost ostalim. Takšno križišče v MB je dovolj široko v vse strani, da bi mirne duše lahko postavili krožiče z enim pasom in bi bil problem rešen.

IsatoNagano ::

kamiKaZaA je izjavil:



Recimo, ta primer si zdaj (iz smeri slike) razlagam takole:



Križišče prevoziš, ko iz leve ali odpsredaj ni prihajajočih vozil (potek prednostne ceste označen z debelo črto). V primeru, da imaš koga tudi na desni, zaradi pravila desnega križišče prevoziš zadnji (tanke črte označujejo, da sta oba na neprednostni cesti).

Če se motim, bi lepo prosil, da me kdo popravi.

XIIT ::

Tako je.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XIIT ()

IL_DIAVOLO ::

IsatoNagano je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se vedno ne razumes pomena odebeljene crte in pravila desnega, ki je se vedno prevladujoce pravilo.

Tanka crta + 4 kotni znak za prednostno cesto ne obstaja, kot tudi ne odebeljena crta in trikotni znak iz tvojega pogleda.

Mislim, da te jebe prostorska orientacija.


Zjebalo me je, ker sem mislil, da se pomen odebeljene črte spreminja glede na znak pod katerim je. Če zdaj prav razumem, le ta kaže potek prednostne ceste, ne glede na znak pod katerim je?


Odebeljena crta obstaja samo pod znakom z rumenim kvadratkom v sredini. Tako kot tanka crta obstaja samo pri trikotnem in stop znaku.

Je nemogoce, da bi imel hkrati znak za prednostno cesto in spodaj dopolnilno tablo s tanko crto. Bi bilo precej zmede.

In ja prikazuje, v katero smer potuje prednostna cesta, ki je predhodno dolocena. V nekaterih primerih sicer precej neumno. Recimo krizisce na Ptuju, ko se peljes proti soli na Volkmerjevi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GupeM ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Glede na prometne ceste lahko ta krizisca mirne vesti odstranijo iz prometa. Eno je tako krizisce razumeti doma, povsem nekaj drugega pa v guzvi.

Ah daj, no... Tole moraš razumet v sekundi, če te sredi noči zbudijo, če imaš izpit dlje kot eno uro. Je kar nekaj takšnih križišč po Sloveniji. Bolj ko razmišljam, več se jih spomnim.

pero50 ::

Najenostavnejša razlaga je takšna:

Prednost imajo vozila na prednostni cesti. Za njih velja pravilo srečanja. Če vam dela težave "ovinek" si lahko predstavljamo tudi da gre prednostna cesta naravnost, stvar poteka enako
Ko je prednostna cesta prosta, za preostala vozila velja desno pravilo.

in pa boljše vprašati, kot pa ostati neveden :)

XIIT ::

Meiniken je izjavil:

Načeloma spodnjih tabel, ki s črto izražajo prednost niti ne bi rabili, ampak bi se potem pretočnost prometa in varnost poslabšala.

Teoretično res. Če bi želeli še manjšo prometno pretočnost in varnost, pa bi se lahko znebili še preostali prometnih znakov.

GupeM je izjavil:

Ja, dopolnilnih tabel res ne bi rabili. Bi pa potem morali gledati, katere znake imajo na preostalih cestah. Zato so ravno ti trije znaki drugačni od vseh ostalih. Jih prepoznaš tudi ko jih gledaš od zadaj.

Dopolnilna tabla to precej olajša, ampak bi vsi morali znati voziti, tudi če dopolnilne ni.


Dopolnilna tabla ničesar ne olajša, ampak je nujna, ker označuje posebnost. Če ni dopolnilne table, predpostavljaš da gre za navadno križišče, kjer prednostna cesta poteka naravnost.

Če prideš v križišče kjer prednostna cesta zavije, in imaš samo tablo za prednostno cesto, brez dopolnilne, sta dve opciji:
- prednostna zavije na levo in imaš absolutno prednost pred ostalimi vozniki
- prednostna zavije desno in lahko zaviješ na desno, za vožnjo naravnost ali zavijanje v levo pa moraš paziti šoferja na desni (ki ima absolutno prednost)

Brez dopolnilne table bi moral tudi šofer z absolutno prednostjo ustaviti in se prepričati da ima zares prednost.
Potem pa imaš še možnosti da ostali znaki niso dobro vidni (so zakriti, predaleč stran, močno sonce, slabo vreme, noč), zaradi česar bi šoferji dlje časa porabili za ugotovitev prometne ureditve v križišču ter prometnih nezgodah, ker bi kdo (pod kotom) narobe videl obliko 20m oddaljenega znaka.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XIIT ()

GupeM ::

Še vedno, dopolnilna tabla ni nujna. Zadeve zelo olajša, bi se pa dalo vozit tudi brez.

In ravno ti trije znaki so ravno s tem razlogom drugačni od vseh ostalih. Da jih prepoznaš od zadaj. Če si pa ti tako zmeden, kot kaže slika, ki si jo prilimal, pa lahko vrneš izpit.

Aja, pa še to. Imamo celo križišča, kjer imamo samo na stranskih cestah znak za stransko cesto. Ni znaka za prednostno, ni znaka za potek prednostne ceste. Pa čeprav prednostna cesta zavija, ljudje znamo ugotovit, kdaj imamo prednost in kdaj ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

kamiKaZaA ::

IsatoNagano je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:



Recimo, ta primer si zdaj (iz smeri slike) razlagam takole:



Križišče prevoziš, ko iz leve ali odpsredaj ni prihajajočih vozil (potek prednostne ceste označen z debelo črto). V primeru, da imaš koga tudi na desni, zaradi pravila desnega križišče prevoziš zadnji (tanke črte označujejo, da sta oba na neprednostni cesti).

Če se motim, bi lepo prosil, da me kdo popravi.

Tako je. Ti si dejansko rumeni avto na sliki od OP in križišče prevoziš zadnji.

IsatoNagano ::

XIIT je izjavil:

Tako je.


Se pravi počakati moram tudi v primeru, da vozilo izpred mene zavija v njegovo levo (rumena puščica spodaj na sliki), correct?



Zavede me ta "ovinek" debele črte na znaku, ker razmišljam v smislu, da prednostna cesta poteka samo v tisto smer. Recimo, da sam peljem naravnost ali v desno, po mojem začetnem razumevanju bi potem to vozilo ob srečanju z mano moralo upoštevati pravilo srečanja in mi dati prednost.

Če zdaj prav razumem je pa v bistvu tako, da ta "ovinek" na tabli pomeni samo, da prednostna cesta poteka iz leve in od spredaj, se pravi moram dati prednost vsem vozilom iz teh dveh smeri (plus desnemu, zaradi pravila desnega in ker sva oba na neprednostni cesti), ne glede na to kam zavijajo?

Zgodovina sprememb…

Kalibri ::

IsatoNagano je izjavil:

Zavede me ta "ovinek" debele črte na znaku, ker razmišljam v smislu, da prednostna cesta poteka samo v tisto smer. Recimo, da sam peljem naravnost ali v desno, po mojem začetnem razumvanju bi potem to vozilo ob srečanju z mano moralo upoštevati pravilo srečanja in mi dati prednost.




56. člen

(vključevanje v cestni promet)

(1) Voznik mora pri vključevanju v cestni promet ali v promet na prednostno cesto pustiti mimo vsa vozila, ki vozijo po prometnem pasu, na katerega se vključuje, pri prečkanju prometnega pasu pa vozila, katerih smer vožnje seka:

1. kadar se vključuje v promet na prednostni cesti s ceste, ki je s predpisano prometno signalizacijo označena kot neprednostna;

2. kadar se vključuje z nekategorizirane ceste v promet na javni cesti;

3. kadar se vključuje v promet na cesti s parkirnega prostora, s pločnika ali z druge površine, ki ni cesta.

kamiKaZaA ::

IsatoNagano je izjavil:

XIIT je izjavil:

Tako je.


Se pravi počakati moram tudi v primeru, da vozilo izpred mene zavija v njegovo levo (rumena puščica spodaj na sliki), correct?



Da. Vedno moraš spustiti vse, ki so na poteku prednostne ceste neglede kam zavijajo, potem pa še moraš upoštevati pravilo desnega, torej če se v tem času pojavi vozilo na neprednostni cesti in ti je desno ima avtomatično prednost pred tabo neglede kam gre (desno, ravno ali pa levo proti tebi).

m0LN4r ::

IsatoNagano je izjavil:

XIIT je izjavil:

Tako je.


Se pravi počakati moram tudi v primeru, da vozilo izpred mene zavija v njegovo levo (rumena puščica spodaj na sliki), correct?



Zavede me ta "ovinek" debele črte na znaku, ker razmišljam v smislu, da prednostna cesta poteka samo v tisto smer. Recimo, da sam peljem naravnost ali v desno, po mojem začetnem razumevanju bi potem to vozilo ob srečanju z mano moralo upoštevati pravilo srečanja in mi dati prednost.

Če zdaj prav razumem je pa v bistvu tako, da ta "ovinek" na tabli pomeni samo, da prednostna cesta poteka iz leve in od spredaj, se pravi moram dati prednost vsem vozilom iz teh dveh smeri (plus desnemu, zaradi pravila desnega in ker sva oba na neprednostni cesti), ne glede na to kam zavijajo?

Ja teoreticno si tu vedno zadnji. V praksi pa, ker je to krizisce res ogromno, je druga zgodba. Manevrskega prostora je just much.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

link_up ::

donvito je izjavil:

Aja, še to. Na sliki križišča ima moder avto prednost pred vsemi, ker je na prednostni cesti. Na prednostni cesti je sicer tudi rdeč avto, ampak mora zaradi desnega pravila počakati modrega.

Modri, rdeči, zeleni in nato rumeni.
Razlaga:
https://www2.ecpp.si/posebnosti-na-kriz...
Vrstni red velja za OP-vo sliko.


stop znak in trikotnik sta v tem primeru enakovredna? Mi je jasno, da zeleni spelje prej, ker ima desno fraj, rumeni pa ne, ampak ali je tukaj odvzem prednosti enakovreden? Tudi sam bi resil an tak nacin, da je rumeni zadnji, malo pa vseeno firbcam. :)

Ps: rdec avto ne caka zaradi desnega pravila ampak zaradi pravila srecanja.
In and Out

D3m ::

Desno pravilo OP. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

IsatoNagano ::

kamiKaZaA je izjavil:

Da. Vedno moraš spustiti vse, ki so na poteku prednostne ceste neglede kam zavijajo, potem pa še moraš upoštevati pravilo desnega, torej če se v tem času pojavi vozilo na neprednostni cesti in ti je desno ima avtomatično prednost pred tabo neglede kam gre (desno, ravno ali pa levo proti tebi).


E hvala, mislim, da zdaj končno razumem.

V bistvu me je zavedel samo "ovinek" na tabli, v bistvu pa kaže samo iz katerih dveh smeri poteka prednostna cesta.

Excuse my Paint skills, ampak nekaj v tem smislu bi mi recimo bilo takoj bolj razumljivo:



Vsaj meni bi na tak način bilo takoj bolj jasno, da imajo prednost vozila iz smeri dveh odebeljenih zelenih kvadratkov, ne glede na to kam zavijajo (plus pravilo desnega, če se srečata dva med sabo).

D3m ::

Tako je.
|HP EliteBook|R5 6650U|

kamiKaZaA ::

To je to.

Utk ::

Kako se vozite, če ne poznate pravil?

kamiKaZaA ::

Utk je izjavil:

Kako se vozite, če ne poznate pravil?

Jaz jih poznam, če si slučajno ciljal na mene (tvoj zapis je takoj za mojim).

Utk ::

Mislil sem na tiste, ki jim tu karkoli ni jasno.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6713592 (8162) jype
»

Komu se pritožiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19638465 (32872) St235
»

Pravilo zadrge v križiščih, ko je gneča (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11417766 (14345) Mavrik
»

Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15937111 (34921) kiFni
»

Dve negotovi situaciji

Oddelek: Na cesti
479387 (8919) St235

Več podobnih tem