» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
11 / 27
»»

Utk ::

Ne vem kdo vas toliko sili v nekaj. Jaz ga bi na gobec na vašem mestu.
Imel sem avte s 55 do 180 konjev in nobenga nisem stalno na polno pritiskal.

feryz ::

Kako pa kupiš pri Tesli, ker je to tema o njej, "normalen" motor. Tak s 100 do 150 konji, recimo?

Utk ::

Zakaj bi to hotel? Osnovna tesla ima dobrih 6 sekund do 100. Ni spet taka raketa.

Sej sem reku. Ko bojo imeli preveč kapacitet in premalo kupcev, bojo nižali cene, morda takrat dobimo bol švoh motorje, ali pa kar nov slabši model.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Recimo da plačaš manj za zavarovanje?

Mr.B ::

Takrat ko boste kupovali EV avte ranga dosega, bo crna skrinjica notri, in bos lahko kolikor hoces vozil 150km/h ... Vprasanje je zgolj ali bos placal 1x od vstopa na AC in izvoza, ali segmentno. Pa se verjetno ti bodo real tim pisali in trgali.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Recimo da plačaš manj za zavarovanje?

Ja teh 100 evrov na leto te bo rešilo.

111111111111 ::

Utk je izjavil:

Tesla Y bi potencialno lahko imela 7 sedežev, menda bo nekega dne opcija. Vprašanje pa kolk prostora bi ostalo za kramo, če bi bilo 6 zasedenih.
Je pa bolj ali manj pravi kombi cenejši in večji od vsega, jebiga.

Samo dizla ne moreš novega kupit. Bencinarja težko, elektrika pa še ni tam. :(

Vsi mi ponujajo SUV-e.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Utk ::

Zakaj ne, kombiji so še zmeraj dizli.
S-max, galaxy tudi nista švoh.

a_borlak ::

feryz je izjavil:

Jaz se vedno zamislim, ko se kam odpeljem. Kako čim večkrat izkoristiti vseh 320 konj.
Če je dober dan, dosežem tudi 500 in več takih pospeševanj. Štejejo taka z vsaj par sekund dolžine.
Če grem samo v službo in nazaj jih je pa res zgolj par deset. Mogoče do sto, če je plac na cesti.
Še ko izpred hiše speljem in imam 80 metrov do stop znaka, mora motor priti do maksimuma in mene zalimati v zic.


Ok, pri meni 150, a vseeno dnevno kažejo zobe pri pospeševanjih, ko je potrebno kakšnega počasnega dizelaša prehitet. Ali pa koga, ki zbudi takrat, ko prideš čisto do njega in je prepričan, da je njegov TDI gepard.

111111111111 ::

Utk je izjavil:

Zakaj ne, kombiji so še zmeraj dizli.
S-max, galaxy tudi nista švoh.

Citroen prodaja Spacetourer samo še na elektriko. :)

S-max in Galaxy pa dobiš samo še hibride.

Govora je seveda o novih avtomobilih.

In seveda vse 40k+ za osnovne modele.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

S-max in Galaxy pa dobiš samo še hibride.

In kaj je narobe s tem? Boljše kot dizel.

111111111111 ::

Utk je izjavil:

S-max in Galaxy pa dobiš samo še hibride.

In kaj je narobe s tem? Boljše kot dizel.

Cena. :)

Tourana si recimo kupil s 7 sedeži za 25k. Sedaj jih ne delajo več.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Utk ::

Cena ni taka zato, ker je hibrid.
Touran tudi če bi še bil, ne bi bil 25 jurjev, če je zdaj tolk osnovni golf 1,0 s 3 cilindri.

pegasus ::

Vidim da ima fiat sedaj "e" verziji doblo in ulysse ... za pogledat podrobneje.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

S-max in Galaxy pa dobiš samo še hibride.

In kaj je narobe s tem? Boljše kot dizel.


Narobe je to, da ti hibrid na avtocesti nič ne koristi. Torej laufa samo na bencin, katerega več požere kot bi dizla. Ampak je, po religiji zelenih kmerov je to baje eko in se bo tako svet rešil

Utk ::

Ni res. Pomaga tudi na avtocesti, izven pa porabi toliko manj, da tega avtocesta ne more nadoknadit, tudi če bi na avtocesti res kaj več porabil od dizla. To so itak velike težke krave, niti dizel ne porabi 5,5 na avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

111111111111 ::

Utk je izjavil:

Cena ni taka zato, ker je hibrid.
Touran tudi če bi še bil, ne bi bil 25 jurjev, če je zdaj tolk osnovni golf 1,0 s 3 cilindri.

Osnovni Touran je nekje 25k, s 7 zici je bil pa prej dražji ene 5k od osnovnega modela.

A niso hibridi po privzetem dražji od "plain" dizelašev? Vsaj bili so.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Utk ::

A niso hibridi po privzetem dražji od "plain" dizelašev? Vsaj bili so.

Niso. Niti nikoli niso bli.
Seveda pa je toyota dražja od nekega pežoja - lahko pogledaš v sosednjo temo zakaj. Ampak to nima veze s tem, da je hibrid.

Osnovni Touran je BIL nekje 25k, s 7 zici je bil pa prej dražji ene 5k od osnovnega modela.

There, fixed.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

llc ::

111111111111 je izjavil:

Utk je izjavil:

Cena ni taka zato, ker je hibrid.
Touran tudi če bi še bil, ne bi bil 25 jurjev, če je zdaj tolk osnovni golf 1,0 s 3 cilindri.

Osnovni Touran je nekje 25k, s 7 zici je bil pa prej dražji ene 5k od osnovnega modela.

Zakaj nekaj na pamet govorite? Ravnokar po VW konfiguratorju je najcenejši (sicer verjetno pošteno oskubljen) Touran 29.847 EUR, 7 sedežna različica pa 800,53 EUR dražja.

Utk ::

Ja, bencinar brez opreme.

111111111111 ::

llc je izjavil:


Zakaj nekaj na pamet govorite? Ravnokar po VW konfiguratorju je najcenejši (sicer verjetno pošteno oskubljen) Touran 29.847 EUR, 7 sedežna različica pa 800,53 EUR dražja.

Pardon, cena je bila za salonski model s prevoženimi 0 kilometri, 4 mesece nazaj.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

sejalecx ::

Kako komentirate tole: https://arstechnica.com/cars/2023/05/te...

Bo Tesla s šibkejšimi magneti (nek kompromis kaže, da bo potreben) konkurenčna kitajskim EV? Ali bodo za to poskrbele sankcije?

Sam bi stavil na drugo.

Mr.B ::

sejalecx je izjavil:

Kako komentirate tole: https://arstechnica.com/cars/2023/05/te...

Bo Tesla s šibkejšimi magneti (nek kompromis kaže, da bo potreben) konkurenčna kitajskim EV? Ali bodo za to poskrbele sankcije?

Sam bi stavil na drugo.

Ta kitajske številke v EV so dobesedno ponorele.. Američan bo samo blokiral uvoz kitajskih vozil, Evropejci se bodo pa postavili v vrsto.
Sicer slika ni merodajna, oziroma sem dobil različne...

EU:


US:


Kitajska


Word :
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

s1m0n ::

Treba je razumet, da kitajski podatki niso kaj zaupanja vredni...
Seveda delajo podobno kot je VW, da jih proizvajalci že sami registrirajo, da umetno dvigujejo to statistiko.

WallSreet ::

Tesla's four car factories across China, Germany, and the US are currently producing at an estimated run rate of over 2.1 million cars per year, and are on track to surpass BMW's global annual production run rate of 2.4 million by this summer.

https://twitter.com/SawyerMerritt/statu...

Tule ste leta nazaj bluzili da "ko bodo enkrt oldtimerji ala BMW, Volkswagen, Audi in ostale smeti" preklopile na EV da je s Teslo konec lol. Medtem pa Tesla gradi proizvodnje ne samo svojih avtomobilov ampak tudi Megapackov, Litija, Superchargerjev, in nekaj kar konkurenca nikoli ne bo dosegla "avtonomija".

Skratka Tesla je povozila vso konkurenco in razlika bo postala še bistveno večja. V bistvu bodo imeli do leta 2030 pravi monopol na praktično vseh področjih. Edini konkurent je Kitajska, Evropa je pa zabluzila do konca.

J.McLane ::

Kar jačajo, ampak ne računat da bo profit margin ostal na visoki številki, torej sam nakup delnice ne vem, če je tako pametna ideja kot se zdi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mr.B ::

J.McLane je izjavil:

Kar jačajo, ampak ne računat da bo profit margin ostal na visoki številki, torej sam nakup delnice ne vem, če je tako pametna ideja kot se zdi.

Če imaš pet podjetji, katerih vrednost delnic predstavlja cca nad 20% skupnega borzega profita, potem ni vrag, da bo vsaka pozitivna informacija povzročila rast...

Pred leti je pa top 1% bogatih zaslužilo z delnicami krepko čez 50% pogače.

Torej sem prepričan, da danes index Tesle raste.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

WallSreet ::

Market Cap bo kmalu nazaj na 700 milijard. Kdo spremlja dogajanje pri Giga Texsasu? Ne vem če sem kdaj videl večjo posest, vsak mesec kopljejo na novem delu posesti ki se zdaj razteza v nedogled. Zdaj želijo že povečati tovarno. Istočasno gradijo proizvodnjo Megapackov medtem ko je pred tovarno čez dalje več modelov. Prejšnji mesec so dosegli 4000 vozil na teden, Musk pravi da bo polna kapaciteta tovarne približno 2M avtomobilov na leto.

Je pa Tesla kar konkretno znižal cene svojih modelov tako da bodo še bistveno bolj konkurenčni kljub temu da že zdaj nimajo nobene konkurence kar pomeni da bodo svojo prednost še povečali. Poleg tega so prejšnji mesec začeli graditi tovarno baterij (še nekaj kar konkurenca ni zmožna). Kmalu se bo začela gradnja največje tovarne na svetu v Mehiki. Skratka Tesla ima lepo priložnost da postane najvrednejšo podjetje na svetu v roku 5 let.

Ganon ::

Ena tema ti ni dovolj?

s1m0n ::

Ah še vedno jih slabo skupaj naredijo preko luže... Tak, da jim nič ne pomaga, da bo fabrika največja.

kow ::

J.McLane je izjavil:

Kar jačajo, ampak ne računat da bo profit margin ostal na visoki številki, torej sam nakup delnice ne vem, če je tako pametna ideja kot se zdi.


Da. Kdor ne verjame v smiselnost oz. potencialno uspesnost srednje/dolgorocnih ciljev - zdaj je cas za prodajo delnice.

WallSreet ::

Delnica že pri 240, Market Cap pa skoraj 750 milijard. Danes po internetu kroži novica da naj bi Tesla kmalu napovedal novo tovarno vozil Giga Valencia in sicer naj bi vse skupaj koštalo 4.8 milijarde dolarjev. Kot kaže bodo do konca leta napovedali 2-4 nove tovarne. Tista v Mehiki je že dogovorjena, ta v Španiji, nekaj se govori da so pogovori med Indijo in ZDA spet na mizi medtem ko bi lahko novo tovarno začeli graditi tudi v Južni Koreji. Poleg tega Tesla razmišlja da bi povečali proizvodnjo na Kitajskem. 20 milijonov vozil na leto do 2030 je precej realna številka sploh če bodo še naprej gradili tovarne po svetu.

Prihodnost je bleščeča medtem ko konkurence nikjer nobene kar pomeni da bo Tesla imel monopol nad električnimi vozili.

kixs ::

Kdaj pride kaj pametnega za cca 25K€?

Gregor P ::

T2?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Sparkxl ::

WallSreet je izjavil:

Delnica že pri 240, Market Cap pa skoraj 750 milijard. Danes po internetu kroži novica da naj bi Tesla kmalu napovedal novo tovarno vozil Giga Valencia in sicer naj bi vse skupaj koštalo 4.8 milijarde dolarjev. Kot kaže bodo do konca leta napovedali 2-4 nove tovarne. Tista v Mehiki je že dogovorjena, ta v Španiji, nekaj se govori da so pogovori med Indijo in ZDA spet na mizi medtem ko bi lahko novo tovarno začeli graditi tudi v Južni Koreji. Poleg tega Tesla razmišlja da bi povečali proizvodnjo na Kitajskem. 20 milijonov vozil na leto do 2030 je precej realna številka sploh če bodo še naprej gradili tovarne po svetu.

Prihodnost je bleščeča medtem ko konkurence nikjer nobene kar pomeni da bo Tesla imel monopol nad električnimi vozili.


To je kako PR sporočilo, ali pač samo splošen hajp v klasičnem tesla stilu kaj bo ko bo če mogoče bo?

Praviš da "razmišlja" o dvigu proizvodnje na kitajskem? Hmmm v mojem svetu to uravnava povpraševanje in ne razmišljanje.

Konkurence ni? Samo v tesla fanboy fantazijskem svetu. V realnem pa jih kitajci žive jedo. Tam že dolgo več ni najbolj prodajan. BYD ima 5x večji delež trga. V EU izgublja tržni delež. Ko kitajci na polno vstopijo v eu, pa se bodo karte itak na novo mešale

kow ::

V EU ne izgublja trzni delez. Kot ponavadi, zopet nakladas. ACEA je v zadnjem porocilu objavila, da ima Tesla 2.6 odstotni delez v Q1 2023. V Q1 2022 pa je imela 1.6% delez.

Tesla ima v Evropi sedaj visji trzni delez kot Mazda, Volvo ali Nissan. So ranga cirka polovico BMW prodaje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Sparkxl ::

Izgublja tržni delež v ev segmentu seveda. Včasih so bili skoraj da edini.

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Izgublja tržni delež v ev segmentu seveda. Včasih so bili skoraj da edini.

Pa se ti sploh poslušaš kaj govoriš? Včasih so bli skoraj edini, in zdaj je poraz, ker niso več edini in jim pada tržni delež. Čeprav je vsako leto količina plus 50%.
Dej se zresni...

s1m0n ::

Sparkxl je izjavil:

Izgublja tržni delež v ev segmentu seveda. Včasih so bili skoraj da edini.


Mislim, da je kar dobro da imajo konkurenco... Tržni delež pa ti lahko ob konkurenci samo pade saj ti konkurence en kos te tvoje pogače vzame.

kow ::

Sparkxl je izjavil:

Izgublja tržni delež v ev segmentu seveda. Včasih so bili skoraj da edini.


To je irrelevantno, ker je bolje imeti 10% trzni delez od 100 milijonov, kot 90% trzni delez od 100k avtomobilov.
Razlika v prihodkih je skoraj za 2 velikostna razreda.

WallSreet ::

Sparkxl je izjavil:

WallSreet je izjavil:

Delnica že pri 240, Market Cap pa skoraj 750 milijard. Danes po internetu kroži novica da naj bi Tesla kmalu napovedal novo tovarno vozil Giga Valencia in sicer naj bi vse skupaj koštalo 4.8 milijarde dolarjev. Kot kaže bodo do konca leta napovedali 2-4 nove tovarne. Tista v Mehiki je že dogovorjena, ta v Španiji, nekaj se govori da so pogovori med Indijo in ZDA spet na mizi medtem ko bi lahko novo tovarno začeli graditi tudi v Južni Koreji. Poleg tega Tesla razmišlja da bi povečali proizvodnjo na Kitajskem. 20 milijonov vozil na leto do 2030 je precej realna številka sploh če bodo še naprej gradili tovarne po svetu.

Prihodnost je bleščeča medtem ko konkurence nikjer nobene kar pomeni da bo Tesla imel monopol nad električnimi vozili.


To je kako PR sporočilo, ali pač samo splošen hajp v klasičnem tesla stilu kaj bo ko bo če mogoče bo?

Praviš da "razmišlja" o dvigu proizvodnje na kitajskem? Hmmm v mojem svetu to uravnava povpraševanje in ne razmišljanje.

Konkurence ni? Samo v tesla fanboy fantazijskem svetu. V realnem pa jih kitajci žive jedo. Tam že dolgo več ni najbolj prodajan. BYD ima 5x večji delež trga. V EU izgublja tržni delež. Ko kitajci na polno vstopijo v eu, pa se bodo karte itak na novo mešale


LOL ti si en PR, kaj fantaziraš kar nekaj na pamet. Tesla je za razliko od stalih old timer smeti dejansko edino podjetje ki gradi nove tovarne. Ti verjetno še vedno prisegaš na Volkswagen smeti? Kitajska je edina konkurenca vendar se moraš vprašati kdo za vraga bo kupoval BYD škatle ki so grde ko pes. Evropa in Severna Amerika zagotovo ne medtem ko je na Kitajskem Tesla skoraj najbolj prodajan avto in to ti pove vse o tem kakšno prednost ima Tesla. Ja Kitajska jajca bodo dobra za njihov trg, za ostali svet pa teh smeti nihče ne bo vozil. Kitajska proizvaja več avtomobilov ker je tam vseeno če gre za smeti, važno da se nabija statistika. 3/4 vseh kitajskih proizvajalcev jajc propade v roku enega leta.

PR je samo v tvoji glabi, kakor vem tovarne v Nemčiji, Texasu, Kitajski dejansko obstajajo medtem ko bodo naslednji mesec začeli graditi največjo tovarno v Mehiki. 20 milijonov do leta 2030 je povsem možno če bodo še naprej gradili tovarne. Drugače so pa EV-ji zgolj ena zadeva pri Tesli, baterije, avtonomija, AI, Gigapacki, polnilne postaje, Optimus so pa še ostale zadeve. Tesla nima konkurence to je fact. Old Timerji ala Volkswagen, BMW, Audi, Seat so obsojeni na smrt. Taki kot si ti ste prav tako bluzili da bo s Teslo konec ko bodo enkrat old timerji posodobili svoje proizvodnje in začeli proizvajati svoja električna vozila. To ste razlagali 3 leta nazaj kjer razlika še ni bila tako velika kot je sedaj. Takrat ste bluzili da bo Evropa pohrustala Teslo, zdaj enako počnete glede Kitajske. Takšne neumnosti lahko piše samo nekdo ki pojma nima o teh stvareh.

Utk ::

Kdo bo imel najboljše električne avte se da kar dobro predvidet s tem, če se vprašamo za koga grejo danes najraje delat top ljudi na teh področjih in kdo jih najlažje pridobi? Kitajci? Volkswagen? Ne bi reku...
Razen v Nemčiji avtomobilska industrija kar en čas ni bila industrija, ki bi ravno privlačila najboljše inženirje. Zdaj je to spet postala. Ampak ne vem če nemška, ali pa francoska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

"Konec" je seveda zelo pretirana beseda, bolj realna pa je lahko debata kdaj bo nehala Tesla rasti, torej konec rasti.

Namreč za 2022 je Tesla prodala dober miljon avtomobilov, VW pa dobrih 8 miljonov. Za upravičit TRENUTNO vrednost podjetja bo Tesla morala prodati 50+ miljonov avtomobilov letno. Sam tko za filing.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

kow ::

Tema ni vrednost delnice. Ker si hejter, pises nerelevantne podatke. Predlagam zaklep teme, ker smo ze zdavnaj prisli do konsenza, da je OP pisal neumnosti.

Lonsarg ::

V bistvu sem realist, in realno je da Tesla vsekakor ne bo propadla in tudi da bo prodaja še kar nekaj časa rasla, ampak je pa tudi realno da bo sčasoma pač en izmed mnogih velikanov avtomobilske industrije. Musk se je sicer prodajal za več kot "en izmed velikanov", ampak definitivno je tudi to hud uspeh, naredit novega velikana iz nič ni majhna stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Namreč za 2022 je Tesla prodala dober miljon avtomobilov, VW pa dobrih 8 miljonov. Za upravičit TRENUTNO vrednost podjetja bo Tesla morala prodati 50+ miljonov avtomobilov letno. Sam tko za filing.

VW (pa tudi vsi ostali, ki ne delajo izgube) zasluži na avto par 100 evrov. Tesla pa ranga 5 do 10x več, odvisno s kom točno je primerjaš.
Se spomnete par let nazaj, ko ste govorili kaj bo tesla, če pa letno proda toliko kot toyoti zaniha prodaja, se pravi v rangu statistične napake.
Zdaj smo že na 1 mio proti 8. V resnici bolj 2 proti 8. Pa tudi 8 jih proda samo vw, toyota 10, že vsi drugi pa kar nekaj manj. In trend rasti je še zmeraj jasen.

ampak je pa tudi realno da bo sčasoma pač en izmed mnogih velikanov avtomobilske industrije.

Se pravi ne bo bankrotirala, jo ne bo povozila konkurenca in podobno? Oh kakšen šok...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

Marže v premium trgu so velike, marže v masovnem trgu pa majhne. S tem ko Tesla gre v masovni trg bodo tudi njihove marže postale primerljive masovnemu trgu, to je neizogibno.

kow ::

Lonsarg je izjavil:

V bistvu sem realist, in realno je da Tesla vsekakor ne bo propadla in tudi da bo prodaja še kar nekaj časa rasla, ampak je pa tudi realno da bo sčasoma pač en izmed mnogih velikanov avtomobilske industrije. Musk se je sicer prodajal za več kot "en izmed velikanov", ampak definitivno je tudi to hud uspeh, naredit novega velikana iz nič ni majhna stvar.


Realisti so 7 let nazaj govorili, da je Tesla palcek proti avtovelikanom. Ko se "ta veliki" lotijo resno, bo s Teslo hitro konec.

Kako ves, da je "stava" proti uspesnemu vstopu Tesle na nove trge (BESS, roboti, dojo), "realizem". Take zakljucke se lahko naredi le v retrospektivi. Podobno je bilo ogromno realistov, ki so govorili, da je Appleova valuacija previsoka. Naredili so revolucionarno napravo za poslusanje glasbe (ipod) in samo vprasanje je, kdaj jim bodo trg ukradli posnemovalci. No, pa so predstavili iphone ter unicili Nokio ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Curve Ball ::

Lej Lonsarg ne fanboyčkom smetiti temo ker so že zdavnaj prišli do konsenza. ;) Zdaj so spet glasni na polno ko delnica raste, ko je pa padala je bilo pa mesece vse tiho.

kow ::

Vsaj ne rabimo nov account vsak teden/mesec - kot ti luzercek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()
««
11 / 27
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7415299 (10803) Mr.B
»

Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponov

Oddelek: Novice / Rezultati
4415884 (9417) nekikr
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20837627 (32849) kow

Več podobnih tem