» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 22
»»

sejalecx ::

Tesla in predvsem njen CEO sta v preteklem desetletju praktično lastnoročno preoblikovala avtomobilsko industrijo. EV sta postavila na zemljevid in pospešila adopcijo - prav lahko, da bi se brez Tesle o EV resno pogovarjali nekaj desetletij kasneje.

Je s tem Tesla izpolnila svojo nalogo in odhaja v zgodovino oz na periferijo EV?


    Po 10+ letih še vedno tržijo polizdelke, kjer ima vsako vozilo iz traku več napak = stranka odpira vrečko presenečenja
    Slabo podvozje, zvočna izoliranost je v rangu najcenejših vozil izpred dveh desetletij
    Povpraševanje manjše od proizvodnih kapacitet
    Cenovna nekonkurenčnost, predvsem kitajski konkurenci, ki v EU sploh še ni dobro štartala

pegasus ::

Hitr delnice shortat!

c3p0 ::

Pa servisi oz. rezervni deli zelo dragi? Že zato je ne bi kupil.

Cene štroma grejo gor. Mogoče jih je to malo presenetilo, so premalo ljudi navlekli na el. vozila, preden se je začelo "gorivo" dražit.

s1m0n ::

Dokler imajo takšno infrastrukturo lastnih polnilnic se ni za bati, da bi jih kdo izrinil s trenutnega mesta. Kvaliteto pa imajo vedno boljšo... Nov Y je veliko bolj tih kot M3 iz 2019 in to ne za malenkost, je tudi veliko boljše skup narejen. Seveda so tu Kitajci, a oni imajo pri sebi dovolj velik trg, da jih evropski verjetno kaj preveč ne zanima (seveda so izjeme, ampak dokler ne bo resne servisne infrastrukture in nekih referenc strank jim kupci tukaj ne bodo posvečali kaj več pozornosti)

Invictus ::

Haloo, saj nočešp da je avto tih. Zakaj že?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WhiteAngel ::

Ne vidim, kako bi Kitajci lahko konkurirali. Dober kitajski programer ali strojnik je ravno tako drag kot na zahodu. Razen če bi se Kitajci šli nek dumping pri surovinah. Brez enega ali drugega pa kitajski avto ne bo konkurenčen.

user4683 ::

Invictus je izjavil:

Haloo, saj nočešp da je avto tih. Zakaj že?

Ker 99% hrupa, ki ga proizvaja ne koristi prav nobenemu. Za tisti 1% scenarijev, kjer je "hrup" koristen, pa se da rešiti drugače.

kow ::

sejalecx je izjavil:

Tesla in predvsem njen CEO sta v preteklem desetletju praktično lastnoročno preoblikovala avtomobilsko industrijo. EV sta postavila na zemljevid in pospešila adopcijo - prav lahko, da bi se brez Tesle o EV resno pogovarjali nekaj desetletij kasneje.

Je s tem Tesla izpolnila svojo nalogo in odhaja v zgodovino oz na periferijo EV?


    Po 10+ letih še vedno tržijo polizdelke, kjer ima vsako vozilo iz traku več napak = stranka odpira vrečko presenečenja
    Slabo podvozje, zvočna izoliranost je v rangu najcenejših vozil izpred dveh desetletij
    Povpraševanje manjše od proizvodnih kapacitet
    Cenovna nekonkurenčnost, predvsem kitajski konkurenci, ki v EU sploh še ni dobro štartala


Imajo rekordno prodajo. Lahko kar zapremo temo.

s1m0n ::

Invictus je izjavil:

Haloo, saj nočešp da je avto tih. Zakaj že?


Če je EV želiš da je bolj tih… že iz principa, da ker ni hrupa, vibracij motorja so vsi ostali zvoki bolj izraziti (gume, veter…) tega pač pri ICE ne opaziš tako ali pa zaradi zvoka motorja ne posvečaš toliko pozornosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

lynxslo5 ::

sejalecx je izjavil:


    Po 10+ letih še vedno tržijo polizdelke, kjer ima vsako vozilo iz traku več napak = stranka odpira vrečko presenečenja
    Slabo podvozje, zvočna izoliranost je v rangu najcenejših vozil izpred dveh desetletij
    Povpraševanje manjše od proizvodnih kapacitet
    Cenovna nekonkurenčnost, predvsem kitajski konkurenci, ki v EU sploh še ni dobro štartala


Tesla je enako kvalitetno sestavljena kot ostali ameriški brandi od Forda ali General Motorsa. Glede napak na avtomobilih, ameriški avti nikoli ne bodo tako kvalitetni kot japonski. Tesla ne bo nikoli tako kvalitetno sestavljena kot Lexus. To je treba vzeti v zakup.

O Kitajcih pa ne bi preveč fantaziral. MG, ki so ga pripeljali na evropski trg, je totalno skorpucalo, ne dosega niti Fiata.

Utk ::

Haha, tesla je na tempu za neka 2 mio avtov letno. To je že 20% tolk kot je toyota naredila v najboljših časih. Za avte, ki so relativno dragi in ima na njih relativno dobro maržo. Velik držni delež med električnimi. Slej ko prej se bi znalo zgodit, da bo imela čez celo leto najbolj prodajan avto v Evropi, tudi pred golfom. Ta pa pravi, da so tik pred bankrotom...

bintih ::

Sejalec, vozil sem Teslo, zgolj testno, pa o kakšni slabi zvočni izoliranosti ne morem govorit.
Od kje po tvoje prihaja zvok ?

Utk je izjavil:

Haha, tesla je na tempu za neka 2 mio avtov letno. To je že 20% tolk kot je toyota naredila v najboljših časih. Za avte, ki so relativno dragi in ima na njih relativno dobro maržo. Velik držni delež med električnimi. Slej ko prej se bi znalo zgodit, da bo imela čez celo leto najbolj prodajan avto v Evropi, tudi pred golfom. Ta pa pravi, da so tik pred bankrotom...


Kdo je po tvoje pred bankrotom, čudno si napisal ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bintih ()

Bellzmet ::

Verjetno pa je imel zvočnik, ki simulira zvok motorja, na max.

kow ::

bintih je izjavil:


Kdo je po tvoje pred bankrotom, čudno si napisal ?


Tako pise OP, kako pa si razlagas besede "zacetek konca" ?

bintih ::

kow je izjavil:

bintih je izjavil:


Kdo je po tvoje pred bankrotom, čudno si napisal ?


Tako pise OP, kako pa si razlagas besede "zacetek konca" ?


Če mene vprašaš bi tvoj naslov spremenil. Mal me spominja na naslove člankov na portalih SiOL, 24 ur..., ki so pompozni, potem je pa noter prazna slama.

Machete ::

Ko se take teme pojavijo, takoj jurčka ali 10 v delnice.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DarwiN ::

Počasi bo res pametno, glede na to, da je delnica 108$, na višku pa je bila čez 400$.

Drgač pa Tesle ne bo konec, le reality check doživlja. Ko je bila delnica 400$, je bil Elon genij in rešitelj človeštva, ki bo rešil globalno segrevanje in nas popeljal na Mars.

Zdaj, ko gre delnica proti realnim tlem (50$?), pa vemo, da Tesla proizvaja ene najmanj zanesljivih avtomobilov, da je Elon lažnjivec in semi-šarlatan (Watch Elon Musk Promise Self-Driving Cars "Next Year" Every Year Since 2014), za povrh pa še right-winger in semi-trumptard.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

fikus_ ::

Spet ena tema za prepiranje. Tesla je dosegla vrhunec, prevrednotenje delnice v primerjavi z drugimi proizvajalci vozil. Sedaj se zadeve postavljajo v realno stanje. Propadla ne bo, če jim bo zaškripalo, jih bo kdo drug kupil, imajo znamko, ki je prerodila avtomobilski trg, o kateri se bo še dolgo govorilo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Kdo jih bo kupil? Apple? Ostali avto proizvajalci nimajo za burek, ne pa da bi kupili teslo, ki je več vredna kot naslednjih 5 njih. Če jih kupi "apple", oz. kdorkoli izven tega posla, pa to ne bo vplivalo na nič, še zmeraj bojo delali crapy avte, verjetno bojo pa še dolgo najboljši električni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Kdo in kdaj jih bo kupil?! Ne vem, sem že popil jutranjo kavo in ne morem več šlogat iz usedline.

Je pa bilo moje pisanje odgovor na pisanja, da bo Tesla propadla.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

WhiteAngel je izjavil:

Ne vidim, kako bi Kitajci lahko konkurirali. Dober kitajski programer ali strojnik je ravno tako drag kot na zahodu. Razen če bi se Kitajci šli nek dumping pri surovinah. Brez enega ali drugega pa kitajski avto ne bo konkurenčen.

.. ali pa na podlagi tega, da jim je Zahod dobesedno kot darilo dal več milijard dolarjev vredno tehnologijo, ki jo sedaj sami ne rabijo razvijat8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

billy ::

Hm, OP, kaj pa tale graf pomeni?

https://pbs.twimg.com/media/FlLbZpcXwAE...

nekikr ::

Kako naj to ve? 4500 prodanih Tesel ali kaj hočeš povedati? Da si našel en random graf in delaš random zaključke?

Invictus ::

WhiteAngel je izjavil:

Ne vidim, kako bi Kitajci lahko konkurirali. Dober kitajski programer ali strojnik je ravno tako drag kot na zahodu. Razen če bi se Kitajci šli nek dumping pri surovinah. Brez enega ali drugega pa kitajski avto ne bo konkurenčen.

Kitajci imajo malo bolj avtokratsko vodenje, brez pravic, če se tako odločijo.

Popokajo inženirje, jim dajo neko stanovanja, firmo, vse, in delajo. Če noče, gre v kitajski gulag.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

billy ::

Vseeno več prodanih, kot ostale znamke, ali? Pa tudi če jih bo 10, jih je več, če bo prodala konkurenca enega, dva, tri.

DarwiN ::

Čakaj malo. To si s cherry-pickanjem poiskal eno državo (Španija), kjer Tesla proda največ avtomobilov? Bravo.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

nekikr ::

billy je izjavil:

Vseeno več prodanih, kot ostale znamke, ali? Pa tudi če jih bo 10, jih je več, če bo prodala konkurenca enega, dva, tri.

Daj teh 4500 v pravi kontekst. Recimo takole.

billy ::

DarwiN je izjavil:

Čakaj malo. To si s cherry-pickanjem poiskal eno državo (Španija), kjer Tesla proda največ avtomobilov? Bravo.


Pa tole?

https://www.marklines.com/en/statistics...

njyngs ::

Si hotel pokazat, da je v 2022 VW nadmudril Teslo, pa so bolj kot ne za hobi šli delat 2-3 električne modele, da vidijo malo če se zadeva prime?
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

DarwiN ::

billy je izjavil:

DarwiN je izjavil:

Čakaj malo. To si s cherry-pickanjem poiskal eno državo (Španija), kjer Tesla proda največ avtomobilov? Bravo.


Pa tole?

https://www.marklines.com/en/statistics...

Ja, boš preveril to statistiko čez 2 leti, ko bodo ljudje ugotovili, da so Tesla avtomobili bliže Xiaomiju kot Ferrariju. :)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

njyngs ::

Saj smo že tam:
 lel

lel



Zamisli se kaj se bo zgodilo s Teslinim deležem, ko se ICE proizvajalci resno spravijo k zadevi, ne pa da pošiljajo ven neke hobi variante. Elonu ne bo nobeno paradiranje na odru več pomagalo.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

billy ::

deco16 ::

njyngs je izjavil:

Si hotel pokazat, da je v 2022 VW nadmudril Teslo, pa so bolj kot ne za hobi šli delat 2-3 električne modele, da vidijo malo če se zadeva prime?


Žalostno je sam to da ko so šli delat VW električne modele za šalo (e-Golf,e-Up) so le te boljše naredili kot pa ko so šli delat delat za res. SW jih pošteno zafrkava.

Tesla pa ima kar dopro napisano za naprej. Sicer bo prodaja padla na račun krize, ampak ostali so še bolj nafrknili. Ampak sej tiste rešuje država ponavadi tko da all good.


OP pa priporočam da se vsede v kakšno 2021+ teslo pa mal vidi kako zadeve sedejo in ne govori na pamet.



Pa si ne lastim tesle, sem se pa vozil v parih.

billy ::

Tudi 2014 tesla model S je na nivoju avto.

njyngs ::

Jaz še nisem slišal, da bi sred vožnje v križišču kateremukoli električnemu VW-ju odpovedal volan. Tesli je - je MKBHD opisal svoje občutke o svoji Tesli, ko se mu je to zgodilo. Da ne omenjam kolikokrat je že pred tem bil na servisih za hardware IN software.

Avto, ki stane 100k si ne more privoščiti, da mu odstopa armaturka, da mu odpovedujejo osnovne funkcije krmarjenja, da mu ostopajo vse plastike na B stebričkih, da mu centralna konzola škripa kot Yugo 45. Kdorkoli to sprejme v zakup mora bit en velik debil, ki ne ceni svojega denarja.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

njyngs ::

billy je izjavil:

Tudi 2014 tesla model S je na nivoju avto.

Sem se vozil s tem nekaj časa, in sicer modelom P85+. Sori, meni deluje kot 1998 Passat z velikim ekranom in hitrimi pospeški. Udobja ni blo, sedeži so bli smeha vredni za tak denar. Najbolj mi je šla na živce zanič zvočna izolacija. Vsak jeben kamenček ali pesek, ki je priletel v kolotek se je slišal.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

billy ::

P85+ je bil še "prvi model", kasnejši že imajo boljšo kvaliteto.

Poskusi kak 70D recimo, ta so sigurno že novejši.

Blinder ::

kow je izjavil:



Imajo rekordno prodajo. Lahko kar zapremo temo.


70% padec vrednosti njihove delnice misliš da jih ne more pokopati na recimo srednji rok?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

s1m0n ::

njyngs je izjavil:

billy je izjavil:

Tudi 2014 tesla model S je na nivoju avto.

Sem se vozil s tem nekaj časa, in sicer modelom P85+. Sori, meni deluje kot 1998 Passat z velikim ekranom in hitrimi pospeški. Udobja ni blo, sedeži so bli smeha vredni za tak denar. Najbolj mi je šla na živce zanič zvočna izolacija. Vsak jeben kamenček ali pesek, ki je priletel v kolotek se je slišal.


Si lahko misliš da je isto pri Rimac Neveri pa čeprav avto stane par milijončkov… Tesla je zdaj kar ok kar se izdelave, izolacije tiče (vsaj zadnjo leto/dve) pred tem pač niso bili nič posebnega.

lynxslo5 ::

Blinder je izjavil:

kow je izjavil:



Imajo rekordno prodajo. Lahko kar zapremo temo.


70% padec vrednosti njihove delnice misliš da jih ne more pokopati na recimo srednji rok?

Firma propade, če prideluje izgubo, ne pa zaradi padca delnice. Vrednost delnice Tesle je pa trenutno žrtev politike, ker se Demokrati maščujejo Musku, ker na Twitterju objavlja kriminalne aktivnosti Bidena in njegove politične stranke.

Gambino ::

Kako je Tesla pošolala konkurenco v varnosti. Kakšni nemci, pa švedi, še kitajči so bolj varni !!!

[url=https://postimg.cc/f3VLsXYT][img]https:...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Gregor P ::

Od kje je to?

Kerr gledam tule Euro NCAP Latest Safety Ratings in na kaj moram klikniti, da vidim zgornje rezultate?

Aha na EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gambino ::

Gregor P je izjavil:

Od kje je to?

Kerr gledam tule Euro NCAP Latest Safety Ratings in na kaj moram klikniti, da vidim zgornje rezultate?:8)


LINK

Gregor P ::

Torej na splošno so potem ICE/MNZ vozila bolj varna, ali kako?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

OracleDev ::

Gambino je izjavil:

Kako je Tesla pošolala konkurenco v varnosti. Kakšni nemci, pa švedi, še kitajči so bolj varni !!!

V kvaliteti jim pa do kolen ne seže. Prjatu je kupil teslo in preden jo je prevzel je šel čez tale seznam. Da bi mogu jest to nardit za avto za katerga bi dal 100k+ EUR tudi za trenutek ne bi razmišljal ali ga kupim ali ne.

tony1 ::

"Sejalec, vozil sem Teslo, zgolj testno, pa o kakšni slabi zvočni izoliranosti ne morem govorit."

Težava je *menda* z vzočno izolacijo hrupa iz okolice, kot je vožnja drugih avtov mimo na križišču, ko s teslo stojiš, ali pa ko pri tem za tabo šleper ob speljevanju zamenja tri prestave, ti pa jih lahko šteješ zraven.

Zabavno je bilo tudi internetno pisanje nekoga s teslo, ki je poslušal radio avta 4 avte za seboj v koloni...

Gambino ::

OracleDev je izjavil:

Gambino je izjavil:

Kako je Tesla pošolala konkurenco v varnosti. Kakšni nemci, pa švedi, še kitajči so bolj varni !!!

V kvaliteti jim pa do kolen ne seže. Prjatu je kupil teslo in preden jo je prevzel je šel čez tale seznam. Da bi mogu jest to nardit za avto za katerga bi dal 100k+ EUR tudi za trenutek ne bi razmišljal ali ga kupim ali ne.


Ne da je tesla boljša po varnosti, ima še boljše baterije večji domet in boljše zmogljivosti!

Alfonso ::

Da o umetnem prdenju sploh ne govorimo.

asdf_jklc ::

Če tesla crkne bom zelo vesel, predvsem iz vidika kdo jo vodi. Avtomobili pa tudi pod besedo razno niso vredni take cene (kot tudi vse preostalo EV mimsunjeno sranje) in preostalo plehovje

111111111111 ::

Ha, konec Tesle je približno tako kot bi rekel, da je konec Appla, zaenkrat je to znamka prestiža.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
««
«
1 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20829932 (25154) kow
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8221892 (17061) Zheegec
»

Tesla odpustila več sto ljudi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10637954 (30282) lufthammer

Več podobnih tem