Forum » Loža » Tesla - začetek konca?
Tesla - začetek konca?
Temo vidijo: vsi
kow ::
Kako se to meri, teh 5 sekund? Ker če imaš dovolj linij, verjetno lahko pride avto iz tovarne tudi vsako sekundo.
Ne mores. Razen, ce bos imel 100x vecjo tovarno. Kar pomeni ogromne stroske.Bos ti kupil Cliota za 100k? (dodatna linija oz. paralelizem pac ni zastonj)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Magic1 ::
Saj tudi Tesle so vsakih par let drugačne čeprav se model enako imenuje. Enkrat imajo ročko za smernike, enkrat ne...
Sej se to ne sestavlja za tekočo linijo, kjer letijo avti mimo. To je sestavljeno na čisto drugi liniji in se celo armaturo samo vtakne v avto. Ne vem kaj se tukaj sploh patentira, sej ni ničesar novega. Samo to danes itak ni važno, ker talajo patente na vse. Nintendo je tudi dobil patente na neke osnovene game mechanic... Počasi se ne bo dalo nič več delat, saj bodo velike korporacije imele patente na vse stvari in bo rast nove konkurence praktično takoj ustavljeno!
Kot je bilo omenjeno, je novica čisto tipični PR bullshit, katerega se Musk konstantno poslužuje. Sej vsi probajo čim bolj avtomatizirat zadeve. Vprašanje je zgolj ali je vse izvedljivo in stroškovno upravičeno.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
kow ::
Ni PR bullshit. Ker dejansko vlagajo v to velika sredstva in inzenirski fokus. Vecina firm si tako tveganih potez ne upa izvajati.
Magic1 ::
Bolj si ne morejo privoščit, ker drugi so na majhnih maržah. Tesla pa ne ve kam s denarjem, ker folk naseda na odličen PR in je vrednost podjetja astronomska. Musk si pa kakšno miljardo vzame na leto, ker tako uspešno prodaja zgodbice.
Magic
kow ::
In zakaj so na majhnih marzah? Ker v preteklosti niso investirale v prave reci. Za razliko od Tesle. Razlagas, kot da je Tesla "kultno podjetje" samo od sebe. Brez razloga. Ce Tesli investicije ne bodo uspele, bo vrednost firme strmoglavila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Magic1 ::
Eno je safe, drugo je igranje na srečo. Za Toyoto se lahko reče, da bo ziher med top 3 avtomobilskimi podjetji čez 10 let. Tesla bo lahko tudi, lahko bo izven top 10. Gambling hišica iz kart se lahko hitro podre. Vrednost same Tesle nima smisla že nekaj časa in Muskova izplačila prav tako. Samo trenutno živimo v časih, kjer je influncersvo zelo dobro plačano. (četudi se lahko zelo hitro sesede)
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
fikus_ ::
Kako se to meri, teh 5 sekund? Ker če imaš dovolj linij, verjetno lahko pride avto iz tovarne tudi vsako sekundo.
Ne mores. Razen, ce bos imel 100x vecjo tovarno. Kar pomeni ogromne stroske.Bos ti kupil Cliota za 100k? (dodatna linija oz. paralelizem pac ni zastonj)
Spet kowovsko pisanje o nečem, za kar nima pojma. Poguglaj ekonomijo obsega in posledice tega in če prodaš vsako sekundo en avto, potem lahko narediš en avto na sekundo in ga odpelješ iz tovarne.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
kow ::
Eno je safe, drugo je igranje na srečo. Za Toyoto se lahko reče, da bo ziher med top 3 avtomobilskimi podjetji čez 10 let. Tesla bo lahko tudi, lahko bo izven top 10. Gambling hišica iz kart se lahko hitro podre. Vrednost same Tesle nima smisla že nekaj časa in Muskova izplačila prav tako. Samo trenutno živimo v časih, kjer je influncersvo zelo dobro plačano. (četudi se lahko zelo hitro sesede)
Toyota ze 30 let ni ustvarila nic novega. Da je danes tako uspesna, se gre (vecinoma) zahvaliti pravilni investiciji izpred 30 let (hibridi). Taka podjetja ne morejo rasti hitreje kot trg (morda malenkost). Investitorji to razumejo.

Mr.B ::
Ne hibrid je in, ker se da dobro zaslužiti, prodaš zastarelo tehnologijo internega izgorevanja in so vsi happy, in prodajaš zastarelo tehnologijo baterij, kar so vsi happy. Dokler pa ne bo poleg vsake bencinske še zraven elektčna polnilnica, , pa tako ne bo kupcev teh hibridov, kakorkoli jih imenujete, ne bo kapnilo da so nategnjeni 2x. In ne glede da so dali črtico, Eco.
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
bm1973 ::
Jaz hočem elektro pogon plus generator v avtu na bencin/dizel.
Hočem, da avto dela lastno elektriko, ne da kot blesav iščem polnilnice in gledam, kje je manj čakanja.
Hočem, da avto dela lastno elektriko, ne da kot blesav iščem polnilnice in gledam, kje je manj čakanja.
Musashi ::
Tomas 33 ::
a_borlak ::
Jaz hočem elektro pogon plus generator v avtu na bencin/dizel.
Hočem, da avto dela lastno elektriko, ne da kot blesav iščem polnilnice in gledam, kje je manj čakanja.
Kupi Nissana, nekateri njihovi modeli delajo točno to.
In poraba avta je celo večja, kot pri podobnih Toyotinih modelij, ker je vse skupaj dokaj nedodelano.
deco16 ::
Sej nemore bit drugače ker so izgube vmes.
e-Power nemore bit nikoli bolj učinkovit tudi če motor vedno kriči na 3,600RPM
e-Power nemore bit nikoli bolj učinkovit tudi če motor vedno kriči na 3,600RPM
kow ::
Glede na ceno Tesline delnice, se zdi da trg vsaj delno verjame Musku, da bo FSD verzija 14 vidno boljsa od verzije 13.
Gregor P ::
To verjamem, da si del trga želi, da Tesline delnice zrastejo; nikakor pa to nima nobene realne zveze z dejansko sposobnostjo verzije 14, ali katerekoli verzije FSD -> supervised!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
V bistvu je delnica doslej izgubila le boost, ki ga je dobila ob Trumpovi zmagi.. 5. novembra je bila ~240$ in toliko je danes.
Tko da zaenkrat nič groznega.. Bolj boleč je padec prodaje zaradi bojkota in uničenja imidža podjetja.
IMHO gre delnica vsaj do ~100$, kot je bila dve leti nazaj.. Če ne prej, se bo to zgodilo, ko bo Trump utrgal glavo Musku.
Darwin, bos posodobil prognozo? Najbolj me je strah, da si bullish.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

lynxslo5 ::
Darwin napovedal Tesla delnico na 100, danes pa je trenutno 442.
Core i7-14700F, Kingston DDR5 32GB (2x16GB) 5600MHz,
MSI PRO B760-P, MSI Nvidia RTX 4070 12GB, NVME Samsung 990 PRO 2TB,
Antec DF700 Flux, Win 11 Pro, ASUS PA279CV ProArt
MSI PRO B760-P, MSI Nvidia RTX 4070 12GB, NVME Samsung 990 PRO 2TB,
Antec DF700 Flux, Win 11 Pro, ASUS PA279CV ProArt
kow ::
Glede na ceno Tesline delnice, se zdi da trg vsaj delno verjame Musku, da bo FSD verzija 14 vidno boljsa od verzije 13.
Trg se ni motil. Ceprav nas tukaj levi verniki prepricujejo, da trg nima pojma (ker nima vedno prav).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

Mr.B ::
Glede na ceno Tesline delnice, se zdi da trg vsaj delno verjame Musku, da bo FSD verzija 14 vidno boljsa od verzije 13.
Trg se ni motil. Ceprav nas tukaj levi verniki prepricujejo, da trg nima pojma (ker nima vedno prav).
Ne samo ugotovili so da jim je edina konkurenca Tesla. Tako da med drugim tudi Evropejcem, ko so se odločili odpovedati suverenosti, ni ostalo drugega.
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
Gregor P ::
Eno je realnost, drugo je percepcija.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Chalky ::
Mislim da je čas da nekdo odpre temo BYD:začetek konca, morda Mr.B?
BYD shares fall to near 9-mth low as bitter competition drags on Q3 earnings
Investing.com-- BYD shares fell on Friday after the Chinese electric vehicle maker logged a nearly 33% drop in its third-quarter profit, as it grapples with bitter competition in the world's biggest EV market.
BYD's Hong Kong shares (HK:1211) fell more than 4% to HK$97.50, their weakest level since early-February.
The EV maker, which is a major rival to Tesla Inc (NASDAQ:TSLA), clocked a 32.6% year-on-year decline in its third-quarter profit, to 7.8 billion yuan ($1.10 bln), while revenue fell 3.1% to 195 billion yuan.
The drop was BYD's worst profit fall in more than four years, and came as a bitter price war between Chinese EV makers eroded the company's margins.
BYD's budget car segments, which also represent its slimmest margins, have faced heightened competition from the likes of Chinese rivals Geely Automobile Holdings Ltd (HK:0175) and Zhejiang Leapmotor (HK:9863).
BYD cut its 2025 sales target 16% to 4.6 million vehicles, but still set a heady target for exports. The company was seen rapidly gaining market share in Europe, and even outsold rival Tesla in several months this year.
But rising competition in China, still its largest market, has been a major point of contention for BYD and its investors. The company is embroiled in a bitter price war with other local rivals, as they race to grab a bigger share of the world's biggest EV market.
The company and its rivals also face regulatory challenges. China's latest five-year plan eliminated a key subsidy for EVs, which could spur some cooling in local EV demand over the coming years.
https://www.investing.com/news/stock-ma...
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Kitajci so lahko srečni da smo v Evropi še dovolj neumni in nismo zaprli svojega trga, ker drugače bi bil tale BYD že preteklost.
BYD shares fall to near 9-mth low as bitter competition drags on Q3 earnings
Investing.com-- BYD shares fell on Friday after the Chinese electric vehicle maker logged a nearly 33% drop in its third-quarter profit, as it grapples with bitter competition in the world's biggest EV market.
BYD's Hong Kong shares (HK:1211) fell more than 4% to HK$97.50, their weakest level since early-February.
The EV maker, which is a major rival to Tesla Inc (NASDAQ:TSLA), clocked a 32.6% year-on-year decline in its third-quarter profit, to 7.8 billion yuan ($1.10 bln), while revenue fell 3.1% to 195 billion yuan.
The drop was BYD's worst profit fall in more than four years, and came as a bitter price war between Chinese EV makers eroded the company's margins.
BYD's budget car segments, which also represent its slimmest margins, have faced heightened competition from the likes of Chinese rivals Geely Automobile Holdings Ltd (HK:0175) and Zhejiang Leapmotor (HK:9863).
BYD cut its 2025 sales target 16% to 4.6 million vehicles, but still set a heady target for exports. The company was seen rapidly gaining market share in Europe, and even outsold rival Tesla in several months this year.
But rising competition in China, still its largest market, has been a major point of contention for BYD and its investors. The company is embroiled in a bitter price war with other local rivals, as they race to grab a bigger share of the world's biggest EV market.
The company and its rivals also face regulatory challenges. China's latest five-year plan eliminated a key subsidy for EVs, which could spur some cooling in local EV demand over the coming years.
https://www.investing.com/news/stock-ma...
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Kitajci so lahko srečni da smo v Evropi še dovolj neumni in nismo zaprli svojega trga, ker drugače bi bil tale BYD že preteklost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Chalky ()
Chalky ::
Chinese EV giant BYD's year-to-date cash burn has reached roughly $10 billion.
The company's free cash flow has stayed negative for three straight quarters.
https://x.com/clashreport/status/198414...
BYD je samo letos 10 milijard v minusu. Če bi se to dogajalo pri Tesli, bi v ZDA že zdavnaj vse zaprli, tam na Kitajskem pa CCP dobesedno financira BYD in jih tako drži na površju. Kljub temu očitno ni dovolj. Tesla ima profit medtem ko BYD velik minus. Brez Zahodnega trga lahko BYD jutri zaprejo.
The company's free cash flow has stayed negative for three straight quarters.
https://x.com/clashreport/status/198414...
BYD je samo letos 10 milijard v minusu. Če bi se to dogajalo pri Tesli, bi v ZDA že zdavnaj vse zaprli, tam na Kitajskem pa CCP dobesedno financira BYD in jih tako drži na površju. Kljub temu očitno ni dovolj. Tesla ima profit medtem ko BYD velik minus. Brez Zahodnega trga lahko BYD jutri zaprejo.
Musashi ::
Lol, ti si res pravi Kekec... Mal si poglej koliko let je Tesla delala minus...
Aja, pa še to, koliko je v vseh letih Tesla pokasirala od EU na račun prodajanja "podnebnih" kuponov...
Aja, pa še to, koliko je v vseh letih Tesla pokasirala od EU na račun prodajanja "podnebnih" kuponov...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Musashi ()
Chalky ::
Lol, ti si res pravi Kekec... Mal si poglej koliko let je Tesla delala minus...
Aja, pa še to, koliko je v vseh letih Tesla pokasirala od EU na račun prodajanja "podnebnih" kuponov...
Delati minus na začetku je normalna stvar. BYD naj bi bilo že uveljavljeno podjetje. Delati takšne minuse ko si že uveljavljeno podjetje in to kljub popolni podpori CCP-ja je pa velik red flag. BYD lahko proizvaja na milijone poceni avtomobilov, pa nikoli ne bodo na nivoju Tesle. BYD ima 100 različnih modelov, pa jim še vedno ne uspe vse skupaj obrniti v profit. Skratka vse skupaj je smešno sploh ker folk v isti sapi kritizira Teslo.
Si sploh ne predstavljam kakšen bi bil odziv če bi Tesla v tem trenutku objavil takšne rezultate kot jih je nekaj dni nazaj BYD.
Edina prednost ki jo ima BYD je ta da proizvede več avtomobilov in to samo zato, ker ima Kitajska toliko ljudi. Tesla je pa milje pred BYD na praktično vseh področjih zato je tudi Market Cap Tesle 13x večji od BYD in ta razlika se bo samo še povečevala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Chalky ()
SuperJet ::
Tesla je trenutno še vedno primarno samo investicijsko zanimivo podjetje za vlagatelje, ker obljublja izredno visoke donose. Proizvodnja avtomobilov je sekundarnega pomena in ne izkazuje dejanske vrednosti. To kažejo tudi z pogostimi menjavami opisov kaj so, ali avtomobilsko podjetje, softwersko podjetje, AI podjetje, taksi podjetje, podjetje za robotiko...
Ne moreš primerjati z ustaljenimi avtomobilskimi podjetji, ki imajo vrednost več ali manj fiksirano, saj se ve kaj delajo in kakšne donose lahko pričakuješ.
Tesla ne bo propadla. Se je pa treba zavedati, da je vrednost trenutno zelo visoka, ker so obljube izredno visoke in nekateri investitorji temu verjamejo.
Ne moreš primerjati z ustaljenimi avtomobilskimi podjetji, ki imajo vrednost več ali manj fiksirano, saj se ve kaj delajo in kakšne donose lahko pričakuješ.
Tesla ne bo propadla. Se je pa treba zavedati, da je vrednost trenutno zelo visoka, ker so obljube izredno visoke in nekateri investitorji temu verjamejo.
kow ::
Ne. Imajo pa na kitajskem premium vozila, ki imajo notri hw. Itak pa moras prvo definirati kaj je avtonomna voznja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gambino ::
kow ::
Avtonomna vožnja je avtonomna vožnja. Ali je avtnomna ali ni.
In ja, trenutno ne obstaja.
Ni tako enostavno. Zakaj Waymo ni avtonomen? Ker obcasno intervenira remote operater, ce se taksi "zatakne" ipd? To pomeni, da je 99% vozenj avtonomnih?
Tudi inteligentni ljudje vcasih ne vedo kaj bi naredili v avtu. Ali obrnili, cakali itd. Pomeni, da je voznja avtonomna, ce ni mogoca zunanja intervencija? Ali to pomeni, da potnik ne sme imeti moznost dajati navodila avtomobilu, niti kako naj parkira? Vzratno ali naprej?
Besedana zveza je bile izbrana nespametno. Bolje bi bilo avtomatska voznja ali kaj podobnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Imamo čisto lepo standarde od L0 do L5, Tesla je recimo na L2 (pogovorno L2,5), Waymo L4 itd. Vse jasno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
feryz ::
Imamo vmesne stopnje do avtonomne vožnje.
Avtonomna je nekje daleč v bodočnosti.
Bomo videli kdo bo prvi snel volan dol in odstranil operaterje. Brez kakršnih koli če-jev. Da bo šel povsod, kamor gre vsak normalen voznik.
Avtonomna je nekje daleč v bodočnosti.
Bomo videli kdo bo prvi snel volan dol in odstranil operaterje. Brez kakršnih koli če-jev. Da bo šel povsod, kamor gre vsak normalen voznik.
kow ::
Imamo čisto lepo standarde od L0 do L5, Tesla je recimo na L2 (pogovorno L2,5), Waymo L4 itd. Vse jasno.
https://www.sae.org/news/blog/sae-level...
Standard na katerega se sklicujes uporablja drugacno terminologijo: "driving automation".
Imamo vmesne stopnje do avtonomne vožnje.
Avtonomna je nekje daleč v bodočnosti.
Bomo videli kdo bo prvi snel volan dol in odstranil operaterje. Brez kakršnih koli če-jev. Da bo šel povsod, kamor gre vsak normalen voznik.
Kam pa gre "vsak normalen" voznik? Moji starsi ne marajo voziti v ljubljani, ker niso vec mladi. Poznam ljudi, ki so motoricno precej nenadarjeni. Na kaksno ozko gorsko cesto z njimi ne bi sel. Zopet v temi nekaj blodite.
Nihce ne trdi, da imamo software, ki je inteligenten na nivoju cloveka in bo lahko sprejemal vse odlocitve. Naceloma zaenkrat govorimo o avtomatizirani voznji v urbanih podrocjih, ki bi ekonomsko izpodrinili uber, taksije ipd.
Ter o avtomatski voznji po avtocestah, razen v kaksnih sneznih metezih, zelo mocni megli ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Imamo čisto lepo standarde od L0 do L5, Tesla je recimo na L2 (pogovorno L2,5), Waymo L4 itd. Vse jasno.
https://www.sae.org/news/blog/sae-level...
Standard na katerega se sklicujes uporablja drugacno terminologijo: "driving automation".
Obrazloži prosim. Kaj se jaz sklicujem kje na kaj in zakaj je moj komentar po tvojem napačen?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fikus_ ::
Avtonomna vožnja je avtonomna vožnja. Ali je avtnomna ali ni.
In ja, trenutno ne obstaja.
Ni tako enostavno. Zakaj Waymo ni avtonomen? Ker obcasno intervenira remote operater, ce se taksi "zatakne" ipd? To pomeni, da je 99% vozenj avtonomnih?
Tudi inteligentni ljudje vcasih ne vedo kaj bi naredili v avtu. Ali obrnili, cakali itd. Pomeni, da je voznja avtonomna, ce ni mogoca zunanja intervencija? Ali to pomeni, da potnik ne sme imeti moznost dajati navodila avtomobilu, niti kako naj parkira? Vzratno ali naprej?
Besedana zveza je bile izbrana nespametno. Bolje bi bilo avtomatska voznja ali kaj podobnega.
kow, če bi Tesla vozila podobno kot Waymo, bi pa to bila avtonomna vožnja?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
kow ::
Ja, ne vem. Ti povej. Saj pravim, da ni jasne definicije. Gregor P pravi, da je zanj definicija SAE standard. Ampak ta ne govori o avtonomni voznji, ampak avtomatski voznji. Kar je ocitno spregledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Tesla ima polno samovoznjo :)
Drguace ima kow cisto prav. Izraz "avtonomna voznja" oz. "autonomous driving" se pogosto narobe uporablja. In tudi standard, ki ga je omenil, je definiral pojme na tem podrocju, ter se ga izogiba.
IMO za splosno rabo ni tako narobe obravnavati L4 in L5 sisteme kot "avtonomne". V teh primerih po definiciji clovek ni potreben kot "fallback", amapak je ta sistemski. Razlika je samo, da je en omejen (po zasnovi), drug pa ni. In tudi ce L4 sistem upravljas na visjem nivoju, da mu das nek ukaz kam naj gre in kaj naj naredi, to se vedno ostane L4. Za L4 je dovolj, da ni totalno odpovedal na nevaren nacin, pa tudi ce to pomeni parkiran ob strani z utripalkami.
Drguace ima kow cisto prav. Izraz "avtonomna voznja" oz. "autonomous driving" se pogosto narobe uporablja. In tudi standard, ki ga je omenil, je definiral pojme na tem podrocju, ter se ga izogiba.
IMO za splosno rabo ni tako narobe obravnavati L4 in L5 sisteme kot "avtonomne". V teh primerih po definiciji clovek ni potreben kot "fallback", amapak je ta sistemski. Razlika je samo, da je en omejen (po zasnovi), drug pa ni. In tudi ce L4 sistem upravljas na visjem nivoju, da mu das nek ukaz kam naj gre in kaj naj naredi, to se vedno ostane L4. Za L4 je dovolj, da ni totalno odpovedal na nevaren nacin, pa tudi ce to pomeni parkiran ob strani z utripalkami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Ce sledimo tvoji logiki, potem imamo na cestah ze avtonomna vozila (Waymo). Samo feryz se ne strinja.
Ales78 ::
codeMonkey je izjavil:
Tesla ima polno samovoznjo :)
Yugo 45 je imel tudi polno samovožnjo, avtonomno vožnjo in vse ostale krilatice, pa še bistveno bolj poceni:
Vas zanima, zakaj zares plačujete visoke davke na plačo?
Ne, ni javni sektor, subvencionirate kapital:
https://slo-tech.com/forum/t801136/p8630739#p8630739
Ne, ni javni sektor, subvencionirate kapital:
https://slo-tech.com/forum/t801136/p8630739#p8630739
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: FireSnake ()
feryz ::
Avtonomna vožnja pomeni tudi še nekaj.
Za vožnjo z njim ne rabiš nobenih izpitov, ničesar. Lahko ga "vozi" dojenček ali pa pes.
In to ne samo po dveh ulicah v San Francisku, ampak kjerkoli.
Čiči pa čaki, da pridemo do tja.
Ja, ne strinjam se z definicijo da je autonomna vožnja pod pogoji, s če-ji, omejitvami ...
Pa četudi sem čudak.
Potem ima autonomno vožnjo tudi moj avto. Pritisneš knof in autonomno vozi.
Po ravni cesti. Če pride ovinek, pa ven zletiš, jebi ga.
Za vožnjo z njim ne rabiš nobenih izpitov, ničesar. Lahko ga "vozi" dojenček ali pa pes.
In to ne samo po dveh ulicah v San Francisku, ampak kjerkoli.
Čiči pa čaki, da pridemo do tja.
Ja, ne strinjam se z definicijo da je autonomna vožnja pod pogoji, s če-ji, omejitvami ...
Pa četudi sem čudak.
Potem ima autonomno vožnjo tudi moj avto. Pritisneš knof in autonomno vozi.
Po ravni cesti. Če pride ovinek, pa ven zletiš, jebi ga.
codeMonkey ::
Ce sledimo tvoji logiki, potem imamo na cestah ze avtonomna vozila (Waymo). Samo feryz se ne strinja.
Filozofira se lahko vedno, ampak vprasanje kaj s tem dosezes. Waymo se pri dolocenih omejitvah sam odloca kako bo vozil. Omejitve so zato, da resujejo specifike teh sistemov ter omogocajo nek obvladljiv razvoj in varnost. Podobno lahko filozorfiramo tudi o drugih stvareh, npr. o svobodi, pa se sprasujemo ali smo zdaj vsi skupaj svobodni, ce imamo zakone, ali nihce od nas. Pa ceprav je kar jasno, da bi bil brez omejitev kaos.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
feryz ::
No, no, no, ne moreš reči, da avto autonomno vozi, če moraš držati roke tako, da kadarkoli volan zagrabiš in nogo, da kadarkoli bremzo pohodiš. Ter oči in živce na pecljih.
Waymo ima to rešeno, ja, ampak na strogo omejenih področjih. Torej tudi to niti pod razno ni autonomna vožnja.
Waymo ima to rešeno, ja, ampak na strogo omejenih področjih. Torej tudi to niti pod razno ni autonomna vožnja.
kow ::
Kot je napisal visje. Kje tocno to omejuje prakticnosti waymota in potencialno nekonkurencnost uberja v delih ameriskih mest.
iKst_ ::
Waymo ima to rešeno, ja, ampak na strogo omejenih področjih. Torej tudi to niti pod razno ni autonomna vožnja.
Vožnja z avtomobilom je nasploh strogo omejena. Drugje kot po za to namenjenih cestah se ne smeš voziti, v večini primerov pa tudi tehnično to ni izvedljivo.
Vlak, ki te na letališču pelje do terminala je npr. 100% avtonomen. Omejitev na točno določeno progo ga ne naredi nič manj avtonomnega.
codeMonkey ::
No, no, no, ne moreš reči, da avto autonomno vozi, če moraš držati roke tako, da kadarkoli volan zagrabiš in nogo, da kadarkoli bremzo pohodiš. Ter oči in živce na pecljih.
Tega ti ze pri L3 sistemih (Mercedes npr.) ni potrebno poceti. Ko so aktivirani.
Waymo ima to rešeno, ja, ampak na strogo omejenih področjih. Torej tudi to niti pod razno ni autonomna vožnja.
Na teh podrocjih ga nihce ne upravlja na daljavo v realnem casu in nihce ne sedi v njem, da ga resuje, ce bi slucajno naredil kaj narobe. In kot pravi L4, se tudi *sam* drzi omejitev, ki so v njega vgrajene (od lokacije, vremena, itd.), tako da npr. ne bo zapeljal na avtocesto, ce ne sme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Tesla prodala za osmino manj vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7072 (3610) | iKst_ |
| » | Padanje prodaje tesel v Evropi se nadaljuje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 8730 (3651) | c3p0 |
| » | Avtomobili z lidarjem lahko uničijo kamero na telefonu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 11273 (4662) | Sparrow |


