Forum » Loža » Tesla - začetek konca?
Tesla - začetek konca?
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Musk je najbogatejši človek na svetu, ti, in še par tu, ste pa očitno najbogatejši v galaksiji.
feryz ::
A to je tvoj argument? Ok, zakaj pa da ne.
Uživaj v leaf-u. Če bo mask še naprej tako vztrajno spuščal cene, zna biti, da boš tudi ti do ene rabljene trojke prišel.
Uživaj v leaf-u. Če bo mask še naprej tako vztrajno spuščal cene, zna biti, da boš tudi ti do ene rabljene trojke prišel.
Utk ::
Moji argumenti so logični, tvoji so pa...no, jih ni.
Ne vem kaj bi vi sploh radi? Da avto, ki ga prodajo v 1,3 mio kosih na leto za 55 jurjev začnejo delat v 3 mio kosih za 70 jurjev? I tata bi sine. Ne vem kako se Musk ni tega spomnu. Ali pa bmw.
Ne vem kaj bi vi sploh radi? Da avto, ki ga prodajo v 1,3 mio kosih na leto za 55 jurjev začnejo delat v 3 mio kosih za 70 jurjev? I tata bi sine. Ne vem kako se Musk ni tega spomnu. Ali pa bmw.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RedDrake ::
Nam so osnove jasne, zato nam ni čudno da zdaj ko imajo 3 tovarne so cene nižje kot takrat ko so imeli eno.
Ko bojo imeli 6 tovarn, bojo cene še nižje. Na neki točki bojo seveda morali uvest tudi cenejši model za to.
Ampak takrat boste spet isto rekli kot zdaj. Spuščajo cene, ker nihče noče kupit tesle. Pri prodaji par mio avtov za 50 jurjev na leto.
Men je pa jasno, da če je plan "world domination" in si uspešno znižal proizvodne stroške avtomobila ki gre za med, da ga boš prodajal po max ceni in gradil čedalje več tovarn, si s tem čedalje bolj nižal proizvodno ceno in čedalje hitreje gradil nove tovarne, ...
Mislim, halo?
To so res _fakin_ osnove. Prodaš za max. kolikor še gre.
VEDNO.
Razen če si monopolist pa te mislijo shebat zaradi tega, potem pač prodajaš za manj.
Noben tu ne trdi nič slabega. Pač premožnejših strank počasi zmanjkuje, ker kobajagi so Tesle avti za večno (al neki tacga), torej ljudje ki jih imajo ne rabijo novih. Ok, produkcija je, nižji stroški so, zaloga raste, spustimo ceno. Nič takega!
Ampak spust cene _NI_ posledica širitve per se. Je posledica pomanjkanja strank, ki bi plačale prejšnjo ceno.
In ja, če bo Tesla Y 35k EUR, Golf pa 32k EUR res praktično noben ne bo več kupu Golfa.
Samo nismo še tam ...
Utk ::
Ampak spust cene _NI_ posledica širitve per se. Je posledica pomanjkanja strank, ki bi plačale prejšnjo ceno.
Ni drek, ampak govno. Če smo natančni, je nižanje cen posledica presežnih kapacitet, pri tem so izračunali, da če prodajo toliko več pri toliko nižji ceni, bojo vseeno zaslužili več, vsaj na nek rok. Tudi drugi so začeli delit popuste, še večje kot tesla. Usran golf se je tudi pocenil za 4,5 jurjev, pa se ne tolk govori o tem. Ker je to normalno, kdo ga bi pa kupil za 30 jurjev, če imaš teslo za 42.
Električni mustang se je pocenil za 15,20 jurjev. Nekateri dizli tudi za 7, 10.
Da bo kriza zdaj zdaj je ravno Musk začel govorit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
.In ja, če bo Tesla Y 35k EUR, Golf pa 32k EUR res praktično noben ne bo več kupu Golfa.A si ziher?
Samo nismo še tam ...
Zakaj se pa proda potem danes katerikoli drugi avto za 50 jurjev? Pa še čakajo ga ljudje eno leto in več. Totalni norci. Mar bi kupili Teslo. Woltovec ti jo dostavi par minut kasneje, ko klikneš plačaj.
Utk ::
Pa še čakajo ga ljudje eno leto in več. Totalni norci
No vidiš da razumeš, ne se delat bedastega.
feryz ::
A spet tak argument?
Očitno je norcev ogromno na svetu. Viška tesel pa tudi.
Cccc, nekaj ne klapa tukaj.
Glih vsi pa ne morejo biti norci.
Ampak ok, kot piše zgoraj. Saj bo mask še parkrat spustil ceno in bo. Kdo bi si kupil činkuečento, če lahko za enak denar trojko dobi? Taka je poslovna strategija, izgleda.
Očitno je norcev ogromno na svetu. Viška tesel pa tudi.
Cccc, nekaj ne klapa tukaj.
Glih vsi pa ne morejo biti norci.
Ampak ok, kot piše zgoraj. Saj bo mask še parkrat spustil ceno in bo. Kdo bi si kupil činkuečento, če lahko za enak denar trojko dobi? Taka je poslovna strategija, izgleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
lejko0 ::
Utk spet pokazal svojo inteligenco oz. velik manjko te.
To, da je nižanje cene posledica pomankanja povpraševanja po prejšnji ceni je možen doumet vsak 5-letnik. Zadeva je na ravni 1+1, ampak ne, za nekatere očitno pretežko.
Potem so tudi jasna politična razmišljanja teh tesel, da.
To, da je nižanje cene posledica pomankanja povpraševanja po prejšnji ceni je možen doumet vsak 5-letnik. Zadeva je na ravni 1+1, ampak ne, za nekatere očitno pretežko.
Potem so tudi jasna politična razmišljanja teh tesel, da.
Utk ::
Jaz pa mislim da ste ti in podobni enostavno retardirani, druge razlage ni.
Prodajaš nek model avta po celem svetu za 55 jurjev, iz ene tovarne. Narediš še 2 tovarne, ki delajo 3x več avtov, istih modelov, za iste trge. In vi se čudite nižanju cene in pri resni faci trdite, da niste retardirani.
Btw cene tesel so zdaj približno tam kjer so bile 2 leti nazaj. Vmes so bile pa dražje.
Če bi naredili 10 avtov na leto, bi jih morda prodali za 150 jurjev. Če jih milijon, jih morajo prodajat za 50. Če jih hočejo prodat 5, 10 mio, bojo morali cene še spustit. Res ni težko razumet. In cilj je menda 10 mio do konec desetletja. Če se ne motim.
Prodajaš nek model avta po celem svetu za 55 jurjev, iz ene tovarne. Narediš še 2 tovarne, ki delajo 3x več avtov, istih modelov, za iste trge. In vi se čudite nižanju cene in pri resni faci trdite, da niste retardirani.
Btw cene tesel so zdaj približno tam kjer so bile 2 leti nazaj. Vmes so bile pa dražje.
Če bi naredili 10 avtov na leto, bi jih morda prodali za 150 jurjev. Če jih milijon, jih morajo prodajat za 50. Če jih hočejo prodat 5, 10 mio, bojo morali cene še spustit. Res ni težko razumet. In cilj je menda 10 mio do konec desetletja. Če se ne motim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sparkxl ::
Saj sem že slišal res veliko bizarnih izjav, ampak da število tovarn niža ceno...ta je pa najbolj debilna ever.
Torej za lažjo predstavo...čokolino stane 3€. Odprejo dodatno fabriko in naenkrat pade cena na polici na 2.80€. Videno kolikokrat? Nikoli
Torej za lažjo predstavo...čokolino stane 3€. Odprejo dodatno fabriko in naenkrat pade cena na polici na 2.80€. Videno kolikokrat? Nikoli
Utk ::
Potem pa ne vem zakaj bmw ne naredi še 10 tovarn in proda 10x tolk avtov. Pa ne po 50 jurjev, kar po 100. Res so neumni.
To je videno zmeraj. Če imaš iste trge in povečuješ kapaciteto, boš slej ko prej moral spustit ceno na komad, če hočeš vse prodat. Da treba to razlagat odraslim ljudem, je že malo bizarno.
Torej za lažjo predstavo...čokolino stane 3EUR. Odprejo dodatno fabriko in naenkrat pade cena na polici na 2.80EUR. Videno kolikokrat? Nikoli
To je videno zmeraj. Če imaš iste trge in povečuješ kapaciteto, boš slej ko prej moral spustit ceno na komad, če hočeš vse prodat. Da treba to razlagat odraslim ljudem, je že malo bizarno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sparkxl ::
Mojster, kapacitete se po logiki 3 letnika povečujejo skladno s povečanim povpraševanjem, ne pa tako zaradi dolgčasa
Utk ::
Mislim. A vam ne že 10 let razlagamo, da je cilj tesle čim hitrejša širitev, ne pa kratkoročno čimvečje grabljenje denarja? Cilj je širjenje, z dobičkom na komad, ki bo to omogočal. Ne, ni cilj širjenje, da se vsako leto podvoji proizvodnja za vsako ceno, pa tudi če čez 2 leti bankrot, ampak dobiček s katerim se bojo lahko širili naprej.
Res ne vem zakaj je to tako težko razumet.
Tesla dolgoročno ne more preživet, če se EV ne primejo. Zato bi bilo zdaj se omejit na 500,000 komadov, tudi če za višjo ceno, dolgoročno samomor. Za firmo in za EV. Kratkoročno bi pa lahko več zaslužili. Sploh če ne bi niti odpirali Kitajske in Berlina.
Res ne vem zakaj je to tako težko razumet.
Tesla dolgoročno ne more preživet, če se EV ne primejo. Zato bi bilo zdaj se omejit na 500,000 komadov, tudi če za višjo ceno, dolgoročno samomor. Za firmo in za EV. Kratkoročno bi pa lahko več zaslužili. Sploh če ne bi niti odpirali Kitajske in Berlina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
Ker cifre kažejo drugače.
Sicer imaš zgoraj link, da že popravljajo cene. Ker če nadaljujejo s takim tempom padanja dobička še par četrtletij, znamo izračunati, kje bodo pristali.
Btw, vsi dinozavri so imeli leta, če ne celo desetletja, procentualno enak pričakovan dobiček. Odkar Tesla raztura, je šel vsem gor. Tako da naj, vsaj po njihovo, kar še naprej raztura.
Sicer imaš zgoraj link, da že popravljajo cene. Ker če nadaljujejo s takim tempom padanja dobička še par četrtletij, znamo izračunati, kje bodo pristali.
Btw, vsi dinozavri so imeli leta, če ne celo desetletja, procentualno enak pričakovan dobiček. Odkar Tesla raztura, je šel vsem gor. Tako da naj, vsaj po njihovo, kar še naprej raztura.
Utk ::
Normalno. Proizvodnjo so zmanjšali, cene povišali, države so pa financirale, da ljudje 2 leti niso nič delali.
Zdaj bo pa treba dvignit nazaj količine, ker je konec subvencij, to pa pomeni popuste.
Zdaj bo pa treba dvignit nazaj količine, ker je konec subvencij, to pa pomeni popuste.
111111111111 ::
Nekateri dizli tudi za 7, 10.
Kateri dizli v EU. Točno. PA ne semjo biti tovorna vozila. Novi avtomobili. Dizli.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Utk ::
5 jurjev pri poceni avtu:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
8 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
10 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
8 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
10 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
111111111111 ::
5 jurjev pri poceni avtu:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
8 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
10 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Heh, očitno samo v mojem rangu ni vozil. Družinsko vozilo 7 sedežev, nekje do 40k. :D
I stand corrected.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
kow ::
Offtopic, ampak verjetno se pri Tesli tudi najhitreje vidi, ko zniza cene. Ker je prodaja direktna in imajo manj zalog kot konkurenca.
feryz ::
Hočeš reči, da so unga, ki ga lahko jutri dobiš, že pred dvemi meseci sklamfali v Berlinu točno zate? Vidoviti Milan je zaposlen tam?
Mr.B ::
Moji argumenti so logični, tvoji so pa...no, jih ni.
Ne vem kaj bi vi sploh radi? Da avto, ki ga prodajo v 1,3 mio kosih na leto za 55 jurjev začnejo delat v 3 mio kosih za 70 jurjev? I tata bi sine. Ne vem kako se Musk ni tega spomnu. Ali pa bmw.
?
Če ni konkurence, zakaj ne.
Ostalo je pa zgolj, koliko je zaloge, koliko je konkurence, konkurenca je tudi mislila da bo pordajala po 70k, samo če imaš teslo za enak denar, zakaj ne...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
feryz ::
Saj ni fora v tem kaj si lahko privoščiš.
Jaz lahko vsem strankam pol leta zastonj delam. Ampak ne vidim nekega smisla v tem. Je boljše in cenejše zame, da sploh ne delam.
Jaz lahko vsem strankam pol leta zastonj delam. Ampak ne vidim nekega smisla v tem. Je boljše in cenejše zame, da sploh ne delam.
Mr.B ::
Če ni konkurence, zakaj ne.
Pri avtih pa res ni konkurence. Si lahko še bolj butast?
A res ?
Kakšno konkurenca je bila pa Tesli na Zahodu. Mogoče nekaj prihaja zadne dve leti v kaplicah, pa še to je ogromno odvisno od cen, ki jih postavljajo Kitajci. Tesla pa ima več ali manj nodvisno proizvodnjo od Kitajcev.
Samo ti sanjaš o motorjih z notranjim izgorevanjem Verjento je zato razlog da cene rastejo v nebesa, ker je konkurenca.
Pa vsi proizvajalci sedaj vedno bolj patijo na direkt marketing in odpikanje avto hiš, zgleda je Teslin model kot kaže zelo finančno oziroma za delničarje primeren.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Utk ::
Škoda kaj pisat, če misliš, da lahko električni avto prodajaš za katerkoli denar hočeš. Ja, lahko tistih 10,000 komadov, ne pa milijona ali dveh kot je pri tesli.
Mr.B ::
Škoda kaj pisat, če misliš, da lahko električni avto prodajaš za katerkoli denar hočeš. Ja, lahko tistih 10,000 komadov, ne pa milijona ali dveh kot je pri tesli.
Do pred enem letu, na zahodu ni bilo NIKAKRŠNE konkurence, kaj šele tvoje imaginarne 10k prodajne številke.
Najprej začni brati prodajne številke EV avtov na zahodu... Potem boš imel vsaj osnove.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Utk ::
Kako da ne. Vsako leto vsaj 5 let pride vsaj 5 tesla killerjev. Do zdaj so uspeli pomorit predvsem sebe, to je res, ampak čisto kar hoče pa tesla vseeno ne more delat.
Mr.B ::
Kako da ne. Vsako leto vsaj 5 let pride vsaj 5 tesla killerjev. Do zdaj so uspeli pomorit predvsem sebe, to je res, ampak čisto kar hoče pa tesla vseeno ne more delat.
Sedaj,
ko si prvič pogledal prodajne številke EV-jev,
pa nadaljuješ blamažo...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mr.B ::
Prodajne številke so take, ker Musk ve kaj dela. V nasprotju s forumskimi ekonomisti.
Sej si ti ni treba zabijat žeblja,
smo že ugotovili da si bolj tako na prst ocenil kaj ti misliš, potem pa so številke začele govoriti drugače.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
DamijanD ::
Vprašanje tukaj je tudi zakaj dinozavri naredijo tako malo EVjev? Ker jih ne morejo naredit več (dobava baterij) ali ker jih nočejo, ker se jim finančno ne splača in jih v bistvu delajo samo za to, da jih imajo in da si malo znižajo CO2 profil.
Utk ::
To je začaran krog. Če bi veliko vložili, bi jih več prodali in z večjim dobičkom. In obenem bi prodali manj ice, ki jih delajo z dobičkom. Če ne vlagajo veliko, jih naredijo malo in še to z izgubo.
Kayzon ::
Tisti ki ste peljali te elektricne avtomobile,kaksna je primerjava voznje (podvozje pa to) z recimo novim golfom ali kaksnim podobnim avtom.
Mr.B ::
Številke govorijo to kar govorimo že 5, 8 let.
V 2020 je imel Tesla več kot 2x večji delež od VW pri 0,5 mijona prodanih vozil
V 2021 je imel Tesla več kot 2x večji delež od VW pri skoraj 1 miljon prodanih vozil...
V 2022 Tesla res ni več prvi ima pa večji tržni delež kot VW + BMV +Mercedes pa še kak američan zraven.
Da Tesl ima v letu 2022 dejsko edino relano konkurenco, ki se ji rečejo Kitajci po količini izdelanih avtov... in v letu 2023 ne bo nič drugače.
Največ problemov imajo Evropejci, sploh če bodo nastavili rit američanom pri blokadi kitajske.
Sedaj pa podaj ti tvoje številke, da boš pokazal konkurenco, ker vsaj na kitajskem se vedno bolj kaže, da razen butičnih evropskih ak ferarijev, tam boš bolj slabo prodajal.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
sejalecx ::
Tisti ki ste peljali te elektricne avtomobile,kaksna je primerjava voznje (podvozje pa to) z recimo novim golfom ali kaksnim podobnim avtom.
Ovčutek imaš, da voziš ladjo (npr bmw 7) namesto agilnega vozila. Podvozje tudi 2022 pri Tesli na tršni strani, udobno ravno ni, ni pa deal breaker.
Žal pa ni istega občutka kot pri ladjah pri materialih, izoliranosti, udobju…
redtech ::
S, X je samo še 5%
https://www.zerohedge.com/markets/tesla...
Tesla is now increasing the prices of both versions of its Model S and X electric vehicles, according to a new Reuters report. The Model S Plaid and Model X Plaid now cost $107,490 from $104,990 earlier, Reuters wrote. They also said the regular Model X is at $97,940, which marks about a 2.6% rise, and the Model S is at $87,490, marking a rise of about 2.9%.
So pa mojstri za pumpanje delnice, v četrtek je padla, potem so takoj dali ven novico v petek o podražitvi, da ni zdrsnila nižje..
To ne vpliva na Teslo, samo za občutek:
Trenutno stanje, dragi krediti, dragi avtomobili, rezultat:
Attention U.S. Auto Customers. We have temporarily closed our dealerships and are working on a solution to re-open them as soon as possible. But don't worry, we aren't going anywhere! U.S. Auto's affiliated loan servicing company (USASF Servicing LLC) is still open to accept your payments and assist in servicing your account. Please continue to make your payments as scheduled and reach out to us with any account questions.
To je lower-end trg, tako kot pri nas sveta trojica 15 let stara na 10 let brez pologa :)
Because specialized subprime is the slimy underbelly of the auto business, and it always gets a lot worse when you look at it more closely. According to a report by Kroll Bond Rating Agency, cited by Bloomberg, the loans in the ABS issued in 2022 had:
Average FICO score of 518 (620 and below is normally subprime)
Average LTV (loan-to-value ratio) of over 150% holy-moly!
Average loan amount: $20,199. With 150% LTV, it means the vehicle was worth $13,500 at the time of the sale.
Average interest rate: 18%
https://www.zerohedge.com/markets/tesla...
Tesla is now increasing the prices of both versions of its Model S and X electric vehicles, according to a new Reuters report. The Model S Plaid and Model X Plaid now cost $107,490 from $104,990 earlier, Reuters wrote. They also said the regular Model X is at $97,940, which marks about a 2.6% rise, and the Model S is at $87,490, marking a rise of about 2.9%.
So pa mojstri za pumpanje delnice, v četrtek je padla, potem so takoj dali ven novico v petek o podražitvi, da ni zdrsnila nižje..
To ne vpliva na Teslo, samo za občutek:
Trenutno stanje, dragi krediti, dragi avtomobili, rezultat:
Attention U.S. Auto Customers. We have temporarily closed our dealerships and are working on a solution to re-open them as soon as possible. But don't worry, we aren't going anywhere! U.S. Auto's affiliated loan servicing company (USASF Servicing LLC) is still open to accept your payments and assist in servicing your account. Please continue to make your payments as scheduled and reach out to us with any account questions.
To je lower-end trg, tako kot pri nas sveta trojica 15 let stara na 10 let brez pologa :)
Because specialized subprime is the slimy underbelly of the auto business, and it always gets a lot worse when you look at it more closely. According to a report by Kroll Bond Rating Agency, cited by Bloomberg, the loans in the ABS issued in 2022 had:
Average FICO score of 518 (620 and below is normally subprime)
Average LTV (loan-to-value ratio) of over 150% holy-moly!
Average loan amount: $20,199. With 150% LTV, it means the vehicle was worth $13,500 at the time of the sale.
Average interest rate: 18%
Sparkxl ::
Malo sem se poglobil v tesla 3. Za 38k po subvenciji je dejansko res skoraj da no brainer. In to rečem kot deklariran skeptik v elektro avte.
Krivec za to pa so ostali proizvajalci sami. Cene novih so navili v take skrajnosti, da je trojka postala opcija, ki jo vzameš v obzir. Za 38k dobiš lepo naložen družinski avto.
Ker ko gledam rabljene avte, me zvija v želodcu. Recimo 2 leti star vw arteon. Pri 30k se začnemo komaj pogovarjati.
3 ima tudi eno konkretno prednost pred vso elektro konkurenco. Je limuzina. Ker vsi ostali so trdno prepričani da ljudje hočejo in kupujejo še samo nagravžne suv kante. Iz tega vidika ima totalni monopol.
Sem si preračunal stroške benz proti elektrika, je kar konkretna razlika.
In tukaj se začnejo moji pomisleki.
Če se ti avti namnožijo, od kot bo država nadomestila izpad od trošarin na benz? Ta zgodba o poceni polnjenju enostavno ne more več dolgo trajati.
Infrastruktura množico takih avtov, ki se vsi polnijo ponoči, nebi prenesla. So sami povedali.
In še zadnji pomislek. Kaj ti koristi 300-500km, če pri vožnji, kjer koristiš vse te konje, baterija drži mogoče 200km? Nažiganje po AC koliko gre, odpade.
Krivec za to pa so ostali proizvajalci sami. Cene novih so navili v take skrajnosti, da je trojka postala opcija, ki jo vzameš v obzir. Za 38k dobiš lepo naložen družinski avto.
Ker ko gledam rabljene avte, me zvija v želodcu. Recimo 2 leti star vw arteon. Pri 30k se začnemo komaj pogovarjati.
3 ima tudi eno konkretno prednost pred vso elektro konkurenco. Je limuzina. Ker vsi ostali so trdno prepričani da ljudje hočejo in kupujejo še samo nagravžne suv kante. Iz tega vidika ima totalni monopol.
Sem si preračunal stroške benz proti elektrika, je kar konkretna razlika.
In tukaj se začnejo moji pomisleki.
Če se ti avti namnožijo, od kot bo država nadomestila izpad od trošarin na benz? Ta zgodba o poceni polnjenju enostavno ne more več dolgo trajati.
Infrastruktura množico takih avtov, ki se vsi polnijo ponoči, nebi prenesla. So sami povedali.
In še zadnji pomislek. Kaj ti koristi 300-500km, če pri vožnji, kjer koristiš vse te konje, baterija drži mogoče 200km? Nažiganje po AC koliko gre, odpade.
111111111111 ::
In še zadnji pomislek. Kaj ti koristi 300-500km, če pri vožnji, kjer koristiš vse te konje, baterija drži mogoče 200km? Nažiganje po AC koliko gre, odpade.
Tako je. :) Elektriko je treba vozit po pameti in preračunavat, če imaš velike razdalje.
Jaz imam pa problem, da rabim kombi za 6 ljudi, kar je nekje 50k brez opreme, 75kW baterija za doseg 400km. Pa pejt na morje če greš lahko.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Utk ::
Tesla Y bi potencialno lahko imela 7 sedežev, menda bo nekega dne opcija. Vprašanje pa kolk prostora bi ostalo za kramo, če bi bilo 6 zasedenih.
Je pa bolj ali manj pravi kombi cenejši in večji od vsega, jebiga.
Je pa bolj ali manj pravi kombi cenejši in večji od vsega, jebiga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sparkxl ::
To glede km in razdalje je glavni fail tesle pomoje. Izkoristiti jih ne moreš, ker baterijo takoj sprazniš, jih pa bogato plačuješ pri zavarovanju. Jaz ne rabim 300km. Rabim nekaj kar me cukne v 10s do 100. Verjetno okrog 150km
Utk ::
Pri parih prehitevanjih v 100 km ne boš baterije spraznu. Če pa stalno tako voziš, 3 ure v komadu, se pa malo zamisli...
Sparkxl ::
Nimam se kaj zamislit. Recimo ena moja redna: Rijeka proti mb nedelja popoldne. Od lj naprej promet minimalen. Vsaj 150 vozijo vsi. Jaz bi v tem primeru izpadel iz dirke
feryz ::
Jaz se vedno zamislim, ko se kam odpeljem. Kako čim večkrat izkoristiti vseh 320 konj.
Če je dober dan, dosežem tudi 500 in več takih pospeševanj. Štejejo taka z vsaj par sekund dolžine.
Če grem samo v službo in nazaj jih je pa res zgolj par deset. Mogoče do sto, če je plac na cesti.
Še ko izpred hiše speljem in imam 80 metrov do stop znaka, mora motor priti do maksimuma in mene zalimati v zic.
Če je dober dan, dosežem tudi 500 in več takih pospeševanj. Štejejo taka z vsaj par sekund dolžine.
Če grem samo v službo in nazaj jih je pa res zgolj par deset. Mogoče do sto, če je plac na cesti.
Še ko izpred hiše speljem in imam 80 metrov do stop znaka, mora motor priti do maksimuma in mene zalimati v zic.
Utk ::
Ja, ampak daj v take sestavke še dodaj, da si ti tudi edini, ki je uspel fentat bmwja, bremze in motor, bistveno predčasno.
Tudi če se bi še kdo hotel vozit tako kot ti, ne vem kje bi našel še eno familijo, da se bi hotela vozit z nekom, ki tako vozi.
Tudi če se bi še kdo hotel vozit tako kot ti, ne vem kje bi našel še eno familijo, da se bi hotela vozit z nekom, ki tako vozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
Alternativo ti je napisal zgoraj.
Prisiljen si kupiti 300 konj plus, uporabljaš jih pa 50 minus. Res dober nakup, se strinjam.
Prisiljen si kupiti 300 konj plus, uporabljaš jih pa 50 minus. Res dober nakup, se strinjam.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 15330 (10834) | Mr.B |
» | Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponovOddelek: Novice / Rezultati | 15910 (9443) | nekikr |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 37710 (32932) | kow |