Forum » Na cesti » Cene Avtomobilov
Cene Avtomobilov
Holedino ::
Najprej: srečno in zdravo 2023 vsem!
Klošar si ti. Limam ljudi ki razmišljajo "out of the box". Saj vem: tebi nekaj NEPOJEMLJIVEGA. Pa vendarle SE DA. Dokazano se da. Sej ni problem v tem če se ti imaš v avtu fino ali ne. Problem je v tem da z nepotrebnimi vožnjami po mestu brez potrebe zastrupljaš njegove prebivalce in sebe.
To klosarje limas? Jaz se imam v avtu fino.
Klošar si ti. Limam ljudi ki razmišljajo "out of the box". Saj vem: tebi nekaj NEPOJEMLJIVEGA. Pa vendarle SE DA. Dokazano se da. Sej ni problem v tem če se ti imaš v avtu fino ali ne. Problem je v tem da z nepotrebnimi vožnjami po mestu brez potrebe zastrupljaš njegove prebivalce in sebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
ZA m0LN4r-ja in ostale gospode...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
to +22%ddv in pogodbe ob nakupu za vračilo iztrošenih baterij back to China v reciklažo.
Enga ICE za razdalje in 1-2 taka jajčka za po mestu in za lokalne razdalje na familjo recimo - vse parkinge prepolovit na to dimenzijo v mestih, za "velike" avte pa 5 km ven iz centra.Državna poroštvena shema za kreditiranje pa taki bonbončki...se bi dalo hitro zrihtat če bi bla volja in želja po odpovedi ddv-ja in trošarin iz goriv ...
btw - z 3 bajki (1 od tega e-bike) naredim letno več km kot z Euro6 trabakulo ki jo imam za večje razdalje...
Se popolnoma strinjam z tabo! Dodal bi le, da za 5 jurjev kot stanejo kitajska no name jajčka dobiš že Wuling mini, ki je mnogo boljše sestavljen avto in tudi mnogo bolj zmogljiv avto. Ta Wuling mini je med drugim tudi produkt ameriške fime General motors (ter še dveh zelo znanih kitajskih fim zraven, ena izmed njih dela za Volkswagen).
Wuling mini: za 4500 EUR NOVO električno vozilo (isti koncept kot tvoj avto iz linka, le da mnogo boljše vozilo za isto ceno):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Sanja svinja kukuruz.. Elektricno morda cez 50+ let,za zdele pa ni sploh izveljivo. Glede na to da ni sploh postavljene infrastrukture,pa glede na to da smo v energetski krizi ALO! Plus kruta resnica da elektricni avti niso nic bolj "eko" kot navadni avtomobili,saj sama izdelava baterij prinese vec skode kot nekdo ki vozi dizla.
Holedino pa deluje navaden trol,ki ne hodi v sluzbo in ne ceni svojega casa,ce se lahko s kolesom vozi naokoli skozi celo leto.
Elektricno morda cez 50+ let
Bo veliko prej. Od leta 2030 se bodo v Evropi večinoma prodajali samo še električni avtomobili, bencinskih in dizelskih ne bo kupil skoraj nihče. Nekaj dejstev:
1. Evropska unija je že sprejela prepoved prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov od leta 2035 naprej, ta prepoved velja po celotni evropski uniji.
2. Ne vem če si vedel, ampak leta 2021 je bil skoraj vsak peti prodan avto v Evropi električnen. Morda te bo ta podatek presenetil, tudi mene je. Oziroma ne morda, SIGURNO te bo ta podatek presenetil. Leta 2020, torej eno leto prej, je bilo prodaje dvakrat manj. Torej se je prodaja PODVOJILA v samo 1 letu! In tako je zadnje nekaj let. 50 % prodaje bodo električni avtomobili v Evropi dosegli približno leta 2025. Mark my words. Letos še ni podatkov (bodo verjetno v kakem tednu ali dveh), ampak letos za leto 2022 bodo električni avtomobili imeli več kot 30 % tržni delež v Evropski uniji.
,za zdele pa ni sploh izveljivo
Laž. Seveda je izvedljivo.
Glede na to da ni sploh postavljene infrastrukture
Laž. Infrastruktura je. V Sloveniji je več kot 350 polnilnic. S tem da polnilnice uporabljaš samo na roadtripih parkrat na leto (ko greš na morje recimo), za vsakodnevne poti za filanje uporabiš svoj domač štekar. Štekarjev pa je v Sloveniji približno 15 milijonov.
pa glede na to da smo v energetski krizi ALO!
Tako je ALO. V energetski krizi smo, si lepo povedal. Električni avto pa porabi 4 do 6x MANJ energije na kilometer od naftnega. Torej ukinit moramo potraten naftni avtomobil! #sam si se zajebal s tole energetsko krizo, če že kaj, potem je energetska kriza argument proti NAFTNIM avtomobilom, ne pa proti električnim avtomobilom. # Glej sliko spodaj in ti bo jasno.
Holedino ::
Plus kruta resnica da elektricni avti niso nic bolj "eko" kot navadni avtomobili,saj sama izdelava baterij prinese vec skode kot nekdo ki vozi dizla.
Nasedel si na MITE! Ja, sama izdelava električnega avtomobila res pridela več toplogrednih plinov, vendar ko gledaš celoten živlejski cikel: torej izdelavo in UPORABO, takrat je KRISTALNO JASNO, da je električni avto tudi glede tega mngogo boljši.
Ti bom probal razložiti ZELO PLASTIČNO, zato da boš razumel. Ker glavni cilj je da razumeš in da nehaš nabijati mite. Vidiš tale graf na sliki spodaj? Vidiš tisti modri stolpec? Ta modri stolpec predstavljajo toplogredne emisije pri proizvodnji in ta moder stolpec je res malo višji pri električnem avtu. Vidiš oranžen stolpec? Ta stolpec so emisije pri UPORABI avtomobila in te so cca 5x nižje pri električnem avtomobilu. Zdej pa seštej MODRI plus oranžni stolpec. Kje je višji? Pri NAFTNEM avtomobilu je mngogo višji. Kaj to pomeni? Da naftni avto v celotni življenjski dobi proizvede MNOGO VEČ toplogrednih plinov. Stvar je siml, le ne smeš nasedat na mite. Ti si nekje slišal da električni avto proizvede več toplogrednih plinov za proizvodnjo od dizla, vendar si si napačno razložil kaj to pomeni. Med proizvodnjo pomeni med proizvodnjo. V celotnem življenskem ciklu pa električni avto proizvede MNOGO MANJ toplogrednih plinov od naftnega avtomobila. Upam da smo sedaj ta mit debunkali za večno (da ne bo spet jutri nekdo "uletu iz lune" in spet nabijal en in isti MIT).
SLika:
Holedino pa deluje navaden trol,ki ne hodi v sluzbo in ne ceni svojega casa, ce se lahko s kolesom vozi naokoli skozi celo leto.
Motiš se o meni, nisem en trol, tudi v službo hodim. Kako bom porabil svoj proti čas pa sam odločam, o tem ne boš odločal ti. Če se mi zdi pomembno da ljudi podučim da ne bodo več verjeli v MITE, potem se mi pač to zdi pomembno, ker bo to pospešilo elektrifikacija, od česar bomo na boljšem vsi. In temu bom namenil tudi nekaj svojega prostega časa. S kolesom po mestu si marsikdaj HITREJE kot z avtom po mestu. TO je bilo MERJENO. Glej posntek spodaj.
Evo razdalja 5,6 km (3,5 milje) z avtom traja izmerjeno 45 minut, z električnim kolesom 13 minut. Je šu tip prou testirat:
"This 3.5 mile commute to a client takes 45 minutes by car. The same commute takes 13 minutes on my E-Bike, and there's no fuel cost, no tax, no MOT, and no insurance. There is almost no traffic to deal with and no stress. Travelling this was is a positive pleasure - I feel more connected with the world. And I get some exercise - somewhere between none and all - depending on how I use the throttle."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Ne navijajte preveč za "napredek".
A ste videli, kaj Norvežani delajo? Zdaj, ko imajo dovolj velik procent štromarjev, so jih začeli guliti kot banane. Nekje je treba denar not prinesti. Pa čeprav se utapljaš v nafti.
Tudi ti si nasedel na mite. ALi pa zanalašč zavajaš. Nič jih ne gulijo kot banane. Le da so ugodnosti za električna vozila ZMANJŠALI. Prej so vsi električni avtomobili bili brez DDVja pri nakupu. Zdej po ta novem pa bo DDVja za vozila nad 50.000 € ali nekaj takega nekaj malega, ampak še vedno manj kot pa za naftna vozila. Je zmanjševanje ugodnosti guljenje? NE! Ugodnosti v primerjavi z nafnimi avtomobili še vedno so, le da so manjše.
Fakturo, mora nekdo izstaviti.
Une slikce zame.... ali si splih kdaj slišal za ravnotežje oziroma bremzal s takimi kretenskimi kolesi, tako obloženimi.
Nisi, zato, pa ne pametuj.
Fakturo, mora nekdo izstaviti.
Vsak naftni avto je PORABNIK proračuna, kljub temu da prispeva nekaj malega trošarine in DDVja od goriva. Povprečen naftni avtomobil v Sloveniji prispeva okrog 600 € davščin na gorivo letno, za zdravljenje bolezni ki jih povzoči avtomobilski izpuh pa damo od 6000 do 12.000 € letno! Torej naftni avto iz proračuna VZAME 10 do 20x več kot pa v proračun da. Vsak naftni avto pomeni neto MINUS za proračun! Ne plus, amapak VELIK MINUS. Manj kot je naftnih avtov, več ostane denarja v proračunu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Une slikce zame.... ali si splih kdaj slišal za ravnotežje oziroma bremzal s takimi kretenskimi kolesi, tako obloženimi.
Nisi, zato, pa ne pametuj.
Ja kargo bike sem že spobal, ni nobenega problema z ravnotežjem. Pa nisem ga sprobal samo jaz, ampak milijone ljudi po svetu in vsi se strinjajo z mano. Ne verjameš da ni nobenih problemov z razvnotežjem in bremzanjem? SPROBAJ SAM pa boš videl!
Holedino ::
Comandante je izjavil:
Pa kaj posiljujete s temi jebenimi bicikli, tema je o cenah avtomobilov. Vozi se z biciklom ce ti pase, jaz se bom pa z avtom, poleti pa z motorjem. Ce si tako kilav da te bo izpuh mojega Euro 4 motorja ubil, pa predlagam da se preselis na samo v nek gozd, ali pa v visokogorje.
Kolesarji ste isti kot vegani, vse okoli sebe posiljujete z svojim nacinom zivljenja. Nehajte nadlegovat normalne ljudi.
Pa kaj posiljujete s temi jebenimi bicikli, tema je o cenah avtomobilov.
1. Poglej kako se je debata z bicikli sploh začela (preberi zadnje 3 stani teme). En uporabnik je najprej rekel "ne bit tok odvisni od teh avtomobilov". Nato ga je drug uporabnik napadel naj ne bo pameten, da imajo ljudje avte zato ker imajo trgovino 20 km stan. Nato pa sem vskočil jaz ki sem mu povedal da sigurno obstajajo ljudje ki imajo trgovino 20 km stan, vendar to so IZJEME /robni primeri. Ti robni primeri vsekakor OBSTSTAJO, ampak predstavljajo zanemarljiv delež populacije.
Vozi se z biciklom ce ti pase, jaz se bom pa z avtom, poleti pa z motorjem.
Delaj kar češ ČE PRI TEM NE ŠKODIŠ DRUGIM! Ker z vožnjo z naftnim avtom/motorjem škodiš drugim (zastupljaš zrak), nimaš nobene moralne pravice to početi. Lahko pa se pelješ z električnim avtom, ker ta ne zastuplja zraka, ali še boljše, se avta kar znebiš all together.
Ce si tako kilav da te bo izpuh mojega Euro 4 motorja ubil, pa predlagam da se preselis na samo v nek gozd, ali pa v visokogorje.
Ne gre tukaj za ubil ali ne. Mislim tudi za to gre, ampak ne samo za to (avtomobilski izpuh glede na znanstvene študije ubije 8,7 milijona ljudi po svetu vsako leto, kar je 20 % vseh smrti med odraslimi. To je 19x več kot je smrti zaradi malarije in 3x več kot je smrti zaradi alkohola. S tem da alkohol sam prostovljno zlivaš vase.
Amapak kot pravim ne gre samo za smrti. Gre tudi za MNOGO SLABŠO KAKOVOST ŽIVLJENJA VSEH NAS. Onesnažen zrak glede na znanstvene študije povzroča DEPRESIJO, demenco, znižuje inteligenco, povzroča Alzhaimerjevo in Parkinsonovo bolezen in še mnoge druge bolezni.
Se spomniš ko prideš domov iz šihta in si izmozgan ko mamba, zjeban ko sto mater? Ja, to je po vsej verjetnosti zaradi z avtomobilskimi izpuhi onesnaženega zraka. In mislim da se lahko vsi strinjamo da si vsi skupaj želimo da bi se vsi dobro počutili. Kar pomeni da moramo onesnaženost zraka z avtomobilskimi izpuhi DRASTIČNO znižati. Kako bomo to dosegli je pa debata za 2 uri, ali močno zmanjšanje lastnišva avtomobila in uporaba javnega transporta, ali pa kar se mi zdi boljša opcija: električni avto.
Holedino ::
Ce si tako kilav da te bo izpuh mojega Euro 4 motorja ubil, pa predlagam da se preselis na samo v nek gozd, ali pa v visokogorje.
Ne. Niti podrazno. Tu si TI tisti ki je v zmoti! Ti si tisti ki zastupljaš druge, nehaj fucking to delati! To je nekako tako kot da jaz pridem do tebe in te prešamarim (pretepem) do amena in ko me ti začneš prositi in zahtevati da neham, takrat jaz rečem "Ti si isti kot vegani, vse okoli sebe posiljuješ s svojim nacinom zivljenja. Nehaj nadlegovat normalne ljudi.".
TI SI TISTI ki nadleguješ in zastupljaš druge s svojim izpuhom. Mi imamo pravico in moralno dovžnost na to opozarjati. Vidiš sedaj zakaj je tvoje razmišljanje napačno? Nehaj zastrupljati druge (in sebe) s svojim izpuhom, ker nimaš nobene pravice da to počneš. Mislim sebe še loh zastrupljaš zaradi mene (no tudi to je vprašljivo, ker družba v tebe investira skozi izobraževanje, zdravstvo in vse kar je, ti pa zaradi zastupljanja z izpuhi manj delovno učinkovit kot bi sicer bil, kar pomeni da država od tebe dobi manj davka). Torej niti sebe ne smeš zastupljati z izpuhi. Definitivno pa ne smeš zastupljati drugih. Kako boš to dosegel mi je vseeno. Lahko voziš električni avto. Ali pa avta sploh ne voziš po mestu. Kot želiš. Damo lepo 20 EUR za dnevno vstopnico z avtom znotraj Ljubljane pa da vidimo koliko bo še avtov v Ljubljani! Tako ima London in ostala moderna mesta. Googlajte "congestion charge London" in pa "low emission zones 2021 London".
Pa bo marsikdo rekel: pa sej vozili z avtomobili smo se že skoraj 100 let, zakaj ravno sedaj takšen odpor? Odogovor pa je: ker so znanstvene študije nedvoumno šele zadnjih 10 let pokazala kako škodljiv je avtomobilski izpuh. Mednarodna agencija za raziskave rake je avtomobilski izpuh leta 2012 uvrstila v prvo kategorijo rakotvornosti, med DEFINITIVNO rakotnovne.
"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says. It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer."
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Vse te zadeve niso nove, ampak se v strokovnih krogih vedo že več kot 10 let. Zato je pa tudi Evropska unija že sprejela prepoved naftnih avtomobilov od leta 2035 naprej. Marsikdo to da avtomobilski izpuh povzroča raka in še mnoge druge bolezni ne ve, pa čeprav je od znanstvenih študij ki so to nedvoumno ugotovile že več kot 10 let. Skratka: kdor ne verjame, naj ZGOOGLA. Tako, zdej sem končno odogovoril na vse poste za nazaj (se jih je toliko nabralo v samo nekaj urah), srečno novo leto vsem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Pardon, pozabil vmes dati še ta link (da se ne bo kdo spraševal od kje mi številke). Link:
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...
"Cars can be convenient, but they are also incredibly costly, both to owners and society in general. New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000. (A Mercedes GLC costs $1+m over an owner's lifetime.)"
Skratka zgooglajte "car society cost study" pa boste našli. Ni težko najti te podatke, le lotit se je treba. :)
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...
"Cars can be convenient, but they are also incredibly costly, both to owners and society in general. New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000. (A Mercedes GLC costs $1+m over an owner's lifetime.)"
Skratka zgooglajte "car society cost study" pa boste našli. Ni težko najti te podatke, le lotit se je treba. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Mato989 ::
ZA m0LN4r-ja in ostale gospode...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
to +22%ddv in pogodbe ob nakupu za vračilo iztrošenih baterij back to China v reciklažo.
Enga ICE za razdalje in 1-2 taka jajčka za po mestu in za lokalne razdalje na familjo recimo - vse parkinge prepolovit na to dimenzijo v mestih, za "velike" avte pa 5 km ven iz centra.Državna poroštvena shema za kreditiranje pa taki bonbončki...se bi dalo hitro zrihtat če bi bla volja in želja po odpovedi ddv-ja in trošarin iz goriv ...
btw - z 3 bajki (1 od tega e-bike) naredim letno več km kot z Euro6 trabakulo ki jo imam za večje razdalje...
Se popolnoma strinjam z tabo! Dodal bi le, da za 5 jurjev kot stanejo kitajska no name jajčka dobiš že Wuling mini, ki je mnogo boljše sestavljen avto in tudi mnogo bolj zmogljiv avto. Ta Wuling mini je med drugim tudi produkt ameriške fime General motors (ter še dveh zelo znanih kitajskih fim zraven, ena izmed njih dela za Volkswagen).
Wuling mini: za 4500 EUR NOVO električno vozilo (isti koncept kot tvoj avto iz linka, le da mnogo boljše vozilo za isto ceno):
Predvsem so vsi ti avzi ekstremno grdi in neprivlacni
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
hojnikb ::
Wuling mini je great and all, ampak k je enkrat ta avto primeren za evropske ceste (beri varnost in obvezna oprema) bo vsaj 3x drazji
Case in point
https://nikrob.uk/
Za malo več dobiš ze dacio spring, ki je neprimerno boljši (v tem kontekstu) avtomobil.
Case in point
https://nikrob.uk/
Za malo več dobiš ze dacio spring, ki je neprimerno boljši (v tem kontekstu) avtomobil.
#brezpodpisa
feryz ::
Na, čitaj malo. Ker praviš, da ni res. V mestih ne živijo vsi v bajtah s SE, ampak so odvisni od javnih polnilnic.Ne navijajte preveč za "napredek".
A ste videli, kaj Norvežani delajo? Zdaj, ko imajo dovolj velik procent štromarjev, so jih začeli guliti kot banane. Nekje je treba denar not prinesti. Pa čeprav se utapljaš v nafti.
Tudi ti si nasedel na mite. ALi pa zanalašč zavajaš. Nič jih ne gulijo kot banane.
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/p...
Za primerjavo, mene stane 100 prevoženih km, s 340 km dizlom in ZELO težko nogo, beri več se skoraj ne da porabiti, 13 evrov.
Unchancy ::
Ne navijajte preveč za "napredek".
A ste videli, kaj Norvežani delajo? Zdaj, ko imajo dovolj velik procent štromarjev, so jih začeli guliti kot banane. Nekje je treba denar not prinesti. Pa čeprav se utapljaš v nafti.
Tudi ti si nasedel na mite. ALi pa zanalašč zavajaš. Nič jih ne gulijo kot banane. Le da so ugodnosti za električna vozila ZMANJŠALI. Prej so vsi električni avtomobili bili brez DDVja pri nakupu. Zdej po ta novem pa bo DDVja za vozila nad 50.000 € ali nekaj takega nekaj malega, ampak še vedno manj kot pa za naftna vozila. Je zmanjševanje ugodnosti guljenje? NE! Ugodnosti v primerjavi z nafnimi avtomobili še vedno so, le da so manjše.
Fakturo, mora nekdo izstaviti.
Une slikce zame.... ali si splih kdaj slišal za ravnotežje oziroma bremzal s takimi kretenskimi kolesi, tako obloženimi.
Nisi, zato, pa ne pametuj.
Fakturo, mora nekdo izstaviti.
Vsak naftni avto je PORABNIK proračuna, kljub temu da prispeva nekaj malega trošarine in DDVja od goriva. Povprečen naftni avtomobil v Sloveniji prispeva okrog 600 € davščin na gorivo letno, za zdravljenje bolezni ki jih povzoči avtomobilski izpuh pa damo od 6000 do 12.000 € letno! Torej naftni avto iz proračuna VZAME 10 do 20x več kot pa v proračun da. Vsak naftni avto pomeni neto MINUS za proračun! Ne plus, amapak VELIK MINUS. Manj kot je naftnih avtov, več ostane denarja v proračunu.
Ampak saj ti je jasno, da se poraba ne more zmanjšati, ker so se vsi fikusi navadili na keš? Se pravi da bojo slej ko prej užgali tudi trošarine na “avtoelektriko”.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
kriptobog ::
Mene ne briga tvoja Ljubljana.
Tebe briga zato ker ne živiš v njej, hkrati pa tudi nimaš toliko možnosti empatije da bi lahko na situacijo pogledal z vidika 300.000 ljudi ki PA živi v Ljubljani. Tipična ignoranca.
za prevoz otroka vvrtec v mesco pa pac ne. Za po fasungo tudi pac ne.
Oboje se da z električnim kargo kolesom. Ampak kot pravim: če 1x na mesec greš z avtom v trgovino to ni problem, ker to predstavlja zanemarljiv delež voženj. Problem so vsakodnevne vožnje. Ti morda električno kolo imaš, nimaš pa kargo električnega kolesa. Takole to izgleda:
Prevec cenim svoj cas, da bi se trajbal s kolesom po fasungo.
Približno enako hitro prideš z električnim kolesom, sploh zato ker se izogneš gužvi, pa par minut gor ali dol.
Pa da bom se na vreme gledal, ce bi sel s kolesom
Kaj pa je to vreme pogledat? Par sekund da se zazreš skozi okno. Ja big deal ja. Lol.
Prihajam iz štajerskega konca in tu neke lepe možnosti za vožnjo s kolesom ni ravno dosti. Ceste so kakšne so (vsi vemo kakšne so slovenske ceste), pločniki so kakšni so... Marsikje ni niti označenih kolesarskih poti.
Pomanjkanje kolesarskih stez je znan problem in je resen problem. Marsikdo bi se vozil s kolesom ČE bi to lahko počel varno (torej če bi kolesarske steze tam obstajale).
S tem , da bi vozil kolo bi morale bit kolesarske steze ravne in brez klancev.
Problem klancev reši električno kolo. Daš v 5 brzino in je poganjat še lažje kot z navadnim kolesom po ravnem. Ali daš na "off road mode" in ti sploh poganjat ni treba, gre kolo s pomočjo električnega motorja kar samo.
+ da bi morale biti te kolesarske steze pokrite oz. varovane pred dežjem in snegom...
Sneg in dež sta problem okrog 5 % časa takrat ko bi ti rabil nekam it. Okrog 95 % časa zjutraj ko greš na šiht ne pada dež. Sicer pa palerina reši tudi dež. Ampak veliko večino časa dežja sploh ni.
Sem zivel v Ljubljani pa sem raje sel ven s te greznice. Ce te tako moti Ljubljana lahko naredis enako. Samo mamo prepricas, da se preselita.
brett ::
Sanja svinja kukuruz.. Elektricno morda cez 50+ let,za zdele pa ni sploh izveljivo. Glede na to da ni sploh postavljene infrastrukture,pa glede na to da smo v energetski krizi ALO! Plus kruta resnica da elektricni avti niso nic bolj "eko" kot navadni avtomobili,saj sama izdelava baterij prinese vec skode kot nekdo ki vozi dizla.
Holedino pa deluje navaden trol,ki ne hodi v sluzbo in ne ceni svojega casa,ce se lahko s kolesom vozi naokoli skozi celo leto.
Elektricno morda cez 50+ let
Bo veliko prej. Od leta 2030 se bodo v Evropi večinoma prodajali samo še električni avtomobili, bencinskih in dizelskih ne bo kupil skoraj nihče. Nekaj dejstev:
1. Evropska unija je že sprejela prepoved prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov od leta 2035 naprej, ta prepoved velja po celotni evropski uniji.
2. Ne vem če si vedel, ampak leta 2021 je bil skoraj vsak peti prodan avto v Evropi električnen. Morda te bo ta podatek presenetil, tudi mene je. Oziroma ne morda, SIGURNO te bo ta podatek presenetil. Leta 2020, torej eno leto prej, je bilo prodaje dvakrat manj. Torej se je prodaja PODVOJILA v samo 1 letu! In tako je zadnje nekaj let. 50 % prodaje bodo električni avtomobili v Evropi dosegli približno leta 2025. Mark my words. Letos še ni podatkov (bodo verjetno v kakem tednu ali dveh), ampak letos za leto 2022 bodo električni avtomobili imeli več kot 30 % tržni delež v Evropski uniji.
,za zdele pa ni sploh izveljivo
Laž. Seveda je izvedljivo.
Glede na to da ni sploh postavljene infrastrukture
Laž. Infrastruktura je. V Sloveniji je več kot 350 polnilnic. S tem da polnilnice uporabljaš samo na roadtripih parkrat na leto (ko greš na morje recimo), za vsakodnevne poti za filanje uporabiš svoj domač štekar. Štekarjev pa je v Sloveniji približno 15 milijonov.
pa glede na to da smo v energetski krizi ALO!
Tako je ALO. V energetski krizi smo, si lepo povedal. Električni avto pa porabi 4 do 6x MANJ energije na kilometer od naftnega. Torej ukinit moramo potraten naftni avtomobil! #sam si se zajebal s tole energetsko krizo, če že kaj, potem je energetska kriza argument proti NAFTNIM avtomobilom, ne pa proti električnim avtomobilom. # Glej sliko spodaj in ti bo jasno.
Je že res, da je EU sprejela te direktive... kot marsikatere druge. Pa smo videli kako so potem začeli korak po koraku hoditi vzvratno, ker so doumeli, da so se zaleteli. Enako bo tu. To, da je infrastruktura povečini zadostna in pripravljena na "sprejem" množičnega elektro. voznega parka, se je lepo začelo kazati na večih koncih širom Evrope. Čista iluzija. Najbolj pa izstopa primer Švice, ki odmeva zadnje mesece.
To koliko onesnaževanja povzroči avto naelekt. in na notranje izgorevanje, je čista manipulacija, ker jih ne pripravljajo nepristransko. Že čista kmečka logika ti da vedeti, da je "težava" v baterijah, ki vsebujejo redke in zelo redke kovine. Kako pridejo do njih + kje? Da ne govorimo o tem kako in kaj bo z odsluženimi baterijami. Zaenkrat prodajajo samo pravljice kako bo za vse poskrbljeno. Malo morgen. Se pa strinjam, da je v času uporabe vozila, to precej manjši onesnaževalec kot klasični avto. Je pa res tudi, da sodobni klasični avti veliko manj povzročajo onesnaževanje kot leta nazaj.
In še zadnji, subjektivni razlog, zakaj si lahko vtakneš ta elektr. vozila poljubno kam: dokler bo 4/5 populacije Zemlje svinjalo brez kančka slabe vesti, se tudi jaz ne bom igral mazohista. Dokler bodo čezoceanke svinjale xyz krat več kot vsa osebna vozila skupaj. Dokler bo gospoda letala in onanirala na seanse širom sveta. Dokler bodo divjale vojne, ki svinjajo naš svet xy krat bolj kot osebna vozila. In dokler bodo ljudje širom sveta kupovali veš klump za kratkocasje. Ne toliko časa si tudi jaz ne bom jemal užitka, da si ne bi kupil in vozil avto po svojih finančnih zmožnostih. Pa lahko pristavim lonček, da s familijo uporabljamo avto v večji meri, ko je slabo vreme, ko gremo izven svojega kraja (načeloma konec tedna) in še leto in pol, da bo otrok lahko šel sam v šolo brez spremstva.
fuckbluef ::
Škodi vsem, tudi tebi. TI si dal podatke za Munchen. Ne veš pa da je danes (in včeraj) tudi v Ljubljani podobno dobra kakovost zraka. Presenetljivo dobra kakovost zraka. V Ljubljani je zdele v centru indeks 8, kar je še bolje kot Munchen. Ampak to je DANES zato ker ni avtomobilskega prometa, ker so vsi šli na počitnice ven iz mesta. Če boš pa pogledal na običajen dan ko ne bo praznikov, bo pa v Ljubljani indeks okrog 100, včasih tudi 150. Zelo podobno tudi v Munchnu. Nisi ti v Munchnu nič kaj dosti na boljšem. Poglej enkrat kvaliteto zraka v Munchnu sredi januarja, ali katerikoli dan v letu ko niso prazniki, boš presenečen kako slaba je. V Ljubljani ni pa nič boljše.
Seveda, pa saj to je jasno, zakaj se sploh o tem prickate. Ljubljano je treba zapreti za dnevne migracije avtomobilov, vozace na P+R, pa bo zrak odlicen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
m0LN4r ::
Zrak v LJ si zaserjejo ljubljancani sami, ki z avtom hodijo v mcdonalds in po cigarete. Tist delavski promet pride sparkira in odide.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
fuckbluef ::
Zrak v LJ si zaserjejo ljubljancani sami, ki z avtom hodijo v mcdonalds in po cigarete. Tist delavski promet pride sparkira in odide.
Mogoce, ampak v mcdonalds in po cigarete hodijo stanovalci Ljubljane, ostali pa pripeljejo smrad od drugod in potem zapravljajo ure v stojecem prometu, ki ga sami ustvarijo. Kaj bi rad povedal, da se po lastni vasi ti ne smes voziti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Redkvica77 ::
Je cena 1340 dobra za Audi? Hi sal vec a?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Redkvica77 ()
feryz ::
Lahko jo zaprete za migracije, takoj ko se nehate iti centralizacijo in krajo denarja vseh ostalih Slovencev.
Ampak nič ne kaže tako. Opankovič bi rad dva milijona Slovencev stlačil v ljubljanski kotel. Samo da čim več pade na njegov račun.
Politika pa temu pridno sledi.
Ampak nič ne kaže tako. Opankovič bi rad dva milijona Slovencev stlačil v ljubljanski kotel. Samo da čim več pade na njegov račun.
Politika pa temu pridno sledi.
fuckbluef ::
takoj ko se nehate iti centralizacijo in krajo denarja vseh ostalih Slovencev.
Kekec, Ljubljana je v centru Slovenije, predlagas, da se koprcan vozi v prekmurje urejati upravne zadeve? In mariborcan v Ankaran?
Glede kraje, to vam pocnejo kar lokalni politiki in tacas, ko z eno roko tlacijo v svoj zep, z drugo kazejo na Ljubljano, sami ste pa tako neumni, da nasedate temu desetletja (in nekateri so se tako zelo neumni, da tudi, ko to postane jasno, se vedno ponavljate parole svojih pezdetov). Kangler bi bil vredna omemba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
brett ::
Pa še to.
Opažam, da ste zagovorniki elek. vozil vedno bolj podobni veget., veganom in woke srenji (pa še komu): posiljujete in vedno bolj (zaenkrat samo verbalno) napadate "klasično" mislečo populacijo s svojimi agendami. Sprva vsi ti skušajo svoje prepričanje vsiliti zlepa, potem pa že z žaljenji in psovanjem, raznimi "uprizoritvami", pasivnim upiranjem in delanjem scen. Nikjer pa še nisem zasledil "klasično" mislečih, da bi te agendarje napadali in jih skušali spreobrniti, itd. Hmmmm.
Upam, da se tudi v tej avto srenji ne bo to začelo dogajati... Imejte svoje pogled. Prav je tako, a vsiljuje naj se ga ne drugim. Vsi drugačni, vsi enakopravni - vsaj tako naj bi bilo, kajne
Opažam, da ste zagovorniki elek. vozil vedno bolj podobni veget., veganom in woke srenji (pa še komu): posiljujete in vedno bolj (zaenkrat samo verbalno) napadate "klasično" mislečo populacijo s svojimi agendami. Sprva vsi ti skušajo svoje prepričanje vsiliti zlepa, potem pa že z žaljenji in psovanjem, raznimi "uprizoritvami", pasivnim upiranjem in delanjem scen. Nikjer pa še nisem zasledil "klasično" mislečih, da bi te agendarje napadali in jih skušali spreobrniti, itd. Hmmmm.
Upam, da se tudi v tej avto srenji ne bo to začelo dogajati... Imejte svoje pogled. Prav je tako, a vsiljuje naj se ga ne drugim. Vsi drugačni, vsi enakopravni - vsaj tako naj bi bilo, kajne
kriptobog ::
takoj ko se nehate iti centralizacijo in krajo denarja vseh ostalih Slovencev.
Kekec, Ljubljana je v centru Slovenije, predlagas, da se koprcan vozi v prekmurje urejati upravne zadeve? In mariborcan v Ankaran?
Glede kraje, to vam pocnejo kar lokalni politiki in tacas, ko z eno roko tlacijo v svoj zep, z drugo kazejo na Ljubljano, sami ste pa tako neumni, da nasedate temu desetletja (in nekateri so se tako zelo neumni, da tudi, ko to postane jasno, se vedno ponavljate parole svojih pezdetov). Kangler bi bil vredna omemba.
Ne, koprcan bi moral urejati v Kopru in mariborcan v Mariboru.
fuckbluef ::
posiljujete in vedno bolj (zaenkrat samo verbalno) napadate "klasično" mislečo populacijo
Klasicna populacija ni misleca ampak so zabiti egocentricni kreteni, ki vidijo do nosa, pa se to najveckrat ne. Renesanso niso prinesli "klasicno misleci kmetavzi" ampak so jo prinesli tisti, ki so dejansko razmisljali. In to ni bila nikoli vecina.
Ne, koprcan bi moral urejati v Kopru in mariborcan v Mariboru.
In drzavni aparat je predrag, mar ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
kriptobog ::
posiljujete in vedno bolj (zaenkrat samo verbalno) napadate "klasično" mislečo populacijo
Klasicna populacija ni misleca ampak so zabiti egocentricni kreteni, ki vidijo do nosa, pa se to najveckrat ne. Renesanso niso prinesli "klasicno misleci kmetavzi" ampak so jo prinesli tisti, ki so dejansko razmisljali. In to ni bila nikoli vecina.
Ne, koprcan bi moral urejati v Kopru in mariborcan v Mariboru.
In drzavni aparat je predrag, mar ne?
Kaj pa naj bi urejal v Ljubljani? Cesa ne mores urejati lokalno, preko poste ali e-uprave?
asdf_jklc ::
Tole posiljevanje z električnimi vozili, ki so nateg prve klase, je tipičen primer EKO terorizma. Zadaj je pa seveda vse drugo, samo pomen planeta.
fuckbluef ::
posiljujete in vedno bolj (zaenkrat samo verbalno) napadate "klasično" mislečo populacijo
Klasicna populacija ni misleca ampak so zabiti egocentricni kreteni, ki vidijo do nosa, pa se to najveckrat ne. Renesanso niso prinesli "klasicno misleci kmetavzi" ampak so jo prinesli tisti, ki so dejansko razmisljali. In to ni bila nikoli vecina.
Ne, koprcan bi moral urejati v Kopru in mariborcan v Mariboru.
In drzavni aparat je predrag, mar ne?
Kaj pa naj bi urejal v Ljubljani? Cesa ne mores urejati lokalno, preko poste ali e-uprave?
Stare floskule ponavljajo, dejansko pa jih boli, da se je ves kapital spravil (omg, kaksno presenecenje, tega si nikoli ne bi nihce mislil, zagotovo je zarota!!!!) tja, kjer je najvec ljudi in posledicno najvecja moznost zasluzka.
Decentralizacija za njih pomeni, da gre kapital tja kjer je pol mesta na sociali - Maribor. Ali se bolje vsakemu v ziveco vas, kamor so se sami izselili/ostali in zdaj jih boli, da se morajo voziti do Ljubljane.
Pac, ce hoces imeti blizu do sluzbe gres ziveti tja, kjer imas sluzbo, ne pa da se zgovarjas na neko centralizacijo, sam pa gres ziveti nekam v pm. Ali pa se pac ukvarjas z dejavnostjo, ki je svojstvena domacemu kraju - ce gres ziveti na vas, bos pac kmetoval.
In za to niso krivi ne Ljubljana, ne ljubljancani ampak posamezniki, ki so se neumno odlocili kje bojo ziveli ali kaj bojo delali. Kot, da bi se odlocil, da bom gojil mango in potem zacnem ljubljancanom tezit, da smo tako centralizirani, da nimamo tropskega podnebja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Utk ::
Decentralizacijo bi morali izsilit ljudje sami. Ampak dokler je neumnih ovc, ki mislijo, da so boga za jajca prijele, ker imajo v Lj 1500 plače, realno pa s tem lahko tam samo životarijo, se ne bo nič zgodilo. Jaz bi o Lj razmišljal šele tam pri jurja neto višji plači. Pa niti to ne bi pokrilo razlike, niti časa vožnje niti hiše znotraj obvoznice. Recimo da bi tu nekje bil na nuli. Ampak za nulti efekt se nihče ne seli, tako da realno bi morala bit razlika še večja. Da ti bo nekdo 3 jurje višjo bruto plačo v Lj je pa science fiction. Danes se dobi kjerkoli službo, tudi dobro. Ampak ovce so ovce...
Pa razumem tiste, ki so v JS in se vozijo v Lj tudi za 1300 neto, ker za tisto njihovo "delo" jih res ne bi doma nihče niti tolk plačeval. Drugih pa ne.
Pa razumem tiste, ki so v JS in se vozijo v Lj tudi za 1300 neto, ker za tisto njihovo "delo" jih res ne bi doma nihče niti tolk plačeval. Drugih pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fuckbluef ::
Decentralizacijo bi morali izsilit ljudje sami. Ampak dokler je neumnih ovc, ki mislijo, da so boga za jajca prijele, ker imajo v Lj 1500 plače, realno pa s tem lahko tam s tem samo životarijo, se ne bo nič zgodilo.
Le razlozi kako. Se ti morda kolca po planskem gospodarjenju? Bi imel malo socializma kadar tebi to pase mar ne...
Mislim, saj jaz sem za, predvsem za drzavno uravnavanje cen, saj prosti trg vec kot ocitno deluje samo za ozemanje delavcev, ampak cudi me, da si ti zelis nekaj takega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Utk ::
Ravno obratno. Ljudje bi morali firmam v Lj povedat, vse lepo in prav, ampak s to plačo jaz tu ne pridem čez. Firme pa naj potem ukrepajo kakor hočejo.
Jaz sem bil tudi v Lj v službi en čas, pa potem ne, pa potem šel na kak razgovor v Lj. Nazadnje sem "doma" dobil več kot bi v Lj, ker konkurenca deluje v obe smeri, ampak to kar ponujajo v Lj pač ne pokrije razlike v stroških. Nek povprečen programer, ki dobi v mp3 2 jurja neto, recimo 3,5 bruto, bi moral dobit v Lj vsaj 6. Takih je pa preklemano malo, ne glede na vaše fantazije.
Jaz sem bil tudi v Lj v službi en čas, pa potem ne, pa potem šel na kak razgovor v Lj. Nazadnje sem "doma" dobil več kot bi v Lj, ker konkurenca deluje v obe smeri, ampak to kar ponujajo v Lj pač ne pokrije razlike v stroških. Nek povprečen programer, ki dobi v mp3 2 jurja neto, recimo 3,5 bruto, bi moral dobit v Lj vsaj 6. Takih je pa preklemano malo, ne glede na vaše fantazije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fuckbluef ::
Ravno obratno. Ljudje bi morali firmam v Lj povedat, vse lepo in prav, ampak s to plačo jaz tu ne pridem čez.
Jaz sem bil tudi v Lj v službi en čas, pa potem ne, pa potem šel na kak razgovor v Lj. Nazadnje sem "doma" dobil več kot bi v Lj, ker konkurenca deluje v obe smeri, ampak to kar ponujajo v Lj pač ne pokrije razlike v stroških. Nek povprečen programer, ki dobi v mp3 2 jurja neto, recimo 3,5 bruto, bi moral dobit v Lj vsaj 6. Takih je pa preklemano malo, ne glede na vaše fantazije.
Se pravi, zelis si mocnejse sindikate in sindikalni boj? Mislim, se strinjam, pa se obvezna udelezba pri dobicku bi bila odlicna resitev.
Lej ga vraga, saj iz tebe se nekaj bo, kaj si si za novoletno rezolucijo zadal, da se vclanis v Levico?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Utk ::
Pizda, pa kje si ti to prebral? Še enkrat, ravno obratno. Če jaz na razgovoru nazadnje rečem, fantje, za ta denar jaz v Lj ne morem živet tako kot v mp3, za to res ne rabim nobenga sindikata. Sindikat bi bil tu samo v napoto. Kaj bi sindikat spremenil?
Vsak zase se naj odloči, da to pač ne gre in gre drugam.
Vsak zase se naj odloči, da to pač ne gre in gre drugam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fuckbluef ::
Pizda, pa kje si ti to prebral? Še enkrat, ravno obratno. Če jaz na razgovoru nazadnje rečem, fantje, za ta denar jaz v Lj ne morem živet tako kot v mp3, za to res ne rabim nobenga sindikata. Sindikat bi bil tu samo v napoto. Kaj bi sindikat spremenil?
Ah nisi se dozorel, ampak ti gre na bolje. Predvsem ti kot posameznik, ne bos nic spremenil napram delodajalcem.
Utk ::
Sej niti ne rabim niti nočem. Vsak naj rešuje svoj problem. Firme bi pa potem tudi videle, da bo treba ukrepat.
fuckbluef ::
Sej niti ne rabim niti nočem. Vsak naj rešuje svoj problem. Firme bi pa potem tudi videle, da bo treba ukrepat.
Sicer pocasi zacenjajo, v tistih redkih poklicih, kjer res primanjkuje delovne sile, delavci dvigovati postavke, samo to gre ekstremno pocasi in se ravno na programerskem podrocju odraza predvsem v tem, da senior dobi dobro placo, vse ostalo pa zafilajo s studenti in od seniorja pricakujejo, da jim flika znanje. Skratka na odhodkovni strani delodajalca se ne spremeni nic.
Dolocenih stvari ne mores resevati sam. Si presibak. To je pribljizno kot bi sel sam resevati okoljsko krizo. Ne mores je. Ce ne drugega imas v pogodbi zagotovo klauzulo o tajnosti visine place, zakaj mislis?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Utk ::
Komot rešiš stvar. Greš na mojedelo.com in si najdeš job v okolici v kateri s tisto plačo normalno živiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fuckbluef ::
Komot rešiš stvar. Greš na mojedelo.com in si najdeš job v okolici v kateri s tisto plačo normalno živiš.
Seveda, samo se delodajalce moras prepricati, da se preselijo v tvojo okolico. Do cesar pridemo na koncu vsake debate o decentralizaciji: ni problem v Ljubljani in ljubljancanih ampak je problem v delodajalcih, ki se radi pozicionirajo tam, kjer je najvec ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Utk ::
Ne rabiš, oni so že tam.
V Lj je normalno stanovanje 400 jurjev. Pa je še zmeraj samo stanovanje. Halo. Če imaš 6 jurjev bruto si ga sicer lahko kupiš, ampak to je to. Če imaš v vukojebini 4 bruto si tako stanovanje lahko kupiš vsakih 5 let.
V Lj je normalno stanovanje 400 jurjev. Pa je še zmeraj samo stanovanje. Halo. Če imaš 6 jurjev bruto si ga sicer lahko kupiš, ampak to je to. Če imaš v vukojebini 4 bruto si tako stanovanje lahko kupiš vsakih 5 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fuckbluef ::
Ne rabiš, oni so že tam.
Ne vem, zgoraj prepricujejo, da jih ni. Pa ne mi tule o deficitarnih, remote poklicih. Take lahko opravlja 1-2% prebivalstva, pa se to je veliko.
V Lj je normalno stanovanje 400 jurjev. Pa je še zmeraj samo stanovanje. Halo. Če imaš 6 jurjev bruto si ga sicer lahko kupiš, ampak to je to. Če imaš v vukojebini 4 bruto si tako stanovanje lahko kupiš vsakih 5 let.
Seveda, samo v vukojebini nimas 4k bruto. Ampak imas precej bolj verjetno minimalca.
Zato, se vozis v Ljubljano, da profitiras med razliko cen v domacem kraju in placilo dela v Ljubljani.
Pac ok (ce odstejemo, da delas konkurenco, zaradi katere spet profitirajo delodajalci z nizkimi placami), saj enako pocnejo tudi Bosanci, ki pridejo zidarit v Slovenijo.
Samo potem se izvoli spokati na P+R in ne zasmrajaj zraka, saj tudi Bosanci nimajo socialne pomoci in kup ugodnosti, ki jih imajo slovenski delavci.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Utk ::
Tist, ki ima v vukojebini minimalca, nima nikjer kaj dost več. V Lj ni nobene tako zelo specialne industrije, še manj pa da bi v njej delalo par 10,000 ljudi. Razen cuzanje državnega denarja. Dobro, sigurno je kakšna specifična firma, tudi avte pri nas delajo samo v Novem mestu, ampak generalno ne vidim kaj bi bilo v Lj tako posebnega.
Programerji, kemiki, pravniki, strojniki, ne vem kdo vse, lahko najdejo službo kjerkoli.
Programerji, kemiki, pravniki, strojniki, ne vem kdo vse, lahko najdejo službo kjerkoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fuckbluef ::
Tist, ki ima v vukojebini minimalca, nima nikjer kaj dost več. V Lj ni nobene tako zelo specialne industrije, še manj pa da bi v njej delalo par 10,000 ljudi. Razen cuzanje državnega denarja. Dobro, sigurno je kakšna specifična firma, tudi avte pri nas delajo samo v Novem mestu, ampak generalno ne vidim kaj bi bilo v Lj tako posebnega.
Saj sem ti povedal, zaradi visjih cen, visje place. In potem se gres ekonomskega migranta, se vozis iz podrocja z nizjimi cenami, delat na podrocje z visjimi placami.
Se enkrat, enako kot pocnejo Bosanci, ki pridejo zidarit v Slovenijo. Denar dobivaju tukaj, uporabljajo ga pa (kar se pac da) v Bosni.
Prinese pa taksen nacin dolocene probleme (delo na crno, spanje v barakah,...), ki pa niso problemi Slovenije ampak so problemi Bosancev in pogojno, slovenskih delodajalcev (mimogrede zidarstvo velja v Sloveniji za deficitaren poklic).
Zdaj imamo enako foro na lokalnem nivoju v Sloveniji. Ampak tu je pa situacija drugacna, lokalni "bosanci" hocejo zase enake pravice, kot jih imajo lokalni (ljubljanski) rezidentje.
Na-a.
Lepo se naj spokajo na P+R ali pa delajo iz svoje lokalne "bosne". Efektivno samo izvajajo neposteno konkurenco, kjer so pripravljeni pristati na nizje place, kot lokalni prebivalci - kar je se en razlog, da visanje plac po tvojem principu zgoraj, ne more delovati in je za to potreben sindikalni boj.
Seveda so tukaj tudi razne decentralizacijske floskule, kjer lokalni "bosanci" krivijo ljubljanske rezidente, da se oni krivi, za to, da se morajo voziti iz svoje "lokalne" bosne v Ljubljano, kar je nekje na nivoju, kot ce bi Bosanski zidarji zaceli svoje smeti metati na ceste, srali po cestah in podobno, ker so itak Slovenci krivi, da oni delajo tukaj. Pac neumnost s katero se radi tolazijo prebivalci oddaljenih predelov z malo nizjim intelektom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Utk ::
Ja, tisti ki se vozijo v Lj iz ne vem kod vse 2 uri v eno smer, so sigurno bedaki ekstra kategorije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fuckbluef ::
Ja, tisti ki se vozijo v Lj iz ne vem kod vse 2 uri v eno smer, so sigurno bedaki ekstra kategorije.
To pri voznji v Ljubljano ni tako tezko doseci. Startas na klasicen cas, recimo 9:00 za sluzbo.
Zabije se se pred obvoznico, ce imas malo nesrece in je sluzba nekje na sredi ali na drugi strani Ljubljane (da moras cez pol obvoznice vozit), porabis hitro eno uro, da se prebijes skozi promet (ki ga ustvarjajo drugi dnevni migrantje).
Recimo zivis v nekje v okolici Muljave, delo pa je v Siski. Si hitro na dveh urah, ce ravno zadanes pravi moment.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
m0LN4r ::
Problem bi se resil takoj, ce bi se lepse porazdelili in imeli 3 podobno velika mesta.
Tako se nebi vsi vozili samo v eno smer in clovek bi imel dejansko izbiro.
Tako se nebi vsi vozili samo v eno smer in clovek bi imel dejansko izbiro.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
fuckbluef ::
Problem bi se resil takoj, ce bi se lepse porazdelili in imeli 3 podobno velika mesta.
Tako se nebi vsi vozili samo v eno smer in clovek bi imel dejansko izbiro.
"Če čebula ne bi imela če, bi bila bula."
Me zanima, kako bos zabite plebejce, ki se niso sposobni disciplinirati niti, da bi se spokali na P+R ali boh ne daj, sli do trgovine pes, preprical, naj se naselijo drugje, kot se hocejo.
Recimo probaj spraviti nekoga, ki se je rodil v Ljubljani, ugotovil, da nima denarja za stanovanje in se je zato naselil 30km stran, naj se raje preseli v Maribor. Ima vso "izbiro" na voljo.
Da te vidim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Na, čitaj malo. Ker praviš, da ni res. V mestih ne živijo vsi v bajtah s SE, ampak so odvisni od javnih polnilnic.Ne navijajte preveč za "napredek".
A ste videli, kaj Norvežani delajo? Zdaj, ko imajo dovolj velik procent štromarjev, so jih začeli guliti kot banane. Nekje je treba denar not prinesti. Pa čeprav se utapljaš v nafti.
Tudi ti si nasedel na mite. ALi pa zanalašč zavajaš. Nič jih ne gulijo kot banane.
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/p...
Za primerjavo, mene stane 100 prevoženih km, s 340 km dizlom in ZELO težko nogo, beri več se skoraj ne da porabiti, 13 evrov.
Mislim da ne razumeš o čem govori članek. Ali pa nalašč zavajaš. Either way: SLABO. NEPOŠTENO. TI bom dal podnapise: članek govori o cenah na HITRIH polnilnicah. Cene na hitrih polnilnicah so pretty much IRELEVANTNE (niso važne), ker hitre polnilice se uporabljajo nekajkrat na leto. 99 % polnjenja se naredi doma po skoraj zastonj ceni, na hitrih javnih polnilnicah pa vozniki naredijo samo 1 % letne kilometrine. Kar je povsem logično: ker zakaj bi polnil na javni polnilnici, če je pa doma 20x ceneje. Polnjenje doma je še vedno 10x ceneje od vožnje na naftne derivate. Javne polnilnice morajo biti drage, zato da so proste za tiste ki jih nujno rabijo tiste 2x na leto (da jih ne zasedajo tisti ki bi lahko raje polnili doma). Da so pa javne polnilnice drage pa nima cenovno na letni ravni nobene veze, ker se uporabljajo izjemno redko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 72338 (4773) | m0LN4r |
» | Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 55874 (47392) | Comandante |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20594 (16813) | trancer01 |
» | Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 204113 (140745) | Mato989 |