» »

Cene Avtomobilov

Cene Avtomobilov

««
4 / 23
»»

nejc_nejc ::

Ja in vi se potem, da vas ne zmoči, vsedete v avte, se vozit ne znate in delate zamaške. Tle gor, pa hlinite neko debilno agendo in ste bolj papeški od papeža.

feryz ::

Yep, jaz in še ostalih milijon sto Slovencev, ki so lastimo avto, smo manjšina.
Ti pa si, skupaj z dojenčki in stanovalci predjamskega gradu, ki avto nimajo ali ga ne smejo imeti, pa večina.
Se strinjam.

Holedino ::

Ja in vi se potem, da vas ne zmoči, vsedete v avte, se vozit ne znate delate zamaške.

Ne drži. Skoraj vsak kolesar je tudi voznik. Misliš da mi kolesarimo 150 km ko gremo na morje? A si nor? Valda ne. Mi kolesarimo na razdalje kjer je to smiselno, torej po mestu par kilometrov, maksimalno 10, morda 15 km včasih.

Tle gor, pa hlinite neko debilno agendo in ste bolj papeški od papeža.

Tud to ni res. Edini ki ima agendo si ti. Če boš se vozil samo na deževne dneve, potem boš število voženj na mesec zmanjšal za 90 %. In zmanjšanje za 90 % je fukcing a lot better kot pa da se voziš vsak dan! Manj voženj je bolje kot več, je to težko dojeti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Ja in za volanom, ko ste, zganjate prometni kolaps.

Holedino ::

Jaz ne. Govori zase. Prevozim nekaj letnih kilometrov, mal pod povprečjem. Ampak naredim jih ZUNAJ MESTA. Ker v mestu je koncetracija strupenih dušikovih oksidov 500 krat večja kot izven mesta, torej KLJUČNEGA pomena je da se z avtomobili NE VOZIMO po mestu, izven mesta pa se lahko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

feryz ::

Fuck, kaj je s tem idiotom? Ali z, tako opevanimi, modi?
Odpri si svojo temo in se tam kregaj sam s sabo.

Holedino ::

Feryz idiot si ti, ne jaz. Se ne kregam sam s sabo, ampak z nejc nejcem in m0LN4rjem. Če imaš ti težave razumeti na kaj se nanaša moj post, potem je to tvoja težava, ne moja.

Zavedajte se že da ste ljubitelji naftnih avtomobilov glasna MANJŠINA, ne pa večina! Da se bo to po uredbi Evropske unije zgodilo 2035 je pa tako ali tako jasno vsakemu ki vsaj malo spremlja medije.

Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Aja izven se lahko, da drugim sreješ....

Holedino ::

Še enkrat: koncetracija strupenega dušikovega oksida je znotraj mest tudi po 500 krat večja kot na podeželju. Zaradi avtomobilov je to tako. Torej vožnja znotraj mesta povzroča izjemno škodo, vožnja zunaj mesta pa ne povzroča zdravstvene škode. Je to težko razumeti?

Poglej si ta link in zemljevid na njem, še posebej bodi pozoren na LEGENDO KONCENTRACIJ! Poglej kakšno koncentracijo označuje modra barva in kakšno koncetracijo rdeča barva. Če kaj ne razumeš pa vprašaj. Ampak pomoje boš razumel.
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

LeQuack ::

Holedino je izjavil:


Belgium: From January 1, pick up trucks will not be taxed as light commercial vehicles, making them unobtainable for most people. Light commercial vehicles are taxed fairly cheap. From now on, they will be taxed as a normal passenger car which is based on engine size and emissions.

Fucking končno! Bil je že skrajni čas.


Vsekakor. In če je v Bruslju bi se moral slej ko prej razširiti tudi drugod po EU.
PS: Tudi v ZDA so davki na velike pickupe precej nižji, ker se smatrajo kot delovno vozilo.
Quack !

Holedino ::

feryz je izjavil:

Yep, jaz in še ostalih milijon sto Slovencev, ki so lastimo avto, smo manjšina.
Ti pa si, skupaj z dojenčki in stanovalci predjamskega gradu, ki avto nimajo ali ga ne smejo imeti, pa večina.
Se strinjam.


Ne. Narobe si razumel. Večina ljudi ki se je izrekla za prepoved prodaje novih naftnih avtomobilov po letu 2030 IMA avto, pa so kljub temu proti da se NOVI naftni avtomobili po letu 2030 še naprej prodajajo. Saj ni težko razumeti, le malo se potrudi.

Članek spodaj pa je jasen kot beli dan. Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...

Oziroma da ti ciriram:
Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte

Evropska unija pod pritiskom mest, v katerih so se izrekli za prepoved prodaje avtomobilov z motorjem na notranje izgorevanje po letu 2030

Evropska unija je v 15 evropskih mestih izvedla spletno raziskavo, v kateri je sodelovalo 10.050 prebivalcev. Glavno vprašanje je bilo, ali podpirajo zamisel o prepovedi prodaje avtomobilov na fosilna goriva po letu 2030.

Prepoved najbolj podpirajo v Italiji in Španiji
Raziskava ni dala enotnih odgovorov. Vseeno pa rezultati govorijo v prid prepovedi prodaje, zanjo je glasovalo 63 odstotkov anketirancev. Za prepoved je glasovala večina anketirancev, najmanjši delež je dosegla v Antwerpnu (51 odstotkov), v Rimu pa je za prepoved prodaje avtomobilov na fosilna goriva po letu 2030 glasovalo največ, kar 77 odstotkov vprašanih. Velik, prek 70-odstoten delež vprašanih je za prepoved glasoval še v Milanu, Barceloni in Madridu.

Proti prepovedi prodaje avtomobilov na fosilna goriva je v povprečju glasovalo 29 odstotkov anketirancev, osem odstotkov anketirancev pa je izbralo odgovor "ne vem".

Bruseljska organizacija Transport & Environment, ki je sestavila vzorec anketirancev, je z rezultati raziskave znova nagovorila evropsko komisijo, da prepoved prodaje avtomobilov na fosilna goriva vključi v okoljsko zakonodajo.

Najbolj ogroženi so ljudje v mestih
Po besedah direktorice organizacije Julije Poliscanove so ljudje v mestih najbolj izpostavljeni toplogrednim plinom, zato je prepoved prodaje avtomobilov na fosilna goriva zanje odločilnega pomena. Pri tem je opozorila na Veliko Britanijo, ki se je zavezala k prepovedi prodaje novih osebnih in dostavnih vozil na fosilna goriva po letu 2030.

Pot k razogljičenju prometa že zdaj tlakujejo električni avtomobili. Njihova prodaja v EU se je tudi lani močno povečala. Električni avtomobili in priključni hibridi so presegli prodajo milijon vozil in desetodstotni tržni delež.

Glavni dejavniki so cena, infrastruktura in doseg
In kdaj bodo na trgu prevladali električni avtomobili? Po napovedih avtomobilskih proizvajalcev se bo cena električnih avtomobilov po letu 2025 izenačila z bencinskimi in dizelskimi, kar je ena od prelomnih točk. Po ločeni analizi Transport & Environmenta sta poleg cene odločilna še dva dejavnika, ki bosta pospešila prodajo električnih avtov. To sta polnilna infrastruktura in doseg med polnjenji. Le deset odstotkov vprašanih meni, da prodaja električnih avtov do leta 2030 ne bo prehitela prodaje avtomobilov na fosilna goriva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Škodi vsem, tudi tebi. TI si dal podatke za Munchen. Ne veš pa da je danes (in včeraj) tudi v Ljubljani podobno dobra kakovost zraka.
Pri meni je vedno zeleno, v München hodim samo svinjat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Torej celo v mestu kjer NAJMANJ podpirajo prepoved prodaje novih naftnih avtomobilov po letu 2030 jih je ZA prepoved še vedno več kot polovica (to je mesto Antwerpn). V mestu kjer NAJBOLJ podpirajo prepoved pa je ZA prepoved kar 77 % ljudi. V povprečju pa je ZA prepoved 63 % ljudi. In 63 % ljudi JE večina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Jaz ne. Govori zase. Prevozim nekaj letnih kilometrov, mal pod povprečjem. Ampak naredim jih ZUNAJ MESTA. Ker v mestu je koncetracija strupenih dušikovih oksidov 500 krat večja kot izven mesta, torej KLJUČNEGA pomena je da se z avtomobili NE VOZIMO po mestu, izven mesta pa se lahko.

Ja to je ponavadi tako, da se tisti iz centra vozite ven, da se nadihate svezega zraka. Namesto, da bi se preselil nekam kjer je skos svez zrak. No vsepovsod je bolj svez, kot v LJ loncu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nejc_nejc ::

A se ti anketiranci zavedajo, da imajo vse k riti prinešeno.
Kaj bo pa potem? Ne bo več hrane za domače ljubljenčke, pa nebo zračnc za bicikle itd....

Holedino ::

Ja to je ponavadi tako, da se tisti iz centra vozite ven, da se nadihate svezega zraka.

Se vozim ven, ampak ne z avtom.

Namesto, da bi se preselil nekam kjer je skos svez zrak

Če ti bližina šihta/družba/ to omogoča, potem go for it. Jaz se na vasi ne počutim v redu, sem bolj mestni človek po naravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Najbolj ogroženi so ljudje v mestih
Nihce te ne sili. Sam si se odlocil, da bos tam. Vedel si v kaj se spuscas.

Jaz se na vasi ne počutim v redu, sem bolj mestni človek po naravi.
Obstajajo manjsa mesta, ki niso v kotlini.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

A se ti anketiranci zavedajo, da imajo vse k riti prinešeno.

Predvsem si ti tisti ki ima vse k riti prinešeno, saj si ti razvajen in se kar naprej furaš z avtom.

Kaj bo pa potem? Ne bo več hrane za domače ljubljenčke, pa nebo zračnc za bicikle itd....

Vse to bo. Prepoved velja za avtomobile, ne za tovornjake. Sicer so tovornjaki lahko tudi električni, poglej si recimo Amazonov električni dostavnik.

Nihce te ne sili. Sam si se odlocil, da bos tam. Vedel si v kaj se spuscas.

Večjega mesta kot Ljubljana v Sloveniji ni. Pa še Ljubljani se komaj lahko reče mesto, je že skoraj premajhna.

Vem da je težko verjeti, ampak tale Amazonov dostavnik spodaj je električen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Blinder ::

feryz je izjavil:

Fuck, kaj je s tem idiotom? Ali z, tako opevanimi, modi?
Odpri si svojo temo in se tam kregaj sam s sabo.


+1
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

nejc_nejc ::

:))
Amazom, mi daješ za eko referenco. Da te ni sram.

Holedino ::

Blinder: mislim da si dovolj star da lahko v debatah sodeluješ z ARGUMENTI, ne pa z ad hominem logičnimi fejli. Thank you very much.
https://www.logicallyfallacious.com/log...


nejc_nejc je izjavil:

:))
Amazom, mi daješ za eko referenco. Da te ni sram.


Kaj pa je narobe z Amazonovim dostavnikom? Sej imaš tudi Volvotove električne tovornjake in še dosti drugih proizvajalcev je, če ti ravno Amazon ni všeč. Amazon je drugače od Riviana nabavil kar 100.000 takšnih električnih dostavnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::


Holedino


Alternativno mesto
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Molnar: kaj si primerjal? Vasico in mesto?

m0LN4r ::

Kok kaficev in kebabnic je potrebno, da je za tebe mesto?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

NEJC NEJC: Če ti Amazonov dostavnik ni všeč, potem pa pogelej Volvotovo električne tovornjake! Ali pa Tesline. Volvo ima električne tovornjake že od leta 2019. Torej že 3 leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Lej, sploh ne veš o čem govorim, pa tak zaprisežen eko.....

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Kok kaficev in kebabnic je potrebno, da je za tebe mesto?

Ne gre za kafiče in kebanice, ko bi le šlo za to. Gre za mindset ljudi, ki je v mestu mestni, v vasi pa vaški. Vaški, "proprost", zabit, whatever to poimenuješ. Ko se režijo hecom ki niso niti malo smešni. Ko ne razumejo osnovnih konceptov. Ko rajajo na narodnozabavne komade celo noč. Ko so proti vsemu kar je novo. Ipd ipd. To je pač poseben drugačen tip ljudi, težko združljiv z mestnim tipom ljudi. V vaški družbi se pač ne počutim dobro, sem pač mestni človek, nisem edini.

nejc_nejc je izjavil:

Lej, sploh ne veš o čem govorim, pa tak zaprisežen eko.....


Seveda ne vem o čem govoriš, ker brati ti misli pa res ne morem. Kaj je narobe z Amazonovimi električnimi dostavniki še kar nisi odgovoril..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Ne gre za kafiče in kebanice, ko bi le šlo za to. Gre za mindset ljudi, ki je v mestu mestni, v vasi pa vaški. Vaški, "proprost", zabit, whatever to poimenuješ. Ko se režijo hecom ki niso niti malo smešni. Ko ne razumejo osnovnih konceptov. Ko so proti vsemu kar je novo. Ipd ipd. V vaški družbi se pač ne počutim dobro, sem pač mestni človek, nisem edini.
wheee wheee, cry me a river
Ves da je vecje mesto samo multiplikacija manjsega? Ja tocno to je. Zdaj pa jokaj naprej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nejc_nejc ::

.
..Ko se režijo hecom ki niso niti malo smešni. Ko ne razumejo osnovnih konceptov....

Pazite pobje, opravka imamo z intelektualcem.

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Ne gre za kafiče in kebanice, ko bi le šlo za to. Gre za mindset ljudi, ki je v mestu mestni, v vasi pa vaški. Vaški, "proprost", zabit, whatever to poimenuješ. Ko se režijo hecom ki niso niti malo smešni. Ko ne razumejo osnovnih konceptov. Ko so proti vsemu kar je novo. Ipd ipd. V vaški družbi se pač ne počutim dobro, sem pač mestni človek, nisem edini.
wheee wheee, cry me a river
Ves da je vecje mesto samo multiplikacija manjsega? Ja tocno to je. Zdaj pa jokaj naprej.


Sej ne jokam, samo povem. Obstaja vaški tip ljudi in mestni tip ljudi. Vsakih je ene 50 % populacije in ta dva tipa ljudi med sabo nista kaj dosti združljiva. Tako pač to je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Ja vecina priseljenih v mesto je iz vasi... Pa se vedno sem ti nalimal mesto zgoraj, kjer je dosti boljsi zrak kot v LJ. Vse se da, ce se hoce.
Ampak ti si izbral pot jokanja in tezenja drugim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Ja vecina priseljenih v mesto je iz vasi.

Ne bi rekel da večina. Ampak tudi če, dobijo pač tudi ti "vaščani" ščasoma mestni karakter. Tako da ni problema.

Pa se vedno sem ti nalimal mesto zgoraj, kjer je dosti boljsi zrak kot v LJ.

Naj uganem: ni v Sloveniji.:))

Vse se da, ce se hoce.

To se pa strinjam. :):)

Ampak ti si izbral pot jokanja in tezenja drugim.

Ne. NI tako. 90 % ljudi glede na znanstvene študije diha zrak ki je preveč onesnažen (višje od mej Svetovne zdravstvene organizacije WHO). Torej ni naloga 90 % ljudi da se umika na tista redka področja ki niso onesnažena (lahko rečemo tudi zastrupljena), ampak je naloga tistih ki zastupljajo zrak da ga nehajo zastupljati. Če ne drugega za dobro sebe, če jih že za druge ne briga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Bilo bi pametno, ker mesta, njihovo vzdrzevanje, infrastruktura in nacin konzumiranja je neposredno najvecji vzrok svinjanja.

Kitajska mesta so recimo mnogokrat vecja in temu primerno potegne za sabo, da so mnogokrat bolj zasvinjana.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

Mesto je precej bolj učinkovita oblika bivanja kot pa razpršena vaška poselitev. Tudi glede količine onesnaženja na enega človeka so mesta boljša (ker so pač razdalje manjše). Nekaj je če podbevški kmet v Ljubljano pride iz 100 km oddaljene vasice, nekaj povsem drugega je pa če Ljubljančan gre na šiht 2 km.

Ti napadaš mesta kot obliko in jih kriviš za nastalo situacijo. V resnici pa to ni tako. Obstajajo skandinavnska mesta ki imajo IZREDNO dobro kakovost zraka. In ne samo skandinavska mesta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Prvi pogoj, da se resimo avtov je delujoc javni prevoz.

Ne nujno. Znotraj mesta (torej tam kjer je najbolj ključno) je precej bolje potovati z kolesom/električnim kolesom ali električnim skirojem kot pa z busom (in tudi avtom). Torej ne rabimo da nam bus super fanj fino dela, ker je kolo boljše tudi od dobro delujočega busa, od slabega pa sploh.

To pa izven mest zal nimamo.

Drži, javni prevoz izven mest je dostikrat (ne vedno) za en kurac. Ampak ključnega pomena je ravno vožnja v mestu, ker v mestu so koncentracije strupenih plinov 500 krat večje kot izven mesta. Torej ravno v mestu se ne smemo furat in zastrupljat zraka, ter delat gužve. Izven mesta pa zaradi mene če se furaš z avtom, tam itak ni problematično.

Ce si sam in se ti da setkat in cakat avtobus, ki vozi bolj kot ne na koledar, se gre.

Še enkrat: pozabi bus, omisli si električno kolo.

Ko si z otrokom in si vezan na dolocene ure pa izven mest ze potrebujes avto.

1. Marsikdo nima majhnega otroka ki bi ga moral vozit anyway, so otroci toliko stari da se znajo sami vozit s kolesom ali pa otrok sploh še nima. Zakaj bi bil otrok izgovor za nekoga ki ima otroke 20 in več let stare? Ti otroci so spet en jeben izgoor za veliko večino ljudi za veliko večino voženj.

2.Tudi z kargo kolesom sicer SE DA prevažat majhne otroke:


pa izven mest ze potrebujes avto.

IZVEN mest dostikrat res potrebuješ avto (ne vedno sicer). Ampak jaz ne govorim izven mest. Jaz govorim ZNOTRAJ Ljubljane.

Pri nas rednega prevoza skoraj ni, ko so solske pocitnice pa vozi mogoce 1x dnevno.

Pri večini javni prevoz ni toliko slab, dostikrat je celo precej decent. V katerih jebinah si to? :D Ampak kot pravim: jaz ne govorim izven mest. Jaz govorim ZNOTRAJ Ljubljane. Ker ravno ZNOTRAJ Ljubljane je ključno kar se onesnaženosti zraka tiče. In tudi kar se gužve tiče.

Ti si pac razvajen v mestu, kjer imas javni prevoz vedno na dosegu roke,

Nisem razvajen in javnega prevoza ne uporabljam. Uporabljam električno kolo.

za fasungo pa kot ze vemo, itak skrbi mama in ne ti.

Ne drži. V Ljbuljani živim sam, mama je na drugem koncu države. Kot sem povedal: fasunga je IZGOVOR. Zakaj bi ti bila fasunga izgovor da greš z avtom, če pa 99 % časa fasunge sploh ne prevažaš?! Tiste 1x ali 2x na mesec ko pa greš po fasunge pa le pojdi z avtom. Ampak ostalih 99 % časa ti pa ni treba. Če pa greš vsak dan po fasungo (da, tudi taki ljudje obstajajo), potem je pa te fasunge samo nekaj kosov (par paradajzov, ena banana in žemlja), če greš vsaj dan v trgovino je pa te hrane tako malo da gre brez problema v manjši nahrbnik in lahko greš na kolo.

In še enkrat: če pa nabavljaš za cel mesec fasunge, takrat pa le pojdi z avtom, 1 vožnja na mesec ni odgovorna za večino onesnaženja. Problem je ostalih 90 voženj mesečno.

Statistika ne kaze koliko bregov in hribov je na taksni poti vmes in da pac, ko si starejsi tega ne bos pocel...

NE BOŠ VERJEL, ampak človeštvo je izzumilo eno tako fanj zadevo ki se ji reče ELEKTRIČNO kolo. ;) V hrib z električnim kolesom je še lažje gonit kot po ravnem z navadnim. Še več: obstajo celo izvedenke kjer imaš gas in ti gonit sploh ni treba (ima tudi ta način med vsemi različnimi načini/modi vožnje). Torej te hribi so spet en izgovor. Večina ljudi sicer nima GORA in HRIBOV na poti do šihta anyway, ampak tudi če bi imeli, bi se ta problem enostavno rešil z električnim kolesom.



btw, welcome back nabijacek. Mene ne briga tvoja Ljubljana. Ce pa ti ne zelis ven iz te greznice je pa to tvoj problem.
Btw. imam elektricno kolo. Siper zafeva za v hribe, za prevoz otroka vvrtec v mesco pa pac ne. Za po fasungo tudi pac ne. Z avto potrebujem 6 minut do trgovine. Prevec cenim svoj cas, da bi se trajbal s kolesom po fasungo. Pa da bom se na vreme gledal, ce bi sel s kolesom :))
Po Ljubljani pa niti kolesa ne rabis za fasungo. Spar ti dostavi do vrat.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Mesto je precej bolj učinkovita oblika bivanja kot pa razpršena vaška poselitev. Tudi glede količine onesnaženja na enega človeka so mesta boljša (ker so pač razdalje manjše). Nekaj je če podbevški kmet v Ljubljano pride iz 100 km oddaljene vasice, nekaj povsem drugega je pa če Ljubljančan gre na šiht 2 km.

Seveda, dokler imate supermarkete in vam vse pripeljejo od zunaj not k riti stvari, se ti to tako zdi seveda.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Supermarkete imate tudi vaščani. Sicer pa prevoz hrane je ZANEMARLJIV DEJAVNIK v primerjavi z izpusti pri vsakodnevni vožnji z avtomobilom. Moraš vedet da en tovornjak pripelje hrane za 1000 ljudi za cel mesec, pa je samo ena vožnja. Pa recimo da tovornjak onesnažuje 10x več je to še vedno samo 10 ekvivalentnih voženj avta. Teh 1000 ljudi pa z avti v mesecu naredi okrog 10.000 voženj. Torej tovornjak 10 ekvivalentnih voženj, vožnja na šiht in po opravkih 10.000 voženj. Torej je vožnja na šiht približno 100x večji dejavnik pri onesnaženju kot pa vožnja hrane v supermarkete (ki btw poteka tudi na vasi).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

miha98 ::

Pozdrav,

jaz bi tako rekel... Prihajam iz štajerskega konca in tu neke lepe možnosti za vožnjo s kolesom ni ravno dosti. Ceste so kakšne so (vsi vemo kakšne so slovenske ceste), pločniki so kakšni so... Marsikje ni niti označenih kolesarskih poti... S tem , da bi vozil kolo bi morale bit kolesarske steze ravne in brez klancev... Dokler pa so klanci in spusti pa je vsakodnevna vožnja težka.... + da bi morale biti te kolesarske steze pokrite oz. varovane pred dežjem in snegom... Takrat bi se lahko začeli pogovarjati o kolesarski kulturi kot to imajo nizozemci....

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Supermarkete imate tudi vaščani. Sicer pa prevoz hrane je ZANEMARLJIV DEJAVNIK v primerjavi z izpusti pri vsakodnevni vožnji z avtomobilom. Moraš vedet da en tovornjak pripelje hrane za 1000 ljudi za cel mesec, pa je samo ena vožnja. Pa recimo da tovornjak onesnažuje 10x več je to še vedno samo 10 ekvivalentnih voženj avta. Teh 1000 ljudi pa z avti v mesecu naredi okrog 10.000 voženj. Torej tovornjak 10 ekvivalentnih voženj, vožnja na šiht in po opravkih 10.000 voženj. Torej je vožnja na šiht približno 100x večji dejavnik pri onesnaženju kot pa vožnja hrane v supermarkete (ki btw poteka tudi na vasi).


Bom kupil enega starega VW dizla pa bom vsak dan hodil v tvojo ulico po fasungo :D

Holedino ::

Mene ne briga tvoja Ljubljana.

Tebe briga zato ker ne živiš v njej, hkrati pa tudi nimaš toliko možnosti empatije da bi lahko na situacijo pogledal z vidika 300.000 ljudi ki PA živi v Ljubljani. Tipična ignoranca.

za prevoz otroka vvrtec v mesco pa pac ne. Za po fasungo tudi pac ne.

Oboje se da z električnim kargo kolesom. Ampak kot pravim: če 1x na mesec greš z avtom v trgovino to ni problem, ker to predstavlja zanemarljiv delež voženj. Problem so vsakodnevne vožnje. Ti morda električno kolo imaš, nimaš pa kargo električnega kolesa. Takole to izgleda:


Prevec cenim svoj cas, da bi se trajbal s kolesom po fasungo.

Približno enako hitro prideš z električnim kolesom, sploh zato ker se izogneš gužvi, pa par minut gor ali dol.

Pa da bom se na vreme gledal, ce bi sel s kolesom

Kaj pa je to vreme pogledat? Par sekund da se zazreš skozi okno. Ja big deal ja. Lol.

Prihajam iz štajerskega konca in tu neke lepe možnosti za vožnjo s kolesom ni ravno dosti. Ceste so kakšne so (vsi vemo kakšne so slovenske ceste), pločniki so kakšni so... Marsikje ni niti označenih kolesarskih poti.

Pomanjkanje kolesarskih stez je znan problem in je resen problem. Marsikdo bi se vozil s kolesom ČE bi to lahko počel varno (torej če bi kolesarske steze tam obstajale).

S tem , da bi vozil kolo bi morale bit kolesarske steze ravne in brez klancev.

Problem klancev reši električno kolo. Daš v 5 brzino in je poganjat še lažje kot z navadnim kolesom po ravnem. Ali daš na "off road mode" in ti sploh poganjat ni treba, gre kolo s pomočjo električnega motorja kar samo.

+ da bi morale biti te kolesarske steze pokrite oz. varovane pred dežjem in snegom...

Sneg in dež sta problem okrog 5 % časa takrat ko bi ti rabil nekam it. Okrog 95 % časa zjutraj ko greš na šiht ne pada dež. Sicer pa palerina reši tudi dež. Ampak veliko večino časa dežja sploh ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Še malo provokativnih slik za nejc nejca: Verjamem da za večino njih sploh ni vedel da se da. Ampak dejstvo je da se da. Marsikaj se da, pa ljudje sploh ne vejo da se da.





























Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::










Holedino ::

Nauk zgodbe: MARSIKAJ se da, da se tudi tisto kar večina ljudi misli da se ne da.

m0LN4r ::

To klosarje limas? Jaz se imam v avtu fino.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

stratosD ::

ZA m0LN4r-ja in ostale gospode...
https://www.alibaba.com/product-detail/...

to +22%ddv in pogodbe ob nakupu za vračilo iztrošenih baterij back to China v reciklažo.
Enga ICE za razdalje in 1-2 taka jajčka za po mestu in za lokalne razdalje na familjo recimo - vse parkinge prepolovit na to dimenzijo v mestih, za "velike" avte pa 5 km ven iz centra.Državna poroštvena shema za kreditiranje pa taki bonbončki...se bi dalo hitro zrihtat če bi bla volja in želja po odpovedi ddv-ja in trošarin iz goriv ...
btw - z 3 bajki (1 od tega e-bike) naredim letno več km kot z Euro6 trabakulo ki jo imam za večje razdalje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

Kayzon ::

Sanja svinja kukuruz.. Elektricno morda cez 50+ let,za zdele pa ni sploh izveljivo. Glede na to da ni sploh postavljene infrastrukture,pa glede na to da smo v energetski krizi ALO! Plus kruta resnica da elektricni avti niso nic bolj "eko" kot navadni avtomobili,saj sama izdelava baterij prinese vec skode kot nekdo ki vozi dizla.

Holedino pa deluje navaden trol,ki ne hodi v sluzbo in ne ceni svojega casa,ce se lahko s kolesom vozi naokoli skozi celo leto.

feryz ::

Ne navijajte preveč za "napredek".
A ste videli, kaj Norvežani delajo? Zdaj, ko imajo dovolj velik procent štromarjev, so jih začeli guliti kot banane. Nekje je treba denar not prinesti. Pa čeprav se utapljaš v nafti.

nejc_nejc ::

Fakturo, mora nekdo izstaviti.

Une slikce zame.... ali si splih kdaj slišal za ravnotežje oziroma bremzal s takimi kretenskimi kolesi, tako obloženimi.
Nisi, zato, pa ne pametuj.

stratosD ::

nejc_nejc je izjavil:

Fakturo, mora nekdo izstaviti.

Une slikce zame.... ali si splih kdaj slišal za ravnotežje oziroma bremzal s takimi kretenskimi kolesi, tako obloženimi.
Nisi, zato, pa ne pametuj.


vse se da prav u izi - sam izklopiš malo balkan auto macho gen in se sprostiš ;)

Comandante ::

Pa kaj posiljujete s temi jebenimi bicikli, tema je o cenah avtomobilov. Vozi se z biciklom ce ti pase, jaz se bom pa z avtom, poleti pa z motorjem. Ce si tako kilav da te bo izpuh mojega Euro 4 motorja ubil, pa predlagam da se preselis na samo v nek gozd, ali pa v visokogorje.

Kolesarji ste isti kot vegani, vse okoli sebe posiljujete z svojim nacinom zivljenja. Nehajte nadlegovat normalne ljudi.
««
4 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51272338 (4773) m0LN4r
»

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
61955875 (47393) Comandante
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12920594 (16813) trancer01
»

Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2352204117 (140749) Mato989

Več podobnih tem