Forum » Na cesti » Cene Avtomobilov
Cene Avtomobilov
Holedino ::
Ne navijajte preveč za "napredek".
A ste videli, kaj Norvežani delajo? Zdaj, ko imajo dovolj velik procent štromarjev, so jih začeli guliti kot banane. Nekje je treba denar not prinesti. Pa čeprav se utapljaš v nafti.
Tudi ti si nasedel na mite. ALi pa zanalašč zavajaš. Nič jih ne gulijo kot banane. Le da so ugodnosti za električna vozila ZMANJŠALI. Prej so vsi električni avtomobili bili brez DDVja pri nakupu. Zdej po ta novem pa bo DDVja za vozila nad 50.000 EUR ali nekaj takega nekaj malega, ampak še vedno manj kot pa za naftna vozila. Je zmanjševanje ugodnosti guljenje? NE! Ugodnosti v primerjavi z nafnimi avtomobili še vedno so, le da so manjše.
Fakturo, mora nekdo izstaviti.
Une slikce zame.... ali si splih kdaj slišal za ravnotežje oziroma bremzal s takimi kretenskimi kolesi, tako obloženimi.
Nisi, zato, pa ne pametuj.
Fakturo, mora nekdo izstaviti.
Vsak naftni avto je PORABNIK proračuna, kljub temu da prispeva nekaj malega trošarine in DDVja od goriva. Povprečen naftni avtomobil v Sloveniji prispeva okrog 600 EUR davščin na gorivo letno, za zdravljenje bolezni ki jih povzoči avtomobilski izpuh pa damo od 6000 do 12.000 EUR letno! Torej naftni avto iz proračuna VZAME 10 do 20x več kot pa v proračun da. Vsak naftni avto pomeni neto MINUS za proračun! Ne plus, amapak VELIK MINUS. Manj kot je naftnih avtov, več ostane denarja v proračunu.
Ampak saj ti je jasno, da se poraba ne more zmanjšati, ker so se vsi fikusi navadili na keš? Se pravi da bojo slej ko prej užgali tudi trošarine na “avtoelektriko”.
Ne rabimo. Naftni avto letno v povprečju prispeva cca 600 EUR, za zdravljenje bolezni ki jih povzroči (na en avto) pa PORABI iz proračuna 13.000 EUR. Torej je naredil 12.400 EUR MINUSA LETNO. Električni avti ne povzročajo minusa, zato tudi ne rabijo "elektrotrošarin". Več kot je električnih avtov in s tem manj kot je naftnih avtov v državi, VEČ ostane državi v proračunu.
Tole posiljevanje z električnimi vozili, ki so nateg prve klase, je tipičen primer EKO terorizma. Zadaj je pa seveda vse drugo, samo pomen planeta.
Ti si en eko terorizem. Če bi vedel kako škodljiv je naftni izpuh, potem bi POPOLNOMA DRUGEČE govoril. Zakaj ne zgooglaš študij? Saj ni težko. Daj. Danes. Zdele. Zgooglej. Saj bi ti dal link, pa ga ne boš cenil če ti ga dam jaz. Zato moraš do linka pridet sam s svojim delom,kajti le tako ga boš cenil. Skratka: pozanimaj se in nehaj govoriti neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Invictus ::
Ne rabimo. Naftni avto letno v povprečju prispeva cca 600 EUR, za zdravljenje bolezni ki jih povzroči (na en avto) pa PORABI iz proračuna 13.000 EUR. Torej je naredil 12.400 EUR MINUSA LETNO. Električni avti ne povzročajo minusa, zato tudi ne rabijo "elektrotrošarin". Več kot je električnih avtov in s tem manj kot je naftnih avtov v državi, VEČ ostane državi v proračunu
Seveda, če pa otroci sužnji na pol zastonj kopljejo redke kovine v Kongu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
Problem bi se resil takoj, ce bi se lepse porazdelili in imeli 3 podobno velika mesta.Ne, problem bi rešili, če bi ukinili tri četrt fikusnih delovnih mest in nehali odpirati nove.
Tako se nebi vsi vozili samo v eno smer in clovek bi imel dejansko izbiro.
V momentu bi bil center žabarije mesto duhov.
Ampak to so zgolj mokre sanje. Fikusov je čedalje več. Plače si delijo čedalje večje. Zato vse rine tja.
Holedino ::
Sanja svinja kukuruz.. Elektricno morda cez 50+ let,za zdele pa ni sploh izveljivo. Glede na to da ni sploh postavljene infrastrukture,pa glede na to da smo v energetski krizi ALO! Plus kruta resnica da elektricni avti niso nic bolj "eko" kot navadni avtomobili,saj sama izdelava baterij prinese vec skode kot nekdo ki vozi dizla.
Holedino pa deluje navaden trol,ki ne hodi v sluzbo in ne ceni svojega casa,ce se lahko s kolesom vozi naokoli skozi celo leto.
Elektricno morda cez 50+ let
Bo veliko prej. Od leta 2030 se bodo v Evropi večinoma prodajali samo še električni avtomobili, bencinskih in dizelskih ne bo kupil skoraj nihče. Nekaj dejstev:
1. Evropska unija je že sprejela prepoved prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov od leta 2035 naprej, ta prepoved velja po celotni evropski uniji.
2. Ne vem če si vedel, ampak leta 2021 je bil skoraj vsak peti prodan avto v Evropi električnen. Morda te bo ta podatek presenetil, tudi mene je. Oziroma ne morda, SIGURNO te bo ta podatek presenetil. Leta 2020, torej eno leto prej, je bilo prodaje dvakrat manj. Torej se je prodaja PODVOJILA v samo 1 letu! In tako je zadnje nekaj let. 50 % prodaje bodo električni avtomobili v Evropi dosegli približno leta 2025. Mark my words. Letos še ni podatkov (bodo verjetno v kakem tednu ali dveh), ampak letos za leto 2022 bodo električni avtomobili imeli več kot 30 % tržni delež v Evropski uniji.
,za zdele pa ni sploh izveljivo
Laž. Seveda je izvedljivo.
Glede na to da ni sploh postavljene infrastrukture
Laž. Infrastruktura je. V Sloveniji je več kot 350 polnilnic. S tem da polnilnice uporabljaš samo na roadtripih parkrat na leto (ko greš na morje recimo), za vsakodnevne poti za filanje uporabiš svoj domač štekar. Štekarjev pa je v Sloveniji približno 15 milijonov.
pa glede na to da smo v energetski krizi ALO!
Tako je ALO. V energetski krizi smo, si lepo povedal. Električni avto pa porabi 4 do 6x MANJ energije na kilometer od naftnega. Torej ukinit moramo potraten naftni avtomobil! #sam si se zajebal s tole energetsko krizo, če že kaj, potem je energetska kriza argument proti NAFTNIM avtomobilom, ne pa proti električnim avtomobilom. # Glej sliko spodaj in ti bo jasno.
Je že res, da je EU sprejela te direktive... kot marsikatere druge. Pa smo videli kako so potem začeli korak po koraku hoditi vzvratno, ker so doumeli, da so se zaleteli. Enako bo tu. To, da je infrastruktura povečini zadostna in pripravljena na "sprejem" množičnega elektro. voznega parka, se je lepo začelo kazati na večih koncih širom Evrope. Čista iluzija. Najbolj pa izstopa primer Švice, ki odmeva zadnje mesece.
To koliko onesnaževanja povzroči avto naelekt. in na notranje izgorevanje, je čista manipulacija, ker jih ne pripravljajo nepristransko. Že čista kmečka logika ti da vedeti, da je "težava" v baterijah, ki vsebujejo redke in zelo redke kovine. Kako pridejo do njih + kje? Da ne govorimo o tem kako in kaj bo z odsluženimi baterijami. Zaenkrat prodajajo samo pravljice kako bo za vse poskrbljeno. Malo morgen. Se pa strinjam, da je v času uporabe vozila, to precej manjši onesnaževalec kot klasični avto. Je pa res tudi, da sodobni klasični avti veliko manj povzročajo onesnaževanje kot leta nazaj.
In še zadnji, subjektivni razlog, zakaj si lahko vtakneš ta elektr. vozila poljubno kam: dokler bo 4/5 populacije Zemlje svinjalo brez kančka slabe vesti, se tudi jaz ne bom igral mazohista. Dokler bodo čezoceanke svinjale xyz krat več kot vsa osebna vozila skupaj. Dokler bo gospoda letala in onanirala na seanse širom sveta. Dokler bodo divjale vojne, ki svinjajo naš svet xy krat bolj kot osebna vozila. In dokler bodo ljudje širom sveta kupovali veš klump za kratkocasje. Ne toliko časa si tudi jaz ne bom jemal užitka, da si ne bi kupil in vozil avto po svojih finančnih zmožnostih. Pa lahko pristavim lonček, da s familijo uporabljamo avto v večji meri, ko je slabo vreme, ko gremo izven svojega kraja (načeloma konec tedna) in še leto in pol, da bo otrok lahko šel sam v šolo brez spremstva.
Tudi ti si nasedel na mite. Gremo lepo po vrsti, stavek za stavkom.
Je že res, da je EU sprejela te direktive... kot marsikatere druge. Pa smo videli kako so potem začeli korak po koraku hoditi vzvratno, ker so doumeli, da so se zaleteli. Enako bo tu.
1. Ne, nobene hoje vzvrtno ne bo. Tudi če bi bila, je še vedno dejstvo da prodaja električnih avtov NAGLO narašča in bodo leta 2030 predstavlali skoraj vso prodajo že naravno samo po sebi (torej BREZ prepovedi). Prepoved pa pride šele leta 2035, vendar takrat ne bo imela nobenega smisla več (razen simbolnega), kajti leta 2035 ne bo skoraj nihče več hotel kupiti naftni avto. Elekrični avto bo takrat cenejši za nakup od naftnega, hkrati pa bo naftni avto imel MNOGO večje (ranga 10x) večje stroške za gorivo. Naftni avto je že danes cenejši kar se tiče cene na dolgi rok in to kljub večji nakupni ceni.
To, da je infrastruktura povečini zadostna in pripravljena na "sprejem" množičnega elektro. voznega parka, se je lepo začelo kazati na večih koncih širom Evrope. Čista iluzija.
Ne, nobena iluzija ni. SI poračunal ali spet govoriš na pamet? NISI poračunal. Strokovnjaki pa smo, nobenega problema ni z električno mrežo:
Engineering Explained: Yes, The Grid Can Handle EVs
https://cleantechnica.com/2022/04/06/en...
To koliko onesnaževanja povzroči avto naelekt. in na notranje izgorevanje, je čista manipulacija, ker jih ne pripravljajo nepristransko
Res je. Naftne avtomobile prikazujejo lepše kot so v resnici, ker pri naftnih avtomboili NE upoštevajo onesnaževanja pri proizvodnji nafte, medtem ko proizvodnjo elektrike pri električnem avtu pa upoštevajo! POPOLNOMA NEPOŠTENA PRIMERJAVA! Sicer pa tudi če proizvodnje nafte ne upoštevaš, še vedno je naftni avto dosti slabši kar se CO2 izpustov tiče, vendar skupaj z upoštevano proizvodnjo nafte je pa ŠE SLABŠI.
Najbolj pa izstopa primer Švice, ki odmeva zadnje mesece.
Tudi tu si nasedel na mite. Očitno ne veš kaj primer Švice sploh pomeni. Švica je samo rekla da če bo elektrike tako zelo primanjkovalo da bodo omejili maksimalni čas obratovanja supermarketov na 2 uri, da bo takrat omejila tudi polnjenje električnih vozil samo na najnujnejše. Kar je smiselno. Da pa pride do situacije kjer bodo supermarketi zaradi manjka štroma obratovali samo 2 uri na dan je pa skoraj nemogoče. Sicer pa je veliko večja šansa za zmanjka NAFNIH DERIVATOV, kajti skoraj vse naftne derivate Švica UVOZI (torej je od njih skoraj popolnoma ODVISNA), medtem ko skoraj vso elektriko Švica naredi sama (od nje ni odvisna). To velja tako za Švico, kot tudi za Slovenijo in praktično vse Evropske države.
Ne rabimo. Naftni avto letno v povprečju prispeva cca 600 EUR, za zdravljenje bolezni ki jih povzroči (na en avto) pa PORABI iz proračuna 13.000 EUR. Torej je naredil 12.400 EUR MINUSA LETNO. Električni avti ne povzročajo minusa, zato tudi ne rabijo "elektrotrošarin". Več kot je električnih avtov in s tem manj kot je naftnih avtov v državi, VEČ ostane državi v proračunu
Seveda, če pa otroci sužnji na pol zastonj kopljejo redke kovine v Kongu.
Nasedel si na MITE! Očitno ne veš da:
a) se kobalt uporablja tudi pri rafiniranju bencina in dizla
b) Ene najbolj pogosto uporabljenih baterij (LFP), kobalta sploh ne vsebujejo. Niti grama. Poleg tega so te baterije cenejše za izdelavo in imajo 4 do 5x daljšo življenjsko dobo od običajnih NMC litijonskih baterij. Edina slabost je njihova 30 % slabša energijska gostota, kar v praksi pomeni okrog 100 kg težji avto, kar pa ni problem, glede na vse prednosti. Tesla je par mesecev sporočila da se LFP baterije (brez kobalta) uporabljajo že v več kot polovici vseh njihovih vozil.
c)5. 99 % kobalta nakopljejo ODRASLI. Kopanje s strani otrok je zelo redko in predstavlja problem regulacije in nadzora. Naj lepo pošljejo inšpektorja v tisti dotični rudnik in zadeva bo rešena.
d) je kobalta v povprečni bateriji električnega avtomobila komaj 14 kg, kar je relativno malo.
Batteries get criticized for their Cobalt content. While no-one cares about Cobalt used for Desulphurisation of fossil fuels
https://www.reddit.com/r/electricvehicl...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Holedino ::
Že čista kmečka logika ti da vedeti, da je "težava" v baterijah, ki vsebujejo redke in zelo redke kovine.
1. Ne, ni težava v materialih za baterije.
2.Litijonska baterija ne vsebuje nobenih redkih kovin. Litij ni redka kovina niti podrazno, kobalt in nikelj tudi ne. Grafit tudi ne.
3. Redke kovine vsebuje tudi naftni avto in to zelo veliko njih. Google it.
Kako pridejo do njih + kje?
Do materialov za izdelavo baterij pridemo na enak način kot do materialov za izdelavo naftnega avtomobila. Tudi tvojega naftnega avtomobila ne prinese dobra vila. Ne boš verjel ane.
Da ne govorimo o tem kako in kaj bo z odsluženimi baterijami.
To ni noben problem. Ponovna uporaba in na koncu reciklaža.
Ponovna uporaba:
How a company turned used Nissan Leaf EV batteries into moneymakers
RECIKLAŽA:
In reciklaža ŽE POTEKA. ;)
Hydrovolt Launches Europe's Largest EV Battery Recycling Plant
https://insideevs.com/news/586335/hydro...
"According to a report commissioned by the Swedish energy agency published in June 2019, of around 100,000 tonnes of lithium-ion batteries recycled in 2018, two-thirds were in China. South Korea comes in second, ahead of Europe, where recycling only represents a few thousand tonnes a year."
https://eitrawmaterials.eu/relieve-clos...
Zaenkrat prodajajo samo pravljice kako bo za vse poskrbljeno. Malo morgen.
Laž. Reciklaža že poteka. Zakaj lažeš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
In še zadnji, subjektivni razlog, zakaj si lahko vtakneš ta elektr. vozila poljubno kam: dokler bo 4/5 populacije Zemlje svinjalo brez kančka slabe vesti, se tudi jaz ne bom igral mazohista.
Velika večina onesnaženja pride od večine ljudi. In kakšnega mazohista? Električna vozila so superiorna vozila in 99 % tistih ljudi ki električni avto proba pravi da ne bo nikoli šlo nazaj na naftna vozila. Ne verjameš? Študije so jasne. ;)
Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...
Hkrati ima TESLA (ki btw proizvaja SAMO ELEKTRIČNA vozila če morda še nisi vedel) NAJVEČJI driver satisfaction ration izmed vseh vozil tudi od vseh naftnih vozil:
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Torej ti maš tle agendo, podatki iz prakse pa pravijo da so vozniki električnih vozil SUPER ZADOVOLJNI, mnogo bolj zadovoljni kot z naftnimi vozili. Ti mi tle nabijaš kako slaba so električna vozila in omenjaš neke mazohiste, a realnost je drugačna. Na tvojo žalost. ;)
Dokler bodo čezoceanke svinjale xyz krat več kot vsa osebna vozila skupaj.
Laž. Kar se tiče dušikovih oksidov, trdih delcev in CO2ja osebni avtomobili naredijo daleč največ zdravstvene škode, ker se nahahajo v neposredni bližni ljudi. Ladje relativno veliko onesnažijo samo kar se žveplovega dioksida tiče, vendar ta ni tako škodljiv kot dušikov oksid ali kot toplogredni plin ogljikov dioksid. In nekaj drži kot pribito: ladje se ne vozijo sredi mest! Nisem še videl 300.000 ladij sredi Ljubljane! Medtem ko avtomobili se VSAKODNEVNO vozijo sredi Ljubljane v 300.000 kosih!
Zakaj je to pomembno? Zato ker onesnaževala se v nekaj dneh do nekaj tednih posedejo na tla /jih dež spere iz ozračja. Tisto kar ladja onesnaži sredi ocena ne pride do Ljubljane ali do kopnega. Medtem ko to kar osebni avtomobili onesnažijo gre direkt v naša pljuča in nam močno škodi. Da je temu tako se lahko tudi črno na belem prepričaš tako da preveriš air quality indeks in ta je v velikih mestih brez kakršnihkoli ladij MNOGO slabši kot pa v priobalnih mestih kjer so ladje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Električna vozila so superiorna vozila in 99 % tistih ljudi ki električni avto proba pravi da ne bo nikoli šlo nazaj na naftna vozila. Ne verjameš? Študije so jasne. ;)
Seveda so jasne, saj ne bojo sli vec na naftna ampak na vodikova.
Elektricna vozila so zastarela in neucinkovita tehnologija, ki za povrh prinasa se fantasticne stroske zaradi menjave baterij, transport elektrike itd., pri vodiku pa so resili obe veliki tezavi, transport pri atmosferskem pritisku in elektrolizo.
Cez 10 let el. vozila sploh prodati vec ne bos mogel, ker bo vsak raje kupil vozilo na vodik, kot pa placeval za novo baterijo.
Kdor je v zadnjem letu kupil el. avtomobil, se je dobro zahebal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Dokler bodo divjale vojne, ki svinjajo naš svet xy krat bolj kot osebna vozila.
Laž. Velika večina zdravstvene škode je zaradi osebnih vozil. Onesnažen zrak letno ubije 8,7 milijona ljudi, kar je 20 % vseh smeti med odraslimi. Onesnažen zrak ubije 19x več ljudi kot malarija in 3x več kot alkohol. Čekiraj spodnji link (skratka preveri podatke in nehaj že enkrat govovoti neumnosti nekaj na pamet):
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Ne toliko časa si tudi jaz ne bom jemal užitka, da si ne bi kupil in vozil avto po svojih finančnih zmožnostih.
Električni avto nudi več užitka, in ravno tako ga lahko voziš kot naftnega. Električni avto je rešitev avtomobilizma in osebnega transporta. Brez njega bi se morali dejansko odpovedati avtomobilom. Ker pa električni avto OBSTAJA, se avtomobilom ne bo treba odpovedati.
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Avtomobili na vodik so zabloda, zakaj je temu tako boš zvedel če boš prebral spodnji link (ter če imaš vsaj kaj možganov, predvidevam da vsaj toliko jih imaš). Kar vedo tudi kupci, ker vodikovih avtomobilov je bilo prodanih na svetu okrog 100 krat manj kot električnih.
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Električni avto je rešitev avtomobilizma in osebnega transporta. Brez njega bi se morali dejansko odpovedati avtomobilom. Ker pa električni avto OBSTAJA, se avtomobilom ne bo treba odpovedati.
Ne v tej obliki kot se zdaj smatra za elektricni avto (baterija + elektromotor). Ce govoris o gorilnih celicah pa zagotovo.
Dokler bodo divjale vojne, ki svinjajo naš svet xy krat bolj kot osebna vozila.
Laž. Velika večina zdravstvene škode je zaradi osebnih vozil. Onesnažen zrak letno ubije 8,7 milijona ljudi, kar je 20 % vseh smeti med odraslimi. Onesnažen zrak ubije 19x več ljudi kot malarija in 3x več kot alkohol. Čekiraj spodnji link (skratka preveri podatke in nehaj že enkrat govovoti neumnosti nekaj na pamet):
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Ne toliko časa si tudi jaz ne bom jemal užitka, da si ne bi kupil in vozil avto po svojih finančnih zmožnostih.
Električni avto nudi več užitka, in ravno tako ga lahko voziš kot naftnega. Električni avto je rešitev avtomobilizma in osebnega transporta. Brez njega bi se morali dejansko odpovedati avtomobilom. Ker pa električni avto OBSTAJA, se avtomobilom ne bo treba odpovedati.
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Avtomobili na vodik so zabloda, zakaj je temu tako boš zvedel če boš prebral spodnji link (ter če imaš vsaj kaj možganov, predvidevam da vsaj toliko jih imaš). Kar vedo tudi kupci, ker vodikovih avtomobilov je bilo prodanih na svetu okrog 100 krat manj kot električnih.
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Jah, to se ti zdi, ker visis na 20 let stari tehnologiji, hkrati pa ne pogledas kaj drugega se obstaja.
Si pribljizno kot amis, ki ponuja kocijo kot cudo tehnike. Vmes je sel pa svet malo naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Kdo te je to nasral? Kar poglej za koliko se prodajajo 10 let stari električni avtomobili na avto.net! Ne samo da gredo za med, tudi zelo dragi so (dragi so pa ravno zato ker je tako povpraševanje po njih). 10 let star Nissan Leaf stane 13.000 EUR. Koliko stane enako star naftni Nisan iste klase. Jurja do dva. Enough said.
Glede lanskega snega se pa tudi motiš. Delež električnih vozil NEVERJETNO narašča iz leta v leto. Samo poglej statistike. Ti bi dal link, pa ga ne boš cenil če ti ga dam sam. Zato ga zgooglej sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Kdo te je to nasral? Kar poglej za koliko se prodajajo 10 let stari električni avtomobili na avto.net! Ne samo da gredo za med, tudi zelo dragi so (dragi so pa ravno zato ker je tako povpraševanje po njih). 10 let star Nissan Leaf stane 13.000 EUR. Koliko stane enako star naftni Nisan iste klase. Jurja do dva. Enough said.
Seveda, ker trenutno drugega ni. Ampak tisti, ki bo to nabavil se bo mastno zajebal.
Kot receno, el. avtomobili na baterije so obsojeni na propad. Energijsko skrajno neucinkovit nacin shranjevanja energije, da sploh ne omenjamo stroskov za infrastrukturo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Kdo te je to nasral? Kar poglej za koliko se prodajajo 10 let stari električni avtomobili na avto.net! Ne samo da gredo za med, tudi zelo dragi so (dragi so pa ravno zato ker je tako povpraševanje po njih). 10 let star Nissan Leaf stane 13.000 €. Koliko stane enako star naftni Nisan iste klase. Jurja do dva. Enough said.
Seveda, ker trenutno drugega ni. Ampak tisti, ki bo to nabavil se bo mastno zajebal.
Ne, ne bo se. Baterija zdrži preko 25 let glede na študije.
Poglej si podatke, meritve in študije.
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
fuckbluef ::
...
S tem se ne bo nihce vec zajebaval, ce bos lahko tankal relativno normalno, pa se brez vecjih vlaganj v "pumpe".
Da o normalnem dosegu brez vmesnih urnih postankov sploh ne govorimo. Pac baterije kot vir energije za voznjo so preziveta tehnologija.
Nemci ze produktivizirajo zadevo, pa njihova vojska jo uporablja za el. generatorje. Razen tega so tudi patenti evropski in se znebimo odvisnosti od ZDA.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Kot receno, el. avtomobili na baterije so obsojeni na propad.
Laž. Ali pa veliko nerazumevanje področja. Električni avtomobili so prihodnost in marsikje tudi že sedanjost avtomobilizma.
Energijsko skrajno neucinkovit nacin shranjevanja energije
MIslim da ne razumeš tistilih grafov ki si jih prilepil. Kaj ti pove energijska gostota? To koliko energeje lahko shraniš na 1 kilogram ali pa na 1 liter prostornine. Ja res je: bencin v naftnem avtu tehta 50 kg. Baterija enakega dosega 500 kg. Vendar ko upoštevaš da je električni motor mnogo lažji od naftnega in da ne rabi avzpuha, menjalnika in vse ostale šare, takrat ugotoviš da razlike v teži ni. Tesla model 3 tehta MANJ od primerljivega bencinskega BMW M3ja.
Pa tudi če bi tehtala več (pa ne), to na porabo energije ne vpliva skoraj nič. Tesla porabo 16 kWh na 100 km energije, ekvivalenten naftni avto pa 65 kWh na 100 km (vsak liter dizla ima 10 kWh). Električni avto porabi okrog 4x manj energije od naftnega avtomobila.
fuckbluef ::
Kot receno, el. avtomobili na baterije so obsojeni na propad.
Laž. Ali pa veliko nerazumevanje področja. Električni avtomobili so prihodnost in marsikje tudi že sedanjost avtomobilizma.
Energijsko skrajno neucinkovit nacin shranjevanja energije
MIslim da ne razumeš tistilih grafov ki si jih prilepil. Kaj ti pove energijska gostota? To koliko energeje lahko shraniš na 1 kilogram ali pa na 1 liter prostornine. Ja res je: bencin v naftnem avtu tehta 50 kg. Baterija enakega dosega 500 kg. Vendar ko upoštevaš da je električni motor mnogo lažji od naftnega in da ne rabi avzpuha, menjalnika in vse ostale šare, takrat ugotoviš da razlike v teži ni. Tesla model 3 tehta MANJ od primerljivega bencinskega BMW M3ja.
Pa tudi če bi tehtala več (pa ne), to na porabo energije ne vpliva skoraj nič. Tesla porabo 16 kWh na 100 km energije, ekvivalenten naftni avto pa 65 kWh na 100 km (vsak liter dizla ima 10 kWh). Električni avto porabi okrog 4x manj energije od naftnega avtomobila.
Izkoristek je na koncu boljsi od elektricnega avtomobila na baterije. Pa zadevo natankas na pumpi pri ceni primerljivi z bencinom.
Kdo bo se vozil jajca, ki jih moras priklopit na kabel in iti na kavo.
Holedino ::
Električna vozila so superiorna vozila in 99 % tistih ljudi ki električni avto proba pravi da ne bo nikoli šlo nazaj na naftna vozila. Ne verjameš? Študije so jasne. ;)
Seveda so jasne, saj ne bojo sli vec na naftna ampak na vodikova.
Elektricna vozila so zastarela in neucinkovita tehnologija, ki za povrh prinasa se fantasticne stroske zaradi menjave baterij, transport elektrike itd., pri vodiku pa so resili obe veliki tezavi, transport pri atmosferskem pritisku in elektrolizo.
Cez 10 let el. vozila sploh prodati vec ne bos mogel, ker bo vsak raje kupil vozilo na vodik, kot pa placeval za novo baterijo.
Kdor je v zadnjem letu kupil el. avtomobil, se je dobro zahebal.
Seveda so jasne, saj ne bojo sli vec na naftna ampak na vodikova.
Laž. Pogelj si številke prodanih vodikovih vozil ki so cca 100x manjše kot številke prodanih električnih vozil. Da pa vodikov avto nima nobenega smisla smo pa tako ali tako že povedali. Zakaj bi kupil vodikov avto ki je 2x dražji od električnega, hkrati pa ima strošek vožnje na kilometer 17 krat večji od električnega?! Pa še filat ga nimaš nikjer. Vodikov avto ponuja same slabosti in nobene realne prednosti.
Elektricna vozila so zastarela in neucinkovita tehnologija
Laž. Glej graf in se čudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Električna vozila so superiorna vozila in 99 % tistih ljudi ki električni avto proba pravi da ne bo nikoli šlo nazaj na naftna vozila. Ne verjameš? Študije so jasne. ;)
Seveda so jasne, saj ne bojo sli vec na naftna ampak na vodikova.
Elektricna vozila so zastarela in neucinkovita tehnologija, ki za povrh prinasa se fantasticne stroske zaradi menjave baterij, transport elektrike itd., pri vodiku pa so resili obe veliki tezavi, transport pri atmosferskem pritisku in elektrolizo.
Cez 10 let el. vozila sploh prodati vec ne bos mogel, ker bo vsak raje kupil vozilo na vodik, kot pa placeval za novo baterijo.
Kdor je v zadnjem letu kupil el. avtomobil, se je dobro zahebal.
Seveda so jasne, saj ne bojo sli vec na naftna ampak na vodikova.
Laž. Pogelj si številke prodanih vodikovih vozil ki so cca 100x manjše kot številke prodanih električnih vozil. Da pa vodikov avto nima nobenega smisla smo pa tako ali tako že povedali. Zakaj bi kupil vodikov avto ki je 2x dražji od električnega, hkrati pa ima strošek vožnje na kilometer 17 krat večji od električnega?! Pa še filat ga nimaš nikjer. Vodikov avto ponuja same slabosti in nobene realne prednosti.
Ti raje poslusaj celotno zadevo, ki sem ti jo prilepil pa potem blebetaj.
Saj sem ti povedal, da neko zastarela jajca prodajas.
Holedino ::
Blebetaš ti, ne jaz. Jaz sem povedal dejstva, ti pa popolne neumnosti. Nobena jajca ne prodajam. Prvič kot prvič sploh nič ne prodajam, drugič kot drugič so pa jajca naftni in vodikovi avtomboili, električni avtomobili so superiorni. Ne resno, razloži mi zakaj bi ti kupil vodikov avto? Vodikov avto nima nobenega smisla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Blebetaš ti, ne jaz. Jaz sem povedal dejstva, ti pa popolne neumnosti. Nobena jajca ne prodajam. Prvič kot prvič sploh nič ne prodajam, drugič kot drugič so pa jajca naftni in vodikovi avtomboili, električni avtomobili so superiorni. Ne resno, razloži mi zakaj bi ti kupil vodikov avto? Vodikov avto nima nobenega smisla.
Ne nisi povedal dejstev ampak zastarele izracune, ki izvirajo iz nekih drugih casov.
Kot, ce bi mi nekdo kazal cerkvene dogme iz 1500 in ignoriral vse kar se je zgodilo vmes. Seveda bos tako "dokazal" da se sonce vrteli okrog zemlje.
Daj poglej si video zgoraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Cez 10 let el. vozila sploh prodati vec ne bos mogel, ker bo vsak raje kupil vozilo na vodik, kot pa placeval za novo baterijo.
LOL. Si v veliki zmoti. Si v veliki zablodi. Ni nove baterije, baterija zdrži celotno življenjsko dobo električnega avtomobila glede na meritve degradacije iz prakse. 10 let stare Tesle imajo še 90 % kapacitete, znižuje se okrog 1 % na leto.
ki za povrh prinasa se fantasticne stroske zaradi menjave baterij
Sem ti že povedal da ni nobene menjave baterij. Baterije glede na študije in meritve iz prakse zdržijo 25 let in imajo po tem času še 70 do 75 % kapacitete. Glej študije na linkih v prejšnjih postih ki sem ti jih dal.
transport elektrike itd., pri vodiku pa so resili obe veliki tezavi, transport pri atmosferskem pritisku in elektrolizo.
Transport elektrike ima 4 % izgub, torej to ni težava (google it če ne verjameš, podatek je za Slovenijo seveda). Vodikov avto porabi 3 do 4x več ELEKTRIKE od električno baterijskega avtomobila. Glej spodnji graf in ti bo jasno.
What is more efficient: E-battery or hydrogen? - Volkswagen Group
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Zdej se pa umiri, nehaj nabijat toliko postov ker je jasno da ne moreš prebrat toliko hitro kot jaz pišem. Preberi vse in boš videl da si v zmoti. Se pišemo.
Laž. Glej graf in se čudi.
Ti sploh veš kaj ta graf prikazuje?
Seveda vem.
Kdor je v zadnjem letu kupil el. avtomobil, se je dobro zahebal.
Ne. Zajebal se je tisti ki je kupil naftni avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Električni avto je rešitev avtomobilizma in osebnega transporta. Brez njega bi se morali dejansko odpovedati avtomobilom. Ker pa električni avto OBSTAJA, se avtomobilom ne bo treba odpovedati.
Ne v tej obliki kot se zdaj smatra za elektricni avto (baterija + elektromotor). Ce govoris o gorilnih celicah pa zagotovo.
Dokler bodo divjale vojne, ki svinjajo naš svet xy krat bolj kot osebna vozila.
Laž. Velika večina zdravstvene škode je zaradi osebnih vozil. Onesnažen zrak letno ubije 8,7 milijona ljudi, kar je 20 % vseh smeti med odraslimi. Onesnažen zrak ubije 19x več ljudi kot malarija in 3x več kot alkohol. Čekiraj spodnji link (skratka preveri podatke in nehaj že enkrat govovoti neumnosti nekaj na pamet):
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Ne toliko časa si tudi jaz ne bom jemal užitka, da si ne bi kupil in vozil avto po svojih finančnih zmožnostih.
Električni avto nudi več užitka, in ravno tako ga lahko voziš kot naftnega. Električni avto je rešitev avtomobilizma in osebnega transporta. Brez njega bi se morali dejansko odpovedati avtomobilom. Ker pa električni avto OBSTAJA, se avtomobilom ne bo treba odpovedati.
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Avtomobili na vodik so zabloda, zakaj je temu tako boš zvedel če boš prebral spodnji link (ter če imaš vsaj kaj možganov, predvidevam da vsaj toliko jih imaš). Kar vedo tudi kupci, ker vodikovih avtomobilov je bilo prodanih na svetu okrog 100 krat manj kot električnih.
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Jah, to se ti zdi, ker visis na 20 let stari tehnologiji, hkrati pa ne pogledas kaj drugega se obstaja.
Si pribljizno kot amis, ki ponuja kocijo kot cudo tehnike. Vmes je sel pa svet malo naprej.
Laž. TI si tisti ki si nisi pogledal podatkov. Seveda vem kaj obstaja. Tvoj vodikov avto na tvojo žalost nima nobenega smisla, porabi 3 do 4x več ELEKTRIKE na 100 km kot pa elekrični baterijski avto, je 2x dražji za nakup, ter ima 17x višjo ceno na kilometer. Še kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Seveda vem.
Ja, ne ves pa, da potrebujes za 100km razdalje tesle pribljizno 50kg powerpasta. S tem, da ga lahko tankas.
Sicer pa rabis 480kg baterije, pa menjat jih moras na ~10 let. Zdaj si pa sam izracunaj, kaj je drazje.
Saj ti pravim, da neko zastarelo tehnologijo prodajas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Da o normalnem dosegu brez vmesnih urnih postankov sploh ne govorimo
Zakaj si ti ostal v letu 2010. Danes smo leta 2023! Danes se Kia EV6 in Ioniq5 nafilata od 10 do 80 % v samo 18 minutah! Hkrati je hitrost polnjenja pomembna samo na roadtripih, za vsakodnevne vožnje se električni avto fila doma, kjer je čisto vseeno kako hitro se fila. In moderni električni avtomobili kot je KIA EV6 in Ioniq 5 se nafilajo od 10 do 80 % v samo 18 minutah. Google it. Torej to pomeni da najprej voziš 4 ure nato pa se baterija sprazni. Ampak po 4 urah moraš tako ali tako naredit 20 minutni postanek za WC in malico, ker to delajo tudi vsi vozniki naftnih vozil, tako da v času potovanja ni nobene razlike.
Nemci ze produktivizirajo zadevo, pa njihova vojska jo uporablja za el. generatorje. Razen tega so tudi patenti evropski in se znebimo odvisnosti od ZDA.
Vodikov avto se ne bo nikoli uveljavil ker nima nobenega smila, prinaša same slabost in nobene realne prednosti. Prodajne številke to tudi kažejo. Mark my words.
Blebetaš ti, ne jaz. Jaz sem povedal dejstva, ti pa popolne neumnosti. Nobena jajca ne prodajam. Prvič kot prvič sploh nič ne prodajam, drugič kot drugič so pa jajca naftni in vodikovi avtomboili, električni avtomobili so superiorni. Ne resno, razloži mi zakaj bi ti kupil vodikov avto? Vodikov avto nima nobenega smisla.
Ne nisi povedal dejstev ampak zastarele izracune, ki izvirajo iz nekih drugih casov.
Kot, ce bi mi nekdo kazal cerkvene dogme iz 1500 in ignoriral vse kar se je zgodilo vmes. Seveda bos tako "dokazal" da se sonce vrteli okrog zemlje.
Daj poglej si video zgoraj.
Ne nisi povedal dejstev ampak zastarele izracune, ki izvirajo iz nekih drugih casov.
Ni res, povedal sem dejstva. Lahko greva v podrobnosti in ti bom dokazal da ni res kar praviš.
Kot, ce bi mi nekdo kazal cerkvene dogme iz 1500 in ignoriral vse kar se je zgodilo vmes. Seveda bos tako "dokazal" da se sonce vrteli okrog zemlje.
Idiot ti pa res ni treba biti. Debata naj bo strokovna.
Daj poglej si video zgoraj.
Sem že. In?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
feryz ::
fuckbluef ::
Da o normalnem dosegu brez vmesnih urnih postankov sploh ne govorimo
Zakaj si ti ostal v letu 2010. Danes smo leta 2023! Danes se Kia EV6 in Ioniq5 nafilata od 10 do 80 % v samo 18 minutah! Hkrati je hitrost polnjenja pomembna samo na roadtripih, za vsakodnevne vožnje se električni avto fila doma, kjer je čisto vseeno kako hitro se fila. In moderni električni avtomobili kot je KIA EV6 in Ioniq 5 se nafilajo od 10 do 80 % v samo 18 minutah. Google it. Torej to pomeni da najprej voziš 4 ure nato pa se baterija sprazni. Ampak po 4 urah moraš tako ali tako naredit 20 minutni postanek za WC in malico, ker to delajo tudi vsi vozniki naftnih vozil, tako da v času potovanja ni nobene razlike.
Se pravi:
- hrani manj energije pri isti tezi / oz. vleces sabo 450kg mrtve teze
- polni se pocasneje
- doseg ima manjsi (kot posledica mrtve teze baterije)
- potrebujes posebno infrastrukturo
- potrebujes se dodatno infrastrukturo za transport (daljnovode)
- dvigne ceno elektrike tudi za gospodinjstva
Mislim, da je jasno, da je vodik neprimerno bolj primeren od danasnjega el. avtomobila.
Pac zabloda razvoja, ker takrat nismo znali narediti bolje. Zastarela jajca, ki bojo v 20 letih iz uporabe, v 10 pa ne bos mogel vec prodati avtomobila s prazno baterijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
brett ::
Dokler bodo divjale vojne, ki svinjajo naš svet xy krat bolj kot osebna vozila.
Laž. Velika večina zdravstvene škode je zaradi osebnih vozil. Onesnažen zrak letno ubije 8,7 milijona ljudi, kar je 20 % vseh smeti med odraslimi. Onesnažen zrak ubije 19x več ljudi kot malarija in 3x več kot alkohol. Čekiraj spodnji link (skratka preveri podatke in nehaj že enkrat govovoti neumnosti nekaj na pamet):
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Ne toliko časa si tudi jaz ne bom jemal užitka, da si ne bi kupil in vozil avto po svojih finančnih zmožnostih.
Električni avto nudi več užitka, in ravno tako ga lahko voziš kot naftnega. Električni avto je rešitev avtomobilizma in osebnega transporta. Brez njega bi se morali dejansko odpovedati avtomobilom. Ker pa električni avto OBSTAJA, se avtomobilom ne bo treba odpovedati.
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Elektricna vozila in baterije so lanski sneg in cez 10 let elektricnega avtomobila niti prodati ne bos vec mogel.
Ravno zaradi vsega nastetega zgoraj bomo pa lepo pocakali se malo in potem kupili avtomobile na vodik.
Avtomobili na vodik so zabloda, zakaj je temu tako boš zvedel če boš prebral spodnji link (ter če imaš vsaj kaj možganov, predvidevam da vsaj toliko jih imaš). Kar vedo tudi kupci, ker vodikovih avtomobilov je bilo prodanih na svetu okrog 100 krat manj kot električnih.
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Te študije samo predvidevajo, empiričnih dokazov pa ne morejo dati, ker bi potem vse te umrle morali dati preko obdukcija, da bi ugotovili vzrok smrti. In kdo stoji za temi kot naročnik. Itd.
Seveda osebno verjamem, da osebna vozila tudi doprinesejo k vsemu temu kar praviš, ampak to pač vzamem v zakup. In cinično rečeno, slabih 21 milijonov prehitrih smrti, je samo pljunek v morje, napram vsem prezgodnjim smrtnim in v končni fazi, folka je par milijard preveč.
Užitek v vožnji: vedno večja in težka plastik fantastik jajca z elektro gadgeti. Vizualno povečini skropucala. In kakšen je užitek v vožnji, ko moraš (vsaj zaenkrat) vedno pazit koliko je še do praznega "tanka". In potem gledanje kje boš polnil. In se ko polni to traja in traja. Pa zaenkrat je še malo voznega parka. Kakšno bo šele, če bi bilo ogromno električnih vozil. Se več čakanja... Si ne predstavljam kako bi se DE, NL, PL, CZ itn. vozili poleti na CRO. Koliko bi to moralo biti enih polnilnic pri sedanjih dometih. In s prikolica mi. To so taki megalomanski infrastrukturni projekti, da joj. Ali pa mi2, ki rada potujeva po Evropi... Da bo ratal ekstra dvojni podvig kako priti z avtom npr. do Nantesa, Vroclava, itd.
In nenazadnje cene: 40-50k+€ za to. Normalnemu smrtniku EU nedosegljivo. Kaj šele preostalemu svetu.
Sicer pa: od kod bo prišla vsa ta famozna eko elektrika: večina sveta ima še vedno termo elektrarne. Vedno več se jih celo gradi. Iluzija, da bodo kaj kmalu rešitev v obliki vetrne, solarne, itd. zadostil potrebe po štromu.
Holedino ::
>Zakaj si ti ostal v letu 2010. Danes smo leta 2023! Danes se Kia EV6 in Ioniq5 nafilata od 10 do 80 % v samo 18 minutah!.A bejž, no! In to iz domače sončnice, ponoči, praktično zastonj.
Vožnja s takim filanjem te pride nekajkrat dražje kot fosilci. Tako da ti kar izvoli.
18 minutno polnjenje je na hitri polnilni postaji tiste 2x al 3x NA LETO ko to rabiš (greš na morje recimo). Za vsakodnevna polnjenja se pa nafila čez noč, kar je 10x ceneje od vožnje na naftne derivate, a hkrati rabiš samo 5 sekund da kabel vštekaš notri ko prideš domov. 5 SEKUND je še manj kot 5 MINUT kot porabiš časa da nafilaš bencinarja ali dizla.
Ja, ne ves pa, da potrebujes za 100km razdalje tesle pribljizno 50kg powerpasta. S tem, da ga lahko tankas.
Ja prav. IN kaj pol?!
Ta powerpaste stane 17x več na kilometer kot pa električni avto. Hkrati je teža električnega avtomboila v praksi enaka ali celo nižja od vodikovega. Tesla model 3 tehta enako ali v nekaterih verzijah MANJ od vodikoe Toyote Mirai.
Sicer pa rabis 480kg baterije, pa menjat jih moras na ~10 let. Zdaj si pa sam izracunaj, kaj je drazje.
1. Baterija Tesle model 3 je res cca 480 kg. Vendar moraš upoštevat da dizelski motor enake moči vaga 400 kg, električni motor enake moči pa 170 kg. Oziroma pri Lucid motors samo 76 kg (celo večje moči). Pol moraš upoštevati da električni avto ne rabi avzpuha in menjalnika. In vse podobne šare. Ko vse upoštevaš ugotoviš da ni Tesla model 3 prav nič težja od vodikovih avtomobilov. ;)
2. Ni res, to da moraš menjat baterijo na 10 let je MIT. Laž.
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
3. ELektrični avto je MNOGO cenejši tako od naftnega, kot od vodikova ko gledaš stroške v celotni življenjski dobi (torej gorivo, plus nakupna cena plus vsi stroški).
Saj ti pravim, da neko zastarelo tehnologijo prodajas.
NIč ne prodajam. POvem pa da je električni avto superiorna tehnologija in to je dejstvo.
Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
ps: ostalo pa odgovorim ko se mi bo dalo (predvsem na poste v zadnji uri nisem še čisto na vse odgovoril).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
1. Baterija Tesle model 3 je res cca 480 kg. Vendar moraš upoštevat da dizelski motor enake moči vaga 400 kg, električni motor enake moči pa 170 kg. Oziroma pri Lucid motors samo 76 kg (celo večje moči). Pol moraš upoštevati da električni avto ne rabi avzpuha in menjalnika. In vse podobne šare. Ko vse upoštevaš ugotoviš da ni Tesla model 3 prav nič težja od vodikovih avtomobilov. ;)
Ti pa moras upostevati, da ne primerjam z naftnim motorjem. In gre pri vodiku za el. avtomobil, samo, da ne uporablja neucinkovite baterije.
Skratka imas vse pozitivne tocke el. avtomobila, nimas pa sranja z baterijo, ergo, baterije so mrtve. In vsi avtomobili, ki jih uporabljajo tudi.
Zato je nor, kdor bo sel danes kupovati avtomobil oz. ga lahko gre, prodal ga bo pa samo se na odpad.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Ti pa moras upostevati, da ne primerjam z naftnim motorjem. In gre pri vodiku za el. avtomobil, samo, da ne uporablja neucinkovite baterije.
Zakaj se delaš glupega?
1. Vodikov avto je neučinkovit. Vodik pridobiš tako da delaš elektrolizo, tu je izkoristek 80 %, torej zgubiš 20 %. Nato sledi kompresija tega vodika na 700 barov, tu je izkoristek 90 %, torej zgubiš še 10 %. Nato zadevo pelješ v vodikovo govorivno celico ki ti iz vodika naredi nazaj elektriko. Izkotistek vodikove gorivne celice je 50 %, torej tu zgubiš še 50 %. Nato je še električni motor z inverterjem, ki ima izkoristek približno 90 %, torej tu zgubiš 10 %. Vodikov avto je točno to: elektriko pretvoriš v vodik in nato nazaj v elektriko in z njo poganjaš električni motor. ZAKAJ HUDIČA VSE TE PRETVORBE za brezveze?! Električni avto pa elektriko direktno nafila v baterijo.
Celoten izkoristek vodikovega avtomobila je cca 25 do 30 %, električnega pa 85 do 90 %.
2.Vse to lahko vidiš zelo nazorno na spodnji sliki (ki sem ti jo že dal, pa je žal niti pogledal nisi, ni moja naloga da ti znanje tlačim v gobec. Zgooglaj sam.):
3. Teža:
Vodikov avto Toyota MIrai:
1848 kg (4075 lbs)
https://www.bing.com/search?q=toyota+mi.....69i57.3870j0j4&FORM=ANAB01&PC=EDGEDB
Električni Tesla model 3:
1675 kg
https://www.bing.com/search?q=tesla+mod...
Skratka imas vse pozitivne tocke el. avtomobila
NImaš. Vodikov avto stane 17 € na 100 km, električni avto filan čez noč pa 1 € na 100 km. 17 kratna razlika. Prav tako vodika ne moreš filat doma, ampak se moraš vozit na postajo. Električni avto lahko filaš doma. Pri vodiku si odvisen od drugih in od njihovih kapric in cen, elektriko za električni avto pa lahko s sončnimi celicami delaš sam doma. Vodikov avto stane cca 60.000 € za nakup, električni avto cca 2x manj od tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
nimas pa sranja z baterijo
Ni nobenega sranja z baterijo.
ergo, baterije so mrtve
Namerna laž.
Zato je nor, kdor bo sel danes kupovati avtomobil oz. ga lahko gre, prodal ga bo pa samo se na odpad.
Laž. Rabljeni električni avtomobili se prodajojo kot vroče žemljice in to po visokih cenah. Cene pa so visoke ravno zato ker je takšno povpraševanje po njih. Če povpraševanja ne bi bilo, bi cene rabljenih električnih vozil padle. Pa ne padejo, zato ker povpraševanje močno presega ponudbo. Kdor ne verjame naj se odpravi na avto.net in se na lastne oči prepriča da cene rabjenih električnin vozil niso prav nič nizke, še več: zelo visoke so. Kar je dobro za tistega ki je kupil novega, ker ga lahko drago proda in veliko iztrži, je pa to slabo za tiste ki kupujejo rabljena vozila, ker morajo morajo več odšteti za nakup.
ps: ostalo pa odgovorim ko se mi bo dalo (predvsem na poste v zadnji uri nisem še čisto na vse odgovoril). ZDele grem pa jest.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
1. Vodikov avto je neučinkovit. Vodik pridobiš tako da delaš elektrolizo, tu je izkoristek 80 %, torej zgubiš 20 %. Nato sledi kompresija tega vodika na 700 barov, tu je izkoristek 90 %, torej zgubiš še 10 %.
Kot sem ti povedal, nekaj pametujes na podlagi starih tehnologij, enako kot pri baterijah. Nove sem ti nalimal, pa si prelen, da bi jih pogledal, potem pa neke neumnosti flancas.
Pozabi na 700 barov Ni tega. 6 barov za proizvodnjo, potem pa se hrani pri atmosferskem pritisku. In nereaktiven do 270 stopin C.
Na, ti dam se eno gospo, da ti razlozi kar ti ne stekas, ne morem ti pa v glavo nalit, bos moral pogledat:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Mato989 ::
Ne navijajte preveč za "napredek".
A ste videli, kaj Norvežani delajo? Zdaj, ko imajo dovolj velik procent štromarjev, so jih začeli guliti kot banane. Nekje je treba denar not prinesti. Pa čeprav se utapljaš v nafti.
Tudi ti si nasedel na mite. ALi pa zanalašč zavajaš. Nič jih ne gulijo kot banane. Le da so ugodnosti za električna vozila ZMANJŠALI. Prej so vsi električni avtomobili bili brez DDVja pri nakupu. Zdej po ta novem pa bo DDVja za vozila nad 50.000 € ali nekaj takega nekaj malega, ampak še vedno manj kot pa za naftna vozila. Je zmanjševanje ugodnosti guljenje? NE! Ugodnosti v primerjavi z nafnimi avtomobili še vedno so, le da so manjše.
Fakturo, mora nekdo izstaviti.
Une slikce zame.... ali si splih kdaj slišal za ravnotežje oziroma bremzal s takimi kretenskimi kolesi, tako obloženimi.
Nisi, zato, pa ne pametuj.
Fakturo, mora nekdo izstaviti.
Vsak naftni avto je PORABNIK proračuna, kljub temu da prispeva nekaj malega trošarine in DDVja od goriva. Povprečen naftni avtomobil v Sloveniji prispeva okrog 600 € davščin na gorivo letno, za zdravljenje bolezni ki jih povzoči avtomobilski izpuh pa damo od 6000 do 12.000 € letno! Torej naftni avto iz proračuna VZAME 10 do 20x več kot pa v proračun da. Vsak naftni avto pomeni neto MINUS za proračun! Ne plus, amapak VELIK MINUS. Manj kot je naftnih avtov, več ostane denarja v proračunu.
Ampak saj ti je jasno, da se poraba ne more zmanjšati, ker so se vsi fikusi navadili na keš? Se pravi da bojo slej ko prej užgali tudi trošarine na “avtoelektriko”.
Pa je v ta izracun izracunano koliko pa zpiz prihrani ker manj penzij zaradi prej umrlih ne rabi izplacat????
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Holedino ::
Kot sem ti povedal, nekaj pametujes na podlagi starih tehnologij, enako kot pri baterijah.
Ni res, pametuješ ti, jaz sem ti povedal dejstva.
Nove sem ti nalimal, pa si prelen, da bi jih pogledal, potem pa neke neumnosti flancas.
Neumnosti flancaš ti, jaz sem ti povedal dejstva. O tej tvoji power pasti sem vedel že preden si ti vedel. Te stari spremljam vsakodnevno. Še več: točno ta tvoj video sem pogledaš že pred nekaj meseci.
Ta power paste res ne rabi kompimiranja, vendar komprimiranje ti zgubi samo 10 % energije in tudi postopek proizvodnje te paste ni brez izgub. Ampak recimo rečimo da je postopek proizvodnje te paste brez izgub (torej dajmo vodo na tvoj mlin, happy?). Gremo naprej. Še vedno ti ostane elektroliza kjer zgubiš 20 % energije in vodikova gorivna celica kjer zgubiš 40 do 50 % energije. Pri električnem avtu pa vse skupaj zgubiš samo 10 % energije.
Na, ti dam se eno gospo, da ti razlozi kar ti ne stekas, ne morem ti pa v glavo nalit, bos moral pogledat:
Seveda štekam. Ne štekaš ti da kar se izkoristka tiče ni ta power pasta nič bistevno boljša kot običajen vodikov pogon, ima pa druge probleme. Ta power pasta je kar se izkoristka tiče podobno slaba kot običajen vodikov pogon. Štekaš?
Si me zmotil sredi malice. Zdej grem pa do konca pojest. Ostalo odgovorim kasneje (je ostalo še ene par postov za nazaj za odgovorit).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Kot sem ti povedal, nekaj pametujes na podlagi starih tehnologij, enako kot pri baterijah.
Ni res, pametuješ ti, jaz sem ti povedal dejstva.
Nove sem ti nalimal, pa si prelen, da bi jih pogledal, potem pa neke neumnosti flancas.
Neumnosti flancaš ti, jaz sem ti povedal dejstva. O tej tvoji power pasti sem vedel že preden si ti vedel. Te stari spremljam vsakodnevno. Še več: točno ta tvoj video sem pogledaš že pred nekaj meseci.
Ta power paste res ne rabi kompimiranja, vendar komprimiranje ti zgubi samo 10 % energije in tudi postopek proizvodnje te paste ni brez izgub. Ampak recimo rečimo da je postopek proizvodnje te paste brez izgub (torej dajmo vodo na tvoj mlin, happy?). Gremo naprej. Še vedno ti ostane elektroliza kjer zgubiš 20 % energije in vodikova gorivna celica kjer zgubiš 40 do 50 % energije. Pri električnem avtu pa vse skupaj zgubiš samo 10 % energije.
Ne vem zakaj potem blebetas o 700 barih, bi rad zavajal bralce?
Se pravi premikanje 470kg baterije ni izguba? Postavljanje paralelnega elektricnega omrezja, postavljanje trafotov, postavljanje polnilnih postaj tudi ni izguba?
Mislim, fino bi bilo, ce nalozis na polno in racunas z nekimi iz riti potegnjenimi izkoristki, da enako naredis tudi za el. vozila.
El. avtomobili na baterije so storasti do konca in zahtevajo ogromna vlaganja, ce bi jih hoteli vsi uporabljati.
In na koncu vedno zmaga bolj prakticen vir energije, zato se je nafta toliko casa obdrzala. In pac baterije niso prakticne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Ne vem zakaj potem blebetas o 700 barih, bi rad zavajal bralce?
Ne. Lepo sem povedal. 700 barov je za običajen vodikov pogon. Za powerpasto ni tlaka. Vendar izkoristek imata pa obe dve vodikovi tehnolgoiji IZREDNO slab od 25 do 30 %. ELektrični avto pa 90 %, kar je 3x več.
Se pravi premikanje 470kg baterije ni izguba?
Sem ti že povedal da je vodikov avto težji od električnega:
. Teža:
Vodikov avto Toyota MIrai:
1848 kg (4075 lbs)
https://www.bing.com/search?q=toyota+mi.....69i57.3870j0j4&FORM=ANAB01&PC=EDGEDB
Električni Tesla model 3:
1675 kg
https://www.bing.com/search?q=tesla+mod...
Skratka imas vse pozitivne tocke el. avtomobila
NImaš. Vodikov avto stane 17 € na 100 km, električni avto filan čez noč pa 1 € na 100 km. 17 kratna razlika. Prav tako vodika ne moreš filat doma, ampak se moraš vozit na postajo. Električni avto lahko filaš doma. Pri vodiku si odvisen od drugih in od njihovih kapric in cen, elektriko za električni avto pa lahko s sončnimi celicami delaš sam doma. Vodikov avto stane cca 60.000 € za nakup, električni avto cca 2x manj od tega.
fuckbluef ::
Ta power pasta je kar se izkoristka tiče podobno slaba kot običajen vodikov pogon. Štekaš?
Ergo boljsa od baterij. In ne rabi vec utekocinjenega vodika. Skratka cista zmaga.
Ne vem zakaj zagovarjas slabse resitve, ce ti je to zelenega pogona. Mogoce ti ni in je zadaj druga agenda?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Sicer pa DODATNIH 400 kg se praktično nič ne pozna na porabi (morda 1 procent ali 2). Testi so bili delani črno na belem (testa seveda NE BOŠ pogledal):
As ti glup al kaj? Kako kurac boljša?! Izkoristek električnega avtomboila je 90 %, vodikovega avta z power pasto pa ni preko 35%.
Kar ta pasta naredi je da izboljša varnost ker ni tako visokega tlaka. To je res. Kar se pa izkoristka tiče je pa isti kurac.
Ni nobene agende pri meni, navajam samo dejstva. Dejstva ki jih lahko zgoogla tudi vsak sam. Sam sem za pridobivanje znanja o električnih avtomobilih porabil preko 2000 ur svojega časa od leta 2010 do danes, prav tako je to del moje stroke. Ampak to znanje je dostopno vsakomur ki se bo odločil da bo pogooglal in v to vložil svoj čas.
Ergo boljsa od baterij.
As ti glup al kaj? Kako kurac boljša?! Izkoristek električnega avtomboila je 90 %, vodikovega avta z power pasto pa ni preko 35%.
In ne rabi vec utekocinjenega vodika. Skratka cista zmaga.
Kar ta pasta naredi je da izboljša varnost ker ni tako visokega tlaka. To je res. Kar se pa izkoristka tiče je pa isti kurac.
Mogoce ti ni in je zadaj druga agenda?
Ni nobene agende pri meni, navajam samo dejstva. Dejstva ki jih lahko zgoogla tudi vsak sam. Sam sem za pridobivanje znanja o električnih avtomobilih porabil preko 2000 ur svojega časa od leta 2010 do danes, prav tako je to del moje stroke. Ampak to znanje je dostopno vsakomur ki se bo odločil da bo pogooglal in v to vložil svoj čas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Sicer pa DODATNIH 400 kg se praktično nič ne pozna na porabi (morda 1 procent ali 2). Testi so bili delani črno na belem (testa seveda NE BOŠ pogledal):
Ne bom, me ne zanima, zastarelih tehnlogij, ki me stanejo za pol avtomobila vsakih 5-10 let pac ne bom kupoval, sploh se pa ne bom vozil na par-nepar, ker daljnovodi ne bojo imeli dovolj kapacitet, da bi vsi kekci, ki so kupili el. avtomobil hoteli vsi hkrati polnit.
Holedino ::
Ne vem zakaj zagovarjas slabse resitve, ce ti je to zelenega pogona
Ker jih ne. Zagovarjam boljše rešitve. In električni avto je mnogo boljša rešitev. Vodikov avto zagovarjajo samo tisti ki ne razumejo tehnologije ali pa tisti ki jih je vseeno če na leto dajo 5000 € za gorivo.
fuckbluef ::
Ne vem zakaj zagovarjas slabse resitve, ce ti je to zelenega pogona
Ker jih ne. Zagovarjam boljše rešitve. In električni avto je mnogo boljša rešitev. Vodikov avto zagovarjajo samo tisti ki ne razumejo tehnologije ali pa tisti ki jih je vseeno če na leto dajo 5000 EUR za gorivo.
Ali pa ce dajo za davke in omreznino, da se bo vzpostavilo nova omrezja. Placali bojo tako ali drugace. Pa se na 25 let menjanje vseh soncnih celic in opreme, po moznost nedobavljivost ali predragost litija... ni sans.
Pri celotni zgodbi elektricnih vozil (in fotovoltaiki) bojo zmagali samo dobavitelji. Zato, jih je treba po prstih, da ne prodajajo znanstvenofantasticne zgodbe po slo-techu.
A ves, razni monterji panelov, so si ze delali reklamo tukaj in navajali neke cudne stevilke vzete iz zraka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Mogoce ti ni in je zadaj druga agenda?
Laž.
KLIK:
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
sploh se pa ne bom vozil na par-nepar, ker daljnovodi ne bojo imeli dovolj kapacitet, da bi vsi kekci, ki so kupili el. avtomobil hoteli vsi hkrati polnit.
LAŽ!
fuckbluef ::
Mogoce ti ni in je zadaj druga agenda?
Laž.
KLIK:
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
sploh se pa ne bom vozil na par-nepar, ker daljnovodi ne bojo imeli dovolj kapacitet, da bi vsi kekci, ki so kupili el. avtomobil hoteli vsi hkrati polnit.
LAŽ!
Oba veva, kdo tukaj laze
Pa ne mi nekih neverodostojnih linkov limat, saj imamo vsi mobitele in je vsakomur ze kdaj crknila baterija na njem, in to ne po 100 letih.
Pac ne mores verjeti vsemu sranju, ki ga beres.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Lažeš ti, brez dvoma.
Linki so verodostojni.
Primerjaš hruške in jabolka. Med baterijo telefona in električnega avtomobila je svetlobna leta razlike. Google it.
Evo tukaj lahko odčitaš da pri filanju do 3,9 V na celico je preden kapaciteta pade na 80 % 2400 do 4000 ciklov. Pri filanju do 4,2 V tako kot prenosnik pa samo 300 do 500 ciklov. Torej 8x več ciklov je če polniš na 3,9 V na celico (tako kot električni avto), namesto na 4,2 V na celico. PRenosnik pa ZANALAŠČ fila na 4,2V na celico. Telefon celo co 4,4 V na celico, kjer je ciklov samo še okrog 100, preden kapaciteta pade na 80 % (do 80 % so vedno definirani cikli).
Prav tako imaš na spodnjem linku tabelco za temperaturo. Pri 40°C kot je v prenosniku je življenska doba "svetlobna leta" krajša kot pa pri 25°C. Baterija avta je loh skos na 25°C ker ima hlajenje baterije, pri prenosniku se pa kuha na 40°C. Razlika v življenski dobi je pa ogoromna že samo zaradi temperature. Pa še voltaža 8x večja življenjska doba.
Vir: U-808: How to Prolong Lithium-based Batteries
https://batteryuniversity.com/article/b...
In zdej poglejmo kaj pomeni 4000 ciklov pri Tesli ki z enim ciklom naredi 400 km (dvakrat po pol baterije je še vedno en cikel, en cikel je od 0 do 100 %, google it tist k ne verjame). Torej 4000 ciklov x 400 km na cikel = 1.600.000 km preden je kapaciteta na 80 %. TOrej milijon šesto jurjev kilometrov. Pri 2500 ciklov je pa: 2500 ciklov x 400 km na cikel = 1.000.000 km. Milijon kilometrov torej. Povprečno pa Slovenski voznik naredi 12.500 km na leto. TOrej do milijona kilometrov bi rabil 80 let.
Kar poglejte v telefonu do katere voltaže se vam fila telefon, boste presenečeni. ;) Spoiler alert: telefon fila do uničevalnih 4,4 V! Baterijski sesalc BOsch tudi (in ostale znamke ravno tako)!
Pa ne mi nekih neverodostojnih linkov limat
Linki so verodostojni.
Pa ne mi nekih neverodostojnih linkov limat
Primerjaš hruške in jabolka. Med baterijo telefona in električnega avtomobila je svetlobna leta razlike. Google it.
Evo tukaj lahko odčitaš da pri filanju do 3,9 V na celico je preden kapaciteta pade na 80 % 2400 do 4000 ciklov. Pri filanju do 4,2 V tako kot prenosnik pa samo 300 do 500 ciklov. Torej 8x več ciklov je če polniš na 3,9 V na celico (tako kot električni avto), namesto na 4,2 V na celico. PRenosnik pa ZANALAŠČ fila na 4,2V na celico. Telefon celo co 4,4 V na celico, kjer je ciklov samo še okrog 100, preden kapaciteta pade na 80 % (do 80 % so vedno definirani cikli).
Prav tako imaš na spodnjem linku tabelco za temperaturo. Pri 40°C kot je v prenosniku je življenska doba "svetlobna leta" krajša kot pa pri 25°C. Baterija avta je loh skos na 25°C ker ima hlajenje baterije, pri prenosniku se pa kuha na 40°C. Razlika v življenski dobi je pa ogoromna že samo zaradi temperature. Pa še voltaža 8x večja življenjska doba.
Vir: U-808: How to Prolong Lithium-based Batteries
https://batteryuniversity.com/article/b...
In zdej poglejmo kaj pomeni 4000 ciklov pri Tesli ki z enim ciklom naredi 400 km (dvakrat po pol baterije je še vedno en cikel, en cikel je od 0 do 100 %, google it tist k ne verjame). Torej 4000 ciklov x 400 km na cikel = 1.600.000 km preden je kapaciteta na 80 %. TOrej milijon šesto jurjev kilometrov. Pri 2500 ciklov je pa: 2500 ciklov x 400 km na cikel = 1.000.000 km. Milijon kilometrov torej. Povprečno pa Slovenski voznik naredi 12.500 km na leto. TOrej do milijona kilometrov bi rabil 80 let.
Kar poglejte v telefonu do katere voltaže se vam fila telefon, boste presenečeni. ;) Spoiler alert: telefon fila do uničevalnih 4,4 V! Baterijski sesalc BOsch tudi (in ostale znamke ravno tako)!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Lažeš ti, brez dvoma.
Pa ne mi nekih neverodostojnih linkov limat
Linki so verodostojni.
Pa ne mi nekih neverodostojnih linkov limat
Primerjaš hruške in jabolka. Med baterijo telefona in električnega avtomobila je svetlobna leta razlike. Google it.
Seveda, zato pa crknejo po 6 letih in ne po treh kot od mobitela. In ni svetlobne razlike, isti kurac od kemije. 18350 celice pa ker ne crkujejo zvezno, lahko tudi kaksna vmes crkne pa ostale prevzamejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Aja Slovenca hočeš: SIMON ČRETNIK: 300.000 narejenih kilometrov in 95 % kapacitete:
Na vidu je jasno prikazano da ima še 25,9 kWh kapacitete, od 27,2 kWh ko je bil nov, kar je 95 % prvotne kapacitete.
Ti si upošteval 2x kratno razliko. A razlika je 8 kratna še samo zaradi napetosti polnjenja. Potem pa še okrog 9x kratna zato ker se baterijea električnega avta hladi, baterija telefona pa ne. Glej linke.
Je. Glej linke. Ali pa meritve degradacije v praksi. Ali pa se preprosto odpravi do nekoga ki ima 10 let staro Teslo in presenečen boš ugotovil da ima še 90 % prvotnega dosega kot takrat ko je bil avto nov.
Ni res. Niti podrazno ne. Se pač ne spoznaš. Tvoj problem.
1. Mislil si 18650 celice, ne 18350. SI se zatipkal?
2. Moderni električni avtomobili nimajo 18650 celic (18350 ki sploh ne obstajo tudi ne).
3. Zniževanje kapaciteta je zvezno. PRvo leto malo več (nekaj procentov), nato pa okrog 1 % na leto.
Na vidu je jasno prikazano da ima še 25,9 kWh kapacitete, od 27,2 kWh ko je bil nov, kar je 95 % prvotne kapacitete.
Lažeš ti, brez dvoma.
Pa ne mi nekih neverodostojnih linkov limat
Linki so verodostojni.
Pa ne mi nekih neverodostojnih linkov limat
Primerjaš hruške in jabolka. Med baterijo telefona in električnega avtomobila je svetlobna leta razlike. Google it.
Seveda, zato pa crknejo po 6 letih in ne po treh kot od mobitela. In ni svetlobne razlike, isti kurac od kemije.
Ti si upošteval 2x kratno razliko. A razlika je 8 kratna še samo zaradi napetosti polnjenja. Potem pa še okrog 9x kratna zato ker se baterijea električnega avta hladi, baterija telefona pa ne. Glej linke.
In ni svetlobne razlike,
Je. Glej linke. Ali pa meritve degradacije v praksi. Ali pa se preprosto odpravi do nekoga ki ima 10 let staro Teslo in presenečen boš ugotovil da ima še 90 % prvotnega dosega kot takrat ko je bil avto nov.
isti kurac od kemije
Ni res. Niti podrazno ne. Se pač ne spoznaš. Tvoj problem.
18350 celice pa ker ne crkujejo zvezno, lahko tudi kaksna vmes crkne pa ostale prevzamejo.
1. Mislil si 18650 celice, ne 18350. SI se zatipkal?
2. Moderni električni avtomobili nimajo 18650 celic (18350 ki sploh ne obstajo tudi ne).
3. Zniževanje kapaciteta je zvezno. PRvo leto malo več (nekaj procentov), nato pa okrog 1 % na leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Aja Slovenca hoÄŤeĹĄ: SIMON ÄŚRETNIK: 300.000 narejenih kilometrov in 95 % kapacitete:
Na vidu je jasno prikazano da ima ĹĄe 25,9 kWh kapacitete, od 27,2 kWh ko je bil nov, kar je 95 % prvotne kapacitete.
Seveda, jaz ti tudi lahko roza zajcka narisem na mojem hardwarju in mojem displayu. Lahko tudi napisem, da ima se 110% baterije.
Ali pa 95% kapacitete, hkrati ti pa lazem o km/h in upocasnim avto. Nekaj takega je apple pocel na telefonih, mimogrede.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Ne trolaj. Poglej si naslednjo tabelo iz Batteryuniversity in boš razumel kaj je fora in koliko je razlika v ciklih če filaš do 4,35 V na celico kot telefon, ali do 3,9 V na celico kot električni avto.
https://batteryuniversity.com/article/b...
https://batteryuniversity.com/article/b...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Ne trolaj. Poglej si naslednjo tabelo iz Batteryuniversity in boš razumel kaj je fora in koliko je razlika v ciklih če filaš do 4,35 V na celico kot telefon, ali do 3,9 V na celico kot električni avto.
https://batteryuniversity.com/article/b...
Se pravi, ce verjamem viru (pa ne) baterija po max 4000 ciklih (10 let, enkrat na dan, ce dvakrat v 5 letih) na polovici kapacitete, zaradi cesar moras ze vmes veckrat filat in crkuje se hitreje. Seveda, nekaj cisto drugega
A ni nek avstrijec nekaj tozil BMW, ker so lagali o dometu? In dobil tozbo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 72336 (4771) | m0LN4r |
» | Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 55867 (47385) | Comandante |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20594 (16813) | trancer01 |
» | Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 204096 (140728) | Mato989 |