» »

Cene Avtomobilov

Cene Avtomobilov

««
7 / 23
»»

feryz ::

"Britanski inženirji: Pozor, e-avti so pretežki za garažne hiše!"
Jajks, da ne bo kakšnih presenečenj.

Holedino ::

Lagal je njemu prodajalec (torej avtohiša, ne pa proizvajalcec Volkswagen) ker je trdil da bo imel vedno WLTP doseg. Jasno je da ga ne bo imel, tudi naftni avtomobili nimajo svoje WLTP porabe. WLTP doseg je možno doseči in celo preseči ob ustreznih pogojih (tudi v praksi) v določenih pogojih pa ga ni možno doseči in je doseg manjši. PRoizvajalec je jasno specificiral da gre za WLTP doseg in WLTP testni cikel uporabljo VSI proizvajalci, ker je Z ZAKONOM PREDPISAN. Ker vsi proizvajalci (tako elekričnih kot naftnih vozil) uporabljajo isti testni cikel so poratki o dosegi (in porabi) PRIMERLJIVI med sabo.

feryz je izjavil:

"Britanski inženirji: Pozor, e-avti so pretežki za garažne hiše!"
Jajks, da ne bo kakšnih presenečenj.


Električni avtomobili so tipično težji od naftnih 10 do 20 %, res je. Vendar poraba energije pa je 4 do 6x manjša kot pri naftnih vozilih kljub nekoliko nižji ceni.

Vendar vozila Tesla pa so enako oziroma v nekaterih izvedenkah celo MANJ težka kot primerljiv bencinski BMW M3. Tesla pač zna, tu ni kaj. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fuckbluef ::

fuckbluef je izjavil:

Holedino je izjavil:

Ne trolaj. Poglej si naslednjo tabelo iz Batteryuniversity in boš razumel kaj je fora in koliko je razlika v ciklih če filaš do 4,35 V na celico kot telefon, ali do 3,9 V na celico kot električni avto.


https://batteryuniversity.com/article/b...



Vidite tisti "see note" v screenshotu, ki ga je prikladno odrezal?

Note: Partial charging negates the benefit of Li-ion in terms of high specific energy.

Pocasi postaja jasno, zakaj lepi screenshote >:D Tole je originalen clanek:
https://batteryuniversity.com/article/b...

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Se pravi, ce verjamem viru (pa ne) baterija po max 4000 ciklih (10 let, enkrat na dan, ce dvakrat v 5 letih) na polovici kapacitete, zaradi cesar moras ze vmes veckrat filat in crkuje se hitreje. Seveda, nekaj cisto drugega :))

Alo bre. Cikel je definiran kot od 0 do 100 %. Če ga ti dvakrat sprazniš za polovico je to 1 cikel, en 2 cikla. Če ga 4x sprazniš za 25 % je to en cikel.

Nikoli ni 1 cikel na dan. En cikel pri Tesli model 3 pomeni 400 do 500 km dosega. Torej koliko naredimo v 4000 ciklih se boš vprašal?
4000 ciklov x 400 km = 1.600.000 km. (Naftni avto je takrat že 4x pod rušo).

fuckbluef je izjavil:

fuckbluef je izjavil:

Holedino je izjavil:

Ne trolaj. Poglej si naslednjo tabelo iz Batteryuniversity in boš razumel kaj je fora in koliko je razlika v ciklih če filaš do 4,35 V na celico kot telefon, ali do 3,9 V na celico kot električni avto.


https://batteryuniversity.com/article/b...



Vidite tisti "see note" v screenshotu, ki ga je prikladno odrezal?

Note: Partial charging negates the benefit of Li-ion in terms of high specific energy.

Pocasi postaja jasno, zakaj lepi screenshote >:D Tole je originalen clanek:
https://batteryuniversity.com/article/b...


Ne.
1. Nič nisem odrezal, toliko je pač pasalo na zaslon (gre za printscreen). Originalni link sem tudi dal. VEČKRAT.
2. Kaj pomeni ta tvoj "Partial charging negates the benefit of Li-ion in terms of high specific energy.". To pomeni da če boš baterijo praznil do manjšega procenta boš naredil manj kilometrov. Kinda obvius, isn't it? ;) To pomeni da boš rabil večjo in težjo baterijo če jo boš praznil do manjega procenta, kar je logično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fuckbluef ::

Se nekaj odrezano:

For unknown reasons, real-life expectancy tends to be lower than in simulated modeling

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Razumeš kaj ta stavek pomeni? Očitno ne. In ne. PRav nič ni odrazano. Originalen link sem dal tudi jaz. VEČKRAT. FUKCING VEČKRAT. Prav silil sem te da ga klikneš. Tlačil sem ti ga v gobec.

ps: ta stavek pomeni da ko so poskušali simulirati življenjsko dobo baterij na računalniku s programi so dobili nižje (slabše) vrednosti kot pa je degradacija baterij v realnosti. Torej v realnosti je BOLJE kot pa to kar pokažejo računalniške simulacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fuckbluef ::

Pa se, toyota se napolni v parih minutah, ne?

Avoid so-called ultra-fast chargers that claim to fully charge Li-ion in less than one hour.


Pa sem sel samo po diagonali brati, bom sel kasneje malo preveriti, kaksne screenshote si se limal in kaj vse si izpustil.

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Pa se, toyota se napolni v parih minutah, ne?

Ne. Nisem rekel Toyota. Rekel sem KIA EV6 in Ioniq5 v 18 minutah.

Pa sem sel samo po diagonali brati, bom sel kasneje malo preveriti, kaksne screenshote si se limal in kaj vse si izpustil.

NIč nisem izpustil. Lahko ti v podrobnosti vse razložim. Oziroma še bolje: DAJ SAM!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fuckbluef ::

Holedino je izjavil:

Pa se, toyota se napolni v parih minutah, ne?

Ne. Nisem rekel Toyota. Rekel sem KIA EV6 in Ioniq5 v 18 minutah.


No super, torej na skodo baterije.

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Avoid so-called ultra-fast chargers that claim to fully charge Li-ion in less than one hour.

Zastarelo znanje. To se je včasih mislilo. Danes vemo da je resnica ravno obratna. TIsti ki VEČ hitro polnijo baterijo imajo MANJŠO degradacijo. Ja presenetljivo, ampak tako je. Zakaj je tamu tako pa se pozanimaj, ali pa vprašaj mene.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fuckbluef ::

Holedino je izjavil:

Avoid so-called ultra-fast chargers that claim to fully charge Li-ion in less than one hour.

Zastarelo znanje. To se je včasih mislilo. Danes vemo da je resnica ravno obratna. TIsti ki VEČ hitro polnijo baterijo imajo MANJŠO degradacijo. Ja presenetljivo, ampak tako je. Zakaj je tamu tako pa se pozanimaj, ali pa vprašaj mene.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...


Razen tega, izgleda, da gre za cisto navadne baterije, 18350 celice, nic posebnega. Komu je ze kdaj baterija v laptopu crknila prej kot v 10 letih? Se nikomur... seeeeveeeeda >:D

Potem pride zraven se stalno praznjenje in dofilavanje (klanec navzdol).

Holedino ::

fuckbluef je izjavil:

Holedino je izjavil:

Pa se, toyota se napolni v parih minutah, ne?

Ne. Nisem rekel Toyota. Rekel sem KIA EV6 in Ioniq5 v 18 minutah.


No super, torej na skodo baterije.


Ne.

hojnikb ::

baterije, sploh za tako hitro filanje, sigurno niso navadn 18650....

Ze kemijsko so drugacne, pa se najbolj bistvena zadeva; vodno hlajene so.
#brezpodpisa

fuckbluef ::

hojnikb je izjavil:

baterije, sploh za tako hitro filanje, sigurno niso navadn 18650....

Ze kemijsko so drugacne, pa se najbolj bistvena zadeva; vodno hlajene so.


Vidis koliko brezveznih komplikacij, ko pa das v avto gorilno celico in dodas malo pastice pa si zmagal.

Holedino ::

Razen tega, izgleda, da gre za cisto navadne baterije, 18350 celice, nic posebnega.

Ne gre za 18350 celice (to sploh ni standarna velikost in ne obstaja). Mislil si 18650 celice, vendar teh v novih eletričnih avtombolih ni.

hojnikb ::

fuckbluef je izjavil:

hojnikb je izjavil:

baterije, sploh za tako hitro filanje, sigurno niso navadn 18650....

Ze kemijsko so drugacne, pa se najbolj bistvena zadeva; vodno hlajene so.


Vidis koliko brezveznih komplikacij, ko pa das v avto gorilno celico in dodas malo pastice pa si zmagal.

o kaksni pasti ti to? Vodik, gorivne celice in podobni heci so DOA za avtomobile. Prej vam bo to jasno, prej boste dojel, da z vodika v tem stoletju nebo nič.
#brezpodpisa

Holedino ::

Komu je ze kdaj baterija v laptopu crknila prej kot v 10 letih? Se nikomur... seeeeveeeeda

Baterija laptopa se fila do 4,35 volte na celico, baterije električnega avtomobila pa 3,9 V. Razlika v ciklih je 8 kratna. Potem je pa še razlika zaradi hlajenja 9 kratna (prenosnik nima hlajenja baterije, električni avto jo ima). Baterija laptopa se dobesedno kuha na 40°C, kar je smrt za baterijo. Baterija električnega avtomobila je pa na idealnih 20 do 25°C, ker ima tako hlajenje, kot gretje baterije (vsi spodobni električni avtomobili to imajo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

nobena avtomobilska celica se ne polne na 3.9V, razn če nastavis max polnjenje na 70%. By default, se bo vecina (ko polnes do 100%) polnala na 4.1V +- 0,05V
#brezpodpisa

Holedino ::

nobena avtomobilska celica se ne polne na 3.9V, razn če nastavis max polnjenje na 70%. By default, se bo vecina (ko polnes do 100%) polnala na 4.1V +- 0,05V

Ne. Efektivno se polni do 3,9V do 4V. Po defaultu je polnjenje pri Tesli nastavljeno na 80 %. Torej da baterije električnih avtomobilov v praksi zdržijo tako veliko, baterije laptopov pa tako malo so zaslužni 3 dejavniki:
- POVPREČNA napetost polnjenja (če greše parkrat letno na roadtrip in jo takrat nafilaš do 100 % nima veze, važna je povprečna napetost polnenjenja skozi celotno življenjsko dobo in ta je ranga 3,9 do 4 V na celico. Telefon se pa fila do 4,35 do 4,4 V na celico kar je SMRT za baterijo).
- PRISOTNOST hlajenja
-drugačna bolj robustna kemija celic (bolj robustna tako pri NMC tehnologiji, še bolj pa pri LFP (LiFePO4) tehnologiji

V praksi baterije toliko zdržijo. Zakaj je temu tako lahko razpravljamo in razloge sem naštel. AMpak nima veze kaj so razlogi, ker to pač tako je. Praksa je jasna. 10 let stara Tesla ima 85 do 90 % originalnega dosega. Pečjakova ki jo ni skos filal do 100 % celo 96 % dosega (vprašajte Andreja Pečjaka, oziroma ga prosite da vam osebno pokaže črno na belem če ste taki nejeverni tomaži). Ali kateregakoli drugega lastnika električnega vozila, saj je vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

tudi laptop baterije se da fiksirat da se polnejo sam do 80% ;)

Pa tudi telefonske baterije so narejene kemijsko, da se lahko polnejo normalno do 4.4V. Sj ni to obicajna 4.2V celica overvoltana za 0,2V ;)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Holedino ::

hojnikb je izjavil:

tudi laptop baterije se da fiksirat da se polnejo sam do 80% ;)


Seveda se da. ;) Tako da ga fizično potegneš iz polnilca ko je na 80 % (pustimo kakšne Lenovote ki imajo možnost da nastaviš da se ti neha polniti na 80 %, pa niti tega ljudje ne delajo v praksi). Ampak tega ljudje ne delajo. ;) PRav tako se ti baterija pri laptopu KUHA na 40 stopinjah celzija, kar je SMRT za baterijo. Baterija elekričnega avtomobila pa je lepo prijetno hlajena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

toro69 ::

hojnikb je izjavil:

tudi laptop baterije se da fiksirat da se polnejo sam do 80% ;)

Pa tudi telefonske baterije so narejene kemijsko, da se lahko polnejo normalno do 4.4V. Sj ni to obicajna 4.2V celica overvoltana za 0,2V ;)


80% od česa? To kar ti misliš da je 100%?

hojnikb ::

Seveda se da. ;) Tako da ga fizično potegneš iz polnilca ko je na 80 %. Ampak tega ljudje ne delajo. ;)


This is where you're wrong, buddy.
https://support.hp.com/us-en/document/i...
#brezpodpisa

Holedino ::

Ti povem da sem bil ŠOKIRAN ko sem ugotovil da se mi baterijski sesalc fila do 4,4 volta na celico. Pa sej so prfuknjeni pizda. Zato da bo imel pol 100 ciklov in bo baterija po 1 letu fuč. Da jim jebem mater. Zdaj ga fizično potegnem iz vtičnice kot je na 70 % (si nastavim budilko pod 2,5 urah od takrat ko ga dam filat). S takim načinom bo bateija zržala preko 10 let (ker pač jebiga nima hlajenja in je slaba nerobustna kemija, drugače bi bilo 25 let). Nekje doma imaš še celo stilno uro, jo bom nastavil da mi izklopi štekar po 2,5 urah pa nej se jebejo. Jebemti Bosch.

hojnikb je izjavil:

Seveda se da. ;) Tako da ga fizično potegneš iz polnilca ko je na 80 %. Ampak tega ljudje ne delajo. ;)


This is where you're wrong, buddy.
https://support.hp.com/us-en/document/i...


Ne, i am not wrong. Kot sem povedal nekateri modeli imajo možnost da filanje ustavijo na 80 %. Vendar to samo nekateri modeli (omenil sem Lenovote, pa še ene par drugih je). Moj prejšnji Pavilion DV6 te možnosti ni imel (ja sem hotel imet to možnost in sem googlal par ur da bi to nastavil, žal te funkcije ni bilo na voljo). Tudi pri prenostnikih ki imajo možnost da ustavijo polnjenje na 80 % ljudje te možnosti ne uporabljajo. Pri električnih avtomobilih pa je po dafaultu sharge level na 80 % nastavljen, in v praksi lastniki električnih vozil dejansko to pustijo tako kot je do tega levela (razen pred roadtripi parkrat ne leto dvignejo na 90 ali 100%).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

Ti povem da sem bil ŠOKIRAN ko sem ugotovil da se mi baterijski sesalc fila do 4,4 volta na celico. Pa sej so prfuknjeni pizda. Zato da bo imel pol 100 ciklov in bo baterija po 1 letu fuč. Da jim jebem mater. Zdaj ga fizično potegnem iz vtičnice kot je na 70 % (si nastavim budilko pod 2,5 urah od takrat ko ga dam filat). S takim načinom bo bateija zržala preko 10 let.


Očitno ne razumes najbolj litijskih kemij. Se enkrat ponavljam; kemija v celici, ki je rejtana za 4.1/4.2V je _drugačna_ kot tisti za 4.4V.

Tako kot je precej drugačna v LFP, ki se polne z 3.65V. Bos iz te logike tut sklepal, da vse druge litijske celice zazigas, ker jih polnes z 0,5V vec?
#brezpodpisa

Holedino ::

Seveda razumem. Razumem v podrobnosti.

Se enkrat ponavljam; kemija v celici, ki je rejtana za 4.1/4.2V je _drugačna_ kot tisti za 4.4V.

Ja, je malo drugačna, res je. Vendar te celice ki so v Bosch Lituum Ready NISO rejtane za 4,4V!! Rejtane so za 4,2 V, 4,4V je smrt za njih! Kar zgooglej katere celice so v tem modelu in boš videl. Pa datasheeti so tud na netu javno dostopni. Sesalec sem kupil rabljen in na high power dela 10 sekund (zaradi notranje uporabnosti, ravno zato ker se je filalo baterijo do tako visoke napetosti, kar se je debilno odločil proizvajalcec). Neuporabno. Na low power dela pol ure. Bom zamenjal celice enkrat da bo delal tudi na high power, zaenkrat ga pa furam na low power (prva stopnja moči).

Tako kot je precej drugačna v LFP, ki se polne z 3.65V. Bos iz te logike tut sklepal, da vse druge litijske celice zazigas, ker jih polnes z 0,5V vec?

Lol za koga me ti maš. Na baterije se dobro spoznam, ni me treba obravnavati kot da jih prvič vidim lol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

Od kje si dobil idejo, da se 4.2V celice polnejo na 4.4V ??
#brezpodpisa

Holedino ::

Kar zgooglej katere celice so v tem modelu in boš videl. Pa datasheeti so tud na netu javno dostopni.

hojnikb ::

Se enkrat, sprasujem te po cem sklepas, da se celice polnejo z 4.4V, ne ktere celice so not...
#brezpodpisa

Holedino ::

In se sploh ni treba prepirat ker je jebeno dejstvo da je baterija sesalca zjebana zato ker se jo je polnilno do 4,4 V. Da je zjebana pa nakazuje dejstvo da na 2 stopnji dela 10 sekund (očitno napetost toliko pade zaradi notranje upornosti, napetost zaradi notranje upornosti baterije pod obremenitvijo pade pod unih 2,5 do 3V na celico in sesalec smatra baterijo kot prazno in izklopi). Na low power sicer dela pol ure.

hojnikb je izjavil:

Se enkrat, sprasujem te po cem sklepas, da se celice polnejo z 4.4V, ne ktere celice so not...


Na polnilnu piše 22V, konfiguracija je pa 5S,kar pomeni 4,4 V na celico. Prav tako je to pomeril nekdo na Youtubu ki je sesalec raztavil in dejansko ugotovil da se fila do 4,4 V. Pa sicer tudi 4,2 V je preveč. Baterijo se fila do maks 4 V (če hočeš dobro življenjsko dobo). PIKA. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

Sepravi ničesar nisi sam preveru, ampak pač sklepas po nečem, kar si pobral na netu :)

Also, to da je polnilec 22V, se ne pomeni, da se celice dejansko polnejo z 4.4V. Mogoče odpri svoj sesalec in dejansko preveri kaj se dogaja med polnjenjem, predn pametujes. Bo slo?

Sicer mors bit res posebne vrste norca, da se sekiras za zivljensko dobo potrosne robe kot je baterijski sesalec? Kaj telefone tut filas sam do 70% da ti bo zdrzal 15 let?:))
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Holedino ::

Sem preveril. Pogledal sem par modelov na Youtubu ki so odprli sesalc in pomerili da ga fila na 4,4V. Nič ne pametujem, sam povem dejstva. Pa sicer tudi 4,2 V je preveč. Baterijo se fila do maks 4 V (če hočeš dobro življenjsko dobo). PIKA. :)

Ti trdiš da se fila do 4,2V, ne do 4,4V. Tudi če je to res, je tudi 4,2 V PREVEČ. Ja? :)

hojnikb ::

Ni prevec, ker je celica za to rejtana, da ima max kapaciteto. Tle je use vredo.

To da pač ti hočes, da se fila na 4V, pač nima nobene veze z realnostjo.

Se enkrat, viri in dejstva...
#brezpodpisa

Holedino ::

Sicer mors bit res posebne vrste norca, da se sekiras za zivljensko dobo potrosne robe kot je baterijski sesalec?

Če ti misliš da sem norec ker baterije sesalca nočem menjati vsako leto in plačati 100 EUR vsakič se pač motiš. To je SMISELNO. Ja sesalc namesto pol ure dela 20 minut, pa kva pol?! Da posesam stanovanje rabim par minut. A ma kej veze a ga priklopim vsake 10 dni, al pa vsake 15 dni? NIma veze.

Ni prevec, ker je celica za to rejtana, da ima max kapaciteto. Tle je use vredo.

Ne. Če jo polniš pod rejtano voltažo bo imela dosti daljšo živlejsko dobo! In ravno za to gre! :) Glej tabelo spodaj in boš razumel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

za tebe ne, za 3/4 drugih potrosnikov pa. V koncni fazi bi pa bil kot potrosnik precej jezn, če bi se reklamiru sesalec kot 30 minut, delal bi pa dejansko samo 25 zarad battery saving funkcij...
#brezpodpisa

Holedino ::

Sam osebno raje imam da mi sesalec dela 20 minut z enim polnjenjem, namesto 30 minut z enim polnjenjem in mi baterija namesto 1 leta zrži 10 let, ostali pa kokr hočete. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

Holedino je izjavil:

Sam osebno raje imam da mi sesalec dela 20 minut z enim polnjenjem, namesto 30 minut z enim polnjenjem in mi baterija namesto 1 leta zrži 10 let, ostali pa kokr hočete. :) Nočem da se proizvajalec glede tega odloči namesto mene, hočem se odločiti sam, ker moji interesi se ne skladajo z proizvajčevimi.


Ej ena res nora nora ideja, če imas tezave z baterijami. Ful revolucionarno, res.



Kupis sesalec na kabl :)


Nočem da se proizvajalec glede tega odloči namesto mene, hočem se odločiti sam, ker moji interesi se ne skladajo z proizvajčevimi.


Pač glasujes z denarnico. Sj ni tezko.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Holedino ::

Nočem da se proizvajalec glede tega odloči namesto mene, hočem se odločiti sam, ker moji interesi se ne skladajo z proizvajčevimi.

Proizvajalec ima DVOJNO korist če baterije sesalca fila ne preveč:
1. Napiše lahko da sesalec dela 30 minut, namesto 25 ali 20 minut, kar pomeni da ga bodo ljudje raje kupovali.
2. Baterija prej crkne, popravljajo ozriroma menjavajo pa jo le redki, kar pomeni več profita za proizvajalca. Hkrati proizvajalec ne bo doživel nič negativnega zato ker baterija crkne po enem letu do dveh, ker kupci to pričakujejo, to je za njih nekaj normalnega, pričakovanega. V resnici pa to ni nekaj normalnega, le proizvajalec je napetost polnjenja izbral takšno da baterije crknejo mnogo prej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

1. Napiše lahko da sesalec dela 30 minut, namesto 25 ali 20 minut, kar pomeni da ga bodo ljudje raje kupovali.
2. Baterija prej crkne, popravljajo ozriroma menjavajo pa jo le redki, kar pomeni več profita za proizvajalca.


Bingo. Sj počasi ti bo jasen ta koncept kapitalizma:))
#brezpodpisa

Holedino ::

Meni je koncept kapitalizma jasen že od skos. Sam povem da:
Sam osebno raje imam da mi sesalec dela 20 minut z enim polnjenjem, namesto 30 minut z enim polnjenjem in mi baterija namesto 1 leta zrži 10 let, ostali pa kokr hočete. :) Zaradi mene če sesalce menjavate vsako leto. Boli me kurac, saj gre za vaš denar, ne za moj.

Pač glasujes z denarnico. Sj ni tezko.

To že delam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

Tolk nabijas o teh baterijah, da bi vmes lahko zasluzo ze za 10 let zalog baterij :)

Sicer te pa res ne razumem. Če bi rad filal z nizjo napetostjo, zakaj si enostavno ne zgradis polnilca ki to zna? Ker je dead simple, sploh za dvojno diplomiranga elektroinzinirja :))
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Holedino ::


Ej ena res nora nora ideja, če imas tezave z baterijami. Ful revolucionarno, res.



Kupis sesalec na kabl :)

Si še zelen. Sesalec na kabel je zelo nepraktičen. Si že kdaj uporabljal baterijski sesalec? Jaz sem tudi kupoval sesalce na kabel, vse dokler nisem enkrat za darilo prejel baterijski sesalec. Od takrat naprej imam tega.

hojnikb ::

Seveda, sj jih mam ene par v kotu. Useless crap, če taksne stvari res potrebujes. Tisti na kabel vedno deluje, vleče bol k tvoja punca, pa nikol ne crkne.

Baterijski sesalec je edino smiseln tisti, ki zna sam sesat ;)
#brezpodpisa

Holedino ::

Sicer te pa res ne razumem. Če bi rad filal z nizjo napetostjo, zakaj si enostavno ne zgradis polnilca ki to zna? Ker je dead simple, sploh za dvojno diplomiranga elektroinzinirja :))

Zato ker stikalna ura opravi isto funkcijo z manj dela enako dobro. :) Sicer sem pa res razmišljal da bi vmes na kabel dal buck converter, ali pa vsaj ene 5 diod zaporedno zvezanih. Ampak zakaj bi kompliciral če pa stikalna ura ki jo vključiš v štekar čisto dobro deluje. :)

hojnikb ::

ja v resnic ne deluje dobr. Ker če ti ostane 20% kapacitete in polnes 2.5h, bo na konc polna.
En CC-CV board ti resi vse probleme in je stvar tako kot OEM :)
#brezpodpisa

Holedino ::

Seveda, sj jih mam ene par v kotu. Useless crap, če taksne stvari res potrebujes. Tisti na kabel vedno deluje, vleče bol k tvoja punca, pa nikol ne crkne.

Uff zgleda nimaš ta pravega pokončnega baterijskega sesalca (jaz mu rečem električna metla, ker ravno za to gre: za priročno zadevo ki opravi svojo funkcijo in je mnogo bolj priročna od sesalca na kabel). Električni sesalec tudi vedno deluje (le ne smeš ga pozabit napolnit, kar ga jaz ne).

hojnikb ::

Če imas eno sobico za posesat, pol je tistih 20-30minut avtonomije super, ja. Če imas dejansko kaj za posesat, bos pa bolj pogosto menjaval baterije kot dejansko sesal. Pač ena izmed neumnosti, ki jo v resnic ne rabis.
#brezpodpisa

Holedino ::

ja v resnic ne deluje dobr. Ker če ti ostane 20% kapacitete in polnes 2.5h, bo na konc polna.

Seveda deluje. Uporabljaš ga do takrat ko lučka začne utripati na sesalcu. Takrat je napolnejnost cca 10 %. Nato ga filaš 2,5 ure s stikalno uro, kar je cca 50 % baterijo napolnjeno, kar pomeni da je baterija na koncu na 60 %. Ali pa nastaviš 2 uri 50 minut na stikalni uri, whatever pač.

En CC-CV board ti resi vse probleme in je stvar tako kot OEM :)

Imam. Pa se mi ne da to prispajkat gor ker stikalna ura dela čisto fanj, vsaj za moj namen.

Če imas eno sobico za posesat, pol je tistih 20-30minut avtonomije super, ja.

20 do 30 minut je PREVEČ avtonomije. Jaz posesam vse prej kot v 2 minutah. Včasih še minuto ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

hojnikb ::

seprav namensko spraznjujes baterijo do konca (in jo uničujes) namesto da bi vmes dal proper board, praznal do kakih 20%, filal _vedno_ do 80%... Tvoja resitev je res janky :P
#brezpodpisa

Holedino ::

Če imas dejansko kaj za posesat, bos pa bolj pogosto menjaval baterije kot dejansko sesal. Pač ena izmed neumnosti, ki jo v resnic ne rabis.

Se ne strinjam. Nič ne boš menjaval baterije (si mislil polnil baterije?). Baterije polnim ene 3x NA MESEC.

namesto da bi vmes dal proper board, praznal do kakih 20%, filal _vedno_ do 80%... Tvoja resitev je res janky :P

Hehe, pa ni janky, bolj janky je fa bi imel en buck converter sredi kabla :D AMpak dobro: če se mi bo dalo ga bom priklučil, imam ve kot 5 teh boardov iz Aliexpressa doma. Če se mi pa ne bo dalo, bo pa tudi stikalna ura čist ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()
««
7 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51272334 (4769) m0LN4r
»

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
61955863 (47381) Comandante
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12920592 (16811) trancer01
»

Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2352204071 (140703) Mato989

Več podobnih tem