» »

Velik servis - absurdna cena?

Velik servis - absurdna cena?

asdf_jklc ::

Jaz vsak nov avto peljem samo na prvi uradni servis (ki je ponavadi po dveh letih), vmes pa pri preverjanjem servisu kjer poznam menjam olje. Ko dve leti potečeta, peljem avto na ta preverjen servis in pozabim na tisto "garancijo". Avto, ki ga kupim je vedno EOL, kar pomeni, da je napak že v osnovi manj, vzamem motor, za katerega ni znanih večjih napak in zaenkrat ta strategija že 20 let deluje - je bila seveda kakšna okvara, ki bi jo na uradnem servisu menjali pod garancijo, a tega vsega skupaj ni bilo za 1000 EUR v vseh teh letih. Vrsto let star avto servisirat na uradnem servisu in dat 1380EUR - zakaj že?...

Da o poštenosti uradnih servisev ne govorim: kolega je vozil Mazdo na uradni servis, nakar mu le kapne bo 100.000 km in 6 letih, da je čas za neuradnega. No filter goriva je plačal dvakrat, mehanik mu je jasno pokazal da ni bil menjan nikoli. Sam imam primer na dveh avtomobilih, da so bili na njem zabeležni servisni posegi, ki se nikoli niso zgodili (očitno menjali za kakšno drugo vozilo) itd itd. Pač kupim nov avto, pod mojimi zmožnostmi, brez eksotične opreme in servisiram tam kjer poznam in zaupam.

Glede garancije ki jo tako poudarjate je pa tako: kar je bilo garancijskih popravil na avtomobilih v prvih dveh letih, so vedno mutili z soudeležbo, računali kakšen del "ki ni" v garanciji, je bil potrošen material, skratka, igrali na strune, samo da ni bilo treba menjat. Izjema, kjer problem ni bilo, je bil Peugeot servis Rodex, kjer so na servisu kar sami povedal: tole nagaja, tudi pri vas ni OK, smo zamenjal. Cene so imeli res višje, ampak vedno narejeno pošteno (no tam sem bil 2x) potem pa je bil avto star 2 leti in smo šli na neuradni servis :).

Pri delih pa ne varčujem: vedno z mehanikom vzameva dele ki so enakovredni ali boljši od originala. Enako nikoli problemov.

Zgodovina sprememb…

Cveto ::

Ni samo garancija, so tudi tovarniški vpoklici, pa kakšna kulanca.

Meni osebno sicer tudi nekaj pomeni, da servis nekako izgleda, da ne dela to nekdo "pod kozolcem", pa da se držijo roki, predračunske cene in ostalo.

tudi popoldanec je seveda lahko dober, samo najti moraš pravega. Če se bi pa kdo mislil na mojem avtu učiti, grem pa raje za par deset eur drugam.

karafeka ::

asdf_jklc je izjavil:


Pri delih pa ne varčujem: vedno z mehanikom vzameva dele ki so enakovredni ali boljši od originala. Enako nikoli problemov.

Če imaš enega zaupanja vrednega mehanika, ki celo nekaj ve in ne menja po vrsti dele in pravi da to bo pa zdaj "ziher" rešilo problem (in ti vse to veselo računa), se to lahko greš. (seveda nimam v mislih menjav olja in filtrov, ampak ko imaš dejanski problem z avtom).

Koliko avtov si pa zamenjal v 20 letih? Če več kot 2, potem si verjetno imel samo redne servise, ali? Še posebej, če si kupoval nove avte, kot omenjaš.

In kateri deli oz. firme so enakovredni originalnim?
Ker teh proizvajalcev rezervnih delov je ogrommo in če daš več, še ne pomeni, da so bolj kvalitetni. Na koncu pa vsak svojega sponzorskega dobavitelja hvali. Na internetu imaš pa tako ali tako za vsako firmo kontradiktorno mnenje.

starfotr ::

Dobri deli oz. enakovredno originom so zagotovo Ate oz. Continental, Bosch, Mahle, Denso, Hella, Brembo, Mann ipd.

Navadno za najmanj 50 % nižjo ceno, kot če isti del kupiš na uradnem servisu.

darkolord ::

To ni čisto res. Večina od teh prodaja tudi prepakirano robo, v tem primeru je razlika, da oni posortirajo med šrotom namesto tebe.

Če je proizvajalec OEM, potem lahko dobiš enakovredno originalu, ni pa niti to nujno. Včasih so zahteve proizvajalcev avtomobilov precej bolj rigorozne kot "zahteve" trga delov v prosti prodaji, in se jim ne splača (ali nimajo dovolj kapacitet za proizvodnjo) posebej prodajati delov z enako kvaliteto kot je prva vgradnja.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Zdej imam en teden TRW in delajo BP.

Ce se ne bos ravno po Grobniku na polno vozil, bo vse OK.Sem sel enkrat na Alfa srecanje na Grobnik in po treh/stirih polnih zaviranjih je bilo z zavorami konec. RL "dirke" niso igrice :lol: V glavnem skoda avta.

starfotr ::

Vse je v denarju. Kake bremze za 20 eur firme A.B.S ali podobno jaz ne bi dal na avto. TRW je ok.

dfgdfg ::

Mah s temi forami, "so računal, pa niso menjal" se kr mal umirte, če res nimate konkretnih dokazov. Poznam en lokaln družinski servis, za katerga je prizadet fovšljiv vaški folk začel širit govorice, da menja/krade dela in podobno, pa noben od teh prizadetkov tega servisa od deleč ni vidu. Itak jih je to na polno prizadelo. So skor dol zaprl.

Sicer pa ceniki so javno objavleni. Posod se da dobit predračune. Če komu sede dat double na uradnem servisu prav. Njegov problem. Itak pa ni vse črnobelo. K prodajaš avto, je hebena razlika, al ma service history uradnega servisa al pa je ....pač nima.

asdf_jklc ::

asdf_jklc je izjavil:


Koliko avtov si pa zamenjal v 20 letih? Če več kot 2, potem si verjetno imel samo redne servise, ali? Še posebej, če si kupoval nove avte, kot omenjaš.

8 avtomobilov, vsak je mel krepko čez 100.000 km, bilo je tudi nekaj manjših izrednih popravil, ampak nič resnega. Drugače pa ja: vedno nov, ampak prihodkom primeren avto. Meni so avtomobili potrošni material, za pot od točke A do točke B. Pač raje vozim novo dacio, kot 2 leti starega BMWja.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Kateri 2 leti star BMW kosta toliko kot nova Dacia?

asdf_jklc ::

kixs je izjavil:

Kateri 2 leti star BMW kosta toliko kot nova Dacia?

Ne razumeš kaj sem želel povedat: rabljen avto, NE hvala.

b3D_950 ::

kixs je izjavil:

Kateri 2 leti star BMW kosta toliko kot nova Dacia?



Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

kixs ::

Dobro si nasel. Nisem vedel, da gre Dacia preko 20K€ :lol:

Sam ne dam 20K€+ za noben avto!

asdf_jklc ::

Odkrito je bila Dacia zelo blizu tega, da bi jo kupil a sta dve EOL vozili ponujali bistveno vec s smesno razliko pri ceni. Zato sem se odlocil za enega izmed slednjih. Je pa Dacia za moje pojme, sploh sedaj ze zgleden avto, ce to sovpada to s tvojim namenom nakupa. Drugace pa vsaj Duster in Jogger prideta krepko cez 20 jurjev, ce zvames boljsi motor in ne nujno tudi vse mozne opreme. Jogger ob vsej opremi je npr. 23 jurjev... ampak glede na cene je to se vedno 10 jurjev manj kot grand scenic, da o kaki 5008, Taracotu ali cem podobnem ne govorim. Seveda pa je razlika brutalna med 5008 in Joggerjem, kakor je tudi med 5008 in X6 naprimer. Pri financah se x6 nebi bistveno poznala trenutno, vendar pa niti priblizno ne dam toliko denarja za prevoz od a do b...

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Meni so te cene zadnje leto ali dve cisto smesne in mi ni jasno zakaj folk temu naseda. Moja je kupila pred 4 leti novega Scenica z neko srednjo opremo (Edition One) za 21K€ in se cca 400€ za zimske gume. Torej 21400€. Danes za ta denar ne dobis nic. Placa se nama v tem casu ni nic povecala, da bi zdaj dal kar 10K€ vec za avto v istem rangu.

AvtoR ::

Inflacija povzoroči med drugim tudi padec standarda :-(

Sparkxl ::

kixs je izjavil:

Meni so te cene zadnje leto ali dve cisto smesne in mi ni jasno zakaj folk temu naseda.



Hmmm dajva skupaj razmisliti... mogoče zato, ker obstajajo tudi taki ljudje, ki avto celo rabijo in so prisiljeni kupovati po teh cenah?
Ali zakaj ga je tvoja kupila? Ker pač ni imela takrat dati denarja kam drugam?

Colt1911 ::

Ne rabiš kupovat novega , malce bolje vzdržuj sedanjega pa ga boš lahko vozil še 20 let.
Vlečejo vas za jajca , bedaki pa jim še vzklikate.;((

toro69 ::

dfgdfg je izjavil:

Mah s temi forami, "so računal, pa niso menjal" se kr mal umirte, če res nimate konkretnih dokazov.


Če bi si vsi označil kose in vijake pred servisom, bi bilo zanjimivo. Vzameš belilo v svinčniku in gasa.
Meni se je žal to že zgodilo, serviser je bil nekaj pameten, je zamenjal drago zaračunan del še enkrat pred mano in me ni več videl.

Comandante ::

Pri 223kkm moram menjati sklopko na Mazdi 3 G120. Sklopka je v bistvu se ok, samo lezaj je vedno glasnejsi. Uradni servis bi rad imel dobrega jurcka za ta hec, sprejemljivo ali ne? Aftermarket sklopke (oba dela + lezaj) so 150-300e na autodoc.

Kolikor sem gledal, je kar zajebano, spredaj/spodaj je treba razstavit pol avta. Verjamem, da imata dva par ur kaj za delat.

karafeka ::

Zdaj se moraš vprašat, kako dolgo boš avto še imel, ker za 1000 dobiš že (rabljeno) dvigalo in lahko v prihodnje sam menjaš dele :).

Drugače pa nepooblaščen avtomehanik bi za delo računal do 300€ (z računom, brez garancije :P). Problem je najti zanesljivega....

MrStein ::

WhiteAngel je izjavil:


PS: Kakor koli obračam, servisi pri mojem Hyundaiju so še vedno cenejši v primerjavi z VAG zgoraj. Vozim že 10 let na uradnega, ampak več od 500 EUR (zavore, končniki) nisem nikoli plačal. V bistvu sploh še nisem imel velikega servisa z 220k km, ker - ketna.

Enako.
Za tistih morebitnih 80-90 eur razlike mi je škoda časa.
Sem pa olje svoje nesel skoraj vedno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Likalnik je izjavil:

a v današnjih časih kdo sploh še vozi avto na uradni servis?

Ja, glej zgoraj.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Comandante ::

karafeka je izjavil:

Zdaj se moraš vprašat, kako dolgo boš avto še imel, ker za 1000 dobiš že (rabljeno) dvigalo in lahko v prihodnje sam menjaš dele :).

Drugače pa nepooblaščen avtomehanik bi za delo računal do 300€ (z računom, brez garancije :P). Problem je najti zanesljivega....

Avto bom vozil, dokler ne bo razpadel, ker se fajn pelje in se ne kvari. V 9 letih razen radia ni crknilo dobesedno nic, avto je vzdrzevan kot je treba. Menjava sklopke je nekaj, cesar se ne bi lotil sam, moj doseg je menjava vseh mogocih tekocin, filtrov in zavor :)

Saj to me je zanimalo - koliko ponavadi stane menjava sklopke pri popoldancu. 300e se slisi realno, glede na kolicino dela.

m0LN4r ::

Comandante je izjavil:

Pri 223kkm moram menjati sklopko na Mazdi 3 G120. Sklopka je v bistvu se ok, samo lezaj je vedno glasnejsi. Uradni servis bi rad imel dobrega jurcka za ta hec, sprejemljivo ali ne? Aftermarket sklopke (oba dela + lezaj) so 150-300e na autodoc.

Kolikor sem gledal, je kar zajebano, spredaj/spodaj je treba razstavit pol avta. Verjamem, da imata dva par ur kaj za delat.

1. Delavnica
2. Kurjava
3. Delavec
4. Orodje
5. Dvigalka
6. Jamstvo
7. Ciscenje
Ziher se se kak strosek najde, da obratujejo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

starfotr ::

MrStein je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:


PS: Kakor koli obračam, servisi pri mojem Hyundaiju so še vedno cenejši v primerjavi z VAG zgoraj. Vozim že 10 let na uradnega, ampak več od 500 EUR (zavore, končniki) nisem nikoli plačal. V bistvu sploh še nisem imel velikega servisa z 220k km, ker - ketna.

Enako.
Za tistih morebitnih 80-90 eur razlike mi je škoda časa.
Sem pa olje svoje nesel skoraj vedno.



To, da svoje olje nosite na uradne servise je enako bizarno, kot da bi nesel svoje meso v gostilno, da ti pripravijo jed. Ali pa enaka folklora, kot zavijanje hrane v gostilni v alu folijo in odnašanje domov zaradi prevelikih porcij.

Ne počnite tega.

MrStein ::

LOL, sem razmišljal ali naj omenim, da eni temu nasprotujejo.

Oni isto olje prodajajo po dvojni ali višji ceni.
Ali meniš, da dobijo neko posebej bolj kvalitetno različico?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tony1 ::

starfotr je izjavil:

MrStein je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:


PS: Kakor koli obračam, servisi pri mojem Hyundaiju so še vedno cenejši v primerjavi z VAG zgoraj. Vozim že 10 let na uradnega, ampak več od 500 EUR (zavore, končniki) nisem nikoli plačal. V bistvu sploh še nisem imel velikega servisa z 220k km, ker - ketna.

Enako.
Za tistih morebitnih 80-90 eur razlike mi je škoda časa.
Sem pa olje svoje nesel skoraj vedno.



To, da svoje olje nosite na uradne servise je enako bizarno, kot da bi nesel svoje meso v gostilno, da ti pripravijo jed. Ali pa enaka folklora, kot zavijanje hrane v gostilni v alu folijo in odnašanje domov zaradi prevelikih porcij.

Ne počnite tega.


Ah, spet en, ki avte vozi h kelnarjem in ne mehanikom? :))

Svoj material se ne nosi tja samo zaradi včasih absurdnih cen ampak tudi zato, ker se na servisih pogosto goljufa tudi pri materialu (na PPC ceno proizvajalca servis nabije še svoj delež - kar je povsem legalno ampak zato nič manj svinjsko; zaračuna material, ki ni bil porabljen (v motor gre 2,9 litra olja, računajo pa 3,5 litra) ali pa vgrajuje čungalunga material, ker mu je trgovski potnik, ki ga prodaja, dal boljši rabat ali pa poservisiral žlahtnico).

Se mi pa zdi razumno, da v primeru, če prineseš svoj material ni garancije na material in da bi ob tem morala biti delovna ura dražja, zaradi mene lahko tudi 100% dražja, samo naj korektno naredijo svoje delo.

Če je zgornje seveda lahko debatable, je tole absolutno sprejemljiva praksa (čeprav je ALU folija energetsko zelo potratna, papirne vrečke/škatle bi bile seveda boljša rešitev):
"Ali pa enaka folklora, kot zavijanje hrane v gostilni v alu folijo in odnašanje domov zaradi prevelikih porcij."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

starfotr ::

Vozite k serviserjem ko jim zaupate in niso nateguni. Ne pa k takim, ki jim ne. Pa ne bo nobenih težav.

Napake in goljufije pa prijavite na ustrezne državne službe ter če vozite na uradne servise tudi uvozniku.

Jaz poznam enega padalca, ki je goljufal. Sedaj ima že tretjo ali četrto znamko, so mu uvozniki vzeli licenco. Spremenil je lokacijo ime pa ohranil.

Tako, da takih zagotovo ne priporočam.

Vendar velika večina je kar poštenih.

tony1 ::

Ogromno jih je sposobno pustiti dober vtis, ko šravfajo nove avte in delajo redne servise (kar je simpl ko pasulj) in če račune plačuje nekdo, ki o motoroznanstvu noče ničesar vedeti. Če nimaš te težave, pa plačaš njihove storitve 2x ali 3x in se lahko njihovi šlampariji in požrešni omejenosti samo še smejiš.

Ogromna večina je ali nesposobnih ko pride do problema, ki zahteva več kot minuto youtubanja ali pa nepoštenih - pa saj ne na veliki skali (ne kradejo avtov ali delov dol z avta), ampak na "malih" rečeh, kot sem jih opisal. Zadnja cvetka uradnega servisa: eno leto nazaj so šravfali zavore in računali ŽŽŽ,ŽŽ EUR. Letos zavor niso delali (in jih tudi niso napisali na račun), znesek računa je pa spet ŽŽŽ,XX EUR.

Servisev, ki niso ne eno ali drugo je izjemno malo, takšnih ki bi združevali to dvoje in so že slišali za nekaj kar se reče planiranje delovnega procesa, pa pravzaprav ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

MrStein ::

starfotr je izjavil:

Vozite k serviserjem ko jim zaupate in niso nateguni. Ne pa k takim, ki jim ne. Pa ne bo nobenih težav.

Super. Objavi spisek tistih, ki niso nateguni.
In bomo hodili k njim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

karafeka ::

Kaj, a vam ne pustijo da zraven zijale pasate, ko vam po avtu šarijo? Ker če si zraven, lahko vsaj vidiš, a je nov del res originalno zapakiran. Že vijake lahko probaš, če so vredu zategnjeni.

Mi je pa všeč primerjava z restavracijami. Bog si ga vedi kaj vse dajejo tam noter v hrano in kako stare so sestavine ter iz čigavih ostankov je solata, pa noben ne gleda pod prste kuharjem.

tony1 ::

Restavracije so izjemno slab primer, ker je splošno znano, da vsi po vrsti delajo v svinjaku in ogromno strežnega osebja ne je lastne hrane.

starfotr ::

Objavi ti spisek nategunov.

Na srečo teh pizdunov ki bi malo zravrn svetili lepo pospremijo ven.

Čudno, da še v kuhinjo v gostilno ne greste malo gledat, kaj vam kuhajo.

MrStein ::

starfotr je izjavil:

Objavi ti spisek nategunov.

Toliko o tem, a ne?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

starfotr ::

Kaj? Jaz ti moram ustreči ti pa meni nočeš?

LeQuack ::

b3D_950 je izjavil:

kixs je izjavil:

Kateri 2 leti star BMW kosta toliko kot nova Dacia?





Z BMW dobiš vse ženske, z Dacio pa te prijavijo zaradi nadlegovanja.
Quack !

Utk ::

Ali pa enaka folklora, kot zavijanje hrane v gostilni v alu folijo in odnašanje domov zaradi prevelikih porcij.

Zakaj je pa to problem? A če si nekdo od kosila ne odnese pomeni, da bo prišel nazaj še na večerjo, če odnese ga pa ne bo?

tony1 ::

karafeka je izjavil:

Kaj, a vam ne pustijo da zraven zijale pasate, ko vam po avtu šarijo? Ker če si zraven, lahko vsaj vidiš, a je nov del res originalno zapakiran. Že vijake lahko probaš, če so vredu zategnjeni.

Mi je pa všeč primerjava z restavracijami. Bog si ga vedi kaj vse dajejo tam noter v hrano in kako stare so sestavine ter iz čigavih ostankov je solata, pa noben ne gleda pod prste kuharjem.


Nehaj halucinirati. Za to so druge teme.

starfotr je izjavil:

Objavi ti spisek nategunov.

Na srečo teh pizdunov ki bi malo zravrn svetili lepo pospremijo ven.

Čudno, da še v kuhinjo v gostilno ne greste malo gledat, kaj vam kuhajo.


Z gostilniško retoriko ste zjebali še eno temo, zdaj ste pa z idejo, da hočemo podajati ključe serviserju (tako bi bil ta še meni kaj dolžan 8-)) začeli še s pretepanjem slamnatega moža. Bravo.

Povprečna mehanična delavnica je žal lažje prebavljiva od kuhinje povprečne restavracije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

Jaz marsikaj sam naredim, ampak če peljem nekam, mu pa tam ne pametujem, samo povem kaj se mi zdi da ne štima, ne gledam pod prste, ne nosim delov, razen enemu, ki jih itak kupi normalno v trgovini. Če ti kaj ni prav, furaj drugam, ne boš nekega servisa ti spremenil.

karafeka ::

MrStein je izjavil:

starfotr je izjavil:

Vozite k serviserjem ko jim zaupate in niso nateguni. Ne pa k takim, ki jim ne. Pa ne bo nobenih težav.

Super. Objavi spisek tistih, ki niso nateguni.


Pomoje niso tolk nateguni (razen v primeru, da je še kaka zavarovalnica vmes, potem se jim takoj očke zasvetijo :) ), kot pa so nesposobni. Preprosto so preveč zasedeni, preveč strank je, in potem se pač samo za znance potrudijo, ostalih se pa poskusijo z levo roko po hitrem postopku znebit in se težavi ne posvetijo dovolj (recimo, ko dobi motor čuden zvok in preprosto rečejo, da je to normalno, ali pa ko ogret motor ne vžiga več, pa ne znajo/se jim jebe poiskat vzrok). EDIT: seveda ni pošteno metat vseh v istih koš, verjamem in upam da so tudi izjeme. Ampak bolj star je avto, manj izjem je :).

Vse bolj se mi zdi, da gremo v prihodnost, kjer bo moral vsak sam poskrbeti za sebe in vzdrževanje svojih stvari. Že zdaj se načakaš na kakega inštalaterja, obrtnika, konec koncev tudi na pregled pri zdravniku, in/ali potem plačaš celo premoženje za (nikakvo) storitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

tony1 ::

Utk je izjavil:

Jaz marsikaj sam naredim, ampak če peljem nekam, mu pa tam ne pametujem, samo povem kaj se mi zdi da ne štima, ne gledam pod prste, ne nosim delov, razen enemu, ki jih itak kupi normalno v trgovini. Če ti kaj ni prav, furaj drugam, ne boš nekega servisa ti spremenil.


Nič od tega običajno ne počnem, razen če vidim, da mi kradejo ali pa nimajo pojma, kako rešiti problem, ki zahteva več kot minuto YTja.

starfotr ::

Utk je izjavil:

Ali pa enaka folklora, kot zavijanje hrane v gostilni v alu folijo in odnašanje domov zaradi prevelikih porcij.

Zakaj je pa to problem? A če si nekdo od kosila ne odnese pomeni, da bo prišel nazaj še na večerjo, če odnese ga pa ne bo?


Problem je izključno to, da so porcije prevelike, če folk nosi domov. Direktna izguba za gostilno.

Problem je tudi v folku, ki hodi v take oštarije in naroča, da lahko potem ko klošarji nosijo domov v alu foliji.

A potem bom še 3 dni jedel eno in isto? Mislim saj razumem, da imate žalostno življenje, da to počnete. Kot tudi nosite rezervne kose in olje na servis.

Kako bi se vam smejal, da bi vam na servisu vlili eno zanič olje, tistega ki ste ga dostavili pa porabili zase.

Kako veste, da vam vgradijo prinešen rezervni del in ne najcenejšega ponaredka iz avto trgovine čez cesto, ki prodaja res nizko cenovno robo?

SambaShare ::

starfotr je izjavil:


Problem je izključno to, da so porcije prevelike, če folk nosi domov. Direktna izguba za gostilno.


Porcije so standardne, apetiti ljudi pa niso.

tony1 ::

"Kako veste, da vam vgradijo prinešen rezervni del in ne najcenejšega ponaredka iz avto trgovine čez cesto, ki prodaja res nizko cenovno robo?"

Ker bi bilo to zanje več dela. Še boljša rešitev za jebivetre je seveda, da ti nov del vržejo v smeti, storitev pa vseeno zaračunajo. (Tudi to sem že doživel.)

Utk ::

starfotr je izjavil:

Utk je izjavil:

Ali pa enaka folklora, kot zavijanje hrane v gostilni v alu folijo in odnašanje domov zaradi prevelikih porcij.

Zakaj je pa to problem? A če si nekdo od kosila ne odnese pomeni, da bo prišel nazaj še na večerjo, če odnese ga pa ne bo?


Problem je izključno to, da so porcije prevelike, če folk nosi domov. Direktna izguba za gostilno.

Problem je tudi v folku, ki hodi v take oštarije in naroča, da lahko potem ko klošarji nosijo domov v alu foliji.


Govoriš neumnosti, kot ponavadi. Nihče v gostilni ne naroči več, da bo imel še za domov, ker to je naravnost neumno. Doma je ceneje, iz gostilne pa tudi ni boljše naslednji dan, menda je bolje jutri spet it v gostilno, če ti je tolk do tega, kot od včeraj jest. Če pa je preveč, od treh pic ostane polovica recimo, zakaj ne bi nekdo to vzel?
Kako je to večja izguba za gostilno kot če pustiš tam da vržejo v smeti?

Matko ::

starfotr je izjavil:

Problem je izključno to, da so porcije prevelike, če folk nosi domov. Direktna izguba za gostilno.


Kako si tu mimo pihnil...

Za večino gostiln (pustimo najvišji rang) je slabše, da se par gostov pritoži, da so odšli lačni, kot par 10% več hrane na krožniku.
Hrana je še najcenejša postavka.

LeQuack ::

Večina novih gurmanskih pic in burgerjev je draga, naješ pa se ne veliko. Ampak smo off topic.
Quack !

MrStein ::

starfotr je izjavil:

Kaj? Jaz ti moram ustreči ti pa meni nočeš?

O čem ti to?

Predlagal, si, da ljudje naj ne gredo k določenim. Pa sem opomnil, da manjka spisek, kdo so ti "določeni". Ker brez tega dela, je celoten stavek nesmiseln. Nekako v smislu "Just don't be poor!"

Za spomin:

MrStein je izjavil:

starfotr je izjavil:

Vozite k serviserjem ko jim zaupate in niso nateguni. Ne pa k takim, ki jim ne. Pa ne bo nobenih težav.

Super. Objavi spisek tistih, ki niso nateguni.
In bomo hodili k njim.


Nazaj na temo:
Nekdo je omenil, da se pozanima za ceno pri različnih pooblaščencih. To sem naredil lani/predlani in dobil naslednje odgovore:
- odgovora ni bilo
- "to je preveč ohlapno, ne da se točno odgovoriti"
- med 250 in 280 EUR

Pardon, sem zdaj našel email.
Poslal sem na 6 servisov.
Navedel točen model vozila.
Odgovoril eden. (tisti "med 250 in 280 EUR")
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

WizzardOfOZ ::

Comandante je izjavil:

Pri 223kkm moram menjati sklopko na Mazdi 3 G120. Sklopka je v bistvu se ok, samo lezaj je vedno glasnejsi. Uradni servis bi rad imel dobrega jurcka za ta hec, sprejemljivo ali ne?


A je na računu samo komplet sklopke (potisni ležaj, košara in lamela), al se menja tudi vztrajnik? Če je še vztrajnik v tej ceni, potem je to dobra cena.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12435577 (18140) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6327100 (24735) Tilen
»

Rezervni deli - rezervniavtodeli24 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7323931 (16669) undertacker
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27672513 (46457) D3m
»

Sprednji zavorni diski mazda 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8020023 (18395) theBill

Več podobnih tem