» »

Velik servis - absurdna cena?

Velik servis - absurdna cena?

««
7 / 7
»
»»

Comandante ::

starfotr je izjavil:

Zbirni centri ti dodatno ne zaračunajo nič, kot fizični osebi. To vse je všteto v ceno položnice.

V Mariboru na Snagi za odpadno motorno olje placas. Nimam v spominu koliko, ampak je nek drobiz, ranga par deset centov po litru. Vsaj dve leti nazaj je se bil tak sistem, morda so kaj spremenili.

Bi pa bilo smiselno da je zastonj ja. Ce se jim kao gre za okolje.

energetik ::

v LJ-Barje je to ves čas zastonj. Kako sploh vidijo, saj tam je nadstrešek z nevarnimi odpadki, tja prineseš v XYZ plastenkah vse kar je nevarnih tekočin, tisti Mujo ne ve kaj prineseš v 5L kanticah. Če vpraša, rečeš da je barva. Itak pa mislim, da ne veš točno, to je po vseh centrih za fizične osebe zastonj.
vires in numeris

energetik ::

kixs je izjavil:

Zavore je prakticno nujno servisirat letno na vseh eletkricnih in hibridih zaradi manjse uporabe. Ne vem pa, ce je potrebno vsaki dve leti menjat zavorno olje.
Nihče ti ne prepoveduje vsake par dni pretaknit v N in konkretno pobremzat. Iz prve roke ti povem, da se spucajo diski v nulo. Seveda pri takem manevru še parkrat stisneš in spustiš stopalko, da premigaš še zavorne batke.
Je pa res, da povprečnež tega ne ve in ne počne. Naj pa plačuje "servisiranje" zavor.

Pri svojem prastarem Korejcu sicer vsaki 2 leti ob menjavi zimske-letne odprem odračevalne ventilčke na čeljustih in spustim ven staro zavorno, hkrati v rezervoar dolivam svežo tekočino. Praktično zastonj in sproti, pa imam ves čas svežo tekočino.
vires in numeris

stara mama ::

Utk je izjavil:

Kitajc zahteva prvi servis na 100,000 km. Tesla nima rednih servisov. Leafu se do 100,000, pa še čez, menja samo filter kabine, zavorna tekočina in gume. To lahko naredi vsak mehanik in marsikdo sam doma. Tudi potem se zamenja antifriz in olje v diferencialu, tudi to lahk naredi vsak doma.

Nekoč (sploh na renaultu) nisi mogel niti žarnice menjat kr sam doma, kako si lahko tako ziher, da bo vse to DIY? :)

Utk ::

Kako to misliš "bo"?
Tudi če pelješ leafa recimo vsako leto na servis, če rečeš naj pustijo kabinski filter na miru, ker ga sam menjaš, te bo "servis" stal 50 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:

Kitajc zahteva prvi servis na 100,000 km. Tesla nima rednih servisov. Leafu se do 100,000, pa še čez, menja samo filter kabine, zavorna tekočina in gume. To lahko naredi vsak mehanik in marsikdo sam doma. Tudi potem se zamenja antifriz in olje v diferencialu, tudi to lahk naredi vsak doma.

Nekoč (sploh na renaultu) nisi mogel niti žarnice menjat kr sam doma, kako si lahko tako ziher, da bo vse to DIY? :)
In zakaj ne bi mogel, ima EV zašvasane feltne na pesta? Filter kabine zalepljen?
Veš kako jaz zamenjam kabinski filter na 2021 hibridu? Odprem sovoznikov predal, odprem pokrov zamenjam filter in zaprem nazaj. Medtem ko je bilo npr. na 1997 Polotu treba podreti pol plastike okoli brisalcev, da si prišel zraven. To je bolj stvar firme kot pa EV vs. ICE.
vires in numeris

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Kako to misliš "bo"?
Tudi če pelješ leafa recimo vsako leto na servis, če rečeš naj pustijo kabinski filter na miru, ker ga sam menjaš, te bo "servis" stal 50 evrov.


Seveda, danes, kaj pa če bodo dvignili cene čez par mesecev ali let na x8... =)

Fak eni ne znate niti malo pomislit...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Valvoline ::

energetik je izjavil:

kixs je izjavil:

Zavore je prakticno nujno servisirat letno na vseh eletkricnih in hibridih zaradi manjse uporabe. Ne vem pa, ce je potrebno vsaki dve leti menjat zavorno olje.
Nihče ti ne prepoveduje vsake par dni pretaknit v N in konkretno pobremzat. Iz prve roke ti povem, da se spucajo diski v nulo. Seveda pri takem manevru še parkrat stisneš in spustiš stopalko, da premigaš še zavorne batke.
Je pa res, da povprečnež tega ne ve in ne počne. Naj pa plačuje "servisiranje" zavor.

Pri svojem prastarem Korejcu sicer vsaki 2 leti ob menjavi zimske-letne odprem odračevalne ventilčke na čeljustih in spustim ven staro zavorno, hkrati v rezervoar dolivam svežo tekočino. Praktično zastonj in sproti, pa imam ves čas svežo tekočino.

To bi sicer slo ce je avto res tolk star da je se brez abs. Drgac pa nono. Nekaterih novejsih sistemov zavor ne mores odzracit brez tlacne crpalke za zavorni sistem. Ce zavorni cilinder fajn zasteka noben bremz trening ne bo pomagal, lahko pa unicis diske ce bat ne bo spustil.

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kako to misliš "bo"?
Tudi če pelješ leafa recimo vsako leto na servis, če rečeš naj pustijo kabinski filter na miru, ker ga sam menjaš, te bo "servis" stal 50 evrov.


Seveda, danes, kaj pa če bodo dvignili cene čez par mesecev ali let na x8... =)

Fak eni ne znate niti malo pomislit...

Kako bojo lahko kdaj priklop na računalnik in menjavo kabinskega filtra računali več kot priklop na računalnik, menjavo kabinskega filtra, pa zračnega, oljnega, olja, svečk, itd?

Fak eni ne znate niti malo pomislit...

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kako to misliš "bo"?
Tudi če pelješ leafa recimo vsako leto na servis, če rečeš naj pustijo kabinski filter na miru, ker ga sam menjaš, te bo "servis" stal 50 evrov.


Seveda, danes, kaj pa če bodo dvignili cene čez par mesecev ali let na x8... =)

Fak eni ne znate niti malo pomislit...

Kako bojo lahko kdaj priklop na računalnik in menjavo kabinskega filtra računali več kot priklop na računalnik, menjavo kabinskega filtra, pa zračnega, oljnega, olja, svečk, itd?

Fak eni ne znate niti malo pomislit...


Ne več kot ICE ampak več kot je zdaj... na koncu bomo samo dražje plačevali...

Če je danes servis ICE recimo 250 EUR servis električnega 75EUR (izmišljujem si) in gremo vsi na EV in pol podražijo na za 5x kaj točno smo profitirali? >:D

Na koncu bo avto dražji od primerljivih ICE, pa še dražji servis kot danes ICE, za nagrado nam bo država nabila še po kilometrini neke dajatve za elektrificiranje omrežja itd itd itd
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Valvoline ::

Trenutno sosed placa zame in je top. EV parazit ftw.

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kako to misliš "bo"?
Tudi če pelješ leafa recimo vsako leto na servis, če rečeš naj pustijo kabinski filter na miru, ker ga sam menjaš, te bo "servis" stal 50 evrov.


Seveda, danes, kaj pa če bodo dvignili cene čez par mesecev ali let na x8... =)

Fak eni ne znate niti malo pomislit...

Kako bojo lahko kdaj priklop na računalnik in menjavo kabinskega filtra računali več kot priklop na računalnik, menjavo kabinskega filtra, pa zračnega, oljnega, olja, svečk, itd?

Fak eni ne znate niti malo pomislit...

To je se najmanjsi problem, cez leti se bo pokazalo sparanje na materijalu zaradi teze brez skrbi...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ker danes pa avte delajo dobrodelneži in se nikjer ne špara.
Kako morte bit tako zabiti? Fantazirajte kaj bo, čeprav je kar je že 10 let za nekatere. In nič od tega ni. Če bo servis čez 5 let 5x dražji, bom lahko naredil isto kot danes. Šel ali pa ne šel.

Neka konkretno velika baterija je danes težka cca 500 kil. Tudi dizl motor nima ravno 15 kil. Nobene tragedije ni tu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Ni cudno, da vam zavore ni treba servisirat ce vozte kot stare mame. Tak vsak avto zdrzi miljon km ne glede na pogon.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DamijanD ::

stara mama je izjavil:


Nekoč (sploh na renaultu) nisi mogel niti žarnice menjat kr sam doma, kako si lahko tako ziher, da bo vse to DIY? :)

Lahko si menjal sam, ampak si rabil dvignit avto, ker je bil dostop mimo kolesa - je pa res, da nisi mogel to sproti na petrolu naredit. Tudi serviserji niso radi tega počeli...

energetik ::

Valvoline je izjavil:

energetik je izjavil:

kixs je izjavil:

Zavore je prakticno nujno servisirat letno na vseh eletkricnih in hibridih zaradi manjse uporabe. Ne vem pa, ce je potrebno vsaki dve leti menjat zavorno olje.
Nihče ti ne prepoveduje vsake par dni pretaknit v N in konkretno pobremzat. Iz prve roke ti povem, da se spucajo diski v nulo. Seveda pri takem manevru še parkrat stisneš in spustiš stopalko, da premigaš še zavorne batke.
Je pa res, da povprečnež tega ne ve in ne počne. Naj pa plačuje "servisiranje" zavor.

Pri svojem prastarem Korejcu sicer vsaki 2 leti ob menjavi zimske-letne odprem odračevalne ventilčke na čeljustih in spustim ven staro zavorno, hkrati v rezervoar dolivam svežo tekočino. Praktično zastonj in sproti, pa imam ves čas svežo tekočino.

To bi sicer slo ce je avto res tolk star da je se brez abs. Drgac pa nono. Nekaterih novejsih sistemov zavor ne mores odzracit brez tlacne crpalke za zavorni sistem. Ce zavorni cilinder fajn zasteka noben bremz trening ne bo pomagal, lahko pa unicis diske ce bat ne bo spustil.
Seveda ima ABS. Ni treba ničesar odzračevat, ker zraka notri nikoli ni. Spodaj teče ven stara tekočina, v rezervoar dotakaš ves čas novo, da se nikoli ne izprazni. Sicer pa te demantira praksa, to počnem že 10 let, pa bremze primejo v nulo, tudi na tehničnem.

Glede zaštekanih batkov pa ni noben govoril, da hočem razmigat že zaštekanega. Pri EV ali hibridu ga razmigaš preventivno vsake par dni, pa je to to. Sicer pa pri vsakodnevni vožnji na šiht itak vsake par dni bremzaš na polno, ko kakšen pacient izvaja pred tabo manevre.
vires in numeris

Comandante ::

Kako vezo ima ABS pri menjavi zavorne? Jaz ne opazim razlike, ce je ali ni. Spuscas skozi tekocino dokler pri vseh koncih ne pritece cista ven, in pazis da ne potegne zraka not. Fajn je, da ti nekdo gleda nivo v rezervoarju in pumpa bremzo.

S pumpico je malo lazje, gre pa tudi brez cisto ok. Ni neka znanost. Vsak servis dela tako, nihce se ne bo zajebaval z odzracevanjem.

Zgodovina sprememb…

FireSnack ::

DamijanD je izjavil:

stara mama je izjavil:


Nekoč (sploh na renaultu) nisi mogel niti žarnice menjat kr sam doma, kako si lahko tako ziher, da bo vse to DIY? :)

Lahko si menjal sam, ampak si rabil dvignit avto, ker je bil dostop mimo kolesa - je pa res, da nisi mogel to sproti na petrolu naredit. Tudi serviserji niso radi tega počeli...

Poznam modela ko vsak dan hodi v fitnes in dviguje mrtvi dvig pol tone. Ko menjam zavorno olje pokličem njega da mi drži avto v zraku, jaz pa tacajt menjam zavorno olje. Mala malca.
Preprodajalec NFT umetnin

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

robo125 ::

Blinder je izjavil:

sramota za firmo, daj dodaj podatek, kaksen avto/znamka je bila


Avtomobil je bil
Renault
1,6 16v
2000 prvo leto reg
««
7 / 7
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12431511 (14074) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6324499 (22134) Tilen
»

Rezervni deli - rezervniavtodeli24 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7322775 (15513) undertacker
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27669104 (43048) D3m
»

Sprednji zavorni diski mazda 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8018890 (17262) theBill

Več podobnih tem